Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Valencia wint informatie in over Huntelaar

Laatste update:

Valencia heeft geen officieel bod ontvangen voor David Villa. De afgelopen dagen deden de geruchten de ronde dat Real Madrid opnieuw belangstelling had getoond voor de spits, maar vice-preses Fernando Gómez ontkent de berichtgeving. Wel geeft het bestuurslid toe dat er uit voorzorg bij andere clubs is geïnformeerd naar kandidaten die het vertrek van de topschutter van los Che zouden moeten opvangen.

"Er ligt geen aanbieding voor Villa en als die er al komt dan hopen we dat deze niet al te lang uitblijft. Dit in verband met het sluiten van de transfermarkt", zo citeerden diverse Spaanse media Gómez dinsdagavond . "Al hopen we natuurlijk dat geen enkele club zich meldt. De kans is bijzonder klein dat David bij Valencia vertrekt."

"Een bod van 50 miljoen euro zou bijzonder aantrekkelijk zijn", gaf de sportbestuurder toe. Volgens diverse Spaanse media zou Real Madrid ongeveer 45 miljoen euro voor de topscorer van het recente EK in Oostenrijk en Zwitserland overhebben. "Desondanks kan ik niet garanderen dat we dan alsnog overstag zouden gaan. En zeker niet als Real Madrid enkele spelers in de transfer zou willen betrekken."

Gómez gaf toe dat de directies afgelopen zondag na afloop van de Spaanse Super Cup over Villa hebben gesproken. "Maar dat was meer om Real op de hoogte te brengen van de huidige situatie. Als Real daadwerkelijk Villa wil hebben, dan moet de club zich bij ons melden. Daarna beslissen wij of Villa mag vertrekken of niet."

Mocht Villa uit het Mestalla vertrekken dan is Klaas-Jan Huntelaar een optie, zo besloot Gómez zonder blikken of blozen. "We hebben bij Ajax naar Huntelaar geïnformeerd en we hebben inmiddels alle informatie binnen. Let wel, we hebben een kandidatenlijst van ongeveer acht tot tien spelers. Dit is normaal binnen de voetballerij."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan houden ze nog flink wat geld over ook, hoewel ik denk dat Valencia niet de club is waar Huntelaar zal gedijen.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Huntelaar naar Valencia zou willen gaan. Hij heeft zelf vaak gezegd dat hij alleen weg gaat als er een absolute Europese topclub aanklopt. Iedereen weet wel welke clubs dat zijn, en Valencia zit daar niet tussen.

26 augustus 2008 om 21:33

Met alle respect, maar je weet niet waar je het over hebt. Valencia is al jaren naast Real Madrid & Barcelona de beste club van spanje. Alleen vorig seizoen draaide ze dramatisch... maar ze zijn niet voor niets al jaren lang hofleverancier van het spaans elftal...

26 augustus 2008 om 21:39

Europese topclub heb ik het over. Valencia is nou niet bepaald een Cl winnende club.
huntelaar heeft meerdere keren gezegd naar een absolute Europese topclub. Clubs als Man U, Real, Barca, Milan, Liverpool etc. Valencia is nou niet bepaalt een club die daar tussen past.

26 augustus 2008 om 21:42

Ik geloof toch echt dat Kelvinho gelijk heeft. Hij had het over Echte topclubs, tuurlijk is Valencia een topclub. Desondanks denk ik dat hij clubs bedoeld die kans maken op het kampioenschap in de desbetreffende competitie, maar ook de Cl. Daarvoor acht ik Valencia nog te licht.

26 augustus 2008 om 21:49

Huntelaar is jong genoeg. Hij kan beter geduld hebben. Als Manchester United en Real Madrid dít seizoen al interesse hebben, moet het raar lopen wil hij er volgend seizoen niet spelen, of bij een andere vergelijkbare club. Ik vind Valencia niet bij het rijtje Manu, Real, Arsenal, Liverpool, Ac Milan, Barca horen... Die topclub komt wel. Volgende week, of volgend jaar...

26 augustus 2008 om 22:12

Mooi dat je er zo tegenaan kan kijken als Psv supporter. Ik denk dat huntelaar er verstandig aan doet om niet naar Valencia te gaan. Die club is toch net niet wat bij hem past. Hij kan beter nog 1 jaar bij Ajax blijven. Daarna verwacht ik zeker dat 1 van de clubs waar hij heen wil komt.

26 augustus 2008 om 22:20

sorry maar ik ben het daar niet mee eens, een ploeg als Valancia is dus echt wel een top ploeg, ze hebben al een keer in de finale gestaan van de champions leugeu of zijn jullie dat nu al vergeten.
En draaiden altijd mee in de top 3 van spanje behalve dit jaar dan.

26 augustus 2008 om 22:30

waarom zou valencia hier niet bij horen? ze zijn een paar jaar geen kampioen meer geweest maar dat zijn arsenal en liverpool ook niet.

26 augustus 2008 om 22:32

Met alle respect, Valencia is langzaam aan het afzakken, Atletico Madrid en Sevilla zijn al bijna even grote clubs, Valencia moet het hebben van Villa en Silva, en wellicht zullen ze sommige grote spelers moeten verkopen vanwege geldgebrek. Ik denk dat Kelvinho gelijk heeft door te zeggen dat Valencia niet meer tot de ábsolute top hoort.
on: Huntelaar zou er dan beter aan doen een jaartje bij Ajax te blijven en wachten tot Manchester, Arsenal of Madrid zich meldt.

26 augustus 2008 om 22:44

Inderdaad Valencia is niet echt een topclub. Top zijn er nog maar weinig. Dat ze een paar uitschieters hadden, ok, maar ze strijden niet structureel mee voor het kampioenschap. Hoop niet dat Kjh daar heen gaat, met Ajax speelt hij tenminste nog Uefa Cup.

26 augustus 2008 om 22:51

Valencia is wel degelijk een topclub, maar het betreft een absolute topclub, en dat vind ik valencia nog niet. Valencia heeft in de history 6x Spaanse landskampioenschap behaalt:
1941/42, 1943/44, 1946/47, 1970/71, 2001/02, 2003/04
7x Copa del Rey
1941, 1949, 1954, 1967, 1979, 1999, 2008
2x Spaanse Super Cup
1999, 2004
1x Europacup Ii
1980
3x Uefa Cup
1962, 1963, 2004
2x Uefa Super Cup
1981, 2004
1x Uefa Intertoto Cup
1998
1x Wereldbeker
1966

Vooral de Uefa cup successen en wereldbeker zijn aansprekend maar de wereldbeker dateert al van 1966, in die periode waren ze wel de absolute top. De laatste jaren hebben ze wat ingeleverd qua prestaties (op 2004(uefa) en '06/'07 (1/4 finale Cl) na) en ik denk dat de absolute top toch: Barca, Real, Man utd, Ac en inter Milan of Liverpool momenteel is. En ik denk niet dat hij Ajax verlaat voor een ander team als een van de bovengenoemde. Maar het is en blijft wel een prachtige club met een mooi stadion, mooie stad en goede sfeer (voordat Koeman er kwam.. )

26 augustus 2008 om 22:59

Huntelaar is alleen geìntereseerd om te vertrekken naar de volgende clubs:
Chelsea, Manchester United, Arsenal, Barcelona en Real Madrid.
Hij heet al aan gegeven de sfeer rondom het Italiaanse voetbal niet interessant vind en er niet zou willen spelen.

26 augustus 2008 om 23:08

Ach, zodra Huntelaar een paar miljoen euro per jaar kan gaan verdienen dan gaat hij toch wel overslag hoor...
Of dat nou Valencia is of niet. Zowiezo moet hij een nieuwe uitdaging hebben. De Nederlandse competitie is niet intressant meer voor hem. (ondanks hij nog geen landskampioen is geworden)

26 augustus 2008 om 23:09

Arsenal? Als Arsenal in dat rijtje zit dan kan Valencia best erbij. Ongeveer hetzelfde niveau in de Champions League (niet titel kandidaat maar outsider) en eigenlijk hetzelfde nationaal. Arsenal speelt natuurlijk mooier voetbal dus dat spreekt veel meer mensen en voetballers aan, maar ik denk echt niet dat Arsenal in staat is een grote prijs te winnen zonder een paar toppers te kopen. Ze kiezen steeds voor het jeugd maar die zijn of te wisselvallig of ze verlaten het team voordat ze op hun piek zijn.

26 augustus 2008 om 23:27

2001/02, finalist in de Cl hoor, vergis je niet!

26 augustus 2008 om 23:36

Bij Valencia anders ook hoor.

26 augustus 2008 om 23:57

2x zelfs, maar dat is ook niet iets van pas geleden!

ontopic: Het beste is dat hij nog eventjes wacht zodat hij naar een grotere club kan gaan, aangezien deze ook belangstelling in hem hebben

27 augustus 2008 om 00:48

had begrepen dat ajax 4 mjl per jaar salaris wilde bieden aan kj. moet valencia wel erg veel over hebben als ze én de transfersom willen betalen én meer salaris willen bieden....

27 augustus 2008 om 01:42

Nee maar persoonlijk vind ik Huntelaar toch nog iets te licht voor zo'n absolute topclub. Wat moet Huntelaar bijvoorbeeld bij manchester united, concurreren met Tevez, Rooney, en weet ik veel wat voor ergere spitsen ze daar hebben lopen.

Ook zou ik hem liever niet bij arsenal zien, die hebben adebayor, van persie, en mijn persoonlijke favoriet walcott ( Hoewel ik die niet altijd echt in de spits zie spelen )

Liverpool is al voorzien met kuijt, torres, babel.

Ac Milaan, lijkt mij een optie samen met Pato, want noem mij eens een paar spitsen daar ( jonge spitsen ) maar Milaan zie ik niet een sprong in de diepte maken om risico's te gaan nemen gezien dat ze dit jaar ook geen Cl spelen.

En Barca lijkt me ook niet echt logisch met Henry Bojan Messi Eto'o om zich heen.

En Chelsea zou gewoon een domme keus zijn...( met alle respect )

Wat ik een logische club zou vinden voor huntelaar is eerder een club als Everton, Atletico, As Roma ( samen met Totti ), of wellicht een Bayern Munchen, Werder, Schalke...

jaartje of 2-3 om dan een echte monsterdoelpuntenmaker te worden bij de topclubs...

( mijn excuses voor onvolledigheid in dit bericht.. )

27 augustus 2008 om 01:44

Daarom heeft Spanje al jaren lang behalve vorig Ek niks gewonnen...

Gevallen topclub, al hoop ik het beste voor Valencia, gun het ze echt

27 augustus 2008 om 07:18

dit is nou weer een opmerking die niet klopt.

met zijn kwaliteiten moet ie die club beter maken,dus met hem erbij zouden ze wel cl kunnen halen.waarom moet elke voetballer in een gespreid bedje vallen?

27 augustus 2008 om 09:30

wat je je dan ook af moet vragen is of huntelaar wel een directe versterking is voor een absolute topclub, want een absolute topclub wil ook een absolute topspits, en dat is hij met alle respect niet, dat zijn dan spelers als villa, torres, eto'o adebayor en dergelijke, als je het zo bekijkt is huntelaar geen absolute topspits, valencia geen absolute topclub, dus passen ze best bij elkaar.

27 augustus 2008 om 13:26

Dit soort uitspraken zijn al vaker over huntelaar gedaan, en hij bewijst elke keer het tegendeel, van agovv naar heerenveen was het al zou hij dat aankunnen stap waarschijnlijk te groot, van heerenveen naar ajax, opnieuw zou hij het waarmaken stap waarschijnlijk te groot. Hij bewijst wekelijks het tegendeel, dus voordeel van de twijfel. En nog belangrijker, ajax is een ploeg waar je als spits niet al te snel slaagt, er wordt veel van een spits geeisd, hij voldoet aan al die eisen. Ik denk dat hij een absolute versterking is voor een topploeg, hij is steeds beter geworden in het mee voetballen, zonder zijn kwaliteiten als afmaker te verliezen.

28 augustus 2008 om 22:17

ik vind valencia een mooie club maar om zo ver in de geschiedenis te kijken heeft geen zin. want dan is ajax qua prijzen ook een absolute topclub en nu spelen ze uefa cup.

Hoop niet dat deze transfer doorgang vind, dat betekent dat de Nederlanders weer een grote concurrent erbij hebben bij Real, tevens verliest Ajax en van zijn belangrijkste spelers en ik denk niet dat Valencia een goede club voor hem zal zijn
Maar voor de Graafschap zal het wel goed zijn, want dat krijgt dan een deel van de transfersom van Huntelaar maarja ik hoop niet dat Huntelaar naar Valencia vertrekt

26 augustus 2008 om 21:38

Volgens mij krijgt de Graafschap niks hoor maar Psv.

Ik weet niet of Huntelaar hier zou willen spelen. Tuurlijk het is een mooie club maar of hij dit ook een echte topclub vind zoals hij zelf aangaf waar hij alleen voor wou vertrekken vraag ik me af

26 augustus 2008 om 21:45

Ik weet niet of je het weet maar Huntelaar heeft 6 jaar in de jeugdopleiding van de Graafschap gezeten dus de Graafschap krijgt opleidingskosten

Maar ik zou toch liever hebben dat hij nog een jaartje blijft bij Ajax en dat hij volgend jaar vertrekt voor veel geld naar Real Madrid, dat zou ik een ideaal scenario vinden

26 augustus 2008 om 23:01

Heerenveen is de enige die een aantal % heeft in zijn transfer..
Ajax heeft toendertijd alles gekocht alleen heeft heerenveen iets van 10% recht op het geld. Dus er is niks mer voor Psv en de Graafschap bij. het blijft niet zo dat ze er aan verdienen..

26 augustus 2008 om 23:38

Huntelaar weg, kopen ze Berg weer voor 15 miljoen, koopt groningen Everton van Heracles. voor 2 miljoen. schiet niemand iets mee op.
laat Huntelaar maar mooi een jaartje blijven, is veel beter voor Ajax, Fc groningen en Heracles.

26 augustus 2008 om 21:50

psv krijgt helemaal niets want die hebben al geld gekregen van de transfer van heeren naar ajax

26 augustus 2008 om 22:33

Inderdaad, het is zoals Ajax_pc het zegt. Overigens denk ik dat Huntelaar wel toe is aan een stap hogerop. Ik denk in ieder geval dat hij de kwaliteiten er wel voor heeft, mits ze hem op waarde schatten (als killer).

Huntelaar zal denk ik niet naar Valencia willen. Het blijft toch een club die net niet bij de absolute top van het voetbal hoort. Ik verwacht dat Huntelaar nu gewoon nog een jaar in Amsterdam blijft, want Manchester United gaat voor Berbatov en Real Madrid voor Villa. Als Ajax slim is vragen ze gewoon 10 tot 15 miljoen meer voor Huntelaar nu de transferdeadline in zicht komt. Dan heb je de hoofdprijs of je hebt je sterspeler nog een seizoen. Dus gewoon 40 miljoen vragen.

26 augustus 2008 om 21:58

Valencia is inderdaad niet de absolute top. Maar: is Huntelaar dat dan wel?

David Villa is een wereld voetballer dat bewijst hij week in week uit.
Hij is die 45 miljoen dubbel en dwars waard. Hij scoort geeft assists zoals die mooie steekbal tegen Real afgelopen wedstrijd en kan vrije trappen nemen en is erg bewegelijk.

Hij moet hogerop als je kijkt naar Valencia zitten er nu maar 2 wereld toppers.
David Villa en David Silva.
Ik ben erg bang voor Valenica dat als David Villa vertrekt David Silva dan ook meteen vertrekt. Huntelaar is een goede vervanger voor Villa alleen denk ik dat Huntelaar, beter past in het Engelse voetbal wat meer direct is en een echte target man kan worden.

Vele clubs zijn op dit moment op zoek naar goeie spitsen die bereikbaar zijn en die zijn schaars. Tot de beste aanvallers die gekocht kunnen worden behoren Berbatov die gaat naar Man United, Villa, en Huntelaar.
De rest de Torresjes de Drogbas die blijven allemaal bij hun club.

Wat iedereen moet weten is dat er nu 4 clubs Klaas Jan op het laaste moment kunnen kopen.
1 Man United als ze Berbatov niet kunnen krijgen
2 Tottenham Hotspurs als ze Berbatov verkopen ze hebben maar 1 aanvaller Bent
Berbatov is nu uit de selectie.
3 Real Madrid die zoeken ook naar een Spits
4 Valencia als Villa wegaat.

Ajax wil hem natuurlijk niet kwijt maar ik ben bang dat een club op het laaste moment met een zeer hoog bedrag over de brug komt.

26 augustus 2008 om 21:39

Berbatov wil weg en zal hoogstwaarschijnlijk ook naar Manchester United vertrekken. Huntelaar wil zelf niet naar Tottenham, hij had immers aangegeven Ajax alleen voor een club te verlaten die tot de top van Europa behoort en Cl speelt. Volgens mij komt Tottenham daar niet in uit. Dat zijn er dus al 2 minder. Real Madrid zal Villa nog wel binnenhalen, als ze die 45 tot 50 miljoen bieden op hem. Dan blijft alleen Valencia over. Die club zal dan in een tijdsbestek van 3 tot 4 dagen Huntelaar moeten weghalen uit Amsterdam. Als Ajax slim is vragen ze de hoofdprijs (iets er boven nog: 40 miljoen) en dan duurt het onderhandelen zo lang dat de uiterste transferdatum vanzelf verstrijkt. Dus kunnen wij gelukkig nog een jaartje van Huntelaar genieten!

Nou zal het mij ook niet verbazen dat Kjh naar Valencia gaat. Het is echt wel een top club in europa. en als hij daar presteerd zal hij sichzelf eerder in de kijker spelen als bij Ajax. Valencia heeft vorig seizoen dan wat minder geprestreerd maar dit jaar kamtt dat wel goed. Ik vind het een belediging voor de club als zij niet als top club worden gezien.

Hij komt niet dat heeft van basten al gezegd en ik zie valencia ook geen 30 miljoen uitgeven. Bovendien wilt Huntelaar alleen naar de grote europese topclubs zoals
Manchester united en real madrid. Die voorzitter is ook raar meteen huntelaar noemen als eventuele opvolger terwijl hij nog 9 andere op een lijstje heeft staan ( ik zou denken als speler dat ik dan als 2e keuze wordt gehaald).

Huntelaar moet gewoon naar man united gaan.dit is mijn voorstel:man united moet 15 miljoen bieden en saha of gewoon de 30 miljoen die voor berbatov waren aan huntelaar besteden.

Kan ie beter niet heen gaan dus. Weet hij bijna zeker dat hij het jaar daarop alsnog naar Real kan(als je Vdv als voorbeeld neem )

Maar even zonder geintjes is het natuurlijk wel een geweldige club voor hem. Ik zie op dit moment geen enkele absolute topclub die hem nodig heeft en is de kans vrij groot dat hij op het tweede plan beland mochten ze hem wel halen, te veel concurrentie vrees ik. Bij Valencia zal hij het vertrouwen krijgen en dat is nodig om door te groeien tot absolute topper, en dat kan je pas worden als je op het aller hoogste niveau wekelijks speel.

Typisch zo'n geval van ieder voordeel heeft zijn nadeel
Ik hoop dat Huntelaar nog één jaartje blijft en dan een topploeg vindt
waar hij in de basis staat

Gewoon 30 miljoen pakken!

Volgens mij wilde Huntelaar inderdaad niet naar Valencia, het is een leuke club, misschien ook wel voor hem, maar ik denk niet dat Valencia 1 van de topclubs is waar die het over had. Ik heb nog steeds het gevoel dat ie blijft, dat gaat ook wel gebeuren als Ajax standvastig genoeg is. Huntelaar begrijpt het standpunt van Ajax daarin ook best wel, hij moet begrijpen dat Ajax hem niet in de laatste week voor de sluiting van de transfermarkt wil laten gaan. Maar de geruchten worden wel steeds sterker dat moet ik toegeven.

De situatie die je nu een beetje krijgt is trouwens wel interessant:

- Real Madrid wil Huntelaar of Villa
- Valencia wil Villa niet kwijt, maar raken ze hem toch kwijt aan Real, dan willen ze Huntelaar.

Van deze 2 maakt Real het meeste kans denk, allereerst omdat ze eerder bereid zijn om meer geld op tafel te leggen en ook omdat Huntelaar Real meer als een buitenkans zal zien. Ik denk dat ie in tegenstelling tot Koeman, Valencia een te missen trein vindt.
Uiteindelijk hoop ik als Ajax supporter gewoon dat Ajax gewoon volhoudt en Huntelaar onder geen beding laat vertrekken in de laatste week voor de sluiting van de transfermarkt. En dan mogen deze clubs gewoon hun lijstje verder af gaan. Go Danny!

26 augustus 2008 om 22:03

Go Danny? Je bedoelt Danny Blind de marionet van van Basten? Nou die kan pas gaan als van Basten aan de touwtjes trekt hoor.

Voor ajaxsupporters zou het beter zijn als Huntelaar blijft, maar ik vraag me af hoe de aandeelhouders en penningmeester daar over denken. Een jaar minder contract is een hoop minder transeferinkomsten

26 augustus 2008 om 22:30

Danny zal toch moeten onderhandelen, Van Basten wil m gewoon houden dat is wel duidelijk.

De mening van de aandeelhouders doet er helemaal niet toe. Ajax heeft zelf een meerheidsbelang in haar eigen club. En veel van de aandeelhouders, die alleen inspraak hebben op een aandeelhoudersvergadering, zijn passief. Het Ajax aandeel is meer symbolisch en reageert niet tot nauwelijks op veranderingen binnen de club. Het nadeel van de beursgang is de inspraak van de raad van commissarissen, die ook inspraak hebben. In dit geval zullen ze alleen hun fiat moeten geven aan de transfer, zij kunnen de transfer dus tegenhouden, als ze hen willen dwingen om hem te verkopen, wordt het verhaal nog ingewikkelder. Aangezien er onlangs met de nieuwe afspraak is gemaakt over het kapitaal dat op het veld moet staan, is het nauwelijks denkbaar dat deze raad de technische directie zal weerhouden in het willen behouden van Huntelaar bij Ajax.

Wat betreft die transferinkomsten kan je ook nog wat anders zeggen, voor Ajax is het belang momenteel groter om kampioen te worden en weer eens Cl te halen, daar heeft Ajax behoefte aan, aan transferinkomsten veel minder, daarin heeft Ajax het juist prima gedaan in de afgelopen jaren.

Naar valencia gaan zou geen goede stap zijn voor huntelaar. Denk dat hij er wel een stuk of 15 in zou schieten bij valencia, maar dan komt er weer een nieuwe trainer of voorzitter die zijn eigen aankopen wel doen en die dan laten spelen tenkoste van klaas. Bovendien als hij een jaartje wacht dan zullen er nog betere clubs komen die hem willen hebben.

Kelvinho , Arsenal is tog ook geen Cl Winnende Club maar is toch ook Europese Top ??

26 augustus 2008 om 21:49

Ik noemde een paar clubs. Vandaar dat ik zei "clubs als Man U, Real, Barca, Milan, etc " (sleutelwoorden: als, etc).

Mogen dat even duidelijk zijn.

26 augustus 2008 om 21:57

Volgens mij stond Arsenal nog niet zo heel lang geleden in de finale van de Cl en kampioen van Engeland wordt je ook niet zomaar.... Arsenal staat dus wel in het rijtje: Man Utd, Real Madrid, Barcelona...

26 augustus 2008 om 22:19

Gozer, quote me waar ik zeg dat Arsenal er niet in hoort. Natuurlijk hoort Arsenal in dat lijstje. Maar ik noemde een paar clubs als voorbeeld. Kom op, lees aub goed.

On topic: Huntelaar heeft gewoon gezegd alleen naar een absolute topclub te gaan, dus naar Valencia gaat hij naar alle waarschijnlijkheid toch niet.

nou als jullie huntelaar wille 30 mil +zigic dan moge jullie hem hebbe

Als David Villa toch naar Real Madrid vertrekt dan heeft Huntelaar wel enorm veel kans op een basisplaats Bij een spaanse (top)club want hij wilde voor niets minder Ajax verlaten maar dan is de vraag hoeveel heeft Valencia voor Huntelaar over persoonlijk vind ik Valencia niet echt bij Huntelaar passen hij kan beter naar een club gaan met betere spelers om zich heen.

Villa gaat niet weg. Hij heeft al vernieuwd contract met Valencia dus kans is heel klein dat hij weg gaat.

26 augustus 2008 om 21:54

David Villa heeft nog helemaal niks getekend.
Hij heeft wel een nieuwe contract aangeboden gekregen.

Dat is een grootverschil tussen wat jij post en de werkelijke waarheid.

26 augustus 2008 om 23:41

uhm weet je dat wel zker?

Villa heeft al getekent hoor tot medio 2013.
Las ook nog ergens een leuke quote dat hij zei dat hij het prima heeft bij Valencia en zijn contract nog voor nu wil uitdienen.

ik denk dat Huntelaar als nog weggaat bij ajax.maar ajax heeft ook gezegd dat geld nu niet belangrijk is.hoop dat ajax zich aan zijn woord houd en Huntelaar behoudt.

Tja, Valencia 52 miljoen voor Villa en Ajax 35 voor Huntelaar.... mooi scenario maar ik denk niet dat Huntelaar naar Valencia wil. Echt irritant overigens dat clubs als Manunited en Real pas zo laat in actie gaan komen, want dat ze nog zaken gaan doen is zeker.

Het maakt mij niet uit waar hij heen gaat, zolang ze hem maar verkopen, want dan krijgt mijn cluppie (sc Heerenveen) weer 20% van de transfersom, want zo slim waren ze wel om dat in zijn contract op te laten nemen!!

Tjonge, tjonge, een stukje pragmatisch realisme bij een aantal Vz posters is geen overbodige luxe...............
Er wordt gesuggereerd (door velen) dat Huntelaar alleen vertrekt naar een Europese topclub.
Afgezien van het feit of een Huntelaar deze pretenties wel waar kan maken, is deze uitspraak natuurlijk een zoethoudertje voor de supporters indien een transfer niet doorgaat of de verwachte belangstelling maar uitblijft.
-
Ook bij Huntelaar draait het in de eerste plaats om "poen"!!
En dan zijn ook Valencia en Tottenham voor een Huntelaar even aantrekkelijk als wie dan ook.
Met een lucratief contract annex riant salaris van bijvoorbeeld een van deze twee is Huntelaar vertrokken, zelfs op 31 augustus, en staat hij een dag later bij de presentatie doodleuk in zijn nieuwe shirt tegenover de media te verklaren dat dit "de club van zijn dromen is".......... zoals iedere speler in zijn positie zou doen..
Het al maandenlang weigeren van de ondertekening van een verlengd contract vormt een meer dan voldoende indicatie..............
-
en dat Huntelaar verkocht wordt bij een bod dat 300 procent de investeringswaarde vertegenwoordigt, staat als een paal boven water.
kapitaalvernietiging van, pak 'm beet, tussen de 15 en 20m zal geen enkele club zich veroorloven.... zeker een beursgenoteerde onderneming niet....

26 augustus 2008 om 22:10

Helemaal met je eens. De door jou genoemde clubs zijn qua salaris en competitie natuurlijk vele malen groter dan in Nederland. Verder moet Ajax ook weten dat ze Huntelaar nu nog voor veel geld kunnen verkopen. Hij verlengt zijn contract toch niet.

26 augustus 2008 om 22:21

Huntelaar heeft verklaard dat hij alleen naar de echte top wil. Dus in dat licht gezien kan ik me goed voorstellen dat mensen zo reageren. Valencia is een mooie club, maar valt in het niet bij een Real en Barcelona.
Verder ga je wel erg gemakkelijk voorbij aan de wensen van Ajax. Er staat geen gelimiteerde transfersom in Huntelaar zijn contract, dus Ajax kan vragen wat het wil. Ook kunnen zij een transfer blokkeren. Van Basten kennende zullen ze Huntelaar zeker niet zonder slag of stoot laten gaan.

26 augustus 2008 om 22:36

mischien weetje het niet maar als huntelaar het voor de poen doet was hij wel of bij ajax gebleven of gaat hij naar tottenham,momenteel verdiend huntelaar meer dan hij bij valencia kan krijgen,ajax heeft een nieuw contract met minstens 3 miljoen (mijn bronnen zeggen dat het meer is) dus dan had hij die getekend en tottenham kan ook makkelijk 4 miljoen per jaar geven..

valencia heeft een plafond van ik meen 2.3 o.i.d en villa is de enige die dat mag overschrijden ,dus jij slaat de plank volledig mis

27 augustus 2008 om 13:34

Helaas ontgaat het jouw aan realisme. Wat denk je dat een riant salaris is, 3 mil 4 mil. Ajax heeft hem een aanbod gedaan van meer dan 3 mil jaarsalaris bij contract verlenging en onderhandelongen liggen stil. Dus voor het geld hoeft hij niet naar engelse middenmoters. Wat open blijft is de top. Het getuigt bij jouw van te weinig realisme, huntelaar is echt zo'n speler die aan carriere planning doet, nooit een overhaaste beslissing gewoon het plan blijven volgen. Hij is nu aangekomen bij een van de laatste stappen, de overgang naar een buitenlandse topclub, en echt gaan strijden voor de cl. Als hij de vorige stappen zo precies heeft gevolgd waarom zou hij het nu anders doen.

Volgens mij moeten de ajacieden toch juist hopen dat Huntelaar weggaat?
Tuurlijk is hij een goede spits voor Ajax, maar het is geen speler die je naar een kampioenschap schiet.
En als je 25-30 miljoen kan vangen, kan je mooi het geld dat gebruiken om het gat op te vullen die onstaan is nu Ajax zich weer niet voor de Cl weet te plaatsen.
Vergeet niet dat Huntelaar nog maar een 2 jarige contract heeft. Bijtekenen doet hij toch niet.
Volgend seizoen is hij niet meer dan 10 miljoen waard. En als het een beetje tegenzit ( blessure, maakt mindere seizoen mee etc etc ) brengt hij zelfs niet meer dan 10 miljoen op.

26 augustus 2008 om 22:08

pardon, geen speler die je naar het kampioenschiet?
hij loopt anders wel bijna 1 op 1
en als ajax een spits heeft die minder dan Klaas-jan scoort merk je het verschil heel snel en hij schiet ajax wel degelijk naar het kampioensschap. Ajax is niet kampioen geworden door de verdediging. Dus volgende keer niet zomaar schrijven dat ajacieden hem weg willen hebben want dat is totale onzin

26 augustus 2008 om 23:00

Ajax werd nooit kampioen met Huntelaar.
De laatste keer dat Ajax kampioen werd was in 2003/04. Toen was de topscorer Kezman. Ajax had samen met Psv het minst aantal tegendoelpunten. Psv scoorde de meeste doelpunten.
In 2001/02 werd ajax ook kampioen. De topscorer heette van hooijdonck. Ook nu weer had Ajax slechts een aantal tegendoelpunten meer dan Psv en Feyenoord. Psv scoorde in dat seizoen het meest.
In 1997/98 werd Ajax ook kampioen. De topscorer heette toen Machlas ( klinkt bekend ), maar toen speelde hij bij Vitesse.
Ajax had veruit het minst aantal tegendoelpunten.
Ajax is niet kampioen geworden door de verdediging?

26 augustus 2008 om 23:23

Mooie cijfers die goed onderstrepen wat eigenlijk elke club zou moeten weten: spitsen winnen wedstrijden, verdedigers winnen kampioenschappen. Ajax zorgt (zorgde) voor spektakel, Psv voor een middagdutje, maar die laatste wordt wel vaker kampioen. Nou zeggen mij kampioenschappen niet zo veel, ik kijk liever naar spektakel (en begrijp niet dat men betalen wil voor hetgeen men voorgeschoteld krijgt bij de kampioen), maar een club als ajax zou toch eens harder moeten nadenken over de verdediging. Zolang die er niet staat kun je een schaal op de buik schrijven.

26 augustus 2008 om 23:30

Lezen is zeker wel moeilijk voor je elleboogje ? Er staat dat Ajax vorig jaar geen kampioen is geworden door de verdediging en waarom staat dat geschreven ? Omdat die nogal wat onnodige punten weg hebben gegeven waardoor Ajax dus geen kampioen werd.

27 augustus 2008 om 13:39

Nee het heeft niet met verdedigen te maken, het heeft te maken met positiespel en samenwerking. Bij psv verderdigt het hele team mee, en aanvallen doen ze met een paar man, bij ajax precies andersom. Vorig jaar had psv gomes, het jaar daarvoor, was het een doelpunt verschil (dat is geluk kwartje kan de ene kant uitvallen maar ook de andere). Dus ajax moet gewoon doorgaan hoe ze bezig zijn, ze hebben eindelijk een nummer tien, hebben beide vleugels eindelijk goed ingevuld, in plaats van een. Ze zullen nu in de meeste wedsrijden zoveel druk zetten dat een verdediging is gebroken voor aan tegenaanvallen gedacht kan worden. Met aanvallend en flitsend voetbal kom je verder.

26 augustus 2008 om 22:14

Ja, ik bijvoorbeeld. Ajax had een torenhoog doelpuntenaantal en werd toch geen kampioen. Een vervanger die gemiddeld presteert schiet er nog steeds 15 in en dan staat ajax nog steeds in de top van het doelpuntenklassement. Kortom, een paar doelpunten minder doet geen pijn. Wat pijn doet is het aantal tegendoelpunten die je het kampioenschap kosten. En wat nog meer pijn doet is dat daaraan niets is gedaan. Ik kijk verlekkerd naar de solide defensie van 5-op-1-rij-psv. Ik kijk ook verlekkerd naar zowat iedere andere club waar geen clown aan het roer staat vanwege valse romantiek. Kortom, verkopen voor 30+ zodat het financiele gat na het alweer niet halen van de Cl niet onoverbrugbaar blijkt t.o.v. de concurrentie.

26 augustus 2008 om 22:52

Precies,
zet daar een koevermans neer het het enige verschil dat je merkt is dat de topscorer van de eredivisie niet bij Ajax speelt en de clubtopscorer geen 33 maakt maar 22.
Het geld wat je dan ontvangt kan je weer een deel investeren in een echte verdediger.
dan is 6 miljoen voor Wielaert geen probleem, dan hoeft je niet 1 miljoen te besteden aan een noodoplossing sno. Dan kan je voor een miljoenenbedrag misschien zelfs Douglas kopen.

26 augustus 2008 om 23:27

Ik ben het alweer met je eens elleboogje . Goede analyse van het structurele probleem bij Ajax. Huntelaar zelf zei dat hij liever kampioen was geworden met 16 goals dan tweede met 33. Het zou mede daarom een logische stap zijn als Huntelaar vertrekt.

Dat betekent echter niet dat Ajacieden er 'blij mee moeten zijn'. Huntelaar was de laatste jaren een stabiele factor, terwijl bestuur, staf en selectie wisselvallig waren en Psv oppermachtig was.

Zo'n speler zien vertrekken doet pijn, dat begrijp je best. Hoe lang was het wel niet geleden dat Ajax een spits had die qua productiviteit nooit verzaakte?

In de laatse week van de transferperiode kan het nog alle kanten op met klaas. Wilt Ajax nog aan hem verdienen dan zullen ze hem nu of in de winterstop moeten verkopen. Ajax kan wel zeggen geld is niet belangrijk maar hun willen er ook alles aan doen om hem in Amsterdam te houden. Het is echter niet makkelijk om opnieuw een speler van zijn niveau aan te trekken. Voor het Nl voetbal hoop ik dat hij blijft maar het zou me niks verbazen dat hij alsnog vertrekt.

Wie wordt dan de vervanger van huntelaar. Die is niet meer te halen. Ik denk dat Berg, met de onnuchtere wc-rollen gevoelens van de groningers, zowat het dubbele zal kosten dan wat voor Huntelaar gevangen wordt. Misschien eens kijken wie de topscoorder in Zweden is. Spitsen van daar doen het hier meestal goed (petterson, Alves, Berg, maar dan weer niet Rosenberg).

Huntelaar wordt toch niet gekozen, want er zijn acht tot tien spelers en daar zitten zeker no wel betere tussen. Huntelaar komt er daar toch niet aan en ze hebben nog andere spitsen, en Villa gaat waarschijnlijk toch niet weg.

Ik denk dat hij niet gaat.
bij ajax krijgt hij nu een superjaar

Ik zou het typisch Nederlands vinden, wanneer Huntelaar op de laatste dag van de transfermarkt nog vertrekt bij Ajax en de club schouderophalend verkoopt dat ze nog genoeg spitsen in huis hebben en veel geld hebben gevangen. Ik hoop het niet, maar nu de geruchten de grond uit komen, vrees ik dat het zo zal gaan.

26 augustus 2008 om 23:34

Ik deel je zorgen.

De hele toestand doet inderdaad veel te veel aan Sneijder denken. Sinds die tijd weten we dat zelfs openlijke loyaliteitesverklaringen - die Huntelaar trouwens niet heeft uitgesproken - weinig houvast bieden.

Ik hoop op een wonder, maar ik verwacht helaas eerder jouw scenario.

Het is diep triest deze woorden te moeten lezen, dit na verluid dat er al een aantal berichten zijn beklonken die aangeven dat zowel de club, manager als Villa zelf in principe gewoon allemaal over eens zijn dat hij blijft. Ik vind het persoonlijk dan ook redelijk irriterend worden dat de Spaanse media er alles aan doen om de kop van Villa gek te maken. Villa is het geld dubbel en dwars waard, maar voor los che is het een speler die de kar moet trekken, hij is de publiekslieveling en als hij vertrekt zal opnieuw de aanhang van los che flink over de rooie gaan waardoor er een nieuwe chaos ontstaat door de publieke opinie (wat een periode geleden ook al aan de orde was met Qsf en Koeman).

Voor de mensen die roepen dat Valencia geen top-club is zou ik toch even willen verwijzen naar de statistieken, statistieken die volop mee doen voor de Cl en het woordje "top club". Want ook Milan en Madrid en Inter die jullie er wel onder scharen zijn de laatste jaren ronduit belachelijk in de Champions League. Terwijl ik een club als Liverpool niet hoor die in de laatste jaren erg dominant was.

Wat betreft Huntelaar kunnen we kort zijn, ik ben bang dat Huntelaar zal bezwijken onder de druk van de club om te willen winnen. Dit jaar staat er imens veel op het spel voor de club en dat zul je als speler voelen, om dan binnen te komen als compleet nieuwe aankoop, in een nieuwe omgeving en een nieuw land is niet prettig denk ik. Persoonlijk denk ik dat door deze redenen Huntelaar een tijd niet zal scoren en in een dip zal geraken, het is dan altijd de vraag of hij eruit zal komen. Ik ben er wel van overtuigd dat als hem dat lukt hij op den duur weer zal gaan scoren.

Ik denk dat dit niet serieus kan worden genomen! wat moet valencia nou met huntelaar! Dan kan je beter een speler als kluivert halen! die heeft veel meer ervaring! ik begrijp dit nieuws niet en neem het ook niet serieus!

26 augustus 2008 om 23:23

Hier wordt ik kriegel van dit is niet te geloven.huntelaar is ten alle tijden een betere speler als kluivert ik vindt kluivert maar een persoonlijk bvtje in zijn spel. huntelaar zal altijd doelpunten maken blijven maken behalve als je punten voor hardlopen in het voetbal krijgt whahahaha

on: valencia zou voor huntelaar wel een goede keuze zijn ik denk dat hij niet klaar is voor een topclub.

27 augustus 2008 om 00:28

Kluivert was te zijner tijd echt een betere spits dan Huntelaar nu is, dat vind ik niet eens echt een competitie. Maar het zou nu wel erg belachelijk zijn om voor Kluivert te gaan, die is nota bena al met zijn trainerscursus bezig!

nog 5 dagen en dat stopt dat gezeur weer.
dan blijft iedereen waar hij zit.

Hij moet natuurlijk nooit naar Valencia gaan. Echter wanneer hij zijn kop laat gek maken en Valencia wil 30.000.000,00 betalen dan moet ajax niet al te lang nadenken en hem verkopen.

Misschien is het maar beter als Huntelaar gewoon vertrekt. Misschien gaat Ajax dan als collectief beter voetballen. Kijk naar Arsenal vorig jaar. Toen Henry vertrok gaf niemand ze nog een kans, want ze waren De vedette De spits en De sterspeler kwijt. Maar ze zijn alleen maar beter gaan voetballen.

Met Gabri, Lindgren en Aisatti staat er een goed middenveld en met Sulejmani (die zowel kan afronden als de assists kan geven) en Suarez staan dr al twee spitsen van topniveau voor eredivisie begrippen, en die nieuwe argentijn komt dr ook nog wel.

Zwakke punt blijft natuurlijk de verdediging, maar die heb je ook als Huntelaar blijft.

Kortom: hoofdprijs vangen en voetballen als collectief ipv met een sterspeler, misschien dat dat een keer prijzen kan brengen!

Geloof mij maar, Klaas-jan gaat op de laatste of een van de laatste dagen voor de transfermarkt sluit vertekken bij Ajax. Dit zal wel weer het zelfde lopen als met Sneijder en Babel. Dan hebben ze nog een redelijke voorhoede maar het zou een behoorlijke verzwakking voor het team zijn, mocht hij vertrekken. Tevens denk ik dat het zelfvertrouwen voor Psv en Feyenoord/az put, omdat Ajax op papier veruit de beste aanval heeft, en er dan behoorlijk op inlevert. We zullen zien!

26 augustus 2008 om 22:28

Inderdaad, als hij vertrekt dan heeft Ajax geen spits die er dertig inschopt en zullen ze geen vervanger meer kunnen halen, net als bij Sneijder. Dan kunnen ze weer een seizoen in de prullenbak gooien. Het zou echt zo megadom zijn als ze Huntelaar op de laatste dag van de transfermarkt nog verkopen.

Idd.. en als van Basten zegt nee hij blijft wantik heb het laatste woord is dat Onzin!!!

hoe komt iedereen bij 35mil voor huntelaar als een club dat bied begint ajax met praten en ze willen die prijs dan egt nog wel wat omhoog schroefen dus een club die 35 of meer geeft krijgt de kans om te prate maar er is geen tijd voor prate dus huntelaar vertrekt niet of ze krijgen rond de 40 45 miljoen

26 augustus 2008 om 22:31

Haha geloofje het zelf? 30 miljoen en weg is ie geloof me! dat is voor ajax Heel veel geld, dan gaat hij echt wel weg!

Huntelaar gaat echt naar Valrencia als hij dat kan.....dat geloof ik !

Als Man U wat wil ,dan zullen ze met geld en een speler moeten komen (inderdaad saha bijv eb dan kan ook Berg (groningen) zijn koffers pakken richting de Arena....

Voor Ajax toch stiekum "two in a row"

dat is voor ajax niet veel geld kijk maar naar vorig jaar toen werd er in het het begin ook geboden op babel en sneijder en toen zei iedereen dat ze weggingen voor een laag bedrag en toen kreeg ajax voor 2 spelersbij elkaar meer dan 30 en daar hebben ze niks meegedaan + dat ajax huntelaar graag wil houden en huntelaar graag bij ajax wil blijven dat hebben ajax en huntelaar vaak genoeg gezegd maar de clubs zijn nog steeds doof en hebben gewoon interesse

26 augustus 2008 om 22:38

Snap trouwens niet dat Huntelaar het is hoger op gaat zoeken, heeft nog nooit in de Cl gespeeld, was allang weggegaan als ik hem was!!!!

Ik zie hier een aantal theorieen hier, maar er zijn maar twee opties. Of Real kan Villa niet inlijven en hun geld brand in hun portomonee dan zullen ze waarschijnlijk een bod doen op Huntelaar maar het is niet direct een versterking voor Real, tevens is Huntelaar volgens mij echt niet van plan om op de bank te belanden ( heeft van Gol en Raul voor zich)

De tweede keus is Man U, want hij past wel bij die club , en Saha is al een tijdje buitenspel en Rooney en Tevez zijn af en toe nog wel eens in de lappenmand.

Neemt niet weg als Huntelaar vertrekt dan Ajax meer dan 35miljoen kan bijschrijven, want voor minder zullen ze hem echt niet laten vetrekken een week voor de deadline en gezien wat ze allemaal willen bereiken na al die rapporten en discussies over hoe slecht het sportief gezien gaat met Ajax. Dus medesupporters het is voor ons een win-win situatie, want ik zie Cvitanisch Huntelaar wel vervangen op de nederlandse velden, europa is volgend jaar het doel.

26 augustus 2008 om 23:04

Leuke theorien, maar je vergeet 1 ding.
Wat als Real 25 miljoen biedt?
Ajax kan hem dan wel niet laten gaan, maar wat als Huntelaar dan echt weg wil? Arbitragezaak, stakingen , teleurgestelde speler, boel saboteren, meer hoeft ik niet toe te vogen

26 augustus 2008 om 23:09

maar huntelaar zegt zlef dat hij bij ajaxwil blijven dus zullen we niet zulke dingen krijgen

26 augustus 2008 om 23:12

Als dat gebeurt dan staat Ajax machteloos, maar wie zegt dat Huntelaar zich zo gaat gedragen?

27 augustus 2008 om 00:28

Precies, beetje hetzelfde karakter als Wielaart

27 augustus 2008 om 00:32

Hij komt niet uit Zuid Amerika, dus dat hij dan heel veel onrust zou gaan stoken lijkt me geen zekerheid. Hij kan wel ontevreden zijn, maar kijk bijvoorbeeld naar van der Vaart vorig jaar, die trok ook weer bij en heeft zijn transfer nu ook verdiend en gekregen.. Huntelaar komt soms wat ontevreden over, maar is gewoon een rustige jongen.

Ohhhh je moet echt niet naar Valencia gaan Klaasje , is gewoon niet de absolute top op dit moment. Wacht op een mooie Premierleague club ofzo veel betere competitie voor hem omdat hij ook zo kopsterk is en het fysiek wel aankan geloof ik. Waarom zou hij dan niet in de beste competitie van de wereld willen spelen.

Natuurlijk gaat Huntelaar niet naar Valencia, Huntelaar is anders dan anderen personen en kiest in de eerste plaats voor een club van zijn dromen (real of Manunited bijvoorbeeld). Kijkend naar de 27 miljoen voor een middenvelder Sneijder is Huntelaar minimaal 30 waard.

26 augustus 2008 om 23:21

I wacht rustig (nou ja rustig) tot wanneer de beroemde datum voor bij is. Ik blijf er op rekenen dat Huntelaar vertekt dus ik kan 1 september alleen maar blij zijn als hij er nog steeds is. Ergens in mijn hart lijkt Huntelaar ook niet zo een ventje wat kost wat het moet kost, weg zal willen. Maar goed zo een opgefokte zaakwaarnemer mag je nooit vertrouwen...

26 augustus 2008 om 23:32

Ik heb hun reacties gelezen hierboven, maar moet eerlijk bekennen dat deze bijdrages toch zeker wel hout snijden op bepaalde punten hoor. Natuurlijk het is kritisch op Ajax, maar ik vind dat er zeker wel waardevolle bijdrages tussenzitten.

26 augustus 2008 om 23:44

Klopt.

Deze heren zijn af en toe wel lekker aan het zuigen, maar wat ze zeggen snijdt vaak hout. Daarnaast vind ik hun analyse hierboven messcherp en, hoewel soms een tikkeltje vilein, uitstekend onderbouwd.

27 augustus 2008 om 00:34

Hulde voor deze reactie, ik heb eigenlijk niks toe te voegen!

27 augustus 2008 om 09:58

Ik sluit me hier geheel bij aan, ook ik erger me soms mateloos aan de op een geraffineerde manier opgebouwde stukjes van die 2 die als je ze goed analyseert niets anders beogen dan Ajax te bekritiseren om op die wijze hun "eigen" clubje te ontlasten van de vaak zeer terechte kritieken. Het wordt inderdaad tijd dat Vz hier eens wat scherper naar kijkt en daar maatregelen tegen neemt in plaats van mensen punten af te nemen die het soms wat bot verwoorden maar ook uit de grond van hun hart een mening verkondigen.

27 augustus 2008 om 11:44

Ik vind ook dat ze goed uiteen kunnen zetten en ook altijd een goed onderbouwde mening hebben, maar het is gewoon niet leuk om te lezen hoe ze ieder artikel gebruiken om Ajax af te zeiken. Voetbal gaat toch om meer dan Ajax zou je denken, zeker bij niet- Ajax supporters, daar merk je bij deze 2 echter weinig van.. Jammer wel, want als ze iets objectiever zouden zijn, geloof ik dat ze echt een goede bijdrage kunnen leveren.

26 augustus 2008 om 23:58

@afcarjen
och.....graag wil ik even verwijzen naar mijn post van vandaag om 21.31 over Reker (mijn club!!) in het topic "reker: Ëœer komt geen nieuwe aanvaller meer bij".
Zegt voldoende, denk ik, dat dan reacties van sommige heren ontbreken...........

27 augustus 2008 om 07:34

@psveindje:
Natuurlijk zijn ze inhoudelijk best sterk, Elleboogje is altijd uistekend geïnformeerd. Waar het mij om gaat is dat hun posts altijd eenzijdig zijn, en daarmee heel eentonig. Je kunt aan de inhoud ook nog nauwelijks waarde hechten wanneer je weet dat hun uitgangspunt niet is om goed te discussieren maar toch vooral om zoveel mogelijk anti-ajax te posten. Dit gedrag kun je niet anders omschrijven als ‘sneu’. Het is ook onvoorstelbaar hoe lang ze dit nu al volhouden, zo lang zelfs dat ze zo geraffineerd zijn dat Vz er nauwelijks iets tegen kan doen.

Dit soort 'presidenten' van clubs zijn zowiezo altijd erg grote bluffers. "8 tot 10 spelers in plaats van Villa", wat een onzin, David Villa is een topspits en nergens lopen "8 tot 10 spelers" rond die dezelfde kwaliteiten hebben dan Villa. Ik koop helemaal niet dat die maffioos (kijk eens naar de schulden van de club, had allang niet meer mogen bestaan!!!) al bij Ajax op de stoep heeft gestaan. Tuurlijk is Huntelaar een goede speler, maar wie zegt dat hij geintresseerd is in Valencia? niemand, dus het is gewoon afwachten. Wie weet werkt Ajax zowiezo niet mee, dus zal Huntelaar een keuze moeten maken: of nog een jaartje blijven, of naar de rechter stappen. We zullen het allemaal nog wel zien.

Of dit nou de trein is die eenmalig aan Klaas Jan voorbijkomt?

Valencia is wel slim, ze wouden eerst van der vaart nu is ie bij real en nu wilt real misschien ook wel huntelaar... valencia moet dit keer wel snel zaken doen.

Hopelijk blijftie bij Ajax hoop het echt

Als Graafschap-fan zijnde hoop ik toch eigenlijk wel dat hij vertrekt, levert De Graafschap ook 1.5% op, daar kunnen ze zo een beste speler voor aantrekken.

27 augustus 2008 om 13:47

En hoe kom je erbij dat de graafschap 1,5% ontvangt, zo werkt het allang niet meer met opleidingskosten.

ik geloof niet dat hij naar Valencia gaat ondanks de cijfers van voorgaande jaren is het nu absoluut geen top club hij kan toch wel naar betere clubs en als hij blijft bij dit Ajax moet hij er dit seizeon erg veel in kunnen schieten want er staat wel een aanval bij Ajax dit jaar en daar moet een klasse spits als hij van profieteren en dan staan ze volgend jaar te dringen of hij daar wilt komen maar ik las net dat als Sneijder 27milj opbracht dat hij veel meer waard moet zijn maar Sneijder is wel erg goed dus dat geloof ik niet zo maar 20 milj is ook lekker ik zou willen dat mijn club ze in kas had

Ok, Huntelaar is een leuke speler.
Feit is wel, dat hij tot heden nog niet belangrijke goals gemaakt heeft.
Volgens mij heeft hij niet gescoord afgelopen Play Offs bijvoorbeeld.
Valencia is een mooie stap vooruit voor Huntelaar, misschien zelfs te groot.
Bij de grootste clubs van Europa, zou hij een mooie aanvulling op de selectie zijn, meer niet, naar mijn mening,maar wie weet?

In principe is Valencia een mooie club voor Huntelaar al zou hij in principe ook nog een jaar bij Ajax kunnen rijpen. Verder moet Klaas-jan de lat niet te hoog leggen. De mogelijkheden als Manu, Arsenal, Chelsea, Real Madrid, Barca zouden zomaar kunnen ja, al denk ik dat hij waardevoller zou zijn voor een club als Valencia, welke toch ook wel stiekem tot de top behoort ondanks de laatste jaren. Hier zou hij in ieder geval een solide vaste waarde zijn, bij de andere "echte" toppers vraag ik me af of hij direct kan slagen. Potentie heeft hij zeker maar men moet hem nog niet overschatten. Zelf denk ik dat hij dat nog niet aan kan. Wellicht dus toch Valencia als uitdaging?

irritant om te zeggen, maar ik denk niet dat we wat aan huntelaar hebben. laten ze maar eerst in het team balans gaan pompen...anders wordt het weer een drama jaar...pfff ik heb geen zin om het lachertje van de Pd te zijn. We moeten gewoon weer voor het kampioenschap strijden. en ik vind een spits als huntelaar niet genoeg daar voor. Amunt!

Volgens Sportweek heeft Valencia een bod uitgebracht van 14 miljoen euro, Ajax heeft het bod direct verworpen. Ze zouden nu hun aandacht verleggen naar Diego Milito van Real Zaragoza. Die zou twaalf miljoen euro moeten kosten.

Wat denkt zo'n club als Valencia, zelf Villa verkopen voor 52 miljoen en dan maar weer goedkoop shoppen.

helaas huntelaar gaat weg, dat voorspel ik nu, iig vangt ajax er wel 30 tot uiterlijk 35 miljoen voor

Ik ben erg benieuwd wat het bestuur gaat doen...ik had verwacht dat deze reeds zou ingrijpen en zou verkondigen dat zo vlak voor de start van de competitie geen bepalende spelers worden verkocht. Na alle heisa die de verkoop van Sneijder met zich mee bracht heeft destijds het bestuur belooft geen bepalende spelers na de eerste trainingsdag te verkopen...maar ik denk dat het bestuur voor de zoveelste keer de fans weer een worst heeft voorgehouden

Hoeveel er ook geboden kan worden, van Basten en het bestuur hebben gezegd dat ze Huntelaar kunnen behouden. Dat was vorig jaar niet zo met Sneijder.

27 augustus 2008 om 09:46

Dat kon vorig jaar ook met Sneijder hoor. Alleen vond het bestuur het bod te goed om te weigeren. En hoewel ik het niet hoop houd ik nog steeds rekening met een vertrek van Huntelaar. De geruchten worden steeds hardnekkiger en hij is ook duidelijk toe aan een stap hogerop.
Maar, gelukkig heeft Ajax in Cvitanich al een vervanger in huis. Hij heeft in ieder geval een goede voorbereiding gehad

Ik ben gewoon erg benieuwd hoeveel het woord van dit nieuwe bestuur waard is of dat men voor de euro zwicht! We zijn de eerste training al lang voorbij en komend weekend begint het nieuwe seizoen....en ik vind Huntelaar toch echt een bepalende speler...dus houd het bestuur zich aan z'n woord en verkoopt men Huntelaar niet of winnen de euro tekens van de belofte en gaat Huntelaar weg!

Huntelaar is niet goed genoeg voor Valencia. Laat hem eerst maar eens bij Ajax blijven.

Huntelaar moet eerst is een keer het kampioenschap met Ajax winnen en dan naar een andere club.
En trouwens aan snelheid heeft Huntelaar gebrek aan en in Spanje word dat genadeloos afgeschraft eerst moet Huntelaar dus aan zijn snelheid werken.

27 augustus 2008 om 13:46

Klopt, Morientes, Raul en van Nistelrooy zijn namelijk ongelooflijk snel.....
Ik denk dat Huntelaar het niveau in Nederland onderhand wel een beetje heeft gezien en dus als de kans zich voordoet echt wel willen vertrekken. En dan ook naar een club als Valencia. Want, dat is gewoon in Spanje nog steeds een topclub. Ook zulen de centjes gerust meespelen voor deze jongen.

Lachwekkend bod van Valencia op Huntelaar

Valencia heeft vorige week per fax veertien miljoen euro geboden op Klaas-jan Huntelaar. Volgens de Spaanse krant Marca wees Ajax het bod ‘ondubbelzinnig’ af.

Vice-voorzitter Fernando Gómez van Valencia bevestigt dat Huntelaar voorkomt in de plannen van zijn club. De bekerwinnaar houdt er nog altijd rekening mee dat David Villa voor het passeren van de transferdeadline de wijk neemt naar Real Madrid.

‘we hebben informatie gevraagd over Huntelaar en inmiddels hebben we antwoord op onze vragen. Maar er zijn acht tot tien opties,’ aldus Gómez. Nu Ajax weigert om zaken te doen, zou Diego Milito van Real Zaragoza bovenaan de lijst staan. Die zou twaalf miljoen euro moeten kosten.


Valencia is niet bepaald de club met de hoge bedragen, ach ja en Milito is gewoon makkelijker te halen omdat Real Zaragoza een divisie lager speelt.

Persoonlijk denk ik dat Huntelaar vertrekt, niet eens omdat hij zo nodig weg moet, maar meer omdat de bedragen die wellicht geboden gaan worden aan het einde van de transferperiode van zo een hoogte zijn dat Ajax gek is als zij die weigert.

Op zich geeft dat niet, tuurlijk het verlies van Huntelaar is een aderlating, maar voor een bepaald bedrag een logische. Ik denk persoonlijk dat het verlies van Huntelaar met de huidige selectie beter is op te vangen dan het verlies van Sneijder vorig jaar. Er loopt nog genoeg kwaliteit in onze aanval rond om het verlies op te vangen, dat was bij het vertrek van Sneijder anders, daar was geen vervanger voor. Tuurlijk het scheelt een hoop doelpunten zonder Huntelaar, maar die zullen voor een deel wel overgenomen worden door een Sulejmani, Suarez en Chvitanich.

Daarnaast lijkt Huntelaar mij een hele rustige stabiele jongen die geen amok gaat maken als hij niet zijn transfer krijgt. Ik denk dat hij zonder problemen nog een jaar blijft, indien die situatie zich voordoet, en dan vertrekt naar een mooie club. De geruchten rond zijn vertrek doen al twee maanden de ronde, maar hij is er nog steeds. Oké, gezegd moet worden dat ze nu het meest hardnekkig zijn, maar gelukkig is Marco dat ook

Tot slot, ik denk dat Valencia een club is waar Huntelaar geen nee tegen zegt. Als je naar zijn carriere kijkt heeft hij die rustig opgebouwd: Graafschap --> Agovv --> Heerenveen --> Ajax (--> Valencia --> Madrid?). Ik bedoel wij kunnen allemaal wel roepen dat Valencia geen topclub is (ben ik het trouwens niet mee eens, maar dat terzijde), maar wie zegt dat Huntelaar Valencia geen topclub vindt?

Hij moet lekker blijven beuren ze volgend jaar geen stuiver meervoor hem, ik denkt dat het net zo gaat als de afgelopen jaren, dat er op de laatste transferdag nog veel spelers van club veranderen.....

Nou ik verwacht niet dat Huntelaar gaat vertrekken bij Ajax. En ik zou als ik hem was ook lekker blijven bij Mvb en Dennis Bergkamp blijven een jaartje. Denk dat hij daar alleen nog maar beter van kan worden. Ook een Robin van Persie heb je kunnen zien dat de invloed van Dennis erg groot op hem was.

welke 10 spelers zullen dat zijn dan ik kan alleen Huntelaar bedenken dan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren