Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Entourage Suárez geeft definitief uitsluitsel over transfer naar Ajax

Laatste update:

Luis Suárez is niet van plan deze zomer te verkassen, zo geeft de entourage van de spits van Barcelona aan tegenover het Uruguayaanse Ovación. De 33-jarige spits wordt hevig in verband gebracht met een vertrek uit het Camp Nou, maar een transfer zal waarschijnlijk niet gebeuren deze zomer. Bovendien voelt de aanvaller zich niet aangevallen door de berichtgeving in Spanje dat de aanvaller zijn beste tijd gehad heeft.

Suárez wordt momenteel hevig gelinkt aan onder meer Ajax. De Amsterdammers hebben al gesprekken gevoerd met zowel de entourage van de routinier als met Barcelona over een mogelijke overstap. Voorzitter Josep Maria Bartomeu noemde Suárez onlangs niet in de lijst van onmisbare spelers, waardoor een verkoop voor de hand zou liggen. Uit Uruguay komt nu echter het bericht dat Suárez de intentie heeft om nog minimaal een jaar bij Barcelona te blijven.

Ruud Gullit: 'Het is jammer dat Koeman gaat'

De aanvaller denkt dat hij nog van waarde kan zijn voor Barcelona, dat woensdag de komst van Ronald Koeman wereldkundig maakte. Het is nog onbekend hoe de voormalig bondscoach van Oranje tegen de situatie van de voormalig speler van FC Groningen en Ajax in het Camp Nou aankijkt. Suárez, die nog minimaal een jaar vastligt, verwacht dat hij met zijn goede scoringspercentage zeker nog kan bijdragen aan de prestaties van het team.

Dee 113-voudig international van Uruguay wist afgelopen seizoen 21 doelpunten en 12 assists te produceren, ondanks een langdurige knieblessure. Suárez is nog altijd de mening toebedeeld dat het goed is als Barcelona een nieuwe spits koopt, aangezien in zijn ogen een hevigere concurrentiestrijd alleen maar positief kan uitpakken. 'Hoe vaak de kranten ook schrijven dat Suárez mag vertrekken van de club: dat gaat echt niet gebeuren', zo concludeert Ovación.

Verwacht jij dat Luis Suárez ooit als speler terugkeert bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helaas, het viel te proberen.

19 augustus 2020 om 12:46

Alsof dit heel veel zegt, een speler die aangeeft weg te willen heeft simpel weg een mindere onderhandelingspositie.

19 augustus 2020 om 13:27

WT boeit Suarez dat? Is toch niet zijn pakkie an?

19 augustus 2020 om 14:21

Denk dat het Suarez zijn bankrekening wel boeit .suarez geeft aan niet weg te hoeven / willen uit Barcalona. Zoals hieronder al eerder staat aangegeven zal dat wanneer Barcalona, in geval van een doorselectie, van Suarez af wil minder streng zal onderhandelen om een hoge transfersom voor een nieuwe club van Suarez.neem bijvoorbeeld Ajax. Waar eerst de vraagprijs rond de 30 miljoen lag zou Suarez wellicht nu goedkoper bij Barcalona weg mogen. Zeg voor 20 miljoen kan Suarez naar Ajax. Dat geeft Ajax ook meer ruimte om Suarez een hoger salaris danwel tekengeld mee te geven. Wanneer Ajax 30 miljoen moet betalen voor Suarez blijft er logischerwijs minder geld over in het budget om Suarez mee te geven aan tekengeld en/of salaris.dit hoort gewoon bij het spelletje.

19 augustus 2020 om 12:54

Kunnen blijven proberen. (Op moment van typen) Staat er geen enkele bronsvermelding bij, wat eigenlijk bizar is

Snap ook niet wat Ajax met Suarez aan zou moeten, was vroeger een leuke speler maar is erg overschat. Op dit moment is hij gewoon erg matig.

19 augustus 2020 om 12:38

Is voor CL begrippen nog steeds een meer dan prima spits, laat staan voor de Eredivisie haha.ik had hem graag zien komen

19 augustus 2020 om 12:39

Denk dat hij 80 procent van de Nederlandse competitie nog aan flarden speelt.

19 augustus 2020 om 12:47

80% van de competitie? Jullie beseffen echt niet hoe goed Suarez nog is, speelt heel de eredivisie aan flarden en schiet er nog steeds minimaal 35 in per seizoen in de ED. Die speelt een Viergever of een Senesi helemaal dol, en dat zeg ik als PSV’er.

19 augustus 2020 om 14:57

Nou, ookal denk ik dat hij nog prima speelt, staat hij wel jong tallent in de weg en Huntelaar doet het dan wel minder dan Suarez, maar die heeft veel meer de rol van een coach en ik betwijfel of Suarez dat kan. Ik denk trouwens wel dat hij weg wil bij Barca, maar het zou stim zijn om dat te zeggen. Nu denkt het bestuur van Barca misschien dat hij niet weg wil, zodat de vraagprijs misschien naar beneden komt.

19 augustus 2020 om 14:57

Nou, ookal denk ik dat hij nog prima speelt, staat hij wel jong tallent in de weg en Huntelaar doet het dan wel minder dan Suarez, maar die heeft veel meer de rol van een coach en ik betwijfel of Suarez dat kan. Ik denk trouwens wel dat hij weg wil bij Barca, maar het zou stim zijn om dat te zeggen. Nu denkt het bestuur van Barca misschien dat hij niet weg wil, zodat de vraagprijs misschien naar beneden komt.

19 augustus 2020 om 14:57

Nou, ookal denk ik dat hij nog prima speelt, staat hij wel jong tallent in de weg en Huntelaar doet het dan wel minder dan Suarez, maar die heeft veel meer de rol van een coach en ik betwijfel of Suarez dat kan. Ik denk trouwens wel dat hij weg wil bij Barca, maar het zou stim zijn om dat te zeggen. Nu denkt het bestuur van Barca misschien dat hij niet weg wil, zodat de vraagprijs misschien naar beneden komt.

19 augustus 2020 om 14:57

Nou, ookal denk ik dat hij nog prima speelt, staat hij wel jong tallent in de weg en Huntelaar doet het dan wel minder dan Suarez, maar die heeft veel meer de rol van een coach en ik betwijfel of Suarez dat kan. Ik denk trouwens wel dat hij weg wil bij Barca, maar het zou stim zijn om dat te zeggen. Nu denkt het bestuur van Barca misschien dat hij niet weg wil, zodat de vraagprijs misschien naar beneden komt.

19 augustus 2020 om 14:57

Nou, ookal denk ik dat hij nog prima speelt, staat hij wel jong tallent in de weg en Huntelaar doet het dan wel minder dan Suarez, maar die heeft veel meer de rol van een coach en ik betwijfel of Suarez dat kan. Ik denk trouwens wel dat hij weg wil bij Barca, maar het zou stim zijn om dat te zeggen. Nu denkt het bestuur van Barca misschien dat hij niet weg wil, zodat de vraagprijs misschien naar beneden komt.

19 augustus 2020 om 12:40

Hahaha grapjas. Dit seizoen elke 83 minuten betrokken bij een doelpunt in de competitie met 16 goals en 8 assists. En dat is in la Liga, niet de Mickey mouse league. Alsof die vent niets meer voor Ajax kan betekenen

19 augustus 2020 om 13:09

Ja, dat is ook met Messi en Dembele om hem heen. Ik zou het ook nog maar moeten zien. Daar komt bij dat Suarez ook echt het middelpunt van het team moet zijn. Zo was dat uiteindelijk bij Liverpool, enkel bij Barcelona niet omdat hij daar nog betere voetballers om zich heen had. Ik heb 10 jaar geleden enorm van hem genoten maar ben bang voor vedette gedrag wat het team ook niet ten goede zou komen. Klasse had en heeft hij nog steeds meer dan Huntelaar of Traore maar ik heb toch mijn twijfels.

19 augustus 2020 om 13:38

Vooral Dembele ja, die heeft heel het seizoen actief meegespeeld.

19 augustus 2020 om 13:53

vedette gedrag? Wat je ook vindt van Suarez, hij is een voetballiefhebber pur sang. Iemand die altijd volle bak gaat en altijd meer wil scoren. Als het 5-0 is en hij heeft er 3 in liggen, dan wil hij er nog 1 maken.dat is nou 1 van de weinige dingen waar je niet bang voor hoeft te zijn.

19 augustus 2020 om 14:08

Hahahaha Dembele? Heeft die wel gespeeld afgelopen seizoen? Die is meer geblesseerd dan actief bij Barca.

19 augustus 2020 om 16:45

Ik denk niet dat ie minder gaat scoren met een tadic naast of achter hem en neres op de flanken

19 augustus 2020 om 12:40

Hahaha wat?! Die man schiet er nogsteeds
15 tot 20 in in de La Liga

19 augustus 2020 om 12:43

Nog steeds beter dan elke speler in de eredivisie naar mijn mening,. Ajax heeft ook nog een Huntelaar rondlopen maar die is natuurlijk veel beter dan Suarez 🤔

19 augustus 2020 om 12:45

Ja als je alleen al de laatste 9 jaar bekijkt bij Liverpool en Barcelona en je maakt daar in 260 goals dan ben je inderdaad er overschat pfff

19 augustus 2020 om 12:55

Nee want Huntelaar die ze nu hebben is een stuk beter. Die moeten ze sowieso beleefd verzoeken om misschien es met pensioen te gaan. Suarez is nog steeds beter dan alle spelers van Ajax.

19 augustus 2020 om 14:37

Heb je Suarez's goal nog gezien tegen Bayern? Dat Barca voor geen meter nu klikt en dat Suarez een stapje is verloren betekent niet dat hij geen geweldige speler nog is. Luis Suarez bij Ajax zou een regelrechte stunt zijn, een speler van dat formaat in Amsterdam? Geweldig, ook voor het Nederlands voetbal.

19 augustus 2020 om 15:04

Hahaha wat zeg jij nou joh😂 wel een van de betere grappen die ik vandaag gehoord heb! En ik heb echt al best een komische dag!

19 augustus 2020 om 18:06

Ehhh. Jaa.. wat moet ik hier van maken. Als je Suarez in de Eredivisie hebt is het direct de beste speler. Maargoed, wat heeft Ajax daar dan aan he? Dat Ajax hem weigert vanwege de volle bezetting van die positie, prima. Dat Ajax geen godsvermogen aan salaris gaat uitgeven prima. Maar de speler is gewoon een dikke aanwinst

Ik snap dat hij voor zijn kans wil gaan, Barca is toch een van de grootste clubs ter wereld. Het gaat belangrijk worden wat Koeman wil met Suarez, als die hem niet nodig heeft dan kan Suarez makkelijk van gedachten veranderen.

Die zien we dus volgende week bij Ajax

19 augustus 2020 om 12:46

De uitspraken horen gewoon bij het spelletje - helpt de transfersom omlaag te brengen... als Barca / Koeman klaar is met Suarez dan zal hij wel weggaan. Ik verwacht dat hij naar de MLS gaat, al is de situatie in de VS met Corona wel een dingetje die ervoor kan zorgen dat Suarez een jaartje Ajax (bijvoorbeeld) doet voor hij die kant op gaat

19 augustus 2020 om 13:08

Haha nou staat Nederland er in het buitenland ook heel slecht op in de media hoor. Die beelden van jullie stranden zijn de wereld rond gegaan. Alsof er niets aan de hand is daar...

19 augustus 2020 om 16:30

Zie ik ook nog wel gebeuren alhoewel een jongere spits zou ze ook niet misstaan

Of het blijkt uiteindelijk wél zo te zijn. Zo spannend.

Dan hoeft Suarez van mij niet meer terug te komen. Hij zou nu nog van waarde kunnen zijn, maar ik verwacht niet dat hij dat over 2 jaar nog is. Misschien krijg je dan zoiets als Huntelaar, maar meer dan 20 goals zit er dan niet in en dat vind ik voor zulke spitsen toch wel jammer.

Tja jammer maar ook wel te verwachten. Ik hoop dat Overmars niet te veel tijd hier in heeft gestoken/gaat steken. Een nummer 6 missen we enorm, en ondanks dat we er spelers genoeg hebben, is een rcv met kwaliteit ook nodig. Als je Suarez kan halen altijd doen, maar helaas blijft het bij woorden denk ik.

19 augustus 2020 om 12:47

Kan het niet méér met je eens zijn, er moet inderdaad een RCV bij, dan is het maar kapitaalvernietiging. Maarja, zodra we de ko fase halen van de cl heb je dat dubbel terug verdient. Schuurs en Alvarez kan gewoon echt niet in de CL, en een duo van Blind en Timber lijkt me te klein.

19 augustus 2020 om 13:03

Ik vind een 6 eigenlijk helemaal niet nodig mits Tagliafico blijft. Dan is Martinez onze 6 met Gravenberch en Kudus op het middenveld (van de Beek kan dan verkocht worden).

19 augustus 2020 om 13:37

Maar als Nico of Martinez geblesseerd is heb je voor geen van beide een vervanger

Als Suarez dit jaar niet komt weet ik niet of zijn tijd nog komt. Hij is 33 en heeft nog twee goede jaren in zich, maar wordt al minder. Om hem volgend jaar, op zijn 34ste op zijn laatste benen bij Ajax te zien lopen, lijkt het me niet dat er na volgend jaar nog wordt overgegaan op Suarez. Hij zal zijn laatste jaar dan voornamelijk talent in de weg zitten. Jammer want hij had voor de eredivisie zeker 2 goede jaren kunnen hebben.

19 augustus 2020 om 12:50

Volgend jaar is hij transfervrij. Dan is het wel een gokje waard.

Jammer dat Suarez niet kan inzien dat ie klaar is op dit niveau. Je kan gewoon niet met veel aanvallers spelen die niet verdedigen. Messi doet het niet en suarez ook niet maar dan moet dus gewoon 1 vervangen worden en dan is het logisch dat dat Suarez moet zijn.

Tuurlijk is hij niet meer de spits van een paar jaar geleden maar schrijf dit soort spelers nooit te snel af kan driekwart van de wedstrijd onzichtbaar zijn en toch die ene goal maken

Kan echt nog wel een jaartje mee, blijft zijn goals toch meepikken. Barcelona kan zijn pijlen eerst beter gaan richten op vernieuwing van de verdediging. En vanuit die basis kijken welke posities verder aan vervanging toe zijn.

Had er zomaar een heel goed gevoel over. Helaas.

Op het moment dat ze zaken gaan ontkennen is het al rond. Welkom Luis9!!

19 augustus 2020 om 12:48

Ga er toch maar niet vanuit. Dit wordt niet voor niets gezegd.

Was te verwachten en voor Ajax is het ook niet de positie waar we ons moeten versterken, het is niet de tijd om zoveel geld uit te geven aan een oude speler en er komt heel veel talent aan. Wel begrijp ik dat Overmars een lijntje uitgooit naar Suarez, maar meer met het ook op volgend jaar of zo. Misschien vertrekt Tadic dan, misschien Promes. Misschien zijn we dan blij als Suarez naar ons komt.

Die kan zo nog maar verkassen volgende week.

Suarez is prima om nog een jaar erbij te hebben aangezien er echte vervanger aanwezig is bij Barcelona. Griezman zou je enigszins als spits kunnen plaatsen, maar daar zet je leiver een spits naast. Ik zie Koeman wel 3-5-2 met Suarez als 1 van de 2 spitsen overwegen. Messi op 10 of als tweede spits om Suarez heen (als je Griezman opoffert).

Ter Stegen
Lenglet
Araujo
Todibo
Roberto
Frenkie
Puig
Coutinho
Messi
Griezman
Suarez
19 augustus 2020 om 16:49

Met Frenkie Puiq en Messi wordt je tegen een amateurteam nog overlopen op het middenveld.

Als je de machtsdynamiek van Suarez, Messi, Busquets, Alba en Pique binnen de club wil doorbreken dan moet je de selectie voorzien van spelers die op bais van hun prestaties deze ouder wordende basisspelers terecht naar de bank kunnen verwijzen. Dat is het proces binnen elke club. Je hebt een ouder wordende basisspeler. Je voorziet hem van een concurrent. Je geeft tijd en coaching tot dat deze concurrent een dragende speler wordt met de juiste statistieken en dan verwijs je de basisspeler naar de bank, dan je geeft hem de keuze om te vertrekken of om op pensioen te gaan. Dan zoek je opnieuw naar een talent die de basisspeler kan beconcurreren. In theorie is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan want je hebt natuurlijk andere factoren maar Bartomeu had alle tijd van de wereld.pique en Suarez zijn zelfs vragende partij om spelers te hebben die hun kan beconcurreren voor de basisplaats omdat zij ook zelf beseffen dat ze ouder worden en willen het beste voor de club. Het is de taak van het bestuur en technische leiding om de selectie te voorzien van dragende spelers, talenten en eigen jeugd. Voor elke positie moeten er minstens 2 spelers zijn die elkaar beconcurreren of tenminste niet ver onder de niveau vd basisspeler zit. Dat heb je niet bij Barcelona..nochtans is dat een basisvereiste voor elke topclub.

Kom maar terug naar Groningen. Je hoeft maar ca. 18,5 miljoen salaris in te leveren, maar dan speel je wel voor de groenste club van Nederland. 💚

Kunnen we Suarez niet naast Blind zetten op de rcv positie. Het was altijd een bijtertje dus proberen waard

19 augustus 2020 om 12:58

Hahaha. Hij is er waarschijnlijk nog fel genoeg voor ook. Maar die smerige kap tegen Bayern afgelopen week zal hij zelf ook wel intrappen, vermoed ik.

Luis Suarez verdient 23 miljoen euro per jaar, en laat zich helemaal niet afzetten en intimideren door weg te gaan. Bij een Bale bericht zit iedereen er boven op om te zeggen hoe mooi ze dat wel niet vinden. Waar zijn die geluiden nu?? Niemand in de comment sectie zegt er zelfs ook maar iets over en opeens is niemand hier blij mee, maar wel als Bale een poging wil gaan wagen om dit zelfde te doen, dan vinden ze het schitterend

19 augustus 2020 om 13:35

Komt omdat de meeste mensen op VZ en vooral de beheerders PRO Barca zijn. Het zal alleen maar erger worden nu Koeman daar zit (voor dat jaartje) Zet je maar schrap Barca dit Barca dat. Kan niet wachten op Ziggo..😂

19 augustus 2020 om 16:51

Luis Alberto Suárez
Salaris Luis Alberto Suárez

Beroepsvoetballer - FC Barcelona - Spanje
Geboren: 1987, Urugay
Jaar: € 19.769.368,00 | Maand:€ 1.647.447,33 | Week: € 380.180,15 | Dag: € 76.036,03 Plus ik heb nog geen interview gezien waarin gezegd werd dat Suarez weg moet, is ook nog vrij belangrijk qua doelpunten en assists voor Barcelona, las net dat hij iedere 84 minuten bij een doelpunt betrokken is. Maar mocht hij verzocht worden om te vertrekken hij doet dat niet is dat zijn goed recht natuurlijk, netzo als dat Racatic nog steeds bij Barcelona zit terwijl zij al een jaar of 2 met hem zitten leuren. Contracten zijn er om nageleefd te worden, tenzij beide kanten het er over eens zijn dat ontbinding beter is. Zo moeilijk is dat niet. Dat gemiep over ja maar zij vinden Real niet lief is een supporter van de koninklijke onwaardig.

19 augustus 2020 om 17:10

(InsideRMadrid). Je gaat toch niet Bale vergelijken met Suarez hoop ik ? Want Bale presteert al 3 jaar geen pepernoot terwijl Suarez gewoon wel presteert plus je kunt geen artikel lezen over Bale of hij staat op de golf baan , als hij zo goed presteert of het op trainingen laat zien dacht je dan echt dat Zidane hem niet zou opstellen , ?

Ik hoop dat het hierbij blijft! Wereldspits voor zijn blessures, na terugkomst laatste blessure vind ik hem steevast erg matig. Lijkt wel kleurenblind evenals marin levert zoveel simpele ballen in, heeft z’n snelheid niet meer en werkt veel minder hard dan voorheen.

Ik kan ernaast zitten echter denk ik dat waar hij ook naartoe zal gaan niet zal slagen, hij is op, versleten! Helaas, was altijd mijn favoriete speler bij Ajax , vervolgens Liverpool en barca in de goede tijden!

Als het management met zo’n reactie (moet) komen, betekent dat meestal dat er een transfer aan zitbte komen

Elke zomer krijgen we dit soort nieuwtjes voorgeschoteld. Ballotelli, Eto’o om er maar eens 2 te noemen. Helaas zal de Nederlandse competitie er wel iets mee te maken hebben dat zulke spelers uiteindelijk niet komen. Ik vrees dat Suarez ook aan dit rijtje kan worden toegevoegd.

19 augustus 2020 om 13:45

Balotelli en Eto'o hadden alleen totaal geen binding met Nederland, Amsterdam of Ajax. Suarez wel.

19 augustus 2020 om 14:50

Wellicht had het voor Balotelli beter uitgepakt als hij naar Ajax was gegaan. Deed het niet onaardig bij Nice, maar goed. Je ziet wat er van is gekomen

Ik heb het gevoel dat ze echt Griezmann de kans willen geven in de punt, en dan Messi en Ansu rondom hem. Of Messi meer in de as, waarom ook niet? Er zijn veel mogelijkheden, je moet gewoon durven. En Suarez duidelijk maken dat hij niet meer de onbetwiste 9 is. Als hij vrede heeft met een reserverol moet je hem altijd houden. En wie weet kan hij weer wat van zijn vorm hervinden. Elke wedstrijd spelen is gewoon niet meer mogelijk voor hem.

Barcelona is Suarez's droomclub en heeft nog steeds niet de CL gewonnen. Dus ik denk dat hij blijft.En dan nog, als hij weg moet, gaat hij naar een grote club. Hij wil een Keer de CL winnen. En dat kan niet met Ajax

19 augustus 2020 om 14:02

Hij heeft in 2015 de CL gewonnen door Juventus met 3-1 te verslaan. Juve was toen ook sterker dan de afgelopen jaren met o.a. Pirlo, Pogba, Marchisio en Tevez.

19 augustus 2020 om 14:12

En hij had met 7 goals en 3 assists nog een vrij grote bijdrage aan die CL ook. Scoorde in de knock out fase 2 keer tegen City (achtste finales), 2 keer tegen PSG (kwartfinales), gaf 2 assists tegen Bayern (halve finales) en scoorde in de finale tegen Juve!

19 augustus 2020 om 14:24

Volgens mij eindigde Messi, Neymar en C.Ronaldo dat seizoen gezamenlijk als topscorer van dat CL seizoen. Suarez was tegen PSG echt sterk. Vooral die poort tegen Luiz en daarna die afronding met geplaatst schot in de bovenhoek. Af en toe heeft hij nog een schim van zijn kwaliteiten. Maar het loopvermogen is drastisch afgenomen. Waardoor het drukzetten al wegvalt en dat begint bij de spits. Essentieel voor het spel dat Barca wil spelen. Je hebt met Messi al iemand die minder loopt, twee daarvan is funest.

19 augustus 2020 om 16:19

Klopt inderdaad ja, alle drie met 10 goals (en Messi ook nog eens 6 assists daarbij). Dat jaar stonden er 10 Barca spelers -iedereen behalve Dani Alves- in het Uefa Team of the Season. Barca was echt super dat jaar!

Prima. Contract uitdienen, en volgend jaar gratis naar Ajax. Dan zal Huntelaar ook stoppen, Tadic wellicht ook, en is er wat meer plek voor hem.

Zo, het pokeren is begonnen. Barcelona wil van veel spelers af, maar dat wil niet zeggen dat die spelers daar aan mee gaan werken. Het was een hete zomer, en nu komt er een nog hetere transferperiode aan. Ben erg benieuwd wie daar spelen, als de stofwolken zijn opgetrokken.

We kunnen iig alle vertrouwen hebben in Marc Overmars. Die gaat alles op alles zetten om Luis naar Amsterdam te halen. Verwachting is dat als er geen andere grote club in Europa interesse in hem gaat tonen, Luis naar Ajax komt.

19 augustus 2020 om 14:22

Ik hoop dat je gelijk hebt, dat heb je namelijk wel vaak als je zulke voorspellingen doet. Of misschien krijg je informatie van buitenaf dat zou ook kunnen. Ik denk namelijk ook dat Suarez gewoon naar Ajax zal komen want het schijnt dat Koeman wil gaan verjongen en Suarez op het 2e plan komt.

19 augustus 2020 om 14:31

Koeman wilt ook verjongen. Dat kan ik je nu al garanderen . Pjanic is in principe nu al niet meer nodig. Wat ik wel kan zeggen is dat Luis Suarez veel vrienden in Amsterdam heeft en elders in Nederland en dat ie open staat voor een terugkeer. Maar nogmaals, komt een andere grote club voor Luis... dan gaat ie daar heen. Ik heb dit vernomen van buitenaf inderdaad.

Ik denk ook dat je als Ajax daar niet aan moet beginnen. Stel dat Barcelona Suárez voor een vriendenprijs van 20 miljoen verkoopt en je geeft hem contract van 3 jaar voor 5 miljoen (ziyech salaris) per jaar. Dan kost hij dus een miljoen per maand. Over 3 jaar is hij te oud en levert dus niets meer op. Voor de doorstroom van jeugdige talenten, en dus de transferwaarde van talenten is het ook niet bepaald gunstig.ik ben een groot liefhebber van Suárez maar zou dit echt een te groot risico vinden.

Prima, had niet anders verwacht. Zetten gelijk een punt achter, kan Ajax zich focussen op deze selectie die al ruim is en barst van het talent. Volgend jaar na afloop contract misschien nieuwe poging wagen voor el Pistolero.

Dat is een tegenvaller voor Barcelona en Overmars, maar niet voor Ajax. Suarez is niet wat Ajax namelijk nodig heeft. Overmars moet naar de defensieve kwaliteiten van de Amsterdammers kijken. Wakker worden!

19 augustus 2020 om 15:26

Precies. Ik ben nog niet overtuigd van Alvarez en Timber. Schuurs is nog teveel pieken en dalen.

Dat is een beetje het probleem natuurlijk. Pique zegt dat hij best de pas op de plaats wil maken voor Barca, maar een Suarez, Vidal, Busquets, etc zie ik dat niet zo snel zeggen. Je kan wel van de spelers af willen, maar die kunnen Barca gewoon aan hun contract houden.

Wie dacht dat Suarez serieus naar Ajax zou gaan !? :/. Qua salaris niet te betalen en kan nog met menig topclubs mee. Bewijst ook altijd nog zijn waarde bij Barca. Ik blijf het nog altijd bizar vinden hoe hij en El Hamdaoui bij Ajax op een vergelijkbaar niveau zaten en waar Luis uiteindelijk is belast. Zo blijkt maar weer hoe belangrijk mentaliteit is om het te maken in de voetballerij

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren