Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rutten: 'Bedoeling is om een selectie te hebben die voor de titel gaat'

Laatste update:

Fred Rutten blijft onverminderd ambitieus. PSV zag sterspeler Balázs Dzsudzsák weliswaar vertrekken naar Rusland, maar kreeg daar Dries Mertens en Kevin Strootman voor terug. De doelstellingen van de coach blijven dan ook hetzelfde. “Mijn ambitie is uiteraard ook kampioen worden”, vertelt Rutten vrijdag op de officiële website van de Eindhovense club.

/

De oefenmeester laat weten zeer tevreden te zijn met de versterkingen tot nog toe. “We krijgen er twee fantastische nieuwe spelers bij in de selectie. Strootman kan op verschillende posities spelen op het middenveld, Mertens kan dat ook in de aanval. Ik ben content met de komst van deze twee spelers. Er spreekt ook de ambitie van PSV uit.”

“Alle spelers willen kampioen worden, de nieuwe spelers willen dat en mijn ambitie is uiteraard ook kampioen worden”, vervolgt hij. “De club werkt hard om een selectie samen te stellen die voor het kampioenschap kan gaan strijden. De bedoeling is om op zondag 7 augustus, als we onze eerste competitiewedstrijd spelen, een selectie te hebben die voor de titel gaat.”

PSV gaat 'gewoon' meedoen in de titelrace

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 juli 2011 om 19:14

Maargoed ik blijf erbij dat ik vind dat Rutten wel eens wat meer power in zijn uitspraken mag gaan leggen want je ziet het gewoon terug in de speelwijze van zijn ploeg. Op de moment waar het er om gaat geven ze niet thuis.

1 juli 2011 om 19:34

oke het heeft niet zo'n grote mond als een van Gaal maar ik denk dat hij tactisch wel goed is, het enige wat er ontbreekt zijn Prijzen en daar wordt een trainer af gerekend. de Doelstelling is duidelijk kampioen worden als dat niet lukt min. CL en toch houd PSV vertrouwen in Rutten en ik denk dat het helemaal goed komt.

1 juli 2011 om 19:57

Ik denk juist dat hij tactisch niet zo goed is, speelt veel te behoudend en met Engelaar kun je in de omschakeling niet de benodigde snelheid hebben om dreigend te worden. Hij had nadat Affelay vertrokken is op z'n minst z'n speelstijl moeten aanpassen en dwingender te voetballen of Engelaar uit het team moeten halen. Ook het feit dat hij Berg steeds maar weer de voorkeur gaf getuigd mijns inziens niet van inzicht die nodig is om een team kampioen te maken. Ik ben van mening dat PSV vorig seizoen (evenals aankomend seizoen) kampioen had moeten worden en dat Rutten de zwakste schakel was in het geheel.

2 juli 2011 om 13:25

PSV begint steeds meer het Valencia van Nederland. Valencia is in Spanje een goede club wint altijd van de subtoppers maar verliest van de toppers het is een goede club maar vecht eigenlijk nergens om. En om voor de titel mee te kunnen doen moeten ze een nieuwe achterhoede een marathon loper op het midden veld en een nieuwe sterke spits gaan kopen.

1 juli 2011 om 18:16

Wat moet die gozerd dan zeggen als hem de vraag wordt gesteld wat zijn doelstelling is voor komend seizoen?

1 juli 2011 om 18:22

Het is niet alleen deze specifiek uitspraak maar de over de gehele lijn. Dat geblaat over groepsprocessen e.d. is werkelijk niet om aan te horen.

1 juli 2011 om 18:43

Ja dat wel, het is niet zo'n wel bespraakte man

1 juli 2011 om 18:46

Een ideetje als je ziet dat Rutten een interview heeft gegeven en wordt hiet geplaats ........lees het dan niet

On: En kampioen worden we nu zeker

1 juli 2011 om 18:57

@psvforza

En dan zeggen ze dat Ajacieden arrogant zijn

1 juli 2011 om 18:58

''kampioen worden we nu zeker..''

Dit is echt de Quote van de dag, gefeliciteerd!
Ik zie PSV nog niet eens in staat om een deuk in een pakkie boter te schieten.
Je blijft een verdediging houden waar zelfs Willem ll nog niks aan heeft. En daar begint het voetbal vaak. Ik noem een Bouma (traag als een slak), Marcelo (opbouwend zeer slecht), Pieters (tikkie terug/breed), Manolev (verdedigend zwak), Maza (dopinggebruiker + wissel) en Tamata, eventueel RB ter vervanging, heeft mij niet overtuigd.

Mag je een leuk middenveld hebben maar 1 geblesseerde en dan? Hengelaar speelt niks klaar voor Psv. Er bestaat nog een kans dat Toivonen vertrekt hebben we Zeefuik, hou toch op!

Als jullie kampioen worden is het altijd door geluk of minimale overwinningen: 0-1, 1-0, 2-1.. Af en toe een uitschieter!

PSV is er nog lang niet en alle overige clubs ook niet. We zien elkaar volgend jaar mei als seizoen 2011/2012 erop zit!

1 juli 2011 om 19:02

Ik zou het machtig mooi vinden, maestromenno, als hij is een keer zegt dat zijn doelstelling is om niet te degraderen. Weet je wat jij dan zegt? Ik gok zo iets van ''doe is realistisch ofzo Rutte, dat gezanik van je altijd''...

1 juli 2011 om 19:10

Ik weet inderdaad wat ik dan zou zeggen ja. In tegenstelling tot jij want je speculatie zit behoorlijk naast de waarheid. Echter kan er niet ontkent worden dat dhr Rutten veelal om hete brei heen draait met zijn verhaaltjes.

1 juli 2011 om 19:18

@zizouco

Wat een onzin opmerking dat maza een doping gebruiker is.
Hij is gewoon vrijgesproken d.m.v. de contra expertise.
Verder heeft PSV op het middenveld veel opties.
Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Hutchinson, Bakkal, Wuytens, Labyad en zelf nog Engelaar als nood oplossing.

Het feit dat er alleen 1-0 overwinningen worden behaald ligt niet aan de selectie, maar aan Rutten. Ook is het gewoon een kwaliteit om met 1-0 te winnen

1 juli 2011 om 19:28

Zo is ajax dit jaar toch ook kampioen geworden met veel mazzel

Tot mei dan maar

1 juli 2011 om 19:35

@zizouco
''als jullie kampioen worden is het altijd door geluk of minimale overwinningen: 0-1, 1-0, 2-1.. Af en toe een uitschieter!''

Dat is natuurlijk weer de grootste onzin die je hier verkoopt. Maar ja, jou club is vast niet met geluk kampioen geworden afgelopen seizoen? Neeee! Tuurlijk niet.

Als je niks nuttigs te melden hebt, zeg het dan niet...

1 juli 2011 om 19:38

@psvforza

en jij niet met je uitspraak dan??
Ik vind het trouwens gewoon getuigen van vertrouwen in je eigen club en niks met arrogantie te maken hebben hoor.

hahaha mazzel geeft niet hadden jullie de doelpunten tegen feyenoord maar wat beter moeten verdelen ik bedoel winnen met 11-3 en maar 3 punten niet echt handig hoor

1 juli 2011 om 19:57

Zo gaat dat in het voetbal he, laten we vandaag iets minder maken want dan maken we de tweede wedstrijd ook doelpunten

Hoe dom kan je zijn

1 juli 2011 om 20:03

Veel opties op het middenveld..
Ik zeg toch dat Toivonen misschien vertrekt en dat Engelaar helemaal niks waar maakt.
Bakkal heeft niet zoveel kansen gekregen vorig jaar laat staan Wuytens die ik persoonlijk erg goed vind. Dus nog maar zien of ze het waarmaken. Ja, dan kom je er wel wil je zeggen?
Ik zou het toejuichen als Toivonen vertrekt met zijn bizarre optredens van de laatste wedstrijden seizoen '10/'11. Hiermee wil ik niet de soap opnieuw aanzwengelen.

Als ik zo tussen de regels door lees ben je het wel met me eens muv de opmerking over doping.. Psv is niet het psv van vroeger met Guus Hiddink met Rutten gaan jullie het niet waarmaken..

1 juli 2011 om 20:04

Idd.

Plus: dat gezeur altijd over dat psv áltijd maar met 1-0 wint... Welke club heeft het afgelopen seizoen de meeste doelpunten gemaakt? Denk dat psv dit seizoen weer lang mee gaat voor de titel...

1 juli 2011 om 20:10

@psvforza

Ja ik vind het behoorlijk dom hoor als ik Psv was zou ik volgend jaar een Mental coach aannemen die een beetje in de gaten houd of ze de tegenstander niet te veel vernederen zodat die de 2e wedstrijd extra gebrand zijn!!

1 juli 2011 om 20:30

Volgens mij was het niet echt verenederen toen. ruststand 2-0
De tweede helft deden ze ook echt niks meer bij Feyenoord moeten ze extra mis schieten worden wij supporters weer boos

1 juli 2011 om 21:14

@zizouco

ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt,maar volgens mij had PSV vorig seiznoen de minste doelpunten tegen samen met Ajax (4 minder) en gelijk aan Twente.
dus wat lul jij nou !!!!
probeer eerst eens je feiten te kennen voordat je dit soort domme uitspraken doet

1 juli 2011 om 22:25

Wa lul jij nou weer allemaal zeg

De verdediging is minder oke maar wa lul je nou met middenveld en aanval
De dodelijkste aanval in competite

2 juli 2011 om 00:12

@ zizouco
psv won vorig jaar ook maar 5 keer met 1 doelpunt verschil. ajax ook 5 keer maar twente 10 keer.

1 juli 2011 om 19:06

Nee meneer de Ajacied, wat wil je dan dat Rutten zegt?
Natuurlijk gaat PSV voor het kampioenschap, dat doen ze ieder jaar, Rutten zegt alleen dat hij blij is met zijn aanwinsten en dat ze dit jaar écht voor het kampioenschap kunnen gaan.
Als meneer de Boer had gezegd dat Ajax blij was met Janssen, en dat hij voor het kampioenschap zou willen strijden, begin je dan ook met dat gemekker?
Nee, dus hou maar gewoon je mond in een nieuwsbericht over Rutten

1 juli 2011 om 19:12

Ik bepaal gelukkig nog altijd zelf of ik wel of niet reageer op een artikel. Jullie zien de context van mijn reactie niet en dat is begrijpelijk met het niveau van de meeste mensen hier. Als je echter Rutten vaker hoort in de media, kun je niet anders dan constateren dat hij altijd om de hete brei heen draait en met slappe gebabbel komt.

1 juli 2011 om 19:14

@pastore
Ja want Frank de Boer moet zeggen: ''wij zijn Ajax, Wij zijn de beste, Wij worden kampioen!!

1 juli 2011 om 19:17

1. Ten eerste mag je niet eens van een verhaal spreken, je zegt in 2 korte zinnetjes wat je van Rutten vindt, en wat je zegt heeft ook niks met dit artikel te maken.
2. Dat je begint over het niveau van de meeste mensen hier, slaat ook al nergens op, waarschijnlijk schaam je je voor je eigen niveau ofzo.
3. Hij draait niet om de hete brei heen, hij komt gewoon niet zo goed uit z'n woorden, maar dat hij om dingen heen draait is absoluut niet waar.

1 juli 2011 om 19:18

Ha ha, jullie zullen wel blij zijn dat jullie dat voor het eerst in 7 jaar weer gehoord hebben he

1 juli 2011 om 19:29

@pastore

Zoals er altijd word gezegd door fans van andere clubs het gaat niet om het verleden maar om het heden.

En in het heden geld Wij zijn kampioen!!

By the way ik zei net trouwens wij worden kampioen hoor haha dat heb je vast vaker gehoord in die 7 jaar!!
Ik vind dat trouwens geen arrogantie hoor maar gewoon vertrouwen in eigen kunnen. Maar goed is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.

1 juli 2011 om 20:15

1. Ik spreek ook niet van een verhaal, daar kom jij mee.
2. Ik hoef mij daar gelukkig absoluut niet voor te schamen want dat ligt aanzienlijk hoger dan het gemiddelde.
3. Hij draait wel degelijk om de hete brei heen, dat doet hij namelijk nagenoeg altijd. Als er slecht gespeeld is, zitten ze weer in een of ander proces.

Uiteraard zijn de Ajax supporters blij dat ze kampioen zijn geworden, of dat nu voor het eerst sinds 7 jaar is of volgend jaar weer, we zullen er altijd blij mee zijn dat lijkt me dus vrij logisch. Met zulke uitspraken is punt 2 toch opeens een stuk begrijpelijker..

1 juli 2011 om 20:24

Dit noem ik oude koeien uit de sloot halen. Reageer gewoon op het artikel! Wij praten toch ook niet over iets wat jaren geleden gebeurd is.
Ik ben iig blij met de aankopen en heb er het volste vertrouwen in dat we lang mee gaan doen om de titel!
Forza PSV Eindhoven!!!!

1 juli 2011 om 20:25

Ik blijf zeggen PSV natuurlijk Hahaha

desondanks wil ik je ook best succes wensen voor het nieuwe seizoen

2 juli 2011 om 00:18

Hahaha nee eerst stond er verhaal en nu heb je er reactie van gemaakt.
Triest dat je je reactie aan gaat passen en aan de hand daarvan probeert je gelijk te krijgen

2 juli 2011 om 00:33

@ meastromenno
jij bent wel erg overtuigd van jou eigen niveau hè terwijl je zelf de moment enzo zegt. behalve dat. hij draait helemaal niet om een hete brei heen hij heeft alleen wat mediatraining nodig. en ik vind zowiezo dat hij vergeleken met veel andere trainers weinig smoesjes ( van gaal, mourinho, ferrer en meer)

en als laatste bedoelt hij dat jullie wel heel overdreven zijn over dingen zoals gaan klagen over wanbeleid bij psv en overheidssteun terwijl jullie zonder dit successeizoen ook diep in de financiele problemen zaten. en klagen over spelersaankopen enz enz enz

Neem aan dat rutten ambitieus is...

OT: Beste Rutten, dat moet PSV elk jaar hebben, dus een beetje kromme reactie.

1 juli 2011 om 20:11

Ik neem direct van je aan dat Rutten ambitieus is, maar dat wil niet zeggen dat dat de garantie geeft op een titel. Daar komt naast het nodige geluk ook tactisch inzicht en lef aan te pas en laat die laatste twee nou net het grote manco zijn van Rutten. Ik durf dan ook wel te zeggen dat Ajax of Twente dankzij Rutten kampioen worden evenals afgelopen seizoen. Ik denk dat PSV met een andere trainer die het wel aandurft om aanvallend en dwingend te spelen gewoon de beste papieren heeft.

Psv zal minimaal CL moeten gaan halenwant anders komen ze weer in de financiele nood en is het investeren in de nieuwe spelers weggegooid geld geweest. En als Rutten faalt zal dat hem zijn hele loopbaan achtervolgen als een loser die met clubs geen titel kan pakken, behalve de amstel cup 10 jaar geleden met Twente.

1 juli 2011 om 18:11

We zijn financieel niet de slimste geweest de laatste jaren in Eindhoven maar ik neem aan dat de bestuurders nu niet alle risico's weer gaan nemen zodat we bij tegenslag volgend jaar weer in de financiële problemen komen.

1 juli 2011 om 18:15

Dus van de 47 miljoen steun voor je schulden er een dikke 20 miljoen + uitgeven aan nieuwe spelers die het allemaal nog moeten bewijzen noem jij verantwoord beleid? Mocht het misgaan dit seizoen is psv voor de komende 5 jaar het nieuwe Feyenoord...

1 juli 2011 om 18:21

Pff... Nog maar een keer dan.

Al het geld dat PSV van de gemeente heeft gekregen voor het verkopen van de grond is in de afbetaling van de vorige hypotheek gegaan. Met de leningen van de andere sponsoren zijn de andere schulden geherstructureerd.

Met het geld van de verkoop van Afellay, Amrabat, Dzsudzsák en het verlichten van de salarishuishouding zijn/worden Mertens, Strootman en Wijnaldum gekocht.

1 juli 2011 om 18:22

Psv begroot niet meer op CL. Het begroot op EL. Daarom is dit scenario dus niet zo snel mogelijk. Begin echt een hekel te krijgen aan mensen die er maar gewoon alles uit gooien.

1 juli 2011 om 18:46

Ja idd, zo hoor je de heer brands nog zeggen ''we zijn geen kopende club meer, die dagen zijn voorbij'', de deal rond de steun van de gemeente is net geregeld en wat doet psv, meteen kopen kopen en nog eens kopen.
Na wijnaldum (3de aankoop) willen ze nog 2 spelers hebben .
Het is dan voor PSV te hopen dat ze idd CL gaan halen anders zakt het nog verder weg dan feyenoord en dat zou dan ook zwaar terecht zijn daar feyenoord het Zonder steun van de gemeente heeft gedaan.
Dat dwingt toch meer respect af dan hoe PSV het nu doet, als je het mij vraagt.

1 juli 2011 om 18:47

dennispsv....

Petje af dat je nog de moeite neemt bij zulke oerdomme gasten krijg je er toch niet in

1 juli 2011 om 18:50

@dennispsv Pfff Nog maar een keer dan.

Het geld van de gemeente maakte de komst van mertens en strootman beschikbaar. Hoe jij het wilt noemen doe je het maar anders lees je nog even de post van jullie directeur.

1 juli 2011 om 18:59

@afca09

Er gaat niets fout als PSV geen CL haalt. En Feyenoord scenario zal niet gebeuren.
Moeilijk te verkroppen he?

En de jeugd wordt wel ingepast. 5 belofte spelers die in 1 jaar overgaan. Zijn clubs die het niet halen hoor.

1 juli 2011 om 19:04

mc_rulez,

De gemeente koopt de grond waardoor PSV haar schulden kan aflossen en zij jaarlijks minder geld uitgeven aan rentelasten. Dit geld wat bespaard wordt kan worden besteed aan andere zaken. Tevens gebruiken ze ook het geld van de transfer van Salcido ook...

1 juli 2011 om 19:07

De steun die psv nu krijgt heeft ajax al lang en breed gehad. Dus ik neem aan dat je dan ook je eigen club dit kwalijk neemt. Daarbij gaat de vergelijking met feyenoord volledig mank. Wan psv heeft nu inderdaad ook 4 dertig plussers lopen met een salaris van heb ik jou daar. Not!

1 juli 2011 om 19:09

Dus zonder hulp van de gemeente had je dus nooit die aankopen kunnen doen. Als een andere partij die grond had gekocht dan had je dus geen stadion gehad. Dat geld wat je dan aan de verkoop aan spelers had verdiend had je direct aan de schuldeisers kunnen overmaken.

Je reinste competievervalsing.

Indien die aankopen een flop worden (en dat kan zomaar) niks is gegarandeerd dan kan je wel eens van een hele koude kermis thuiskomen. Weer aankopen doen terwijl je eigenlijk Diezelfde spelers raak je dan niet meer voor het aangekochte bedrag kwijt. Psv neemt een enorm risico..

handje ophouden houd natuurlijk een keertje op!

De selectie van Ajax is sterker en is beter op elkaar ingespeeld. verder is twente een geduchte concurrent. Als psv in die eerste wedstrijden punten laat liggen dan kan je wel eens het hele seizoen achter d feiten gaan aanlopen..

1 juli 2011 om 19:18

@theref

Volgens mij ben je in de war met andere clubs.
Bij PSV stroomt er het minst door aan eigen jeugd.
zo af en toe een paar tegelijk.
kijk naar Ajax en Feyenoord die doen het wel met eigen jeugd en gerichte aankopen. Is toch wat anders dan Psv.

1 juli 2011 om 21:00

We zullen kijken wie van deze spelers ook echt een toegevoegde waarde blijken te zijn.

1 juli 2011 om 23:09

Niet?

Isakson, Bouma en Engelaar zijn toch 3 spelers die een fors salaris verdienen, verdiep je is in je club zou ik zeggen

1 juli 2011 om 18:27

Ten eerste ken jullie feiten psv heeft de begroting rond en gaat zwarte cijfers draaien zonder dat daar europees voetbal bij inbegrepen is. Dit was ook een van de voorwaarde van de gemeente en dat is ook de reden dat psv aan het bezuinigen is en meer sponsorinkomsten aan het regelen is/ was. Het geld wat ze nu uitgeven was geld wat vrij te besteden is door dat de gemeente de grond heeft gekocht en ze dus het geld van de verkoop spelers niet in de schulden hoefden te steken. Daar nu het gemeente geld naar de schulden gaat en wordt omgezet tegen betere voorwaarden hierdoor bespaart psv jaarlijks al 8 a 9 miljoen. Hoe dan ook het komt erop neer dat psv de komende jaren financieel gezond wordt.

1 juli 2011 om 18:46

psv begroot geen CL meer voor zover ik weet dus hoe kunnen ze dan in de problemem komen door het missen daarvan?

1 juli 2011 om 18:57

@gummibear

Ik hoef toch niet weer het hele plaatje qua financiën te gaan uitleggen he? Mocht PSV onverhoopt geen CL halen is er geen man overboord worden er gewoon het jaar erop zonder CL zwarte cijfers geschreven.

Ach hij pakt nog een prijs al is het 10 jaar terug. Er zijn trainers die hun hele carrière niets winnen!!!!
Zijn dat dan ook allemaal losers?

1 juli 2011 om 19:02

Als je met PSV in 3 seizoenen geen kampioen word dan ben je een loser, want de selectie is er wel na, dit seizoen zal het lastigste worden voor Rutten ivm de laatste 2 jaren!

1 juli 2011 om 19:30

@ gummibear

Er zijn in 1 seizoen maar 3 prijzen te verdelen voor de clubs.

1 Landskampioenschap (17 clubs vissen achter het net)
1 Beker (63 clubs vissen achter het net)
1 JC schaal (1 club vist achter het net).

Misschien een beetje nuance aanbrengen dat het gewoon moeilijk is om iets te winnen als er minimaal 3 clubs gelijkwaardig zijn?

Liverpool wint ook al jaren niks. Spurs ook. Arsenal ook. Maar worden wel als hele grote clubs gezien. En trainers daarmee winnen ook niets. En die trainers zijn dus ook maar losers?

1 juli 2011 om 19:45

Klopt, Psv word wederom geen kampioen met deze verdediging. Het middenveld is aardig, de aanval goed maar wat is die verdediging waardeloos met als hoogtepunt spelers als Erik 'tikkie terug' Pieters, Stanislav 'waar moet ik heen' Manolev, Wilfred 'nog wat trager' Bouma. Ook hebben ze nog Marcelo die met zn handen voor zn ogen het veld probeert over te steken. Op doel staat de personificatie van Fred 'angsthaas' Rutten genaamd Andreas 'nietnaarmij' Isaksson.

1 juli 2011 om 19:58

ja maar er zeggen maar 3 clubs dat ze voor het kamioensschap gaan dus er vallen er maar 2 af
de beker wordt over het algemeen beschouwd als 'toetje' door de topclubs.

en ja bij liverpool, tottenham, en arsenal is er ook wat mis en daar krijgen de trainers toch ook de schuld van of wou je zeggen dat de spelers daar schuld aan hebben?

1 juli 2011 om 20:11

@gazhims3lv

Volgens waren de tegengoals als volgt:

Ajax 30
Twente 34
PSV 34

En aangezien de concurrentie zich niet schrikbarend versterkt heeft. Zullen we het maar bekijken over een seizoen he.
Twente is er in mijn ogen op achteruit gegaan door de verkoop van Janssen.
En of Co zo'n succes is moet ook maar blijken. Ken ook wel wat avonturen van hem die op een drama uitliepen.

@hihi

Mwah hoelang zit de trainer bij Arsenal er al? Liverpool is trouwens ook niet de club die mensen snel ontslaat hoor. En Tottenham is ook niet het toonbeeld van trainers ontslaan.

Laat ik gewoon eerlijk wezen. De instelling van spelers lieten bij tijd en wijle gewoon te wensen over. En ook dat mag gezegd worden.

1 juli 2011 om 20:57

Ben ik toch benieuwd hoe ze de trainer van Ajax noemen als er na 7 jaar tijd eindelijk weer eens kampioen zijn. Messias?

1 juli 2011 om 21:03

Nee, Frank de Boer!

Het lijkt me nogal logisch dat het de bedoeling is om een selectie te hebben die voor het kampioenschap moet gaan als je als club elk jaar voor het kampioenschap speelt..

1 juli 2011 om 21:04

@ruud43

Geen idee zal je aan hun moeten vragen.

Zou zomaar kunnen.

1 juli 2011 om 21:23

Dus 7 jaar gefaald in het samenstellen van een goede selectie?
Noemen ze zoiets niet ''wanbeleid''?

Psv gaat gewoon mee doen om de titel omdat ze gewoon een heel sterk middenveld en aanval hebben. Als ze nu nog een spits halen, die kan scoren, zie ik ze kampioen worden. Het liefst ook nog 1 verdediger, maar dat is nog niet zeker.

1 juli 2011 om 18:50

PSV heeft een heel sterk team, maar dat hebben ze al jaren. Ze laten het alleen steeds liggen in de eindfase. Ze kunnen beter investeren in een mental coach want Rutten is niet in staat gebleken de rust in de tent te bewaren als het om de prijzen gaat.

Reken daar maar niet op Fedje want je durft toch niet aanvallend te spelen en met die verdedeging word je nooit kampioen

1 juli 2011 om 18:02

PSV is afgelopen jaar geen kampioen geworden omdat we het voorin hebben laten liggen en niet omdat het achterin niet goed stond.....met Reis erbij was PSV gewoon kampioen geworden. Ben ik van overtuigd!

1 juli 2011 om 18:08

Als als als....als Suarez was gebleven was Ajax misschien ook al wel eerder kampioen geworden. Denk dat vooral het verlies van Affelay veel heeft gescheeld voor de kansen van Psv.

1 juli 2011 om 18:20

@ mister-poej

Onzin Affelay was toen nog niet bepalend. NU zou PSV veel aan hem hebben ja.

1 juli 2011 om 18:52

@dardave hoezo was Affelay niet bepalend voor Psv?? Hij was de dragende kracht van Psv!

1 juli 2011 om 19:49

Met Suarez in de selectie stond Ajax al een lengte achter op Psv. De ommekeer kwam na vertrek Afellay en blessure Reis. Het aantal kansen wat niet afgemaakt werd tegen bijvoorbeeld groningen en Heerenveen, waar je beide punten verliest, is te verklaren door ontbreken Reis.
Maar het gaat me niet daarom, maar wil aangeven dat de verdediging niet de sterkse is, maar niet de reden dat PSV niet kampioen kan worden.

1 juli 2011 om 21:04

@ darkdave

Nee man aanvoerder Affelay had eigenlijk amper inbreng bij Psv.

1 juli 2011 om 18:08

Kijk eens naar het doelsaldo van afgelopen seizoen.

Je kunt niet de meeste doelpunten maken als je niet aanvalt vriend.
Dat het minder aantrekkelijk is als in de tijden Nilis Ronaldo is duidelijk,

1 juli 2011 om 18:18

Dat PSV niet aanvallend speelt vindt ik eigenlijk ook een beetje onzin. Kijk er zijn tuurlijk wedstrijden dat ze niet aanvallend speelden, maar dat kwam vooral omdat het team soms niet in vorm was(vergat te scoren). In het begin van de competitie was er weinig te klagen over PSV en speelde ze gewoon redelijk goed. Het heeft gewoon aan de spelersgroep gelegen en daardoor heeft Rutten zijn team steeds verdedigend moeten instellen. En ja dat was een verkeerde keus. Ondanks dat Rutten zo oer saai voor de camera overkomt, vind ik hem geen slechte trainer.

Die thuis wedstrijd die ze speelde tegen ajax toen waren ze toch echt de aanvallende ploeg en vond ik ze echt goed in de aanval positie spel spelen. Ik was echt blij toen ajax nog met 1 punt weg kwam.

1 juli 2011 om 18:22

Met dit team en deze trainer mag psv blij zijn als ze derde worden.
Daarnaast haal Rutten de winterstop niet eens, ze hebben.eindelijk geld om hem eruit te gooien.
Daarnaast is psv lekker verantwoord bezig, alles weer kopen en lekker je eigen talenten weer verhuren. Ik ben echt zo blij dat ik geen aanhanger van psv ben.
Vind het ook lullig voor de fans dat ze het hiermee moeten doen.

1 juli 2011 om 18:50

Dat zijn wij ook Ajax koopt niet he Duh

1 juli 2011 om 18:57

Met geleend geld, geen geld om je eigen broek op te houden en dan denken dat je met twee talenten kampioen wordt.
pSV leeft in dromenland en zal nog weleens hard wakker geschud kunnen worden.
Gewoon jammer dat ze het niet structureel proberen op te lossen.

1 juli 2011 om 19:03

@noobistic

Kap jij nou eens met je leugens verspreiden.

Er is geen geld geleend. Er is grond verkocht en daar heeft de club geld voor gekregen.

En het probleem wordt structureel opgelost. Inkomen verhoogd (meer sponsors) en verlagen van de kosten (o.a. leningen afbetalen en herfinancieren).

Ajax heeft ook jaren in dromenland geleefd. Dus zeur niet zo.

1 juli 2011 om 19:06

@noobistic
Niet helemaal goed.. PSV heeft grond verkocht aan de gemeente en huurt (pacht) dat terug.. Geen geleend geld dus..

In Amsterdam heel normaal hoor, pachten... Hier in het Oosten trouwens ook, maar dan vrijwel alleen boerderijen en huizen op landgoeden...

1 juli 2011 om 21:20

@noobistic

jij bent een irritant mannetje die alleen maar aan het provoceren is
ga lekker met je Ajax brilletje op de bank liggen,lekker tegen je moeder aan

1 juli 2011 om 22:08

Jullie hoeven niet zo zielig te reageren want ik heb geen ekel an psv, vind alleen dat ze lekker de makkelijke weg hebben gekozen.
Ik snap ook dat het niet geleend is, ik heb de hele constructie ende discussie gevolgd.
Alleen denk ik dat psv op deze manier alleen meer problemen voor zichzelf veroorzaakt. De andere leningen en giften die ze gebruikt hebben om lange dure leningen over te sluiten was verstandig. Maar met het geld van de grond hebben ze wel een extra jaarlijkse last voor zichzelf gegenereerd, van 2,4 miljoen euro, als ze nu al structureel tekort kwamen dan hoop ik dat het oversluiten deze extra kosten dekken.
Daarnaast ben ik bang dat psv op de manier waarop ze nu alweer geld uitgeven terwijl ze talenten aan anderen verhuren ze niet goed bezig zijn. Ze hadden gewoon de doelstellingen voor de komende drie jaar moeten bijstellen en niet perse kampioen willen worden maar bouwen aan een goed jong nieuw team.
Wat denk je dat er gebeurd als ze weer financieel in de problemen komen of als ze het niet redden?, dan wordt heus het stadion niet gesloopt en de grond verkocht. N ee dan is de gemeent verplicht om ook nog even het stadion te kopen, en daarmee snijdt de gemeenschap zich in de vingers. Ik geloof dat als ze simpelweg een andere weg hadden bewandeld, ze het structureel hadden kunnen oplossen met behoud van hun grond. Met een beetje pech is dit een neerwaartse spiraal.
Daar waar Ajax op dit moment weigert belachelijke bedragen voor spelers te betale, zeker waar deze zich net een halfjaar bewezen hebben, gaat psv gewoon de hoofdprijs betalen, dat vind ik niet structureel een probleem aanpakken.
Daarnaast hebben ze gewoon weer de illusie dat ze met deze twee talenten even CL bereiken, ik denk dat ze dat niet redden, zeker niet met Rutten aan het roer.
@ ehvtje
Daarnaast aan ehv,tje, leuk zo een persoonlijke note aan mijn adres, helemaal over mijn moeder die ik vorig jaar na vier jaar ellende aan kanker heb verloren,
Je hebt mazzel dat er geen adres bij je naam staat, maar ik wil je de mijne wel even geven dan mag je dat voor mijn neus nog eens herhalen.
Daarnaast ben ik zo goed als veertig jaar dus naast mijn moeder op de bank kruipen zit er niet in.

@the ref
Idd heeft Ajax ook een paar jaar wanbeleid achter de rug met alleen dit verschil dat Ajax dankzij de beursgang nog steeds een positief vermoegen heeft, dit had psv ook kunnen overwegen ipv een overbelaste en overbezuinigde gemeenschap dit risico te laten dragen.
En ik snap heus dat je als fan blij hier mee bent en ook met de kmst van nieuwe spelers, maar ten koste van wat?
En daarnaast begrijpt iedereen, iclusief een groot deel van de psv aanhang, dat je met Ruttennooit wat wint.
Laat Psv het verstandig aanpakken met een goede coach zoals bv Twente heeft gedaan en misschien wordt psv weer een ploeg om respect voor te hebben.
Maar met dit beleid en deze coach heb ik er geen geloof in.
Je zal zien dat de held Sanders van vandaag de schlemiel van morgen wordt.

1 juli 2011 om 18:50

5 a 6 aanvallend ingestelde spelers, zijn niet veel teams die aanvallender spelen(of het eruit komt is een 2de), maar het is wel redelijk standaard dat er een paar mensen iets over psv roepen wat gewoon niet waar is

verdediging mag imo ook wel versterkt worden ja, bij 2 blessures ben je sowieso al in de problemen nu

Psv heeft prima (en te dure) aankopen met Mertens, Strootman en helaas Wijnaldum. Ik zie PSV nu als favouriet voor de titel, omdat bij Twente en Ajax nog wel wat spelers zullen vertrekken. Nu nog de held van de supporters Gomes ophalen en die Brands kan echt niet meer stuk.

1 juli 2011 om 18:13

@ fabia

Gomes gaat denk ik niet komen, ze nog met Issakson en die zaakwaarnember van Gomes is dezelfde als Reis, die nu zo moeilijk loopt te doen. Daarnaast heeft PSV hem al een vette aanbieding gedaan, alleen schijnt het dat Tottenham een transfer heeft afgewezen.

Bij Ajax en Twente kunnen er nog wel spelers weggaan, maar het zal denk ik gewoon tussen die drie ploegen gaan. Wat een nadeel van PSV zou kunnen zijn door de vele mutaties dat zij nog niet meteen op elkaar ingespeeld zijn. Naar mijn idee staan de geraamtes van het elftal bij Ajax en Twente iets steviger. Nu zijn Ajax en Twente ook nog niet klaar op de transfer markt dus er zal gerust nog wel wat bijkomen.

1 juli 2011 om 18:22

@afca_leeds

Het scheelt wel dat deze jongens al vroeg in de voorbereiding komen he, ze hebben nog wel even om aan elkaar te wennen. PSV heeft op dit moment 7 wedstrijden in de voorbereiding, natuurlijk zal niet bij elke wedstrijd de basis erin staan maar ook jeugspelers en wissels.

1 juli 2011 om 19:11

@ eindhoven2

Daar heb je zeker gelijk in hoor, alleen omdat er toch min of meer een cultuur omslag ( terecht ) geeist word van de supporters, namelijk aanvallender spelen zal het toch even wennen zijn.

Trouwens een iets wat oudere speler met ervaring zou niet misstaan.
Als Rutten ook echt de jeugd een kans gaat geven, hebben zij maar ook de nieuwkomers een speler nodig waar ze zich aan kunnen optrekken of achter kunnen verschuilen als het even tegen zit. Een type Cocu of Simons, ik zou niet weten wie zo'n rol nu op zich zou kunnen nemen. Wellicht Toivoinen alleen lijkt me dat nou weer geen leiderstype. Nu ben ik serieus wel nieuwschierig wat een Psv'er daarvan vindt.

2 juli 2011 om 00:28

Is niet helemaal waar!
PSV heeft een vette aanbieding als het ware ''voorbereid'' maar dit bod zal alleen ingediend worden als Isaksson verkocht is.
Brandts gaat het risico namelijk niet nemen, dat Isaksson dalijk op de bank zit terwijl hij een vet salaris verdient.
Als Isaksson blijft is de kans dat Gomes komt eigenlijk 0%, mocht Isaksson vertrekken dan is die kans al heel wat groter!

2 juli 2011 om 15:26

@ Pastore1996

Het klopt dat PSV een vette aanbieding heeft gedaan aan Gomes, maar had Tottenham Hotspur niet afgewezen ? Goed, mocht Gomes komen is dat natuurlijk wel een ervaren speler, maar het is het geen veldspeler. Stel je voor als tegenzit op het middenveld kan hij de jongens daar niet echt coachen. We hebben allemaal gezien bij Ajax dat zo'n speler erg belangrijk is, we hadden veel jong talent,maar er was niemand die de jongens bij de hand kon nemen.

Vorig seizoen hebben ze tot ik meen de 31e speeldag meegedaan om de titel met een redelijk ongebalanceerd elftal, zoveel is er dus niet voor nodig om volgend seizoen weer mee te doen om het kampioenschap. Nog een sterke, opbouwende verdediger erbij en het elftal staat aardig en is zeker niet slechter dan de concurrentie.

Het zou wel erg triest zijn als je zoveel uitgeeft en niet mee doet om de titel.
Oke, dat is geen garantie, daar weet mijn club alles van, net op een doelpunt en paar punten titel missen maar meedoen is wel verplicht. Sowieso moeten psv, ajax en twente voor de titel gaan.

1 juli 2011 om 18:19

Probleem is dat Twente die ambitie nog niet heeft gehad. Vorig seizoen na een landskampioenschap, terwijl al je dragende spelers er nog zijn, gaan voor plaats 4 is nu nog niet echt gaan voor een kampioenschap. Een topclub gaat ieder jaar voor het kampioenschap en die druk zit er ook ieder jaar achter. Probleem is dat een ploeg als twente frank en vrij kan voetballen, omdat er geen druk op zit en ze dus geduchte concurrenten zijn voor de titel. Ik hoor nu van sommige Twente supporters dat Ajax geen stapje hoger is, maar dat hij alleen gegaan is voor het geld. Ten eerste kun je bij twente net zoveel verdienen als bij Ajax. Ten tweede is Ajax wel degelijk een stap hoger, omdat je ieder jaar onder druk moet presteren, omdat de verwachtingen van media, bestuur en supporters hoger zijn.

1 juli 2011 om 19:01

per seizoen dat twente meedoet om de titel zullen de verwachtingen van het seizoen daarna toenemen, dat twente zo de druk op de spelers wegneemt is logisch maar dat zal niet kunnen blijven duren, als psv of ajax zegt voor plek 4 te gaan zal niemand dat geloven(kan in toekomst natuurlijk veranderen), maar twente is ook nog niet in de positie van deze 2 clubs

Als psv voor de titel wilt gaan moet het ook een echte winnaar als coach hebben.
Met rutten zie ik het zowiezo niet gebeuren ook is het nog maar afwachten of strootman, wijnaldum en mertens aan de verwachtingen gaan voldoen.
De aankopen zijn redelijk maar de prijzen die zijn betaald voor de spelers zijn belachelijk veelste veel risico.
want ik zie Ajax en Twente zomaar boven psv eindigen en dn is er weer geen CL.
Zelf 2de betekent waarschijnlijk geen CL met die voorondes erbij dus psv moet kampioen worden. Ajax is voor mij favoriet als ze alles bijelkaar houden.

Als Fred nou ook nog eens aanvallend voetbal durft te spelen, een spits koopt, en een verdediger, kunnen ze gewoon meedoen om de titel.

Isakkson
Manolev
Marcelo
Aankoop
Pieters
Hutchinson
Strootman
Lens
Toiv/Wijnal
Mertens
Aankoop

Fred Rutten zal nooit ergens kampioen worden ,hij komt tekort voor een toptrainer

Het kan zo maar zijn dat fred de winterstop niet haalt.
Want het voetbal wat hij liet zien het afgelopen seizoen ,was van een bedenkelijk nivo

Nee psv gaat het niet redde met fredje.

1 juli 2011 om 18:05

Dus zogenaamde topcoaches als Leonardo, Mourinho, Wenger en van Gaal worden met dit materiaal wel kampioen? Waar baseer je dat op dan? Heb je onder hem getraind?

1 juli 2011 om 18:11

Waar schrijf ik dat De mannen die jij noemt ,wel kampioen worden
dacht nergens
Maar ik acht de kans wel veel en veel groter als met Fredje

Fredje is een matig trainer.

1 juli 2011 om 18:17

Jij noemt geen namen, die noem ik. Ik reageer daarmee op jou stelling dat geen enkel team onder Fred Rutten kampioen zal worden.
Dat vind ik nogal een kinderlijke reactie. Je kan een fan zijn van Fred Rutten of niet (ik overigens ook niet dus zijn we het daar over eens) maar om direct te stellen dat je met hem geen kampioen wordt....tenslotte moeten altijd de spelers het nog doen en niet de trainer. Je moet niet vergeten dat de zogenaamde topclubs allemaal vorig jaar geen best spel hebben laten zien en PSV had nou eenmaal geen kampioensploeg vorig jaar, als je dan nog tot de 31e speeldag meedoet heb je het gewoon best aardig gedaan.

Jou stelling is gebasseerd op haat/jaloezie of onkunde. En nee ik ben zelf geen PSV supporter!

1 juli 2011 om 18:25

hij heeft in 18 jaar trainersschap 1beker gewonnen, en dat nog op strafschoppen tegen psv, dat zegt genoeg. Hij heeft buiten een lucky jaar bij twente nog nooit wat gepreteerd.

1 juli 2011 om 18:28

Wat klets jij nou joh, ken je feiten voordat je reageert. 18 jaar trainersschap....dat ik hier nog op moet reageren......

1 juli 2011 om 18:42

Toen Fredje Twente trainde sprak het meerendeel lof uit over hem, daar waar hij een contract kreeg bij schalke (heeft gefaald,ok)

Ligt het nu aan de coach, of de mentaliteit van de spelers, ondanks er veel gescoord geworden is. We kunnen niet de schuld op Rutten schuiven, want de spelers moeten het uiteindelijk toch op het veld laten zien. In bepaalde wedstrijden heeft het elftal hard gefaald (denk aan F'noor-psv) in een wedstrijd van cruciaal belang.

1 juli 2011 om 18:53

Fredje zou een prima trainer zijn voor Heracles of Nec ,een club uit de middenmoot ,maar Fredje is geen trainer voor de top

1 juli 2011 om 18:11

Snap niet waarom iedereen denkt dat Rutten een club niet kampioen kan maken. PSV heeft tot de laatste drie weken mee gedaan om het kampioenschap.

1 juli 2011 om 18:15

Hij had het meeste geluk van alle trainers
Psv won heel wat wedstrijden in de laatste minuut .
en dit was echt niet met geweldig voetbal.

1 juli 2011 om 18:19

Doelpunt in de eerste minuut of laatste minuut. Dat maakt toch helemaal niet uit? Dat de tegenstander in de laatste minuten gaat denken dat dat ene puntje binnen is, is waarschijnlijk de reden.

Maar noem eens welke wedstrijden psv een wedstrijd heeft beslist in de laatste minuut, naast de bekende pot tegen willem ll?

1 juli 2011 om 18:21

Wat maakt het uit of ze in de laatste minuut scoren? Al was het in de 4de minuut. Dan was het mischien ook gewoon geluk?

1 juli 2011 om 19:05

@flinke namen

Excelsior met die 2 achtelijke penalties lol

1 juli 2011 om 19:25

Klopt, heb je gelijk in. +1 voor kooltie

ben benuwied hoop het natuurlijk wel als psv supporter

ma zolang fredje er is zal het moelijk worden

ze moeten gewoon cl halen anders hebbe ze weer rode cijfers en dan ist voorbij met fredje zn tijdperk bij psv denk ik

1 juli 2011 om 19:09

@ehvforever

Snap niet dat jij fan nog niets van snapt. Er moet geen CL gehaald worden. Zonder de plaatsing daarvoor komen de zwarte cijfers ook.

lees je nou eens een keer in voor je een post neerkalkt.

Ik zie PSV tot nu toe ook wel meedoen met het kampioenschap.
Gewoon de 1e wedstrijd verliezen en de rest winnen en je bent er.

1 juli 2011 om 18:08

Aanvallend en het middenveld komen ze ver. Helaas komen er ook wedstrijden aan. Dat je verdedigend moet laten zien. De verdediging is erg zwak en dat kan tot punt verlies leiden. Een wedstrijd RKC uit of thuis lukt nog wel. Maar een wedstrijd tegen Heerenveen, AZ, een team waarvan de aanval sterk is. Dan zie ik het somber in namelijk.

1 juli 2011 om 18:29

Bedankt voor je uitleg,maar ik bedoelde eigenlijk meer dat AZ zijn 1e wedstrijd tegen PSV speelt. Dat het artikel weer erg eenzijdig is natuurlijk gaat PSV of Ajax altijd voor de titel.
De laatse jaren is het moeilijk te zeggen het factor geluk speelt steeds meer een grote rol.
Ben het met je eens dat bij psv inderdaad de verdeging en keeper niet tot de top zijn.
Om PSV neer te zetten als de grote favoriet voor aankomend seizoen

Eigenlijks wat ie allemaal zegt. Is eigenlijks heel normaal en heel duidelijk. Een club als PSV moet altijd voor de titel gaan. Alleen het klinkt een beetje raar, maar ze hebben nog steeds geen spits. En een oermatige verdediging. En een keeper die af en toe de kluns van de week is. Met een Issakson op goal heb je alleen speler nodig. Die goed van afstand kan schieten. Het is namelijk niet een keeper die de ballen er even uit haalt.

1 juli 2011 om 18:07

En een oermatige verdediging. En een keeper die af en toe de kluns van de week is.

Even veel tegengoals als Twente hoezo oermatig?

1 juli 2011 om 18:11

Je bent het met me eens of niet. PSV heeft een zwakke verdediging. In de Nederlandse competitie 10 tot en met 18 lukt het nog wel. Maar alles daaronder krijgen ze het moeilijk. Issakson heeft afgelopen seizoen laten zien. Dat hij geen keeper is waarvan je zeker kan zijn.

Ze kunnen wel evenveel tegen goals hebben als Twente. Maar je moet met je zelf concurreren om de strijd. Uit eindelijk moet PSV de titel hebben. En het scheelt veel als je een keeper hebt. Die gemiddeld 15 punten per seizoen voor je pakt. Kijk maar naar Vermeer of Stekelenburg. Een verdediging Verthongen, Alderweireld, Vdwiel, Boilisen. Een zekerheid achterin zorgt voor een stabiele balans.

Een stabiele balans zorgt voor een gemakkelijkere titel.

1 juli 2011 om 18:20

Zegt iemand met Lodeiro als username .
PSV heeft de sterkste aanval en middenveld elke team die nu langskomt in Eindhoven kan beter 8 verdedigers opstellen anders word je afgedroogd .

Je doet net of Boilsen het al heeft gemaakt laat hem zich eerst bewijzen en VD wiel is geen 1 buitenspeler meer bang voor Mertens gaat hem gek maken kan niet wachten

1 juli 2011 om 19:12

@ lodeir0

Geloof me Stekelenburg en Vermeer pakken ook geen 15 punten voor Ajax.

Blijf aub dromen. Je bent als keeper al goed als je een punt of 7 pakt. En dat is veel.

En jullie verdediging zingt ook nogal wat transfergeruchten over rond. Dus niet te vroeg juichten. Lijkt me nogal voorbarig.

1 juli 2011 om 19:40

Ik heb die twee belgen van jullie toch flink de fout in zien gaan, dus zo zekerheidjes zijn ze toch ook niet

1 juli 2011 om 20:53

hahaha inderdaad, nu psv een paar aankopen heeft gedaan loop jij de hele tijd onzin te lullen. je doet nu net of psv 2/3 top aankopen heeft gedaan, maar ik bedoel strootman, die is nu die 2 interlands heeft gespeelt ook ineens de beste van de eredivisie. Boilisen is een erg groot talent van Ajax en psv kan daar best jaloers op zijn.
En begin nou vd Wiel belachelijk te maken, want jullie hebben manolev haha.
En trouwens ik vind het middenveld van Ajax beter met Jansen Eriksen en Anita. psv heeft 2 goede buitespelers en geen spits, dus de aanval van psv is nog niet compleet en dan kun je ook niet constateren dat het de beste van de eredivisie is.

1 juli 2011 om 18:10

Die ballen van afstand heeft ie net wel!het is n aardige lijnkeeper maar hoge ballen uit spelhervattingen en mee voetballe kan hij niet

1 juli 2011 om 18:12

Wat bedoel je met oermatig? Persoonlijk vind ik die Issakson wel meevallen, het is niet de beste keeper maar als je Gomes vorig jaar zag dan verlang je daar ook niet meer naar...

1 juli 2011 om 18:14

Oermatig klinkt gewoon als slecht. Een Gomes kan je ook niet na streven. Dat zijn keepers waarvan je er weinig hebt. Maar je kan wel iemand scouten. Die een gemiddelde topclub uit de Eredivisie overeind kan houden. Het is toch van de zotte als je bij PSV speelt. Dat zo keeper er zo onzeker er af en toe bij staat. Kan me nog die fout van Issakson herinneren dat Suarez er hem inschoot. Zulk soort foutjes kunnen niet op top niveau.

1 juli 2011 om 18:26

Nee dat kan zeker niet, helemaal eens maar hij heeft ook punten gepakt voor PSV en keepers die werkelijk punten pakken voor hun ploeg zijn inmiddels ook op 3 vingers te tellen.

1 juli 2011 om 18:19

@lodeiro

En naast alles wat je zegt, waar ik het ook mee eens ben, kan je nu ook niet zeggen dat de aankopen al het optimisme rechtvaardigen.
Immers, natuurlijk hebben Strootman, Mertens en ook Wijnaldum goede wedstrijden gespeeld, maar tevens net zoveel wedstrijden niet goed gespeeld en waren ze onzichtbaar. Bij hun vorige clubs waren ze nu ook niet echt in staat om alles naar een hoger plan te trekken. Feyenoord werd 10de en Utrecht net een plaatsje hoger 9de.
Ik denk dat het verwachtingspatroon onrealistisch hoog is wbt de kansen na de nieuwe aanwinsten van de met alle respect middenmoters van vorig seizoen.

Ik denk dat deze spelers vooral de tijd moeten hebben om te settlen en dat het onrealistisch is dat zij nu al het team van PSV op sleeptouw kunnen nemen.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Afellay vroeger hebben ze geen Cocu of Van Bommel, die ze 'aan de hand' nemen.
Ik verwacht ook, dat dit een soort van tussenjaar wordt voor Psv.

En verder hebben ze de pech, dat Rutten er is. Spelers als Mertens en Wijnaldum zijn vooral gebaat bij aanvallend voetbal. Iets waar Rutten toch echt wars van is, immers die verkiest eerder om een net verkregen voorsprong te verdedigen ipv uit te bouwen (een enkele wedstrijd als uitzondering daargelaten). Èn staat Fred Rutten er niet echt bekend om om spelers echt beter te maken.

Zoals ik al zei...daarom verwacht ik eerder dat dit een soort van tussenjaar wordt van Psv.

2 juli 2011 om 02:10

Zoals ik al eerder zei :buul shit van de bovenste plank deze reaktie.
Als je de drie meest talentvolle spelers van nederland naar je toe kan trekken ben je gewoon heel goed bezig.spelers met meerwaarde zowel sportief als financieel.
Jouw clubje haalt toch ook niet zomaar ff brian ruiz op.
Doe ff normaal man met al dat negatieve provocerende gezeik over psv.
Wat dacht je mdat niemand eerder op mijn reactie reageerde kopieer ik hem nog maar een keer naar dit topic over psv.in en in triest.
Belachelijk groen randje .

We worden gewoon kampioen kan niet anders met deze spelers ,ajax is niet veel sterker geworden alleen Theo maakt ze iets beter ,twente raakt Ruiz nog wel kwijt en is Theo kwijt .
En PSV haalt 3 topspelers en vorig jaar waren we al bijna kampioen met minder materiaal dan moet het nu zeker gebeuren

1 juli 2011 om 18:09

Je weet ook dat je geen team koopt, ajax speelde een half seizoen zonder spits maar als team. En chelsea, man city, real madrid, genoeg goede voetballers, geen team, geen kampioen.

1 juli 2011 om 18:11

Je doet net of ajax super mooi voetbal speelde ga toch weg ajax was de mindere van de 3 , PSV was de baas tegen Twente 2x en tegen ajax 2x alleen wij miste een spits ja als Reis niet geblesseerd was geraakt was de schaal gewoon zoals het hoort naar Eindhoven gegaan

1 juli 2011 om 18:13

haha als team Jongen toch.. Als je de laatste 6 wedstrijden 5% minder geluk had was je gewoon 3de geworden hoor

1 juli 2011 om 18:17

hahaha zoals het hoort......op basis van? anti voetbal wat ze al jaren spelen? aantal? staan ze straatlengte achter? En psv de baas? iets mis met je geheugen misschien? en als als ja, als ajax nog 20 schalen wint staan we op 50, als telt niet. Alleen als ajacieden zoiets zeggen, dan is het arrogant waarschijnlijk?

1 juli 2011 om 18:25

@nickh

Wat een zinloze reaktie. Jongen toch....
Zo lust ik er ook wel een paar.
Wanneer PSV in de eerdere 28 duels 5% minder geluk had gehad, hadden ze al een straatlengte achterstand gehad op Twente en waren ze ook wellicht geen gevaar meer voor Ajax.... èn was PSV niet eens 3de geworden!.

1 juli 2011 om 18:26

@ marmita

Ajax speelde zeker altijd goed voetbal en al helemaal niet in het laatste deel van het vorige seizoen. Maar ik heb wel weer dingen gezien bij vlagen die ik al in jaren niet meer gezien heb zoals veel beter combineren en een beter positiespel en pressie voetbal. Zoals ik al zei het is er nog niet elke keer uitgekomen, maar er is zeker wel verbetering te zien bij Ajax.

Hoe kom jij erbij dat Ajax niet veel sterker is geworden ? De verdeging is goed, het middenveld was de zwakste schakel, maar met Jansen erbij is dat opgelost. We moeten alleen nog een goede spits erbij hebben en de transfer markt is nog wel even open, dus kan er nog van alles gebeuren. Je bent iets te voorbarig met je conclusies.

''wij miste een spits ja als Reis ''

Tja, als Suarez niet weg was gegaan en er geen gedonder was met El Hamdoui was het aan Ajax kant ook allemaal anders geweest, maar dat zijn de bekende achteraf als als als verhalen, waar je niks aan hebt.

''we worden gewoon kampioen kan niet anders met deze spelers''

Nu kan ik dit soort uitspraken wel waarderen hoor daar niet van, maar normaal word dit als arrogant bestempeld als een Ajacied het zegt.

Nu denk ik dat Ajax aankomend seizoen wel beter voetbal zal spelen ( aanvallend ), dat is iets wat ze bij jouw club niet gewend zijn, dat duurt wel even voordat die cultuur omslag gemaakt kan worden bij jullie.

1 juli 2011 om 18:26

lul maar wat je wil Als je bij NEC uit gewoon 5-0 achter staat met rust dan is je kampioenschap gewoon weg. En dan overdrijf ik echt niet met 5-0

1 juli 2011 om 18:40

@ Nickh

Je zegt het goed als als als als als als als.
Kan je voor de rest ook nog inhoudelijk reageren of is dat teveel gevraagd ? Alsof jullie nooit goed zijn weg gekomen

1 juli 2011 om 19:04

@nickh,
en als jullie 5% minder geluk hadden gehad tegen Willen II waren jullie met nog minder punten 3e geworden! Wat wil je nu zeggen? Gaat echt helemaal nergens over. De ploeg met uiteindelijk het meest punten is terecht landskampioen (tenzij ze mensen omkochten)

2 juli 2011 om 10:40

met janssen is dat opgelost? jansen gaat er helemaal niks van bakken daar, geloof me maar hij was goed omdat ie veel ballen kreeg van de sterk opbouwende douglas, en ik ben niet erg onder de indruk van die verdedigers van jullie, waarvan er eeen (vertonghen) weggaat en daarmee ook nog de zwakste overblijft

ON: gaan nou niet aankomen met de etterige reactie dat psv ook geen goede opbouwende verdedigers heeft, want dat weet ik zelf ook al

2 juli 2011 om 16:12

@ trouwepsvfan

Ja, ik denk dat het probleem met Jansen ( grotendeels ) is opgelost. De Boer heeft al gezegd dat hij Jansen meer controlerend wilt gebruiken. Jansen is beresterk en heeft daarnaast gewoon een geweldige techniek. Met hem erbij denk ik niet dat het middenveld van Ajax snel zal verzuipen, zoals vorige seizoen helaas tevaak het geval was.

Van welke verdediger ben jij dan niet onder de indruk ?
Vertonghen en Alderweireld zijn gewoon goed, kunnen beide verdedigen en opbouwen. Daarbij hebben beide spelers nog een goed schot en een goede cross bal in huis. Die jongens zijn behoorlijk veelzijdig en dat hebben ze ook wel bewezen.

Dan hebben we nog Boilesen wat een groot talent is, hij moet nog een hoop leren en hij zal ook nog weleens een terugval krijgen, maar je kan niet zeggen dat hij sinds zijn debuut afgelopen seizoen slecht gedaan heeft.

Greogory van der Wiel is een goede back, verdedigend kan/moet hij zich nog wel verbeteren. Dat is een speler van niveau, dat hij vorig seizoen niet denderend speelde had meer te maken omdat die jongen dood op was.

Al die spelers kunnen van achteruit opbouwen, dus ik snap serieus niet waarom jij denkt dat Jansen geen goede ballen van achteruit zou kunnen krijgen. Er zijn dus genoeg spelers om Jansen van achteruit te voeren.
We hebben Ooijer nog als stand in, hij heeft al aangetoond dat hij dat nog steeds kan en hij kan zich prima in die rol vinden.

Nu zijn er nog wel wat ander spelers die in geval van nood in de verdediging kunnen maar aangezien dat niet snel zal gebeuren, lijkt het me niet relevant om die te bespreken.

Wat PSV betreft heb je gelijk, alleen ben ik wel erg nieuwschierig naar die Tamata daar hoor je toch veel belovende verhalen over.

1 juli 2011 om 18:21

Waarom praat je over 3 topspelers? Heeft Wijnaldum al getekend dan?

1 juli 2011 om 18:25

Als je alles een beetje volgt dan weet je dat Wijnaldum zondag tekent

1 juli 2011 om 20:16

Het is alleen jammer dat Psv zulke dure spelers kopen.
En met straks Wijnaldum erbij is er al 18 miljoen uit gegeven terwijl er nog werd gezegd we gaan de jeugd een kans geven en zeker niet veel geld uit geven aan spelers.
Psv liegt hier dus in en gooit de miljoenen weer over de balk.
Denken dat ze kampioen worden wat echt niet gebeurd(gaat tussen Twente en Ajax).
En ik vind het nog steeds belachelijk dat de gemeente zoveel geld steekt in grond waar ze niets mee kunnen om zo maar Psv te helpen.

1 juli 2011 om 18:25

Erg optimistisch beste marmita, maar we zullen toch echt moeten wachten tot de kampioenschaal wordt uitgereikt aan degene die zich kampioen mag noemen volgend jaar.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar iets met een bal en rollen...

1 juli 2011 om 18:45

@ Nickh

''ja en tevens iets met amsterdam en arrogantie als je hier eens naar boven scrolled ''

Je bedoeld die Psver die al beweerd dat PSV kampioen word, jij bent wel grappig hoor.

1 juli 2011 om 18:31

Ajax was al sterker en met alles wt er nu bij ajax staat, de Boertjes, Jonk, Bergkamp, Cruijff , Stam, en dan de spelers die bijna alemaal iig meer talent hebben dan die bij psv zijn genoeg redenen om te weten dat psv het dit jaar kan vergeten.
Ik begrijp de hoop van de psvers tegen beter weten in wel.
Maar op dit moment is er gewoon geen club waar inclusief trainers en randfiguren betere mensen aan het werk zijn.
alleen Adriaanse schat ik hoog in aar denk dat Twente een mooie tweede wordt, dus noem het maar arrogant, ik denk dat Ajax op dit moment het beste materiaal heeft.

1 juli 2011 om 19:14

Dat moet je Ajax nageven, waar PSV veel geld investeert in spelers, investeert Ajax veel geld in trainers. Alleen Ajax had de basis al, veel aankopen/spelers gehaald afgelopen jaren. Ericson, Boilesen, Vertonghen, Alderweireld., De Jong, Enoh, Sulejmani etc. etc. PSV moet nu de inhaalslag maken om een basis te hebben waarin de eigen jeugd kan renderen. Dit is dit seizoen gebeurt, dus ze doen denk ik zeker mee voor het kampioenschap, maar ik denk dat spelers als Engelaar en Mazza eerst verkocht moeten worden om de sfeer er weer in te krijgen. Met name deze 2 hebben een behoorlijk negatieve houding de laatste tijd en dat kunnen ze missen. Al met al wel potentie voor de komende jaren.

1 juli 2011 om 19:17

@ noobistic

De rekening wordt opgemaakt aan het eind van het seizoen. Niet eerder.

Er kunnen vele beren op de weg tegen komen. Vele tegenslagen en schorsingen en blessures.
Ook is de transfermarkt nog niet gesloten. Half Ajax/twente kan wel leeggekocht worden.

Als als als. Is het enige dat ik lees.

1 juli 2011 om 19:43

@ the ref
jaa net zoals ze bij jullie ook nog weg kunnen kopen dus dit is een bs redenering

1 juli 2011 om 19:10

Wij hebben de beste middenvelder erbij van de competitie!!

Jullie vervangen dszudszak door Mertens (achteruitgang)
En krijgen Strootman en Wijnaldum erbij (niet beter dan Theo Janssen).

Strootman is wel beter dan Engelaar maar moet t ook nog maar bewijzen, en Wijnaldum vind ik ongeveer van niveau Toivonen.

Mochten jullie nog een nieuwe spits halen zullen die niet allebij spelen!!
Anders waarschijnlijk Toivonen spits.

''rutten: 'bedoeling is om een selectie te hebben die voor de titel gaat'

Dit lijkt me ook niet meer dan logisch net zoals Ajax (feyenoord in de toekomst wel weer ) is PSV gewoon aan haar stand verplicht om voor het kampioenschap te gaan. Nu versterkt PSV zich wel met goede talenten, maar voornamelijk zijn het middenvelders, de prioriteit ligt toch meer bij een spits en een ( opbouwend sterk ) verdediger zou je toch denken.

1 juli 2011 om 18:18

Het is moeilijk als PSV zijnde om het geld te verdelen. Er moest sowieso een buitenspeler. Een middenvelder en een spits. Ben erg benieuwd hoe Rutten gaat spelen. Het lijkt me erg verdedigend om 4-4-2 te spelen. Ze hebben een middenveld en aanval. Waar je eigenlijks wel 4-3-3 moet spelen.

1 juli 2011 om 18:37

@ lodeir0

Inderdaad, alleen zie ik ze nog niet zo snel 4-3-3 spelen, dat is toch een soorte met van cultuur omslag bij PSV dat denk ik nog wel wat tijd in beslag zal nemen. Mochten Ajax en Twente niet al teveel basis spelers kwijtraken staan de geraamtes beter dan die van Psv. De selectie van PSV is toch behoorlijk veranderd , tel daarbij ook nog de jongens die uit de jeugd komen die wellicht kansen gaan krijgen, dan is het toch een team wat nog niet op elkaar ingespeeld is.

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoe jongens zoals Strootman het gaan doen, want ik kan me geen oudere of meer ervarene speler bedenken in de huidige PSV selectie, waar die jongens zich aan kunnen optrekken of achter kunnen verschuilen als het even tegen zit. Toivoinen zou dat kunnen doen op basis van zijn ervaring, alleen is hij volgens mij geen leiderstype, op Engelaar hoeven ze al helemaal niet meer te rekenen.

1 juli 2011 om 19:19

@afca_leeds

Ik zie met de spelers die er nu zijn de volgende opstelling spelen.

Zo maar een idee.

Isaksson
Mano/Tamata
Bouma
Marcelo
Pieters
Hutchinson
Strootman
Lens
Wijnaldum
Mertens
Toivonen
1 juli 2011 om 23:12

@ The Ref

Geen slechte opstelling, alleen zou ik Hutchinson vervangen door Bakkal die is toch iets all rounder. Die Tamata ben ik wel benieuwd naar, daar hoor je toch goede verhalen over, maar hebben jullie geen jeugdspeler die je op de plek van Pieters kan zetten ? Dat is mijn ogen jullie zwakste speler of zit er nog iets in de koker voor een eventuele aankoop ?

2 juli 2011 om 10:18

@afca_leeds

Deze opstelling is de sterkste die psv kan maken op dit moment, Hutchinson dus gewoon laten staan. Die jongen werkt en vecht voor iedere bal, een speler die geen team tegenwoordig meer kan missen. Bakkal heeft het gewoon net niet, hij komt te kort. Brengt geen passie in een wedstrijd, speelt z'n wedstrijdje en dat was het dan. Pieters vond ik persoonlijk vorig jaar niet slecht spelen, maar aangezien hij overal in de media wordt afgekraakt zie je deze mening hier ook vaak. Ik zie het met de opstelling van The Ref zeer positief in.

2 juli 2011 om 15:40

@ Tommmm15

Nu ben ik het met je eens dat Hutchinson zeker wel karakter heeft, alleen denk ik dat Bakkal dat ook kan brengen gecombineerd met zijn techniek. Als die jongen echt eens het vertrouwen van Rutten gaat krijgen dan ben ik ervan overtuigd dat die jongen jullie niet teleur zal stellen.

Verdedigend is hij redelijk tot goed maar opbouwend vind ik hem zwak en zeker. PSV wilt nu aanvallender spelen dus heb je juist mensen achterin nodig die naast verdedigen ook goed tot sterk kunnen opbouwen. Dat hij in de media word afgekraakt is ook niet helemaal terecht, omdat verdedigend hij zijn mannetje wel staat, maar voor het offensieve voetbal wat jullie toch willen gaan spelen, komt hij naar mijn mening tekort.

Een aaneensluiting van open deuren die worden ingetrapt. Gelukkig zijn we niks anders van hem gewend!

1 juli 2011 om 18:14

andere trainers zijn tenslotte heerlijk vernieuwend in dit soort dingen!

Past niemand het bericht aan? Het is Ambitieus, niet 'rutten blijft onverminderd ambities'

OT: Ik zie PSV toch wel kanshebber op de titel, en waarschijnlijk met sierlijk voetbal nu er technish goede voetballers zijn aangetrokken. Kan niet wachten tot het seizoen weer begint.

ik heb altijd het idee dat Rutten een beetje bezwijkt onder de druk.
Als het em te heet onder de voeten wordt dan speelt hij zodat ze geen goal tegen krijgen.

Met het matriaal van PSV nu kunnen ze zeker kampioen worden.
Hoop op aanvallend voetbal voor ze. Altijd leuk om naar te kijken.

Kan iemand zijn mening voor mij onderbouwen waarom Psv's verdeding zo ''oerslecht is''?

1 juli 2011 om 18:24

Omdat Manolev er niks van kan, evenals Marcelo, Bouma heeft zijn beste tijd gehad (en nu zijn slechtste), en Pieters zit in zijn dieptepunt.
Snap je nog steeds niet dat jullie gewoon een slechte verdediging hebben? O jah, Maza, Vukovic, en Tamata komen ook tekort.

1 juli 2011 om 18:39

Oerslecht is overdreven maar het is absoluut niet van hoog niveau, Vooral Voetballend is het heel matig. Pieters en manolev en marcelo zijn alle 3 voetballend matig, spelen veel breed en zullen niet zo snel een risico volle pass geven. De enige die voetballend meekan is Bouma maar die is verdedigend weer over de top.

Het voetbal begint vanaf achteruit, dus heb je al een enorm voordeel als je achterin voetballende mensen hebt staan. Kijk naar ajax: Vertonghen is een uitstekende voetballende verdediger ( schuift mee in, Geweldige lange bal enz.) Alderweireld idemdito. Boilesen en Vd wiel zijn 2 backs die als het kan mee op komen en ook gevaarlijk zijn( vd wiel afgelopen seizoen minder).

Kijk naar feyenoord, Nu vlaar samen speelt met De vrij zie je dat het voetballend meteen een stuk beter gaat. Ook staat volgend seizoen fernandez weer rechtsback die ook voetballend sterk is. Dat scheelt echt een hele hoop.

Psv heeft niet van dat soort spelers. Op Eredivisie-niveau kom je daar vaak nog wel mee weg, maar Europees echt niet.

1 juli 2011 om 21:36

Ik beschouw dit wel als 'oerslecht' voor begrippen van de Europa cup 1 winnaar van '88, de uefa cup in '78, dat lijkt me vrij onacceptabel, dat je dan zo'n verdediging hebt, 't is een grote club, met een grote historie, maar dit zijn toch de zwarte bladzijden van het bestaan van Psv..

Ik heb absoluut geen hoge pet op van Rutten, al helemaal niet na de persconferentie voor de wedstrijd tegen Benfica. 'Ja ze spelen wel behoorlijk aanvallend en misschien kunnen we dan, als het goed gaat, wel een gaatje vinden op de counter', sprak Fredje hakkelend.

Rutten had gewoon pech vorig seizoen; Reis raak geblesseerd terwijl hij in de vorm van zijn leven was, Affelay vertrekt en Berg misste elke kans. Ook lieten de aanvallers het nog afweten in het duel waarmee ze de CL voorronde konden bereiken(groningen uit).

Dit seizoen hebben ze een goede kans op de titel en kunnen ver komen in El(het is de vraag of dat verstandig is in combinatie met de Eredivisie). Ze hebben zich goed versterkt en hebben indien ze nog een goede spits kopen, een goede sub(wijnaldum).

Issakson
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinson
Strootman
Wijnaldum
Toivonen
Mertens
Lens

tsjah ik had ook niet verwacht dat rutten iets anders zou zeggen. Zou eruit zien als hij zegt naja we zien wel waar het schip strand, ik ga voor een plaats in het linkerrijtje.
Ik vind het wel erg jammer dat we wederom naar isaksson moet kijken komend seizoen. Elke topploeg heeft een topkeeper!! Een keeper die regelmatig punten pakt. Zie mychailov tegen utrecht met een uiterste krachtsinspanning en stekelenburg die keer op keer fantastische reddingen verricht. Isaksson kan alleen goed keepen in de galgenwaard. Een goede eerste keeper en een spits is wat we nodig hebben. Dan is een extra verdediger in mijn ogen overbodig, met een goeie keeper word de verdediging ook een stuk sterker.

aankoop
tamata
marcelo
bouma
pieters
hutchingson
wijnal/toivo
strootman
lens/labyad
lens/aankoop
mertens
1 juli 2011 om 18:32

Een keeper lost niet alles op in de verdediging, zie dat nou is in, als je vd. Sar bij Man Utd in doel zet, in zijn topvorm, met de verdediging van Psv, tegen dit Barcelona, wordt het meer dan 5-0.
Haha, helemaal met Messi-pieters.

1 juli 2011 om 18:50

dat is dan ook wel het andere uiterste....messi speelt ook heel de ajax verdediging zoek en word het net zo goed 5-0 dus dat is natuurlijk een argument van niks. Een keeper met uitstraling die heerst in het strafschop gebied tilt de verdediging wel degelijk naar een hoger niveau....toen verhoeve op goal stond toen zag je dat de ajax verdediging ook een stuk slechter/ onzekerder was als dat ze met stekelenburg speelden

1 juli 2011 om 18:58

Met meer dan 5-0, dus 8, 9 10.
Maar laten we die discussie sluiten, en het hebben over die verdediging, want; een keeper kan niet een hele verdediging waterdicht maken, bij PSV is het nu zo lek als een zeefje, een keeper zal wel een boel momenten uitmaken, maar met fatsoenlijke afmakers, laten ze die keeper kansloos.

Fredje, fredje, had je maar een vak geleerd! Met zo'n selectie wordt iedereen kampioen! Na het aantrekken van Mertens, Strootman en Wijnaldum Moet je kampioen worden. Met een investering van 18 miljoen in spelers ben je dit ook aan je stand verplicht, en anders ben je nog voor de winterstop weg.

Een club die het financieel moeilijk heeft toch even 18 miljoen uit kan geven? En alle directeuren roepen dat er bezuinigd gaat worden? hahaha ik lach me echt een deuk om deze verkapte staatssteun!

Blijft gewoon belachelijk dat ze eerst ''gered'' moeten worden door gemeente Eindhoven en daarna doodleuk 18 miljoen uitgeven aan spelers....

1 juli 2011 om 18:36

dat wordt toch niet van dat gemeente gerld gedaan,

1 juli 2011 om 18:47

@gommie9

Nee dat wordt het niet, daarin heb je gelijk. Maar.....juist het geld van de Gemeente voor die grond van PSV stelt wel de club in staat om het binnengeharkte transfergeld aan te kunnen boren voor investeringen, iets waarvan Sanders al heeft toegegeven, niets van terecht was gekomen zonder de hulp van de Gemeente. Dus.... indirect is het wel degelijk een soort van verkapte steun, waardoor PSV zich kan roeren op de transfermarkt. Wanneer de Gemeente negatief had geoordeeld en het geld er niet zou zijn gekomen, had wellicht het budget voor aankopen in het gat van de tekorten verdwenen en hadden de aankopen van nu er niet geweest..... en zo is het ook nog eens een keer!.

1 juli 2011 om 19:24

@rodenski

Als jij je hypotheek oversluit tegen een goedkoper tarief en je koopt een nieuwe auto daarna. Terwijl je daarvoor had zitten klagen dat je het zo zwaar had. Is toch je goed recht?
Aangezien je door het oversluiten je die nieuwe auto wel kan veroorloven en ook nog simpel je hypotheek kan betalen.

Dus wat is het probleem?

1 juli 2011 om 19:34

@ the ref

Nu wordt het helemaal mooi met jouw reaktie's.
In de afgelopen weken mochten criticasters niet persoonlijke zaken gaan vergelijken met die van bedrijven en nu doe jij dat bij uitstek weer wel.
Heel vreemd.
Maar goed.......ik weet verder niet zo goed waar je naartoe wil met je reaktie, daar ik helemaal niet inga of het wel of niet een goede zaak is dat de constructie er is gekomen met de Gemeente. Dat doet ook eigenlijk niet eens meer ter zake, want het is inmiddels een voldongen feit!. Al weet ik niet of de Europese Unie zich al heeft uitgesproken, maar dat ter zijde.

Waar ik verder alleen maar op inga, wat ik ook al voor de constructie met de Gemeente zei, wat de afgelopen dagen ook bevestigd is door Sanders, dat de hulp van de Gemeente door de grond aan te kopen er wel toe geleid heeft dat men vrijelijk kan beschikken over het binnengekomen transfergeld. En dat bij het niet tot stand komen van de deal met de Gemeente ertoe had geleid dat men dergelijke transactie's niet had kunnen maken. En daar kan zelfs jij niets tegen inbrengen. En zowel, dan ben je het dus oneens met 'de heilige Sanders'. Immers die zegt hetzelfde.

1 juli 2011 om 19:37

Rodenski, ik had jouw posts altijd vrij hoog in het vaandel staan voordat er sprake was van de deal met de gemeente, maar ik vind dat je nu toch hopeloos door de mand valt.

PSV heeft inderdaad de grond verkocht, en gewoon omdat het kan. Kan jij mij uitleggen waarom het gros van de clubs in Nederland geen eigen stadion of grond onder het stadion & trainingscomplex hebben? ik denk dat we samen tot de conclusie komen dat het voor die clubs financieel niet haalbaar of interessant was, of gewoonweg de mogelijkheid niet hadden.
laat PSV nou net het zo geregeld hebben dat zij die grond en het stadion wel hebben.dat mag wat kosten maar na verloop van tijd hebben ze hier veel baat bij. echter zijn ze nu bij het punt gekomen waar ze moeten kiezen tussen sportief een dikke stap terug, en financieel een heel mooi plaatje voor de toekomst, of sportief mee blijven doen (wat inkomsten en interesse met zich meebrengt) en creatief de begroting dichten en in de situatie te komen waar het gros van de clubs in Nederland nog in zit, namelijk niet eigenaar zijn van de grond waar de complexen op staan. en alsnog hebben ze het stadion 100% in eigendom. kunnen alsnog weinig clubs vertellen.

ik had liever gezien dat ze de grond konden waarborgen want die gaat wellicht alleen maar meer waard worden en zeker wanneer de druk van de uitbreiding van de stad hoger zou worden, ze het bedrag fors op konden voeren. echter zitten we nu in de zelfde situatie als een ajax, of een twente om er maar 2 bij te pakken.
dus vertel mij waarde Rodenski, verkapte steun? of zakelijke transactie?

1 juli 2011 om 20:05

@frederikslaan

Ik zeg ook niet dat het niet kan, dat PSV de grond verkocht heeft. Dat om te beginnen. En je zegt dat ik altijd in hoog vaandel stond bij jou vóór de deal?. Dan heb je toch ook al mijn critische post van die tijd gemist (waarschijnlijk als één van de weinige). Maar goed...... hoe dan ook heb ik nooit beweerd dat het niet zou kunnen. Al zette ik me vraagtekens bij de manier waarop en of het niet beter anders had gekund. Maar dat is een andere discussie.

Inmiddels doet die discussie er ook niet meer toe, daar de constructie met de Gemeente voltooid is.

Ik noem het toch verkapte steun en wel om het volgende. Ookal kan en mag PSV niets van het verworven bedrag (ruim 48 miljoen) gebruiken o.a. bij de aankopen die het doet. Was het wel de voorwaarde om het te verkrijgen, zodat de inmiddels gereserveerde miljoenen afkomstig uit transfers, om zaken te kunnen doen op de transfermarkt. Met andere woorden.... zonder de verkoop aan de Gemeente was het niet mogelijk geweest om zoals we deze week zagen de bewuste 3 spelers aan te trekken. En Sanders heeft dat zelf ook bevestigd, dus zoveel vreemds zeg ik eigenlijk niet. Zonder de verkoop van de grond was het zeer goed mogelijk, dat zelfs dat gereserveerde geld in het gat van de tekorten terecht was gekomen. En ja..... dan noem ik het verkapte steun, omdat dus de miljoenen van de Gemeente rechtstreeks de aanleiding zijn dat PSV vrijelijk kan beschikken over het al eerder genoemde transferpotje, iets wat anders wellicht niet het geval was geweest.

1 juli 2011 om 19:52

30 topics later, en het gaat nog steeds over het geld wat de gemeente heeft betaald voor eigendom van Psv?! Hoe lang gaat dit nog duren? Er is nu wel genoeg over gezegd! Het is nu alleen maar herhaling van zetten en totaal niets vernieuwends!

Natuurlijk moet Psv voor het kampioenschap gaan. De top 3 van vorig seizoen deed niet veel voor elkaar onder. Het was een dubbeltje op zijn kant, wie er kampioen zou worden. Weinig verschil van kwaliteit tussen de 3.

Waarom zou dat nu anders zijn.

1 juli 2011 om 20:15

@biggles

Natuurlijk is de discussie al helemaal gevoerd. En ja toch zal het wel regelmatig, ook de komende weken en maanden terugkeren vrees ik. Ookal is nu de deal met de Gemeente een voldongen feit. Het zal niet anders zijn denk ik.

Dat men bij PSV voor het kampioenschap gaat, ook dat snappen de meesten wel. En over het vorig jaar was het idd close.

Maar zoals ik al eerder ook hierboven aangaf is de verkoop van grond toch wel belangrijk geweest voor het überhaupt proberen de selectie op peil te kunnen houden, getuige de aankopen deze week.
Zonder die verkoop, zo gaf Sanders ook al toe, was dat allemaal niet mogelijk geweest en had PSV dus wel degelijk heel veel kwaliteit tov vorig jaar ingeleverd en was dus het verschil wel degelijk groter geworden.
En ja....daarom denk ik ook, dat de deal met de Gemeente nog wel regelmatig zal terugkeren in de discussie's o.a. hier op voetbalzone. Ookal hebben die geen enkele toegevoegde waarde meer, daar het een voldongen feit is.

1 juli 2011 om 20:37

Dank je voor je begrip! Klopt helemaal wat je zegt.

Natuurlijk is iedereen blij die een Psv hart heeft. En dat door de financiele injectie er kwaliteit kan worden aangekocht. Als de verkoop van het grond niet was doorgegaan, dan had Psv het heel zwaar gekregen op sportief gebied. Gelukkig zijn er nu wat meer mogelijkheden.

Maar soms krijg ik het idee, dat veelal elke kans aangrijpen om Psv in een kwaad daglicht te stellen. Het gaat ze dan niet meer om de discussie, maar om het belachelijk maken van de hele situatie, alsof Psv de enige in heel Nederland is, die een deal heeft gesloten met de gemeente. Dat is onredelijk van ze, en op het moment makkelijk scoren. Ik heb in eerdere topics krantenberichten geplaatst over steun van gemeentes naar andere clubs toe. Het waren er heel veel. En dan krijg je als antwoord, dat er niets van waar is, of dat de situatie anders is en niet te vergelijken. Het is maar wat men als waarheid wil zien. En meestal is de kritiek op de eigen club totaal niet waar, volgens velen. En hebben ze oogkleppen voor de feiten die je ze geeft. En dat vind ik jammer.

ik weet het is makkelijk oordelen en veroordelen over anderen, maar de realiteit gaat daarbij (helaas) meestal verloren.

2 juli 2011 om 02:21

Rodenski...volgens mij heeft de gemeente de grond gekocht onder het stadion van psv.
We zullen het nooit meer vergeten al was het maar omdat jij er dagelijks over begint.
Dit (zoals vele reacties van jouw) heeft totaal niets met dit topic te maken.
Ga eens een keer inhoudelijk in op een topic zonder dat azijnzure gezeik over psv .
On topic: Wat kan fred anders zeggen,hij heeft het verleden niet mee dus laaat maar zien rutten !!

Fred rutten dit wordt je 3e seizoen bij psv. Volgens mij is het nu ook wel eens tijd voor een prijs. En je hebt ook nog eens de tijd gekregen om aan team te mogen bouwen en je hebt zelfs versterrkingen er bij gekregen. Dus er zijn geen enkele excuses meer.

Ze hebben een selectie die voor het kampioenschap kunnen gaan, de nodige aanvallende kwaliteiten.
helaas voor PSV is de selectie van PSV nog niet compleet, je heb namelijk 12 man nodig, 11 kwalitatieve veldspelers.....en een coach met de juiste kwaliteiten. Helaas pindakaas

nu nog een trainer die kampioen wil worden ben benieuws.

Ik dacht dat dit een topic was over dat PSV meedoet voor kampioenschap? Niet over wie er beter is tussen Ajax PSV en twente? Wat een gebekvecht hier, wie het beste team heeft kan je pas zeggen na de transferperiode tot die tijd...lekker bekvechten? Of hopen dat de eredivisie zo spannend(en goed) mogeliljk wordt!

Ik had liever een spits gezien ipv Wijnaldum. Je zag vorige seizoen dat PSV tekort kwam op de spits positie. Er werd moelijk gescoord en als spits van een topclub hoor je gewoon 20+ goals te scoren.
Met Wijnaldum heb je wel een goede speler maar er kunnen slechts 11 spelers op het veld staan. Je hebt Toivonen die op 10 uit de voeten kan verder Bakkal en Labyad. Wijnaldum is eigenlijk overbodig en Rutten moet eens een Spits gaan halen. Vorige heeft PSV al de kampioenschap verloren door de Spits problemen en als hij dit jaar geen goalgetter haalt zal het weer een moeizaam jaar worden waarvan en bang ben dat het weer aan het eind fout zal gaan.
Rutten
Ik zeg el Hamdaoui 4 miljoen

ik vind de aanval van psv verzwakt balaz is beter dan mertens en ze hebben nog geen spits.
en ja ajax heeft er ook geen 1 maar de jong zou dat prima kunnen opvangen.

alleen middenveld is sterker geworden

Ach, gelukkig blijft Fred Rutten dit seizoen nog. We hoeven dus niet bang te zijn dat PSV kampioen wordt.

PSV heeft gegokt en verloren. Ze geven miljoenen uit aan spelers terwijl ze net zo goed Co Adriaanse als trainer binnen hadden kunne halen. Was veel verstandiger geweest. Je zag dat Rutten het vuur niet meer bij de spelers aan kon wakkeren. De supporters stonden ook niet meer achter de trainer. De beste transfer was dus Co geweest.

1 juli 2011 om 19:07

Vreemd dat je een compliment krijgt voor een reactie die je eigenlijk pas kan stellen na het aankomende seizoen..

1 juli 2011 om 19:19

toch vind ik het geen gekke gedachte!!

1 juli 2011 om 19:26

@facepalm

Hoe kan het dat je dit vreemd vind, maar ik je niet hoor over complimenten bij reaktie's warin men helemaal lyrisch is over de aankopen en men zich al weer helemaal als kampioenskandidaat bestempelt?. Immers, ook bij aankopen kan je het pas stellen na het komende seizoen.
Dus een beetje vreemd als je nu wel reageert en bij die andere reaktie's niet.

1 juli 2011 om 19:26

Geen gekke gedachte gebaseerd op wat?
Co staat niet op het veld, die zet het tactische plaatje neer en zorgt voor motivatie.

Uiteindelijk komt het op de spelers aan, en vorig jaar was het duidelijk dat een vervanger voor Engelaar noodzakelijk was en de Eindhovenaren eigenlijk nog een extra spelbepaler na de transfer van Afellay nodig hadden.

Rutten z'n contract moet eerst afgekocht worden waarna je vervolgens Co een miljoen of 3 per jaar moet betalen. En dan heb je nog niet eens een speler aangetrokken.

Offtopic: Uit de Voetbalzone poll van vandaag is zelfs gebleken dat de meerderheid Co niet in staat acht de titel met Twente binnen te halen, maar dan wel met een verzwakt Psv?

1 juli 2011 om 19:28

@ Rodenski

Ik kan toch niet op iedere reactie, goedschiks of kwaadschiks voor PSV reageren?

Ik reageer alleen op datgene dat mij opvalt en ik de moeite waard acht om op te reageren net als ieder ander lid van Voetbalzone.

1 juli 2011 om 20:35

co adriaanse heeft bij ajax, az, fc porto bewezen een hele goede coach te zijn. Mertens heeft bewezen bij utrecht wisselvallig te zijn. strootman speelt pas een half jaar goed en word een beetje gehypt omdat ie voor oranje speelde. Wijnaldum heeft ook nog nix bewezen.
In dat opzicht heeft twente eigenlijk gewoon de beste transfer gedaan. Het is afwachten hoe deze jongens omgaan met de druk om te moeten winnen. Ze hebben nog nix bewezen wie weet komt het er niet eens uit en heeft psv voor miljoenen gesmeten voor nix.
de aankopen kan ik alleen slecht noemen omdat er gewoon veel te veel voor die gasten is betaald .
Wijnaldum met een jaar contract 5 miljoen belachelijk. Net zoals er voor strootman en mertens te veel is betaald terwijl deze jongens nog weinig hebben laten zien.

1 juli 2011 om 19:50

Heb jij een glazen bol?
Erg knap dat je nu al kan concluderen dat PSV verloren heeft, en dat Co Adriaanse de beste transfer zou zijn geweest.
Dit slaat echt helemaal nergens op, aan het einde van vorig seizoen straalde Rutten inderdaad geen vertrouwen meer uit nee.
Maar nu, nieuw seizoen, behoorlijk wat nieuwe spelers, PSV begint net zoals iedere andere club met 0 punten en met een schone lijn. Dus ik snap niet dat je nu al gaat zeggen dat PSV verloren heeft.
Waarom eheft sab80 trouwens een groen randje gekregen voor een conclusie die je pas na dit seizoen kan trekken? Vreemd hoor!

En ik maar denken dat we voor de degradatie gingen strijden.

ot: Natuurlijk is het met zo een topclub als PSV de bedoeling dat je een selectie hebt die strijdt en knokt voor het kampoensschap. Maar je verwacht dat de andere Nederlandse top clubs dit ook doen. Dus eigenlijk schiet je er weinig mee op met dit soort commentaar.

Rutten kan best gelijk hebben, hij zal dit zeker over zijn eigen ambities zijn. Maar mensen laten we eerlijk zijn, die man moet toch gewoon per direct de laan uit worden gestuurd. Het afgelopen jaar zelfs meerdere malen uitgefloten in Eindhoven.

Zolang Rutten blijft zitten denk ik niet dat PSV tot aan het einde mee doet om de titel.

Als we dit seizoen elke wedstrijd goed in de concentratie blijven spelen en niet door de onder grens zakken worden we kampioen .wan elke wedstrijd zal moeilijk zijn of het nou thuis is of er zijn geen kleintjes meer

Hij zal dit wel moeten zeggen he, 20 miljoen uitgeven aan spelers terwijl de financiën niet helemaal top zijn dan kan je ook niet anders zeggen dat je voor de titel gaat.

Tsjah en verder is de aankoop van Wijnaldum kwa naam wel een leuke en misschien mooie aankoop, maar tegelijkertijd ook een misschien wel onzinnige aankoop. Zeker als Toivonen blijft. Want laten we wel zijn..... zowel Toivonen als Wijnaldum zijn geen spitsen en hebben beide de voorkeur voor de 10-positie!. Dat maakt eigenlijk al op voorhand Wijnaldum òf Toivonen overbodig, want een van de twee steeds op de bank zetten lijkt ook niet verstandig. Dan had je het geld wat je nu steekt in Wijnaldum beter kunnen steken in een centrumspits, die eigenlijk meer gemist wordt in de huidige selectie.

1 juli 2011 om 19:09

Van mij had wijnaldum ook niet hoeven komen ,want ik ben er niet kapot van.inderdaad ze hadden aller eerst aan spits kunnen denken en aan verdediging wat ik een gaten kaas vind .marcelo heeft op mij nou ook niet al grote indruk gemaakt maar kan je het hem kwalijk nemen is pas zn eerste seizoen .verdedigen kan hij wel maar aan de bal is het vrij matig .Er moet iemand komen die naast Marcelo kan spelen

1 juli 2011 om 19:17

@psv-10-

Tsjah, inderdaad.....dan heb ik het nog niet eens over de verdediging gehad. En ja, ookal heb je dan doordat de Gemeente de grond heeft gekocht, je als PSV dus volledig de beschikking over het transferbudget dan nog is het niet eindeloos. En met het reeds uitgegeven geld aan de drie spelers ben je al hard op weg om er doorheen te zitten....zoveel zal er nu niet meer beschikbaar zijn om nog heel veel te doen. Zeker niet als je èn nog een spits èn nog een verdediger wilt aantrekken. Laten we maarr zwijgen over een keeper......
En dan had je idd misschien wel die 5 miljoen die men nu uitgeeft aan Wijnaldum beter kunnen investeren.......

Maar wie weet....?. Misschien weet men binnen PSV wel meer en staat Toivonen misschie wel op het punt te vertrekken. Dan is de aankoop van Wijnaldum weer wel een goede en kan je het geld van een Toivonen misschien weer aanwenden om dan wel voor een echte spits te gaan.

1 juli 2011 om 21:36

Bouma kan het niet bij benen je ziet aan hem dat hij traag is .En we moeten een rachtsback hebebn want manolev brengt alleen maar paniek in de tent .waardoor de cenrtum nog kwetsbaarder is .wat mij opviel is dat Marcelo alle fouten van Manolev keer op keer moet herstellen wat een clown is een Manolev .iedereen vergeet de rechts back positie die is kwetsbaar hij dekt vaak aan de verkeerd kant .ook is me opgevallen dat hij aan buiten kant zit te dekken compleet verkeerd zit hij meestal te dekken en happen als kan hij als geen andere

2 juli 2011 om 02:26

Rodenski Heeft de gemeente Alweer de grond gekocht ???goh dat wisten we nog niet.
Wat een triest mannetje ben jij .
Drie goeie talentvolle jongens die iedere trainer graag in zijn selectie heeft, en ja ook jouw trainertje frons

@ Propper: Die kans zit er dik in, maar zo kan Ajax ook zomaar op de derde plek belanden.

Vooralsnog is het afwachten hoe het nieuwe seizoen zal verlopen.

Marcel Brands heeft aangegeven als Maza blijft dat hij dan geen versterkingen haalt in de verdediging. Engelaar wordt verkocht dus PSV moet daar een vervanger voor zoeken. Er moet ook nog een nieuwe spits gehaald worden. Hutchinson kan je ook eventueel rechts op het middenveld zetten. Ik verwacht dat Toivonen het wint van Wijnaldum.

Isaksson
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Aankoop
Toivonen
Strootman
Lens
Aankoop
Mertens

voordat weer kampioen wil worden, moet je een betere vedediging en doelman kopen. anders niet

PSV mist een leider op het veld, dat zal zich gaan wreken. Ook zie ik weinig power in het elftal. Mertens, Lens, Labyad, Wijnaldum. Dat zijn allemaal leuke voetballertjes, maar als je uit bij Utrecht speelt en die gasten gooien de beuk erin, dan krijg je het erg moeilijk. Ook achterin mis ik 1 of 2 echte verdedigers die de zaak op slot kunnen gooien.

Nou Rutten, dan ga maar eens snel zoeken naar een nieuwe keeper, centrale verdediger én spits. Dat zijn toch 3 cruciale posities die slecht bezet zijn bij psv. Kom nou niet aan met toivonen die in de spits gaat spelen want die speelt door zijn gedrag toch maar de helft van de wedstrijden, dus dat is geen enkel rendement.

Een nieuwe keeper, ik had persoonlijk mijn vertrouwen in Zoet uitgesproken, zo simpel is het. Dan hebben we nog een verdediger, daar heb zelfs ik voor psv niet zo snel een antwoord op.

1 juli 2011 om 20:26

@expert4life

Ja maar daarom zet ik ook mijn vraagtekens bij de aankoop van Wijnaldum. Zowel hij als Toivonen zijn geen centrumspits, erger nog, beide ambieëren de 10-positie!.
Dan had ik me kunnen voorstellen dat je Wijnaldum haalt als je zeker weet dat Toivonen vertrekt. Maar dit lijkt niet het geval te zijn. Dan had je m.i. beter die 5 miljoen, die je nu uitgeeft aan Wijnaldum kunnen investeren in een centrumspits.
Want ookal heeft men het nodige te besteden zo lijkt het in Eindhoven.....ook daar zit ene limiet op en zoals je al zei dat men ook nog wat moet, wil het echt gaan meestrijden op alle fronten, in de verdediging (keeper, verdediger) en kwa centrumspits...... dan denk ik dat men te weinig centjes heeft om ook daar nog adequate versterkingen te halen.

Met de huidge selectie is men wel degelijk achteruit gegaan tov begin vorig seizoen. Immers Dzsudzsak is/was beter dan Mertens (kijk naar het aantal assists en goals), Afellay duidelijk beter dan de middenvelder Strootman. Ik verwacht wel dat Rutten met Strootman in de rol van Afellay wil gaan spelen. Wijnaldum en Toivonen zullen met elkar moeten strijden voor de 10-positie en voor Reis is nog steeds geen vervanger gehaald.
En idd was het ook mijn gedachte toen men Zoet ging verhuren, waarom die man niet en kans krijgt òf ten minste dan als tweede man achter Isaksson te gebruiken. Maar goed.

1 juli 2011 om 20:42

Ja, de logica van het beleid ontgaat me volledig, maar goed, dat is al weer 1 outsider minder voor de titel. Volgens mij gaan ze er gemakshalve maar vanuit dat Reis blijft en hij er gelijk staat, maar dat gaat nog tegenvallen gezien de moeilijkheid waarmee de onderhandelingen gepaard gaan!

Daarbij is de verdediging nog niet goed genoeg voor de Jupiler League, ook daar had wel de prioriteit mogen liggen, dat is immers je basis. En ja Zoet, dat is al helemaal lachwekkend. Als je de jonge jongens ooit een mooi signaal had kunnen gegeven was het wel hiermee geweest. Daarbij moet hij wel heel erg z'n best doen wil het slechter worden dan met Isaksson het geval was/is.

2 juli 2011 om 02:29

He rodenski je bent iets vergeten: de aankopen zijn mede mogelijk gemaakt doordat de gemeente eindhoven de grond onder het stadion gekocht heeft

PSV moet eerst nog een spits hebben die er minimaal 15 doelpunten per seizoen inlegt. Met Wijnaldum, Mertens en Strootman ben je wel sterker geworden. Vooral op het middenveld maar een afmaker ontbreekt nog. Ik denk dat Rutten kijkt naar het PSV van vandaag en niet naar die van 2 maand later. Maar goed, alles wat Rutten zegt zal hier zwaar op de weegschaal worden gelegd.

Vanuit gaan dat Engelaar Bakkal en Maza vertrekken krijgen we nog 4 nieuwe spelers dus het komt wel goed. Een spits kom hoe dan ook ... dan als de 3 overige vertrekken kunnen we minimaal 2 goede verdedigers halen oa Ream , en Tamata in de basis ipv Manolev

Met dit elftal moet je toch kampioen kunnen worden.

Overigens zou het geweldig zijn als Isakson zou vertrekken en er een keeper ( Tyton / Veldhuizen ) zoukomen ..

Tyton
Tamata
Bouma
Ream
Pieters
Hutchinson
Strootman
Wijnaldum
Toivonen
Mertens
ElHam/Lens
1 juli 2011 om 21:47

Je meent toch niet serieus dat je met dit elftal kampioen word he? Ik ben geen ajaxied maar die zijn op elke positie toch echt wel sterker he en dat weet je zelf ook. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt dus heb hoop voor je........

Kunnen ze Philip Cocu niet gewoon de persconferenties laten doen?
Interviews in de VI gaan nog wel. Maar zo'n persconferentie na de wedstrijd.... Het enige wat ik altijd versta is: we staan boven aan. Dat verbloemde trouwens dit seizoen ook de slechte prestaties maar dat is weer wat anders.

Op zich zijn het goede aankopen, alleen wel aan de hoge kant wat prijs betreft maar dat is mijn mening.
Ik zou zo gaan spelen

isaksson
manolevje
marcelo
bouma
pieters
bakkal
labyad/wijna
strootman
lens
Toivonen
mertens

Ik zie dit PSV volgend seizoen weer geen kampioen worden en over 3jaar ook niet ,want je kunt dit PSV niet vergelijken met de PSV van vroeger jammer genoeg .

Ik denk als Ajax geen spelers verkoopt dan worden ze volgend seizoen weer kampioen

PS: Weet ik 100% zeker

Nah Fred! Dat je nou uitgerekend de job noemt die jij juist moet klaren! De spelers inspireren zodat ze helemaal 100% voor gaan......natuurlijk ligt het ook deels aan de instelling van spelers, maar de trainer is zelf verantwoordelijk om zijn spelers die motivatie in te boosten. Suc6 Fred.

Wat een domme reacties lees je hier van sommige supporters van psv. ajax is kampioen geworden en niet psv dus houd alsjeblieft op met als als als, want gebeurt is gebeurt.
En psv word met deze aankopen echt niet zomaar kampioen. Tuurlijk, ze hebben zich goed versterkt, maar Ajax ook. Als Ajax Vertonghen niet verkoopt worden ze kampioen. Voor Steek hebben we Vermeer als uitstekende vervanger(alleen ietsies te klein).

psv moet een spits hebben, want wie gaan ze in de spits zetten, Lens? ach je, ik zie het van zelf wel. Ajax heeft denk ik de grootste kans om kampioen te worden met Jansen als aankoop.

Hey Fred doe dan iets aan je strijdwijze want je bent een slapjanus en erg verdedigend.
Laat dit seizoen zien dat je ballen hebt man!!

sommige denken dat engelaar, bakkel en maza weg gaan, maar wie wil hun hebben. engelaar is niks voor zijn salaris. maza kan niet voetballen. en waarom bakkel wegdoen. je had wijnaldum niet hoeven kopen met bakkel.

Ben benieuwd of psv de zelfde naam blijft behouden of dat ze nu fc gemeente eindhoven gaan heten wat eigenlijk wel zou moeten. Tuurlijk is deze gemeenteclub nu ook een titelkandidaat met deze leuke spelers erbij. Zijn geen grote spelers maar voor de nederlandse competitie moet het toch mee kunnen. Nu nog benieuwd wat twente gaat doen op de markt en dan afwachten op de start. Mijn prognose is: 1e Ajax, 2 fc gemeente eindhoven en 3 Twente. Hoop op een spannende competitie en ben benieuwd of Rutte met al deze vedetten om kan gaan.....................

Nu nog een kampioenswaardige trainer die niet van dat laffe voetbal hanteert. Momenteel is PSV niet sterker dan bij de start van de vorige competitie. Ajax en Twente wel en zeker op coachings gebied.

Als PSV nog een spits haalt, dan zijn ze de absolute titelkandidaat. Denk dat ze dan met overmacht kampioen worden. Met Mertens, Wijnaldum, Lens, Toivonen en een spits hebben ze zo 5 spelers die zon 10-20 doelpunten maken.

hoop dat Rutten nou eindelijk laat zien dat hij een geschikte coach is voor Psv, dan strijden we zeker mee om de titel

PSV heeft, net als vorig seizoen, de selectie om fluitend kampioen van Nederland te worden. Echter: de coach niet. De uitspraak: 'bedoeling is om een selectie te hebben die voor de titel gaat'
doet al wel vermoeden dat de voorzichtigheid ook weer op het veld te zien zal zijn. De uitspraak had ook kunnen zijn: 'komend jaar worden we kampioen'.

PSV kan nu gewoon met Toivonen of Lens in de spits gaan spelen en dan Labyad op rechts zetten , Bouma had een wat ongelukkig seizoen maar hij is volgens mij zeker tot Januari niet 100 % fit geweest , hij heeft bij PSV in de voorbereiding meegetraind maar had geen wedstrijdritme en dat heeft hem een stuk langer opgebroken dan meniggeen denkt.

Verder zou het niet onwaarschijnlijk zijn dat ze Manolev ook gaan verkopen , hij wil niet verlengen en als PSV nog geld wil vangen dan moet dat nu , hij wil wel verlegen trouwens maar niet tegen de voorwaarden die PSV heeft gesteld.

Als Manolev vertrekt dan of gewoon Tamata doorschuiven of een ander halen en met het geld dat je voor Engelaar misschien krijgt kan je kijken naar een extra verdediger , het meest ideale was een ervaren leider erbij geweest , Bouma is ervaren maar geen leider

Isaksson
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinson
Strootman
Lens
Wijnaldum
Mertens
Toivonen

ik denk dat psv, ajax en twente gelijke kansen hebben.
de kracht van janssen bij ajax wordt overschat door o.a. zijn leeftijd, speelstijl en gedrag.
ik zag laatst de eerste training van ajax en janssen zag er niet uit in zo'n shirt. het klikt gewoon niet.

bij psv kopen ze nu eindelijk is niet 2e rangs buitenlanders en gewoon relatief zekere spelers.
ik heb het op dit soort topics al vaker gezegd: Rutten ''fredje'' moet eruit en Engelaar erbij.

Groningen word kampioen (H)

Fred Rutten blijft onverminderd ambities. Lekkere zin ook weer van voetbalzone. Er gaat hier geen artikel voorbij of ze maken wel zo'n domme fout. Het is ook nog eens de eerste zin, als dat al niet opvalt. Artikel na lezen lost een hoop op. Het moet dus zijn: Fred Rutten blijft onverminderd ambitieus.

Toch is Ajax favoriet voor mij, mits Vertonghen blijft en er nog een capabele spits wordt aangetrokken.

Ajax heeft zich goed versterkt met Theo Janssen. Hoewel het jammer is dat De Zeeuw weggaat, is het logisch en hebben we back-up. Theo Janssen zal verdedigende middenvelder gaan worden met S. De Jong en Eriksen als links- en rechtshalf. Voorin zal Ajax denk ik Sigthorsson nog wel binnen gaan halen en volgens De Boer komt er dan nog 1 spits bij. Zelf zou ik liever nog een verdediger zien komen. Ajax heeft dan op elke positie een betere staan dan Psv, behalve de buitenspelers en misschien spitspositie.

PSV heeft goed ingekocht met Mertens, Strootman en waarschijnlijk Wijnaldum. Echter heeft het in de breedte niet wat Ajax op dit moment heeft en vind ik de verdediging erg matig.

Al zegt het allemaal niet zo veel. Voorafgaand aan dit seizoen was PSV torenhoog favoriet. Ze hadden geweldig ingekocht maar stelden gigantisch teleur. Dus wat dat betreft heb je niet zo veel aan voorspellingen.

fc twente wordt gewoon kampioen oke waarom zoveel reactie nergens vorr nodig

Beetje jammer dat Fred's eerste doel is in een wedstrijd om de nul te houden. Als hij dat volhoudt, dan worden ze geen kampioen, maar halen ze 32 gelijkspelletjes!

Psv werd verleden jaar ook geen kampioen, Wijnaldum is minder dan Affalay, Mertens minder dan Dudzak, Strootman wel beter dan Engelaar. Ik denk dat Psv juist iets zwakker is geworden, Reis is ook weg. Tel de coach van Psv daarbij op en Ajax en Twente zullen weer voor de titel gaan!

De man grossiert in nietszeggende en meestal op safe spelende opmerkingen. Net zoals zijn voetbalvisie is. We zullen weer het hele seizoen aardig bovenin meedoen, maar als de prijzen daadwerkelijk gepakt moeten worden, geeft deze man niet thuis.

Wie o wie verlost ons van deze man en zijn vriendje Prutselaar...... Het gaat er bij mijn club niet om wie ze halen (zelfs als ze Messi en Puyol halen krijgt deze man niets voor elkaar) maar of ze de ballen hebben om afscheid te nemen van deze slechte uitvoering van Peppi en Kokki. Toettoet boingboing

Ik zie PSV zelf weer ver komen.
Hopelijk wordt het weer een hele leuke competitie volgend jaar.

Hopelijk zal Rutten volgend jaar zo gaan spelen.

Isaksson
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters
Hutchinsson
Wijnaldum
Strootman
Lens
Toivonen
Mertens

Had graag gezien dat hij deze uitspraken deed voordat de versterkingen werden binnen gehaald.

De selectie wil en kan het wel,maar kan de trainer het wel??
Ik twijfel echt aan zijn capaciteiten, misschien goed voor een middenmoter, maar niet voor een topclub!
Daarvoor moet je meer lef en uitstraling hebben

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren