Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Hij is nu al de beste voetballer ooit in de Turkse voetbalgeschiedenis'

Laatste update:

Het Franse tijdschrift So Foot pakt deze week uit met een uitgebreide reportage over Arda Turan. De aanvallende middenvelder uit Turkije speelde jarenlang voor Galatasaray en is inmiddels bezig aan zijn vierde seizoen in het tenue van Atlético Madrid. Arda kan in zijn vaderland al jaren niet meer rustig over straat en ook in Madrid is men lyrisch.

/

“Arda is een toffe jongen”, zo verzekert Atlético-voorzitter Enrique Cerezo. “Ik houd ervan om tijd met hem door te brengen. Het is iemand waar je echt een goede en warme relatie mee kunt opbouwen. Hij praat niet met zijn mond, maar met zijn gezicht. Hij heeft bovendien hetzelfde als Sergio Agüero. Zodra hij aan de bal is, weet je dat er wat gaat gebeuren.”

Nihat Kahveçi speelde jarenlang voor Real Sociedad en Villarreal en is lovend over zijn landgenoot. “Onder leiding van Diego Simeone groeide hij uit tot de eerste verdediger van zijn team. Dat was eigenlijk ondenkbaar toen hij begon. Maar Arda is bovenal de meest prachtige uitvoering van het goede karakter van het Turkse volk.”

“Hij is nu al de beste voetballer ooit in de Turkse voetbalgeschiedenis, ook al is hij pas 28 jaar.” Arda weet dat voetbalminnend Turkije altijd benieuwd is naar zijn verrichtingen. “Ik denk iedere dag aan de verantwoordelijkheid die ik heb. Ik ben een voorbeeld voor een bevolking. Ik moet hard werken, mezelf goed uitdrukken en elegant overkomen.”

Arda Turan is de beste Turkse voetballer aller tijden

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou hij nog een stapje hoger kunnen? Of zal dat net te hoog zijn voor turan

11 februari 2015 om 09:21

Kampioen van Spanje en finale CL, volgens mij speelt hij al op het hoogste niveau.

11 februari 2015 om 09:23

Hij zit helemaal goed bij Atlético en ze horen nu zeker bij de top 8 clubs van de wereld. Dus waarom zou hij? Bij Barcelona of Chelsea zal hij het wel redden maar geen vaste basisplek hebben.

11 februari 2015 om 09:29

Ik heb ook jaren gezegd dat Arda te weinig credit kreeg omdat ie uit n minder voetballand kwam... te lang bij Gla gezeten en toen naar Atletico ipv direct de echte top.
Hij heeft dit echter opgellost door samen met Simeone van Atletico de echte top te maken!
Laten we nu hopen dat ie bij Atletico blijft ipv dat hij de 8e aanvallende middenvelder wordt bij Man City of de 12e bij Real.... Kijk maar naar Jovetic wat er dan met je gebeurd....

11 februari 2015 om 09:34

Fantastische voetballer. Snel, technisch, behoudt altijd het overzicht, werkt keihard, geeft nooit op.

Het beste van Arda is toch echt zijn wonderschoen. Als t niet loopt, gooit hij m naar je hoofd. Wat een held.

11 februari 2015 om 09:46

Arda Turan is een zeer overschatte voetballer als je het mij vraagt, als dit de beste turkse voetballer allertijden is, dan zegt dat meer wat over het aantal grote voetballers dat Turkije heeft voortgebracht dan over hem...

Ik kan zo al 10 Nederlandse (ex) voetballers opnoemen die ik 2 klasse hoger inschat (in goede vorm) dan hem... Des al niet te min is het een leuk voetballertje maar ik schaar hem toch niet tot de absolute top.

11 februari 2015 om 10:09

a) dat NL heel veel absolute topvoetballerts heeft gehad zegt niks over de kwaliteiten van Arda Turan. Arda is wat Puskas voor Hungarije was of Stoichkov voor Bulgarije of Weah voor Liberia?
b) Ik vind je opmerking n beetje respectloos en haterig overkomen. Iedere objectieve voetbalfan (en nee ik ben geen turk) ziet dat Arda Turan:
.....al jaren op constant hoog niveau speelt
......dat hij 1 van de pliaren onder het ongekende succes is van Atletico Madrid is
....en dat ie als middenvelder op dit moment tot de absolye top van de wereld behoort.
Ik zag het overigens als op het EK 2008 waar hij op jonge leeftijd bijna single handedly Turkije tot de halve finales bracht....

11 februari 2015 om 10:35

En ik vind dat jij niks anders dan je mening ventileert zonder feitelijke onderbouwingen.

Het is irrelevant hoe goed sommige andere (nl´se) voetballers zijn.
Relevant zijn de volgende zaken:
- Hij is Turks
- Hij is volgens velen de beste Turkse voetballer ooit
- Hij heeft meer bereikt dan menig ander Turkse voetballer
- Zelf beter dan Mesut Ozil, al jaren..
- Laat jaar in jaar uit zien dat het vertrek van Falcao, Diego Costa niet leidde tot prestatie verlies aan de kant van zowel Atletico als Turan
- Turan was het geheim achter het succes van de voorhoede spelers van Atletico, net als dat Cesc dat nu voor Costa is bij Chelsea.
- Diego (braziliaan) was niet goed genoeg om te behouden of definitief terug te halen, een zogenaamd super talent destijds. Turan heeft laten zien dat hij daadwerkelijk beter is dan hij. Diezelfde Diego die kampioen werd in Duitsland en bij Juve best goed speelde.

Ik stel: zet Turan en een goede (passende) spits bij Liverpool.. en daar gaan mooie dingen gebeuren.. Turan - onbekende spits - Sturridge..

11 februari 2015 om 12:29

Diego is na werder nooit meer dezelfde geworden sadly was echt fan van hem heb een shirt van hem haha werd echt werden fan door hem . waarom is zo n hekd zo gefaald bij juve ongelofelijk en arda is echt een goede middenvelder zet hem bij barca neer en kan zo iniesta vervangen en nee ik ben 0.0000% turks haha

Symboliseert inderdaad de strijd die Simeone wil zien. Geweldige voetballer die ook nog eens niet te beroerd is zijn mouwen op te stropen om hard te werken.

Hij zou een stapje hoger kunnen maja wat is dat voor real spelen of Barcelona voor atletico spelen is ook niet verkeerd want ze doen nu niet onder voor andere ploegen vooral voor real

11 februari 2015 om 10:24

Er is een Turkse gezegde: Een rots is zwaar op de plaats waar hij staat.

Als je hem weg haalt bij Atletico, kan hij wellicht niet dezelfde impact hebben als dat hij heeft bij Atl.

12 februari 2015 om 02:54

Toch zou Arda niet mis staan in de BPL ! geweldige speler liverpool zou mooi zijn of Man Unt.

Fantastische speler zeg. Elke keer weer heerlijk om naar hem te kijken.

Echt een waardeloze speler die Arda, hij wordt veel te vaak opgehyped. Ik zie het anders niet zo vaak terug in zijn spel. En dat hij nu al bestempeld wordt als de beste Turkse speler ooit, is helemaal al onzin. Nee geen bijzondere speler, doet gewoon leuk mee.

11 februari 2015 om 09:27

Haha waardeloze speler. Ga fietsen man. Deze speler heeft in zn hele teen nog meer talent dan jij wss ooit gehad hebt. Ongetwijfeld op het moment de beste Turkse speler. Maar beste turkse speler ooit, nee dat niet.

11 februari 2015 om 09:30

Helemaal met je eens. Heeft mij ook nooit kunnen bekoren. Overhyped en er zijn toch wel betere turkse voetballers geweest dan een arda turan? Hakan sukur?? Sergen?? Emre belozoglu?

11 februari 2015 om 09:50

Ik ben eerlijk gezegd niet zo goed thuis in het Turkse voetbal maar de naam van Emre schoot bij mij ook te binnen toen ik deze titel zag. Ik vind Arda een prima speler maar Emre is wat mij betreft al een klasse beter dan Arda. Emre heeft natuurlijk wel veel en veel te weinig uit zijn kwaliteiten gehaald.

11 februari 2015 om 09:52

Hakan Sukur staat nog altijd op 1 bij mij, Bulent Korkmaz vond ik ook altijd een wereldspeler maar hij is een verdediger dus die krijgt natuurlijk minder crediet van mensen, Umit Davala, Yildiray Bastur, Hasan Sas vind ik ook nog een niveautje hoger als Arda, hun hebben toch keer op keer bewezen dat ze hoger op konden.

11 februari 2015 om 10:22

Sheva

Tuurlijk is Kral Hakan nummer één. Iedereen die anders beweert heeft er weinig verstand van. Hij heeft gewoon vanaf z'n debuut tot z'n 36ste constant gepresteerd, alle records gepakt en een fantastische leider geweest.

11 februari 2015 om 14:18

Hun hebben bewezen dat ze hogerop konden, Arda is het gelukt. Anders kun je daar net zo goed Sergen Yalcin neerzetten, had meer talent in zijn linkerteen dan 95% van alle Turkse spelers en kon ook hogerop. Maar qua prestaties en prijzen kan er niemand tippen aan Arda.

11 februari 2015 om 16:44

Clutch,

Helemaal mee eens. Deze Superturk is de meest succesvolle Turkse speler ooit qua prijzen op het allerhoogste niveau (BBVA-CL). Maar de grootste vind ik hem niet, hierom sluit ik mij dan ook bij gangstarr aan.

Zoals gangstarr weergeeft, is Hakan in mijn beleving tot dusver de allergrootste. Te meer omdat hij in zijn eentje Turkije voor het eerst in de historie naar een eindronde EK heeft geloodst en tevens de meest bepalende speler in het Turkse nationale elftal ooit is geweest. Kijk maar alleen al naar zijn aantal doelpunten. Volgens mij boven de 50 in 106 caps. Dit zie ik voorlopig niemand nadoen.

Sergen op zijn beurt was de meest getalenteerde speler ooit. Een 2e Sergen zullen wij in ieder geval helaas niet meer meemaken. Dat deze sukkel er niet eruit heeft gehaald wat erin zat is nogmaals doodzonde.....

Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt en wat je maatstaf is. Talent, succes of werklust. Hakan had geen techniek maar had een werklust van een paard.met zijn enorme werklust en kopkracht is hij zover gekomen. Sergen had totaal geen werklust maar had een talent van jewelste. Heeft jarenlang dus geteerd op zijn talent. Arda heeft zowel werklust als talent cq techniek maar heeft in tegenstelling tot Hakan veel minder scorend vermogen.

Wel moet er gezegd worden dat Hakan in het nationale elftal betere spelers om zich heen had dan de houthakkers van nu. Dit scheelt natuurlijk enorm.

Neemt niet weg dat ik elke week geniet van Arda alleen moet hij wat aan zijn schotkracht doen en zijn scorend vermogen opkrikken, dan is hij niet meer te houden voor AM. Met deze Superturk erbij zit zoveel meer voetbal in het elftal, zoals de voorzitter zelf zegt, telkens als hij aan de bal is gebeurt er wat. De rest van het elftal heeft minder voetballende kwaliteiten dus vandaar dat ze dit moeten compenseren met meer strijdlust in tegenstelling tot bijv RM of Barca.

12 februari 2015 om 02:55

Yildiray Basturk?

Beste Turkse voetballer ooit? Misschien de best presterende Turk in Europa ooit.

Dat is moeilijk te zeggen. Is Messi beter dan Pele? Omdat beide de beste waren in hun tijd en je die tijden niet met elkaar kan vergelijken. Is het moeilijk om te bepalen wie de beste ooit was.

Want Arda is een fenomenale voetballer. Maar Lefter was dat ook. Net als Can Bartu en Metin Oktay bijv.

11 februari 2015 om 09:28

Wat dacht je van Sergen Yalcin? Ridvan en die blonde van Galatasaray Tanju en die rooie van Trabzonspor Hami

11 februari 2015 om 09:29

Of wat dacht je van Hasan Sas en Hakan Sukur? Ook legendes van het Turkse voetbal

11 februari 2015 om 09:40

Serieus? Wat een vergelijkingen. Arda is een goed uithangbord voor het Turkse voetbal, geen speler komt in de buurt. Sergen is de enige, had misschien wel meer pure klasse dan Arda maar leefde niet voor het voetbal. Ik zie namen als Hasan Sas, Emre B. en Hakan Sukur. Hakan heeft veel betekend voor zijn land, maar dat was bij gebrek aan beter. Superturk!!

11 februari 2015 om 09:55

Logisch dat Hakan Sukur er bij staat, als hij in de basis stond scoorde we altijd wel goals, hij heeft ond vaak gered in de uefa cup.

11 februari 2015 om 09:54

Even een updat voor je maar Messi is een Argentijn en Pele een Braziliaan

Het gaat om de best presterende Turkse voetballer dus men heeft het over een land dus je vergelijking tussen de andere 2 raakt kant nog wal!

Arda zou momenteel alleen bij Manchester United of bij Liverpool van waarde zijn.
Atletico is sportief gezien beter dan deze 2 teams. Dus vertrekken heeft ook geen nut.

Ik dacht het ging om Kazim!

On: Arda is echt een topper. Of hij de beste Turkse voetballer ooit is weet ik niet. Daarvoor ken ik de Turkse voetballers niet goed genoeg.

Bij het lezen van de titel dacht ik dat het over Kazim Richards zou gaan.

Ik vind Arda een geweldige voetballer, maar zonder hem tekort te willen doen denk ik dat dit meer over het Turkse voetbal zegt dan over Arda.

11 februari 2015 om 09:51

Inderdaad, maar zijn prestaties zorgen er indirect voor dat de kansen op een buitenlandse transfer voor Turkse voetballers aanzienlijk toenemen. Een land met 70+ miljoen inwoners dat voetbalgek is, moet meer voetballers bieden aan de Europese top. Arda is een pionier op dit gebied.

11 februari 2015 om 21:08

Daar ben ik het zeker mee eens. Overigens wilde ik verder niet zeggen dat Turkije geen geweldige spelers heeft voortgebracht, naast Turan. Denk maar aan een Hasan Sas, Hakan Sukur, een Burak in mindere maten etc.

12 februari 2015 om 09:08

Dat zegt genoeg over je beperkte voetbalkennis.

Turan is voor mij samen met Simeone de beste spelers in de geschiedenis van Atletico Madrid. Ik hoop dat Turan tot het einde van zijn voetbalcarrière bij Atletico blijft. Ik kan Atletico zonder Turan niet voorstellen.

11 februari 2015 om 09:54

Ken je toevallig Aguero of Falcao?

11 februari 2015 om 10:30

Of Forlan ? En voor de echte kenners: Kiko !

11 februari 2015 om 11:11

Ik ken ze allemaal. Allemaal goeie voetballers maar Simeone en Turan genieten mijn voorkeur.

11 februari 2015 om 16:50

Wat dacht je van El Niño? Torres dwong niet voor niets een toptransfer af naar Liverpool.

11 februari 2015 om 18:13

Vieri

11 februari 2015 om 19:13

Vieri is mijn favoriete Italiaanse spits aller tijden. Wat een beest bij Inter was dat.

Moeilijk te zeggen of Arda de beste Turk aller tijden is hoor.. Ik denk sowieso in top 5 met Sukur en Sas en dan misschien nog broertjes altintop.

11 februari 2015 om 18:14

Vergeet Tugay , Basturk , nihat niet

Toch opmerkelijk dat één van de Turkse voetballers ooit, nu in Europa niet eens in de Top 20 beste voetballers hoort. Er zijn op dit moment minstens 25 voetballers beter dan deze harde werker. Dit zegt toch veel over het beperkte voetballand Turkije.

11 februari 2015 om 10:19

Vreemde reactie. Wist je dat Turkije in de jaren 80' en begin jaren 90' een soort San Marino was dat elke 8,9 doelpunten om de oren kreeg ?

We hebben een fantastische opmars gemaakt, wat nu hevig is gestagneerd. Vrij normaal voor een jong voetbal land.

11 februari 2015 om 14:34

Gangstarr, zo had ik er serieus nooit over na gedacht. Al die druk op het Turkse voetbal, maar zo lang voetbalt ons land niet eens.. Ik denk dat wij er wel komen alleen gaat het tijd vergen.

11 februari 2015 om 15:16

Mertesacker

Klopt. Daarom maak ik mij ook geen zorgen. We zijn een jong voetbal land. We gaan vallen en opstaan. Nu zijn we voorlopig aan het vallen, maar het komt wel goed.

Wie Arda overschat noemt kent er echt geen zak van. Deze kerel is een wereldtopper, heeft de technische finesse van een Iniesta (in iets mindere mate natuurlijk) en is een werkpaard. Bovendien is hij verdediging ijzersterk. Sowieso de beste Turk ooit.

Er is maar één speler die het recht heeft om zichzelf de beste Turkse speler ooit te noemen: Hakan 'de stier van Bosporus' Sükür.

All time topscorer van het Turkse elftal, all time topscorer van de Turkse competitie, Turkije voor het eerst naar een EK geloodst, Turkije voor het eerst(na 50 jaar) naar een wk geloodst. Meeste kampioenschappen, aanvoerder van het elftal dat voor het eerst (en nog steeds enige) een Europese beker won(galatasaray, uefa cup 2000).

Arda heeft Europees meer naam gemaakt, maar voor Turkije maakt hij nog niet het verschil. Tot die tijd zal Kral Hakan de onbetwiste nummer één zijn.

11 februari 2015 om 10:23

Precies, dat waren goede tijden, WK 2OO2, CC 2003 etc. Helaas stelt het nationaal elftal nu geen ruk meer voor en vind ik de Turkse competitie te langzaam ontwikkelen.

11 februari 2015 om 10:28

Pfffff die goal van Ilhan Mansiz tegen Senegal. Ik was toen in Duitsland, heel de snelweg was bezet met Turkse auto's hahaha. Gewoon kilometers file, niemand kon er langs.

PS: Jouw nickname. De naam van Fenerbahce is te groot om het te delen met een Arsenal. Je kunt best sympathisant zijn van Arsenal, maar ik zou gewoon de naam van je club volluit schrijven in plaats van Fenerbarsenal. Dat klinkt als een zaalvoetbalteam dat te weinig Fener shirtjes had.

11 februari 2015 om 10:36

arda kan er zelf ook niet veel aan doen dat hij turkije niet naar europese of wereldkampioenschappen kan schieten. Als je ziet met welke clowns hij speelt..

11 februari 2015 om 10:44

Dat staat buiten kijf. Maar aan de andere kant: Töre, Burak, Hakan, Caner, Gönül, Topal, Semih, Toprak.....zo slecht zijn we toch eigenlijk ook weer niet ?

Er is geen discipline en mentaliteit. Back in the days had je Kral Hakan, Kaptan Bülent, Alpay, Hasan Sas, Rüstü Recber, dan moest je het niet in je hoofd halen om een rondje af te snijden. Nu heb je van die disco boy's die elkaars vriendinnetjes proberen te pompen.

11 februari 2015 om 14:22

Hakan speelde ook in een veel betere ploeg bij het nationale elftal, niet voor niets wordt dat onze gouden generatie genoemd. Het groepje pseudo vedetten van nu komen daar niet eens in de buurt.

11 februari 2015 om 15:20

Geloof mij, daar ligt het niet aan.

Kral Hakan maakte ons kampioen met als basisspelers: Cihan, Orhan Ak, Ugur, Ferhat, Heinz. Sommige spelers kunnen met hun positie in de groep anderen beter laten voetballen en zelfs laten leven. Een echte leider. Wie is nu de leider van Tr ? Wie ?

Echt een strijder die Arda.

Maar je hebt genoeg spelers zoals arda in Turkije lopen. Maar die verdrinken onder de miljoenen die ze krijgen. Die spelen 2 jaar fantastisch voetbal en krijgen vervolgens een bedrag wat ze in EU niet zullen krijgen en blijven dan. Geen ontwikkeling.

Kijk Arda toen hij weg ging bij GS en Arda nu, hij koos voor voetbal! Want als hij bij GS bleef krijgt hij meer betaald.

11 februari 2015 om 14:26

Precies je haalt de woorden uit mijn mond. Er zijn genoeg Turken die het niveau in Europa aankunnen en net als Arda door kunnen groeien. Helaas kiezen ze voor het makkelijke geld.

Arda is de beste Turkse voetballer ooit die voor Turkije uitkomt. Als we alle Turken meerekenen, dan is Özil natuurlijk de betere.

Vind hem juist nog steeds onderschat Wat is Arda een voorbeeld voor het Turkse voetbal!

beste mensen.. Arda Turan is misschien de beste Turkse speler van het afgelopen 10 jaar na Emre Belezoglu..dus ik schat Emre hoger in dan Arda.
Beste Turkse voetballer ooit is wat mij betreft Sergen Yalcin. Mensen die hem zagen kunnen dat beamen.. Arda is wel de meest succesvolle Turkse voetballer die in Europa futore heeft gemaakt.

Ga maar na welke Turkse voetballer was nou zo succesvol in het buitenland op de allerhoogste niveau?
Niemand he... Tugay Kerimoglu, Nihat Kahvesi waren goede spelers voor Blackburn Rovers en Real Sociedad.. geen hoogvliegers.
Op dit moment is Arda ook de beste voetballer van Turkije, hij is een goede speler die bijna wekenlijks speelt en de nummer 10 is van de club die Real en Barca erg moeilijk maakt en soms met een overwinning vandoor gaat. Hij kan er zeker wat van..

Maar je moet hem niet als de beste Turkse speler ooit beschouwen dat is zoals ik al zei: Sergen Yalcin!!

ow ya gebruiker Gangstar Hakan sukur was niet de aanvoerder van GS die in 2000 uefa cup won, dat was Bulent Korkmaz..

11 februari 2015 om 11:15

Dat weet ik ook wel. Ze waren echter co-aanvoerders. Ze tilden ook samen de beker in de lucht.

11 februari 2015 om 15:05

Emre beter? Meen je dit nou. Emre heeft overal maar een beetje aangekloot. Heeft een houding van lik me .... . Leuk gevoetbalt bij gala maar daarna niks laten zien. En bij fener vind ik hem ook niet bepaald de sterren van de hemel spelen.

11 februari 2015 om 16:49

Dan onderschat je Emre. Hij is inderdaad een etter en een klootzak maar ik ken geen een andere Turkse middenvelder die het spel zo snel als hem naar het doel van de tegenpartij kan verplaatsen. Als Emre niet zo blessuregevoelig was en een paar jaar jonger was, dan speelde hij niet eens in Turkije. In mijn ogen is Emre de beste spelverdeler in de Turkse competitie. Groot geworden naast Hagi.

Linkshalf Abdullah was ook echt een geweldenaar....

Weet je wat het is, er kunnen zoveel spelers dezelfde ontwikkelingen maken als Arda, als ze maar die stap naar Europa durven te maken. Eigenlijk heeft het met durf niks te maken. Zelfs een Selcuk Sahin, Sabri Sarioglu, een Ibrahim Toraman en ene Huseyin Cimsir (kennen jullie hem nog) zijn miljonairs geworden in een land waar ze je te veel van het goede betalen. Zie je het al voor je? Caner, Gokhan Gonul, Selcuk Inan, Burak Yilmaz etc hadden allemaal uitstekende Europese spelers kunnen worden als ze op tijd een stap naar het buitenland hadden kunnen maken. Arda en Nihat zijn voorbeelden die laten zien dat ook Turken kunnen uitgroeien tot een sterkhouder bij een Europese club.

Veel haters hier. Arda is zeker wel de beste turkse speler ooit. Hakan sukur was ook een geweldige speler. En zo heb je er nog een paar. Maar waar ik het op baseer dat hij de beste is. Hij is de enige turkse speler die thuis prijzen heeft gewonnen en in het buitenland. Mischien maar met 2 clubs maar dat zegt ook iets over zijn loyaliteit. Heeft een actie ,werkt hard, een echte teamspeler en belangrijkste van alles de passie! Hij wil graag en is heel gretig. Ondanks dat hij niet zoveel goals maakt naar mijn inzien de beste turkse voetballer ooit.

11 februari 2015 om 15:01

+ hij begrijpt het spel. Veel turken voetballen wel maar begrijpen het niet.

Aan alle mensen hier die Arda Turan geen wereldklasse vinden, ga hem aanschouwen in het stadion dan pas zie je zijn klasse. Wat Modric voor Real doet, doet Arda voor Atletico echt een heerlijke voetballer waar je voor naar het stadion komt. Weet altijd een oplossing te vinden, zelden balverlies.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren