Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Beschamend’ optreden maakt de tongen los: ‘Hij is een elitespeler onwaardig’

Laatste update:

Eden Hazard heeft zichzelf opnieuw een bijzonder slechte dienst bewezen bij Real Madrid. De Belg verscheen dinsdagavond aan de aftrap in het Copa del Rey-duel met vierdeklasser Cacereño, maar wist daarin geen potten te breken. Sporza spreekt van 'een draak van een match'. Een minuut na de wissel van Hazard - Álvaro kwam voor hem binnen de lijnen - wist Rodrygo een afgang van de Koninklijke te voorkomen met de enige treffer van de wedstrijd (0-1).

De cijfers laten niets aan vertwijfeling over. Hazard kwam tegen Cacereño niet tot een goal, assist, doelpoging of geslaagde dribbel. Ook maakte hij geen enkele overtreding of kreeg hij een overtreding mee. Een kleurloos optreden dus, merkten ook de Spaanse media op. Met name over de fysieke gesteldheid van de aanvaller is veel te doen. Op foto's lijkt Hazard de feestdagen goed door te zijn gekomen. Fans vallen over het vermeende overgewicht van de buitenspeler.

"Het niveau en de prestaties van Hazard zijn echt beschamend, hij is een elitespeler onwaardig", twittert Mancuer, een bekende Spaanse YouTuber. Mundo Deportivo stelt dat Hazard 'als een ster naar Madrid kwam en via de achterdeur vertrekt'. "Hazard weigerde zich nadrukkelijk te laten zien in Cáceres. Zo nu en dan kwam hij in het spel voor, maar het was veel te weinig voor een speler als Hazard. Een nieuw jaar, hetzelfde leven voor de Belg", voegt AS daaraan toe.

Marca stelt dat Hazard, die nog een contract heeft tot 2024, een van de uitverkorenen is om komende zomer te vertrekken bij Real. "De oud-speler van Chelsea zal in ieder geval de hoofdrol spelen in een rampzalige operatie voor Madrid, zowel financieel als sportief. Zijn wissel werpt alleen maar nieuwe zwarte wolken over zijn toekomst als speler bij Real." De basisplaats van Hazard kwam niet geheel onverwachts. Carlo Ancelotti had al aangegeven de Belg vaker te zullen inzetten. Het is de vraag of de Italiaan nu al spijt heeft van die woorden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij lijkt dus vooral wel stil te hebben gezeten tijdens de feestdagen.

Er komen een paar transfers in me op wat geen succes was. Denk aan Carroll, Lukaku en Di Maria bij United. Maar Hazard naar Real Madrid is tot dusver een van de slechtste matches die ik me voor de geest kan halen.

4 januari 2023 om 12:11

Ik snap de vergelijking, maar bij die eerste 3 heb je dan nog wel het idee dat het niet aan hun inzet lag dat het uiteindelijk niet gelukt is. Bij Hazard lijkt het al sinds zijn transfer alsof hij er gewoon helemaal geen zin meer in heeft.

4 januari 2023 om 14:25

De Hazard die Real hoopte binnen te halen was misschien wel de beste dribbelaar die de Premier League heeft gezien de afgelopen 20 jaar. Probleem is dat die versie van Hazard allang al is vernietigd door doodschoppen en blessures. Ik denk niet dat het aan zijn inzet ligt, maar dat zijn lichaam al op instorten stond, vlak voordat Real hem haalde. Hij is de grootste voorbeeld van waarom spelers beschermd moeten worden door scheidsrechters. Check de stats, bijna niemand die zo vaak getrapt is als hij.

4 januari 2023 om 14:32

Heeft 2 jaar lang met blessures gestruggeld he.

4 januari 2023 om 12:11

Mee eens! In 4 seizoenen nog geen 2500 minuten in de Spaanse competitie, omgerekend nog geen 27 volledige wedstrijden. 6,7 volledige wedstrijden per jaar. 5 goals en 8 assists. Voor een slordige 115 miljoen (aldus transfermarkt) toch wel een van de grootste miskopen ooit bij Real en dat kon je al van verre aan zien komen.

4 januari 2023 om 12:59

@ijsmuts, Als je het zo bekijkt... 27 wedstrijden volledige wedstrijden en toch 13 keer betrokken bij een doelpunt is toch bijna 1 op 2 :P

Komt de man niet toevallig uit Kameroen en heeft hij leeftijdsfraude gepleegd? Voetbalt echt als een bejaarde.

4 januari 2023 om 13:21

@ Ijsmuts: had jij van verre al zien aankomen dat Meunier de enkel van Hazard kapot zou trappen waardoor hij diverse operaties moest ondergaan? Dat is heel knap van je, dat je dat zag aankomen. Hij kwam naar Real en was niet fit, dat klopt. Het kostte hem moeite om fysiek op niveau te komen, dat klopt ook. Maar de eerste wedstrijd waarop het leek dat hij zijn vorm weer had gevonden kwam zijn landgenoot en die trapte gewoon keihard tegen zijn standbeen en klaar was die enkel. Daar is hij nooit van teruggekomen.

Er zijn natuurlijk meerdere redenen voor het falen van Hazard in Spanje, maar iedereen, letterlijk iedereen, gaat simpelweg voorbij aan die schop van Meunier, alsof dat geen factor is geweest. Behalve jij dan, want jij zag het van verre aankomen.

4 januari 2023 om 13:32

Schop van Meunier? Tijdens een interlandperiode of wat?

4 januari 2023 om 14:07

@voetbalfreak: CL, november 2019.

4 januari 2023 om 14:07

Wanneer is dat dan gebeurt?

4 januari 2023 om 14:25

@rm1335: mooie manier van beschuldigen en discussieren hou je er op na. Je zegt zelf dat er meerdere redenen zijn waarom hij het niet redt, maar pint mij vast op een van die redenen. Zelf ga je namelijk dus ook voorbij aan 'al die andere redenen'.

4 januari 2023 om 14:26

Ach het is onzin om te stellen dat je dit zogenaamd aan zag komen. De beste man was in zijn 2 laatste seizoenen bij Chelsea goed voor 38 goals en 30 assists. Dat zijn gewoon uitstekende stats voor een buitenspeler in de PL. Scoorde overigens ook nog eens 2x in de gewonnen Europa League finale tegen Arsenal.

4 januari 2023 om 15:18

@ijsmuts: Maar je zegt toch zelf dat je het van verre zag aankomen? Dat doe ik niet en ik pin je nergens op vast, maar als jij dat zegt terwijl de schop van Meunier de voornaamste reden is waardoor hij meer geblesseerd is geweest dan fit, dan vind ik het knap dat je dat zo stellig beweert.

4 januari 2023 om 15:39

Hazard was al lang niet meer de sterspeler die hij in 14/15 was. Voor dat bedrag moet je een wereldtopper (zeker in die tijd) binnenhalen en met alle blessures (grote en kleine) behaalde hij dat niveau gewoon niet meer structureel. Hij moest het hebben van zijn snelheid en dribbel en daarop heeft hij flink ingeboet. Dat hij niet fit (te dik) binnenkwam bij Madrid heeft alleen maar bijgedragen aan de discussie of hij het nog wel structureel op kon brengen.

4 januari 2023 om 15:51

Hazard tikte in 14/15 een hoger niveau aan, maar was ook gewoon wereldtop in zijn laatste 2 Chelsea jaren. Verder had hij in zijn laatste 2 jaar bij Chelsea maar liefst 4 hele wedstrijden gemist door blessures. Hij was echt wel fit op dat moment, en leek zijn blessuregolf van 15/16 voorbij. Dat hij vervolgens te zwaar binnen kwam bij Real, en daarna nog heel veel blessures opliep is dus niet iets wat je vooraf had kunnen zien aankomen...

4 januari 2023 om 16:38

Dan ga je voor het gemak even voorbij aan het feit dat al langer bekend was dat Hazard niet echt leeft voor zijn sport.

4 januari 2023 om 17:04

Daar was anders weinig van te zien in zijn tijd bij Chelsea..

5 januari 2023 om 09:26

Dan heb je bijvoorbeeld de kritiek van Mikel en Mourinho gemist. Hij is ook nooit een speler geweest die hard traint. Dan kun je dus niet op wereldniveau blijven.

4 januari 2023 om 12:12

Er zijn er wel nog wat hoor...

Coutinho naar Barcelona
Pepe naar Arsenal
Griezmann naar Barcelona
Shevchenko naar Chelsea
Torres naar Chelsea
Juan Sebastian Veron naar United
Harry Maguire naar United
Kaka naar Real Madrid

Om er maar een paar te noemen...

4 januari 2023 om 12:22

Haha zeker! Dit is een aardig geflopt lijstje. Zelfs hier maakt Hazard kans op een kop positie. Pepe staat ook hoog.

4 januari 2023 om 12:25

Oef ja Shevchenko en Kaka. Nooit verwacht dat die zo zouden mislukken buiten Milan. Lekker team was dat. Maldini, Nesta, Stam, Pirlo, Gattuso, Seeforf, Kaka, Shevchenko. Poooh.

4 januari 2023 om 12:33

Toch denk ik dat van al deze transfers alleen Coutinho naar Barcelona in de buurt komt van Hazard bij Real.

Heel veel van deze jongens zijn ergens nog wel belangrijk geweest voor hun clubs (shevchenko en Torres hebben bijvoorbeeld nog wel een paar belangrijke goals gemaakt o.a. in de CL en Maguire was in het beste seizoen van Solskjaer één van de betere verdedigers van de PL) , maar van Hazard of Coutinho kan ik me helemaal niks herinneren.

4 januari 2023 om 12:46

Maguire naar United hoort hier toch niet tussen.. staat vaak voor lul, maar heeft prima seizoenen gehad

4 januari 2023 om 12:49

Bij Kaka kwam dat ook vooral door een zware blessure waardoor hij nooit meer terug op zijn oude niveau is gekomen. Een miskoop evengoed nog natuurlijk, maar de omstandigheden voor zijn mislukte transfer lagen niet volledig bij hem.
Verder inderdaad een super elftal en je vergeet voor het gemak Cafu nog.

4 januari 2023 om 13:06

Falcao (united/chelsea) en Higuain (chelsea) passen hier ook wel bij.

4 januari 2023 om 13:24

Een behoorlijke lijst, maar volgens mij is Kaka de enige die heel veel blessures had. De rest was gewoon fit en functioneerde niet of niet naar verwachting.

4 januari 2023 om 13:38

@rm1335:

Ik weet het niet helemaal zeker, maar van Fernando Torres heb ik wel eens gehoord dat hij zijn knie overspeeld heeft tijdens het WK 2010 omdat hij zo graag meewilde, heeft niet voor niks daarna eigenlijk nooit meer zijn oude niveau gehaald. Beetje vergelijkbaar met Umtiti dus, al heeft Torres natuurlijk niet zo'n verval gehad als Umtiti.

4 januari 2023 om 13:43

Als je blessures gaat gebruiken als excuus dan geldt uiteraard ook voor Torres en Hazard. Beide zijn/waren ook niet meer hetzelfde na een lange blessure.

Het blijven allen wel miskopen van formaat natuurlijk, welke reden dan ook.

4 januari 2023 om 13:45

Ik zou Coutinho nog een tikkeltje erger indelen omdat hij er nog twee intikte tegen Barcelona terwijl hij onder contract bij ze stond

4 januari 2023 om 13:47

@psvmanuunited: Inderdaad, Torres had die knie ook, dat klopt, je hebt helemaal gelijk.



4 januari 2023 om 13:50

@ Buffalo: geen excuus, maar een verklaring die meegenomen mag worden in het falen van de speler. Mannen als Griezmann en Coutinho en Shevchenko waren volgens mij gewoon fit. Hazard heb ik niet meegenomen omdat mijn reactie ging over de lijst van Thenry228.

4 januari 2023 om 14:10

Ongeveer elke spits naar chelsea de afgelopen x jaar past hier wel bij

4 januari 2023 om 20:40

Kaka bij Real? Kreeg gewoon amper de kans van Mourinho. De wedstrijden die hij speelde was hij gewoon erg goed.

4 januari 2023 om 12:24

Vooral het verval verbaast mij het meeste. Lukaku speelde een grote rol in het kampioenschap van Inter en Di Maria heeft bij PSG en Argentinie nog successen gevierd. Hazard beslist in zijn laatste wedstrijd voor Chelsea een EL-finale en heeft sindsdien geen fatsoenlijke wedstrijd meer gespeeld. Lijkt bijna permanent te kampen met overgewicht en komt geen lantaarnpaal meer voorbij. Erg jammer hoe het gelopen is.

4 januari 2023 om 12:31

Zeg maar gerust de grootste miskoop in de geschiedenis van het voetbal. Al die andere spelers zoals Coutinho, Griezmann en Lukaku konden nog fatsoenlijk voetballen en scoren. Hazard heeft echt 0.0 bijgedragen aan de successen van Real Madrid de afgelopen jaren.

Tja, en toch zal het Hazard (en Hazard alleen) zijn die beslist of ie vertrekt uit Madrid. Die jongen is 31 jaar en krijgt 400K per week om wat te trainen... Na Real zal ie sowieso zwaar moeten inleveren dus ik zie hem niet zo maar vertrekken eerlijk gezegd (ondanks dat hij zelf zegt ervoor open te staan komende zomer)

Trouwens, ik kan me niet inbeelden dat er zich nog een serieuze Europese club voor Hazard zal melden... die gaat richting USA of de zandbak (als ie zou vertrekken)

4 januari 2023 om 13:14

Maar als je de pens van die gozer ziet traint hij ook niet graag, dus misschien wil hij toch wel weg.

4 januari 2023 om 13:18

Met tegenzin trainen in Madrid voor zo'n 400.000 euro per week is toch wel wat beter dan elders voor misschien een fractie daarvan, tenzij hij besluit er helemaal mee te stoppen. Het is vooral de vraag hoe Hazard erin staat natuurlijk...

4 januari 2023 om 13:50

Ik weet niet hoe Hazard in elkaar steekt, maar er zijn mensen die het doordeweeks lastig vinden om voor de sport te leven en in het weekend opleven als de scheidsrechter voor het beginsignaal fluit en op die manier fit worden in wedstrijden. Geen idee of Hazard met meer wedstrijdritme fitter wordt en daardoor beter in z'n vel steekt, of dat hij ook op een ander niveau niet verbetert. Misschien wel, misschien niet. Maar wat hij nu doet werkt totaal niet.

4 januari 2023 om 15:20

Miss dat zijn oude clubje Lille er iets aan heeft, als invaller? Hij is tenslotte nog maar 7,5M waard en miss omdat het het clubje is waar hij ooit begon miss iets wat hij zelf ook leuk vind en zijn best voor wil doen?

Toch bijzonder dat sommige absolute toptalenten (zoals Hazard en Bale) zich compleet kunnen laten verslaan door de prestaite/ concurrentie binnen een club als Real. Die gasten konden echt wel wat, maar zijn in Spanje helemaal in elkaar gestort. Als in: yes we zijn in Madrid, nu kunnen we ongestoord aan de tapas en de wijn.

4 januari 2023 om 12:13

Bale is nog wel zeer belangrijk geweest, echt niet met elkaar te vergelijken.

4 januari 2023 om 12:18

Is dat zo? Als ik aan hem denk zie ik ook alleen nog maar dat verveelde dikkertje voor me. Al kan ik me zijn eerste seizoenen niet mere zo goed herinneren.

4 januari 2023 om 12:42

2 goals in de finale CL in 2018, Geweldige run in Copa finale tegen Barcelona, in liga meerdere seizoenen veel gescoord (13 , 19, 16 goals). Om hem in hetzelfde rijtje als Hazard te zetten is niet oke.

4 januari 2023 om 12:47

Inderdaad, Bale heeft nog wat bijgedragen aan de successen, waar Hazard echt 0,0 heeft gedaan voor elke prijs die nu op 'zijn naam' staat bij Real.

4 januari 2023 om 14:00

Bale is überhaupt nooit te dik geweest bij Real Madrid, waarom denk je dat hij bij Wales altijd wel beslissend was, al kwam niet eens fit de interlandbreak in? Hazard is bij België de laatste jaren ook dikke drama.

Bale is sowieso een vrij rustige jongen volgens mij die altijd wel moeite heeft (gehad) met het overweldigende aura dat om de club Real Madrid heen hangt. Toen hij ook nog eens een man van glas bleek te zijn kon hij nooit helemaal zijn stempel drukken. En zelfs dan is hij nog een aantal keer beslissend geweest omdat Bale in zijn prima één van de beste voetballers ter wereld was die echt alles had voor een aanvaller. Bij Bale zag het er misschien iets minder flashy uit dan bij bijvoorbeeld een Neymar, maar hij was zo doelgericht en kon de ban in een wedstrijd breken.

4 januari 2023 om 14:34

Praten over Bale terwijl je niet eens meer iets van hem weet, man man man! 🤦

4 januari 2023 om 12:14

Bale toch niet? Die was de eerste 3 seizoenen toch gewoon meer dan prima, met enkele heel belangrijke doelpunten?

Hazard is gewoon eens van de grootste miskopen uit de geschiedenis van Real Madrid, mede door zijn bizar hoge transfersom ondanks dat ie maar 1 jaar contract meer had bij Chelsea.

4 januari 2023 om 12:29

Bale was geweldig bij Real, tot aan zijn laatste 1.5 jaar.
Absoluut geen flop.

4 januari 2023 om 12:34

In dat gevall zit ik er (weer eens) naast

4 januari 2023 om 13:23

Mua, dat heeft niets met concurrentie of druk te maken naar mijn mening. Het is ook niet zo dat Real Madrid nou direct nadrukkelijk levensgevaarlijke concurrenten voor ze gehaald heeft. Vooral Hazard heeft misschien wel te veel kansen gekregen.

Bale heeft meer dan genoeg voor Real Madrid betekend. Niet alleen stond hij op tijdens een blessure van Ronaldo en een keer een dip van meerdere maanden van de laatstgenoemde, maar hij schoot ze ook een CL-finale door. Op een gegeven moment kwam de klad er echter in en hij had niet veel zin meer om dat te doen kantelen.

Hazard kwam met flink wat overgewicht binnen en het duurde erg lang voordat hij uberhaupt fit was. Met dat salaris en zijn prijskaartje lijkt het me dan logisch dat iedereen over je valt. Die heeft zich totaal niet professioneel opgesteld, raakte daardoor ook geblesseerd en dat heeft hem zijn vorm en ook zijn spreekwoordelijke kop gekost.

4 januari 2023 om 14:32

Zijn blessure had wel weinig met zijn overgewicht te maken. Zijn enkel was sowieso gedaan na die tackle van Meunier.

Dat maakt het overgewicht niet minder vergeeflijk, maar het is niet zijn gebrek aan professionaliteit waardoor hij zijn kwaliteiten zo snel is kwijt geraakt.

Blijft toch apart hoe Hazard is weggezakt sinds hij bij Real speelt. Bij Chelsea een uitstekende speler. Dusdanig dat Real heel veel geld voor het laatste beetje van zijn contract betaalde. En dat heeft hij toch geen moment waargemaakt. Het is dat de concurrentie voor grootste miskoop ooit erg groot is, met name Barca heeft daar met Coutinho, Griezmann en in iets mindere mate Dembele een serieuze gooi naar gedaan. Maar Hazard lijkt ook aardig zijn best te doen om die twijfelachtige eer te krijgen.

een hazard zou een paar stappen omlaag moeten doen om weer in het ritme te komen en zichzelf te kunnen laten zien. hij zou, bijwijze van, een prima speler zijn als opvolger van gakpo bij psv. maar ik weet niet eens zeker of dat het huidige niveau van hazard is, zag er tijdens het wk ook heel slecht uit.

4 januari 2023 om 13:28

Hij kan vast nog wel van waarde zijn voor een aantal clubs op niveau, maar je hoeft er geen wonderen meer van te verwachten. Sinds z'n aankomst bij Real Madrid is het er eigenlijk alleen maar slechter op geworden en ondanks dat hij nu niet fit oogt, oogt hij fitter dan tijdens zijn aankomst in Madrid. Zijn verval is allang ingezet. Die speler die hij was bij Chelsea, komt niet eens meer enigszins terug naar mijn mening.

4 januari 2023 om 14:03

Soms denk je vijf minuten dat hij nog zo geweldig kan voetballen als hij dat bij Chelsea kon, maar het niveau wat hij over een gehele wedstrijd haalt zoals afgelopen WK bijvoorbeeld is echt tranentrekkend; dan hoef ik hem niet eens bij PSV te zien. PSV wil graag bouwen, dan weet ik niet of een te dikke mooiweervoetballer met een gigantisch salaris en dito blessuregevoeligheid datgene is wat je wil.

Er zou maar één rechtvaardiging zijn om hem naar PSV te halen en dat is dat hij je nagenoeg zeker kampioen maakt. En daar geloof ik al niet eens meer in bij Hazard, dus laat dan maar zitten.

Met de transfer van Hazard naar Real Madrid blijkt maar weer hoe opportunistisch de voetbalwereld is. Iemand puur aantrekken na een zeer succesvol seizoen.
Zoals o.a. Gareth Bale, Miralem Sulejmani, Nikos Machlas en Donny van de Beek ooit ook is overkomen.

4 januari 2023 om 12:24

Gareth Bale was voor zijn transfer naar Real Madrid twee keer verkozen tot beste speler van het seizoen in Engeland door de spelersvakbond. Hij had dus al zeker meer dan één succesvol seizoen erop zitten. Met de andere namen ben ik het wel eens.

4 januari 2023 om 12:25

Wanneer is het dan niet opportunistisch om iemand aan te trekken? Hazard had wel meer dan 1 succesvol seizoen overigens maar het is toch vrij logisch om iemand te willen hebben die een seizoen lang goed speelt? Je hebt natuurlijk nooit zekerheid dat iemand slaagt, het is altijd op zijn minst een beetje opportunistisch.

4 januari 2023 om 12:42

Hoezo vergelijk je Bale en Hazard met Sulejmani, Machlas en Van de Beek? Die eerste twee hebben het meerdere seizoenen laten zien in de Premier League en waren heel vaak speler van het jaar geworden. Dat kan je absoluut niet vergelijken met die laatste 3. Daarnaast was Bale gewoon een succes hoor. Met hem erbij won Real 5 Ucl’s en hij besliste 2 finales zelf.

4 januari 2023 om 12:57

je vergeet Vlemminx, Charisteas, Vincent Janssen, Finnbogason en good old Alfonso Alves in dit rijtje

4 januari 2023 om 13:50

Ja en bande, Marin, Orejuela, Labyad, Klaiber en Ndombele.

4 januari 2023 om 13:03

Miralem Sulejmani..... het wonderkind van Heerenveen. Ik dacht echt dat we the next big thing hadden binnen gehaald bij Ajax. En toen kwam er een beetje dikkige frommelaar van Groningen waarvan ik weinig wist op dat moment en dat werd een van de beste spitsen van de wereld (en op een zeker moment absoluut de beste).

4 januari 2023 om 13:30

Als dit een vorm van humor is, is het wel een hele slechte. Anders is de vergelijking natuurlijk volslagen fout. Hazard was jaren de grote meneer bij Chelsea, terwijl Bale drie jaar van grote waarde is geweest voor Real Madrid. Sulejmani en Machlas komen niet eens in de buurt van die heren, terwijl ook Van De Beek bij lange na niet in een dergelijk rijtje hoort.

4 januari 2023 om 16:30

Soms vraag ik me echt af hoe sommige mensen met zo veel zelfvertrouwen zulke domme dingen kunnen zeggen.

De grootste miskoop in de geschiedenis van het voetbal. Deze kerel bakt er al voor 3 jaar helemaal niks van. Tuurlijk was die blessure door Meunier zuur maar daarna heeft die kerel ook helemaal niks voor elkaar gekregen. Hij kan niet eens goed spelen tegen de wat mindere teams. Het dribbelen lijkt die ook opeens verleerd. Kan geen lantaarnpaal voorbij. Hopelijk gaat die in de zomer van 2023 eindelijk weg want hij vreet ook nog is enorm veel salaris.

4 januari 2023 om 12:42

Salaris is niet het enige wat hij vreet.

4 januari 2023 om 19:41

Haha, Ik ben niet eens boos op Hazard (of de situatie). Allang niet meer. Boos word ik op spelers als Vini Benzema, Valverde, Courtios.... Omdat ik weet wat ze kunnen geven. Spelers met een toekomst bij Real. Hazard is geen speler van Real. Hij draagt gewoon een Real tenue. Weg ermee! Beter vandaag dan morgen!

Toch snap ik hazard niet koopt je droom
Club je eindelijk voor 100 mil, kom je daar te zwaar aan op de training, waardoor je daarna van de ene blessure in de andere valt. En nooit meer op nivo komt, hij lijkt er gewoon niks meer te aan willen doen om maar weer enigszins op nivo te komen

4 januari 2023 om 14:03

Zeker niet gevalletje Bale😂

4 januari 2023 om 17:56

De laatste jaren Bale komt wel overeen. De goede jaren inderdaad niet.

Hazard is gewoon een van die vele talenten die het een paar jaar goed doet en daarna niets meer laten zien. Een mentaliteitskwestie doorgaans, maar het kan ook gewoon zijn dat een speler om onverklaarbare redenen een paar jaar heeft waarin alles lukt. Zo zijn er al behoorlijk wat geweest die een toptransfer verdienden en daarna een schim waren van zichzelf. Zie je ook vaak bij spelers met een goed WK of EK. Die schoppen bij hun volgende club dan geen deuk in een pakje boter meer.

4 januari 2023 om 13:34

Hazard is gewoon een gevalletje Van Der Vaart, Sneijder, Ozil enzovoort. Ontzettend veel talent, maar op het moment dat ze er hard voor moeten werken, houden ze het niet lang vol. Sneijder en Ozil hebben het nog even geprobeerd, maar Hazard en Van Der Vaart konden zelfs dat niet opbrengen. Het lichaam is niet meer zo soepel als weleer en ze blijven enkel op hun talent vertrouwen. Dan gaat het snel minder worden en zeker als overgewicht een factor is. Dat soort spelers raken achter in hun twintiger jaren in verval. Eeuwig zonde als je het mij vraagt.

4 januari 2023 om 14:37

Idd ja, vooral nadat het voetbal nog intensiever werd, fysiek meer ging vragen.

Opmerkelijk hoe je na paar jaar als één van de absolute sterspelers van de Premier League te fungeren zo diep kan zakken tot het hoopje ellende dat Hazard de afgelopen jaren bij Real Madrid is.

Zijn blessure zal erg bepalend geweest zijn hierin, sneu dat het zo heeft moeten lopen, toch jaren van deze jongen genoten bij Chelsea.

Ik kan hem ook echt niet meer verdedigen waar ik dat eerder wel deed. Hij heeft er gewoon geen zin meer in en helaas zal er ook geen club meer voor hem komen. Dus na dit jaar nog 1 jaar Hazard dat nagenoeg niet speelt en er ook niets voor doet te spelen. Van Bale zijn we gelukkig al af, nu Hazard nog. Scheelt je enorm veel geld aan salaris.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren