Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wim Kieft benoemt speler aan wie Orkun Kökçü een voorbeeld moet nemen

Laatste update:

Wim Kieft denkt dat Feyenoord-aanvoerder Orkun Kökçü beter eerst een tussenstap kan zetten alvorens hij tekent bij een Europese topclub. Dat laat de zestigjarige Amsterdammer optekenen in zijn wekelijkse column in De Telegraaf. Kieft vindt daarnaast dat Kökçü een voorbeeld moet nemen aan Real Madrid-middenvelder Luka Modric, die zich nooit laat meeslepen door zijn emoties.

Kieft is onder de indruk van de ontwikkeling van Kökçü, maar ziet nog wel verbeterpunten. “Orkun Kökçü is voor Feyenoord in Europese wedstrijden een belangrijke schakel. Hij is goed, maar zal nog wel stappen moeten maken. Zo stelt Kökçü zich altijd heel kritisch op richting zijn eigen spel. Op zich prima, maar hij moet zich daarin niet verliezen. Verder zit hem in de weg hoe emotioneel hij op alles reageert en hoe graag hij wil laten zien hoe goed hij is. Daarin loopt hij zich nogal eens voorbij. Dat zit hem in de weg.”

Real-middenvelder Modric is een perfect voorbeeld voor Kökçü, zo stelt Kieft. “Hoewel Modric van een ander kaliber is, zou hij eens naar de Kroaat moeten kijken. Die speelt altijd simpel, gecontroleerd en in het teambelang. Voor Kökçü is er veel interesse, maar een stap naar de absolute Europese top is te groot voor hem. Beter is het een tussenstap te maken bij clubs als Benfica en Brighton Hove & Albion, die ook belangstelling hebben voor hem.” Benfica-trainer Roger Schmidt zou volgens 1908.nl een idolaat zijn van Kökçü.

Kieft is benieuwd hoe Feyenoord zich herpakt na de 1-2 nederlaag tegen Ajax in de TOTO KNVB Beker. Hij kijkt met name uit naar de wedstrijd tegen AS Roma in de Europa League, aanstaande donderdag. “Het wordt aardig om te zien hoe de komende dubbele confrontaties tussen Slot en Mourinho met Feyenoord en AS Roma in de kwartfinale van de Europa League gaan verlopen. Ga er maar vanuit dat het spelbeeld nauwelijks zal verschillen dan dat van de finale van de Conference League. Zelfs als AS Roma op achterstand komt, zal hij erin volharden om te gokken op die ene kans die altijd komt.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zie Kokcu nooit bij een echte topclub spelen om eerlijk te zijn. Goeie subtop speler maar goed genoeg voor Real, Barca, Bayern, City, PSG, Man Utd, Arsenal, Chelsea zie ik het nooit worden. Absoluut geen schande want het is een goeie speler

7 april 2023 om 20:54

Veel spelers ontstijgen dit seizoen onder Slot hun normale niveau. Ik denk eigenlijk dat vrijwel niemand van de selectie op een top niveau gaat spelen. Er is er in ieder geval geen, waarvan ik zeker weet dat hij bij de absolute top gaat spelen. Dat denk ik van een Simons of Kudus bijvoorbeeld wel.

7 april 2023 om 21:08

Ik denk dat Gimenez wel een hoog plafond heeft als je ziet hoe snel hij zich aanpast en uitblinkt. De echte absolute top weet ik niet, dat haalt bijna niemand. Bij Simons heb ik dat idee wel. Nog meer dan bij Kudus. Alvarez trouwens ook wel. Dat soort spelers schatten we in Nederland sowieso nooit op waarde.

7 april 2023 om 21:16

Eens ,zie onze Gimenez wel bij een Arsenal kaliber club slagen, wat ik niet de absolute wereldtop vind maar net er onder. Hij is 21 heeft behoorlijk veel potentie!

7 april 2023 om 21:16

Lastig te zeggen. De Eredivisie vind ik op dit moment wel vrij zwak. Dus een paar leuke potjes in de Eredivisie of een handje vol prima wedstrijden in Europa tegen niet de sterkste tegenstanders is een lastige graadmeter. Een Luuk de Jong of Weghorst zou je ook niet snel bij een dergelijke club verwachten.

Hij is nog jong en heeft wel een paar sterke kwaliteiten. De vraag is of hij het consistent op een hoger niveau kan etaleren. Het belangrijkste voor hem is dat hij de juiste vervolg stap neemt. En dat heeft hij zelf in de hand. Ik zie hem persoonlijk liever in Duitsland of Spanje terecht komen.

7 april 2023 om 21:18

Bij Gimenez ben ik heel benieuwd waar dit gaat eindigen. Die jongen is pas 21 jaar maar oogt zo volwassen. De actie in de 9e minuut tegen Alvarez verraad ook zoveel klasse.

Dan te beseffen dat die jongen pas een maand of 8/9 in Nederland woont maar zich zo aan past.

7 april 2023 om 21:19

@donaldpump,
Geertruida, Santi, en wellicht Kokcu en Hancko, Wieffer en Hartman hebben echt wel potentie. Onduidelijk waar het plafond ligt als ze nu zo'n stappen kunnen maken.

7 april 2023 om 22:54

Xavi

De eredivisie is niet bijzonder sterk, maar veel Europese competities zijn in een transitie fase. Op dit moment is er een soort van nivellering gaande.

Daar kunnen dit soort spelers van profiteren. Houd kokcu zijn hoofd koel, dan kan hij ver komen.

8 april 2023 om 00:56

En waarom wel bij Kudus? Is toch ook niet dominant in de top wedstrijden. Simons daar en tegen is zeer nadrukkelijk aanwezig.

8 april 2023 om 07:58

Als je niet ziet dat bij Kudus de klasse en het talent ervan af druipt kun je beter stoppen met voetbal kijken.

8 april 2023 om 08:15

@giovinazzi, maar hij is verre van constant

8 april 2023 om 08:23

Hij was juist heel constant afgezien van de twee laatste wedstrijden.

8 april 2023 om 08:59

Vind kudus over het algemeen maar flets spelen.
Tuurlijk zie je dat de man kan voetballen, maar om te doen of het een nieuw wonder word, vind ik ook wel meevallen.
Vind t altijd wel knap dat mensen nu al plafonds bij sommige spelers zien, zijn nog hartstikke jonge ventjes.

8 april 2023 om 09:37

Maar wie zegt dat het een nieuw wonder is dan? Dat maak jij er volgens mij van. Het is gewoon een hele talentvolle speler met veel potentie.

Ik vind Kokcu op termijn wel een speler voor een Simeone achtig voetbal. Geen uitzonderlijke kwaliteiten aan de bal. Vooral een harde werker en zeer vervelende speler om tegen te spelen. Het is een mindere uitvoering van Raul Garcia. Kan hij inderdaad het beste een tussenstap maken, maar vooral slim een stap kiezen. Bij een voetballende ploeg zal hij lastig overeind blijven.

7 april 2023 om 20:49

Geen uitzonderlijke kwaliteiten aan de bal, maar vorig jaar met afstand de meeste keypasses (passes die leiden tot een kans) gegeven van alle spelers tot en met 21 in Europa. Dat kan je niet als je geen uitzonderlijke kwaliteiten hebt, sorry.

7 april 2023 om 20:51

Leuk hoor in de Eredivisie, maar kan hij dat ook op een regenachtige dag in Leeds?

7 april 2023 om 20:56

Hij kan het in ieder geval in de Europa league en is op 22 jarige leeftijd de regisseur. Overigens hield hij zich laatst met Turkije ook staande tegen Kroatië.
Waar zijn plafond ligt is niet te zeggen, maar zo werkt het zeg maar....eerst laat je het zien in de competitie, dan verdien je een transfer en dan zie je of je het volgende niveau aankan....

7 april 2023 om 20:58

En doordat supporters van andere clubs hem niet mogen willen ze niet zien hoe belangrijk hij is en welke overduidelijke kwaliteiten hij heeft. Blijft sneu als mensen dat daarom niet willen zien of allerlei onzin erbij halen om maar niet toe te hoeven geven dat hij het goed doet

8 april 2023 om 00:59

Ben je ook zo kritisch als het gaat over spelers van je eigen club? Vind je dat Alvarez en Kudus wel toe zijn aan een Europese topclub?

8 april 2023 om 09:02

Werd die vraag ook gesteld over een de jong?
Als een speler van Feyenoord komt, doet men net of die gasten totaal niet kunnen voetballen.
Niemand zegt dat ie gelijk naar een Madrid moet, maar een mooie tussenstap zit er echt wel in voor deze jongen.
Pas 22 jaar, zie m graag naar Milan komen hoor.

7 april 2023 om 20:50

Kokcu is een zeer begenadigd passer. Dat is ook vrij eenvoudig terug te zien in zijn stats (keypasses, gecreeerde kansen etc). Of hij dat op een hoger niveau kan is natuurlijk de vraag, maar in de Eredivisie staat de omschrijving harde werker die geen uitzonderlijke kwaliteiten heeft aan de bal vrijwel haaks op de realiteit. Edit: oke ik zal nooit meer tremaas of accenten gebruiken.

8 april 2023 om 01:05

Migi het heeft geen zin om op Martijn te reageren, daar is hij juist op uit

7 april 2023 om 22:56

Ik vind hem juist wel sterk aan de bal. Koppelt hij dat aan een goede mentaliteit dan kan hij heel ver komen. Een beetje ruziën met de tegenstander helpt daar niet bij.

Ik ben het opzich wel eens met Kieft maar komop Brighton. Dat moet een grap zijn.

7 april 2023 om 20:43

Nummer 6 in Engeland hè?

7 april 2023 om 20:53

Wat is er mis met Brighton. Prima club om 1 of 2 jaar te spelen zonder druk om in de top mee te doen maar toch stabiel meedoet in een top competitie. Zou een prima opvolger van Mac-Allister kunnen zijn die de stap omhoog gaat maken binnenkort

7 april 2023 om 20:57

Brighton is tegenwoordig gewoon top niveau

7 april 2023 om 21:01

Wijnaldum ging ook eerst naar Newcastle. Dat was volgens veel mensen ook zijn top. Prima om zo'n stap te maken.

8 april 2023 om 17:05

Absoluut. Van Dijk ging via Celtic en Southampthon. Aan de PL moet je echt wennen. Direct naar de top gaat zelden goed. Zie bv van de Beek.

7 april 2023 om 21:02

Kokcu zal niet eens basisspeler zijn bij dit Brighton (op dit moment). Mac-Allister en Caisedo speelt hij er echt niet uit. Volgens mij overschat je Kokcu heel erg of onderschat je Brighton.

7 april 2023 om 21:06

@juliobaptista of jij onderschat Kokcu, zou ook kunnen he?

7 april 2023 om 21:31

Als je denkt dat Kokcu topspelers als Mac Allister of Caicedo eruit speelt dan ĺeef je in dromenland. Brighton heeft 2 maanden geleden nog een bod van 80m afgewezen van Arsenal, Mac Allister heeft het WK gewonnen en geniet interesse van topclubs. Kokcu heeft dat niveau (nog) niet.

7 april 2023 om 21:47

Waar komt bij jou de noodzaak vandaan om iedereen die niet meedoet met de Kokcu hype aan te vallen?

7 april 2023 om 22:45

Waar komt de noodzaak vandaan Kokcu een hype te noemen of je aangevallen te voelen?

7 april 2023 om 23:33

Ajacied035, waar is de aanval? En waar is de hype? Die is er blijkbaar niet terwijl iemand van 22 zijn ploeg naar het kampioenschap leidt

8 april 2023 om 00:09

22? Je doet net alsof ie 17 is. Hij zit al 5 jaar bij het eerste van Feyenoord en gaat nu zijn eerste prijs pakken. Wat een legacy. En er zijn zat andere spelers die ook belangrijk zijn geweest hoor, het is echt niet de grote Kokcu show. Je laatste zin verklaart dat je dus wle een hype wil. Een 22-jarige middenvelder die kampioen wordt in de Eredivisie! Wauw!Ter vergelijking: Klaassen was aanvoerder van Ajax toen ze de finale Europa League haalden (niveau boven conference league) en toen dacht iedereen ook dat de wereld aan zijn voeten lag. Vd Beek, Ziyech, zomaar wat middenvelders met meer kwaliteit dan Kokcu (excuses) die ook geflopt zijn in een grote competitie

8 april 2023 om 00:22

Vd Beek en Klaassen zijn vooral spelers die goed in het Ajax systeem passen, dat had ik al gezegd toen ze gingen. Vd Beek heeft sowieso niet meer kwaliteiten dan Kokcu. Ziyech heeft de verkeerde club en wellicht zelfs verkeerde competitie gekozen. Had het in Spanje wel gered.

8 april 2023 om 00:39

En Klaassen was toen 24. Ruim 2 jaar ouder.....

8 april 2023 om 09:07

Van de beek meer kwaliteiten als kokcu? Dat vonden alleen de Ajacieden denk ik hoor, hele beperkte voetballen, net als klaasen.
Voor die laatste was ook niet zoveel interesse van de grote clubs, van de beek ging naar united wat al 10 jaar een zooitje is.
Ziyech is nog steeds een topper, jammer dat ie bij Chelsea zit, wk kon je nog goed zijn kwaliteiten zien.
Kampioen worden met Feyenoord is wel een knappere prestatie als met Ajax.

8 april 2023 om 10:21

Op papier is het een knappere prestatie maar bekijk het wel even vanuit het perspectief van dit seizoen. Ajax is een puinzooi, zowel op het veld als in het bestuur en PSV verkoopt haar twee sterspelers noodgedwongen in de winter. Dit is wel het ultieme jaar om deze twee clubs af te troeven.

Begint wel geestig te worden hoor, Kokcu in de Europese top! Droom verder.

3 jaar lang heel wisselvallig, nu een oke seizoen en meneer kan de Europese top aan. De afgelopen jaren hebben we zoveel spelers gehad die het beter deden (ook Europees) en ook geen knikker raakten nadat ze een stap zetten.

Ik denk dat Kokcu zijn plafond ligt bij een clubs als Weder Bremen / Fiorentina.

7 april 2023 om 20:50

Gelukkig ben jij lekker objectief.

7 april 2023 om 20:51

Is al 2 jaar constant en is pas 22 jaar.
Leidt zijn team op die leeftijd naar het kampioenschap en al 2x ver in Europa.
Knap dat jij weet waar zijn plafond ligt.

7 april 2023 om 21:33

Mwah vond zijn vorm in de conference league niet iets om echt reclame over te maken, maar dit jaar is die natuurlijk echt ontzettend goed en ook nog eens op een veel hoger niveau in de Europa league.

7 april 2023 om 21:40

Hebben we fr010frdam weer, belangenbehartiger van kuktsjoe oo voetbalzone.

Constant? Ik kan mij nog niet zo kort geleden een Kenneth Perez herinneren die hem bekritiseerde na 30 keer balverlies.

En dat Europese succes niet groter maken dan het was he? Conference League is gewoon het derde Europese niveau vol met spelers uit de middelmaat en nu sta je in de kwartfinale door een door de oorlog geteisterd en uitgekleed Shaktar te hebben verslagen.

De gemiddelde voetbalkijker krijgt meer blos op de wangen als je vraagt naar avonden uit 2019 in Madrid en Turijn dan die zomeravonden tegen Drita en Luzern!

7 april 2023 om 23:35

Tsja als je op basis van de kritiek van Perez je mening vormt en de rest gaat bagatelliseren, dan weet ik dat je hem niet beoordeelt op wat hij op het veld laat zien. En daarna nog even over Ajax beginnen. Nee het is me wel duidelijk. Je hebt er blijkbaar moeite mee dat de verhoudingen veranderen

8 april 2023 om 00:10

Dus Perez verzint de 30 keer balverlies?

8 april 2023 om 00:25

Nee, maar die is wel uit zijn verband getrokken. Was geen beste wedstrijd maar iedere corner die binnen een bepaalde tijd bij de tegenstander uitkomt telt ook als balverlies. Feyenoord heeft aanvallend matige koppers en had in die wedstrijd behoorlijk wat corners. Verder had hij in die wedstrijd ook 5 keypasses ofzo, dus kansen gecreëerd.

8 april 2023 om 00:30

Nee, maar Perez vergeet even te melden dat er 10 corners bij zitten en dat het percentage succesvolle passes van kokcu uitstekend is. Als je dan toch getallen gaat noemen is perspectief wel nodig he? Maar zoals FR010 denk ik terecht zegt: als je je mening over kokcu moet baseren op die van analisten waarom voel je dan de noodzaak je te mengen in een discussie? Je volgt hem zelf blijkbaar niet eens.

8 april 2023 om 00:32

Nee, maar hij vertelt niet dat het balverlies vooral bestond uit ballen de pot in jagen omdat we terug moesten komen van een 0-2 achterstand.
Als dit zou gebeuren in het begin van de opbouw zou hij een punt hebben. Zijn passings-nauwkeurigheid was overigens, zelfs met 30 keer balverlies, 80%.
Dit soort statistieken droog als aanval op een speler gebruiken is gewoon eng gedrag. Maar dat moet niemand verbazen bij Perez.

8 april 2023 om 01:05

Dat is al weer 4 jaar geleden. Nu Europees compleet afgeschminkt. Je kan niet blijven teren op het verleden. Al die zogenaamde sterren laten het dit seizoen aardig afweten. Als ze dezelfde mentaliteit hadden en zo zelfkritisch waren Kokcu hadden ze fluitend kampioen geworden. Kokcu zou bij Ajax altijd in de basis staan.

8 april 2023 om 08:31

Je zegt het al zelf, basis bij dit Ajax vereist dit seizoen geen heel hoog instapniveau.

En alsjeblieft niet hoor, ik hoef geen radicale LHBTQI weigeraars.

8 april 2023 om 09:09

Nee maar als ie goed speelt hoor je m niet.
En iedereen speelt een aantal slechte wedstrijden per seizoen.
Perez kan je in ieder geval niet serieus nemen.

7 april 2023 om 20:57

deze gozer heeft nog nooit een wedstrijd van Feyenoord gekeken hahaha man wat een trieste mannetje. en van de nummer 1 van nederland naar de nummers 9 van italie of de nummer 11 van duitsland is nou niet echt een stap vooruit. zelden zoveel onzin in een stukje tekst gelezen. maar goed we bijten met z'n alle dus je dag is weer goed neem ik aan.

7 april 2023 om 21:44

Veel spelfouten. Maargoed, de Duitse en Italiaanse competitie zijn een stap omhoog, dus ik snap niet zo goed waarom je je zo beledigd voelt.

Jij ziet hem het middenveld bij Napoli en Dortmund van nieuw elan voorzien?

7 april 2023 om 21:55

Afgunst druipt van je berichtjes af, doet blijkbaar veel pijn dat Feyenoord spelers gewilder zijn dan je godenzonen. Feyenoord staat tenminste in de kwartfinale dat was jouw club niet gelukt, uitgeschakeld door Union Berlin die op hun beurt weer simpel waren uitgeschakeld door Union Sint Gilles. Europa League is blijkbaar te hoog voor jouw team

7 april 2023 om 22:51

Nederlands is niet mijn eerste taal, maar dank voor de feedback.
aangezien de scouts van Liverpool, Newcastle, Brighton en Manchester City van de week op de tribune voor hem zaten komt hij aardig in de buurt ja. (Ook Barcelona, Atletico en Sociedad waren aanwezig maar daarvan is niet bekend voor wie ze er zaten).
ander niveau dan bremen, vind je niet?

7 april 2023 om 22:59

Ik vind dit een speler met veel potentie. Misschien zie ik het verkeerd of heb ik niet genoeg van hem gezien, maar denk wel dat hij ver kan komen.

Orkun Kökcu benoemd analist aan wie Wim Kieft een voorbeeld moet nemen."Wim Kieft is natuurlijk een redelijke analist, maar laat te vaak leiden door zijn gebrek aan denkvermogen. Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan bijvoorbeeld iedere andere willekeurige analist. Die zijn wel van een ander niveau uiteraard, maar het kan nooit kwaad om je te spiegelen aan iemand een niveau of 3 hoger." Aldus de 22-jarige aanvoerder van Feyenoord in zijn wekelijkse interview.On: ik snap dat Kökcu niet het niveau heeft voor bijvoorbeeld Real Madrid. Maar kom op man. Brighton? Hij kan toch wel hogerop dan dat naar mijn idee.

7 april 2023 om 21:34

Zo zie je maar hoe weinig kennis mensen over Engels voetbal. Mac Allister en Caicedo zijn 3 klasses beter dan Kokcu

7 april 2023 om 21:46

Benieuwd wanneer vz belangenbehartiger van kuktsjoe genaamd fr010frdam toehapt om deze reactie te overrulen met dooddoeners over statistieken en leeftijd.

7 april 2023 om 22:50

3 klassen beter? Waar baseer je dat op? Ben oprecht benieuwd. Wellicht dat ze verder zijn in hun ontwikkeling maar 3 klassen? Dat is een verschil tussen Kokcu en een middenvelder van GVVV. Dat lijkt me toch sterk

7 april 2023 om 22:52

Barry Maguire speelt daar volgens mij op die positie bij GVVV voor de volledigheid.

8 april 2023 om 00:27

Sneu dat je het nu op de man gaat spelen, maar die statistieken zeggen meer dan jouw biased beeld gebaseerd op 3 wedstrijden tegen Ajax en een enkele analyse van Perez

8 april 2023 om 08:42

Dat mag jij vinden en misschien is het ook zo. Maar ik heb het over de club Brighton. Niet over individuele spelers. En ik vind de club Brighton geen Europese sub-top. Dat zou vanaf Feyenoord komend een stap achteruit zijn. (Financieel uiteraard niet). Kokcu kan echt wel een niveautje hoger aan.

Ik vind zijn plafond lastig in te schatten. Ben het wel eens met Kieft dat hij wat aan z'n emotie moet werken, want hij is nogal opvliegend in het veld en niet op een manier die hem helpt, maar op een manier die hem uit de wedstrijd haalt. Het is wel grappig te lezen hoe hij wordt onderschat trouwens. Zal ook te maken hebben met het feit dat ie niet erg geliefd is bij fans van andere clubs.

7 april 2023 om 21:35

Denk het ook wel. Als die niet bij Feyenoord zou spelen zou ik hem ook echt niet mogen… enigszins opgefokt, altijd zeikend op scheidsrechter en toch een hele vroege beslissing om voor Turkije te spelen, helpt voor de gemiddelde NL dan niet mee dan.

7 april 2023 om 23:01

Ik ben wel een fan van hem hoor. Vind dit een hele mooie voetballer die ook nog eens hard wil werken. Klopt dat hij zijn emoties niet altijd weet te controleren, maar dat zal hij ongetwijfeld in het buitenland onder de knie krijgen. Hele goede speler.

Ik ben er nog steeds 100% van overtuigd dat deze jongen in elke buitenlandse competitie groter dan de Nederlandse gaat mislukken. Hij komt echt van alles tekort. Ik had de indruk dat hij mentaal in orde was, maar na die incident met Tadic twijfel ik daar ook aan. Als je vuurtje gaat stoken met je niet zelf als eerste in de fik vliegen. Amateurtje. Feyenoord is zijn top. Meer zit er echt niet in.

7 april 2023 om 23:03

Waarom denk je dat? Ik zie hem niet veel, maar als ik hem zie lijkt hij altijd de juiste oplossing te zoeken, naar voren te spelen, en ook nog eens verdedigend te willen werken. Heeft wat moeite met emoties maar verder toch heel belangrijk in het beste team van Nederland.

8 april 2023 om 00:22

Kokcu is de zoveelste eendimensionale voetballer die wij in Nederland aan het opleiden zijn sinds de eeuwwisseling. Hij heeft slechts 1 versnelling. Dat is al meer dan genoeg reden waarom je niet gaat slagen in een betere competitie, net als als zijn voorgangers. Maar ik zal even hier verder op ingaan (mijn mening is gebaseerd op de laatste 1,5 seizoen van Feyenoord. Ik heb niet alles gezien van Feyenoord maar wel de meeste wedstrijden): Kokcu heeft te veel ruimte en tijd nodig om gevaarlijk te worden aan de bal. Tegen tegenstanders van formaat zie je dan ook dat hij niet snel genoeg kan handelen en de bal heel eenvoudig inlevert. In verdedigende opzicht is het probleem hetzelfde, want ook daar gaat om handelingssnelheid op het middenveld. Heel creatief is hij ook niet, en als hij wel een unieke oplossing ziet heeft hij de techniek niet om gevaar te stichten. Verder heeft hij geen boddy, duelkracht of echte agressie in zijn spel. geen snelheid of een bijzondere trukendoos. Van iemand van lengte en bouwe zou je verwachten dat hij goed in de vierkante meter kan draaien, maar dat zit er ook niet in.

Het is gewoon de zoveelste Nederlandse talent die wij over-hypen en Europa in praten. In gun Feyenoord overigens wel een dikke transfersom. Dat geld kunnen ze goed gebruiken en het geeft ook een mega boost aan de jeugdopleiding.

8 april 2023 om 00:35

@bereta

Al 2 jaar in de top van de lijst van meest creatieve spelers in zijn leeftijdscategorie, maar volgens jou eendimensionaal en niet creatief.
Ik zou lekker korfbal gaan volgen als ik jou was.

8 april 2023 om 00:35

@bereta, Kokcu wordt juist helemaal niet gehyped. En ik zie echt iedere wedstrijd van Kokcu en zie iets totaal anders dan jij. Bizar hoe jij hem wegzet. Hij verdeelt het spel, versnelt wanneer nodig door een combinatie aan te gaan, handelt eigenlijk altijd snel genoeg (bewijzen ook zijn statistieken), vindt vrijwel altijd de oplossing vooruit en is creatief (ook te bewijzen met statistieken als keypasses, progressieve passes en big chances created, hoe verklaar je dat dan?). In verdedigend opzicht staat hij zijn mannetje en heeft daar body genoeg voor, weet wanneer hij druk moet zetten en heeft een indrukwekkende inhoud, waardoor hij dit ook nog 90 minuten volhoudt.Ik vraag me bijna af of jij niet naar zijn broertje bij FC Eindhoven hebt gekeken

9 april 2023 om 02:06

@fiorenoord: Welke lijs? Als Kokcu daar creatif wordt genoemt is het een lijst van niks. Mijn lat ligt vrij hoog moet ik zeggen. Ik vind geen enkel middenvelder in de Eredivisie (heel Nederland wel) op dit moment creatief. Misschien dat een Simons daar heel af en toe in de buurt komt, maar verder zijn het allemaal spelers die niet als creatief zou bestempelen.

@fr010frdam: Ja nee, ik zie het echt totaal niet. Laten we nog even een paar maanden wachten. Zien we dan wel wie gelijk heeft. Ik heb totaal geen geloof in deze jongen.

Modric is vast en zeker een van de spelers die Kokcu als een soort van voorbeeld ziet, gezien Modric z'n positie en rol op het middekveld, en zijn gigantische status, linksbacks zijn ook zelden idolaat van een rechtsbuiten..als je slim ben wil je zo dicht mogelijk in de buurt van de carrière en status van Modric komen, alleen is dat een breed begrip zo dicht mogelijk..een ding staat vast, het zal voor bijna iedereen nog steeds best ver weg zijn.

Ik denk dat kroos en modric een voorbeeld zijn voor alle middenvelders. Wat een legendes . Ook afgelopen week tegen barca. Ze zien alles , spelen slim en verliezen zelden de bal. Geweldige spelers

Vind Kökcu geen bijzonder speler. Is erg gepusht en omhoog geschreven.Looot overal en nergens in het veld en acteert geforceerd de leider en spelverdeler . Daarbij lijdt hij enorm veel balverlies . Laat hem eerst nog maar naar een subtopclup in Europa gaan als tussenstap.

8 april 2023 om 07:52

Serieuze vraag: Wanneer is Kokcu omhoog geschreven dan? Hij is al 2 jaar constant, maar de positieve berichten beginnen nu pas te komen. Bij Geertruida heeft dat ook 3 jaar geduurd. Als je dat dan vergelijkt met Xavi, Kudus, Timber, Wieffer of Hartman, die allemaal na 10 wedstrijden positief werden neergezet snap ik niet waar je vandaan haalt dat Kokcu naar boven is geschreven. Integendeel, de enige negatieve statistiek die er laatst over hem te vinden was kwam in het nieuws dankzij Perez. Zijn balverlies in die wedstrijd. En dat helpt blijkbaar, want jij trapt er in.
Daarbij acteert hij niet de leider en spelverdeler.....hij is de leider en spelverdeler, dat zou je ook zien als je iedere wedstrijd van hem zou zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren