Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Tottenham en Barcelona praten over aanvaller'

Laatste update:

Munir El Haddadi komt mogelijk in de Premier League terecht. Het Catalaanse dagblad SPORT pakt maandag namelijk uit het met het bericht dat Tottenham Hotspur met Barcelona in gesprek is over de twintigjarige rechtsbuiten.

/

El Haddadi, enkelvoudig international van Spanje, heeft een gelimiteerde transfersom van zestig miljoen euro in zijn contract staan. Desondanks zou hij voor vijftien miljoen mogen vertrekken en the Spurs zouden bereid zijn om dat bedrag op tafel te leggen. De linkspoot heeft nog een contract tot medio 2019.

El Haddadi kwam tot dusverre tot tien doelpunten en tien assists in 45 wedstrijden in het eerste elftal van Barcelona. Hij werd deze zomer overigens ook al gelinkt aan Paris Saint-Germain, Schalke 04, Internazionale, Valencia, Celta de Vigo en Real Sociedad.

André Gomes heeft in zijn contract met FC Barcelona een transferclausule van 100 miljoen euro gekregen. Acht van zijn...

Geplaatst door voetbalzone op maandag 25 juli 2016

Zou Tottenham Hotspur een geschikte club voor Munir El Haddadi zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Elk voordeel heeft zijn nadeel en dat ondervindt Barca nu ook, er staan gewoon te goede spelers voorin die je er nooit naast zet dus de bankspelers krijgen erg weinig speeltijd waardoor veel spelers al bedanken voor Barca, lastig.

22 augustus 2016 om 11:33

Het beleid van Barcelona vind ik matig. Cillesse halen.. rare rechtsback toen.. vermaelen.. mathieu.. zijn dit nou echt barca spelers? Los van dat verkoop je bravo en nu deze jongen.. wie gaat dan op de flanken voor de toekomst?

22 augustus 2016 om 11:41

Klopt, de aankopen vind ik ook maar raar. Ze halen ook weleens goede natuurlijk zoals Rakitic en Arda. Cillessen is gewoon een grote grap, elke keeper in Europa zou maar al te graag bij Barca willen spelen en dan kom je bij Cillessen uit, geen idee waarom.

22 augustus 2016 om 11:56

cillessen lijkt me anders een prima reserve doelman.
Ik zie het probleem echt niet. Ten eerste is hij niet zo slecht als jij graag aan iedereen vertelt. En daarnaast moet Ter Stege eerste doelman worden. Als je dan de keeper van ajax en het Nederlands elftal zo gek krijgt om bij je op de bank te gaan zitten, lijkt me dat niet zo slecht.

22 augustus 2016 om 12:38

Inderdaad raar beleid.... ze hebben de afgelopen jaren ook niets gewonnen met al die slechte wissels....

22 augustus 2016 om 12:45

Precies, ze maken er daar een potje van! Neerwaartse spiraal, onee, ze winnen eigenljjk alles wat er te winnen valt. Mmmm, misschien toch maar zo door gaan dan

22 augustus 2016 om 11:37

Pure onzin. Weet je hoeveel wedstrijden Barcelona jaarlijks speelt en hoeveel speeltijd spelers als Munir en Sandro vorig seizoen hebben gekregen? Beide heren hebben 25 wedstrijden gespeeld voor het eerste elftal, wat voor een speler in hun situatie gewoon meer dan genoeg is. Kijk bijvoorbeeld naar Real Madrid, die hebben gewoon Alvaro Morata op de bank zitten achter hun sterrenvoorhoede. Barcelona is nog steeds druk bezig met Paco Alcácer, die in zo'n zelfde rol kan gaan spelen bij Barcelona en dat naar verluid absoluut ziet zitten. Niet iedereen laat zich afschrikken door de aanwezigheid van Messi, Suárez en Neymar.

22 augustus 2016 om 11:39

Pure onzin? Ok? Waar blijven dan de echte goede vleugelspelers die het niet erg vinden op de bank want de bank is een matig zooitje in aanvallend opzicht.

Barca heeft qua bank de zwakste spelers van de echte top maar dat is allemaal pure onzin natuurlijk.

22 augustus 2016 om 11:52

Heb het argument van beperkte speeltijd al ontzettend vaak gehoord, maar als je kijkt naar de feiten spelen jongens als Munir El Haddadi bijna evenveel wedstrijden als bijvoorbeeld Gerard Deulofeu bij Everton (26 vs 33). En als we kijken naar speelminuten maakte Pedro in zijn één-na-laatste seizoen bij Barcelona zelfs meer speelminuten dan Messi, Suárez en Neymar.

Overigens heeft Robert Fernandez aangegeven dat er inderdaad spitsen zijn geweest die liever bij een andere club een onbetwiste basisplaats hebben dan bij Barcelona als vierde aanvaller te fungeren. Is geen schande, maar dan hebben we het wel over spelers van het niveau Carlos Bacca.

Ben het trouwens niet met je eens wat betreft de zwakke bank (in aanvallend opzicht). Arda Turan heeft zijn draai gevonden als linksbuiten, maar spelers als Iniesta, Denis Suárez en Rafinha kunnen ook als aanvaller gebruikt worden. Over Munir nog niet gesproken; 10 doelpunten en 10 assists in 45 wedstrijden is een prachtig moyenne voor een speler van zijn leeftijd. Waarschijnlijk komt er nog een spits bij, maar om dit een 'matig zooitje' te noemen gaat me te ver.

22 augustus 2016 om 12:38

Heel simpel om te oordelen vind ik. Munir doet het uitstekend en is de jongste in de groep en toont veel potentieel. Barca moet deze speler houden en in het slechte geval verhuren of verkopen met een identieke terugkoop mogelijkheid zoals bij Denis Suarez. Als ze ruimte vrij willen maken voor Munir moet Arda gewoonweg verkocht worden, al doet hij het nu opnieuw goed op zijn nieuwe positie. Barca moet 33 krijgen voor Arda of hem behouden voor nog 1/2 jaar. Als Barca uiteindelijk beslist geen spits te halen wat ik ook kan begrijpen met MSN, Munir en Arda als back up. Maar ook Rafinha en Denis kunnen op de vleugel goed spelen en Messi kan ingeval dat Luis Suarez out is terug naar het midden schuiven. Barca kan dan beter Mathieu vervangen voor een jongere verdediger die minder blessuregevoelig is.

22 augustus 2016 om 12:41

Als ze toch een spits halen als Paco of Barbosa dan gewoon Munir verhuren voor 1 of 2 jaar, en hopen dat Arda deze vorm aanhoudt. 15 miljoen voor Munir is te weinig. Minimaal 25 miljoen als ze toch verkopen wat dom zou zijn.

22 augustus 2016 om 12:43

Ik krijg het idee dat D10d FCB niet echt volgt maar zijn mening meer baseert op gevoelens en/of geluiden dan op keiharde feiten. Barca heeft de afgelopen jaren juist hele goede transfers verricht. Voor Neymar en Suarez betaalden ze een hoop maar die staan er dan ook meteen i.v.m. James, J. Martinez en zelfs Bale die nu pas echt doorbreekt. Mathieu heeft niet de uitstraling van Beckham maar heeft echt een grote bijdrage geleverd aan de 9 prijzen die Barca afgelopen 2 seizoenen heeft gewonnen. Rakitic, Ter Stegen, Bravo etc zijn allemaal goede aankopen gebleken en Arda heeft ook zijn vorm gevonden na een goede voorbereiding. Aleix Vidal is nog een twijfelgeval die het lastig gaat krijgen met de concurrentiestrijd met Sergi Roberto.

OT: Barca moet Munir echt niet laten gaan. Luis Enrique moet Munir zoveel mogelijk speelminuten geven om volwassener te worden in zijn spel. Munir scoort aardig veel door vaak goed positie in te nemen maar zijn spel mag beter. Uitdaging voor Luis Enrique is om MSN iets vaker te wisselen ondanks het feit dat MSN naast het collectieve ook individuele doelen nastreven. Tevens kan ik er met mijn verstand niet bij dat er 15 mio genoemd wordt voor dit supertalent daar waar Jese verkocht is voor 25 mio aan Psg. Barca moet echt iets gaan doen aan het verkoopbeleid want dat is droevig. Bravo verkopen voor 20 mio. Kom op zeg!

22 augustus 2016 om 13:34

Iniesta wordt iets te oud voor die positie maar voor de rest heb je weer helemaal gelijk. En als Gabigol komt (en Munir gaat) heb je met Arda /gabigol + Rafinha en Denis (en ook nog Mujica van barcab) naast de sterkste aanval (msn) gewoon ook de sterkste bank.. Een "matig zooitje" dus ;-)

22 augustus 2016 om 11:46

Zie Reus...vorig jaar netjes bedankt voor Barcelona en terecht want dit caliber spelers wil je elke week zien spelen en niet een returnwedstrijd in de spaanse beker. Jammer dat nu ook jeugdspelers gaan lopen omdat Barcelona ook alleen gearriveerde spelers aantrekt zoals suarez,neymar,turan,rakitic. Daar waar Barca nog stond voor (jeugd)talent is het nu hetzelfde als Real Madrid...af en toe een jeugdspeler, door selecteren maar bovenal gearriveerde speler voor veel geld halen.

Weet niet zo goee wat ik moet vinden van Munir.. ene wedstrijd speelt ie prima andere wedstrijd als een natte krant, voor 15 miljoen natuurlijk wel het risico waard.

Barca laat munir niet vertrekken zonder terugkoop clausule, Tottenham wil daar vooralsnog niet aan voldoen. Dus de deal gaat sowieso niet door, net als vorige keer bij Sandro. Munir gaat niet naar Tottenham.

22 augustus 2016 om 11:39

Vast, maar Barca legt in alle contracten van goede jonge spelers een clausule met daarin een terugkoop-optie. Dat is vaak genoeg te lezen.

Dit gaat een verkapte verhuur worden.
Ik kan me niet voorstellen dat Barcelona geen terugkoop clausule in de verkoop op gaat nemen.
Munir hikt tegen het eerste aan en komt door de giganten die er nu staan niet aan spelen toe.
Je ziet aan alles dat hij er zeker gaat komen, alleen is het onverantwoord om hem zo lang te laten banken.

Voor beide partijen lijkt me dit een zeer geschikte transfer.

Lijkt me erg sterk dat dit waar is; de club heeft zijn contract een paar weken geleden nog verlengd en heeft aangegeven dat ze op hem rekenen in de toekomst. Luis Enrique gaf het al op bijna poëtische wijze aan; Munir en Samper kunnen zowel de weg van Sergi Roberto bewandelen (blijven en uiteindelijk je kans verdienen) als die van Denis Suárez (vertrekken en als compleet andere speler terugkeren). Het is aan hen om te bepalen wat ze willen. Als Munir en Samper al vertrekken zal dat op huurbasis zijn (of een verkoop met een relatief lage terugkoopoptie), al lijkt dit nu afhankelijk van de onderhandelingen met Valencia over Paco Alcácer. Als het lukt om hem aan te trekken zal Munir waarschijnlijk vertrekken (wellicht als onderdeel van de deal met Valencia) en anders zal Munir onze vierde aanvaller worden. En mocht Munir al vertrekken, dan gaat hij naar een club waar hij veel meer speelminuten zal krijgen dan bij Barcelona; Real Sociedad of Granada lijken me dan de meest geschikte kandidaten. Het Granada van Paco Jémez zou wat mij betreft de ideale kandidaat zijn om zowel Samper als Munir tijdelijk te stallen.

22 augustus 2016 om 11:41

Afgelopen week was ik in het stadion voor de Super Cup finale. Wat is deze jongen in het echt. Had een aantal briljante acties aan de zijlijn en zijn afgekeurde goal was ook prachtig. Zijn bewegingen zonder de bal zijn van een hoog niveau.

22 augustus 2016 om 11:55

Hij was fenomenaal tegen Sevilla inderdaad, geweldig dat je dat live hebt kunnen zien. Ben stiekem wel jaloers!

22 augustus 2016 om 11:44

Zou mooi zijn als die 2 komen maar heb er een hard hoofd in. Cuenca en Ponce deden het afgelopen zaterdag ook goed tegen Villareal. Als 1 van de zou komen kies ik Sandro vind ik beter bij Granada passen.

22 augustus 2016 om 11:45

Samper bedoelde ik

22 augustus 2016 om 11:56

Denk ook dat hij onder Paco Jémez ontzettend kan groeien, net als toen Jémez bij Rayo Vallecano Saúl onder zijn hoede kreeg. Zie Samper het liefst blijven, maar als hij dan uitgeleend wordt; dan het liefst Granada.

22 augustus 2016 om 12:03

Hij zou er ook zeker in passen. Je ziet ook meteen een hele andere lijn in het voetbal van Granada onder Paco dus als Granada interesse in hem zou hebben gaan we een mooi jaar tegemoet.

Zou echt dom zijn als ze hem verkopen, Munir heeft de potentie om basisspeler te worden en is nog maar 20 jaar oud. Hou hem er gewoon bij als stand in voor MSN samen net Arda en dan hoef je ook geen geld uit te geven voor een andere aanvaller waarvan nog maar moet blijken of hij wel in het systeem past

22 augustus 2016 om 11:49

Lekker ergens anders gaan ballen dan op maandagavond een spaansbekerreturntje te spelen. Deze jongen moet niet op de bank maar wekelijks spelen.

Maar N'Koudou komt toch al....?

Ik zie hem geen eens weggaan, waarom zouden ze een back-up gaan kopen voor Msn. Ik denk dat deze jongen een prima back-up is. Dus verkopen moeten ze hem zeker niet, ze moeten hem gaan gebruiken. Dan hoeft er toch geen speler als back-up te komen of zie ik dat toch verkeert. Want in principe heb je Munir ook nog om te gebruiken.

Een paar bedenkingen: 1) als Barca Munir idd wil laten gaan moeten de onderhandelingen over de nieuwe spits bijna afgerond zijn. 2) Tottenham wil enkel definitief kopen dus die gaan niet akkoord gaan met een buy-back. 3) Munir definitief verkopen lijkt me geen sterk plan. Ik zie deze deal niet doorgaan

Ik vind Tottenham als enige zijn koppie erbij houden kwa aankopen in de Pl.

Geen belachelijke bedragen en allemaal voor jonge talentvolle spelers die meestal ook een meerwaarde blijken te zijn.

Janssen gaan ze plezier aan beleven en Wanyama voor 15 miljoen is al helemaal een koopje.

N'Koudou, Eriksen, Lamela, Dele Alli... Hoezo Munir? Als Barcelona zijnde zou ik het sowiso niet doen , ook al accepteren ze een terugkoop clausule. Veel gaat ie niet spelen.. Daarnaast ontwikkelt Munir zich erg sterk en zou ik hem gewoon minuten geven dit jaar of uitlenen naar een andere Spaanse club. Villarreal, Sociedad, Valencia dat soort clubs.

Ik vraag me af : is Alcacer dan echt zoveel beter als wat Munir recentelijk heeft laten zien ? Ik heb daarbij mijn twijfels.

En dat van die weinig minuten, dat is natuurlijk een non-argument ; als je tegen de 60 wedstrijden speelt, dan gaat Munir ook dit seizoen weer de nodige speeltijd bij elkaar spelen.

Voor mij behaalt Barcelona bij een operatie "munir out en Alcacer in" in het beste geval een status-quo ; wat Munir laten zien heeft in de voorbereiding is ruim voldoende om hem komend seizoen kansen te geven en bij Alcacer moet je het toch maar weer afwachten hoe goed en hoe snel hij het Barca-spelletje onder de knie zou krijgen.

22 augustus 2016 om 12:27

+ de transferprijs voor paco is ook niet mals.. En ik denk niet dat paco minstens 15m + variabelen beter is dan munir

Ik vraag mij vooral af waarom Tottenham zou willen. Geen vertrouwen in Janssen? Of van mening dat Janssen er nog niet helemaal klaar voor is en eerst een jaartje derde spits moet zijn? Anders zie ik weinig reden om achter Munir aan te gaan. Als hij zelf derde spits wordt, lijkt het mij ook niet verstandig vanuit het oogpunt van Munir om toe te happen, dan kan hij net zo goed bij Barcelona blijven en daar zijn speelminuten meepakken.

Hoe dan ook, als hij verkocht wordt zal het ongetwijfeld met terugkoopclausule zijn. Het lijkt wel hét model voor de Spaanse topclubs te worden als talenten ergens ervaring moeten opdoen. Real Madrid flikte het kunstje met Carvajal en Morata, Barcelona met Denis Suarez. En ergens is het ook wel slim. Ontwikkelt de speler zich niet, dan laat je hem bij zijn nieuwe werkgever en heb je in ieder geval je geld binnen. En als hij zich wel goed genoeg ontwikkelt, kun je hem voor een redelijke prijs terugkopen. Bovendien verdwijnt de speler in de tussentijd ook uit het salarishuis van de club, wat bij verhuur ook niet altijd zo is. Het verbaast me eigenlijk dat dit nog niet op veel grotere schaal gebeurt.

22 augustus 2016 om 13:07

Kerel, Janssen in een pure spits en deze Munir toch echt een vleugelspeler. Gezien Chadli en Son niet voldoen aan het niveau waar Tottenham naar streeft en N'koudou nog niet binnen is heeft Spurs echt nog wel een sterke vleugelspeler voor de bank die zich kan bewijzen en door kan stromen naar de basis.

Hoop dat ze wel een terugkoop clausule opnemen bij zijn overgang anders is het een koopje voor tottenham! Goede speler vind ik.

Ik blijf altijd maar die bittere 'interlandcarrière' bij hem onthouden. Een zogenaamd volgend supertalent die voor twee landen uit kon komen, maar men wist niet hoe snel ze hem bij het Spaanse elftal moesten halen. Één wedstrijd gespeeld en daar bleef het bij. Een misselijke manier van beleid.

Munir komt er wel - heeft deze zomer laten zien dat hij dezelfde ontwikkeling à la sergi roberto maakte - en kan op de drie posities voorin, alleen is de 9 momenteelnog z'n zwakste en net daar zoekt barca een stand-in voor luiz Suarez.. denk dus dat Gabigol gaat komen als ik dit bericht lees hoewel iedereen waarschijnlijk aan Alcacer denkt. Als alcacer zou komen ging barca waarschijnlijk voor de package deal maar nu is het echter cilissen blijkbaar.. Ook moet je de combinatie met Arda zien die zeker lijkt te blijven - dan is het of Arda of Munir want ze spelen beiden het best op de flank ipv op de 9

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren