Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Santiago Gimenez uit op X onvrede over specifieke beslissing van Dennis Higler

Laatste update:

Social media vormen anno 2023 een hoeksteen van de samenleving. Topspelers als Lionel Messi, Memphis Depay en Cristiano Ronaldo, maar ook clubs uit binnen- en buitenland geven (bijna) dagelijks via Instagram, X of andere internetkanalen een inkijkje in het reilen en zeilen. Bijzondere voetbalmomenten gaan bovendien razendsnel de hele planeet over. Voetbalzone zet de gekste, mooiste en opvallendste posts op social media in de rubriek VZ Social op een rijtje.

Santiago Gimenez heeft zondagavond zijn onvrede geuit over een beslissing van arbiter Dennis Higler. Op X reageert de spits van Feyenoord met twee verbaasde emoji’s op beelden uit de verloren wedstrijd tegen FC Twente (2-1). De aanvaller geeft zo aan de beslissing van de scheidsrechter bizar te vinden.

In de 69ste minuut werd Gimenez door Twente-aanvoerder Robin Pröpper volgens Higler op reglementaire wijze van scoren afgehouden. Ook de VAR van dienst besloot niet in te grijpen. Op het moment van het incident stond het nog 1-0 in De Grolsch Veste.

Twente kwam zondagmiddag op voorsprong dankzij een treffer van Manfred Ugalde. In de tweede helft breidde Ricky van Wolfswinkel de score uit tot 2-0. In de slotfase wist Lutsharel Geertruida er nog wel 2-1 van, maar verder dan dat kwamen de Rotterdammers niet.

Feyenoord had hier een penalty voor moeten krijgen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Doe nou niet joh. We waren gewoon slecht, of je nou wel of geen pingel verdient. Hier heb je niets aan. Moet zeggen, nu ik het zo zie, het is wel e.... nee niet doen.

29 oktober 2023 om 18:40

Je opmerking over slecht is irrelevant, blijft nog steeds een pingel.

29 oktober 2023 om 18:43

Het is alleen achteraf gepraat en er is 0,0 aan te veranderen.

29 oktober 2023 om 18:45

Ja mijn laatste halve zin kwam nadat ik het fragment in de link terugkeek. Dit is wel echt 100.000% een pingel.

29 oktober 2023 om 18:57

Vorig jaar ook al propper met die handsbal, kan geen penals tegen krijgen.

29 oktober 2023 om 19:13

Dat andere moment met Propper en Santi is ook hoogst opmerkelijk. Volgens mij heeft de VAR daar ook niet naar gekeken en werd het in de herhaling ook amper in beeld gebracht.

29 oktober 2023 om 19:21

FR010

Was dat het moment waar Lingr op links de bal had en Santi in het midden naar beneden getrokken werd?

Was ook opmerkelijk want nu moest Lingr zelf en had hem anders simpel kunnen afleggen op Santi. Niks meer van gezien inderdaad.

29 oktober 2023 om 19:25

Ja dat moment.
Werd zo slecht in beeld gebracht dat ik niet eens zeker weet of het een overtreding was, maar als het dat wel was had het enorm veel invloed

29 oktober 2023 om 19:51

Hahahah kom op man, natuurlijk geen pingel, nadat ie de bal heeft aangeraakt is ie al bijna over de achterlijn, kan dus nooit een doelpuntrijpe kans zijn, en hij word amper aangeraakt en gaat liggen als de stervende zwaan

29 oktober 2023 om 19:56

Fcexper. Voortaan dus iedereen die je op het veld tegenkomt invalide trappen, want de bal zit niet bij die persoon aan een touwtje aan zijn voet? En amper aangeraakt? Propper krult zijn benen vol om die van Gimenez. Had veel erger kunnen aflopen.

29 oktober 2023 om 20:00

Waar de bal zich bevindt, is niet relevant of iets wel of geen overtreding is. Wat ik zie is een tackle op het been/enkel van Gimenez zonder dat Pröpper de bal heeft geraakt. In mijn ogen een strafschop.

29 oktober 2023 om 20:00

Fctexper

Als je echt van mening bent dat een overtreding alleen een overtreding is als de bal in de buurt is weet ik echt niet meer hoe ik je moet overtuigen man.

29 oktober 2023 om 20:00

@fctexper, als je de regels niet begrijpt kan je je beter niet mengen in een discussie.

29 oktober 2023 om 20:49

Hij is voor Twente, logisch dat hij het geen strafschop vind. Vorig seizoen met de handsbal van Propper idem. We zijn opnieuw benadeeld, maar door het slechte spel van onze eigen ploeg moeten we het daar niet over hebben.

29 oktober 2023 om 21:01

Terechte beslissing. Santi raakt de bal zelf volkomen verkeerd voor Propper überhaupt in de buurt komt. De bal is al over de achterlijn voor er contact is. Er wordt dus geen scoringskans ontnomen en dit valt dan ook eerder onder een botsing dan een overtreding. Gevalletje ziet er erg uit in de slomo. Onbesuisd is het zeker, maar een penalty zou ook veel te zwaar zijn.

29 oktober 2023 om 21:31

Waar de bal is maakt niks uit.
Hij raakt geen bal. Dit een botsing noemen gaat helemaal nergens over.
Een botsing met zijn noppen op de enkel van Santi?

29 oktober 2023 om 21:46

Geen pingel? Gimenez had zn been kunnen breken als ie zich niet liet vallen.
Veel duidelijker dan dit krijg je ze niet.

29 oktober 2023 om 22:28

Kan hem inderdaad geven, dacht op dat moment ook wel dat ie zou komen. Was ook gefrustreerd, want het was nergens voor nodig. Kans was al verprutst, Propper kwam ingegleden, leek zich in te willen houden maar kwam te laat. Snap dat het zuur is als Feyenoordsupporter.

29 oktober 2023 om 23:17

@SergioRamosHM
Benadeeld? FEY had met 10 moeten staan. Is niet op TV uitgezonden voor zover ik kan nagaan, maar dat was karate buiten de lijnen door een van de FEY spelers (bal was uit voor Twente, FEY speler wilde hem met geweld afpakken)

30 oktober 2023 om 08:19

Kijk nog even de herhaling, was een ingooi voor Feyenoord. Best logisch dat Timber daar de bal opeist.

30 oktober 2023 om 09:36

Giminez neemt de bal verkeerd aan en speelt hem over de achterlijn. Hij laat zich al vallen voordat Pröpper bij hem is. Die laatste trekt zelfs beide benen in en raakt hem pas als Gimenez al met zijn theatrale val bezig is. Goed naar de vertraagde beelden kijken. Dat doet de VAR ook en daarom zien zij het in dit geval goed.

29 oktober 2023 om 18:42

Wat heeft dit te maken met slecht spelen? Dit is gewoon 100% penalty

29 oktober 2023 om 18:50

Dat is het zeker, maar je hebt er geen hol aan achteraf. Ik word wel na elke keer dat ik het filmpje kijk kets bkzer erom

29 oktober 2023 om 18:50

Slechte wedstrijden kun je soms met zo'n moment ook over de streep trekken. Dat hoort ook beetje bij het voetbal natuurlijk. Als Feyenoord daar de 1-1 maakt is de kans wel heel groot dat ze uiteindelijk winnen. Snap uberhaupt niet hoe de VAR nog steeds zo veel fouten kan maken, ook de handsgoal van Lozano vandaag. Als wij het allemaal kunnen zien en de analisten ook waarom zien ze dit soort dingen in dat busje toch weer anders... Bizar.

29 oktober 2023 om 19:00

Je hebt gelijk, ik dacht ik type snel een sportieve reactie, want anders ga ik domme dingen roepen 🤣

29 oktober 2023 om 19:14

De kans heel groot dat je ze uiteindelijk winnen? Haha wat een onzin.. Twente was 1ste helft veel beter, Feyenoord was nergens.. en dan denk jij dat de kans wel heel groot was dat de winnen terwijl Twente ook nog eens 22 thuiswedstrijden al niet meer heeft verloren (nu 23)

29 oktober 2023 om 19:16

Maar een strafschop en daarmee de gelijkmaker kan Feyenoord wel over het dode punt hebben.Is het nou zo moeilijk om toe te geven dat je, net als vorig jaar, enorm goed weg komt met de beslissing van de VAR?Dan noem je mensen hier slechte verliezers, maar jij bent zelfs een onsportieve winnaar. Dat is pas triest

29 oktober 2023 om 19:19

Ik vond het redelijk gelijk opgaan. Twente af en toe slordig in de laatste fase. Feyenoord ook wat pech met de afronding. Daarnaast is het algemeen bekend dat Feyenoord enorm kan opleven na een gelijkmaker. En ik ben zelf niet eens voor Feyenoord. Heb de wedstrijd als neutrale kijker gevolgd.

29 oktober 2023 om 19:21

Je vergeet denk ik dat als dit een pingel was, wat het natuurlijk 100% was dat het ook de 2e gele kaart voor propper was geweest. Met nog 25 minuten tegen 10 man is de kans inderdaad best groot dat Feyenoord nog won..

29 oktober 2023 om 19:56

Hands in de 16 van feyenoord 2e helft duidelijk penalty ook niet gekregen dus beide niets gehad.
En btw kom op feyenoord was gewoon niet best en terecht verloren.

29 oktober 2023 om 20:02

@rolfvandusschoten, wat heb jij allemaal gezien joh? Haha, haal je nu niet twee wedstrijden door elkaar?

29 oktober 2023 om 20:08

Huh, volgens mij was dat Boscagli Rolf

29 oktober 2023 om 19:50

Ja lekker niet over hebben dan kunnen ze er mee blijven wegkomen. Gewoon minimaal een punt door de neus geboord.

Ik denk dat als je zelfs voor Twente bent dit een gekke beslissing vind van Higler..

29 oktober 2023 om 18:46

Precies was een doeltrap

29 oktober 2023 om 18:48

Ja als je geen verstand hebt dan is het een doeltrap...

29 oktober 2023 om 18:53

Nou ja.. het was sowieso geen corner.. dus óf pingel óf doeltrap.. maar 100% pingel uiteraard. Net zoals Ugalde ook gewoon een natrappende beweging mocht maken richting Geertruida in de eerste helft...

29 oktober 2023 om 19:21

Ik vond wel meer dingen gek. Ook de gele kaart voor propper. Unnerstal was wat aan het rekken en geeft de bal aan propper zodat propper de wedstrijd kan hervatten en krijgt dan geel. Higler is gewoon niet geschikt als scheids net als kooij.

29 oktober 2023 om 19:30

Maar dat is ook de enige onterechte kaart voor Twente.
Propper had eerder al geel kunnen krijgen en je hebt twee momenten waar de VAR niet naar kijkt, maar waar Feyenoord recht van klagen heeft.
Higler was verder in totaal enorm slecht.
Door laten gaan op gekke momenten en beslissingen overduidelijk de verkeerde kant op.

29 oktober 2023 om 19:24

Volgens de regels had dit inderdaad een strafschop moeten zijn. Persoonlijk ben ik dit situaties voor een kaart, maar geen strafschop. De reden hiervan is dat er geen kans wordt ontnomen. De bal was immers al.weg. echter dit is hoe ik de regels zou willen zien en dat zijn de regels niet. Dus gewoon strafschop.

Dit was dus 100% een penalty. Ik heb ze voor minder gegeven zien worden.



29 oktober 2023 om 19:21

Ja, ik ook.. In de Kuip😉 Maar even zonder gekheid, wat er vandaag bij Feyenoord en Ajax allemaal gebeurd is gewoon schandalig. Zo'n VAR is opgeleid, heeft legio schermen, en kan alleen even de tijd nemen. En toch missen ze met hun premie van boven de 1000 euro voor anderhalf uur daar zitten dingen die mensen thuis gewoon kunnen zien. Het is werkelijk een grof schandaal hoe dit soort zaken niet juist beoordeeld kunnen worden. Ik heb soms het gevoel dat wanneer je een willekeurig VZ lid twee knoppen en een microfoon geeft in de huiskamer die een beter werk af zouden leveren..

29 oktober 2023 om 19:32

@martijn, mogen we dan wel leden van VZ uitsluiten bij bepaalde wedstrijden. Heb stiekem toch liever niet dat jij het dan bij Feyenoord beoordeelt Maar ben het volledig met je eens. Bizar hoeveel fouten er gemaakt worden.

29 oktober 2023 om 19:39

Geef ik jullie eens volkomen gelijk dat dit gewoon een penal plus tweede geel is, is het weer niet goed😛

29 oktober 2023 om 19:55

Hahah er komt een tijd dat we weer concurreren, dan worden onze brillen weer wat scherper afgesteld

Groot gelijk.

Propper tast mis en raakt Santi vol. Ongelofelijk dit met de Var.

Terecht. Was een 100 procent penalty. Tuurlijk moet je meer creeeren maar dit soort momenten heb je juist een VAR voor.

Natuurlijk is dit gewoon weer een pingel, en even daarvoor werd ie ook doorgebroken neergehaald door diezelfde Propper. Maar ik ben er wel klaar mee, het zal wel. Geweldige scheids die Higler

Ach jongens, ga nou niet wijzen naar de scheids, Twente heeft gewoon terecht gewonnen. Ik kan leven met deze nederlaag, niet met de uitslag, maar met het feit dat de nederlaag terecht is.

Rug rechten en in de achtervolging. Kampioenschap even uit het hoofd zetten, alles op alles in Europa en in de competitie moet minimaal CL voetbal gehaald worden.

Oja, en het is wel klaar nu met Wieffer - Zerrouki in de ED hoop ik toch, Arne? 😅

29 oktober 2023 om 18:44

Ik kan me toch niet voorstellen dat wieffer en Zerrouki niet werkt in de eredivisie maar wel in toppers en de CL. Heel Feyenoord was slecht vandaag. Zelfs Hancko en Geertruida

29 oktober 2023 om 19:44

Timber is onze belangrijkste man op het middenveld. Zijn kracht is dat hij op 8 kan pendelen en de aansluiting tussen middenveld en aanval verzorgd. Met Zerrouki-Wieffer staat hij veel hoger op het veld en kan hij dit niet verzorgen omdat er anders een groot gat valt en de linies te ver uit elkaar staan. Zerrouki en Wieffer speelde daarnaast ook nog eens reteslecht met als hoogtepunt Zerrouki die een Gaaei’tje deed en je hebt een herhaling van Sparta-uit.

Tegen Atletico werkte het omdat Stengs zich vaak liet uitzakken om de man meer situatie op te vangen die Atletico steeds creëert door Griezmann. Tegen Lazio kreeg je zeeën van ruimte op het middenveld door die laatste linie die niet mee kwam in het druk zetten, wat heerlijk is voor spelers als Wieffer. Die week steeds uit naar de zijkant waardoor Zerrouki alle ruimte kreeg om de opbouw te verzorgen en een mannetje meer in de opbouw had zelfs.

Stengs op 10 vind ik ook twee klassen beter dan op RB. Je haalt dus je twee best renderende middenvelders totaal uit hun kracht imo en levert een bom aan creativiteit in. Dat is in de Eredivisie niet nodig.

29 oktober 2023 om 21:05

Zanazanyan, Oosting gehoord wat het strijdplan was? Steijn en Kjolo op Zerrouki zetten, zodat hij het spel niet kon verdelen. Daardoor kwamen andere spelers meer aan de bal die minder onder de druk konden spelen.

Ik vond persoonlijk timber (en Geertruida/Bijlow) het meest tegenvallen. Vond het vrij wild en best vaak uit positie lopen.

29 oktober 2023 om 21:22

Jij denkt dat andere trainers niemand op Timber zetten? 😂 Het feit dat Zerrouki zich niet los kan spelen zegt alles.

Maar goed, kan jou sowieso niet serieus nemen als het op Feyenoord, Wieffer of Zerrouki aankomt, dus deze discussie eindigt hier.

29 oktober 2023 om 22:07

Wat een vreemde reactie. Vanmiddag ook al voor de wedstrijd. Ik zeg hier letterlijk wat Oosting vertelde wat het strijdplan was.

Verder vind ik zerrouki en Wieffer beide goede voetballers, en ja, zerrouki iets beter. Dat jij zo reageert zal wellicht met het verlies te maken hebben. Fijne avond jongen.

29 oktober 2023 om 18:55

Of Twente nu wel of niet terecht gewonnen heeft doet niet ter zake in deze discussie. Dit is gewoon 100% een penalty. Klaar. Bovendien had dat de tweede gele kaart voor Propper betekent. Nogal een ingrijpende invloed op de wedstrijd deze arbitrale dwaling...

29 oktober 2023 om 19:48

Zal allemaal wel, maar wij moeten helemaal niet afhankelijk zijn van scheidsrechtersbeslissingen. Met de surplus aan kwaliteit die Feyenoord kan opstellen en inbrengen moet je obv individuele kwaliteiten altijd winnen, maar de basis blijft hard werken.

Stengs zei het laatst nog zo goed: “hard werken komt eerst, dan komt kwaliteit altijd bovendrijven”. We vergaten vandaag vooral hard te werken.

Ik snap best dat dit een keerpunt had kunnen zijn, maar weet je wat dat ook had kunnen zijn? Die 100% schietkans van Nieuwkoop in de eerste helft die over gaat, of die scrimmage voor het doel die lullig wordt gemist door Hancko.

Ik kijk liever naar dat soort momenten, want dat kun je analyseren, benoemen en verbeteren. Higler ga ik niet verbeteren, die is al verloren.

29 oktober 2023 om 19:08

Maar het is een 100% strafschop, je wordt gewoon benadeeld en dit kan je net over het dode punt helpen

29 oktober 2023 om 19:35

Dat we terecht hebben verloren uiteindelijk heb ik geen probleem. Maar dat de VAR niet kijkt f zegt dat het geen pingel is daar kan ik niet bij. Daar zitten die badgasten voor. Ook dat natrappen in de eerste helft van Ugalde op Geertruida, geen reacrie. En wat te denken van het omver trekken van Gimenez nadat Lingr doorgebroken was. Opeens was het aanspeelpunt voor de goal weg.
Zwak van Higler, maar ook zeker van de Var.

Maar berder heeft Twente gewoon terecht gew, gaven ons een lesje in wilskracht.

Moet hij niet doen, maar dit is een 100 % strafschop. Te gek voor woorden dat het een hoekschop werd terwijl duidelijk is dat Gimenez de bal raakt

Vorig jaar de handsbal en nu dit. Ongekend.

29 oktober 2023 om 19:09

Wij hadden Higler tegen jullie niet .. zegt ook al genoeg wij 5 gele kaarten jullie maar 1

29 oktober 2023 om 19:14

Zegt idd dat Twente meer gele kaart waardige overtredingen heeft gemaakt

29 oktober 2023 om 19:31

Niet bij Higler.

29 oktober 2023 om 19:53

Als een duidelijke strafschop niet gegeven wordt, kan je als Twente niet spreken over de scheidsrechter tegen hebben.

29 oktober 2023 om 20:09

Dat kan best, gebaseerd op de rest van de pot. Feyenoorders blijven regelmatig bij 1 moment hangen, blijkbaar.

29 oktober 2023 om 20:15

Waren meer momenten, met ugalde en propper. Als er goed wordt gefloten gaat er minstens 1 met rood het veld af.

29 oktober 2023 om 21:44

Eenzijdige zienswijze. Maar het doet er ook niet meer toe. Over een heel seizoen win en verlies je evenveel op deze manier (heb ik ooit eens gelezen hier).

Hij heeft natuurlijk gelijk maar als Feyenoordspeler moet je je beter niet over de arbitrage uitlaten. Heb je geen invloed op, gewoon niet doen.

Santiago. Geweldige spits.
Heeft hier misschien een punt.

Maar wat een ongelofelijke bloedzuiger is hij toch. Die ligt echt vaak te rollen en te faken om er vanalles uit te halen als hij de bal verspeelt.

Er komt een grote toekomst voor hem aan hoor denk ik. Een beetje Luis Suarez. Geniaal, maar wel een ratje vind ik

29 oktober 2023 om 18:54

Denk dat ie daarom ook net iets minder snel zoiets meekrijgt. Schijn tegen, en terecht. Vandaag ook weer paar keer te makkelijk naar het gras.

29 oktober 2023 om 19:32

Dat denk ik ook, maar nog had var uitsluiting kunnen geven in geval van dit moment in de 16.

Maar pfff al die valpartijen en steeds weer doen alsof ie weet ik waar geraakt is. Vermoeiend.

Gimenez moet blij zijn dat hij nog op het veld staat na al die schwalbes. Die duikelt nog meer dan Neymar.

29 oktober 2023 om 19:15

Kinderachtige en onzinnige reactie zeg.

29 oktober 2023 om 23:27

Het is gewoon waar toch? Ik heb geen enkele tegenstander zulk lelijk voetbal zien spelen in Enschede..

Hier kun je, en moet je, een penalty voor geven. Ik denk alleen dat Giminez de schijn gewoon erg tegen heeft omdat hij de hele wedstrijd met veel dramatiek gaat liggen als hij de bal kwijtraakt. Scheidsrechter en VAR zullen dan sneller oordelen dat het allemaal wel meevalt in tegenstelling tot spelers die niet de hele tijd de grond opzoeken.

29 oktober 2023 om 19:18

De VAR mag zich helemaal niet laten leiden door iemand zijn verleden maar moet enkel naar de situatie kijken.

29 oktober 2023 om 19:26

Heb je gelijk in, maar zo werkt het in het leven niet. Daarom wil ik ook geen strafzaken op tv zien, want hoe dan ook wordt een rechter hierdoor beïnvloedt.

29 oktober 2023 om 21:49

In principe niet, maar ik denk dat het toch gebeurd. Zeker bij de Var mensen omdat die alle situaties meerdere keren zien. Ze zien het dus ook als iemand zich keer op keer aanstelt. En scheidsrechters kijken ook beelden terug natuurlijk. Ik denk dat dat ook de reden was waarom xavi vorig jaar bijna geen vrije trappen meer mee kreeg. Te veel geduikel, te veel geklaag, te veel.op zoek naar een been van een tegenstander...dat gaat tegen je werken

Ik snap best dat Gimenez de schijn tegen heeft, maar als er vandaag spelers waren die bij elke natte scheet gingen liggen, waren het Vlap en Ugalde wel…

29 oktober 2023 om 19:34

Bij vrijwel elke keer was er ook sprake van een overtreding. Het is erg subjectief beredeneerd.

29 oktober 2023 om 20:04

Nouja, als je Geertruida ongestraft ziet inschoppen op Ugalde, snap ik dat je na 3 trappen ook maar eens gaat liggen.

29 oktober 2023 om 20:31

Die daarna natrapte?

29 oktober 2023 om 21:09

Precies, het is haast menselijk als je eerst verrot wordt getrapt. Ugalde raakte niet, Geertruida wel degelijk..

29 oktober 2023 om 21:33

Daar had de scheids prima mogen fluiten voor een vrije trap van Twente, maar dat van Geertruida was tijdens het spel. Ugalde moet daar gewoon een kaart krijgen

29 oktober 2023 om 22:59

Ugalde verrot getrapt... Hij kan zo goed acteren dat jullie als fans het zelfs gaan geloven

30 oktober 2023 om 10:26

Berend, misschien zijn er ook wel gekleurde brillen op sterkte
Want ik neem aan dat je het niet hebt gezien (of wilde zien..)
Fr010frdam, klopt en natuurlijk was Higler volledig inconsequent. Was er gefloten voor Geertruida, dan was er ook geen natrapbeweging uit frustratie dat er niet werd ingegrepen.

Van scoren afgehouden werd ie uiteraard niet,maar het is natuurlijk 100% een penalty. Higler was gewoon waardeloos vandaag,beide kanten op. Geen idee hoe de wedstrijd was geëindigd met een normale scheids maar dit sloeg nergens op

Genaaid in Enschede what’s new? Overigens was Higler echt vreselijk vandaag. Niet eens partijdig ofzo hoor, zelfs daar is hij te incapabel voor. Hij irriteert werkelijk iedereen op het veld, keer op keer weer. Waarom mag zo’n iemand maar blijven aanmodderen en nog veel belangrijker; waarom krijgt deze man ook nog grote wedstrijden? Niet dat ik Ajacieden wel wedstrijden van deze man toe wens hoor.

Goede tackel, raakt speler en de bal niet.
1 van de heel weinige goede acties van Higler, die echt met een gigantisch grote afstand de slechtste scheids op de Nederlandse velden is.
Letterlijk elke wedstrijd die hij fluit, is hij de meeste besproken persoon.

29 oktober 2023 om 19:16

Het is knap dat meer dan de helft van de wedstrijden die hij fluit beide zijdes ontevreden zijn. Dit seizoen is het echt dramatisch zeg

Bizar dat hier geen VAR check overheen is gegaan.

Maar goed, Feyenoord begon gewoon ook te slap, 2e helft was beter, maar denk dat de CL wedstrijd zijn tol heeft geëist.

Maar dit was een pingel en daarbij dan een 2e gele kaart, alhoewel ik de 1e gele kaart eerder aan Unnerstal zou geven dan aan Propper.

Die gele kaart voor tijdrekken op zo’n snelle wijze vond ik overigens wel een goede actie, ben je gelijk van dat gedoe af!

29 oktober 2023 om 19:39

Die gele kaart voor propper was belachelijk. Dat je op wilt treden tegen tijdrekken is prima, maar geef dan de juiste speler de gele kaart.

Slechte verliezers... De eerste helft floot Higler wel prima, maar 2de helft vond ik juist dat hij tegen ons was door een kaart voor Pröpper en Hilgers.

Dus niet janken die Higler is gewoon een hele matige scheidsrechter

29 oktober 2023 om 19:09

Ah dus een gele kaart streept voortaan een strafschop weg? Jaja. Jij bent blijkbaar Zelfs slecht in winnen

29 oktober 2023 om 19:10

Ugalde en Propper zijn juist gespaard grote vriend. Die gele kaart die Propper wel kreeg (in plaats van de twee gele kaarten die hij niet kreeg), was inderdaad onterecht. Die had namelijk naar Unnerstal gemoeten.

Volgens mij valt het ‘slechte verliezers’ wel mee, er wordt vanuit het Rotterdamse kamp vooral naar het eigen matige optreden gekeken.

29 oktober 2023 om 19:41

We geven Twente juist de credits voor hun getoonde spel, maar dit was toch wel een pingel. En het neerhalen van gimenez was toch ook wel een belangrijk moment. En wat dacht je van het batrappen van Ugalde bij Geertruida? Die kaart voor propper was natuurlijk belachel8jk.

29 oktober 2023 om 20:58

Is het zo moeilijk om toe te geven dat je gewoon voor het 2de jaar op rij super veel geluk hebt? Feyenoord is nu voor de 2de keer op rij bestolen door de scheidsrechter. Dat heeft niks te maken met slechte verliezer maar gewoon een feit.

Slechte verliezer. Wedstrijd schorsing vanwege afvallen scheidsrechter.

29 oktober 2023 om 19:42

Dan mag Higler 10 wedstrijden worden geschorst voor het afvallen van ploegen op het veld en voornamelijk de kijker.

Was idd een bijzondere beslissing van hilgler. Zelfde voor de beslissing waarin hij bij een doorbraak onderuit gehaald werd door propper waardoor er geen 2 tegen 1 meer was tegen de keep. Maar goed allemaal achteraf, we hadden het op het veld moeten beslissen en uiteindelijk gewoon verdiend verloren.

Wat was Twente goed zeg, Feyenoord kon geen kant op. Dure punt verlies !

Het niveau van de scheidsrechters in de Eredivisie is al een paar jaar schrikbarend slecht. Als je ook die Makkelie vandaag weer fout op fout ziet stapelen... Ik vraag me serieus af wat de KNVB hieraan gaat doen. Ik vrees niks.

Denk dat feyenoord helemaal niet mag klagen want twente had de scheids zeker niet mee.

29 oktober 2023 om 19:59

En jij vond het geen strafschop?

29 oktober 2023 om 21:02

Nee, maar zeker ook niet tegen. Twente had 2 spelers met rood kunnen hebben, en een 100% penalty tegen. Feyenoord was slecht, maar gewoon benadeeld

Het steeds op de grond gaan liggen van Gimenez helpt hem niet bleek vandaag maar weer. Ondanks dat ie echt gegeven had kunnen worden, begrijp me niet verkeerd.

29 oktober 2023 om 20:21

Rick. Dat Santi vaker op onnodig op de grond ligt, hoort hier totaal niet van toepassing te zijn. De var zit er voor dat 1e moment dat ze moeten zeggen dat hij weldegelijk wordt geraakt. Als ze eerdere duizelingen meenemen in hun oordeel, dan moeten ze voor de rest van het seizoen worden geschorst.

29 oktober 2023 om 20:24

Duizelingen = duikelingen

100pct geen twijfel over mogelijk of……..toch wel bv bij de VAR. Maar ik zou dan graag hun motivatie horen

Ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg van Higler en de VAR. Blijkbaar hebben zij iets gezien waardoor het oordeel anders is dan wat wij hadden verwacht.
Ik ben natuurlijk wel blij dat wij een keer niet de dupe waren van een scheidsrechterlijke dwaling. Normaal gesproken moet de provinciaal het qua arbitrage afleggen tov topclubs.

29 oktober 2023 om 20:32

Vorig jaar ook al....

29 oktober 2023 om 20:49

Thuis de 2-0 nog maar even teruggekeken. Maar dat daar voor gevlagd en gefloten wordt is ook wel typisch. Toegegeven, het is allemaal split-second dat ze moeten beslissen. Maar soms laten ze 5 meter buitenspel doorgaan, en hier vlaggen ze wel voor..

29 oktober 2023 om 20:55

Maar ik blijf het bizar vinden dat dit geen buitenspel is. Hij heeft gewoon enorm veel voordeel aan de buitenspel positie. Maar ik weet dat het de regel is.

29 oktober 2023 om 21:51

Dat is nogal een statement. Dit is nu het tweede jaar op rij dat Higler een penalty niet toekent aan Feyenoord die vrij duidelijk is en de wedstrijd had beslist ten nadele van FC Twente. Eerlijk is eerlijk, de andere wedstrijden van Twente kijk ik niet, dus misschien gaat het er dan anders aan toe.

Is geen penalty. Hij valt te makkelijk en Propper trekt zijn benen terug. Hoezo roept iedereen hier dat het een penalty is? Omdat iedereen hier iets tegen Higler heeft, of omdat men verwachtte dat Feyenoord zou winnen en ze het zo gunt?

29 oktober 2023 om 20:39

Omdat hij geen bal raakt maar wel de enkel van Santi

Wat een slechte verliezers daar in Rotterdam. Higler was niet best maar dat met Ginenez is geen pingel. Bal is al bijna over achterlijn.

29 oktober 2023 om 20:40

Dus voortaan iedereen maar afzagen als de bal niet in de buurt is

29 oktober 2023 om 20:52

Waar de bal is maakt eigenlijk niet uit hè. Propper zet in, mist de bal en raakt de speler. Dan is het een overtreding, of hij bij de bal kan of niet. Beter zelfs: al was de bal uit, dan was dit een overtreding.

30 oktober 2023 om 10:59

Je zegt het goed: de bal was bijna over de achterlijn. Zolang de bal niet helemaal over de achterlijn is op het moment dat de overtreding gemaakt wordt, is het gewoon een penalty.

Ach ja. Volgend jaar krijgt Higler deze wedstrijd weer onder zijn hoede. Dan weet Twente alvast dat ze Pröpper moeten houden, want die krijgt toch geen penalty tegen van hem

Echt pfffffffffff, 100% geen pingel, hij trekt zijn knieen al op na een klein tikje, en zweeft als het ware als een stervende zwaan, hij had de bal al lang gespeeld, en dat was kansloos, ga dan maar theatraal liggen wat ie altijd doet, sja dan lijk het erger dan het is, maar Pröpper raakt hem nauwelijks,
Ik zeg nogmaal geen pingel, maar hij had wel gegeven kunnen worden Interpretatie van de scheids en VAR, maar als de VAR niks doet, dan zien ze dus precies hetzelfde dan ik, maar alle feyenoorders die hier lopen te janken, neem eens een voorbeeld aan de spelers en de trainer, die zeggen tenminste waar het op staat, Feyenoord was vandaag gewoonniet goed genoeg, en Twente heeft gewoon dik maar dan ook dik verdiend gewonnen.

Het moment in het eerste kwartier waarbij een Twente speler een knal kreeg van een Feyenoord speler (bal was uit voor Twente, Fey speler dacht daar anders over) is niet op tv uitgezonden denk ik? Feyenoord had vrijwel de hele wedstrijd met 10 man moeten spelen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren