Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik ben realistisch, Barcelona staat straks niet op de stoep'

Laatste update:

Samuel Armenteros stond in de zomer al in de belangstelling van Ajax, maar tot een transfer kwam het niet. De Amsterdammers zouden nog altijd interesse hebben en ook Feyenoord, FC Twente en Vitesse worden met Armenteros in verband gebracht. De aanvaller van Heracles Almelo beschikt over een aflopend contract en zal deze verbintenis niet gaan verlengen.

/

De kans bestaat daarom dat de 22-jarige Armenteros bezig is aan zijn laatste maand in Almelo. "Heracles zal in de winterstop misschien nog iets willen verdienen", beseft de Zweed in gesprek met het Algemeen Dagblad. "De kans is groot dat ik volgend seizoen hoe dan ook ergens anders speel. Ik ben realistisch, Barcelona staat straks niet op de stoep. Eigenlijk wil ik een tussenstop maken bij een topclub in Nederland. Worden clubs als Vitesse, FC Twente en Feyenoord aan mij gelinkt? Daar wil ik liever niets over zeggen."

Armenteros is bezig aan zijn vierde seizoen bij Heracles en maakte in dit voetbaljaar al acht doelpunten in veertien competitiewedstrijden. Nog nooit eerder maakte hij meer dan acht doelpunten in een seizoen: vorig jaar stopte de teller op vier goals, het seizoen daarvoor op acht en in zijn eerste seizoen voor Heracles op drie.

Bij welke club zou Samuel Armenteros het beste passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ow gelukkig Vitesse geinteresseerd, we hebben nog niet genoeg anvallers. -.-

4 december 2012 om 12:38

Vitesse is tegenwoordig in iedereen geïnteresseerd als je het nieuws moet geloven..

4 december 2012 om 12:58

Na de winterstop in ieder geval 1 aanvaller minder....

4 december 2012 om 13:08

Dat denk ik niet vitesse wil Bony houden ze zullen daar alles aan doen .
En Bony zelf vind het interessant om met Vitesse kampioen van NL te worden wel tegen een salaris verhogen uiteraard.

4 december 2012 om 13:16

Engelse clubs en Russische clubs willen hem miljoenen per jaar laten verdienen he denk niet dat Vitesse daar aan mee gaat werken want die salarissen kunnen de Eredivisie niet aan.

4 december 2012 om 13:19

Lees de krant, Bony gaat Vitesse aan de mondelinge afspraak houden hem te verkopen bij een mooi bod van een mooie club. Hij zal absoluut niet bijtekenen en gaat voor geen goud de Africa Cup missen.

Het zal Bony een Hema-worst zijn of Vitesse kampioen wordt. Hij is een zelfbenoemde broodvoetballer. En ik kan zijn eerlijkheid wel waarderen i.p.v. als die zogeheten "clubliefde" die sommig spelers uitspreken en altijd zeggen terug te keren naar hun "speciale" clubje. Dirk Kuijt moet tot zijn 83e doorvoetballen wil hij al zijn afspraken naar oude clubs na willen komen.

4 december 2012 om 13:32

Daarnaast zijn er ook nog enige familie perikelen waardoor hij graag weg wil uit Nederland was laatst ook in het nieuws. Kan natuurlijk weer complete onzin zijn, maar kan ook weer een extra reden zijn voor een transfer.

4 december 2012 om 15:28

Haahah inderdaad
Maarclubliefde bestaat wel en bovenaan staat Theo Janssen

4 december 2012 om 14:45

Hij zal ook never nooit naar Vitesse gaan als hij ook voor Feyenoord kan kiezen maat. Of hij moet enkel veel geld willen verdienen. Verder valt het me ook op dat Vitesse zo veel mogelijk spelers willen vast leggen ze probeerde ook Vormer en Janmaat vast te leggen die uiteraard liever naar Feyenoord gingen.

Vitesse wilt zoveel mogelijk spelers halen om misschien dat stadion nog eens vol te krijgen.

4 december 2012 om 15:02

Heb je Wim ook weer. Die bij elk bericht moet verkondigen dat een speler alleen maar voor Feyenoord kan kiezen.
Ach,humor heeft die wel.

4 december 2012 om 18:36

nooit bij nagedacht dat Feyenoord geen geld heeft en Vitesse juist wel?
Kortom, als hij van de winter vertrekt, dan zeker niet naar Feyenoord.

4 december 2012 om 16:22

Ja want Bony blijft natuurlijk nog 4 jaar bij Vitesse...

Wat betreft Ajax moeten ze niets kopen tenzij er een key-speler vertrekt die niet met eigen jeugd kan worden overgenomen. Op dit moment heeft Ajax het goed op de rit en moet de groep als team nog verder groeien. Waarschijnlijk word hij de vervanger voor Bony.

4 december 2012 om 13:33

Nou eerlijk gezegd vind ik amateros een mooie vervanger voor Suljemani als deze in de winter vertrekt.

5 december 2012 om 22:05

je hebt fischer, babel, lukoki, sana, boerrigter...zou enkel voor de breedte zijn.

Armenteros zou absoluut niet bij Feijenoord passen. Hij is een goede speler met heel veel techniek. Maar erg klein en niet al te veel fysiek. Bij Feijenoord staat nu Pelle in de spits en vorig jaar Guidetti, dat zijn fysiek zeer sterke spelers die de bal kunnen ontvangen, vasthouden en kaatsen. Armenteros is niet zo'n spits. Hij moet in een combinerend elftal spelen als Ajax. Of hij moet een sterke speler om zich heen hebben als Bony of Bulykin. Ik verwacht niet dat Ajax of Feijenoord hem zal halen in de winterstop. Ik geef Vitesse of Twente de beste kansen.

4 december 2012 om 13:08

klopt.. feyenoord speelt meer als bayern, met gomez of mandazuk voorin, die de ballen vasthoud en de rest sluit dan aan... terwijl ajax meer als barca speelt, meer rondtikken en een opening vinden.

Denk ook dat hij beter bij ajax past, al zou ik het niet erg vinden als hij voor de breedte naar feyenoord zou komen

4 december 2012 om 13:44

Ach, bij Feyenoord hebben we in Achahbar al een technisch begaafd ventje voor de spitspositie. Ik zie liever niet dat Armenteros zijn ontwikkeling in de weg gaat staan. Bovendien heb je dan vrij weinig aan je vleugelspelers in Rotterdam. Die leveren een leuk aantal assists af.
Bij Ajaks komen de assists voornamelijk door het centrum (eriksen, de Jong, Schone) dus zou hij daar wel eens aardig tot zijn recht kunnen komen

4 december 2012 om 14:47

Ten eerste heet de club Feyenoord. Feijenoord is van de wijk Feijenoord.

Ten tweede is het onzin wat je zegt. Guidetti was helemaal niet zo balvast, het was puur een afmaker die handig wat in de counter. Armenteros is transfervrij, en pas 22 jaar oud en staat al op 8 doelpunten bij Heracles. Als Feyenoord zijnde ben je dan gewoon altijd geïnteresseerd .

4 december 2012 om 15:00

Ach vroeger heette het gewoon Feijenoord, pas toen ze doorhadden dat buitenlanders moeite hadden met die naam werd er Feyenoord van gemaakt. (zelfde bij kuijt en van nistelrooij). Niet zo betweterig doen dus.

Verder ben ik het wel met je eens dat we armenteros goed kunnen gebruiken. Iedereen doet nu of Pelle de missende schakel was, maar Koeman is tactisch gewoon heel sterk en weet gewoon in wat voor team pelle goed rendeert. Als we hem zouden kunnen houden denk ik dat hij ook wel armenteros in het team kan passen.

4 december 2012 om 15:20

Feijenoord kan wel met Armenteros spelen maar dan zal wel het hele middenveld moeten worden omgegooid. Dan heb je spelers nodig met meer techniek zoals vorig jaar El Ahmadi en Bakkal, ipv Immers die het meer op kracht en loopvermogen doet. Als Feijenoord Armenteros haalt kunnen ze het beste Overtoom erbij nemen.

Zeer bruikbaar voor elke bovengenoemde club. Technisch zeer begaafd en een neusje voor de goal. Al zie ik hem liever niet naar Ajax gaan. Hoesen begint nu lekker te draaien.

Ik denk eerlijk gezegd dat hij alleen bij Twente zou passen.
Ajax heeft al spelers zat die op deze positie kunnen spelen, Feyenoord en Vitesse spelen veel liever met een fysiek sterke spits. Twente heeft al een fysiek sterke spits + een hopeloos falende voetballende spits.

4 december 2012 om 12:46

Ik vond Guidetti anders vorig jaar niet de type spits die Pelle is. En dat ging ook hartstikke goed.
Bij alle clubs wordt hij een breedte aankoop, behalve bij Feyenoord. Als hij veel minuten wilt maken en niet te veel concurrentie wil, moet hij naar Feyenoord gaan.

4 december 2012 om 15:37

Gezien de spelers die bij Vitesse om Bony heen staan is het niet onmogelijk met een fysiek mindere spits te voetballen.

4 december 2012 om 16:03

Dat is waar, maar om nu midden in het seizoen je aanvallende spel zo aan te passen is erg moeilijk, en ben dan ook bang dat je het kampioenschap wel eens verspild.

4 december 2012 om 16:08

Dat we het spel moeten aanpassen is bijna onvermijdelijk indien Bony vertrekt. Er is namelijk niemand die Vitesse zo even kan halen die dezelfde fysieke kracht heeft als Bony, ik denk zelfs dat er niemand ook maar in de buurt kan komen. Dat betekent dus dat je sowieso je spel moet gaan veranderen, net zoals dat dat moet tijdens de Afrika Cup als Bony blijft.

Als Twente Armenteros gaat halen in de winterstop dan hebben ze wel gefaald. Vorig jaar halen ze Plet op, terwijl je voor een paar ton meer Armenteros kon halen. En vorig jaar was Armenteros ook al een klasse beter dan Plet.

Ik denk dat het Feyenoord wordt. Daar heeft hij waarschijnlijk de meeste kans op speelminuten. Bij Vitesse gaan Reis en Bony voor(als Bony niet wordt verkocht). En bij Twente houden ze denk ik toch vol met Luc.

4 december 2012 om 12:48

Eens, maar dat Armenteros beter is dan Plet is nog geen reden voor Twente om hem te halen. Ik denk dat hij, net als Plet, het niveau net niet aan kan. Waarom Armenteros halen nu we nog twee spitsen hebben en een jongeling (born) die ik wel even goed als Armenteros zie worden.
Voegt op het moment niets toe.

4 december 2012 om 15:22

Een jongeling die net zo goed kan worden. Armenteros is ook nog maar 22, dus hij kan ook nog veel beter worden. Twente heeft 2 spitsen, maar Castagnois bewijst wekelijks dat hij het niveau niet heeft, terwijl Armenteros bij Heracles bijna wekelijks wel presteert.

In zijn tweede seizoen heeft hij er idd 8 gescoord, maar vz heeft staan dat hij er 10 heeft gescoord, als je op de speler klikt.

4 december 2012 om 12:43

Miss heeft die er twee in de beker gescoord.

Waarrom zou armenteros geen optie zijn voor barcelona..?

hij heeft de balcontrolle.

ik denk dat hij 10 keer zo goed zou spelen bij voetballers als xavi en iniesta..

4 december 2012 om 12:33

Bij Barca wordt er wel ietsjes meer gevraagd van de techniek van een speler dan in de Eredivisie.
Spelers als Villa, Tello, Cuenca, Sanchez en Pedro zijn echt van een ander niveau dan Armenteros. En dan we zullen het maar niet hebben over Messi.

4 december 2012 om 12:39

Haha gaan we hier serieus op in?

4 december 2012 om 12:36

Ja hallo, zelfs ik zou beter spelen bij Barcelona dan bij Heracles. Als ik op de penalty stip ga staan dan mikken ze die bal wel op m'n hoofd

Nee even serieus, Barcelona gaat natuurlijk echt niet gebeuren. Ik hoop ook niet dat Ajax hem gaat halen. En als ze dat wel doen, dan hoop ik voor een prikkie, en dan er van uit gaande dat Samuel een breedte-aankoop is. Ik wordt niet warm of koud van Armenteros.

4 december 2012 om 12:41

Ik denk ook niet dat Armenteros zelf akkoord gaat met het feit dat hij als breedte aankoop wordt gehaald. Als Ajax hem in de winterstop zal halen komt hij achter Hoesen, Babel en Sighthorsson in de hiërarchie. Hij zou wel meer kansen op spelen willen hebben schat ik.

Ik hoop dat Feyenoord Armenteros binnenhaalt. Daar krijgt hij misschien niet het meeste salaris, maar wel de meeste speelminuten. Er is niet tot nauwelijks concurrentie voor de spitsenpositie bij Feyenoord in seizoen 2013/2014.
Sommige spelers hebben vaker ( in een transfervrije rol ) gekozen voor een hoger salaris en op papier betere club. Biijvoorbeeld Schone. Maar Feyenoord doet het goed en perspectief van veel speelminuten is heel gunstig voor Armenteros.
Het is ook de enige club van alle geinteresseerden clubs die echt dringend een spits nodig heeft. Twente & ajax hebben armenteros niet noodzakelijk nodig. Als hij niet rendeert staat er zo weer een andere spits in het veld. Vitesse heeft ook genoeg aanvallers, maar de kans dat Armenteros daar na een paar slechte wedstrijden op de bank zit is kleiner dan bij ajax of twente. Daarnaast is het voor een speler natuurlijk mooi om elke week in een volle Kuip te spelen.

Voor 2013:

Vitesse heeft genoeg aanvallers
Ajax heeft Sigthorsson en Hoessen
Twente heeft Bulikin en Castaignos
Feyenoord heeft nix

Kom dus lekker naar Rottedam.

4 december 2012 om 12:47

Als Feyenoord verstandig is kopen ze Pelle en deze speler. Pelle is bal vast en dan kan Armenteros met een vrije rol rond Pelle zwerven.

4 december 2012 om 13:02

Alleen heeft pele nog een 3 jarig contract, Parma wil hem niet laten gaan en Feyenoord heeft geen geld. Kort gezegd, Pelle zal na dit jaar weg zijn.

4 december 2012 om 13:21

Tja, als Pelle blijft kopen we m natuurlijk niet. Feyenoord draait momenteel uitzonderlijk goed. Maar Pelle gaat vele miljoenen kosten dus eigenlijk is het onrealistisch om te denken dat Pelle blijft.

4 december 2012 om 15:38

Indien Bony weggaat heeft Vitesse Havenaar en Reis nog in de spits. Havenaar ben ik voetballend nog niet zo weg van. Redelijk matig altijd aan de bal.

Voor elke eredivisieclub een aanwinst. Ik vind dit een geweldige voetballer. Voor zo'n speler ga ik naar het stadion. Vorig jaar ontbrak het hem nog aan doelpunten. Dit jaar is dat duidelijk veranderd.

Ik zie hem graag bij PSV voetballen. Helaas hebben wij ons geld al gespendeerd aan een Matavz, die meer op de bank zit dan op het veld staat.

Ik hoop dat deze gozer door een club uit de top 5 van nederland opgepikt wordt! Ik vind het een mooie speler om naar te kijken en hij is transfervrij dus ik hoop dat ik hem nog elk weekend aan het werk kan zien op eredivisie live!

Ik hoop dat feyenoord hem na dit seizoen transfervrij binnen hengelt.

Elvis Manu - Samuel Armenteros - Jean-paul Boëtius
Tonny Vilhena - Jordy Clasie - Annas Achabar
Martins Indi - Kongolo - De Vrij - Daryl Janmaat
Mulder

Zou in potentie een heerlijk elftal zijn met uitzonderlijk veel creativiteit!

4 december 2012 om 13:19

Achabar rechtshalf? En hoop wel van harte dat Bmi, de Vrij of Clasie wordt verkocht eerlijk gezegd, we zijn nog niet uit de schulden en er moet dus nog wel flink verdient worden...

4 december 2012 om 13:48

Villaboas,

Nou ja ik vind hem eerder een 10 als een spits als ik eerlijk ben. Hij is klein, behendig en heeft een gruwelijke techniek. Dat zijn toch meer "kwaliteiten" die bij een 10 horen dan als een 9. En Clasie voor de verdedigende impulsen dan kunnen Achahba & Vilhena lekker pingelen op het middenveld. Ik ga er ook wel vanuit dat een van de 3 toppers (bruno, De Vrij en Clasie) zal vertrekken zeker niet allemaal. Zou eigenlijk niet weten wie. Voor alle 3 is het beter dat ze nog 1/2 of zelfs 3 jaar blijven. Daar is helemaal niets mis mee.

Voor Heracles zou het mooi zijn als hij deze winter nog weggaat.
Want dan krijgen ze nog een transfersom.

Heracles heeft altijd leuke spelers en spelen zeer mooi voetbal op dit niveau.
Het is altijd wel jammer dat die spelers altijd transfervrij weggaan.
Ik geloof dat Overtoom en nog een paar hun contract ook aflopen in de zomer.

4 december 2012 om 13:35

Die van Duarte geloof ik ook inderdaad. Zijn trouwens alle 3 spelers die in de top 5 van de Eredivisie moeiteloos mee zouden kunnen draaien. Helemaal top als je ze dan ook nog transfervrij kunt oppikken of voor een appel en een ei in de winterstop.

Ik zou hiervoor gaan Armenteros en pak je eerste landstitel!

Kakuta Reis Ibarra

Armenteros

Janssen van Ginkel

van Aanholt vd Heijden Kashia Kalas

Velthuizen

4 december 2012 om 13:51

Aaddemos1,

Zou zeker niet verkeerd zijn! Daarintegen kunnen er ook nog mensen van Chelsea komen hè. Maar ik denk dat Wanneer Bony vertrekt en Armenteros komt Reis topscorer van de eredivisie word. Dat denk ik écht. Hij staat nu op 7, maar dan kan hij echt op 25+ eindigen. Goalgetter pur sang. En word alsmaar beter!

4 december 2012 om 14:35

Armenteros is een spits, geen nummer 10. De enige clubs die op dit moment echt behoefte hebben aan een balvaste spits zijn Ajax en Twente. Maar dan moet het dus echt in de winterstop gebeuren!

4 december 2012 om 15:05

Na de winter zal de opstelling van Vitesse er sowieso anders uitzien:

Kalas zal naar CB gaan en VD heijden eruit. Aksentijevic op de rechtsbackpositie.
Daarnaast verwacht ik nog wel een echte spits en Reis blijft dan lekker op de linksbuiten.

Dat Heracles loopt aardig leeg.

Armenteros, Everton, Overtoom hebben allen een contract tot 2013.
Castillion is gehuurd, Pedro en Gouriye lopen ook de contracten van af.

Wat gaat het worden daar

4 december 2012 om 15:39

Heracles zal flink moeten scouten om aan nieuwe spelers te komen zonder vreselijk in de min te raken wat betreft de financiën. Ze vertrekken allemaal transfervrij en zoveel geld heb je niet om het allemaal op te vangen.

Kom maar naar de kuip!

v. Geel moet nu wijs zijn en Armenteros, Pelle of een andere spits en een rechter centrale verdediger halen.

Clasie, Indi en de Vrij voor de hoofdprijs de deur uit en nog 1 keer wederopbouwen, maar dan ben je uit de schulden, je hebt weer budget waarmee je misschien Pelle wel kan behouden, of een andere spits kopen en je hebt nog steeds een jeugdig elftal met veel potentie, Vilhena, Janmaat, Kongolo, Achabar, Boetius, etc.

Cisse, Schaken, Leerdam, Mokotjo en Fernandez leveren op Leerdam na allemaal nog wel wat op en hebben geen verdere toekomst in de kuip, muv Schaken, maar die wil zelf nog een keer een avontuur aangaan, dus nu kan je nog iets binnenhengelen.

Als je onderstaande elf spelers in onze nationale competitie hebt, heb je gewoon een degelijk elftal wat bij de eerste vijf kan eindigen en dat zou Armenteros ook wel inzien. Daarnaast heb je dan nog een bank met Verhoek, Manu, Achabar, Goossens, Kongolo, etc. En dat is voor eredivisie begrippen sterk genoeg!

Zijn kans op speelminuten is bij ons het grootst, maar als bovengenoemd scenario zich voltrekt, moet hij lekker vrij op links gaan lopen, om zo toe te groeien naar de spitspositie bij een topclub, wat wij weer langzaamaan zijn.

Maar ik vermoed dat er ergens al wel eens gepraat is, want v. Geel was vrij resoluut en snel in zijn reactie. Uiteraard ook met een bepaalde angst voor een winterse transfer en de opdrijvende prijs bij meer interesse.

Mulder
Janmaat
AANKOOP
Mathijssen
Nelom
Vormer
Immers
Vilhena
Boetius
Pelle/AANK.
Armenteros
4 december 2012 om 14:58

Wat heeft het nou voor nut om een lang vastliggende verdediger te verkopen en een nieuwe aan te trekken? Heb je eindelijk een beetje een normaal elftal staan, ga je weer onnodig de hele boel veranderen.

Volgens mij was AZ al bij het begin van het seizoen bezig met hem. Bij een verkoop van Altidore zou hij de opvolger worden. Verbeek kent hem ook goed en visa versa. Lijkt mij dat az hem wederom probeert te halen als zijn contract afloopt.

Eigenlijk past Armenteros bij geen 1 van de bovengenoemde clubs. Ik zal uitleggen waarom.

Voor Ahax komt hij gewoonweg net te kort op dit moment. Zeker als Ajax er een transfersom voor moet betalen is het onzin hem te halen. Dan kun je er met Hoessen net zo goed komen.

Voor Feyenoord past hij niet omdat hij 1 groot ding mist en dat is scorend vermogen. Bij Heracles kun je er 7 maken in de spits, omdat het genoeg is voor het linkerrijtje. Zeker als je met Everton en Gouriye twee scorende buitenspelers hebt. Voorheen had je ook nog Plet die dat goed invulde. Bij Feyenoord heb je geen scorende buitenspelers, dus Armenteros moet er dan zeker 15 maken, dat zie ik hem niet snel doen.

Twente eigenlijk hetzelfde verhaal als Feyenoord, de buitenspelers scoren misschien iets meer, maar die club moet ook kampioen worden. Armenteros zal daar net als Plet te kort voor komen.

Dan blijft misschien Vitesse nog over, deze club zou opzich kunnen. Met Reis en wat andere lopende middenvelders eromheen kan het mischien, als er voor Armenteros maar rumte wordt gecreeerd. Dat is wat hij nodig heeft.

Ik ben benieuwd waar hij heen zal gaan, ik hoop natuurlijk Vitesse. Past dan misschien toch het beste bij hem, en die leggen denk ik als enigr een leuke transfersom op tafel.

4 december 2012 om 18:33

Ik ben het met bovenstaande redenatie niet eens. Dat Armenteros bij ons te weinig scoort wil nog niet zeggen dat hij dat bij de andere ook niet gaat doen! Lens mist ook kans alleen voor de keeper. Pelle raakte ook geen knikker bij Az en zie nu! Vleemings idem dito, bij NEC topscoorder en in Brugge de loser! Met andere woorden, voetbal is geen optelsom van 1 1 =2. Met betere speler om zich heen zou Armenteros zo maar topscoorder van Nederland kunnen worden. Hij zou zeker bij alle 4 clubs van toegevoegde waarde kunnen zijn.

Alleen blijft de vraag open "wie gaat hem straks halen in Januari" Wie is bereidt om geld voor hem op de plank te leggen, want dat is voor Heracles het aller belangrijkst en daar wordt hij wel naartoe gepraat door Jan Smit en Nicojan Hoogma.

4 december 2012 om 21:05

Jij richt je op 1 grote kans van Lens, hoe kun je die jongen nou vergelijken met Armenteros op het gebied van scoren?

Pelle speelde bij Az ook erg verdienstelijk.. raakt geen knikker slaat nergens op. Als Pelle het seizoen daar had afgemaakt was hij op een keurig aantal doelpunten gekomen onder Verbeek.

Vleminckxs is in Brugge helemaal niet de loser, ik weet niet of jij het Belgosch voetbal volgt, maar kijk bij Club Brugge hoeveel goede spelers daar in dr spits lopen. Tchite is een klasse beter en Bacca een veel groter talent. Vleminckx moet het van zijn werklust en inzet hebben en daar zijn ze in brugge fan van als die werkt. Dit heeft hij alleen eeb tijdje niet gedaan en dat kost hem zijn spel.

4 december 2012 om 21:40

Ik heb Lens wel vaker grote kansen zien missen.

Maar wat mij stoort is dat voetballers te snel worden afgeschreven. Als je 20 of 22 bent moet je er al direct staan en mag je geen kans missen. Je mag geen fouten maken en er wordt je geen tijd gegund om van fouten te leren. Er lopen echt wel spelers rond die op hun 20 jarige leeftijd al heel goed zijn en volwassen spelen, maar dit soort spelers spelen nu eenmaal niet bij clubs als Heracles. Ken je plaats als club en beoordeel hem niet op het nivo van Heracles maar kijk naar wat hij soms laat zien en nu al in huis heeft! Zijn techniek is uitstekend! Als je dat op je 18e nog niet hebt leer je het nooit! Bovendien, bij een club met betere spelers wordt hij ook beter, er zit nog rek in deze speler, nogmaals zijn techniek is uitstekend en alleen dat al heeft hij voor tov van bv Pelle. Techniek heb je, aan kracht en slimheid kan hij werken gaande zijn loopbaan. Armenteros kan een hele grote worden als hij voor de juiste club kiest en juiste trainers krijgt, let maar op, bij alle 4 clubs die hier genoemd worden.

4 december 2012 om 22:41

@humberto
Pelle had bij AZ structureel 5-6 KG overgewicht, hij had letterlijk een pens. Ik zag hem laatst een keer juichen en ze shirt uittrekken en dan valt het je toch op! Afgetraind! Hij oogt sneller en fitter dan ooit.

Bij AZ had hij Hamdaoui, Ari en Dembele voor zich, die zijn alleen klassen beter en dat is nog steeds zo. Dat hij meer een feestbeest in Alkmaar was en overgewicht had hielp natuurlijk niet mee aan zijn statistieken (11 uit 70 o.i.d.) wel een cultheld omdat hij altijd netjes is geweest en daarom werd hij ook goed ontvangen in Alkmaar.

Aandoenlijk hoe hij tegen zichzelf zat te vechten...

Ondanks dat we allemaal weten dat het niet de ideale man is voor Feyenoord om Pelle op te volgen zou ik hem wel altijd halen, jonge tranfervrije speler die nog geld kan opleveren. Daarnaast zou ik dan ook direct Overtoom meenemen naar R'dam dan heb je voor volgend seizoen weer 2 prima transfervrije spelers erbij. Er is gewoon niet genoeg geld om voor volgend seizoen een type Pelle te kopen, dan maar weer iets anders spelen en met Armenteros en Overtoom erbij heb je je dan prima versterkt.

Met dit team heb je wel een heel jong team, maar wel een team dat weer kan groeien naar hoge hoogtes.. Spelers als Cisse, verhoek immer mogen wat mij betreft vertrekken!

Mulder
Janmaat
De Vrij
Indi
Nelom
Vilhena
Overtoom
Clasie
Manu
Armenteros
Boetius
4 december 2012 om 15:47

Ik denk niet dat Feyenoord, Ajax en Twente hem in de winterstop willen/kunnen betalen.
Vitesse heeft deze mogelijkheid wel en bij een vertrek van Bony al helemaal.

Ik wist niet dat Armenteros nog zo jong was. Ik dacht dat hij iets van 27 of 28 was. Maar hij zou een goede versterking zijn voor Feyenoord. Helaas heeft Feyenoord niet te financieen om Pelle te kunnen behouden. Daar en tegen zou Armenteros een goede bruikbare spits zijn. Maar dat zal natuurlijk ook in een seizoen moeten blijken hoe hij zich functioneert. Feyenoord is toch 1 van de grootste nederlandse clubs met een heleboel supporters, heel vaak zijn spelers door de mand gegaan omdat ze in zo een grote stadion niet kunnen voetballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren