Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'CSKA zoekt opvolger voor Honda: Overtoom, Duarte en Tadic in beeld'

Laatste update:

Keisuke Honda gaat CSKA Moskou waarschijnlijk verlaten. Het contract van de 27-jarige middenvelder loopt met Nieuwjaar af en Honda heeft te kennen gegeven een stap hogerop te willen maken. De Russische club wil meewerken en mocht het niet tot een transfer komen, dan verlengt de Japanner zijn contract in Moskou. De Legerclub is al wel bezig met Honda’s opvolging en scout nadrukkelijk in de Eredivisie.

/

CSKA werd zaterdag al in verband gebracht met Willie Overtoom van AZ, die Heracles Almelo in de winterstop verruilde voor een avontuur in Alkmaar. De Kameroener had toen ook al naar de Premjer Liga kunnen vertrekken, maar hij zag geen heil in een overstap naar vermoedelijk Krasnodar. CSKA heeft volgens het Russische Sports ook de namen van Dennis Praet (Anderlecht), Giorgian de Arrascaeta (Defensor), Adryan (Flamengo) én Lerin Duarte en Dusan Tadic op het lijstje staan.

Duarte speelt nu nog bij Heracles Almelo en staat in de nadrukkelijke belangstelling van Ajax, waar de linkspoot Christian Eriksen zou moeten opvolgen. De Deen is echter nog niet vertrokken en Ajax bereikte nog geen akkoord over de komst van de 22-jarige Duarte. De jeugdinternational ligt officieel nog één jaar vast in het Polman Stadion, terwijl de 24-jarige Tadic nog een contract heeft tot medio 2015 bij FC Twente. De Serviër mag echter alleen bij een ‘exorbitant bedrag’ vertrekken uit Enschede.

Welke speler vind jij de beste?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zul je zien Duarte die naar cska gaat dan heeft ajax echt een probleem

1 juli 2013 om 21:27

Duarte naar Cska!? Dan blijft hij liever bij Heracles ...

1 juli 2013 om 21:36

Hoezo dat? Spelen in een wereldstad met een wereldsalaris + Champions League. Ik was als ik hem was ook uit Almelo, met alle respect, weggegaan voor Moskou. Al was het maar voor één seizoen, je bent wel meteen financieel onafhankelijk en hebt mooie ervaringen meegemaakt in het buitenland.

1 juli 2013 om 21:46

@takemehome,

Misschien als Cska Sofia aanklopte wel, maar ik denk dat hij daar anders over denkt als Cska Moskou zou aankloppen.

1 juli 2013 om 23:22

@takemehome

Je maakt een grap zeker? Rusland is misschien niet het meest vriendelijk voor donkeren, maar wanneer je daar gewoon goed speelt, wordt je als een held onthaalt.

Daarbij verdien je een goed salaris bij Cska, zal je een kleine stap vooruit doen qua competitie en het team is ook gewoon goed.
Als Ajax niet komt, waarom dan geen Cska?

2 juli 2013 om 15:26

11 Duimpjes omlaag ... xd

Weet je wat hier het leuke van is...
Zijn ouders zijn mijn peet ouders, we hangen elk weekend met elkaar, jullie weten niks man!
Hij gaat naar Ajax, zo niet, dan blijft hij bij Heracles ...
Hij heeft zijn zaakwaarnemer gezegt dat hij snel moet handelen ivm het verlengen van zijn huis contract

Maar goed, jullie hier op vz doen alsof jullie alles beter weten...

2 juli 2013 om 17:46

Doe Lerin maar de groeten van alle 'betweters' van vz en de redactie, moderatoren etc als je nog met hem gaat hangen dit weekend. Dan zijn wij net zo stoer.

Ontopic: nogmaals: wanneer Cska aanklopt en hem een goed salaris biedt is hij zo pleitte. Dan zal je hem maar moeten skypen ofzo.

2 juli 2013 om 18:26

Jij vat het stoer op ...
Wat als je tegenwoordig met een prof uit hangt & je meld het even is het gelijk stoer...
Raare vertoning ook...

Maar jij weet beter want het lijkt of jij met Ler zit te skypen dat wanneer Cska hem aanbieding doet weg is.
Hij heeft zelf aan gegeven dat geld niet echt een grote rol zal spelen bij zijn eventuele vertrek.
Maar ik denk dat het verstandiger is om dit soort informatie gewoon voor mezelf te houden want ohh... Wat zijn kunnen jullie net als een stel wijven gedragen ...

2 juli 2013 om 19:50

Oh nee hoor, want anders had ik hem wel 'ler' genoemd. En waarom gedragen 'wij' ons als een stel wijven als jij hier even de grote jongen komt uithangen omdat je met 'ler' omgaat? Ik vind het hartstikke leuk voor je hoor, maar om nou neerbuigend te doen over iedereen vind ik een beetje onnodig. En ja, ik denk dat het handiger is om dit soort informatie voor jezelf te houden, want anders wordt hij nog boos op je.

2 juli 2013 om 20:01

Hoezo grote jongen, alleen omdat ik hem ken ... ?
Wat ben jij een raare gozer wist je dat? xD Omdat ik met hem om ga & dat hier aan geef ben ik ineens een grote jongen...
Nou bedankt, volgens mij moest jij even je frustratie kwijt, hoop dat jij je nu beter voelt...

2 juli 2013 om 21:49

Ik ben niet gefrustreerd hoor. Ik wil best geloven dat je met Duarte omgaat, maar om dan te zeggen dat we allen doen alsof we het beter weten vind ik vrij onnodig. Vooral omdat je nu met informatie komt waarvan Duarte misschien niet eens wil dat we het allemaal weten(als het tenminste klopt wat je zegt over zijn huis).

Maar om nu weer terug te gaan naar het onderwerp: Ik wil alleen maar aangeven dat het naïef is om te denken dat Duarte liever bij Heracles blijft als Cska voor de deur staat. Hij is ook een voetballer en wil als voetballer ook een stap hogerop. Ajax wil hem blijkbaar niet hebben, dus dan zou Cska een prachtige optie zijn.

1 juli 2013 om 21:29

Tot nu toe hebben wij helemaal geen problemen. Tot nu toe zit het er heel goed uit voor Ajax. Maar vertrekken ze nog dan vind ik het wel jammer dat Maher bij PSV zit. Maar het komt goed heb vertrouwen in Overmars.

2 juli 2013 om 00:09

hoezo heeft Ajax dan een probleem? Duarte is toch geen steunpilaar voor Ajax komend seizoen?

Adryan, dat is volgensmij een enorm Braziliaans talent, toch?

1 juli 2013 om 21:15

Ja, één van de grootste talenten op dit moment die nog in Brazilië speelt

1 juli 2013 om 21:31

Ja, ik ben benieuwd, was de nieuwe Zico geloof ik toch?

1 juli 2013 om 22:20

Dat moet nog blijken natuurlijk, maar potentie heeft hij in ieder geval

1 juli 2013 om 21:19

Wel met fifa13.
Die kan er helemaal niets van, evert!

Denk niet dat Overtoom het niveau heeft dat Cska nastreeft , Duarte de ervaring niet wel de potentie.

Als Cska bereid is geld neer te tellen zouden ze Tadic moeten kunnen halen al is hij beter in een vrije rol vanaf links dan als aanvallende middenvelder.

1 juli 2013 om 21:15

Honda had ook niet de ervaring, hij kwam ook van Vvv. Maar Duarte heeft misschien de potentie, ik schat Honda toch wel wat hoger in en ik zie Duarte en Overtoom niet echt in staat om Honda te vervangen.

1 juli 2013 om 21:27

Honda had niet de ervaring nee, maar hij had wel het talent. Het enige probleem was dat hij in de eerste twee jaar nogal lui overkwam en in interviews continu liet blijken dat hij met zijn hoofd ergens anders was terwijl hij amper wat liet zien. Nu heeft hij het echter goed gedaan en heeft hij wat mij betreft wel een transfer verdiend.

Overtoom??? van amper spelen bij AZ, stap omhoog naar Cska als 'vervanger' van een van de smaakmakers daar!! haha zeer merkwaardig maar hartstikke mooi voor Overtoom al zouden ze echt voor hem gaan

Honda of Overtoom/duarte is nog wel een verschil. Honda was de man bij VVV en was de absolute uitblinker, Duarte is ook wel een uitblinker te noemen, maar het hele team draait niet om hem heen, wat bij Honda wel het geval was. Zelfde geldt voor Overtoom. Daarom schat ik beide spelers ook minder in dan Honda. Maar ik hoop dat Duarte naar Cska gaat, die doen niet moeilijk en zeuren niet over een ton meer of minder, terwijl Ajax met een take-it-or-leave-it-deal komt, en vervolgens toch weer terugkomt, maar nog wel de hand op de knip houden.

Cska alweer, moet wel zeggen dat jullie aardig wat geld in het laatje brengen bij Az.
Maar Overtoom zie ik niet snel gebeuren, tenzij ze met een heel dik bod komen.
Nemen wij wel Duarte van Heracles over.

1 juli 2013 om 21:25

Ik moet ook zeggen dat ik, en vele supporters met mij, hartstikke tevreden zijn over de prestaties van Elm en Wernbloom. Die hebben hun prijs zondemeer al waargemaakt. Overtoom mogen jullie wat mij betreft wel houden.

1 juli 2013 om 21:31

Hoe gaat het trouwens met de Zweedse boys? Volg de competitie niet, maar mis ze wel.
Elm nog steeds beslissend met zijn vrije trappen?
Overtoom kan zeker nog wel van waarde zijn, behendig spelertje met een fluwelen traptechniek.

1 juli 2013 om 21:31

Waarom zou Overtoom geen versterking zijn voor Cska dan? Ben benieuwd naar je argumenten

1 juli 2013 om 21:36

Niet echt met vrije trappen. Die heeft hij er maar één keer in geschoten, maar hij is wel de 'missing link' waaraan het vorig seizoen ontbrak. We hadden behoefte aan een creatief Xabi Alonso-type en dat is hij. Verder is hij de eerste strafschoppennemer en hij heeft er tot nu toe geen één gemist.

Wernbloom is nog steeds diezelfde Wernbloom die de duels aangaat en ballen afpakt, maar wel vaak gele kaarten pakt. Die schwalbes doet hij niet meer overigens.

@mesqueunclub,

Omdat ik Overtoom al relatief 'oud' vind voor Cska-begrippen. Hij is al 26 en ik vind het nou ook niet echt een speler die ons beter kan maken. Musa was in zijn Vvv-periode ook geen versterking, maar hij was 19 jaar toen hij naar bij ons kwam.

1 juli 2013 om 22:08

Hoe doet Musa het trouwens? Vond hem bij VVV niet echt een talent en heb de verwachting dat hij te kort komt voor Cska. Een Honda was de absolute vedette, de speler waar alles om draaide bij Vvv. Musa was snel, maar dat was het eigenlijk wel. Hij was ook niet zo heel erg aan het uitblinken bij Vvv.

1 juli 2013 om 22:15

Dan kan ik je alvast zeggen dat je me niet zal geloven als ik je vertel dat hij het fantastisch heeft gedaan en super belangrijk voor ons is. Heeft zich echt fabelachtig ontwikkeld. Hij gebruikt zijn snelheid veel beter, laat anderen beter voetballen en hij heeft overzicht.

1 juli 2013 om 23:26

Pontus Wernbloom was inderdaad een belangrijke schakel bij Cska. Zeker in de beginfase. Recensenten schreven dat hij Cska eigenlijk naar de titel heeft geleid met zijn spel, cruciale tackles en late doelpunten. Op basis van die motieven ben ik het daar zeker mee eens. En Rasmus Elm is gewoon een geweldige middenvelder. Zijn goal in Krasnodar, prachtig. Ik ben het met Koni eens dat Willie Overtoom niet geschikt is.

1 juli 2013 om 23:29

Willie Overtoom is 26 jaar en Cska hanteert een transferbeleid waarbij er geen spelers ouder dan 25 jaar worden aangetrokken. Koni, corrigeer me als ik het fout zeg. Bovendien is hij mijns inziens niet fysiek genoeg om aan het hardere spel in de Premjer Liga onderuit te komen. Hij mist ook de techniek en het inzicht om uit de duels te blijven, volgens mij. Bovendien heeft hij het bij Heracles Almelo uitstekend gedaan, maar bij AZ zie ik hem ook niet als een onmisbare schakel. Bij Cska vraagt men meer. Als je als opvolger van Keisuke Honda wordt binnengehaald, verwacht men ook dat je er direct staat. Ik acht de kans niet groot dat dit bij Overtoom wél het geval is.

2 juli 2013 om 00:37

@berdyev,

Je hebt inderdaad gelijk, al worden er ook voor sommige spelers een uitzondering gemaakt zoals Vagner Love en, wie weet, Shirokov.

Ik zie Honda wel passen in de selectie van Dortmund. Samen met Blaszczykowski en Reus Lewandowski bedienen. Volgens mij komt Dortmund nog is goedkoper uit met Honda..

1 juli 2013 om 21:25

Denk eerlijk gezegd dat je met Henrikh Mkhitaryan beter af bent dan met de Japanner van Cska Moskou, al betaal je daar natuurlijk ook voor. Om in de voetsporen van Götze te treden is natuurlijk een enorme opgave, ik denk dat je dan eerder vertrouwen met leggen in jongere spelers dan Honda. Ik bedoel maar, met 27 jaar is hij niet meer de jongste en zal waarschijnlijk geen enorme transfersom meer op kunnen leveren. Ik zou misschien nog eerder denken aan Eriksen dan aan Honda, ben benieuwd hoe je daarover denkt.

1 juli 2013 om 22:28

Dat is waar, Donetsk laat Henrikh helaas niet makkelijk gaan, de eisen zijn hoog en de trainer heeft al aangegeven dat hij Henrikh wilt behouden. Het word afwachten, zie hem graag in Dortmund! Watzke heeft vandaag aangegeven dat Dortmund 50 miljoen kan spenderen in nieuwe spelers. Het schijnt nu dat Dortmund wilt gaan voor Henrikh, Galvez en Aubameyang. Dus ben zeer benieuwd wie Dortmund gaat kopen.

Ik zie in Honda wel een aardige versterking, en zie hem graag komen naar Dortmund. Hij is ervaren, goedkoop en past wel in het spel van Dortmund. Maar je hebt wel gelijk dat de prioriteiten ligt in jonge talentvolle spelers als Henrikh, Eriksen en Aubameyang zijn.

Natuurlijk zonde dat Keisuke Honda niet te behouden valt voor Cska Moskou, maar als je dan de namen leest die in beeld zijn om hem te vervangen zouden de fans er niet al te rouwig om hoeven te zijn. Dusan Tadic zou dolgraag in de Champions League willen spelen en Adryan zie ik als één van de grootste talenten van Brazilië, een tussenstap bij Cska zou geen verkeerde zijn. Ben benieuwd hoe onze Ruslandexpert Koni020 erover denkt!

1 juli 2013 om 21:31

Misschien klinkt het gek, maar Overtoom heeft echt de techniek en passing en het scorendvermogen om mee te kunnen bij zo'n club. Malaga, Fulham en Espanyol en Ajax hadden niet voor niets interesse.

1 juli 2013 om 21:42

In mijn ogen is Cska Moskou van een iets ander niveau dan de clubs die je opnoemt, de Russen zijn immers kampioen en bekerwinnaar in een opkomende competitie met 'big spenders' als Anzhi en Zenit. Met het verlies van Pellegrini en Isco bij Málaga en de uitsluiting van Europees voetbal lijkt die club af te gaan glijden, dan kan je beter bij AZ blijven. Fulham en Espanyol lijken me wel twee goede teams voor Overtoom, mits hij als nummer tien uit de voeten kan bij die ploeg. Daar vind ik hem namelijk op z'n sterkst, hij heeft immers niet de pure snelheid van een vleugelspeler en niet het fysiek van een controleur in een grote competitie. Misschien zou Duitsland een leuke stap voor Overtoom zijn, Werder Bremen zou wel een leuke club zijn.

1 juli 2013 om 21:31

Er is een theoretische kans dat we Honda kunnen behouden. Als er aan het einde van de transfermarkt geen concrete interesse komt verlengt hij zijn contract gewoon. Dat is een mondelinge afspraak die hij heeft gemaakt met het bestuur, dus transfervrij vertrekken doet hij sowieso niet. Ik zie niet echt de link tussen Honda en Tadic aangezien Tadic een echte vleugelspeler is en Honda een spelmaker. Ik weet niet hoeveel Tadic moet kosten, maar als hij goedkoper is dan Maxime Lestienne zouden we uitstekende zaken doen(as usual).

1 juli 2013 om 21:45

Voor Dusan Tadic is 7 miljoen betaald door Twente, dus ga er maar niet vanuit dat een bedrag onder de 7 miljoen geaccepteerd gaat worden door Twente. Als Groningen ook nog eens een doorverkooppercentage heeft weten te bemachtigen kan het bedrag nog wel eens rond de 9 miljoen uitkomen.

1 juli 2013 om 21:46

Met Dusan Tadic haal je geen pure vleugelspeler, maar ook geen pure nummer tien binnen; al kan hij wel op beide posities uit de voeten. Het probleem is natuurlijk dat FC Twente hem voor 7 miljoen euro heeft binnengehaald, hij zal dus minstens 10 miljoen opleveren en met de aanstaande verkoop van Chadli zal dat alleen maar hoger worden. Gelukkig vertrekt Honda niet transfervrij, nu kan je namelijk nog een behoorlijk bedrag voor hem vangen!

1 juli 2013 om 22:00

Dan is Tadic op het eerste gezicht dus geen optie aangezien hij veel te duur is. Voor Lestienne wilde Club ongeveer hetzelfde bedrag hebben en die is jonger dan Tadic.

2 juli 2013 om 00:12

Twente zal tussen de 12 en 15 miljoen willen

Is dit niet gewoon iets voor de wandelgangen? Overtoom gaat natuurlijk nooit weg en ik geloof ook niet dat Cska interesse in hem heeft.

1 juli 2013 om 21:20

Nou, volgens de kranten in rusland wel. Stond van de week er al in, alleen weet niemand het nog in Alkmaar.

Haal Overtoom lekker op joh, voor 3 ton gehaald en nu weg voor een paar miljoentjes zou niet slecht gehandeld zijn van Az!

Zo goed is Willie niet eens, dat was het afgelopen halfjaar wel te zien. Een leuk rendement is te behalen... 3 ton aankoop... 2 ton (halfjaar) salaris. En dan verkopen voor 2-3 miljoen is al snel 1.5/2.5 miljoen euro winst binnen 1 jaar!

Kan AZ lekker Bulthuis kopen en een Haye/overeem als backup van martens doen.
Of Duarte halen ;-) Zou nog een eens scoop zijn. Ajax geen Maher en dan hun alternatief halen
Maar het belangrijkste, AZ heeft dan een goede speler. Duarte vind ik veel beter dan Willie..

1 juli 2013 om 21:25

Hou je mond nu eens gewoon,

Ik heb het je al 4x uitgelegd maar het word maar niet duidelijk. Overtoom word neergezet als controleur/linksbuiten. Het is een nummer tien, hij heeft misschien 1x op tien gespeeld bij AZ dus kom niet oordelen.

Bedank god even heel snel op je blote knieën dat Overtoom uberhaupt voor je club speelt, want ik weet toevallig dat hij ook naar 3x betere clubs kon (malaga, Espanyol en Fulham)

1 juli 2013 om 22:02

Ik hoef helemaal niemand te bedanken op me knietjes al helemaal geen ''god'' maar goed. Omdat jij het zegt is het een topper?

Dat hij een van de betere was bij Heracles... leuk voor hem! AZ is toch een heel ander niveau.. Totaal geen garantie dat hij het op een niveau hoger ook kan.

En als hij naar Fulham en Malaga kon, waar mij niets bekend van is. Dan is dat ronduit stom van Willie geweest. Daar kon hij namelijk vast wel meer dan 3-4 ton per jaar verdienen... zeg maar gerust het dubbele... dan wel niet 3x maar goed. Zijn fout.

Martens is 2 klassen beter als hij fit is en op 10 speelt. Wie er dan op links moet, is nog even een raadsel, hopelijk halen ze daar nog iemand voor.... want anders komt Martens op links, daar is hij iets minder dan op 10... maar dat zou betekenen dat Overtoom op 10 komt..

Trouwens Youri van den Busken, de vaste VI Az volger verwacht deze opstelling....
Geen Overtoom dus... Ik ben het wel eens met hem! Elm/gudelj/henriksen is een goed middenveld. Elm die haalt veel puin weg voor gudelj en de aanvallers.

Ik ben het 100% eens met die opstelling van Van den Busken.
De kanttekening, dat als Viergever weggaat er hopelijk wel een vervanger komt!!
Want van Gorter wordt niemand blij in alkmaar en Heymans/haps is echt afwachten.

Esteban
Marcellis
Gouweleeuw
Wuytens
Viergever
Henriksen
Elm
Beerens
Gudelj
Martens
Altido/Aron
1 juli 2013 om 21:53

Je moet wel eerlijk zijn, Overtoom heeft nog niet echt een eerlijke kans gehad.
Is nieuw, en moet het spelletje nog begrijpen dat we willen spelen.
Tevens liep het niet echt bij ons, en dan is het dus ook moeilijk je te laten zien. +dat hij nog niet op zijn positie heeft gespeeld.
Maar nu is zijn tijd gekomen, en moet hij het wel gaan laten zien. Afwachten wat het wordt, zitten vol in de voorbereiding. Over een paar weken kunnen we hem echt beoordelen.

1 juli 2013 om 22:06

Ik hoop dat Martens op 10 komt of Gudelj (zie opstelling hierboven, volgens Youri van den Busken, VI AZ volger wordt dat het)

Heb ik meer vertrouwen in dan Overtoom een jaar lang in de basis.
Heracles blijft toch 1-2 niveautjes lager normaliter, met uitzondering van afgelopen jaar.

1 juli 2013 om 22:22

Heb toch liever dat Elm wordt vervangen door Gudelj, hendriksen en Martens/overtoom op 10. Martens moet nog maar blijken hoe hij ervoor staat, heeft er toch weer een tijd naast gestaan. Maar anders is Martens eerste keus natuurlijk, Overtoom zal genoeg minuten maken. Martens minder belasten en de overvolle schema van Az geeft hem toch genoeg speeltijd.

Het blijft alleen nog koffiedik kijken aangezien de transferwindow nog een tijd open staat.

2 juli 2013 om 00:14

is Martens weleens fit dan?

Er zitten een aantal namen tussen die ik alleen van naam ken, zoals Adryan en Praet. Die schijnen erg talentvol te zijn, dus die zou ik de voordeel van de twijfel geven. Duarte lijkt me een goede versterking voor in de breedte. Is ongeveer net zo'n type speler als Elm dus die zie ik voorlopig wel op de bank beginnen, mocht hij komen. Maar er zitten ook een aantal namen tussen waarvan ik de link met Honda niet begrijp. Duarte en Tadic zijn spelers die in een totaal andere positie spelen. Neemt niet weg dat ik ze graag zie komen, maar dat lijkt me onrealistisch aangezien er maximaal 1 of 2 spelers gehaald gaan worden deze zomer.

Het zou mooi zijn als Cska Duarte haalt. Persoonlijk vind ik het een vervelende voetballer die precies op niveau zit bij Heracles. Maar nu Ajax hem binnen wil halen ben ik bang dat we zo'n hype krijgen, dan kan hij beter naar Rusland gaan, lekker cashen en de hype laten overwaaien. Vervolgens heeft hij misschien wel een hele mooie ontwikkeling doorgemaakt of is het duidelijk hoe 'goed' hij echt is.

Duarte en Overtoom zijn (nog) niet goed genoeg voor Cska.
Tadic moet niet naar Rusland willen gaan, die kan een veel hoger niveau halen dan Cska.

1 juli 2013 om 22:08

Duarte is jong, Overtoom al 26/27, daar is de rek er grotendeels wel uit.

Een kapitaalrijke club als Cska Moskou moet overigens niet bij dit soort speler moeten zoeken... met Dzagoev en Rasmus Elm en Wernbloom en vast nog wel 1-2 russische middenveld toppers, kunnen zij veel beter krijgen dan een Overtoom of Duarte (misschien later in potentie beter)

Cska speelt voor het kampioenschap en wilt enigszins meedoen (doelstelling?) in de CL, neem aan minstens door de groep proberen te komen... tsja heb je toppers nodig. Duarte is dat in potentie, maar nu nog niet.

1 juli 2013 om 22:18

En dat is waarnaar Cska meestal hun spelers zoekt: op het moment dat het nog geen toppers zijn, maar dat wel kunnen worden. Vagner Love, Jo, Dani Carvalho, Krasic, Olic, Zhirkov en Dzagoev waren ook als totaal onbekende spelers begonnen voordat ze bekend werden voor het grote publiek.

Als ze echt weer een speler als Honda willen denk ik dat Tadic het beste in dat plaatje past. Goede vrije trap, individuele actie, en goed overzicht (wat ze alle drie hebben overigens)

Tadic lijkt mij de beste van de drie, die jongen is te goed voor FC Twente. Voor Duarte is de stap denk ik te groot: hij heeft niet die kwaliteiten die Honda wel had. Willy Overtoom is niet de geschikte opvolger voor Honda, hoewel het wel een hele goede speler is.

tadic kon vorig seizoen naar rusland, maar koos bewust voor twente. Dit gaat hij dus niet doen, tenzij hij van mening veranderd is maar dat geloof ik niet. Duarte en Overtoom zijn niet goed genoeg voor cska, honda is 10 keer beter als deze twee.

1 juli 2013 om 21:40

Wellicht was er vorig jaar interesse van Kuban Krasnodar of een andere ´minder bekende´ club uit Rusland. Cska is de topclub bij uitstek, al zijn de resultaten de afgelopen tijd wat minder (al hoewel dit seizoen weer 1e). Het is wel een verschil welke club er aan klopt. Een club uit Rusland, of een club met historie uit Rusland spelend in de Champions League.

1 juli 2013 om 21:45

dat klopt zeker wat je zegt, ik geloof dat tadic naar zenit kon. Die club is ook een topper, die de laatste jaren veel kampioen zijn geworden, je weet het nooit want misschien wil hij wel naar cska.

Hoezo zou het een jonge speler moeten zijn? Honda is pas 27 niet al 27. Ook al zou zijn restwaarde vervallen maakt dat ook vrij weinig uit als hij goed presteert tot zijn 32 of ouder. Hij zal echt niet verschrikkelijk duur zijn en speelde echt heel sterk.

Als ze voor iemand kiezen zou ik Adryan zeggen. Dat is zo

Laat Cska maar komen met een goed bod, Smit die heeft nu direct de prijs voor Duarte verdriedubbeld.

Even zonder gein, alle namen uit dit lijstje zijn op het eerste gezicht niet goed genoeg voor Cska. Maar Cska laat elke speler goed voetballen, dus ik zou niet inzien waarom Musa wel mee kan komen en Duarte/overtoom/tadic niet.

Tegen Ajax zeg ik 2,5 mil + Lukoki, tegen Cska zeg ik 4 a 5 mil haha

Waar wacht Overmars nou eigenlijk op inzake Duarte? Haal hem nou eens binnen, want anders zul je weer zien dat een andere club Ajax voor is.

Verder moet Adryan nog niet naar Rusland gaan, groot talent maar moet zich nog 2/3 jaar in Brazilie ontwikkelen.

Mij lijkt Tadic de meest geschikte opvolger van deze 3 kandidaten.
Overtoom lijkt me inmiddels iets te oud..
Duarte heeft veel potentie, maar is op dit moment minder dan Honda.

Het is nog wel de vraag of Overtoom en Duarte daar zin in hebben, in Rusland zijn toch veel racisten/racistische aanhangers? Misschien die club niet (geen idee), maar andere clubs volgens mij toch wel. Tadic kan, maar ik weet niet of hij naar Rusland wilt, naar de Premier League of de Bundesliga.
Ikzelf denk dat Tadic in de PL veel beter past dan in Rusland.

Ze vinden wel erg vaak spelers in de Eredivisie, die ze willen hebben..

Tadic moet eerst eens een goed seizoen draaien en dan ook laten zien dat hij het verschil kan maken als het erop aankomt. Volgend jaar kan hij op zijn geliefde linkerkant (nu Chadli zo goed als weg is), dus we wachten het af. Op dit moment is er echt geen enkele club die de vraagprijs van Twente gaat neerleggen. De 6mjn van Groningen met eventuele doorverkoop clausules, het langlopende contract en dan ook nog eens 99% vertrek van andere "grote" spelers (chadli, Mihaylov en Fer) maakt hem nou niet echt een koopje. Duarte en Overtoom zijn minimaal een klasse minder dan Honda dus daar gaan ze het niet mee redden in Rusland.

Als Ajax voet bij stuk houdt, als Heracles voet bij stuk houdt.....

Dan kan je gerust stellen, dat sinds dat Heracles het bod van Ajax weigerde, dat Ajax geen serieuze gegadigde meer is voor Duarte. Oftewel..... met de interesse van Cska is dat voor wat nu betreft de enig geïnteresseerde club!. Of het concreet is.... dat zal nog wel niet èn daarnaast is het lijstje met gewenste opvolgers van Honda ook nog lang!.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren