Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Huntelaar onder vuur bij Schalke: ‘Droomduo verandert in nachtmerrieduo’

Laatste update:

Schalke 04 staat na elf speelronden met twintig punten op de vierde plaats en had vermoedelijk hoger kunnen staan wanneer de voorwaartsen zich wat scherper hadden getoond. Klaas-Jan Huntelaar scoorde dit seizoen pas twee keer in de Bundesliga en collega-aanvaller Franco Di Santo staat na elf duels nog droog.

/

BILD schrijft dan ook dat het beoogde ‘droomduo’ is verworden tot een ‘nachtmerrieduo’ en dat komt volgens de boulevardkrant met name doordat Schalke niet met buitenspelers speelt. “We blijven rustig en behouden het vertrouwen in deze spelers. Klaas-Jan en Franco zullen weer op het juiste spoor komen”, zegt directeur Horst Heldt. Trainer André Breitenreiter zei na het duel met FC Ingolstadt (1-1) nog dat hij niet beschikt over ‘echte doelpuntenmakers’.

De 45-jarige Heldt ontkent overigens dat hij van plan is om op te stappen bij Schalke: “Ik identificeer mij voor de volle honderd procent met deze club en blijf mijn werkzaamheden tot het einde van mijn contract uitvoeren. Het lijkt erop dat er vanaf 1 juli 2016 een nieuwe directeur komt, maar dat is niet mijn zaak. Ik heb werk te doen.” FSV Mainz-baas Christian Heidel is in beeld om Heldt op te volgen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens rendeert Huntelaar ook veel beter als hij alleen in de spits staat. Gewoon met (een soort) buitenspelers gaan spelen zou ik zeggen.

3 november 2015 om 21:44

Zeker mee eens. Hij moet het hebben van goede hoge voorzetten. zoals bijv. in die interland tegen VS, waar hij veel voorzetten kreeg van vd wiel en Memphis, toen speelde hij een prima wedstrijd. Maar als je hem met een andere diepe spits in de aanval zet gaat hij zich ergeren, dat zag je ook toen hij met van persie moest spelen in de punt.

3 november 2015 om 21:59

Zijn beste seizoen (verreweg) was met Raul als schaduwspits.

4 november 2015 om 19:39

Dat kan op zich ook wel maar dan kun je ook met buitenspelers spelen. Dat deden ze toen ook (met Farfan bijvoorbeeld) veel meer dan nu.

Beetje statisch spitsenduo ook. Wat verwacht je dan? Als je met die twee spitsen speelt mis je of aanvoer vanaf de flanken, zonder welke Di Santo en Huntelaar niet renderen, of je mist creativiteit en stootkracht door het middenveld waardoor je spel heel voorspelbaar wordt. Huntelaar en Di Santo creëren zelf helemaal niks, dus daar hoef je ook niks van te verwachten.

3 november 2015 om 22:20

Di santo is juist wel een jongen die het zelf zou kunnen creëren. Balvaardig en redelijk snel. Echter, heb ik hem nog niet geweldig zien spelen. Huntelaar speelt helemaal waardeloos, die moet zich echt eens achter de oren gaan krabben. Het niveau lijkt te hoog voor hem op dit moment.

4 november 2015 om 01:06

Ik heb hem echter.... *

4 november 2015 om 13:30

Nee, ik begin mijn zinnen liever niet met 'ik'.

4 november 2015 om 15:34

je eindigt er alleen graag mee??

Huntelaar is, mits je hem goed gebruikt, een doelpuntenmaker pur sang. Als Breitenreiter echt gezegd heeft dat hij geen doelpuntenmakers in zijn selectie heeft dan zou ik heel gauw afscheid van deze man nemen, wat een lulkoek.

4 november 2015 om 06:16

Huntelaar zie je ook nergens en wanneer hij de bal krijgt in zijn favoriete rol dan doet hij er niks mee. Ik volg Schalke 04 al jaren en ik zeg niet dat Huntelaar slecht is maar de tijd dat Schalke 04 dominant spel speelt met aanvoer van de zijkant is voorbij.

de huidige jongens waarmee "ze" het "helaas" moeten doen hebben niet de voorzet kwaliteiten. het zijn op dit moment jongens die veel naar binnen trekken (sané), Choupo-Moting is ook zo'n speler maar die komt eigenlijk kwaliteit te kort.

ik blij erbij dat als Schalke echt mee wilt doen om de Bundesliga titel en de CL wilt halen en onveilig wilt maken men afscheid moet nemen van Huntelaar als grootverdiener. niet omdat hij slecht is, maar er zijn nog genoeg clubs die 10 mil voor hem willen betalen en die 6 mil die ze besparen op salaris komen zeker goed van pas.

Men heeft Draxler voor prima centen verkocht en ik zou van die centen zeker 10 mil inversteren in een speler. als Sané zo doorgaat zal ook hij niet te houden zijn en met Boateng weg komt er nog eens 5 mil vrij aan salaris posten/kosten. (santana & Uchida mogen ook vertrekken)

met alle kosten die vrij komen en eventueel inversteringen zit je makkelijk aan de 40 mil. Ik roep het nu al twee seizoenen maar Volland voor links en Yarmalenko (d.kiev) voor rechts.

(10 mil van Draxler transfer, 20 mil voor Sané + 10 mil Huntelaar, opgevuld met wat kleine transfer gelden van Uchida, Santana etc.)

Fahrmann
Caicara
Höwedes
Nastasic
Riether
Yarmalenko
Geis
Goretzka
Volland
Meyer
Di Santo
4 november 2015 om 08:54

Onzin. Huntelaar is enorm overschat. heeft in zn Ajax tijd even gescoord en 1 topseizoen gehad bij Schalke omdat daar een echte spits naast hem stond destijds.
Sccoort op dat ene topseizoen na al 6 jaar niet meer dan 10-12 doelpuntjes per jaar.
is een leuke spits voor een club als AZ, Heerenveen en misschien nog Vitesse maar dan houdt het nu wel op hoor

Dat is toch best grappig. Zeggen dat je geen echte doelpuntenmakers hebt, terwijl o.a. ene KJH in de spits loopt...

4 november 2015 om 14:44

KJH teert bij Schalke op 1,5 topseizoen. Voor de overige tijd bakte die er weinig van

Binnenkort slachtoffer 2 bij de selectie van Blind?

4 november 2015 om 07:11

Al een paar seizoen uit vorm. Dus kan best ja

Weet je wat ik een beetje raar vind. Wanneer RVP uit vorm is maakt iedereen hem helemaal af en dat hij maar 1 goede wedstrijd in zijn hele leven speelde (Spanje-Nl wk2014). En wanneer Huntelaar niet in vorm is licht het totaal niet aan Huntelaar, maar aan anderen. Ik weet dat rvp arrogant kan zijn. Maar dit klopt toch niet? Wat heeft hij nou zo verkeerd gedaan?

4 november 2015 om 04:24

Omdat van Persie inderdaad een arrogante, irritante en domme volwassen man is die toevallig ontzettend goed kan voetballen. Het probleem is dat wanneer hij in vorm is, hij van iedereen om zich heen eist dat ze de bal naar hem spelen en wanneer hij niet in vorm is het een stoorzender voor je team is. RvP is zo sterk afhankelijk van zijn vorm dat je van te voren geen idee hebt wat je krijgt.

Huntelaar daarentegen weet je gewoon precies wat je aan hem hebt. Als je hem goed gebruikt, krijg je goals en als je hem niet goed gebruikt krijg je geen goals. Hij is meer down-to-earth en in mijn ogen had hij bij al zijn 'opstootjes' gewoon recht van spreken (in tegen stelling tot een RvP die gewoon te pas en te onpas roept wat er bij hem op komt).

Dus ja, objectief gezien klopt de kritiek niet. Het ontbreekt van Persie gewoon aan de gunfactor. Daarnaast vind ik een echte goaltjesdief zoals Huntelaar ook veel mooier dan een technische speler als van Persie (bij het NL elftal althans, als clubvoetballer heb ik iets meer waardering voor Rvp).

4 november 2015 om 11:35

Ik denk dat Huntelaar een nog wel grotere stoorzender is gezien het Ek van 2012. En als je Huntelaar goed gebruikt dan scoort hij ook helemaal niet zo vaak. Hij heeft het tenslotte bij de top ook niet gered.

4 november 2015 om 08:59

@luukiesuper dat heeft al met zijn "afkomst" te maken.
bij Feyenoord zien ze hem niet als een "ras Feyenoorder" omdat hij er tekort heeft gespeeld en met een beetje "gezeur" is weggegaan.

en vanuit de regio Amsterdam is er altijd een voorkeur geweest voor de subtopperspits Kjh.
Voor deze persoon was het een "sta in de weg"
Vanuit dit optiek is er vanuit die hoek altijd al commentaar geweest ook al maakt hij er 4 per wedstrijd.

Er is dus geen "supportersgroep" die Van Persie onvoorwaardelijk zou steunen waardoor het lijkt dat hij door veel mensen(geheel onterecht) wordt afgemaakt.

en @ypuh waarop baseer jij de goaltjesdief status van Kjh? het gemiddelde van 12 goals per jaar over de laatste 6 seizoenen?

Ben dit weekend bij Schalke geweest en geluk gehad dat de sfeer top is want het voetbal was om te huilen!
Deze man moet zich meer richten op het middenveld, want die brengen de aanvallers amper in stelling. Dan kunnen ze ook niet scoren.

4 november 2015 om 04:30

Ach, dat is bij Feyenoord ook zo. Bij Ajax krijg je zelfs beide niet, sfeer of mooi voetbal. Clubs in Duitsland zijn qua sfeer en beleving stuk voor stuk mooier dan in Nederland, met uitzondering van Feyenoord dan misschien. Een Sankt Pauli, Eintracht Frankfurt of BMG zijn een stuk sfeervoller dan een Ajax, PSV of Twente. Ook zie je de spelers bijna altijd 100% geven, ook al lijkt het voetbal nergens op. Als het hier 2 graden te koud is, de wind staat verkeerd of ze vinden de muziek in het stadion niet leuk dan daalt de inzet en motivatie al met de helft.

Als hij dit gezegd heeft, kom dan maar lekker terug naar Ajax ! Wij kunnen Huntelaar prima gebruiken. Een spits naast Milik.

4 november 2015 om 01:11

Alsjeblieft niet zeg. 2 statische spitsen die geen of nauwelijks voorzetten krijgen vanaf de flanken. Dan zijn ze niks waard voor Ajax, want zelf creëert Huntelaar helemaal niks.

Blijkbaar is het weer te rustig bij Schalke nu dat Bild weer wat negatiefs moet schrijven over de club. Er is sowieso nooit sprake geweest van een 'droomduo' met Huntelaar en Di Santo. Dat was Raúl met Huntelaar in zijn goede jaren misschien wel ja.

Huntelaar krijgt de laatste tijd redelijk wat scoringskansen maar hij verprutst het te vaak. Zijn scherpte voor de goal is al lange tijd weg, terwijl dat zijn enige echt sterke punt is geweest al die jaren. Zijn balaanname, balbeheersing, snelheid, etc wordt met het jaar minder en hij kan wat die punten betreft eigenlijk niet meer goed mee in de Bundesliga. Gezien zijn leeftijd is dat natuurlijk geen schande. Zijn tijd is gewoon langzaam voorbij. Het vervelende is alleen dat Schalke nog 1,5 jaar aan hem vast zit met een megasalaris.

Di Santo komt eigenlijk net tekort voor het niveau dat Schalke nastreeft, maar hij compenseert dat door heel hard te werken voor het team op het veld. Hij is wat scoren betreft vaak nog wat ongelukkig, maar misschien moet hij nog wat wennen aan het twee spitsen systeem.

Een ontevreden Huntelaar wil misschien nu wel eerder terugkeren naar Amsterdam. We zien m graag komen. Of zou Milik dan toch de gewenste goalgetter gaan worden ???

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren