Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax-fans zien eigen speler graag vertrekken: ‘Mag weg voor twee kipburgers’

Laatste update:

Als het aan de supporters van Ajax ligt, speelt Calvin Bassey volgend seizoen niet meer in Amsterdam. Dat vertelden ze aan Voetbalzone-verslaggever Jelle Kusters, die afgelopen zaterdag voorafgaand aan de strijd om plek drie tussen Ajax en AZ de meningen peilde van de supporters bij de Johan Cruijff ArenA. Het dramatische seizoen van de Amsterdammers gaat als een nachtkaars uit en vooral het aankoopbeleid moet het hierdoor ontgelden bij de Amsterdamse fans. Ook de toekomst van Edwin van der Sar is als het aan de supporters van Ajax ligt nog van korte duur.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oké nou de lat ligt laag voor Mislintat. Bassey moet je voor minimaal 25 miljoen kunnen slijten. En Amsterdamse horeca is duur maar niet zo duur.

10 mei 2023 om 16:28

Je krijg geen 25 mil voor hem als hij in onze drollen competitie al niet mee kan. In Schotland waren ze al verbaasd dat Ajax zo gek was om meer dan 20 mil te betalen. Denk jij dat clubs met hun ogen dicht naar spelers kijken. Hij struikeld over zijn eigen benen. Je mag blij zijn met een bedrag tussen de 5 en 6 mil

10 mei 2023 om 16:37

5-6 miljoen. Dat is net zo dom als te stellen dat kokcu voor 5 ton weggaat. Probeer eens een keer je aversie tegen Ajax aan de kant te zetten.

10 mei 2023 om 17:52

Dat heeft volgens mij weinig met een aversie tegen Ajax te maken hoor. 5 tot 6 miljoen vind ik al aan de hoge kant. Wat rechtvaardigd dan volgens jou een hoger bedrag dan voor deze enorm beperkte verdediger die zich al amper staande weet te houden tegen het rechterrijtje van de Eredivisie?

10 mei 2023 om 18:16

Ga je kokcu vergelijken met een speler waar je zonder blowtje een lachkick krijgt

10 mei 2023 om 18:19

Inderdaad. De beste middenvelder van de Eredivisie vergelijken met misschien wel een van de meest slechte verdedigers in de Eredivisie

10 mei 2023 om 18:59

Gelukkig heb jij geen aversie tegen Ajax he Japie en dat laat je ook nooit blijken met je 5-6 miljoen aan de hoge kant. Een club uit Engeland gaat daat vast 15 miljoen voor bieden en dan moet je gewoon je verlies pakken. Hato volgend jaar op zijn plek in het centrum.

10 mei 2023 om 19:04

15 miljoen vind ik inderdaad al iets minder ver gezocht dan 25 miljoen al vind het nog steeds aan de de hoge kant. Voor een bedrag van 15 miljoen verwacht ik een betere verdediger dan Bassey

10 mei 2023 om 19:37

Er zal geen club gaan bieden hij zal volgend jaar nog bij Ajax spelen

10 mei 2023 om 21:34

aangezien kokcu waarschijnlijk voor zo'n 45-50 miljoen verkocht gaat worden (100 x zoveel), suggereer jij dat bassey 500-600 miljoen waard is? ;-)

gezien een duidelijk beter hancko voor 7 miljoen gekocht is, vind ik 6 miljoen geen gekke prijs voor bassey ;-)

10 mei 2023 om 21:47

Ik spreek jullie over een tijdje als hij voor 25 miljoen verkocht wordt, houd me er maar aan als hij voor minder weg gaat.

10 mei 2023 om 21:51

Ik sluit het ook niet uit maar dat bedrag ga je niet meer aantikken als hij met grote regelmaat moet banken

10 mei 2023 om 22:00

Keepreach. Kokcu voor 45-50 miljoen? Vandaag niet, morgen niet en nooit niet. Geen club die dat gaat betalen.

11 mei 2023 om 01:37

Anders leg jij het verschil erbij?

11 mei 2023 om 09:38

Anders mogen ze van mij Mislintat ontslaan.

11 mei 2023 om 13:21

Je wil de TD ontslaan als Bassey niet voor 25 miljoen verkocht wordt? Na zo'n rampjaar voor hem en Ajax verwacht je toch niet echt dat hij zomaar nog met winst wordt doorverkocht? de 15 mil die hierboven wordt genoemd klinkt wat realistischer als hoofdprijs imo. maar goed, de voetbalwereld blijft een aparte wereld. Hierdoor sluit ik die 25 miljoen zeker niet uit.

11 mei 2023 om 13:39

Dat bedrag gaat niet meer op. Van Rangers FC de beste achterin zijn en 25 miljoen opleveren, naar de slechtste verdediger bij Ajax. Ik zoek de logica, ja er kan een club als Chelsea komen ja die zonder scouting zo’n bedrag op tafel sodemieteren maar er van uit gaan is echt apart. Toch zeker als ik dan bij ons het centrale duo zie en wij beginnen pas net…

11 mei 2023 om 15:10

Drie redenen: 1 hij is Engels dus er wordt twee keer zoveel betaald. 2 hij is geschikt voor fysiek voetbal en heeft dat al laten zien, precies wat ze in Engeland vaak zoeken. 3 hij is uit vorm en ik sluit niet uit dat hij meer in vorm komt als er een stabiele rechter centrale verdediger naast hem speelt (als Timber weer in vorm raakt), en een linksback die sterk aan de bal is, en een coach die wel iets kan. Bassey kan alleen maar beter.

11 mei 2023 om 16:11

Dan moet hij dus wel aan een Engelse club verkocht worden. Maar je hebt het over in vorm komen, ik dacht dat de 25mil ging over deze zomer. Verder ben ik het wel eens dat ze bij genoeg clubs fysieke verdedigers willen.

11 mei 2023 om 21:26

Oh nee ik had 't niet specifiek over deze zomer!

10 mei 2023 om 19:18

Bassey kan er helemaal geen klote van! Schandalig dat mijn club zo’n blunder maakt op scouting terwijl ze de mond vol hebben over opleiden, idioot gewoon!

10 mei 2023 om 19:56

Je hebt gewoon een aversie tegen Ajax jaakke 😉

10 mei 2023 om 22:19

Je zou het gaan denken. Overigens is dat niet eens zo gek gezien de geweldige prestaties dit seizoen 😂

11 mei 2023 om 13:42

Op Kudus na ben ik als Antwerp supporter niet jaloers op het elftal van Ajax. Als mensen daardoor denken dat ik Ajax haat is prima. Maar het heeft meer te maken met hun aankoopbeleid want vorig jaar was het overal top. Alles wat is weggegaan is niet opgevangen dat heeft niets met haat te maken. Als er een iemand Ajax lijkt te haten is het van de Sar wel.

11 mei 2023 om 14:06

Toch is het vreemd dat Bassie het in Schotland goed deed en ook Wijndal bij AZ.
Beide lijken compleet geen zelfvertrouwen te hebben en dat terwijl Owen echt wel het mannetje was.
Het zo belangrijk om vertrouwen en hebben maar ook te krijgen.
Volgend jaar een nieuwe trainer met mensenkennis die spelers weer plezier in het voetbal geeft.
Slot, Jansen of Jans..

11 mei 2023 om 15:13

Naast Kudus hebben we met Alvarez, Berghuis, Timber, Tadic, Rulli genoeg spelers die wel degelijk kwaliteit hebben laten zien dit seizoen. Brobbey zou ook meer moeten kunnen. Andere spelers zoals Rensch Sanchez Wijndal Taylor Grilitsch Klaassen Lucca en in mindere mate Bergwijn hebben inderdaad weinig niveau. Het aankoopbeleid was inderdaad dramatisch.

Twee kipburgers vind ik wel erg opportunistisch. Een halve kipburger lijkt me realistischer

10 mei 2023 om 17:52

Met bonussen moet je wel op driekwart kipburger uit kunnen komen denk ik..

10 mei 2023 om 21:45

Tja het is wel vrij makkelijk om iemand na 1 seizoen af te schrijven. Hij heeft inderdaad een slecht seizoen, maar het betekent echt niet dat hij(mogelijk in een andere competitie) er niks van kan. Kokcu die je eerder noemt, was een aantal jaren geleden ook niet geweldig en nu noem je hem de beste speler van de eredivisie.

10 mei 2023 om 22:08

Kokcu was inderdaad niet geweldig in het begin, maar Bassey speelt wel heel slecht. Bij Kokcu zag je ook wel eens momenten toen dat je zag hij kan wel wat. Bij Bassey mis ik dat. Wat heeft Bassey bij Ajax bv laten zien waardoor je zou denken die is beter dan pakweg een Magallan?

10 mei 2023 om 22:19

Bassey heeft het in de EL campagne van Rangers, toch erg leuke dingen laten zien. Dus die “momenten” waar jij over spreekt, waren er wel. Het is er bij Ajax niet uitgekomen en misschien komt dat ook wel nooit eruit bij Ajax. Maar vergeet niet dat dit zijn eerste jaar in Nederland is en dat hij nog geen eens zo gek veel gespeeld heeft.

11 mei 2023 om 11:59

Botman was bij Ajax en in Oranje ook drama hé, spelen met ruimte in je rug is niet makkelijk. Dat betekent niet dat Bassey voor een hoop ploegen waarschijnlijk een hele goede verdediger zou kunnen zijn (dat was hij bij Rangers namelijk ook). Ik kan me heel goed voorstellen dat er clubs zijn die vorig jaar vergelijkbare interesse hadden als Ajax en nu met een paar miljoen korting hun interesse hernieuwen. 25 miljoen lijkt me een stijl bedrag maar 15 moet echt wel kunnen.

11 mei 2023 om 16:22

Botman bij Ajax drama? Hoeveel kansen heeft hij gehad bij Ajax in de basis dan? Verder vind ik het een beetje een vreemd argument. Alsof Veltman en Blind goed waren met ruimte in hun rug

Bassey is zo'n speler waarvan ik denk dat hij in Nederland niet geheel uit de verf gaat komen maar als hij naar een andere competitie gaat wel zijn potentie waar gaat maken. We hebben vaker verdedigers gehad die het in NL slecht deden en andere competities redelijk tot goed doen. Of hij 23 mil. waar was/is laat ik even in het midden maar zo slecht als we hier voordoen over hem is hij zeker niet.

10 mei 2023 om 15:29

Helemaal mee eens. Ik zie echt veel potentie in hem, maar in dit falende Ajax als niet-voetballende verdediger steeds gedwongen de opbouw verzorgen is niet te doen. Hij is ideal voor de premier league, lekker de beuk erin gooien en de bal naar de man naast hem spelen ipv naar een mede CV en LB die verstoppertje spelen.

10 mei 2023 om 15:59

Wat voor potentie zie je in hem dan? Hij is snel en en fysiek sterk, maar als verdediger moet je wel iets meer in huis hebben lijkt mij. In de lucht vind ik hem niet bijzonder, positioneel zwak, weinig overzicht

10 mei 2023 om 16:52

Hij is wel kopsterk, tegen Liverpool en bij Rangers won hij veel duels. Positioneel kan ik hem niet beoordelen, want dit seizoen klopt het bij Ajax voor geen kant en vind ik Timber buitengewoon slecht op dat gebied. Dezelfde Timber vond ik daar vorig jaar nog goed in. Daarbij komt het dat hij bij Ajax helemaal kapotgemaakt is in het begin door hem linksback te zetten. Wat een stelletje knurften daar.

10 mei 2023 om 17:30

De potentie bestaat uit "blinde oogkleppen" en stomweg achter het Ajax stempeltje gaan staan en hopeloos blijven wringen in een richting die verre van de uitspraak miskoop ligt.
Zo valt het nog te billijken voor sommigen, gewoon hopeloos in de gedachte blijven hangen dat hij gewoon niet bij Ajax past qua speelsters,e terwijl ze allemaal weten dat hij niet is gescout door een stel idioten met de pincode van deajax creditcard.

10 mei 2023 om 17:38

Inderdaad. Een speler met potentie kan in een mindere fase zitten, maar dan zie je altijd nog een glimps of kleine momentjes van klasse of iets speciaals. Dat heb ik bij Bassey nog nooit kunnen waarnemen

10 mei 2023 om 19:03

@japie: Nee, want jij als Feyenoord-fan en Ajax-basher kijkt natuurlijk elke wedstrijd van Ajax van de eerste tot de laatste minuut. Dus jij kunt het wel weten hoe Bassey speelt in de minuten die hij krijgt.

Maar kun je nu eens stoppen met dat totaal overdreven reageren in elk Ajax-topic?
Je hebt het er maar druk mee he. Dat jij niet moe wordt van jezelf zeg.

10 mei 2023 om 19:20

Want je moet elke wedstrijd van een speler zien om te weten of hij er iets van kan. Als je een speler een stuk 12 of 15 wedstrijden live ziet spelen dan kan je prima een oordeel vellen. Of denk je ook dat scouts van een club 62 wedstrijden van een speler live gaan zitten kijken voordat ze beoordelen of hij goed genoeg is om aan te trekken?

10 mei 2023 om 20:32

Jij hebt 12/15 wedstrijden van Ajax zitten kijken waar Bassey in actie kwam? Ik geloof dat niet. Over bepaalde andere spelers heb jij ook altijd je oordeel klaar, maar die zie jij ook alleen maar op de beelden die hier op de site staan. En op basis daarvan kun je nooit een goed oordeel vellen.

10 mei 2023 om 21:07

Ik heb sowieso Ajax in de CL gezien alle wedstrijden en alle toppers. Verder o.a. de wedstrijden tegen Volendam, GA Eagles en FC Emmen live. Niet altijd deed Bassey mee, maar wel vaak genoeg om er een goed oordeel over te kunnen vellen

11 mei 2023 om 13:41

ik vind hem fysiek eigenlijk ook helemaal niet goed.
Niet elke voetballer hoeft een fantastische techniek te hebben, en ik geloof direct dat spelers als Alvarez of Sangare met hun fysiek voor de balans iets toe kunnen voegen aan een team. En dat geld helemaal voor een centrale verdediger.
Maar dan moet dat fysieke deel wel top zijn. En dat is het niet, hij laat zich mede door zijn matige techniek en motoriek vaak simpel weg zetten, is positioneel niet sterk, en in de lucht ook niet speciaal.
De fysiek sterke verdedigers die de beuk er in gooien in de PL (of andere competities) spelen als een stofzuiger achterin, als hij dat zou doen denk ik dat veel volgers zijn gebrek aan techniek voor lief nemen (al is die voor een voetballer op het hoogste niveau wel heel slecht),

10 mei 2023 om 15:31

Gewoon slecht gescout dus kan je ook zeggen. Je zoekt naar kwaliteiten die in een Ajax elftal passen, en dat is toch met name of een speler comfortabel is aan de bal. Dat is Bassey totaal niet. Dan had je als Ajax gewoon moeten zeggen: goede speler, maar niet voor ons.

10 mei 2023 om 15:56

We zien hem toch wekelijks voetballen? Ik vind het dan ook merkwaardig wat je denkt dat hij wel in het buitenland zou kunnen slagen terwijl het in NL niet gelukt is.
Want de Nederlandse competitie stelt toch weinig voor volgens velen?

10 mei 2023 om 17:41

Wober en kristensen spelen nu bijvoorbeeld wekelijks bij leeds in de premier league. schuurs speelt goed in de serie A en wordt steeds verbonden aan grotere clubs. Dit zijn allemaal verdedigers die bij ajax tekort kwamen. Dan benoem ik Botman niet eens omdat hij niet echt een kans heeft gekregen.

10 mei 2023 om 20:27

@obelix, en Pascal struijk, vertrok vanuit Ajax onder 19 naar Leeds op een leeftijd waar de meesten al 1 of 2 seizoenen bij Jong Ajax zaten, ook basisspeler. Mitchel Bakker, ook hele leuke jaren gehad na zijn vertrek bij Ajax, bij PSG en Leverkusen

10 mei 2023 om 20:22

Inderdaad, Bassey is in potentie echt niet minder dan bijvoorbeeld een Botman. Maar dat zijn nu eenmaal niet echt geschikte spelers voor Ajax.

10 mei 2023 om 21:34

Ik denk dat dit een naam zoals Schuurs wordt, niet goed bij Ajax maar ergens anders heel goed.

12 mei 2023 om 06:53

Maar de vraag is hoe goed hij kan zijn voor Ajax? Ik heb het dit seizoen niet gezien en dat kan niet voor een verdediger van minimaal 23 miljoen. Daar kan hij niets aan doen maar je hebt spelers nodig die bij het Ajax-spel passen. Daarin heeft hij verre van overtuigd

Die meid slaat wel verstandige teksten uit en is nog grappig ook, toppertje.

Ik zie hem graag blijven en trainen onder een echte ervaren trainer die weet wat hij wil en ook weet hoe hij dat over moet brengen. Onder schreuder continu gewisseld van positie en onder Heitinga al helemaal z’n vertrouwen kwijt geraakt. Hij is echt niet zo slecht als mensen roepen dat hij is.

10 mei 2023 om 15:12

Bassey is een pure verdediger die eigenlijk elke bal direct moet inleveren bij de middenvelder voor hem. Bij Ajax wordt echter verwacht dat een verdediger ook mee kan opbouwen en dat zie ik bij Bassey niet gebeuren. Indien er daarom een bod zou zijn waarvoor hij is gekocht, dan zou ik hem daarvoor ook weer verkopen. Hato zou die positie links centraal kunnen overnemen en dan moet je naast Hato een ervaren centrale verdediger zetten die kopsterk is omdat Timber graag wil vertrekken. Dan heb je weer een linksback nodig omdat het er bij Wijndal niet uitkomt. Het blijft wachten totdat het 31 mei is geweest en dan zie ik pas iets gebeuren bij Ajax, te beginnen met het aanstellen van een trainer.

10 mei 2023 om 15:13

Knap van je dat je nog hoop hebt. Bij mij was die hoop al snel weg dit seizoen. Het is een bonk aan spier en hij is redelijk snel. Verder mag ik toch hopen dat je hebt gezien dat zijn techniek en inzicht echt veel te matig is en dat train je niet even bij. Ik vind het echt een enorme flater dat Ajax deze jongen heeft gehaald. Hij past gewoon niet bij het spel dat Ajax wil spelen, naar mijn idee dan.

10 mei 2023 om 16:22

Wat nog vreemder is is dat het advies van de Ajax scouts totaal in de wind is geslagen in deze. Die hadden al gewaarschuwd haal die Bassey niet, want die jongen komt zwaar tekort

Grappig hoe kritisch men is op Bassey, maar Timber - misschien wel onze slechtste verdediger dit seizoen - overal ontzien wordt. Echt, als we een club wijs weten te maken dat die 40-50 miljoen waard is, is dat bijna diefstal. Als we Aertssen dan doorschuiven, die is beter hoor..

Bassey kan niet zo goed voetballen. Maar dat kon Davinson ook niet. Net als Lisandro en Alvarez toen zij naar Amsterdam kwamen. Daar valt prima mee te werken hoor..

Hij heeft een goed fysiek, wint al zijn duels. Heeft de snelheid om met 60 meter in zijn rug te kunnen spelen. Een fantastische lange bal. Het enige matige is zijn positiespel.

Krijgen we dat net als bij Lisandro en Alvarez naar een acceptabel niveau. Is Bassey één van de beste, en meest complete, verdedigers ter wereld in potentie. Dat gecombineerd met zijn Engelse home grown status, is hij echt goud waard.

Ik zou hem dan ook nooit verkopen. Maar eens aanzien hoe hij presteert onder een fatsoenlijke trainer in een degelijke verdediging. Want met die backs, en juffrouw Timber, naast hem het hele seizoen. Is het als nieuwe jongen die niet zo sterk is aan de bal ook onmogelijk presteren.

Niet dat hij dat niet heeft gedaan. Het is dit seizoen gewoon onze beste verdediger..

10 mei 2023 om 15:35

Precies dit, al moet ik wel zeggen dat Martinez vanaf het begin al een stuk beter opbouwend was dan Alvarez, Sanchez en Bassey. Maar als hij wat fatsoenlijke verdedigers en middenvelders voor zich heeft is het een goeie verdediger.

Puur verdedigend is die namelijk een stuk beter dan Timber en zo’n iemand heb je wel nodig bij Ajax achterin.

10 mei 2023 om 16:20

Het verschil is natuurlijk dat we weten dat Timber een hoog niveau kan halen. Bassey lijkt er gewoon heel weinig van te kunnen. Er zijn hier mensen die beweren dat hij de grote man was bij Rangers, maar als ik op het internet kijk zie ik weinig lyrische reacties van Rangers supporters over Bassey

10 mei 2023 om 17:04

Bassey was naar mijn mening ook gewoon zonder twijfel een van de beteren bij Rangers, en afgelopen seizoen waren veel Rangers fans echt wel lyrisch over hem hoor.. Dat hij niets is voor Ajax, en past bij het falende beleid, ben ik het mee eens. Maar er zijn tegelijkertijd genoeg clubs in bijvoorbeeld de Premier League waar hij echt wel een goede speler voor zou zijn. De stijl van voetballen moet hem alleen passen, maar dat is bij de meeste voetballers zo.

10 mei 2023 om 17:40

Ik kan die lyrische reacties echt nergens vinden. Verder denk ik ook niet dat hij het redt in de PL. Hij mist simpelweg de kwaliteit voor dat niveau, want niet goed kunnen voetballen is 1, maar ook in verdedigend opzicht houdt het niet over

10 mei 2023 om 18:44

Ik zie lang niet alle wedstrijden van Ajax, maar tegen Feyenoord in de Arena was hij ook verdedigend echt komisch slecht. Hij heeft geluk dat er maar 1 goal komt uit het feit dat hij geen idee heeft waar z'n directe tegenstander is, maar dat hadden er ook 3 kunnen zijn.

Ik ben wel met je eens dat je hem niet moet verkopen en gewoon een contract van 10 jaar moet geven, want wat er ook gebeurt, binnen die tien jaar is hij zondermeer een van de beste, meest complete verdedigers ter wereld. Misschien zelfs wel allertijden.

12 mei 2023 om 06:56

Nou Lisandro maakte, zeker voor wat hij gekost heeft, meteen indruk en kon je de potentie wel zien. Bij alvarez duurde het wat langer en die heeft meer gekost

Als Haller er nog was zou het er heel anders hebben uitgezien
Ook bij ten Hag liep het stroef.
totdat hij kwam
Als je voor meer maakt speel je achterin makkelijker

Persoonlijk vind ik dat wanneer Ajax een speler koopt voor 23 miljoen zo'n speler er gelijk moet staan . In het geval van Basset geloof ik nog steeds dat hij een erg goede verdediger is maar niet kan opbouwen. Dat is niet zijn fout ,maar een enorme blunder van het aankoopbeleid. Nu hij er is zou ik heb het voordeel van de twijfel geven onder een goede en nieuwe trainer, want er zijn wel een paar anderen die moeten vertrekken Taylor,Bergwijn enz

10 mei 2023 om 17:03

Ik ben het met je eens dat de positie van Bassey niet de positie is waar het grootste transferbelang aan hangt. Er moeten als prioriteiten een RB en een #6 komen. Ook een LB is niet verkeerd.Verder moet je Bergwijn slijten als je er niet teveel verlies op lijdt en er moet een goede concurrent voor de spits bij (geen Tadic daar en Lucca niet kopen). Een goede concurrent voor Rulli is ook niet verkeerd. Een gedegen CV erbij is zeer wenselijk, of zelfs van groot belang, maar of Bassey per se weg moet……de spoeling daar is niet breed.GK: Rulli - aankoopRB: aankoop - RenschCV: (Timber) - aankoop/Hato/Bassey/AertssenLB: aankoop - Wijndal/Hato6: (Alvarez) - aankoop - Vos/Fitz-Jim8:Taylor/Hlynsson10: Berghuis - Godts - KlaassenRA: Conceicao - BerghuisSP: Brobbey - aankoopLA: Tadic/Bergwijn/aankoop - ÜnüvarEr zijn vast meer opties. Dit is even een grove invulling.

10 mei 2023 om 17:13

Zie jij veel potentie ik Hlynsson? Maandag natuurlijk een grote bijdrage geleverd en heeft een prima trap en goed in combinatie, maar toch niet heel veel positiefs gelezen over hem bij wedstrijden van Jong Ajax in het algemeen. En heeft volgens mij ook veelal op 10 gespeeld toch? Recent wellicht iets vaker op 8. Maar het zou best wel ineens zijn wanneer hij eerste backup zou worden in mijn ogen.Unuvar zal hem denk ik ook niet worden. Die maakt nieteens minuten in Turkije en lijkt zich fysiek ook niet echt te ontwikkelen. Daramy komt ook terug. Die zou ik nog wel eens een tweede kans willen zien krijgen. Een eerste kans heeft hij naar mijn mening ook nauwelijks gehad.

10 mei 2023 om 22:39

Hlynsson is veel beter onder Vos omdat hij daar op 8 speelt en veel aan de bal komt. Op 10 onder Heitinga was hij onzichtbaar, puur door zijn rol. Echt wel een speler met potentie. Maar het ligt ook voor een groot deel aan of de trainer het in je ziet.

11 mei 2023 om 23:45

@ajax12321, komt ook wel door de blessure van Fitz want als hij en Silvano Vos beiden beschikbaar zouden zijn dan zou die nog steeds op 10 spelen

10 mei 2023 om 18:42

hoe vaak werd een bal diep gespeeld en hij er helemaal naast zat en verkeerd stond . Noem jij dat een goeie verdediger. Hij kan helemaal niks

Bassey mag inpakken en wegwezen, kan er niets van in een Ajax shirt. Hopelijk komt Brighton terug voor de derde keer, en dan niet weer de fout maken om hem te houden.

als bassey nou gewoon gaat trainen opZen in speel paas dan word hij vanzelf rustiger aan de bal, kijk naar alvarez die is daar in ook gewoon een stuk in verbeterd. Verder moet ajax gewoon middenvelders halen die de bal willen hebben, dat maakt het voor hem ookMakkelijker, want voor nu is het gewoon te lastig met timber naast hem die zelf constant door het ijs zakt, en middenvelders als Taylor en klassen die altijd weg lopen vd bal

Als er daadwerkelijk meer dan 15 miljoen geboden wordt je verlies nemen en verkopen. Als het aankoopbedrag wordt geboden zoals eerder gesuggereerd dan natuurlijk helemaal.

Bij minder gewoon als backup of wellicht als hij zijn vertrouwen terug heeft zit er zelfs nog meer in hem.

Wijndal/Salah Eddine/ Hato het laten uitvechten op linksachter. Kaplan en Hato als lcv laten uitvechten. Rcv een of 2 goede aankooen. Rechtsback Rensch met Sanchez als back up.
Dan staat er een jonge talentvolle verdediging waarmee je zeker bij de eerste 2 moet kunnen eindigen en waar je op verder kunt bouwen om het jaar erop zeker weer mee te doen voor de titel.

Duh, dat geldt ook voor Grillitsch en Sanchez. Ook Rensch, Klaassen en Taylor zijn niet veilig. Noch Tadic en Bergwijn.. enfin. Beeld is duidelijk

Bij Ajax zijn ze de laatste jaren niet zo heel gelukkig geweest in het laten vertrekken van verdedigers.

Wat hebben die kipburgers midaan?

Maar even zonder dollen. Er zijn best wedstrijden geweest waarin hij redelijk gepresteerd heeft, zolang je zorgt dat hij alleen hoeft te verdedigen en niet aan de bal komt. Dat hij wel steeds aan de bal komt is ook een beetje een manco van de rest van de ploeg. Het is een beetje alsof je de bal aan mij geeft en verwacht dat ik me daar wel een beetje uit ga Messi-en...

Wie zijn zij om te spreken voor alle fans dan? Of is dat groepje de hele fanclub.

Dit is toch echt de schuld van ajax zelf je neemt toch aan dat bassey gescout is, en daaruit kun je wel concluderen dat ie voor het spel dat ajax speelt niet geschikt is, als drek de juiste club komt dan bloeit die jonge nog wel op

Van mij mag Bassey blijven als die onzekerheid eruit is dan word het een veel betere speler. Ik stoor me meer aan het feit dat de kwaliteiten van Bergwijn er niet uitkomen. En van de Sar blijft onze club legende maar deed beter zijn werk met Overmars erbij!

Ik denk dat Ajax gewoon de verkeerde club is voor Bassey. Ik denk dat hij bij een Newcastle bijvoorbeeld veel beter tot zijn recht komt. Hij heeft in principe alles mee voor een absolute top verdediger, fysiek ijzersterk en natuurlijk erg snel.

Mijn wens als Ajacied voor volgend seizoen is dat ten eerste van der Sar vertrekt.. En dat hij inderdaad Bassey, maar ook Taylortje meeneemt naar zijn volgende bestemming.. En misschien volgt Mislintat ook nog.. Daar kunnen we nog niet over oordelen.. Maar mijn voorkeur gaat uit naar mensen die Ajacied zijn in hart en nieren of in iedergeval een band hebben met Ajax! Die de filosofie en het beleid kennen binnen en buiten de club!! Geef Ajax zijn gezicht weer terug alsjeblieft!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren