Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Barcelona resoluut: ‘Geen twijfel dat hij volgend jaar de trainer is’

Laatste update:

Ernesto Valverde is ook volgend seizoen trainer van Barcelona, zo verzekert president Josep Maria Bartmeu in gesprek met SPORT. De oefenmeester beschikt in het Camp Nou over een aflopend contract, maar de Bartomeu zegt dat de optie in de verbintenis om de samenwerking met een jaar te verlengen zal worden gelicht.

“Er is geen twijfel dat Valverde volgend jaar de coach van Barcelona zal zijn. We gaan hem in de komende tijd erover spreken, dat is ook wat we hebben afgesproken. Hij is een trainer waar wij veel vertrouwen in hebben. Hij doet het geweldig”, aldus Bartomeu, die de prestaties van de oefenmeester bij de Catalaanse grootmacht prijst.

“Hij is een intelligent persoon, kent het spelsysteem van Barcelona heel goed en handelt voor en tijdens de wedstrijden op een manier die onze goedkeuring heeft”, besluit de sportbestuurder. Valverde staat sinds de zomer van 2017 aan het roer bij Barcelona, nadat hij eerder werkzaam was bij Athletic Club, Valencia, Villarreal, Olympiacos en Espanyol.

De 54-jarige coach heeft in zijn trainersloopbaan in totaal negen prijzen gewonnen, waaronder drie met de Catalaanse topclub. Zo werd Barcelona vorig seizoen landskampioen en pakte het eveneens de Spaanse beker. Momenteel leidt Barcelona de dans in LaLiga met 43 punten uit 19 wedstrijden, 5 punten meer dan naaste belager Atlético Madrid.

Een goede zet van Barcelona om door te willen met Ernesto Valverde?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Top. Kan ik nog langer genieten van aanvallend Barcelona voetbal volgens de huisfilosofie... Als ik Frenkie was had ik het wel geweten en met een zo groot mogelijke boog om Barcelona heen gegaan naar een club waar wel een aanvallende coach is die jonge spelers aantoonbaar beter maakt.

16 januari 2019 om 12:49

Tot nu toe doet hij het in alle competities goed dus geen reden om te klagen.

16 januari 2019 om 12:54

Als je eerste staat in Laliga, zegt het heel weinig wanneer je concurrentie slecht is (of ontbreekt). In CL deed Barca het oke, niet speciaals. In Copa verloren ze laatst. Dusja, het is hoe je het bekijkt...

16 januari 2019 om 18:38

De concurrentie slecht is? Het niveau in La Liga is hoger dan ooit. Kijk gewoon hoe goeie ploegen zoals Soicedad, Bilbao, Villareal, Celta en Valencia in de rechterkolom staan. Real laat het afweten, Atletico en Sevilla zijn wel gewoon op de afspraak.

"in CL deed Barca het oke" Afgetekend eerste in een groep met Tottenham en Inter? Kritiek moet kunnen, maar deze sneren zijn echt gewoon flauw. Valverde is afgestapt van zijn 4-4-2 van vorig seizoen en speelt 4-3-3. Enkel in balverlies schakelt men vaak over naar een 4-4-2 waar ik me gewoon in kan vinden. Ik vind dat sommige mede-Barcelona supporters realistischer moeten zijn. Je hebt geen Alves, Xavi, Iniesta en Neymar meer. Soms focust Valverde teveel op verdedigende stabiliteit, absoluut, maar overdrijven is ook een kunst. Het is geen Jose Mourinho...

16 januari 2019 om 12:51

Precies, wat heeft Frenkie te zoeken in Barcelona? Hij gaat niet eens een fatsoenlijke kans krijgen. Zelfs een Arthur die zonder problemen zich heeft aangepast en verder is dan Frenkie, wordt soms genegeerd. Valverde moet perse drie sterke middenvelders hebben om zijn betonen voetbal te spelen...

Als ik Puig was, zou ik zsm weg gaan. Een jongen met zo veel inzicht en drive zal nooit een fatsoenlijke kans krijgen. Zoals een Barca analist zei: ‘puig is verder dan Iniesta toen laatstgenoemde minuten kreeg’. Valverde zal ook nooit alle potentieel uit Dembele halen.

Fijn dat Barca op korte termijn toch nog goede resultaten haalt, maar op het moment dat Messi weg is (of minder goed is) en spelers als Rakitic, Suarez, Alba en Busquets weg/over hun top zijn, zal Barca uit elkaar vallen. Er zit heel veel talent in het team, maar je moet er wat kunnen doen met al het talent.

16 januari 2019 om 13:58

Davit, Barca zal echt niet zomaar uit elkaar vallen, ze hebben de middelen om grote spelers te halen... de 5 spelers die jij opnoemt gaan ook niet allemaal tegelijk weg, zij zullen wel met de tijd vervangen worden net als Xavi en Iniesta, ik zeg niet dat de speler die op hun positie spelen op dit moment beter zijn maar ze doen hun werk prima, alleen Messi is niet vervangbaar.

16 januari 2019 om 13:53

Als er geen artikel over Frenkie is is er altijd wel iemand die hem moet vermelden, Barca heeft Frenkie helemaal niet nodig dus zo erg is het ook weer niet als hij niet komt, lekker naar Paris gaan is prima voor zijn ontwikkeling.

16 januari 2019 om 14:12

Zolang hij nog geen keuze heeft gemaakt en wekelijks op de voorpagina's blijft staan daar blijft het een actueel onderwerp. Eentje die ik als Ajax en Frenkie fan nadrukkelijk volg. Bovendien is hij juist het perfecte voorbeeld om mijn punt te maken aangezien juist hij enorm veel waarde zou moeten hechten aan het type trainer. Net zoals je bijvoorbeeld als voetballende verdediger weinig kans maakt bij Mourinho.

16 januari 2019 om 14:21

Hij heeft al duidelijk gemaakt dat hij sowieso tot aan de zomer bij Ajax blijft, als Frenkie zich echt wil ontwikkelen moet hij onder Guardiola spelen, we weten allemaal wel hoe zwaar de Bpl is, zowel Paris als Barca is niks voor Frenkie, Franse League is dramatisch en Barca heeft al een overvloed aan middenvelders.

16 januari 2019 om 14:26

Hij blijft inderdaad tot aan de zomer, er is echter al meerdere keren aangegeven dat verwacht word dat hij een dezer dagen zijn beslissing gaat maken en dus zou het niets verbazen als zijn transfer deze maand al bekend gemaakt word. Maakt verder ook weinig uit, dagelijks worden we er mee overspoeld hier en je komt nog steeds op deze site dus ik vermoed dat je die paar berichtjes die ik hier soms achterlaat ook wel overleeft.

16 januari 2019 om 14:36

Er zijn 10 artikelen per dag over Frenkie, wat heeft het dan voor zin om hem aan te halen in een artikel waar het totaal niet over hem gaat, zo origineel ben je ook weer niet dus.

16 januari 2019 om 15:15

Het is niet alsof ik hem benoem in een artikel van een willekeurige club. Hij staat daar bijna dagelijks op de voorpagina en de trainer van volgend seizoen zal zeker meespelen in de beslissing van de speler. Ik kan er weinig aan doen dat die overduidelijke link iets te ingewikkeld blijkt voor je.

Je lijkt een beetje goedkoop te willen scoren zoals die mensen die in ieder willekeurig topic zeggen "wat zou Frenkie hier van vinden" etc.

16 januari 2019 om 16:15

In elke Barca topic over Frenkie beginnen terwijl het niet over Frenkie gaat is juist goedkoop, blijkbaar heb ik je geraakt met zo origineel ben je niet, Barca komt met Valverde blijft sowieso volgend seizoen en jij komt met Frenkie haha, probeer volgende keer te reageren zonder frustratie aub.

16 januari 2019 om 14:07

Speelt Barca opeens niet meer aanvallend onder deze coach ofzo? Omdat de coach zijn eigen visie heeft, is het ineens niet meer genieten van een aanvallend Barcelona? Besef je wel dat spelers als Xavi, Puyol, Iniesta, Villa, Pedro, Dani Alves, Thiago, Neymar de afgelopen jaren de club verlieten en ze nog steeds bovenaan weten te staan? Welke club kan dat overbruggen? En nog weten ze leuk voetbal te brengen bij momenten.

We mogen niet zo verwend zijn en denken dat het een spelletje is dat je zomaar kan aanzetten alsof het niks is. Zo werkt het helaas niet.

16 januari 2019 om 14:22

Ze spelen zeker niet zo aanvallend onder deze coach. Er is weinig pressing en er word geleund op de 2 voorin met vooral veel lopende werkers erachter. Dat zowel Coutinho, Dembele én Arthur zelden het maximale uit hun kwaliteiten halen zegt wel voldoende over de aanvallende speelstijl en aanvallende kwaliteiten van de Valverde.

Ik denk dat het er al snel aanvallend uitziet vanwege magistrale bijna onmogelijke passes van Messi die dwars door een verdediging snijden. Het type voetbal dat ze nu spelen is gewoon heel anders en zou ik zeker niet als aanvallend willen typeren.

16 januari 2019 om 15:58

Vooropgesteld dat ik het eens ben met de genoemde spelers die het verschil maken, heeft deze coach wel degelijk invloed op het stroeve aanvalsspel. Zie bijvoorbeeld de wedstrijd Real Madrid - Barcelona uit 2017 (2-3) opstelling: roberto, pique, umtiti, alba, rakitic, busquets, iniesta, messi, suarez, alcacer. Dit is vergelijkbaar met het huidige materiaal.

Een opvallend verschil tussen de huidige coach en Louis Enrique is dat met name Rakitic in aanvallend opzicht de rechtsbuiten plek opvult waardoor er meer diepgang in het spel is.

Jammer voor Barcelona en de fans. Barca is niet meer wat het geweest is, met deze coach en clubleiding. Als Messi straks minder en ouder wordt, dan zal het heel snel over zijn met Barca.

16 januari 2019 om 12:32

Dat denk ik niet. Vergis je er niet in. Weet je nog het duel tegen real? Dat was zonder Messi en iedereen had er geen geloof meer in, om dan maar liefst met 5-1 te winnen zegt wel wat.

16 januari 2019 om 12:33

Tegen die tijd is wellicht Neymar weer terug, en dembele wat meer gewend geraakt aan Barcelona. Dus ik vind dit een beetje een rare reactie, Natuurlijk kan je er niet op voorruit gaan als Messi stopt. Maar u maakt het meteen wel heel drastisch.

16 januari 2019 om 12:47

Juist die 5-1 zegt helemaal niets. Real verkeert al de gehele eerste seizoenshelft in lachwekkende vorm en krijgt in competitie- en CL-verband pak op de broek van de kleinst denkbare clubs. Ze hebben hoogstens vijf goede potten gespeeld.

Dus nee die wedstrijd zegt bar weinig. Het falen van de concurrentie verbloemt het vaak matige spel van Barcelona. Als ik fan was, zag ik Valverde liever vandaag dan morgen sneuvelen als trainer.

16 januari 2019 om 12:51

Laten we eerlijk zijn, de 5-1 hoe knap het ook was van Barcelona lag het eerst en vooral omdat Real Madrid simpelweg slecht was in de 2e helft de eerste 20 minute haalde Real even haar niveau tot Barcelona weer scoorde, 5-1 geweldig zonder Messi tegen de aartsrivaal maar denk maar niet dat Barcelona sterker zal zijn zonder Messi. En trouwens Neymar gaat terug? Hoe kom je daarop? De voorzitter van Barcelona heeft vaker aangegeven dat dit niet mogelijk is en ook niet zal gebeuren.

16 januari 2019 om 14:07

Leider in La Liga weeral eens dit seizoen. Als Barca niet meer wat het geweest is, wat zijn Real en Atletico dan nog waard?

16 januari 2019 om 14:33

La Liga stelt weinig voor als Real ook al zwaar ondermaats presteert.

En daarnaast stel ik dat Barca aankoopbeleid en speelwijze niet meer wat het geweest is

16 januari 2019 om 14:50

Wat hebben Real en Atletico te maken met de vraag of Barcelona goed spel op de mat legt i.v.m. het Barcelona onder Enrique of Guardiola?
Beetje gepikeerd?

16 januari 2019 om 15:51

Neen, een vraag naar Le Papillon. Dus bemoei je verder niet zo veel

Ik snap het geklaag niet over valverde. Ik bedoel hij haalt de resultaten, en niet iedereen was daar in geslaagd. Daarnaast heb ik echt wel leuk voetbal dit seizoen gezien van Barca. En ik heb het gevoel dat Messi spelen onder deze trainer ook wel ziet zitten, en dat is toch wel belangrijk.

16 januari 2019 om 12:47

Leuk voetbal krijg je ook zonder trainer wel met zulke goede spelers. Barcelona heeft zichzelf jaren verheerlijkt met tiki taka voetbal om er net zo makkelijk weer afstand van te doen. Bij Manchester City zie je bijvoorbeel iedere wedstrijd meerdere geniale dingen, van meerdere spelers en worden talenten ook beter gemaakt. Bij Barcelona lijkt het meer teren op de 2 voorin en natuurlijk laten Messi en Suarez regelmatig magische dingen zien, weergaloze spelers en beste vrienden in het dagelijks leven.

tja er is misschien veel kritiek op hem. Omdat hij niet speelt hoe barca hoort te spelen. 4-3-3 en aanvallend. maar staat voorlopig wel ver aan kop in la liga. En in de champions league ook nog niks verloren. Gewoon een hele goede trainer die zijn eigen visie heeft en hier heel ver mee komt.

Tja, ik hoop van niet en niks is zeker met deze president. Die vertelde ook dat dembele en coutinho 100% zeker binnen waren, klopte toendertijd ook niks van. Valverde heeft laatst ook aangegeven dat hij het nog niet wist. Ik hoop dat valverde weggaat.

Top, kan me wel voorstellen dat je dan een flink aantal fans verliest. De lol van naar een Barcelona potje kijken gaat er gewoon vanaf met Valverde aan het roer.

Jammer, maar ik zou ook niet weten wie dan wel, tuurlijk er zijn genoeg goede coaches, maar niet zo heel veel die bij Barça passen. En het is ook niet zo dat bijvoorbeeld Piemonte overgeheveld kan worden, zo heel goed doet hij het ook niet.

16 januari 2019 om 12:56

Quique Setién, Sampaoli, Joachim Löw, Marcelinho, Marcelo Bielsa, Quique Sánchez Flores, Xavi Hernadez. Genoeg namen die het stokje kunnen/zouden overnemen hoor, de beste oplossing zou Setién overnemen van Betis dat is een geweldige coach dat echt durft te voetballen, wat hij op mat brengt met een club als Betis is geweldig, laat staan met Barcelona.

16 januari 2019 om 13:19

Setièn en Bielsa zijn de enige die ik wel vind passen bij Barça. Maar ja die hebben nog een contract. Flores, heb je gezien wát voor voetbal hij bij Espanyol liet zien. En Xavi serieus? Die voetbalt nog en heeft logischerwijs qua trainen nog minder bewezen dan Piemont. Hoop wel dat Xavi ooit Barça gaat trainen, denk wel dat het een goede trainer kan worden.

16 januari 2019 om 13:31

Ik zou tekenen voor Quique Setién. Fantastische coach die zijn teams geweldig voetbal laat spelen, zowel Las Palmas als Betis spelen(of speelden) onder zijn leiding top.

Het is overigens Pimienta en niet Piemonte :-)

16 januari 2019 om 13:45

Thx voor de correctie, 🙈 geneer me wel een klein beetje 🙂 Setièn zou ook mij een hele goede keuze lijken en inderdaad heeft er bij beide clubs goed voetbal laten zien, ligt nog wel 2 jaar vast bij Betis.

16 januari 2019 om 14:18

@wandering

Je moet al een Barça-fan of kenner zijn om deze naam te kennen, dus het is absoluut geen schande ;-)

16 januari 2019 om 14:40

Ik had gehoopt op Xavi als trainer van Barcelona volgend seizoen.

16 januari 2019 om 14:59

Xavi staat nog tot 2020 onder contract als voetballer, weet niet of hij al trainerscursus volgt, maar zelfs dan duurt het nog wel een tijdje eer hij Barça 1 kan trainen. Denk wel dat hij een goede trainer kan worden

Als een voorzitter dit soort uitspraken gaat doen dam moet je als coach extra al leeg zij in voor je baan.

Dat zou ik echt heel jammer vinden. Past totaal niet bij Barcelona qua spelopvatting en normen en waarden.

Hij speelt waardeloos verdedigend voetbal en wint liever met 1-0 dan 4-3. Geen jeugdspelers laten spelen (zelfs bij 3-0 voorsprong tegen slechte tegenstanders mag Alena niet invallen...) maar in plaats daarvan telkens starten met een middenveld van Busquets, Rakitic en Vidal: allen 30+ en zeker niet de toekomst van Barcelona. Als je dan Alena en Artur veel minuten laat maken samen met Busquets of Rakitic, kunnen zij zich goed ontwikkelen... Daarnaast maakt hij spelers absoluut niet beter. Zowel de vaste krachten die er al waren voor zijn komst, als aankopen als Coutinho en Dembele, zijn absoluut niet gegroeid onder zijn bewind. Zijn opstellingen en wissels zijn niet te doorgronden. Ik zie hem graag vertrekken voor iemand die het spelplezier terugbrengt en probeert de naam van Barcelona, zo zwaar beschadigd door dit huidige bestuur, weer te verbeteren.

16 januari 2019 om 14:17

Tot nu toe heeft Barca dit seizoen al 13 wedstrijden gewonnen met minstens 3 doelpunten gemaakt. Dus waar heb je het over? Gemiddeld 60 procent balbezit, gemiddeld 15 schoten per wedstrijd, passing percentage van 89. Hallo, niet zo verwend doen aub.

En Artur maakt toch zijn minuten? Ligt in evenwicht met Vidal qua speeltijd, die kan je ook niet laten rotten op de bank he.

Barca blijft aanvallend spelen, dat blijkt uit de statistieken. Dat het niet zoals vroeger onder Pep en Tito is, kan je Valverde niet kwalijk nemen. Die heeft geen beschikking over een Xavi of Iniesta. Alena wordt het niet, Denis Suarez al zeker niet. Hij doet het op zijn manier. En de manier waarop hij het doet, vind ik knap.

16 januari 2019 om 14:27

@millonario

Ik zie in Alena toch iets speciaals, hij kan een topper worden mits meer speelminuten.

16 januari 2019 om 15:52

Ik niet echt. Vrees dat ie ergens anders minuten zal moeten maken want komt iets tekort.

16 januari 2019 om 16:18

Leuk die statistieken, maar als je alle wedstrijden kijkt, zie je dat het spel nergens op lijkt. Het oude Barca had ook zo'n statistieken, maar speelde tegenstanders dan helemaal dol. Dit Barca speelt de bal doelloos rond en het ontbreekt enorm aan kwaliteit. Alles moet van Messi komen omdat Coutinho dit seizoen nog niet goed presteert. Artur maakt inderdaad best wat minuten, maar dit zouden er veel meer kunnen zijn als de club niet zoveel minuten verkwist aan Vidal (en mindere mate Rakitic). Die man is niet de toekomst van Barcelona: Artur, Alena, Puig, Samper etc. hopelijk wel. Ik heb echt niks met deze coach om al bovengenoemde redenen.

Daarnaast zie ik ook iets in Alena, hoop echt dat hij doorbreekt. Denis heeft inderdaad genoeg kansen gehad. Rafinha en Gomes zullen na dit seizoen denk ik ook definitief vertrekken en wellicht dat Vidal en Rakitic volgend seizoen (eindelijk) eens wat minder minuten krijgen. Dat zou wel kansen bieden aan de jongere middenvelders.

17 januari 2019 om 13:54

Ja, maar je stelling over dat Valverde liever met 1-0 wint is niet waar. En doelloos de bal rondtikken is absoluut verzonnen. Er is bewijs genoeg waarin dit tegengesproken kan worden.

Het is een coach die hamert op discipline, dat moeten die jonge kerels maar zien op te pikken.

16 januari 2019 om 14:20

@paaschkaal

Ben bijna volledig mee eens, alleen over Dembele niet. Ik vind dat hij dit jaar toch stappen maakt en volwassener speelt.

Je zou bijna denken dat je als coach van barca kan zeggen: 'jongens vandaag spelen we 4-3-3, deze elf spelen en amuseer jullie."

16 januari 2019 om 14:28

Dat is wat ze zeiden toen Guardiola er trainer was en ze zijn prestaties wouden bagatalliseren.

Zo zie je maar dat dit absoluut niet is.

16 januari 2019 om 14:44

Ik geloof ook wel dat een trainer nodig is, maar ben er ook van overtuigd dat je je spelers genoeg vrijheid moet geven, zeker je aanvallende spelers. Op het niveau van Barcelona denk ik dat een trainer eerder een people manager moet zijn en zijn jongens scherp moet houden.

16 januari 2019 om 14:55

Bij Guardiola moest iedereen zijn zone respecteren tot de laatste 3e stuk van het veld, daar was men vrij om te lopen en te bewegen hoe je maar wil.

Ik ben Valverde dankbaar, dat zeker. Hij heeft zijn eigen visie en probeert de verdediging te versterken, en dan nog kan je op je kop krijgen van sommige. Tegelijk zie ik ook aanvallend voetbal, dus wat is het probleem. Dit seizoen weeral de leider in de competitie, maarja. Te verwend geworden, denk ik?

Pfff dat meen je niet man.mijn god moeten we nog een jaar met deze nitsnut.dit is een absolute nachtmerrie.hoe kun je zoiets nu al beslissen.je moet het laten afhangen van de resultaten en de behaalde prijzen.als hij met dit team niet ver komt in de cl moet hij gewoon eruit worden gegooid.

Wat een waardeloze president en bestuur hebben we toch.wat zien ze toch in deze man.deze man laten blijven is hetzelfde als zeggen dat je geen vertrouwen hebt in de jeugd.deze man kan totaal niet werken met jonge spelers,hij kan ze niet beter maken.het is een man die liever merkt met 30 jarige spelers die al door hun ervaring weten wat ze moeten doen en dus hoeft hij zelf niet veel te doen.

Het is niet een man die het team goed aanvallend voetbal laat spelen.het is bijna altijd risicoloos terughoudend.het liefst met drie verdedigende middenvelders.het zijn atijd dezelfde elf spelers en hetzelfde spel.het is gewoon een weggegooid jaar.

Als bartomeu de ballen had,dan had hij pimienta volgende seizoen voor de groep gezet.dat is een trainer,alhoewel onervaren,de jeugd heeft getraind en bekend is met de barca style.als het niet pimienta is,dan kan hij gaan voor setien die trainer is van real betis en die ze heel goed voetbal laat spelen.dat zijn beide trainers die de johan cruijff school volgen.laporta nam een risico met guardiola die ook onervaren was,maar wel de barca style kende en het betaalde zich goed uit.dat wil niet zeggen dat het pimieta en setien ook die kant zou opgaan,maar soms moet je wel wat ballen hebben en risico nemen.alles beter dan het voetbal van valverde die denkt dat barca atletic bilbao is ofzo.

Maar ja dit verbaasd met ook niet met zulke hersenloze mensen die de club besturen.ik kan al haast niet meer wachten op 2021,het mag van mij heel wat sneler gaan.

Dit is slecht nieuws voor mij als Barca fan.
Valverde speelt veel te behoudend.
Had gehoopt dat hij niet zou blijven, en dat Barca voor die trainer van Betis zou gaan, of anders Xavi.
Het zal dus nog één jaartje Valverde worden

Wat een zeikerds allemaal. Met het materiaal wat hij heeft doet hij het hartstikke goed. Begin van vorig seizoen, toen hij een Barca overnam van Enrique dat helemaal niks won het seizoen daarvoor, met het verlies van Neymar, pak slaag tegen Real in de supercopa is hij dat seizoen gewoon bijna ongeslagen kampioen geworden in La Liga met beheerst en gecontroleerd voetbal.

Sommige mensen denken echt dat dit Fifa is, gewoon 3-4-3 , hupsakee aanvallen en doelpunten maken tot je erbij neervalt. Als dat zo makkelijk was dan hadden alle trainers dat wel gedaan.

Mensen onderschatten het trainers vak veel te veel, altijd zeiken op trainerswissels en noem maar op. Kijk naar de statistieken, die liegen niet, en statistieken zeggen dat Valverde het prima doet. Hij is een zeer pragmatische coach. Iets wat Barca onder Enrique met al dat risico voetbal totaal niet had. Dus dit is gewoon goed nieuws.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren