Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kritiek op Costa: 'Hij moet meer respect tonen richting zijn collega's'

Laatste update:
/

Diego Costa was zaterdag met twee goals belangrijk voor Chelsea, dat met 3-6 won bij Everton. De Braziliaan staat na drie duels in de Premier League al op vier treffers en lijkt daarmee een regelrecht schot in de roos. Coach Roberto Martínez van Everton heeft echter nog wel wat aan te merken op de Spanjaard van Braziliaanse komaf. Hij vindt dat Costa wel wat meer respect mag tonen richting zijn collega's.

De spits liet zich bijvoorbeeld gaan na de 1-3, die tot stand kwam doordat Seamus Coleman de bal achter zijn eigen doelman werkte. De Ierse verdediger werd nadien belachelijk gemaakt door Costa. "Sommige buitenlandse spelers moeten snappen dat de ethiek en de cultuur in de Premier League anders zijn", reageerde Martínez. "De manier waarop spelers hier met elkaar omgaan, is uniek. Het laatste dat je wil, is een speler die geen respect toont richting zijn collega's."

Costa moest zijn actie overigens meteen bezuren. Doelman Tim Howard van the Toffees nam het op voor Coleman en ging meteen verhaal halen bij de ex-speler van Atlético Madrid. Volgens José Mourinho werd de aanvaller echter ook constant nadrukkelijk gezocht door zijn tegenstanders.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

mourinho heeft altijd wel iets te zeggen. Ben het voor de rest helemaal eens met Martinez. Costa moet zich eens gedragen en respect tonen... maarja het is en blijft natuurlijk costa :/

31 augustus 2014 om 14:10

Costa zal gewoom lekker zichzelf blijven. Die man heeft zoveel passie en strijd, echt geweldig. Kan zich vreselijk opwinden om een verkeerde bal, hij is wat CFC nodig heeft!

31 augustus 2014 om 14:13

Je weet dat hij, als hij zo doorgaat, gewoon iedere wedstrijd keihard afgezaagd gaat worden?

31 augustus 2014 om 14:16

Daar heeft hij volgens mij echt schijt aan. Costa is bikkelhard, deelt veel uit maar incasseert zelf ook geregeld. Ik vind zijn passie wel mooi daarnaast was die actie van Howard ook niet echt chique.

31 augustus 2014 om 14:18

Die boom zaag je niet effe door hoor, Costa heeft zich staande weten houden tegen Pepe en Ramos die beiden razend waren als een stier op een rode doek, dan kan je fysiek alles aan.

31 augustus 2014 om 14:43

Shawcross en Huth zijn toch een andere categorie slagers dan Pepe en Ramos.

31 augustus 2014 om 14:54

Waarom dan? Overal lopen slagers rond, en Pepe en Ramos op een slechte dag zijn er gewoon meesters in.

31 augustus 2014 om 15:17

In vergelijking met Pepe zijn Shawcross en Huth kleine jongetjes.

31 augustus 2014 om 15:17

Waarom vraagt ie dan.. Misschien dat je dan maar wat meer Premier League moet gaan kijken, want blijkbaar doe je dat niet. Shawcross en Huth zijn echte slagers, die wekelijks doen wat Pepe en Ramos nog niet eens op hun slechte dag doen.

31 augustus 2014 om 15:24

Smk

maybe moet jij wat meer PD zien dan, maar ik begrijp het al, in de PL is alles groter, beter, sterker, en gemener Pepe eet alles uit de PL op.

31 augustus 2014 om 15:39

@Willian-Borges
Helemaal niet, Shawcross is nog 4 keer erger dan Pepe. Wacht maar tot Chelsea-Stoke, dan zal zelfs Costa in z'n broek doen.

31 augustus 2014 om 15:54

Huth, wie is dat?

31 augustus 2014 om 18:56

Heb ook nooit wat over zijn kwaliteiten, passie en strijd. Maar iemand keihard in zijn bek uitlachen heeft niets met passie en strijd te maken. Ben je gewoon een irritant pokke ventje. Ik denk dat Howard wel met me eens is hahahaha

31 augustus 2014 om 14:12

Dit is Costa, hij doet alles om je uit de wedstrijd te halen. Ik mag hem wel als hij zelf een klap of een trap krijgt incasseert hij die ook.

31 augustus 2014 om 14:14

Mardirsta010

Hou je mond man je hebt de wedstrijd niet eens gezien😒

31 augustus 2014 om 18:53

hou toch je bakkes... heb de wedstrijd wel degelijk gezien. Was een topper van een wedstrijd. Maar hoe dan ook, Costa is een galbak. goede spits maar een vreselijk klote karakter (op het veld)

31 augustus 2014 om 20:57

ja klopt....ben als CFC-fan dolgelukkig met m'maar geef je wel 100 % gelijk !!!

31 augustus 2014 om 21:53

Als je de wedstrijd had gezien dan wist je dat de Everton spelers ook geen lieverdjes waren. Alsof hij ook elk wedstrijd zich misdraagt

31 augustus 2014 om 14:42

Mee eens. Costa is een vervelend mannetje, typisch een voetballer uit de Latijnse school. Respect is daar geen groot goed, i.t.t de West-europese mores. Hij zal niet veranderen, hij is nou eenmaal zo.

Ik vond het ook een ronduit belachelijke actie van Diego Costa, zo ga je niet met elkaar om. Maar goed, we weten allemaal van Diego Costa gewoon een onsportieve, schofterige voetballer is die ongelofelijk is doorgeslagen in het vechtvoetbal van Simeone. Totaal geen nette vent en in de Premier League hoor je je gewoon te gedragen richting je tegenstanders.

31 augustus 2014 om 14:14

Toch was costa die als eerste howard een hand gaf aan het eind. Denk hij binnen die 90 minuten een schoft is maar erna gewoon respectvol.
Dat is gewoon de do or die mentaliteit die mourinho wou en nu heeft met costa.

31 augustus 2014 om 14:21

Het is helemaal prima als je een do or die mentaliteit hebt als het nodig is, maar om iemand zo ongeveer in zijn gezicht uit de lachen na een eigen goal is onbeschoft.

31 augustus 2014 om 14:32

Onbeschoft en wat heeft het voor nut.. heb niks met voetbal te maken.

31 augustus 2014 om 15:05

Martinez mag het ook wel zeggen over zijn eigen spelers, alsof die zo braaf waren.

Costa moet niets uiteraard, hij werd ook gezocht, zo gaat dat in het voetbal. Fysiek en mentaal incaseren en uitdelen. Laat je slaap er niet voor Roberto.

31 augustus 2014 om 14:06

Doe je dat te vaak. Dan word je (terecht of niet) overal uitgefloten in Engeland en zul je blessure na blessure oplopen door verdedigers die uitselen. Het was gewoon een nare provocerende reactie. Dat past niet in de sportieve voetbalcultuur van Engeland.

31 augustus 2014 om 14:14

Mentalist

Ach wat maakt het, ik ben fan van een ongelooflijk sportieve voetballer, Alex, maar kan dit ook waarderen, het hoort er gewoon bij. Elkaar uitdagen, uit de tent lokken. In voetbal zit veel meer dan enkel fysieke vermogens en talent tot voetballen, psychologie zit er ook in. Costa is er meester in, maar betaalt daar ook een prijs voor. Bv vorig jaar de wedstrijden tussen Atleti en Real waren puur genieten door de mini oorlogsvoering tussen Costa en Pepe en Ramos. Ik kan dat wel smaken.

31 augustus 2014 om 14:38

Costa vs Pepe/ramos was altijd heerlijk om te zien vind ik, en vooral hoe Costa eigenlijk ze soms nog de baas was ook.

31 augustus 2014 om 14:06

Wat een beest zeg 4 goals in 3 wedstrijden en dan heb je de voorbereiding nog niet meegeteld.
Als die deze vorm aanhoud zal die meteen in zijn debuutjaar in de PL topschutter worden.

31 augustus 2014 om 14:16

Haha inderdaad, hij is gewoon wereldklasse, top van de top, wat een complete spits. Altijd geweten dat hij het goed ging doen, Mourinho en Costa is een gouden duo. Net zo1ls Simeone dat was met Diego Costa, nu sowieso 1 van mijn favoriete voetballers.

31 augustus 2014 om 14:27

Dit Chelsea gaat een gooi doen naar alle prijzen dit seizoen.ze zijn echt een complete ploeg vind ik nu.ze hebben geweldig verkocht en aangekocht deze transferzomer.elke linie is van wereldklasse bij Chelsea en met een Mourinho als trainer kan dat niet misgaan dit jaar.ik denk als Chelsea zo blijft spelen dat ze dit jaar de meest gevreesde ploeg gaan zijn.pfff ben heel erg onder de indruk.

31 augustus 2014 om 14:30

Nja, daar kan ik me wel in vinden. Het zit allemaal heerlijk in elkaar.

Ik vind het eigenlijk best wel meevallen. Dat treiteren van Coleman hoort misschien niet, maar er gebeuren toch veel ergere dingen, zoals racisme, op voetbalvelden dan dit. Bleef ook gewoon kalm toen Howard er meteen na op hem kwam afgestormd ..

31 augustus 2014 om 14:09

Hij had toen ook al ging toen Howard op hem afging dus zo geniepig is hij dan ook nog...

31 augustus 2014 om 14:13

Er was dacht ik ook een moment dat Mirallas bewust op Fabregas zijn hand of arm ging staan toen die op de grond lag.zoiets vind ik vele erger dan treiteren of woorden met elkaar hebben.

31 augustus 2014 om 16:28

Mooie, sportieve reactie van Fabregas wel

31 augustus 2014 om 17:24

Inderdaad top gereageerd zoals een prof het altijd zou moeten doen.

Mooi dat howard hem gelijk duidelijk maakte dat die streken van hem maar mooi in de primera division moeten blijven. Wint niet aan sympathie zo, die costa.

31 augustus 2014 om 14:05

Ik vind het wel mooi van costa. Hij brengt wat extra's en passie. En Howard wilde alleen maar 2e gele kaart aannaaien. Hij bleef gelukkig kalm.

31 augustus 2014 om 14:08

Ja je clubvoorkeur speelt duidelijk parten. Ik als objectieve kijker vond het waardeloos. Dat doen F - junioren en daarna krijgen ze een oorvijg van pap of mams.

31 augustus 2014 om 14:38

Mentalist, jij zou toch dit soort mindgames toch moeten kunnen waarderen, als mentalist? Costa speelt het gewoon slim, hij brengt zijn tegenstanders uit concentratie en profiteert vroeg of laat van dat concentratieverlies. Enkele van de allergrootsen deden of doen dat, niks mis mee. Horrortackles en dergelijke vind ik veel erger. Ik kijk ook objectief naar hem, en het is gewoon een droomspits voor elke club. En je hebt meer aan zo'n beest dat geweldig kan ballen en het slim speelt dan aan een spits die meer bezig is met hoe zijn haar ligt, en of zijn kousen nog wel hoog genoeg hangen tot aan zijn klokkenspel. Wat een gezeur om niks

31 augustus 2014 om 15:23

Alex,

Jij hebt er niet veel kaas van gegeten of wel? Er zit namelijk een verschil tussen mindgames en onbeschoft gedrag. Als je dat verschil niet ziet, ben je net zo'n clown als Costa op dat gebied. Je kan namelijk ook respectvol een mindgame met iemand spelen. Ooit zal iemand Costa terugpakken en dan ligt hij er maanden uit. Iets wat ik hem niet gun, maar bij herhaaldelijk respectloos gedrag wel toejuich.

31 augustus 2014 om 15:35

Ik lust graag kaas smk, ik begrijp je niet bij deze? Mindgames kunnen onbeschoft gedrag uitlokken, en zelfs omvatten op zich, er is een verschil ja, maar het hangt aan elkaar. Bovendien was Coleman alles behalve respectvol bezig tot hij die eigen goal maakte, ik zou het evenzeer uitgieren van de pret hoor het hoort er gewoon bij, en Martinez en Coleman moeten nu niet gaan huilen om iets waar ze zelf mee aan begonnen zijn.

31 augustus 2014 om 14:07

Alsof hij ook maar een moer geeft om sympathie, die man heeft een regelrechte "cunt" mentaliteit wat hem op termijn als een van de meest gehate spelers gaat maken en vooral bij de verdedigers in de Premier League.

31 augustus 2014 om 14:10

Op termijn? Dat is hij nu al, gewoon door zijn gedrag. Drogba is niet mijn favoriete speler, heeft ook wat mindere kanten, maar daar heb ik echt respect voor. Terry idem dito, maar voor Costa is dat heel anders.

Hij is een beetje zoals Suarez qua winnaarsmentaliteit. Alleen hoop ik dat hij niet gaat bijten.

31 augustus 2014 om 14:13

En daardoor krijgt hij alleen maar minder respect voor zijn uitstekende prestaties. Die man heeft dat helemaal niet nodig. Ik verwacht echter dat het alleen maar erger blijft worden door mourrinho's hersenspoelingen.

31 augustus 2014 om 14:27

Hij wordt momenteel alleen gehaat door het Arsenal publiek heb ik het idee, de rest van Engeland ziet weet zijn kwaliteiten wel te beoordelen . En een echte pure winnaarsmentaliteit en fanatiek zijn wordt nergens zo gewaardeerd als ik Engeland . Tuurlijk als hij deze streken blijft uithalen zal die z'n populariteit wel kwijtraken, maar wat boeit hem dat. Topspelers worden alijd gehaat door tegenstanders . Is alleen maar een conpliment , en hij heeft geen Engelse fans nodig behalve die van zijn eigen club , en ook met dese acties zullen die van m houden

31 augustus 2014 om 14:44

Onzin, Scholes, Giggs, Terry, Drogba, Gerrard, Lampard, allemaal topspelers die niet gehaat werden (enkel door Bridge en de broer van Ryan, maar dat is iets anders).

31 augustus 2014 om 14:11

Best wel grappig dat je dat zegt, werd gisteren in Match of the Day nog uitvoerig geprezen voor wat voor een goeie gast en teamplayer hij wel niet is!

31 augustus 2014 om 14:14

Ja, want mensen die er niet voor worden betaald hebben er geen verstand van...

Komop zeg, ik heb meer verstand van het Engelse voetbal dan eigenlijk alle presentatoren en commentatoren die voor de Nederlandse zenders werken.

31 augustus 2014 om 14:15

Costa staat toch al langer dan vandaag bekend als een zuigende vlo. Prima kwaliteiten maar waardeloo

31 augustus 2014 om 14:27

Want match of the Day zijn Nederlandse presentatoren? Wat is je punt? Denk je dan dat je meer weet over het Engelse voetbal dan een Phil Neville, 20 jaar ervaring op het hoogste Engelse niveau?

31 augustus 2014 om 14:30

Ik denk dat de commentatoren bij MotD wel meer kennis hebben van individuele spelers . Zitten tch meer in dat circuit waardoor ze spelers kennen of collega's die over Costa kunnen vertellen .

Dat jij jezelf boven veel commentatoren in Nederland schaart dat is logisch :D je hoef niet heel veel te weten beter te zijn dan zij

31 augustus 2014 om 14:49

rsca, een teamplayer betekent dat hij werkt voor zijn eigen team, niet dat hij zich fatsoenlijk gedraagt richting het andere team. En mijn punt is dat niet iedereen altijd alles goed weet. Ken je Adam Hansen nog, van datzelfde Motd? Want die had er ook totaal geen kijk op had ik altijd het idee.

31 augustus 2014 om 17:23

nochtans zei dannu murphy in Moft over het jennen van costa , of course that costa is giving coleman somthing of his own medicine...... coleman had heel de wedstrijd aan het truitje gehangen en op de stilstaande fazen zat hij steeds stompen te geven in de rug ! bij Moftd had men dat blijkbaar gezien maar jij niet blijkbaar ! en in de rechtstreekse uitzending was dit heel goed te zien , maar ja wat kon coleman doen , voetballend kon hij niet mee ! en wat met het onsportief spel van howard na 15 min toen hij de bal met beide handen buiten de backlijk vast nam om costa van de o - 3 te houden , tja sportiviteit .... alleen als het everton goed uitkomt blijkbaar ....dus waardeloos deze stellingname .

31 augustus 2014 om 17:37

misschien kan men howard duidelijk maken dat bewust de bal pakken met 2 handen buiten de 16m om een doelpunt te verhinderen , onsportief spel is en met rood moet bestraft worden ! denk niet dat howard en martinez in deze wedstrijd de personen zijn, die iets over sportiviteit moet komen vertellen

Tim Howard had overigens ook al een rode kaart moeten hebben. Overigens niet altijd de sportiefste speler die Diego Costa.

31 augustus 2014 om 14:09

Wat heeft tim howard zijn overtreding hier mee te maken?

31 augustus 2014 om 17:16

eindelijk iemand die het durft aansnijden ! maritnez met zijn show over sportiviteit , howard moest al na een kwartier rood hebben toen hij bewust de bal met 2 handen pakte buiten de 16 m, net voor costa , alleen door, kon devieren om nog een goal te maken ! op BBC zei men letterlijk this should be a red card ! sportiviteit , ja enkel als hun het goed uitkomt blijkbaar !

Heerlijk, de Premier League maakt kennis met het beest Diego Costa, die met 2 vingers in de neus topscoorder gaat worden van Engeland. Heerlijke spits toch!! Beetje schoppen, sleuren, uitdagen en gewoon de balletjes erin leggen. Menig club mag hopen op z'n spits.

Ik heb gistere niks vreemds gezien :$

31 augustus 2014 om 14:13

Je hebt gelijk, vreemd was het niet want costa speelt altijd als een rat.

31 augustus 2014 om 14:22

Hij speelt niet als een rat. Het hoort gewoon bij het spelletje het wordt er wat leuker van.

31 augustus 2014 om 14:32

Hij toont totaal geen respect voor zijn collega Coleman. In voetbal is respect een van de belangrijkste dingen. Dus dit hoort er totaal niet bij.

31 augustus 2014 om 14:47

Costa is een rat. Hoeveel kaarten hij spelers aangenaaid heeft wil ik niet eens weten. Wel rat in het Engels, heeft een iets andere betekenis dan rat in het Nederlands.

31 augustus 2014 om 14:59

ja ik bedoel rat in het engels, onbeschofd dus.

31 augustus 2014 om 19:47

Respect moet van beide kanten komen . Hij werd de hele pot lastig gevallen door coleman.

Vond jij het smerig wat v Nistelrooy deed na zijn gescoorde goal bij het Nederlands elftal . Toen hij eerst werd uitgelachen door de verdediger na de gemiste penalty .

Wat dit was gewoon vergelijkbaar incident . Coleman was de hele pot aan het zuigen bij Costa , express om dat men weet dat Costa een kort lontje heeft , dsn kun je ook eens wat terug verwachten

31 augustus 2014 om 20:33

Deze wedstrijd lag het niet alleen aan costa nee, maar doe nou niet alsof dit de eerste wedstrijd is dat hij zich zo gedraagt.. dit doet hij elke wedstrijd namelijk.

Costa is een zuiger, maar wanneer je als trainer (Martinez) duidelijk de opdracht aan je verdediging hebt gegeven om hem uit zijn tent te lokken en het lukt ook nog eens, moet je achteraf niet zeuren omdat hij er nog eventjes twee inknalt tegen je. Je kan Costa uit zijn tent lokken, maar zijn spel lijdt er niet onder. Sterker nog: hij speelt er alleen maar beter door. Coleman had duidelijk de opdracht om hem te irriteren. Niet achteraf zaniken als je plannetje niet helemaal geslaagd is.

Costa moet wat relaxter worden. Hij doet het nu uitstekend in spits, wat een verademing in plaats van Torres. Maar hij moet wel uitkijken met die streken.

Vond het gebaar van Howard prachtig hahaha. Natuurlijk ging hij iets te ver in het vastpakken, maar hij komt op voor zijn teamgenoot.

Wat Costa deed was niet sportief en hij doet het ook nooit meer denk ik. Overigens ook echte teamspeler bij Chelsea.

31 augustus 2014 om 14:11

Costa blijft dat doen, dat leert hij niet af.

"costa moest zijn actie overigens meteen bezuren. "

Wow indrukwekkend hoor. Moet je van onder de indruk zijn. Stelt dus niks voor.

Begin me echt te ergeren aan het feit dat VZ overal waar costa in voorkomt duidelijk moet maken dat hij een spanjaard van Braziliaanse afkomst is, we snappen het jongens...

Topspits!! 90minuten lang strijden en tegenstander intimideren, en dus uit de wedstrijd halen.

Martinez moet niet zeuren, hij kan het nirt hebben dat hij vernederd us door chelsea. En hun zogenaamde verdedigend taktiek.

idd zeer respectloos en martinez heeft groot gelijk, wat costa doet is echt een verkeerd en Mourinho die altijd moet gaan zeuren over zijn spelers , blijf is stil man.

Terechte actie juist! Coleman was hem vanaf begin van de tweede helft aan het irriteren. Vasthouden, duwen, uitlokken. Op geven moment trok hij Costa naar de grond terwijl de bal niet eens in de buurt was, is ook spelbederf en niet collegiaal. Dus dat Costa dit deed was ronduit begrijpelijk!

31 augustus 2014 om 14:34

Iemand uitlachen na een eigen goal is respect loos. Past goed bij zo'n straatschoft als Costa natuurlijk. Maar dat hoort totaal niet bij voetbal. Duwen en trekken ? Alsof hij dat zelf niet doet. Zelf de ergste van allen. Naar ventje die het nog leuk gaat krijgen mocht hik zo doorgaan.

Mocht Costa met een tackle met gestrekt been Coleman een dubbele open been breuk hebben bezorgd dan bleef Timmy lekker in doel zitten.

Nu werd er een beetje gejend en dan moeten we onder het mom van ethiek en waarden als een halve neanderthalerzool in dierenvel even gaan belagen.

Doet me wat aan maffioso denken. Die zeuren ook altijd over ethiek en waarden, maar snijden even graag je testikels af om ze vervolgens in je mond te stoppen. Waarna ze je afmaken met een nekschot.

Tim Howard heeft nu ook zijn achillespees laten zien. Ik sluit niet uit dat de supporters van de tegenpartij hem nu gewoon voortdurend keihard gaan uitlachen met het minste 'domme' foutje van hem. Zo zijn die lui wel meer.

31 augustus 2014 om 14:46

Howard kan echt wel wat hebben, en to be fair had ik ook gewoon zo gereageerd. Dit is echt een lack of human decency.

31 augustus 2014 om 15:11

Lack of human decency? Grapjas, alsof Coleman zich daarvoor braaf gedroeg naar Costa tijdens de wedstrijd. Howard voelde zich gewoon op z'n teentjes getrapt niet meer niets minder, het is dat hij toevallig die kant op keek (toen Costa de bal in z'n handen nam) anders had hij hem amper opgezocht.

31 augustus 2014 om 16:38

stravven,

Dan toch vooral van Howard. Hij had ook rustig na de wedstrijd kunnen zeggen dat het in Engeland er anders aan toe gaat.

Men mag altijd van mening verschillen, maar je moet het wel hoffelijk brengen.

Weet je, Costa laat gewoon zien, dat ondanks de miljoenen die hij schept, ondanks prof voetbal bigger than life is, hij nog gewoon geniet van het spelletje als een klein kind.

Ik snap het ergens wel hoor, Costa is een speler die behoorlijk kan zuigen en iemand die op dit moment bezig lijkt te zijn met een reputatie neer te zetten. Is niet erg, zo is hij, maar in kan me voorstellen dat anderen zich eraan ergeren.

Zolang er Shawcrosses rond lopen op de premier league velden.. vind ik dat martinez niet zo moet zeuren over een beetje zuigen en irriteren...

Hij ziet er uit als een bandiet en gedraagt zich er naar. Vind het wel mooi eigenlijk, zo'n Spaanse stier voorin.

dikke zever is dat ! op Mftd zei danny murphy dat costa groot gelijk had na dat own doelpunt om coleman even te sarren ... letterlijke bewoording " and costa is giving coleman somthing of his own medicine " coleman kan costa gewoon niet volgen en hing constant aan zijn truitje , bij stilstaande fazen gaf hij steeds stompjes in de rug om costa uit concentratie te krijgen en toen ze beiden aan het kibbelen waren en de ref hen bij hem riep , gaf coleman , in het zicht van de camera tijdens de rechtstreekse uitzending goed te zien maar echt wel buiten het zicht van de ref, hem onmiddelijk terug een stomp in de rug waarop hij begrijpelijk op reageerde en dat leverde hem de gele kaart op , zo is het gegaan en zo was het wel degelijk coleman die zich onsportief gedroeg . costa was echter niet uit concentratie te halen en leverde een pracht prestatie en was werkelijk over het gehele veld aanwezig voor zijn team ,aanvallend en ook verdedigend ondanks typetjes zoals coleman die het voetballen trachtten te beletten met zaken die niets met voetbal te maken hebben !
over everton dit , 3 matchen ver en 10 tegen doelpunten tegen, 2 punten op 9 .... misschien zouden zij zich ook beter op voetbal richtten , want ze gaven echt wel grote ruimtes weg in hun ijver en enthousiasme naar voor toe en uiteindelijk gaat die balans zo niet terug de goeie weg op !

Dat was zeker een disrespectvolle reactie van Costa. Net als zo vaak slaat Mourinho weer onzin uit en Howard is gwn een held niet chique maar wel geweldig

Diego Costa is een geweldige speler prikt er 30 in wordt topscorder in Engeland en gaat de champions league winnen met Chelsea. Diego Costa is tenminste niet zo'n mietje als Ronaldo ofzo hij gaat niet liggen als het niet in het strafschop gebied is. Diego Costa past perfect bij Chelsea.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren