Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kritiek op voorzetten van Dijks: ‘Het was niet om aan te gluren’

Laatste update:

Mitchell Dijks haalde zondagmiddag tegen FC Groningen misschien geen onvoldoende, maar blonk wel uit in het geven van onbruikbare voorzetten. Ook Pierre van Hooijdonk plaatst vraagtekens bij het rendement van de linksback.

“Het leek wel alsof er een gewichtje van tien kilo in de bal zat wanneer Dijks wilde voorgeven”, zei de oud-aanvaller zondagavond bij Studio Voetbal. “Het was echt niet om aan te gluren. Als hij die ballen beter voorgeeft, dan had je Huntelaar veel vaker in stelling kunnen brengen.”

De 24-jarige Dijks werd in de tweede seizoenshelft verhuurd aan Norwich City en leek vervolgens geen toekomst meer te hebben in de Johan Cruijff ArenA, maar doordat directeur spelersbeleid Marc Overmars er niet in slaagde om een nieuwe back aan te trekken, kreeg Dijks een nieuwe kans. Marcel Keizer gaf hem daarop het vertrouwen.

Van Hooijdonk zei het opmerkelijk te vinden dat Dijks nu weer deel uitmaakt van de eerste elf van de Amsterdammers: “Daar zit géén idee achter. Hij is meerdere keren uitgeleend omdat hij niet goed genoeg was... Hij gaat niet meer verrassen.” Dijks speelde tot dusverre 71 officiële wedstrijden voor Ajax en heeft nog een contract tot de zomer van 2018.

Moet Ajax Mitchell Dijks in de winter weer laten gaan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Daar zit geen idee achter? Ik denk dat er degelijk een idee achter zit. Dijks is in principe natuurlijk tweede keus op die positie. Of Sinkgraven gaat daar weer spelen na zijn blessure, of Viergever komt er te staan. Op dat moment zit Dijks op de bank, en Dijks is een prima speler als back-up, zeker gezien je niets beters hebt lopen.

Je kunt hem wel verkopen voor pakweg 2-3 miljoen, maar wie haal je er voor terug? Alle vervangers die ook goed genoeg zijn als back-up zijn minstens 2x zo duur. Dat is het idee er achter.

21 augustus 2017 om 09:16

@vlugge

Sorry, maar als je al drie keer (heerenveen, Willem II en Norwich) bent verhuurt, zegt dat ook wel wat.
Dan ben je nml ook niet goed genoeg als reserve anders werd je niet verhuurd!
Gewoon een speler die het niveau van Utrecht nog niet eens aan kan.
Wat moet Ajax ermee?
Misschien Knopper maar terug halen?
Zelfde niveau.

21 augustus 2017 om 09:29

Ik mag toch hopen dat er in jong Ajax of de a1 nog wel een linksback rondloopt die wel een bal aan de goeie kleur kan geven? Die kun je thuis tegen 14 van de 17 eredivisieclubs wel opstellen want die komen toch niet om aan te vallen. Dat is namelijk precies de reden dat sinkgraven zich min of meer staande houdt.

21 augustus 2017 om 09:53

@holala
Toen hij aan Heerenveen was verhuurd, was hij 20. Is vier seizoenen terug. Dat hij daarna gegroeid is, lijkt me duideiljk. Kende bij Willem-2 een prima periode, waarna hij teruggekocht werd door Ajax (was niet verhuurd). .

In het spelletje van Bos paste hij niet, Bosz vulde dat anders in. Dat hij niet goed genoeg is voor Ajax als basisspeler, lijkt me duidelijk. Maar als wissel vind ik hem wel voldoen. Ik oordeel hem niet op zijn verleden als 20-jarige zoals jij wel doet, ik oordeel op de wedstrijden die ik zie. Natuurlijk zjin zijn voorzetten niet van het niveau Overmars, maar als back-up voldoet hij prima vind ik.

En ik vind jou wel zeer overdreven reageren als je zegt dat hij Utrecht nog niet aankan. De man kon naar Premier League clubs. Is misschien niet de meest technische speler, maar hij zou echt met gemak meekunnen bij Utrecht.

21 augustus 2017 om 10:41

@vlugge

Hoezo oordeel ik hem op vier seizoenen terug?
Ik oordeel hem op dat hij telkens weer verhuurd, en voor mijn part verkocht (wat eigenlijk definitief betekent), is.
Dus gewoon telkens als hij terugkwam niet goed genoeg was/is.
En overdreven dat hij het niveau Utrecht niet aan kan?
Man laat jij je maar beã¯nvloeden door jouw club gevoel.
Niet alles wat Ajax heeft/had is goed hoor!
Daarom haalde Utrecht ook Braafheid ipv Dijks die toen niet eens in de selectie zat dus voor een habbekrats weg mocht.

21 augustus 2017 om 09:58

Ik snap niet waarom ze die jongen die op linksback bij groningeb staat hebben weggedaan. Dijks kan alleen nog maar slechter worden.. ontwikkelling is einde verhaal

Hij geeft tenminste nog voorzetten. Als je geen voorzetten geeft zoals Viergever of Veltman dan kun je ook geen foute voorzetten geven. Daarnaast is hij primair verdediger en dat doet ie goed. Gisteren weer een tegengoal door het zwakke, niet, ingrijpen van Veltman. Dijks is gewoon een aardig LB niet meer en niet minder.

21 augustus 2017 om 08:22

Ik heb eerlijk gezegd liever dat Dijks dan maar geen voorzetten geeft, want dit was te gênant voor woorden. Kan hij beter gewoon de bal afgeven aan iemand die er wel wat mee kan, of over de achterlijn schieten, want dat heeft nog meer rendement.

21 augustus 2017 om 08:32

Daar kwam het eerste doelpunt ook uit: Dijks gaf aan Ziyech en die legde hem op het hoofd van Hunter.

21 augustus 2017 om 12:29

Het tweede doelpunt zat Dijks ook in de voorbereiding met een rush over zijn tegenstander kwam Groniingen een man te kort in de verdediging. Dijks op Cerny die de bal op Zyech speelde.

21 augustus 2017 om 09:00

Dikke rent alleen maar naar voren, dus zeg niet dat hij goed verdedigd. En dat hij tenminste voorzetten geeft kun je ook niet echt beweren. Dat noemen ze bij de f jes misschien voorzetten, maar op dit niveau is dat gewoon een bal ver weg schieten.

21 augustus 2017 om 10:09

En dat is altijd zo geweest bij hem. Ik vind het een prima kerel, maar gewoon een hele matige back. Het verbaasd mij ook echt dat hij niet alles heeft gedaan om in engeland te kunnen blijven.

Zijn voorzetten zijn altijd belabberd geweest, dus niks nieuws onder de zon.

21 augustus 2017 om 09:39

40 voorzetten = 40x balverlies. Dan heb ik liever dat Viergever hem aan Ziyech geeft.

21 augustus 2017 om 13:05

Beter inleveren bij een buitenspeler dan een slechte voorzet lijkt me? De buitenspelers zijn er ook om aanvallers te bedienen. Los daarvan vind ik wel dat een back een redelijke voorzet moet kunnen geven. Hoeft niet altijd op iemands hoofd te zijn, maar in ieder geval bij het vijfmeter gebied zone

21 augustus 2017 om 13:05

@ Rochus

Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

Die gasten zijn dag in dag uit met een bal bezig, je speelt in Ajax 1 en je geeft zulke verschrikkelijke voorzetten?? Dan kan je nog steeds primair een verdedigers zijn, maar zeg dan dat hij maar niet meer naar voren moet komen met die rush van hem... hoeft 'ie 'm ook niet voor te geven.

Nee, geen excuses. Je moet in staat worden geacht 7 van de 10 voorzetten goed te kunnen geven. Bij Dijks is het 2/3 van de 10.

Dijks speelde gewoon goed!! Nu nog de voorzetten verbeteren want die waren vaak niet best. En we hebben een goede EN sterke links back.

21 augustus 2017 om 08:30

Daar wacht je bij hem al 4 jaar op. Dat is ook het probleem waarom hij niet goed genoeg was bij Ajax. Hij deed 't verdedigend helemaal niet zo slecht. Hij was basis bij het laatste jaar de Boer waarin ze echt weinig tegengoals kregen. Daar is niet zoveel mis mee. Maar hij scoort nooit en heeft geen fatsoenlijke voorzetten... En ik denk niet dat daar nog veel verbetering in komt bij hem..

Op zich prima om in de selectie te hebben maar wel als backup.. Bij bijv. een 2-0 voorsprong die je over de streep moet trekken en je wisselt hem dan voor een Sinkgraven die verdedigend weer minder is.. Maar dat is het dan ook wel..

21 augustus 2017 om 12:32

Onder Frank de Boer altijd in de basis. Bosz gooide hem gelijk aan de kant.
Gister betrokken bij twee doelpunten.

Dijks is ook niet het niveau dat ajax moet nastreven. Lekker zeefuik laten beginnen of een aankoop. Weet niet zo 1,2,3 wie. Maar kijk ff rond in portugal. Genoeg leuke backs

21 augustus 2017 om 08:22

Zeefuik is rechtsback.

21 augustus 2017 om 09:15

En komt daarnaast ook nog eens flink tekort.

Was verschrikkelijk om te zien. Hij kreeg ook nog eens zeeën van ruimte om goed voor te geven. Wat doen ze op de training? Ook Veltman zijn voorzetten zijn matig! In ieder geval niet vh gewenste niveau. Zet een jetro als linksback en kjh is topscorer vd ED bij wijze van.

21 augustus 2017 om 08:30

Verdedigend prima overigens en aanvallend goede rushes. Daar schort het niet aan bij Dijks. Speelt beter dan Veltman aan de andere kant.

21 augustus 2017 om 08:50

Inderdaad, een aantal aspecten in het voetbal is lastig ontwikkelbaar. Sommige dingen heb je of niet.

Een voorzet geven heeft te maken met traptechniek, maar is gewoon trainbaar. Desnoods doe je dat een kwartiertje per dag na de training. Dat deed bv een v Hooijdonk tijdens zijn carriere met vrije trappen. Je kunt veel van hem vinden, maar niet dat hij geen prima vrije trappen had.

Hij werd uitgeleend door een andere coach. Dus die opmerking slaat kant noch wal. Er zijn tal van voorbeelden van spelers die onder de ene trainer wel een basisplaats hebben en onder de ander geen minuut spelen. Zegt in gevallen niets over de kwaliteit van een speler.

21 augustus 2017 om 08:52

Mag ik je er even aan herinneren dat Dijks een maand geleden niet eens mee mocht op trainingskamp van deze trainer? En zelfs geen rugnummer kreeg?

21 augustus 2017 om 09:21

@lw88

Hij werd door 2 coaches uitgeleend!
Hij is al 3x uitgeleend geweest.
Zo goed is hij dus ook weer niet voor Ajax.

Wat verwacht men nou? Ajax heeft hem niet voor niets al een aantal keer verhuurt. Als Dijks nu ook nog eens zou uitblinken in het geven van voorzetten had ie bij een hele mooie club in het buitenland gespeeld. Hij heeft zijn fysiek namelijk mee, conditioneel prima en komt vaak mee op.

Wat we gisteren hebben gezien is gewoon Mitchell Dijks. Meer zit er niet in bij hem. Daar kan hij niks aan doen en het is aan Ajax om een betere back te halen. Als reserve kun je Dijks er prima bij hebben. Maar als Ajax hem als eerste back gebruikt dan moet je bij Ajax zijn.

Onze Mitta Dijks had gister de koning van de assists namens de Eredivisie kunnen worden in één helft. Ongelofelijk dat zo'n beer van een kerel amper een goeie voorzet de 16 in kan slingeren. Doe maar ffkes trainen jongûh.

De kritiek is begrijpelijk en terecht. Toch begrijp ik de ophef niet. Er is namelijk niets nieuws onder de zon. We wisten toch al lang dat de voorzetten van Dijks overal terecht komen, behalve daar waar de bal terecht zou moeten komen. Dat bewijst ie al jaren.

Ik denk dat Dijks onmiddellijk naar de bank gaat als die Colombiaan gaat spelen, want dan schuift iedereen een positie naar links, of als Sinkgraven weer fit is, maar misschien gaat die nog naar het middenveld.
Toch ben ik wel blij met Dijks. Hij heeft de snelheid die de rest van de achterhoede ontbeert. Verdedigend mankeert er niet zo veel aan.

21 augustus 2017 om 09:12

Laat singkgraven maar lekker strijden om een plekje op het middeveld, dijks zijn voorzetten zijn dan misschien niet altijd geweldig maar hij heeft tenminste drang naar voren en hij blijft gaan! Bij singkgraven heb ik altijd het gevoel dat hij wel naar voren wilt maar zodra hij bij de middelijn komt kapt hij 9/10 x terug en kan je weer opnieuw beginnen met opbouwen..

Hij is sterk, redelijk snel, positioneel aardig en verdedigend prima. Voorzetten en aanvallen is het enkel niet. Geen idee om deze man eens centraal achterin te "proberen "? Opbouwend is hij ook niet eens onaardig heb ik het idee. Voor een back vind ik hem net iets te log.

21 augustus 2017 om 10:06

Algemeen bekend dat hij niet kan koppen, niet echt handig voor centraal achterin.

21 augustus 2017 om 10:28

Een kopduel verdedigend aangaan en winnen heeft weinig te maken met goed kunnen koppen of niet maar des te meer met timing en sprongkracht. Daar lijkt mij bij Dijks weinig mis mee.

Dijks is een topgozer, weet zijn gebreken, klaagt nooit en staat er wanneer hij er moet staan. Verdedigend redelijk, aanvallend gewoon niet goed genoeg voor Ajax en dat weet hij. Toch staat hij er, ondanks de kritiek van alle supporters, iedere dag weer. 2x af geserveerd, te danken aan de directie en toch.. Dijks doet zijn ding omdat we niets beters hebben en daar mogen we hem dankbaar voor zijn.

In mijn ogen verdiend Dijks echt wel wat meer respect van de Ajax supporters. Alle kritiek van mensen achter hun toetsenbord zal hem niet beter maken, maar toch staat hij er wel zonder te zeuren.

21 augustus 2017 om 09:20

Precies, we mogen hem op onze blote knieën danken dat hij dat voor ons over heeft voor dat hongerloontje.

Het is natuurlijk heel erg dubbel van Ajax als Overmars Larsson niet de kwaliteit van Ajax vindt, maar deze Jan Pipo de Clown toch weer een kans geeft. Ik weet andere positie voordat er weer snuggere gaan reageren.... maar Dijks is kennelijk wel Ajax niveau, terwijl hij bij Feyenoord of PSV op de tribune zou zitten!

21 augustus 2017 om 09:20

Nee hoor de positie van Dijks is gewoon wissel op z'n best. Dat Sanchez vertrekt en daardoor noodverbanden nodig zijn achterin, maakt zijn positie niet anders. Hij is aangehouden als wissel en noodoplossing indien nodig, momenteel is dat nodig.

21 augustus 2017 om 10:51

Hij zegt toch ook dat hij bij PSV en Feyenoord op de tribune zit.
Bij Ajax wissel
Dus.......

Het is natuurlijk ook een beetje lachwekkend. Dijks hebben we reeds 2x weggestuurd en wilden hem deze zomer zelfs verkopen. Nu staat hij opeens basis bij gebrek aan beter. Wat verwacht je dan? Dat hij nu wel nu kan voetballen?
Prio 1. wat mij betreft.

21 augustus 2017 om 10:50

@donson

3x maar voor de rest heb je 100% gelijk.

Ik denk dat Ajax binnen dit en 2 jaar navraag moet doen bij KRC Genk over Amine Khammas. Net 18 jaar geworden, speelt al 4 wedstrijden in de basis en stelt absoluut niet teleur. Aanvallend sterk, verdedigend ook zijn mannetje, al kan het nog wat beter.. Moet vooral fysiek iets sterker worden, maar goed voor een kerel van 18 kan je niet verwachten dat het allemaal De Ligt's zijn. Leverde vorige zaterdag 2 fantastische voorzetten dat een goal had moeten zijn.

Dijks deed het verdedigend gewoon erg goed, maar zijn voorzetten waren inderdaad niet om naar huis te schrijven. Voor een backup linksback vind ik het prima. Als Wober doorgaat, gaat hopelijk Viergever naar linksback. Daar heeft hij vooral de laatste wedstrijden van vorig seizoen echt supergoed gespeeld. En dan is straks Sinkgraven weer hersteld als backup voor Viergever en gaat Dijks weer naar 3e keuze.

Wat ben ik achteraf blij dattie niet naar Feyenoord is gekomen.

21 augustus 2017 om 09:02

Dat vond ik vooraf al. Dijks is niet Feyenoordwaardig, wij zoeken andere kwaliteit en hebben die met Haps binnen. Dijks zit nog onder het niveau Nelom. Kennelijk goed genoeg voor Ajax!

21 augustus 2017 om 09:07

Leuke sneer maar dan heb je Dijks te weinig in actie gezien. Zijn voorzetten zijn een verschrikking maar verdedigend voldoet de man prima. Dat is dan ook direct het probleem, bij Ajax wordt meer gevraagd.

21 augustus 2017 om 09:13

Kan misschien aan mij liggen maar ik vind dijks en haps nou niet echt mijlen ver uit elkaar liggen qua niveau..

21 augustus 2017 om 09:26

Hilarische reactie Burwatti. Jij hebt Haps dus nooit zien spelen!

Het verhaal Dijks begint een beetje op het verhaal van Dailey Blind te lijken. Hij was eerst ook niet goed genoeg, en wat is blind uitgefloten door het ajax publiek. Maar toch is Dailey Blind uitgegroeid tot een solide verdediger. Dijks is niet de man van de voorzetten maar als hij daar meer handigheid, door training, in krijgt is het een degelijke verdediger. Verdedigend staat er wel een kerel, meer dan Sinkgraven. Aanvallend is hij met zijn voorzetten ongelukkig maar van Veltman heb ik ook niet veel goede voorzetten gezien maar Veltman gaat vaker de fout in dan Dijks. Tegen Rosenborg kan je Dijks goed gebruiken in de verdediging, sterk en groot.
Misschien gewoon iets minder naar hem kijken, hij ligt namelijk wel onder een super groot vergrootglas en als er dan iets niet goed gaat wordt dat helemaal uitgemeten. Dat hij gisteren verdedigend gewoon goed bezig was hoor je niemand over, is toch wel raar want hij is in eerste instantie toch een verdediger.

21 augustus 2017 om 09:25

Daar hoor je niemand over omdat Groningen maarliefst 2x op de helft van ajax te vinden was. Dan ga je hem beoordelen op wat hij aan de bal doet, en dat is niet heul best.

21 augustus 2017 om 10:01

Ook een beetje onzin..dijks deed heel veel goed . Het is niet voor niets dat hij zo vaak in de positie komt om voor te zetten. Dat is zijn eigen verdienste. Heeft veel drive naar voren . Een goede kaats en timing wbt loopacties..wanneer hij werkt aan zijn voorzet is het gewoon een bruikbare speler.

Dijks is gewoon een zeer, zeer matige back. Komt absoluut te kort voor het Ajax niveau. Voor een club als Groningen of Zwolle zou het een aardige speler zijn, maar voor bij Ajax is het om te huilen.
Ik heb het laatst ook al een keer gezegd dat ik het onvoorstelbaar vind wat er bij de Nederlandse topclubs vaak rond loopt op die belangrijke positie. Een Brenet, Dijks, Viergever of Diks is echt niet het niveau top Eredivisie. Arias kan wel en Haps vind ik een topper in spe, voor de rest is de spoeling maar magertjes.

In deze armoedige eredivisie kun je met gemak spelen met Dijks. Alle topclubs zijn op dit moment gehandicapt. Kenneth paal bij Psv kan er niks van, Haps is natuurlijk ook geen wereldspeler, en Ajax heeft Dijks. En toch is het heerlijk hoe Dijks elke wedstrijd weer fysiek de baas is op het veld.

Er zit inderdaad geen idee achter de linksback plek bij Ajax. Dijks was te slap, Bosz zette Sinkgraven daar neer wat qua opleiding geen slecht idee was als je hem ooit als 6 wil gebruiken, maar een echte linksback was het ook niet. De beste die we hadden is verkocht aan Crystal Palace zonder klaar te zijn voor de PL. Viergever is qua inzet fantastisch maar mist talent en is zoooo slordig in passing dat het bijna zelfmoord is die jongen op te stellen. Dus moet er een nieuwe komen. Hopelijk is die jonge gast van Rapid goed op die plek want om twee tieners centraal te zetten in de verdediging getuigt ook niet van veel wijsheid. Mocht Sinkgraven nog fit raken lijkt dat me de ideale kandidaat voor 6, anders moet je daar een ervaren man neerzetten of in ieder geval bijkopen want vd Beek is nog te jong en het is zonde zijn aanvallende talenten niet voor de 100% in te zetten.

Eigenlijk heeft de leiding gefaald om juist de speler voor veel te verkopen waar ze de juiste ervaren vervanger voor hebben gehaald: Dolberg. Het is duidelijk dat met jonge wingers, er een ervaren spits moet staan. Dolberg hadden ze voor 25 kunnen verkopen, nu voor max 15. Die jongen gaat veel op de bank zitten dit jaar en dus doen ze na Bazoer, Riedewald en Tete opnieuw aan kanpitaalsvernietiging door niet tijdig te handelen. Het TH heeft veel; geld gemaakt maar vaak niet met het oog op de juiste doorontwikkeling van de overige talenten die alleen kunnen groeien aan de hand van ervaring. Nu zit de ervaring enkel bij Veltman, Viergever, Ziyech, Schone en Huntelaar, waarbij je bij vele kunt afvragen of ze goed genoeg zijn.

Van 2x (tijdelijk) weggestuurd en geen toekomst meer bij Ajax, tot basisspeler.
Dit komt natuurlijk door gebrek aan beter, maar komt ook een beetje dom over vanuit het beleid...
We kijken niet in de eredivisie want dat is niet goed genoeg, maar ja daar had je wel wat problemen mee kunnen oplossen, al is het maar voor 1 seizoen.
Dan hadden ze zelfs nog beter Emanuelson kunnen halen, die kan misschien het Ajax niveau ook net niet meer aan, maar vind ik beter dan Dijks.
Haps vonden ze ook al geen Ajax niveau, maar die is toch wel een heel stuk beter dan Dijks...
Moet wel zeggen dat Dijks het bij Willem 2 aardig deed, maar goed, dat is toch een lager niveau dan Ajax, dan val je misschien eerder op.

Hij speelde niet eens slecht, maar zijn voorzetten waren echt belachelijk, dat kan ik nog beter.
zo'n jongen moet eigenlijk op zijn blote knieã«n dankbaar zijn dat hij bij Ajax mag spelen en na elke training een half uur voorzetten oefenen. Gisteren alleen al had ie 5 assists kunnen geven.

Pi-Air wist niet precies waar die over sprak. Dijks ging transfervrij naar Willem II (dus geen verhuur)en Ajax heeft hem toen later teruggekocht, waar Feyenoord destijds overigens ook interesse had.

Ik heb soms ook het gevoel bij Dijks dat die de bal voorgeeft en hoopt dat die goed terecht komt. Verder is het een leuke verdediger, maar niet als eerste keuze bij Ajax als je goed wilt presteren in Europa. Als Ajax moet je jezelf toch ook achter de oren krabben als je toch geen betere libksback dan Dijks kan halen. Je hebt daar toch scouts voor.

Stop toch eens met het afkraken van spelers, daar gaan ze echt niet beter van spelen.

21 augustus 2017 om 13:11

Nee, we zullen spelers die slecht spelen gaan ophemelen... dat zal prima werken.

Gewoon weer een gigantische blunder van Overmars om deze speler weer terug te halen ipv te verkopen. Hij is al tot twee keer toe te licht bevonden, dat zegt toch wel genoeg!!
Overmars had allang een nieuwe linksback moeten halen!!

Dijks maakt op mij echt een hele goede indruk! Tegen Nice ook al man van de wedstrijd voor mij. Een verdediger hoort goed te kunnen verdedigen en dat heeft hij top gedaan! Ook opbouwen en in balbezit blijven kan hij prima, maakt ook goede keuzes in balbezit. Op iedereen kun je wel commentaar gaan leveren, maar als Dijks altijd goede voorzetten zou geven, zou hij ook niet bij Ajax spelen. Ik heb het liever over Zyjech, die er alleen maar voor werkt als het team beter draait. Doodzonde van zijn talent.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren