Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord dreigt St. Juste op korte termijn kwijt te raken’

Laatste update:

Feyenoord lijkt Jeremiah St. Juste op korte termijn kwijt te raken. Voetbal International en het Algemeen Dagblad melden dinsdagmiddag namelijk dat de verdediger op het punt staat om de overstap te maken naar FSV Mainz 05, waar hij een ploeggenoot kan worden van ex-Feyenoorder Jean-Paul Boëtius.

"Er is verregaande interesse van die club, ja", bevestigt het management van St. Juste in gesprek met het Algemeen Dagblad. De verdediger, die een meerjarig contract kan gaan tekenen in Mainz, staat ook in de belangstelling van andere clubs uit de Bundesliga en de Franse Ligue 1. Als hij inderdaad voor een overstap richting de Bundesliga kiest, zal het zijn eerste buitenlandse avontuur worden. Feyenoord betaalde sc Heerenveen twee jaar geleden nog een kleine vijf miljoen euro voor de 22-jarige St. Juste.

Welke transfersom er precies op tafel gelegd zal worden door de nummer twaalf van het afgelopen Bundesliga-seizoen, of een van de andere gegadigden, is nog niet duidelijk. St. Juste ligt momenteel nog tot medio 2021 vast in De Kuip. De centrale verdediger annex rechtsback kwam vooralsnog tot vijftig officiële wedstrijden in dienst van de Rotterdammers.

Als St. Juste daadwerkelijk op korte termijn bij Feyenoord vertrekt, verliest de ploeg van trainer Jaap Stam de derde basisspeler van het afgelopen seizoen. Tonny Vilhena vertrok eerder deze zomer al naar het Russische FK Krasnodar, terwijl Robin van Persie met pensioen ging. Daartegenover staat tot nu toe de komst van Nick Marsman, Leroy Fer, Liam Kelly en Luciano Narsingh.

Vind jij dat Feyenoord Jeremiah St. Juste eigenlijk aan boord moet houden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou wel een leuke stap voor hem zijn naar het buitenland met ongetwijfeld een beter contract (financieel). Voor Feyenoord wel een gemis, er is al weinig snelheid in de verdediging, en zonder St. Juste heb je enkel spelers zo snel als een tractor achterin.

6 augustus 2019 om 12:53

Achterin wordt het inderdaad nu wel heel drama bij Feyenoord, denk dat dit een groot gemis wordt.

6 augustus 2019 om 13:58

Jaap moet dan maar speler/coach worden. Anders moet je van beek weer opstellen, maar dan krijgt feyenoord op korte termijn een onderzoek matchfixing

6 augustus 2019 om 14:45

Wel zonde, een van de beste van Feijenoord en in potentie een speler voor Oranje. Verdient in ieder geval een kans. Had m liever bij PSV gezien.

6 augustus 2019 om 15:08

In potentie? Dan was hij allang een keer opgeroepen, denk je niet?

Ja, wat dacht je van nee? Samen met Haps de enige fatsoenlijke speler die achterin rondloopt. Zit überhaupt ook geen andere, fitte rechtsback in de selectie, dus nope nope nope.

6 augustus 2019 om 12:50

Vind hem op de back positie niet zo goed.
Maar ik ga ervanuit als hij gaat dat Karadorp of Janmaat terug kom

6 augustus 2019 om 12:53

Dat moet je maar hopen dat Karsdorp fit is en blijft.

6 augustus 2019 om 12:57

Speelde zondag als enige van de 4 jongens achterin goed. Lijkt een steeds betere klik te krijgen met Berghuis, en profiteert ook van het voetballende van Kokcu. Ik hoop echt heel erg dat hij blijft.

6 augustus 2019 om 13:00

Als je steeds oud spelers blijft terughalen dan konden ze v Geel net zo goed laten zitten.

6 augustus 2019 om 13:01

Kom eens met een naam die beter is dan en haalbaar. Ben wel benieuwd.

6 augustus 2019 om 13:04

Van Gobbel schijnt ook in de belangstelling te staan, is er even uitgeweest maar wel een jongen van de club....
Even serieus, complete waanzin om een goede cv die back staat te verkopen, Haps is nogal blessuregevoelig en het centrum is zo traag dat het lijkt of ze aan het wadlopen zijn, begrijp hier niet veel van.

6 augustus 2019 om 13:06

Dat het creatief scouten, iets wat feyenoord dus niet doet. Er zullen op deze wereld echt wel (jonge) talenten rondlopen die beter zijn dan Janmaat, maar aangezien Feyenoord niet verder komt dan bladeren door de eigen teamfoto's en daar hun scouting op baseert, zullen die spelers niet komen.

6 augustus 2019 om 13:11

Tis vrij simpel.
Je heb geen geld en karsdorp wil graag . Als hij water bij de wijn doet is hij haalbaar en voor nu prima.
Je heb achterin ervaring nodig. Noem er maar 5 die haalbaar zijn?

6 augustus 2019 om 13:13

@fanaticus de meeste supporters vinden st juiste de beste cv. Alleen zijn er nu 2 trainers die hem back houden...
en op back is hij juist kwetsbaar omdat hij meer met aanvallen bezig is i.p.v. verdedigen

6 augustus 2019 om 13:18

Dominiquethiem

" Erg origineel weer om oud spelers terug te halen. "

Met originaliteit win je geen prijzen. Ik kan zo tien spelers opnoemen die ik zo graag terug zou zien keren bij Ajax, dat ik bereid ben om ze persoonlijk op Schiphol op te halen en naar de Arena te brengen.

6 augustus 2019 om 13:29

@Scepticus38, nou noem ze maar eens want buiten Suarez en Milik zou ik niet weten wie je bedoeld... Tenzij je De Ligt, Frenkie of Schone in gedachten hebt maar dat zou erg flauw zijn

6 augustus 2019 om 13:34

Nogal een verschil of je Toby, Luis of Jan terug wilt halen of Janmaat, Karsdorp en Castaignos.

6 augustus 2019 om 13:34

Vertonghen? Alderweireld? Sanchez?

6 augustus 2019 om 13:34

Eriksen, Vertonghen, Alderweireld, Sanchez, Cillesen en vast nog wel meer

6 augustus 2019 om 13:41

Ja, dat is waar. Dat is een totaal andere vijver dan waar feyenoord uit vist, maar daarmee ook direct onrealistisch vooralsnog.

6 augustus 2019 om 14:53

Jeffrey Gouweleeuw...als je onderin in bundesliga hangt en bijna altijd speelt kun je het proberen met nog 1 jaar contract bij Augsburg

6 augustus 2019 om 12:54

Idd zeg alsjeblieft niet. Is al erg genoeg.

6 augustus 2019 om 13:11

Zijn contract loopt tot 2021 , als je nu de hoofdprijs ervoor kan ontvangen moet je dat natuurlijk doen.

6 augustus 2019 om 13:18

Ik betwijfel of dat zo is met Mainz als koper. Bovendien kan een contract ook verlengd worden.

6 augustus 2019 om 13:28

Ik weet ook niet hoeveel ze ervoor over hebben , maar als je bv 10 mil winst kan maken dan moet je dat natuurlijk doen. Een contract kan inderdaad verlengd worden, maar hij kan ook transfervrij de deur uit lopen! En Feyenoord moet een eigen vermogen opbouwen dit doe je oa door spelers met goede winst door te verkopen.

6 augustus 2019 om 13:35

Voor 10 miljoen winst, zou Feyenoord hem voor ruim 15 miljoen moeten verkopen. Dat zie ik niet gebeuren. Jij wel?

6 augustus 2019 om 13:41

Ik kan me niet voorstellen dat Mainz 15 miljoen aftikt voor een verdediger, maar geen idee. Da zou idd wel erg verleidelijk zijn.

6 augustus 2019 om 13:45

St Juste werd voor 4,8 mil overgenomen , dus dan ligt het net onder de 15 miljoen. Zenit bracht eerder een bod uit van 12 miljoen, dat werd geweigerd. Het lijkt me vrij onlogisch als Feyenoord dan nu wel mee wilt werken aan een transfer voor een minder bedrag.

6 augustus 2019 om 14:00

@fcdc1

Aan de andere kant lijkt het mij weer onlogisch dat FSV Mainz dat 1x een speler voor 10 miljoen gekocht heeft nu plotseling er 50% bovenop gooit om St. Juste te halen. Hij zou by far de duurste aankoop in de clubgeschiedenis moeten worden dan. Dat kan ik mij met alle respect voor St Juste ook niet voorstellen.

6 augustus 2019 om 14:36

@Master D Als Mainz niet bereid is om een bod neer te leggen wat in verhouding staat met wat Zenit eerder heeft geboden dan kan Feyenoord natuurlijk gewoon nee zeggen. St Juste ligt nog tot 2021 vast dus Feyenoord heeft hierin een sterke onderhandelings positie.

6 augustus 2019 om 14:37

Eens, maar ze hebben volgens mij ongeveer 25 miljoen gehad voor hun eigen speler (gbamin) die naar Everton vertrok.

6 augustus 2019 om 15:46

Voor Boetius die weg moest legde ze wel 2 miljoen meer neer dan dat Feyenoord kort daarvoor voor hem betaald had. Dus wie weet.
Maar zou Mainz weten hoe vaak en lang hij steeds geblesseerd is.
Dan zie ik Tadjic rollen, gillen van de pijn, veel misbaar maken, dat je denkt dat hij er maanden uit is, maar die is nooit geblesseerd.

Meteen gaan, mooie club, meer salaris en mooiere competitie.

Neem aan dat het, gezien de naderende deadlines een transfersom is die je niet kan weigeren. Dus 10 miljoen of meer....anders is het een hele domme zet, want met de verdediging die er nu staat is hij de beste ....

Overigens doet Boetius het erg goed....is daar helemaal opgeleeft....

Kan geen kwaad, de verdediging staat als een huis met jongens als vd Heijden, Botteghin en natuurlijk onze topper van Beek aka de Ligt 2.0.
Ik mag toch hopen dat dit een fabeltje is, vd Heijden mag niet weg en dan laat je st juste wel gaan? De enige Cv met snelheid.

6 augustus 2019 om 13:29

Allemaal leuk en aardig maar op dit moment tellen de centen wel weer voor Feyenoord. Als hij zijn contract niet wil verlengen dan loopt deze speler volgend seizoen voor een miljoen of 4-7 weg terwijl je nu waarschijnlijk meer dan 10 kan vangen. Ik snap dat de afweging lastig is maar als je wil groeien als club dan heb je transferinkomsten nodig op die manier hebben PSV en vooral Ajax afstand genomen van Feyenoord.

6 augustus 2019 om 15:03

Allemaal leuk en aardig, maar Feyenoord is een voetbalclub en bestaat omdat er mensen zijn die naar hun willen kijken. Die mensen komen om goed voetbal te zien. Dus als je al een dramatische verdediging hebt, ga je niet een van de enige redelijke verdedigers (qua potentie) verkopen. Tenzij ze het geld gelijk gaan investeren in 1 of 2 nieuwe verdedigers.

6 augustus 2019 om 14:54

Botteghin was zondag nog uitgevallen met zijn hamstrings, weet iemand hoe ernstig die blessure is? Anders st. Juste nooit laten gaan. Een veto van jaap

Dan houden ze helemaal geen (fatsoenlijke) verdedigers meer over... zie St. Juste graag Centraal staan bij Feyenoord.

6 augustus 2019 om 13:46

Karsdorp dit jaar huren, volgend jaar Janmaat transfervrij. Nu proberen een dubbeldeal met Ajax: labyad en maggalan huren met optie tot koop.

6 augustus 2019 om 13:53

Jij denkt dat wij Feyenoord beter willen maken? Bovendien zijn die spelers misschien niet geschikt voor de basis maar zorgen wel voor een uitstekende bank, die je ook gewoon nodig hebt om kampioen te worden.

6 augustus 2019 om 14:39

Ik denk niet dat Ajax zich zorgen maakt om het beter maken van Feyenoord. Daarnaast vraag ik me ook af of Magallan beter is dan Vd Heijden of Botteghin

6 augustus 2019 om 15:29

Labyad en Magallan huren? Van de aartsrivaal? Hell no! Ik heb liever dat Feyenoord het geld goed investeerd..

Het is even afwachten wat Feyenoord vangt voor Hansson en St. Juste voordat we kunnen speculeren over namen. We moeten sowieso een centrale verdediger, een back en een spits erbij hebben... Gaat lastig worden met dat beetje geld dat we hebben. Ik hoop toch op Hoedt en Karsdorp of Tete, en transfervrij Jerry Mbakogu

Bij een bedrag boven de 15 miljoen van de hand doen , en overschakelen naar Janmaat!!

6 augustus 2019 om 12:53

En jij denkt serieus dat Mainz 15 miljoen gaat betalen voor ST Juste? 10 miljoen zouden ze al gelukkig mee moeten zijn.

6 augustus 2019 om 13:06

Voor minder als 15 miljoen, zou ik hem niet weg doen

6 augustus 2019 om 13:26

Ik denk dat Feyenoord al gelukkig mag zijn met een 8 a 10 miljoen. Maar ze kunnen m beter houden. Geld maakt geen goals (en voorkomt ze in dit geval ook niet)

6 augustus 2019 om 13:47

Waarom gelukkig?

6 augustus 2019 om 12:54

Guidetti erbij!

6 augustus 2019 om 15:47

Goh nog zo’n oud-speler ja? Allemaal heel leuk voor de korte termijn maar daar ga je geen stappen mee maken. Als ik Feyenoord was had ik al mijn geld ingezet op alleen maar eigen jeugd en talenten. Hopen dat er een pareltje bij zit die je over 2 jaar voor 50 miljoen ofzo kan verkopen. Maar met alle respect, een guidetti, Janmaat en dat soort spelers dat is leuk voor 1 jaar. 2e jaar wordt het waarschijnlijk al minder en de restwaarde is 0. Lijken me geen goede investeringen om je elftal op te draaien en hier heeft Feyenoord al veel te veel spelers van.

6 augustus 2019 om 16:06

Niet al je geld erop inzetten, want talenten moeten ook ervaring om zich heen hebben om stabiel te presteren. Als je de gehele O19 het veld instuurt en het niet goed gaat, kan je ze ook kapot maken. Mede om dat soort redenen vond ik Fer bijvoorbeeld, naast kwaliteit, gewoon een goede optie.

Janmaat zou in dat kader ook gewoon een sterke toevoeging zijn. Basisspeler en gewaardeerde back bij Watford (stabiele middenmoter) en in de luwte kan Denzel Hall zich weer doorontwikkelen. Je kan zo'n jongen moeilijk voor de leeuwen gooien als hij er nog niet klaar voor is. Of als de hele linie uit alleen maar jonkies bestaat.

Maar met je eens; we hebben er bijvoorbeeld in de verdediging te veel van. Als je Janmaat haalt, moet je op andere plekken weer talent gebruiken. Maar Janmaat biedt hen dan wel die stabiliteit.

St Juste en waarschijnlijk van der Heijde ook nog weg. Feyenoord mag hopen dat ze niet veel blessures krijgen want dan is top 6 nog niet eens een zekerheid. Of natuurlijk een goede vervanger vinden.

6 augustus 2019 om 13:55

Als je 10 miljoen pakt kan je wel 2 verdedigers kopen hoor. Zeker als het salaris van Van der Heijden vrijvalt. Die verdient bijna een miljoen.

Arme Jaap Stam. Die is echt niet te benijden met wat overblijft...

Dan is het hopen, hopen en nog eens hopen dat er contacten zijn met vervangers die direct kunnen worden aangetrokken. Anders spelen wij wederom geen Europese wedstrijden meer. Er moet direct geanticipeerd en gehandeld worden. Asjeblieft!!!!!

Sorry maar ik lach me echt stuk om het beleid van Feyenoord. Gaan ze hun beste verdediger verkopen en Vd Heijden mag niet verkocht worden. Lachwekkend.

6 augustus 2019 om 13:10

Een gerucht uit een weekblad is natuurlijk hetzelfde als het voeren van beleid. Daarnaast heb je nog geen enkel idee wat er met de eventuele miljoenen gaat gebeuren. Misschien wordt het wel goed geinvesteerd?
Ik zou je willen adviseren wat meer inhoudelijk en minder denigrerend op feyenoord-topics te reageren. Dan kun je je account langer gebruiken, want op deze manier krijg je de ene na de andere melding aan je broek.

6 augustus 2019 om 13:16

Het is Feyenoord zelf dat keer op keer lachwekkend beleid voert. Daar hoef ik zelf niet eens denigrerend voor te reageren.

6 augustus 2019 om 13:24

Met al die armoede op de wereld zijn ze wel goed bezig door transfervrije spelers te halen, he.

6 augustus 2019 om 15:06

Dat dan weer wel he.

6 augustus 2019 om 13:45

Voor Van der Heijden meldt zich ook niemand, dan kan je hem ook niet verkopen. Dat heeft weinig met beleid te maken.

6 augustus 2019 om 13:51

Van der Heijden zou naar verluidt ook transfervrij vertrekken, waardoor er ruimte zou worden gecreëerd in het salarisbudget. Met die status had hij dan ook zelf naar een club kunnen zoeken.

6 augustus 2019 om 13:54

Hij wil zelf vertrekken dus er zal vast gezocht en dan is er blijkbaar nog steeds weinig interesse.

6 augustus 2019 om 14:01

In gesprek met de Telegraaf (zo begreep ik) heeft v/d Heijden aangegeven dat Feyenoord naar hem toe kwam om te vertellen dat hij (transfervrij) mocht vertrekken. De situatie is dus echter 180 graden gedraaid, nu hij met de blessures van van Beek/botteghin weer een belangrijke rol krijgt (of beter: Stam wil 'm echt niet kwijt nu). Maar hij wil zelf nu nog steeds weg.

Lijkt me dat er eventuele interesse voor hem zal zijn vanuit pak 'm beet Australiã« of Amerika ofzo.

6 augustus 2019 om 15:21

@ruudos,
in gesprek met de telegraaf geeft van der Heijden aan dat enkele clubs concreet zijn.

6 augustus 2019 om 13:57

St Juste vind ik niet echt zo'n geweldenaar. Is wel snel en athletisch maar vaak verkeerd gepositioneerd, matige sliding, geen geweldige kopper. Denkt ook vaak dat die een middenvelder is waardoor die superveel ruimte in zijn rug laat.

Het ziet er leuk uit maar vooralsnog geen jongen die de boel achterin dichthoudt.

Alleen doen als het financieel aantrekkelijk is en wanneer we al bijna rond zijn met een vervanger. Wellicht is Svensson van AZ haalbaar?

6 augustus 2019 om 13:06

De tijden dat Feyenoord sterkhouders van AZ kan overnemen zijn voorbij. Helaas maar waar

6 augustus 2019 om 13:27

Svensson zal duur zijn, maar bovenal vind ik hem niet echt overtuigend. Ik hoop al tijden dat ze Robert Gumny ophalen bij Lech Poznan. Goede tackle, bloedsnel, veel potentie en een enorme drive. Ik denk echter dat ze weten dat Janmaat na dit seizoen transfervrij opgepikt kan worden en dat hij terug wil. Dan is er voor dit seizoen een tijdelijke oplossing nodig en dat kan Karsdorp zijn. Dat is ook relatief goedkoop en dan kan het geld ook in centrale verdedigers worden gestoken

6 augustus 2019 om 13:41

Mocht St. Juste daadwerkelijk verkocht worden, moet de prioriteit natuurlijk wel echt liggen op centrale verdedigers (in mijn ogen). In Geertruida zie ik sowieso al een prima tot goede rechtsback (zeker ook met zijn aanvallende drang) en zo kan hij ook nog eens z'n welverdiende minuten krijgen en zich ontwikkelen.

Hoop dat er in elk geval een lijstje klaar ligt en we snel kunnen gaan schakelen.

6 augustus 2019 om 16:23

Hopelijk kan Stam jongens als Geertruida de kneepjes van het vak leren.

Ik vind het lastig om de potentie van Geertruida in te schatten.
Ik heb hem vorig jaar weinig zien spelen, maar ik zou ook wel eens benieuwd zijn naar een experiment met Geertruida op de rechtsback geposteerd.

Afhankelijk van het bedrag is dit natuurlijk een zegen voor Feyenoord. De bedoeling was om vd Heijden te verkopen zodat er budget vrijkwam, maar als je een behoorlijk bedrag voor St. Juste kan krijgen om de selectie op peil te krijgen (CV en CA) moeten ze het doen. St. Juste is zeker een prima speler, maar het is 'maar' een back. Met of zonder hem zou het voor Feyenoord niet veel schelen einde van de rit.

6 augustus 2019 om 12:55

Wat noem je een behoorlijk bedrag?

6 augustus 2019 om 12:59

Minimaal het dubbele van wat ze voor hem destijds hebben betaald. Bedrag tussen de 10 - 12 miljoen.

6 augustus 2019 om 12:59

st Juste is een CV die noodgedwongen back staat, een CV die wel snelheid en een goede pass heeft, lijkt me dat als je een elftal gaat opbouwen je achterin begint, en dan niet je beste verdediger weg doet en dan maar hopen dat een nwe verdediger het goed gaat doen.

6 augustus 2019 om 13:01

In de ogen van Gio en nu ook van Jaap is hij nooit een CV geweest, altijd back gestaan helaas.

6 augustus 2019 om 13:13

Hij heeft in het begin onder Gio cv gestaan, net als bij Heerenveen.
Maar omdat Nieuwkoop hopeloos faalde is Juste back gezet.

Zou wat wezen zeg.. de enige met nog een beetje verdedigende kwaliteiten. De rest is van het niveau FC bal op het dak 6.

Eerst St Juste afzeiken, dat ze een bod geweigerd hadden v 12 miljoen en nu????

En dan zeker Karsdorp huren die twee jaar amper gevoetbald heeft??
Competitie is al begonnen, een en al gatenkaas achterin en dan je enige verdediger met een fatsoenlijke pass verkopen, ambitie straalt er vanaf bij Feyenoord..

Whoops, hier zou ik als Feyenoord wel even 2 x over nadenken… Wat blijft er over? En wat is haalbaar qua versterking?

Zelfs als St. Juste vertrekt, hoeveel van deze transfersom kan Feyenoord herinvesteren in nieuwe verdedigers? Want afhankelijk van of iemand als Geertruida nu de kans krijgt, heb je bij een transfer 2 a 3 nieuwe verdedigers nodig. Het is zo zonde dat die verdediging bij Feyenoord niet op orde is, want de rest van het elftal is echt meer dan prima met genoeg goede spelers. Wat heeft van Geel een puinhoop achtergelaten zeg..

6 augustus 2019 om 13:32

100%. Feyenoord is kerngezond, er is alleen even prioriteit gegeven aan andere uitgaven dan transfers.

6 augustus 2019 om 14:37

Ik hoop toch dat een deel van deze transfersom en die van Vilhena in de verdediging kan worden gestoken, want dat kost je al sinds de voorbereiding wedstrijden. Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de spelopvatting van Stam, dus met betere verdedigers is er zeker de potentie voor een goed seizoen van Feyenoord.

Dit moet je alleen doen als er a. een financieel niet te weigeren bod ligt; en b. al zekerheid is over een gelijkwaardige vervanger. Anders is dit een onbegrijpelijke beslissing.

Scouting heeft ongetwijfeld een lijstje spelers pffffff brrrrrr. Weg voor 15 miljoen (incl bonus) ja anders niet.

wat een drama club zeg .ze begrijpen er niet veel van

Wat is dit nou weer. Mag hopen dat er minstens vijftien miljoen op tafel komt, want St. Juste is op dit moment het meest betrouwbaar achterin. Die kun je niet zo maar missen, zeker met zijn snelheid

6 augustus 2019 om 13:13

Want een club als fsv Mainz heeft de financiele stootkracht om 15 miljoen voor een back neer te leggen? Lekker onrealistisch.

6 augustus 2019 om 13:19

Dat zeg ik niet. Als ze dat niet hebben, moet St. Juste in mijn ogen gewoon niet verkocht worden

6 augustus 2019 om 13:23

Ze verkochten deze zomer nog Gbamin voor 25 miljoen aan Everton en vorig jaar Diallo voor 28 miljoen. Dus ja, ze zouden de stootkracht kunnen hebben. Wat een geld, he.

6 augustus 2019 om 13:28

Wilt nog niet zeggen dat ze dat voor een back over zullen hebben.

6 augustus 2019 om 13:32

Iets voor iemand over hebben of de stootkracht niet hebben is iets wezenlijks anders. Ik zeg ook nergens dat ze dat zullen bieden. Maar het is gezien hun recente inkomsten dus wel (lees goed mogelijk. Jij stelt daarentegen al stellig dat ze de stootkracht missen.

6 augustus 2019 om 13:37

Dominique, als Feyenoord vijftien miljoen vraagt en geen water bij de wijn doet, heeft Mainz dat maar te accepteren. En als ze dat niet doen, gaat ie er niet heen. Ook prima.

Eerst noem je het onrealistisch dat Mainz dat geld heeft. Vervolgens weerlegt MGMV dat met feiten en dan kom je aan met 'wilt nog niet zeggen dat ze dat voor een back over zullen hebben.'

Dat is echter precies wat ik bedoel. In mijn ogen moeten ze dat er voor over hebben om hem vast te leggen. Met elke euro minder ben ik ontevreden. Ze hebben de middelen, dus het is graag of niet

6 augustus 2019 om 13:38

Ze missen de stootkracht om zo'n bedrag voor een back neer te leggen. Zo duidelijker? Ze hebben misschien wel genoeg financiele stootkracht om een aankoop van 15 miljoen te doen. Maar geen club gaat (wellicht) hun transferrecord breken voor slechts een back. Dat zal dan eerder voor een aanvaller of voor een middenvelder zijn.

6 augustus 2019 om 13:47

''maar geen club gaat (wellicht) hun transferrecord breken voor slechts een back. Dat zal dan eerder voor een aanvaller of voor een middenvelder zijn.''

Dat kan inderdaad en klinkt logisch. Maar het blijft allemaal speculatie en ik zie Mainz inderdaad ook geen 15 miljoen betalen (denk eerder aan een bedrag tussen 8 - 12). Maar de stootkracht zouden ze dus wel kunnen hebben en vangen we wat mij betreft een uitstekend bedrag.

6 augustus 2019 om 15:39

Als ik het even vergelijk met een club als AZ, die verkopen ook spelers voor boven de 15 en zelfs 20 miljoen, maar de grootste aankoop die ze ooit hebben gedaan, in de post-Scheringa tijd (daarvoor was het MEH voor 7) is Gudelj geweest, voor 3 miljoen.

Oftewel veel geld ontvangen betekent nog niet per se dat je ook veel geld bereid bent uit te geven.

Overigens zou Feyenoord hierbij gewoon hoog in de boom moeten gaan zitten, desnoods met wat interessante bonussen, want als je St. Juste te makkelijk laat gaan, dan blijf je in dezelfde categorie vallen, voor clubs die willen kopen. Door een aantal hoge verkopen te doen, kun je de volgende keer ook makkelijker meer vragen. Beeldvorming is hierbij erg belangrijk. Wat dat betreft geven Ajax (en AZ) heel duidelijk een goed voorbeeld.

Hoe kunnen ze hem in godsnaam verkopen. Juist de verdeging is zo zwak als wat. Heb je een cv nodig, verkoop je je eigen enigste goede die nog enigzins potentie heeft. Wtf is feyenoord mee bezig..?? Is het raar dat ik steeds meer e3n aversie krijg tov mijn eigen club.

6 augustus 2019 om 13:21

Als je de hoofdprijs ervoor kan ontvangen moet je dat natuurlijk doen. Wtf is Feyenoord mee bezig ? De afgelopen jaren in ieder geval het niet goed handelen op de transfermarkt. Je bent als Feyenoord een opstap naar een grotere competitie. Als je spelers met winst verkoopt bouw je een steeds groter eigen vermogen op.

6 augustus 2019 om 13:53

Jorgensen moesten we toen zeker ook niet verkopen toen?
Dag 18 miljoen. Nee dat is goed beleid.

Clubs melden zich nu eenmaal voor je beste spelers.
Ik zit er ook niet op te wachten dat St Juste weg gaat maar een goed bedrag is niet te weigeren. Anders absoluut niet laten gaan.

Kan niet anders dat Karsdorp dan terug komt. Hopen op 10 miljoen voor St Juste en een goeie huurdeal/prijs voor Karsdorp.

6 augustus 2019 om 13:04

10 miljoen? Dan mag je hem wel houden.

6 augustus 2019 om 13:24

Een paar jaar geleden was Karsdorp een topper, maar wat schiet Feyenoord er nu mee op om die kerel te huren? Is 'ie uberhaupt fit genoeg om er meteen te staan?

Feyenoord moet vooruit, elke keer die tijdelijke oplossingen schiet je toch niets mee op als club. Ze moeten spelers houden tot er óf een speler uit de jeugd hem kan vervangen óf tot er een degelijke vervanger is aangetrokken.

Nog 2 jaar contract dacht ik? 10+ dan toch wel?

Vorig jaar nog 12 miljoen van tafel geveegd.
Dan zal dit bod echt niet hoger zijn dan dat.
Ook zadel je Stam eigenlijk op met 0 fatsoenlijke verdedigers, want Haps is nooit het hele seizoen fit.

6 augustus 2019 om 13:58

Haps is niet erg. Heb eerlijk gezegd liever dat ie verkocht wordt. Malacia speelt toch de helft van het seizoen omdat Haps geblesseerd is. Dan maakt die andere helft ook niet meer uit, zeker niet als ie een paar miljoen oplevert.

Feyenoord bevind zich niet in een luxe situatie en moet elke speler met winst potentie laten gaan. Daarna als je geld hebt, kun je bouwen en als je veel geld hebt kun je spelers behouden. Simpel...stop met al die emoties. Zaken zijn zaken

6 augustus 2019 om 13:15

Bouwen door allemaal oud spelers terug te halen?

6 augustus 2019 om 13:19

Volgens mij lees ik nergens in zijn reactie iets over oud spelers terughalen.

6 augustus 2019 om 13:30

Maar dat is toch het beleid van Feyenoord? Ze hebben nu alweer Narsingh en Fer teruggehaald naar de eredivisie en mensen roepen alweer om Karsdorp en Janmaat.

6 augustus 2019 om 13:34

Je kan slecht allemaal jeugdspelers opstellen. Als je talenten als Bannis, Kokcu, Burger, Bijlow etc. voor een lange tijd kan vastleggen dan kom je er wel bovenop. Feyenoord heeft echt wel een paar leuke talenten en als je tegenwoordig een half seizoen goed presteert ben je al meer dan 10 miljoen waard.

6 augustus 2019 om 13:34

Maar staat dat in de reactie van fckangaroo? Staat daar uberhaupt het woord beleid of oud speler in?

6 augustus 2019 om 13:41

Ik speel in op zijn reactie met het beleid wat Feyenoord de laatste jaren en ook nog recent voert.

Waarom zou Feyenoord 1 vd weinige fatsoenlijke verdedigers verkopen aan een degradatiekandidaat in Duitsland? Tenzij die Duitsers ffff +10 miljoen neerleggen maar dat lijkt me sterk.

Is Feyenoord zo ver gezakt dat dit een noodzakelijke verkoop is? Ook vanuit het spelers perspectief...ik bedoel geweldig zeg je speelt in de Bundesliga bij een degradatiekandidaat voor misschien 100-200k meer per jaar…...blijf dan bij Feyenoord nog 1 jaartje en blink uit en verdien volgend jaar een Echte mooie transfer.

Lijkt mij een onzin bericht. Die Duitsers gaan toch niet meer dan 10 miljoen neerleggen voor een speler die zoveel geblesseerd is geweest en voor minder dan 10 laat Feyenoord hem toch niet gaan.

Laat hem lekker CV worden bij Feyenoord en misschien dat een tapia op de LB kan, daar speelde hij bij twente ook een aantal wedstrijden.

Oei, da's toch lastig qua timing. Vindt Maar eens een jongen die er meteen staat. Want das wat Feyenoord nodig heeft. Verdediging is al t zorgenkind denk ik. Wellicht Karsdorp idd. Maar of die fit blijft ...zoja dan heb je er veel aan.
En ook wat wordt er betaald voor stJuste.. moet dan wel minimaal 10 zijn denk ik wil je een vervanger hebben die minstens gelijk is aan Juste.
Wel een mooie stap voor hemzelf natuurlijk.

Pohh dat is een lastige. Ik ben fan van zowel Feyenoord als Mainz. Poor Feyenoord zeg ik behouden. Mainz gaat nooit meer bieden dan 7 miljoen en Feyenoord moet op dit moment geen kwaliteit verkopen, zeker niet zonder backup. Voor Mainz zeg ik direct halen. Kan perfect de strijd aan met de ouder wordende Brosinski, al speelt St Juste hem niet zomaar eruit. Donati is vertrokken, won het ook niet van Brosinski.

6 augustus 2019 om 13:30

Als je het moet geloven konden ze vorig jaar al twaalf krijgen. Nu was dat misschien wat hoog, maar het zou mij niet verbazen als het richting de tien gaat.

6 augustus 2019 om 13:43

Mainz geeft normaal gesproken niet zoveel geld uit. Bundesliga clubs (op BVB en Bayern na) zijn sowieso redelijk zuinig met de centen. Ik hoop het wel hoor, zou voor Feyenoord goed zijn en hopelijk kunnen we dan Karsdorp halen en Mainz heeft er een goede speler bij, maar als ik Feyenoord zou zijn zou ik het niet doen

6 augustus 2019 om 14:43

Nou Leverkusen, Leipzig en Frankfurt spendeerden toch al meer dan 50 miljoen euro. Ook Gladbach, Wolfsburg, Schalke zitten al rond de 30 miljoen. Clubs als Augsburg en Mainz ook al plus 20 miljoen.

Pff.. Lastig zeg. Met het geld (laten we zeggen minimaal 8-10 miljoen) zou je wel weer pak 'm beet twee eventuele aanwinsten kunnen halen. Maar dan moeten die al wel in beeld zijn en er gelijk geschakeld worden.. En dan begin ik nog niet eens over aanstaande donderdag. Het zou erg zuur zijn om St. Juste nu te verliezen.

Altijd doen. Hij levert waarschijnlijk aardig wat op en is blessuregevoelig en geen zekerheid achterin. Je kunt wel nee verkopen uit angst dat er niets beters is, maar dan wordt het ook nooit beter. Gewoon verkopen en van dat geld een rechtsback en een cv halen.

Tja als je realistisch bent weet je al dat dit jaar geen topjaar gaat worden. Als je dan nu een goede zak geld kan cashen zou ik het gewoon doen.

Die hebben natuurlijk door de verkoop van Gbamin flink wat geld. Bij Mainz zie ik hem ook wel in de basis komen, maar Feyenoord moet deze jongen nooit laten gaan.

Hoe helpen we Feyenoord naar de kloten, als ze st juiste verkopen wordt het degradatie voetbal.

Hoe helpen we Feyenoord naar de kloten, als ze st juiste verkopen wordt het degradatie voetbal.

Weg ermee. Geen fijne mentaliteit, sterallures, blessuregevoelig, niet goed genoeg centraal.
Van der Heijden en Botteghin en van Beek ook graag weg. Koop maar 2 nieuwe CV’s en/of geef je jeugd de kans.

6 augustus 2019 om 14:07

Heb nog nooit iets van ster allures bij Juste opgemerkt, verklaar je nader..

6 augustus 2019 om 15:10

Geen fijne mentaliteit? Was zowat de enige die in zijn vakantie is blijven trainen. Dit deed hij met Dahoud van Dortmund. Die jongen is echt wel gedisciplineerd hoor.

Het is goed dat Berghuis blijft, want anders blijft er niets meer over bij Feyenoord...
St. Juste is geen hoogvlieger, maar wel de beste verdediger van Feyenoord op dit moment. De enige met een beetje snelheid.

Lachen zeg, enige goede verdediger die er is

Voor St. Juste een mooie stap om xich in Duitsland verder te ontwikkelen. Als St. Juste gaat kan Feyenoord de volgende rechts back wel bij Heerenveen ophalen. Een Rotterdammer en vast goedkoper dan 5mln; Floranus.

6 augustus 2019 om 14:30

Haha ja, die zal wel in de uitverkoop staan aangezien Heerenveen zelfs Jizz Hornkamp heeft omgeturnd tot rechtsback om Floranus maar niet te hoeven opstellen.

Zou gaan om een bedrag van 7,4 miljoen. Veel te weinig wat mij betreft. Als je 12.5 miljoen kan pakken, prima!

Feyenoord moet echt snel wat gaan doen achterin, want ook met St Juste is het om te janken. Spits is van een latere zorg.

6 augustus 2019 om 14:31

Redelijk bedrag voor een speler die vaker geblesseerd dan dat hij voetbalt. Daar kun je twee anderen voor halen.

6 augustus 2019 om 14:37

@acmilan2019, ik ben de mening toegedaan dat in principe elke speler te koop is. Mits het prijskaartje maar tevredenstellend is. Als FSV Mainz met een bedrag van 12 a 15 miljoen over de brug komt voor Jeremiah St. Juste dan hoeft Feyenoord daar niet lang over na te denken. De Club van Zuid heeft nog ruim drie weken de tijd om met een volwaardig en financieel aantrekkelijk alternatief voor de invulling van de rechtsachter positie op de proppen te komen. Geen paniek.

6 augustus 2019 om 14:42

We moeten zeker geen paniek gaan zaaien. Maar het was wel fijn geweest als we de selectie rond hadden gehad voor het begin van de Europa League. Want met deze verdediging hou ik echt mijn hart vast.

6 augustus 2019 om 14:49

@acmilan2019, ik ga er van uit dat Feyenoord in ieder geval bedingt dat St. Juste pas na de twee duels tegen Dinamo Tbilisi en voor het juiste bedrag mag vertrekken.

Dat zo'n speler van Feyenoord naar Mainz wilt zegt ook direct alles over Feyenoord anno 2019.

Ik vraag me echt af aan de Feyenoorders: Zouden jullie okay zijn met een Transitiejaar? Dat Feyenoord wat posities lager eindigt, omdat (in dat geval) spelers als Botteghin, vd Heijden, Vermeer etc minder aan spelen komen, en in plaats daarvan spelers als Geertruida, Bijlow, Lewis, Sinisterra, Hansson, Burger, Achraf (ken even zijn achternaam niet spellen) erin komen voor het seizoen.

6 augustus 2019 om 14:34

Hansson is al naar Hannover 96

6 augustus 2019 om 14:39

@NeMJB; ik ben het trouwens volledig met je eens. Wat verwachten we nu serieus van dit seizoen met deze selectie? Wordt toch een drama. Waarom niet de jeugd de kans geven. Doen ze bij Ajax net zo goed. Feyenoord zijn jeugd is dan wellicht minder maar give it a go. We hebben eerder uit nood de jeugd op moeten stellen. Heeft toen toevallig goed uitgepakt. Wie weet nog een keer zo'n incident. Ook grotere kans dat deze spelers, als ze zich in de kijker spelen voor goede bedragen verkocht gaan worden.

6 augustus 2019 om 14:37

Ik persoonlijk wel. Zolang het niet te dol wordt. Max drie jeugdspelers per keer laten spelen. Anders komt europees voetbal halen in gevaar en dat heeft Feyenoord wel nodig om nog een beetje serieus genomen te worden. Maar dit gebeurd nu ook. Burgen, sini, kokcu, vente in de vorige wedstrijd. Malacia en bijlow gaan ook nog wel regelmatig spelen lijkt mij. Hansson is trouwens verkocht.

6 augustus 2019 om 14:46

Wat mij betreft prima, maar ik zie in een aantal van deze spelers toch niet echt de potentie. Maar Lewis en Geertruida zou ik zeker achterin een kans geven.

6 augustus 2019 om 15:50

Je zou verwachten dat Stam de voormalig top verdediger, jongens als Geertruida wel verder kan helpen in hun ontwikkeling!

Zeker wel voor 12 miljoen of meer. (dat kon van Geel krijgen vorig jaar en zei toen nog nee).

Ze kunnen dan een Klaiber ofzo kopen, valt helemaal in het plaatsje waarin Feyenoord zich verkeerd.

Zou Jaap een opzegtermijn bedongen hebben? Die zou ik dan snel activeren. Echt medelijden met degene die ons team moet leiden dit jaar. Wordt echt helemaal niks.

Dit lijkt me een goede stap voor St. Juste. Heeft alles met Feyenoord gehaald wat er te halen viel en is nu klaar voor een stap hogerop. Of Mainz per se een stap hogerop is weet ik niet, maar het kan een springplank zijn naar een leuke club in de Bundesliga. Ik denk dat het heel goed uit kan pakken. Daarbij lijkt het me lastig om je op dit moment in de kijker te spelen bij een zinkend schip als Feyenoord. Dit is het perfecte moment om te gaan.

10 miljoen en Karsdorp onderweg.

We kunnen zonder hem, als je hem als back blijft gebruiken, want dat is hij niet. Breng hem naar hey centrum en dan zie ik hem als onmisbaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren