Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Zeeuw legt aanbieding AZ naast zich neer

Laatste update:

Demy de Zeeuw speelt hooguit nog tot de zomer van 2011 in het shirt van AZ. De middenvelder heeft het aanbod om zijn contract bij de koploper te verlengen naast zich neergelegd. "Als je ambities hebt om een stap te maken, is het niet logisch om bij te tekenen", vertelt de Oranje-international woensdag in De Telegraaf.

"Ik ben ook weer niet van plan om meteen weg te gaan", benadrukt De Zeeuw echter. "Champions League spelen met AZ is een mooie affiche. Er is interesse. Maar dat is er altijd wel, als je bij AZ speelt en bij het Nederlands elftal zit. Begin dit seizoen was de situatie anders. Toen wilde ik per se weg, ook omdat ik toentertijd wissel stond."

"Toen was HSV concreet. Kun je nagaan hoe het kan veranderen in de voetballerij. Gelukkig maar, anders had ik dit allemaal gemist." De Zeeuw is bezig aan zijn vierde seizoen bij AZ. Tot dusver deed de twintigvoudig international in 115 competitieduels mee en scoorde hij vijftien keer. Hij speelde eerder voor Go Ahead Eagles.

AZ wil de huidige ploeg zo goed als mogelijk bij elkaar houden en heeft bij diverse spelers de mogelijkheden op verlenging voorgelegd. "Een aantal jongens heeft uitgesproken om verder te willen", weet De Zeeuw. Zo staat Stijn Schaars niet onwelwillend in de al langer lopende gesprekken om langer te blijven dan tot 2010.

Bij Niklas Moisander (contract tot 2011) bestaat eveneens interesse om het contract open te breken. Héctor Moreno, die tot de zomer van 2012 aan de club verbonden is, kan zijn verbintenis ook met een aantal jaren verlengen. Voor de mandekker uit Mexico is er met name uit de Spaanse Primera División volop belangstelling.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel goed anders wil az hem nooit meer laten gaan hij moet vooruit gaan denken heel goed.

De Zeeuw speelt erg goed bij Az dus het zou jammer zijn als hij zou vertrekken, ik denk opzich wel dat De Zeeuw naar een Engelse subtopper kan.

8 april 2009 om 08:20

Als ik hem was zou ik nou gaan genieten van de kers op de taart na al die jaren: Champions League. Ik zou het raar vinden als hij vertrekt, Az kan alleen nog maar beter worden volgend jaar met de relatief jonge spelers: Dembele, El Hamdaoui, Martens, Moreno, Moisander, Poccongoli, Romero, Lens, Luickx etc.
Genoeg mogelijkheden dus om door te groeien, maar het geld zal hem natuurlijk ook wel aantrekken.

8 april 2009 om 11:17

Dit is natuurlijk alleen maar zo wanneer de groep bij elkaar blijft.
Wanneer enkele dragende spelers deze zomer vertrekken, is het kampioenschap denk ik het hoogtepunt geweest. Er moet dan opnieuw gebouwd worden.

8 april 2009 om 08:22

Jammer dat hij weg gaat. Hiij was namelijk een goede schakel in het team.
Ik hoop dat hij nog een leuke engelsclub tegen komt, want daar past hij wel bij.

8 april 2009 om 09:15

@koekjes hij zegt nergens dat hij weggaat, alleen dat het hij het contract dat tot en met 2011 loopt prima vind en niet de behoefte heeft bij te tekenen.
Ik denk dat er niet zoveel spelers zullen vertrekken komend seizoen, ondanks dat Az het erg goed doet, zijn ze toch relatief onbekend. Als ze volgend jaar Cl spelen zullen opeens de clubs in de rij staan

8 april 2009 om 10:16

ik denk dat ook wel een hoop spelers komende zomer een transfer willen maken, nu spelen ze top en zijn ze gewild, voor hetzelfde geld hebben ze volgend jaar een iets minder seizoen of zelfs een dramatisch seizoen, zoals vorig jaar. Kijk een topper, zoals Dembele vindt altijd nog wel een goede club, zelfde geldt voor El Hamdoui en Moreno, maar een hoop andere spelers, waaronder De Zeeuw zitten, in mijn ogen, nu op hun top, dus zullen daar komende zomer van hopen te profiteren. Hetzelfde geldt voor Jaliens, Martens, Mendes en nog een aantal

Als Scheringa nu maar niet denkt aan geld en hem meteen wil verkopen. Erg belangrijke speler in dit Az.

8 april 2009 om 09:34

onzinne opmerking, want was het de club az niet die eerst door iedereen werd verafshuwd omdat er van sheringa niemand wegmocht als je nog een contract had. pas na de transfers van perez, lindenberg, kromkamp zijn ze er daar langzaam wat soepeler in geworden.

maar als er een voorzitter niet voor het geld gaat is het scheringa wel, die vind succes veel mooier als geld want daar heeft hij toch al genoeg van. anders zit je met je bedrijf ook niet in sporten als schaatsen en wielrennen waar je nooit 1 cent winst kan halen, naast alleen naamsbekenheid in het buitenland.

Als hij wilt blijven, moet hij bij tekenen. anders gaat hij voor weinig geld weg van alkmaar. Scheringga is niet gek. ik vind ook dat de hele credit crisis heel goed is voor Az. veel van de buitenlandse club zit nu in financiele problemen. ze geven niet zo makkelijk meer geld weg...

8 april 2009 om 09:21

Scheringa kan wel niet gek zijn, maar hij zal zich toch moeten schikken naar de wetten van de voetbalwereld. Wanneer spelers willen vertrekken, dan gaan ze gewoon. Anders zit die Scheringa van jullie straks opgescheept met een muitende en ongemotiveerde selectie.

8 april 2009 om 11:24

inderdaad. die fout heeft Jan Reker gemaakt met de zuid amerikaans. en stevens is dan de slachtoffers. Het zou wel mooie gebaar zijn van demy om bij te tekenen. vind je niet?.

En trouwens, wel tekenen is logisch, het is zelfs een mooi gebaar naar je club. Als je het goed blijft doen en blijft groeien, dan komen geïnteresseerde partijen vanzelf wel.

8 april 2009 om 08:50

Precies. Hij haar naar mijn idee ook beter kunnen bijtekenen.
toch naar Hsv?

De Zeeuw en Schaars zijn de belangrijkste teamspelers bij Az. Zij zorgen voor de balans in het elftal en doen veel vuil werk. Daarmee ontalsten ze de verdediging Daarnaast heb je de individuele klasse van Dembele, Martens en El Hamdaoui. De keeper is ook erg goed. De verdediging moeten we alleen niet overschatten. Daar zouden ze met de oog op het Cl nog wel een ervaren speler kunnen gebruiken. Die Jaliens blijf ik een kneus vinden. Az zit nu in een positieve flow. Zelfs de bankzitters draaien goed mee. Het is wel knap van Louis wat ie presteert met Az. Zonder hem was Az geen kampioen geworden.

8 april 2009 om 10:51

Ik ben het hier inderdaad mee eens. De keeper, het middenveld en de aanval is mijn inziens zeker Cl waardig. Echter de verdediging is dit zeker niet. Ook de opvolgers op het middenveld bij blessures of schorsingen komen op Europees niveau zwaar te kort. Daarom lijkt het mij voor Az zeer belangrijk dat ze niemand laten gaan en voor de verdediging en het middenveld op zoek gaan naar versterking of een goede back up.

goed bezig in alkmaar.
als het ze lukt om de selectie zo goed als het kan bijelkaar te houden hebben ze volgend seizoen kans om verder te komen in de Cl.
en van gaal weet dat want hij heeft het eerder gedaan bij ajax.
probeer een elftal 2 a 3 jaar te houden en je komt ver anders lukt het niet meer.
daarom lukt het ook geen enkele nederlandse club meer om ver te komen in de Cl
en bij deze van harte met het kampioenschap az
ben ajax fan dus het is wat zuur maar gun het van gaal want heb altijd nog een zwak voor die man

Jammer, jammer en nog eens jammer. Ik had toch gedacht dat hij voor altijd bij az zou blijven, maar jammer. Ik hoop dat hij zijn vorm kan vasthouden. Ik zou hem wel willen zzien in Spanje.

Als spelers zeggen dat ze een aanbieding naast hun neer leggen dan weet je op voorhand al dat ze de club gaan verlaten.

Ook Az gaat met dit fenomeen te maken krijgen.
Als er 1 speler gaat dan vertrekken er meer spelers, ondanks dat je Cl speelt het volgend seizoen

weet niet bij welke club in engeland hij zou passen, in duitsland misschien Hsv en de Spaanse top is te hoog gegrepen denk ik

8 april 2009 om 11:14

Misschien Villa ofzo. Niet echt honderd procent top maar wel een hele goede ploeg.

Laat hem maar nog een seizoen gaan, daarna denk ik dat hij zowiezo zou gaan.

Het is goed zo.

Hij kan ook Az bedanken en verlengen.

Duidelijke afspraken en een minimale clausule. Zodat Az ook verdient. Ambitie is goed maar geef Az ook wat ervoor terug. Dankzij hen is hij wie hij nu is

8 april 2009 om 09:30

Misschien is hij wel niet tevreden over Az. Hij is nu geworden wie hij is door de heer van Gaal en niet door Az. Hij wil wellicht afwachten wat van Gaal gaat doen na volgend seizoen.

8 april 2009 om 11:06

Misschien stemt Az wel niet in met een clausule?
En hij heeft een contract tot 2011 dus voorlopig kan Az vragen wat het wil voor Demy, dus geld verdienen ze echt wel, met of zonder clausule

8 april 2009 om 11:37

@ Swiertje, dan kan je dat toch ook overleggen. Zoals het er nu staat heeft hij uberhaupt geen intentie om bij te tekenen, ongeacht wat er wordt afgesproken. Ben wat dat btreft met Haaggie eens, hij zou ook als dank richting Az bij kunnen tekenen met een clausule. Kijk naar Elija, die heeft hetzelfde gedaan.

Maar goed, het blijft een artikel waarvan de kleine details we niet zullen weten helaas.

8 april 2009 om 16:57

@badhabbit maar wees nou reeel, dan laten ze een clausule van weet ik het? 10 miljoen erin zetten, en tekent hij voor 1 of 2 jaar bij, terwijl hij nu nog 2 en een half seizoen onder contract staat en ze alles voor hem kunnen vragen wat ze willen

8 april 2009 om 23:56

Mee eens Swiertje, ik doelde meer op het feit dat dat een optie had kunnen zijn, i.p.v. het zo naast zich neerleggen.

Az kan nu wel heel stoer roepen dat men de spelersgroep bij elkaar wil houden, maar voor Nederlandse clubs is dit niet realistisch. Az is nog altijd, ook in Nederland, een realitief kleine club en de salarissen zijn er niet heel hoog. Wanneer er zich mooie buitenlandse clubs melden voor jongens als De Zeeuw, Schaars, El Hamdaoui en Dembele, spelen deze jongens komend seizoen gewoon in het buitenland.

spelers tegen hun zin bij de club houden werkt niet, dat heeft het verleden al vaakgenoeg bewezen.

8 april 2009 om 12:07

Helemaal mee eens Ruudpsv!

Valencia lijkt me een mooie club voor deze man. Kan daar erg belangenrijk worden lijkt mij!

8 april 2009 om 09:33

Persoonlijk denk ik, de zeeuw moet in een team spelen waar hij belangrijk is.

Dan komt hij beter tot zijn recht.

Dat is wel vaker met spelers zo, want als ze in ''een topteam'' komen dan spelen ze met andere vedettes... Of ze zijn wisselspeler Of ze hebben een minder belangrijke rol.

Mijn advies : Upgrade bijna Alle salarissen van Az !!!!

De belangrijkste 'speler' in Alkmaar is nog altijd Louis van Gaal. Ik denk dat Az pas echt in de problemen gaat komen als deze topper gaat vertrekken. V.gaal heeft Az tot een geweldig team gevormd waarin ook weinig getalenteerde spelers zoals Klavan, Moisander, Swerts, Van der Velden, Luijckx en Holman aardig meededen. Ook van jongens als Jaliens en De Zeeuw verwacht ik dat ze buiten Alkmaar gewoon minder goed zouden presteren.

Als Az's wonderdokter vertrekt heeft het pas echt een probleem.

8 april 2009 om 10:15

*kuch* Co Adriaanse *kuch*

8 april 2009 om 10:23

Volgens mij is Co nooit kampioen geworden. Zelfs de tweede plaats heeft hij niet gehaald. Wat niet wegneemt dat Co een uitstekende trainer is, daar niet van.

8 april 2009 om 10:36

Zoals Co zelf al aangaf bij zijn vertrek, als je kampioen wil worden heb je Louis nodig.

8 april 2009 om 11:09

Niet oneerbiedig over Co hoor, maar Louis heeft dat elftal wel zo goed als helemaal getransformeerd en verjongt.
Tuurlijk heeft Co Az naar een hoger plan getilt, maar Louis geeft ze net even dat ene duwtje extra richting de top

8 april 2009 om 13:00

@ruudpsv, volgens mij heeft hij dat wel gehaald (2de). Hoe heeft hij anders met een eredivisie club Cl kunnen spelen ?

8 april 2009 om 14:21

Seizoen 1998/1999 is hij tweede geworden met Willem Ii

8 april 2009 om 14:23

Daarnaast de dubbel met Fc Porto seizoen 2005/2006

8 april 2009 om 11:29

Ik ben wel met je eens dat Louis heel belangrijk is voor de toekomst planning van Az. we zullen zien

Valencia is zeker een mooie club voor hem, maar daar gaat hij dan niet spelen denk ik, teveel concurrentie op het middenveld, met veel iconen... Ik ben benieuwd waar hij naartoe gaat, volgend jaar blijft hij zeker bij Az denk ik, want het Wk komt eraan, en bij Az speelt hij altijd...

Bij een buitenlandse club is dat nog maar de vraag, ik zou dat risico niet nemen.. Lekker champions league spelen, een Wk pakken, en dan vertrekken dat is het beste...

Ik denk dat hij wil afwachten wat van Gaal gaat doen na komend seizoen. Ik ben bang dat wanneer van Gaal weg gaat en Az geen waardige opvolger kan presenteren er veel spelers vertrekken. Alle spelers zijn toch lovend over de werkwijze van (voorheen) Adriaanse en van Gaal.
een andere trainer kan het hele opgebouwde proces wel eens afbreken.

kijk naar Psv na het vertrek van Hiddink. Ze zijn dan nog wel 2 maal kampioen geworden, maar toch voornamelijk met het materiaal van Hiddink!!

8 april 2009 om 09:36

Van Gaal is idd heel erg belangrijk, maar hij had niet niet een clausule voor Wk (5 landen?) in zijn contract.


Het ga je goed Demy, maar beter verleng je.

8 april 2009 om 10:59

Van Gaal blijft wel na dit seizoen. Die wil zeker nog Champions league spelen. Daarbij komt dat hij bij een groot land toch niet aan de bak komt, een jaar voor het Wk. In 2010 zullen er veel contracten aflopen bij bondscoaches.

Ik denk dat de spelers van Az zich zelf niet moeten overschatten. Het is gebleken dat spelers die de club verlaten het niveau bij de volgende club niet halen, Kromkamp, Perez, Koevermans, presteren allemaal minder dan in hun Az tijd. Ze zijn allemaal onderdeel van de machine die Louis in elkaar heeft gezet als los onderdeel is het de vraag of ze het ergens anders ook kunnen de Zeeuw zeker die heeft vorig seizoen laten zien dan zonder schaars hij stukken minder functioneerd dan met. Als hij voor het geld kiest moet hij naar het buitenland maar voor het sportieve zou ik bij Az blijven.

8 april 2009 om 16:52

perez is nog steeds een geweldige speler en ik vind zelf dat hij beter speelt sinds hij weg is bij az. maar de rest heb je wel gelijk in kijk maar naar nellise landzaat koevermans kromkamp enz.

Demy de Zeeuw kan bij een Hsv wel een rol spelen als Nigel de Jong dat heeft gedaan. Veel meer zie ik er ook eerst niet in als ik eerlijk ben. Leuke voetballer, maar geen absolute top.

8 april 2009 om 11:03

Begin seizoen al een vervanger aan getrokken, ben de naam kwijt.
Maar was volgens mij een dure tsjech of rus

Verder wel een mooie club voor demy denk ik !

Een opkomende club, blijkt zijn voorkeur te genieten.

Het is te begrijpen dat Demy de Zeeuw zijn contract niet wilt verlengen bij Az. Hij staat tot 2011 onder contract, dus de noodzaak om te verlengen is niet echt aanwezig. Bovendien staat Az niet echt bekend dat ze spelers makkelijk laten gaan, dat is de afgelopen jaren gebleken. Door niet bij te tekenen weet hij dat Az hem volgend jaar wel zal moeten laten gaan, willen ze nog een redelijke vergoeding voor hem ontvangen.

Er staat 2011 mensen, dus dan zou hij nog best 1 seizoen in Alkmaar kunnen blijven. Maar er was al eens interesse uit Duitsland dus de kans dat hij verkocht mag worden is reëel. Ik snap het best wel als hij een stap hoger op wilt. Dat is goed voor Demy, Az, Go Ahead Eagles en het Nederlands elftal.

Dit zijn natuurlijk de vervelende consequenties als dit Az daadwerkelijk kampioen gaat worden.
Een relatieve kleine club die onverwacht kampioen gaat worden. Historisch gezien maak je dit eens in de 25 jaar mee. Bij Az werken sommige spelers hier al 3 jaar naar toe. Nu het kampioenschap zo goed als zeker is kan de honger naar meer wel is gestilt worden. Champions league is een schitterend aficheje, maar ik denk dat diverse topclubs in Europa wel is wakker schrikken en zullen denken..." Elk jaar doen we even kijkje bij Ajax en Psv als we een leuk talentje zoeken, maar laten we is bij dit clubje kijken wat er te halen valt"

Als voor spelers als de Zeeuw, El Hamdoui, da Silva een mooie aanbieding komt...tsja...die jongens waren nou niet van kinds af aan Azer, dat Dsb stadion in ruilen voor Engeland of Spanje is natuurlijk verleidelijk. En dat shirt kan ook wel wat meer historische clubkleuren hebben.

8 april 2009 om 11:28

De meeste spelers hebben een langdurig contract bij A Z, wat dat betreft heeft A Z het goed voor mekaar. En lopen er niet zomaar grote spelers voor niets of weinig weg bij de club. Dit in tegenstelling tot Ajax waar De Jong en v.d. Vaart voor een gering bedrag de poort verlieten.

A Z heeft geen noodzaak om spelers te verkopen, ze spelen volgend seizoen C L (dus extra inkomsten en media aandacht). En het is een hecht team. Tuurlijk kunnen er grote clubs en grote sub tops komen. Maar die moeten dan wel diep in de buidel tasten. Waarmee A Z weer gericht kan investeren. Wellicht wordt A Z de komende jaren niet meteen weer landskampioen, maar ze willen zeker in de top 4/5 mee blijven draaien. Daar is de breedte van de selectie echt wel sterk genoeg voor.

Overigens wel leuk dat je nu eindelijk toegeeft dat A Z kampioen gaat worden, na dit winterstop wist je toch wel met zekerheid te melden dat A Z in zou storten. Niets is minder waar gebleken.

8 april 2009 om 11:44

Hier moet ik je voor de volle 100 % gelijk in geven.
Het naderend kampioenschap heeft de ogen van de scouts helemaal geopend en elke wedstrijd weer zitten er scouts uit alle europese toplanden op de tribune.

C L is natuurlijk wel een prachtig affiche maar als er nu een buitenlandse club komt die ook C L speelt en nog meer salaris biedt..... tja dan is A Z de sjaak. Jammer maar helaas, dan ben je die spelers kwijt.

Het gaat dus spannend worden.
Overigens zal Az met het behalen van de C L en de extra 10 miljoen wel zijn salarisgebouw gaan optrekken.
Mocht Ajax niet door de voorronden komen dan krijgt A Z nog eens 10 miljoen
Tja dan kun je wel wat meer bieden in de salarissfeer natuurlijk

Ik hoop dat Moreno nog lang blijft bij Az, geweldige verdediger! De Zeeuw is in 2011 wel toe aan een nieuwe stap in ze carriere snap wel dat hij de aanbieding naast zich neerlegt, hij wil ook verder in ze carriere. Hij heeft zich enorm ontwikkeld bij Az!

8 april 2009 om 11:01

Gewoon contract (2 seizoenen) nog uit laten dienen.

Dat is toch al mooi zat ? feit dat er dan geen 5-8 miljoen voor krijgt, mooi.

Maar als je hem nu wel zou verkopen voor 5-8 miljoen, kost de opvolger ook dat minimaal, of hij is slechter !


Dus het is al mooi zat dat hij zegt, dat hij nog wel wil blijven !.

8 april 2009 om 11:30

Komend seizoen is het laatste seizoen van De Zeeuw, nog een jaar is teveel voor De Zeeuw en ook financieel is het interessant om hem te laten gaan. In jong-az en met Vejinovic, vd. Velde, Luijckx, Holman nog voldoende kwalitiet in huis qua middenvelders.

Demy moet naar een Europese subtopper gaan ik denk dat hij goed op zijn plaats is bij een ploeg als Aston Villa, Hsv of Valencia of iets dergelijks.

we zullen zien in de toekomst welke club het gaat worden op een 1 of andere manier vind ik fc porto ook wel een leuke club voor hem maar gun hem ook wel een andere mooie club zolang hij maar in het systeem past

De Zeeuw is een prima voetballer, maar we moeten het ook weer niet overdrijven. Hij is voor az echt wel vervangbaar en ik denk dat az de komende jaren alleen maar door zal blijven groeien.

Dan is het heel simpel, dat is geen Cl voor jou De Zeeuw, Az moet hem deze zomer al verkopen, dan kunnen ze nog 10-15 miljoen vangen, als nog 1 seizoen speelt bij Az, dan heeft hij maar 1-jarig contract en kan je hem niet meer boven de 7 miljoen verkopen. Je hebt gekozen en verloren, meteen De Zeeuw verkopen voor een goed bedrag Az en kom met een ware vervanger, In Nederland kom ik niet verder dan Holla(al denk ik niet dat hij kan brengen wat De Zeeuw nu brengt) en wisselspeler Gabri(brengt aanvallend weinig) dus moet Az in het buitenland zoeken of kan die James Holland het al aan?

8 april 2009 om 11:49

Heb je Vejinovic al zien spelen ? De Zeeuw speelt de diepgaande middenvelder aan de rechterkant want zijn defensieve werk is overgenomen door Mendes Da Silva. Nou die rol kan ook ingevuld gaan worden door Vejinovic. Nu nog net zo onbekend als De Zeeuw 3 jaar terug..........

8 april 2009 om 14:53

Vejinovic allias Matic, is meer een nummer 10, maar als Da Silva en Schaars gaan verdedigen kan je inderdaad Vejinovic daar zetten, Liverpool wou hem toch ook al hebben?

Dit is geen groot nieuws. Het is een illussie om dergelijke spelers nog vijf jaar te behouden. Nu is de keuze aan Az of ze hem deze of volgende zomer van de hand doen.

Logisch natuurlijk. Champions League spelen met Az is natuurlijk geweldig, en geen straf, zoals De Zeeuw ook aangeeft. Maar Champions League spelen met bijvoorbeeld Hsv is voor de individuele voetballer De Zeeuw natuurlijk nog mooier. Dat betekent namelijk dat een Duitse topclub je kwaliteiten erkent, in plaats van een Nederlandse subtopclub (wat Az historisch gezien nog steeds is - dit zeg ik als Az-fan).

Volgens mij moet Az het zo aanpakken: stel intern een goede prijs vast voor De Zeeuw, een flink bedrag waarvoor hij deze zomer zou mogen vertrekken. Denk er goed over na, en bespreek het ook met De Zeeuw. Spreek ook met hem af dat als er deze zomer geen club is die aan dat bedrag wil voldoen, dat je hem dan een contractverlenging aanbiedt met een gelimiteerde transfersom die gelijkstaat aan de marktwaarde van een speler die nog maar een jaar een contract heeft (wat zo zou zijn in 2010, als hij dus nog een jaar blijft).

Zo kun je met goed fatsoen dit jaar een hoog bedrag vragen, zonder je speler te demotiveren. Je zorgt ervoor dat clubs in Europa in 2010 niet kunnen denken: over een jaar is hij transfervrij - en tegelijkertijd geef je De Zeeuw een goed uitzicht op vertrek in 2010 - eventueel al in de winterstop.

Op die manier ben je als club verzekerd van ofwel een gemotiveerde Demy de Zeeuw in de eerste helft van het komend seizoen, ofwel een flink bedrag om hem te vervangen.

Slimme zet, je zaakwaarnemer heeft het goed met je voor.
Mits je fit blijft natuurlijk. Speel je komend seizoen Cl met Az en tijdens dat seizoen is Az welhaast verplicht om je te transfereren, om zelf nog geld binnen te halen.
Daarna lekker naar Aston Villa of West Ham United (london) en dan ben je binnen.
Moet je wel presteren bij Az, maar dat doe je nu al, kan in principe alleen maar beter worden. Ik vind je wel een speler voor Engeland, voor Duitsland ook, omdat je daar iets extra's kunt brengen.
Spanje en Italie ben je minder geschikt voor, want daar val je niet op.
Maar ja, wat de gek er voor geeft zal ook bij jou gaan meespelen in je keuze naar een nieuwe club.
Veel succes en alvast proficiat met je eerste titel.

8 april 2009 om 14:04

een zaakwaarnemer verdient niks als er een contract verlengd wordt, dus vrij raar om te zeggen dat zijn zaakwaarnemer het beste met hem voor heeft..

de zeeuw wil gewoon een stapje hoger, en zijn zaakwaarnemer zal daar niet over twisten, aangezien hij dan handgeld krijgt.

Hsv is ook een subtopper,geen europese top.
Ajax won er en een Az zou er ook kunnen winnen.
Als je een stap omhoog wil maken zou je naar spanje,engeland of italie moeten gaan.

8 april 2009 om 13:48

Klopt voor maar liefst 100.000 euro opgehaald

De Zeeuw overschat zichzelf goede speler voor in de Nederlandse competitie maar in Europa komt hij toch tekort.
Als er een goede aanbieding komt zou ik hem verkopen hij is makkelijk op te vangen. Zoiezo zijn Schaars en Da Silva belangrijker voor Az.

Helemaal mee eens Robinho88. Dat Schaars weer fit is, is voor dit Az veel belangrijker.

die jongen wil gewoon zijn grenzen verleggen ! en ik gun het hem ook van harte. en wat betreft een leegloop bij az , dat zou heel goed kunnen. er wordt hier en daar nu al aan veel spelers getrokken vanuit het buitenland en als het kampioenschap binnen is wordt dat alleen maar erger vermoed ik zo !
plus wie weet , misschien wordt van gaal zelf ook nog ergens bonds coach of haalt een europese topper hem op? er is genoeg gaande en overal komen weer de nodige plaatsen vrij !
ik hoop het niet voor az want ze hebben wat moois opgebouwd daar , maar de kapers liggen al volop voor de kust !

8 april 2009 om 17:03

Maar Az is ook al weer bezig met de opvolging. Zo heeft men Jonatas gehaald voor de spitspositie, Vejinovic / Matic kan De rol van De Zeeuw overnemen. Kortom, A Z zal wel wat moeten halen maar het heeft ook alweer een paar nieuwe talenten die al heel dicht tegen het 1e aanzitten.

8 april 2009 om 17:45

Jonathas is er nog lang niet. Begon sterk qwa scoren maar speltechnisch is het nog altijd weinig. Hij heeft dus nog een lange weg te gaan als hij er ooit komt.

Vejinovic(zullen we hem niet meer refereren aan Matic, het is zijn keuze om zijn naam te veranderen en dat hebben wij te respecteren) lijkt de aansluiting te hebben gevonden. Of hij De Zeeuw volgend jaar al kan doen vergeten weet ik niet maar misschien het seizoen daarop wel. In ieder geval ziet dat er wel goed uit.

Goeie keuze van demi. Hij moet gewoon rustig op zoek gaan naar een duitse topper, of engelse subtopper, kan die best wel aan. en az kan weer op zoek naar jonge versterkingen.

Het was wel te verwachten. Hij is 1 van de beste verdedigende middenvelders van Nederland en zeker en vast van Az. Hij kan gerust een stapje hoger gaan en het wordt tijd dat hij die stap gaat pakken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren