Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Natuurlijk had ik gehoopt op speeltijd in het eerste van PSV’

Laatste update:

Albert Gudmundsson maakte vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Achilles’29 twee doelpunten en besloot het Jupiler League-seizoen zodoende op achttien treffers. De negentienjarige aanvallende middenvelder is blij met die prestatie, maar vindt het tegelijkertijd jammer dat hij geen kans heeft gekregen van Phillip Cocu.

“Natuurlijk had ik gehoopt op speeltijd bij PSV 1, dat wil elke speler, maar het is dan toch zaak om focus op de wedstrijden bij Jong PSV te houden. Dat is gelukt en ik ben trots op wat we samen hebben bereikt en dat ik topscorer ben geworden”, zo wordt de IJslander geciteerd door het Eindhovens Dagblad.

Gudmundsson, international en aanvoerder van Jong IJsland, speelde voor KR Reykjavik en sc Heerenveen alvorens hij in de zomer van 2015 de overstap maakte naar PSV. Hij speelde tot dusverre 48 wedstrijden voor de Eindhovense beloftenploeg en daarin scoorde hij achttien keer én gaf hij zes assists. Zijn contract loopt nog tot medio 2018 door.

Denk jij dat Albert Gudmundsson volgend seizoen doorbreekt in PSV 1?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is dat psv zoveel middenvelders heeft maar ik denk dat hij aankomend seizoen wel minuten gaat maken, als je 18x scoort in de JL als CAM dan kun je toch echt goed voetballen en steek je er wel boven uit, hij heeft iniedensgeval al meer laten zien in de JL dan dat bergwijn dat gedaan heeft

6 mei 2017 om 07:39

Net als Hendrix meer laat zien dan Bergwijn, maar ook hij krijgt geen kans.
Het is echt zonde hoe PSV met talenten omspringt. Die jongens zijn wel de toekomst.

6 mei 2017 om 09:31

Hendrix heeft gewoon de pech dat Guardado op zijn positie speelt. En aanvallender op het middenveld is gewoon niet zijn positie, daarvoor mist hij scorend vermogen. Maar goed Guardado vertrekt zeer waarschijnlijk deze zomer dus dan kan Hendrix die positie overnemen.

6 mei 2017 om 09:38

Dat gezeur over Hendirix mag nu ook wel eens klaar zijn. Hij is een lange tijd geblesseerd geweest en heeft gewoon zware concurrentie op het middenveld. Logisch bij een club als Psv. Dan is het aan hem om te laten zien dat hij in de basis hoort. Op dit moment vindt de trainer van niet, dan kan iedereen het wel anders vinden, maar die zijn niet verantwoordelijk. En een matige Guardado is nog steeds goed in de Eredivisie en het is nogal overdreven om continu te roepen dat hij het hele seizoen slecht heeft gespeeld. Sowieso zijn we al snel in staat om het opgebouwde krediet af te breken in Nederland en spelers op waarde in te schatten. Nee hoor, afbranden en wegsturen. Lekker makkelijk. Terwijl we juist hardstikke blij mogen zijn dat spelers als Guardado, Moreno, Schone, Jorgensen in Nederland ballen. Ook Schone heeft zijn mindere periodes gehad, maar als je hem nu ziet.

On: Geduld is het toverwoord, het hoeft allemaal niet zo snel, het komt vanzelf als je goed genoeg bent. Ook bij Cocu, hij is echt niet blind en heeft genoeg ervaring om te weten of de jeugd al mee kan doen.

Zonde van zo'n groot talent. Was mooi geweest als ze wisten of hij het niveau aan kan door hem minuten te geven. Scheelt je weer onkosten door nieuwe spelers te kopen.

6 mei 2017 om 10:44

Precies! Dit is helaas structureel bij Psv. Erg jammer. Men heeft de mond vol van de "geweldige"jeugdopleideng. Steken er veel geld en energie in. Maar als puntje bij paaltje komt, doen ze er niets mee. Dan gaan ze liever huren.
Dat heet ook wel kapitaalvernietiging.

Psv is niet de club dat veel metbzijn jeugd doet...
Zonde ...

6 mei 2017 om 09:17

Klopt, als jeugdspeler bij PSv ben je vaak aanvulling van de selectie.

Als die jongen of zaakwaarnemer zich verdiept had in de club, dan had hij beter bij Heerenveen kunnen blijven of voor een andere club kunnen kiezen...

6 mei 2017 om 09:49

Niet veel met de jeugd doet?

Zoet, Willems, Bergwijn , Locadia en Hendrix zijn allemaal doorgestroomd vanuit de jeugd.

6 mei 2017 om 11:07

Als dit lijstje gehanteerd word dan mag niemand klagen als iemand Bazoer of Cerny eigen jeugd noemt, meerdeel van die namen kwam na hun 16e van een andere BVO.

6 mei 2017 om 11:31

Begwijn, locadia en hendrix zijn anders alle 3 spelers die nogsteeds niet structureel basisspeler zijn.

6 mei 2017 om 12:09

Locadia wel hoor, was alleen geblesseerd.

7 mei 2017 om 07:40

Johan....daarom kwam van Ginkel ook en werd de selectie zo geschoven dat Hendrix kon banken ...

Psv moet zijn selectie vernieuwen, jongens als Locadia, Bergwijn, Hendriks, Lammers, en deze jongen in de selectie zetten.

Had op basis van zijn sterke spel bij jong PSV wel wat minuten verdient in het eerste. Je neemt hiermee altijd een risico, want hoeveel geduld heeft zo'n speler nog? Het is niet de verwachting dat ie volgend seizoen vanaf het begin veel kansen gaat krijgen, dus ook dan moet ie hopen op speeltijd naarmate het seizoen vordert.

De laatste maanden was hier vaak te lezen dat een van de redenen van het mislopen van de schaal het gebrek was van een goede buitenspeler. Nou, die was er dus misschien wel, maar Cocu negeerde deze jongen dus compleet. Waarom? Dat mogen de PSV'ers mij uitleggen.

6 mei 2017 om 08:23

Deze jongen is een aanvallende middenvelder zoals Siem de jong en van Ginkel. Het middenveld was nu al zo overbevolkt dat zij op de flanken speelde en die hebben nog iets meer dan deze jongen bewezen.

Overigens ben ik het eens dat deze jongen de Jupiler League is ontgroeid. Ik hoop dat een club uit het Rechterrijtje hem volgend jaar oppikt voor een jaartje te huren. Dan gaan we zien of hij zich door kan ontwikkelen maar het niveau van PSV 1. Ik zou dan denken aan een pec/excelsior/ado dat zijn clubs waar hij denk ik wel veel zou spelen dan.

6 mei 2017 om 09:04

Heel simpel. Het is geen buitenspeler

6 mei 2017 om 09:24

Hij heeft bij Jong PSV vaak als buitenspeler gespeeld en dat gewoon uitstekend gedaan hoor dus hij dat bij het eerste ook gewoon een kans als buitenspeler kunnen krijgen.

Vind het gewoon erg om te zien dat deze jongens de kans niet krijgen!
Cocu blijft maar vast houden aan zijn eerste 15 spelers lijkt het wel.
Als deze speler dadelijk vertrekt is het echt de schuld van Cocu, want ze krijgen de kans niet..
Net zoals bij Lammers toen Luuk de Jong uit vorm was/is.

PSV moet is gaan nadenken wat ze met de jeugd gaan doen, want als de jeugdspelers dadelijk vertrekken naar een Ajax of Feyenoord zou me dat niks verbazen.
Daar zie je dat ze tenminste wel de kans krijgen.
Ajax laat hun jeugdspelers zelfs in de Europa league invallen, dat zie ik bij PSV gewoon niet gebeuren.

Spelers als Siem de Jong, Guadrado en van Ginkel moeten volgend jaar vervangen worden door jeugdspelers.

6 mei 2017 om 08:28

Ik ben het met je eens dat ze de kans moeten krijgen. Maar die jongens moet je zonderdruk brengen. Dus lekker laten ballen bij 2/3 doelpunten voorsprong. Het probleem is: PSV heeft dit seizoen zelden 3 doelpunten voorgestaan. Dan kan je ze ook niet rustig brengen.

Overigens om voor van Ginkel Siem en guardado alleen maar jeugdspelers in te zetten ben ik niet met je eens. Dan is heel je middenveld jeugd. Ik neem aan dat je Hendrix als vervanger van guardado ziet. Dat isdan de ervaren man maar dan gaat dat middenveld nog steeds veel te wisselvallig zijn.

6 mei 2017 om 08:37

Waarom moet je een jeugdspeler inbrengen als je met 3 doelpunten voorstaat? Je moet ze vanaf het begin inbrengen. Cocu parkeert bij 1-0 de bus en brengt het liefst een extra verdediger erin.

6 mei 2017 om 11:26

Dus ze de jeugdspelers mogen niet voelen wat druk om te winnen is? Gewoon bij 0-0 stand mag cocu best wat ballen tonen..

Zolang Cocu trainer is, zal geen jeugdspeler doorbreken. Cocu heeft geen oog voor talenten. Dat heeft iedereen gezien bij o.a. Hendrix. Cocu geeft eerder een gehuurde speler een basisplek of een speler uit vorm. Cocu is te laf om spelers uit vorm uit de basis te laten (o.a. Luuk, Propper, Guardado, Willems) terwijl er fitte spelers op de bank zaten.

6 mei 2017 om 09:14

Cocu is de eerste trainer van PSV ooit die oog heeft voor talent. Onder hem zijn Zoet, Depay, Locadia, Hendrix en Bergwijn doorgebroken bij het 1ste. Bergwijn kan het alleen echt niet aan en de supporters zijn ook zeker niet gecharmeerd van hem. Ik zelf ook niet, mist absolute kracht om de top te halen.

6 mei 2017 om 09:27

Bakkali debuteerde toch ook onder Cocu? Hij geeft spelers kansen, mits ze goed genoeg zijn. Alsof bij andere clubs het eerste elftal wel gebruikt wordt om spelers beter te maken.

6 mei 2017 om 09:37

Inderdaad dan vergeet ik Bakkali nog.

6 mei 2017 om 10:41

Laat dat nu net de periode zijn dat PSV in financiã£â«le problemen zat. Toen kon het dus wel.
Nu het weer op orde is laat men de jeugd weer links liggen.
Gudmundsson heeft een contract tot 2018 lees ik. Die zal wel twee keer nadenken voor hij zijn contract verlengt. Die is dan dus waarschijnlijk weg.
En zo gaat het met bijna elke jeugdspeler tegenwoordig.
Lekker beziggggg!

Je kunt niet van elke speler al weten wat hij wel of niet kan brengen op een hoger niveau. Soms kunnen spelers je ook wel eens verrassen. Geef ze eens een invalbeurt.
En inderdaad dat kan pas bij een stand van 3-0. Laat dat nu eens niet vaak voorkomen. Liever wordt de bus geparkeerd bij 1-0. Laat dat nu net weer de verantwoordelijkheid zijn van Cocu.

Dan wordt het spannend wat deze jongen gaat doen. Zijn contract loopt af in 2018, dus kan hij weg. PSV heeft wel veel middenvelders, er kunnen maar 3 of 4 spelen. Maar ze huren liever van Ginkel dan deze jongen een kans te geven. Mogelijk willen ze van Ginkel nu definitief inlijven. Heeft hij nog Ramselaar en Propper voor zich. Siem de Jong is wel weg denk ik. Guardado wordt ook naar de uitgang geduwd. Wat er met Zinchenko gebeurt is onduidelijk. Die is ontevreden, maar er is nog een optie voor een jaar.

6 mei 2017 om 09:29

Van Ginkel is gewoon een topper maar dat mensen dat nog niet in zien is gewoon lachwekkend. Iedereen die PSV kritiek geeft omdat ze van Ginkel huren is lachwekkend. Eigenlijk moet je het zo zien van Ginkel zit 1 seizoen bij PSV en scoort 15 keer en geeft 4 assists nou zie zo'n middenvelder maar is te strikken daarnaast heeft hij ook nog de nodige aanpassingsperiode gehad en kwam hij terug van blessures.

6 mei 2017 om 10:07

Goede speler Mvg! Maar hij scoorde toch 7 keer? Had bovenstaande jongen met wat vetrouwen mogelijk ook gedaan. Onderschat het effect van vertrouwen bij jeugdspelers niet. Kijk naar een Kluivert, de Ligt, ... Je moet het gewoon aandurven.

6 mei 2017 om 10:57

Over 2 halve seizoenen scoort hij 15 keer. Als je van Ginkel er vanaf dag een bij had gehad dit seizoen dan was het seizoen nu niet over. Dit is sowieso meer iemand voor de flanken want je moet hem wel echt op 10 zetten en PSV gaat natuurlijk niet het systeem aanpassen.

6 mei 2017 om 11:28

Waarom haal je die jongen dan weg bij heerenveen..

Als ik gister zie hoe hij reageerd na die 2e goal heeft die man een air over zich van hier tot Tokio. Belachelijk

Geweldige voetballer. Ze hadden Siem de Jong nooit hoeven halen maar dat doet PSV vaak... zogenaamd geroutineerde spelers voor jeugd. Onvoorstelbaar dat ie nooit in 1e gespeeld heeft. Was maar bij Heerenveen gebleven, hadden we Odegaard in Madrid gelaten. Was de natuurlijke opvolger van Ziyech-Sinkgraven. Doodzonde

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren