Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Real Betis haalt Nabil Fekir voor 25 miljoen euro op uit Lyon’

Laatste update:

Nabil Fekir leek vorig jaar nog op weg naar Liverpool, maar een overgang van de spelmaker van Olympique Lyon naar het noorden van Engeland ketste toen op het laatste moment af. De international van Frankrijk bleef vervolgens nog een jaar bij les Gones, die hem deze zomer echter wel graag willen verkopen. Fekir ligt nog maar voor een jaar vast in Lyon en de club zal hem in de komende weken uit moeten zwaaien als het nog een goede prijs wil ontvangen.

Media in Spanje berichtten vrijdag al dat Real Betis nadrukkelijk in de markt is voor Fekir en dat nieuws wordt bevestigd door Le Parisien. Volgens de Franse krant voert het kamp-Fekir inmiddels ‘vergevorderde gesprekken’ met los Verdiblancos, voor wie de komst van de aanvallende middenvelder een flinke stunt zou zijn.

De eventuele komst van Fekir is wel afhankelijk van een verkoop van Giovani Lo Celso: de middenvelder, die eerder deze zomer definitief werd overgenomen van Paris Saint-Germain, staat in de nadrukkelijke belangstelling van Tottenham Hotspur. Als hij inderdaad voor ruim zeventig miljoen euro vertrekt, is Betis in staat om te voldoen aan de transfersom van om en nabij de dertig miljoen euro die Lyon in gedachten heeft voor Fekir.

De 25-jarige technicus zelf is al even rond met Betis over een contract en hij kan een vijfjarige verbintenis ondertekenen in Andalusië. Fekir gaat zeven miljoen euro verdienen in Spanje als het inderdaad van een transfer komt. Voor Betis zou hij overigens de op een na duurste aankoop uit de clubgeschiedenis worden: alleen voor Denilson werd in 1998 met een transfersom van 31,5 miljoen euro meer betaald.

Update 18 juli 15.31 uur - ‘Real Betis haalt Nabil Fekir voor 25 miljoen euro op uit Lyon’
Nabil Fekir vervolgt zijn loopbaan bij Real Betis, zo weet Canal+ donderdagmiddag te melden. Olympique Lyon ontvangt naar verluidt 25 miljoen euro voor de aanvallende middenvelder, die in Spanje een vijfjarig contract gaat ondertekenen. Fekir, aanvoerder van les Gones, is de beoogde opvolger van Giovani Lo Celso, die intensief wordt gevolgd door Tottenham Hotspur en waarvoor Real Betis ruim zeventig miljoen euro vraagt.

Zou jij Real Betis een goede club vinden voor Nabil Fekir?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Arsenal ligt net zoals bij Malcolm weer te slapen. Ideale speler en zooo extreem goedkoop. Perfect om achter Laca en Auba te zetten. Maar nee, scouting doen ze niet aan.

13 juli 2019 om 12:37

Je zou zeggen dat alle franse spelers, bij Arsenal, op een lijstje moeten staan. Misschien dat het lijstje waarop hij staat weggegooid is(?)

18 juli 2019 om 18:47

Kan toch geen toeval zijn dat geen enkele (sub)top club hem ophaalt voor dit bedrag? Liverpool wilde hem ook, voor een stuk meer geld, en ziet er nu ook vanaf. Als ie nou bv. naar City/atletico/united was gegaan had je het Arsenal kunnen aanrekenen, maar kennelijk zien alle topclubs het niet in 'm zitten. Ze zijn 'm echt niet vergeten.

13 juli 2019 om 12:39

Voor Nabil Fekir hoor je geen scouting nodig te hebben om te zien dat het een zeer geschikte speler voor Arsenal kan zijn.

13 juli 2019 om 14:36

Puur en alleen om de klik met Lacazette zou Arsenal hem al moeten halen.

13 juli 2019 om 14:48

En zeker voor die prijs. Ik dacht dat Lyon nog mibimaal 50 miljoen zou eisen, ondanks zijn contractsituatie. Dit is gewoon een koopje.

13 juli 2019 om 12:46

Daar word je toch schijtziek van. Een speler van zijn kwaliteit voor maar 30 miljoen en daar staat Arsenal niet voor op de eerste rij. Onbegrijpelijk vind ik dit. Met Fekir heb je een speler die zo Özil kan vervangen en die ook nog eens de goals die vanuit het middenveld gemist worden door het vertrek van Ramsey kan opvangen. Nu is er gewoon niet een middenvelder die goals maakt.

13 juli 2019 om 12:56

Zeiken op Arsenal doe ik graag aan mee, maar er is een reden dat Fekir zo goedkoop is en dat hij vooral gelinkt wordt met alle respect clubs van het niveau Betis en niet meer van het niveau Liverpool: zijn knie is een tijdbom. Afgewezen door Liverpool vanwege zijn knie en dit soort berichten geven bij mij aan dat Lyon en een hoop andere clubs heel goed weten dat je op die knie niet meer kan bouwen. Niet genoeg voor Lyon om er meer voor te vragen, niet genoeg voor een Liverpool om hem nu alsnog te halen.


Voor Betis is dit ook niet een coup, maar eerder een enorm risico, maar ze doen dat vaker, zie Sergio Canales en dat pakte goed uit tot nu toe. Ik kan begrijpen dat andere clubs dit niet aandurven en om eerlijk te zijn, ik heb liever niet dat Arsenal, met onze voorgeschiedenis, nu opeens deze gok ga proberen met een speler met enorme mankementen fysiek gezien, want dat is bij Arsenal nooit goed gegaan.

13 juli 2019 om 13:12

Nou dat hij goedkoop is, is natuurlijk omdat hij nog maar een jaar contract heeft. Verder kan je als club toch niet constateren hoe een knie zich ontwikkeld in de komende jaren. Zoals ik hier onder al had aangegeven heeft hij 29 duels gespeeld vorig seizoen, wat een redelijk aantal is na een seizoen vol blessures. Jij zegt dat Arsenal niet vol voor hem moet gaan door de voorgeschiedenis, maar zelf heb ik liever wel dat ze dit risico nemen. Pakt het goed uit heb je voor 5/6 jaar een van de betere aanvallende middenvelders op de velden en doen ze het niet weet ik zeker dat ze komen met een speler van veel mindere kwaliteit en daar zitten we toch helemaal niet op te wachten. Als Arsenal Ceballos weet te halen in plaats van Fekir juich ik het zeker toe, maar daar geloof ik persoonlijk niet in.

13 juli 2019 om 13:48

Denk je echt dat het puur komt omdat Fekir nog maar een jaar over heeft? Hazard ging voor +100m, bijna 30, met nog een jaar over. Lyon staat er bekend om altijd het onderste uit de kan te halen in de onderhandelingen. Fekir was vorig seizoen nog een van de meest gewilde spelers van dat team. Als dat zich had doorgetrokken naar dit seizoen, dan had Lyon beter kunnen doen dan 30m en dan zouden ze hem ook niet aanbieden bij clubs. Die 30m komt echt niet door enkel een jaartje over op zijn contract.

Ik weet niet of je kan bepalen hoe een knie zich ontwikkelt als dokter zijnde. Ik weet wel dat je kan bepalen of een knie geschikt is voor topsport of niet en ik weet dat Liverpool Fekir medisch heeft afgekeurd vorig seizoen en ik weet dat zijn knie daarin een rol speelde en ik weet dat Fekir sindsdien wordt gelinkt met clubs van een steeds lager niveau en dat zijn waarde zelf ook steeds lager wordt.

Je moet ook bedenken dat 29 duels niks zegt over de staat van zijn knie. Neem Ricardo Kishna. Men wist al voordat hij een wedstrijd had gespeeld in Ajax 1 dat zijn knieën ongeschikt waren voor topsport. Het was wachten op een blessure dat hem definitief aan de kant zou houden. Voordat hij naar Lazio ging, speelde hij 40 duels voor Ajax + Jong Ajax in een seizoen. Toen ging hij naar Lazio, ging het al een paar keer mis met zijn knie en in 2 jaar speelde hij ergens in de richting van 30 duels voor Lazio + Lille. Toen ging hij naar ADO en toen ging zijn knie eraan zoals iedereen had voorspeld en Kishna heeft nu twee jaar geen wedstrijd gespeeld. Dat Fekir 28 wedstrijden heeft gespeeld zegt niets als zijn knie de tijdbom is wat men denkt dat het is. Want dan is het gegarandeerd dat het fout gaat en de kans is altijd aanwezig bij iedereen, maar bij Fekir is die kans duidelijk te groot voor de grote clubs om het risico te nemen.

Zelfde verhaal met een Umtiti.

Denk je dat Arsenal Fekir fit kan houden met haar voorgeschiedenis? Geen kans. Ik heb de gegevens niet, maar de kans dat Fekir jarenlang topfit zal blijven zou wel eens vrijwel nihil kunnen zijn. Daar durf ik vanuit te gaan, teveel rare geluiden rondom zijn conditie. En dat soort risico's moet Arsenal nou niet gaan nemen. Helemaal niet als ploeg uit de Premier League, waar het spelletje net even wat zwaarder is dan in de meeste Europese topcompetities. Genoeg andere vissen in de zee.

13 juli 2019 om 16:57

Word eens wakker, dit is geen slapen meer wat Arsenal doet! Ga nou eens accepteren dat de club gewoon wil presteren met een beperkt budget. De eigenaren die club runnen doen het om winst te maken voor hun eigen zak en hebben maling aan de supporter die hoge prijzen betalen om hun favo team in actie te zien. Er is geen aankoopbeleid bij Arsenal constant geruchten en geen realistisch doelwitten. Als ze echt goed scouten kunnen ze zelfs met een beperkt budget hoge ogen gooien

Hoe dan? Wat een stunt zou dat zijn zeg. Ik hoop zo dat Arsenal hem haalt maar dat zal wel niet lukken nu. En dan voor 30 miljoen.

Betis is toch een mooie club, met mooi voetbal. Wel compleet anders dan Frankrijk natuurlijk, maar ik denk dat fekir wel mee kan. Het is een mooie stap om even aan ander voetbal te wennen dan dat in Frankrijk, Spaans voetbal staat los van alles.

13 juli 2019 om 12:29

Je denkt dat ie wel mee kan? Hij zou indien deze transfer doorgaat direct bij de topspelers uit de selectie behoren, zoniet de beste. Heel vreemd als dit doorgaat, je zou zeggen er staan betere clubs in de rij..

13 juli 2019 om 12:40

Ik vind het ook enorm opvallend dat er geen topclubs in rij staan voor Fekir.. Is de voetbalwereld dan echt zo opportunistisch dat topclubs meteen afhaken na een iets minder jaar, terwijl het een jaar daarvoor fantastisch was?? Bij Alderweireld precies hetzelfde. Hij kan veel beter dan Roma.

13 juli 2019 om 12:43

Klopt, dat is zeker waar. En dan vooral te beseffen dat die vorig jaar voor bijna 70 miljoen naar Liverpool ging. Dat was toen ook bijna rond.

13 juli 2019 om 18:00

Bij Liverpool was Fekir niet gelijk voor de basis gehaald. Plus daarbij had hij nog problemen met zijn knie. Het is zeker een goeie speler maar ben er niet verdrietig om dat ze hem niet hebben gehaald. Liverpool moet nu echt voor de wereldtop gaan om City van de troon af te stoten.

Kon vorig jaar nog naar Liverpool en dan nu dit. Zeer blessuregevoelig dat is wel een nadeel maar nog steeds een fantastische voetballer en veel te goed voor Betis, die spelen niet eens Europees. Kan die beter bij Lyon bijtekenen..

Zou een erg opvallende transfer zijn. Zie Fekir alsnog liever naar een iets betere club gaan en dan het liefst in de Premier League. Dat een Real Betis al een zeven miljoen euro aan salaris kan bieden is eigenlijk al van de zotte.

13 juli 2019 om 13:15

Ik snap niet heel goed dat het van de zotte is dat Betis een salaris van 7 miljoen kan betalen. Op de top 3 + Valencia na hebben ze waarschijnlijk het meeste geld in Spanje. Het wordt ook door het grootste gedeelte gefinanceerd door de aanstaande transfer van Lo Celso die zo’n 70 miljoen kan opleveren. Overigens ben ik het wel met je eens dat hij naar een grotere club kan, maar Betis is echt wel een onderschatte ploeg buiten Spanje. Ze spelen leuk voetbal, spelen wekelijks in een stadion waar 60.000 man in kunnen en hebben vorig seizoen als enige club tegen Real, Atletico en Barcelona gewonnen. Ze hebben een slechte 2e seizoenshelft gespeeld door een gebrek aan een goede spits, maar ik vind dat ze op papier een betere selectie hebben dan Sevilla en dat zal met dit soort transfers alleen maar beter worden.

Dit zou een hele opmerkelijke keus zijn, maar aan de andere kant waarom ook niet. Ik denk zeker dat Fekir tot zijn recht kan komen in de Spaanse competitie. Daarnaast is Betis een hele leuke voetballende ploeg.

13 juli 2019 om 12:35

Fekir kan echt veel beter dan met alle respect Betis, dat is ver onder zijn niveau. Mooie club hoor maar Fekir is top materiaal.

Los Rojiblancos... Naar mijn weten speelt Betis niet in rood-wit. Maar vooruit. Dit zou toch wel een verassende move zijn. Betis speelt nu al een paar seizoenen leuk voetbal en draaien goed mee in LaLiga.

Wow dat is een surprise als Betis Fekir Zou halen!
Denilson! Enorme truckendoos die bij Betis nooit echt open ging

Ga dat vooral ginder niet verkondigen, man man man, amateurisme ten top. Snap niet dat er geen betere grotere clubs voor hem komen, Arsenal? Spurs? Liverpool? Er slapen er veel.

13 juli 2019 om 12:45

Er was een reden dat zijn transfer vorig jaar niet doorging op het laatste moment he. Er werden problemen gevonden tijdens de medische keuring. De clubs die jij opnoemt gaan geen risico nemen daarmee. Fekir heeft ook geen heel goed jaar achter de rug volgens mij.

13 juli 2019 om 12:51

Volgens mij heeft hij afgelopen seizoen nog een lichte blessure gehad, maar alsnog een redelijk aantal duels gespeeld. Even opgezocht en betrokken geweest bij 16 goals in 29 wedstrijden. Lijkt me niet slecht. Tegen man city in het Etihad vond ik hem ook gewoon een van de beteren. Misschien wel de beste op het veld. In vorm kan hij zo met de top mee. Ik zou het risico wel nemen hoor.

13 juli 2019 om 12:58

Maar toch wel een duidelijke drop off met het jaar ervoor. En er blijven risico’s verbonden aan de problemen die hij blijkbaar heeft. Daar gaan de betere teams zich niet aan branden. Dat zou ook best de reden kunnen zijn dat hij zo goedkoop is.

13 juli 2019 om 13:17

Ja, een knieblessure neemt risico’s met zich mee. Dat hij een seizoen nodig heeft om weer op kracht te komen en zijn vorm te vinden is dan meer dan logisch, maar als je dan in 29 duels bij 16 goals direct betrokken bent is dat toch al een aardig moyenne. Ik denk dat de reden dat hij goedkoop is meer ligt aan het eenjarige contract dat hij nog heeft. Om even een voorbeeld te geven, Neymar is ook blessuregevoelig, maar ik denk dat er geen club is die zijn vingers niet brandt aan hem vanwege die blessures. Zulke risico’s neem je soms maar op de koop toe.

13 juli 2019 om 13:29

Neymar is een ander kaliber speler, hoe irritant hij ook kan zijn. Daarbij werden er problemen gevonden bij Fekir toen hij gewoon “fit” was, dat gaat gewoon voor problemen zorgen gezien het dus iets chronisch is.

Had niemand zien aankomen, wat knap van Betis als ze dit kunnen afronden. Wel jammer dat ze weer Lo Celso kwijt zullen raken...

En Fekir is ook vrij blessuregevoelig bij momenten, dus misschien dat de grotere clubs daarom afhaken?

13 juli 2019 om 12:43

Of hij denkt zelf daar meer aan spelen toe te komen en na 2 jaar naar een (spaanse?) Topclub te kunnen?

Ik begrijp het wel: prachtige stad en hij kan daar de ster worden. En hij is nog op een leeftijd dat hij nog beter kan worden en nog een stap kan maken.

13 juli 2019 om 17:03

Zeker weten, maar Real Betis eindigde desondanks mooi voetbal wel op een 10e plaats en 44 doelpunten. Veel te weinig. Denk dat mensen dat wel eens vergeten. Geen Europees voetbal ofzo, des te knapper dat ze hem konden strikken.

Volgens mij zijn er in Lyon foute keuzes gemaakt vorig jaar. Fekir had voor het dubbele bedrag waar hij nu voor naar Betis zou gaan naar Liverpool gekund. Dan had hij nu bij een Europese grootmacht gespeeld in plaats van Betis, dat slechts een middenmoter in La Liga is.
Jammer dat Fekir daardoor zelfs niet eens Europa in gaat.

Betis is een hele mooie club maar Fekir zou echt een betere club kunnen krijgen, zou hem graag bij Inter zien want dit is de creatieve speler die we zo missen, liever gewoon Icardi behouden en die 30 miljoen aan deze fantastische speler uitgeven dan 75 miljoen aan Lukaku. 30 miljoen voor Fekir is een schijntje, in mijn ogen beter dan Ozil dus ook Arsenal ligt weer eens te slapen, is ook nog eens een gouden duo met Lacazette, dus waarom niet die twee herenigen.

30 miljoen. ik vraag me af of dat bedrag in verhouding staat tot de Joao Felix index

13 juli 2019 om 15:55

Felix is in potentie beter en heeft geen twijfelachtige lichaam voor topsport. Zoals TheRoscoe hierboven zegt, heeft Fekir problemen met z'n knie is het is maar de grote vraag of je daarop kan bouwen.

WAT?! 30 miljoen voor Fekir is niks. Als dit klopt, had ik liever gehad dat Atlético hem én een topspits had gehaald. Bijvoorbeeld Lacazette. Nu heeft Atlético een inconsistente spits (Morata) en een jongen waarbij het de vraag is in hoeverre hij zijn potentie gaat waarmaken. Maar how on earth is Betis in staat om zo'n speler binnen te halen. Balen voor zo'n jongen dat hij op laatste moment een transfer naar Liverpool ziet afketsen en het jaar erop alleen een club als, met alle respect, Betis geïnteresseerd is.

Perfecte prijs en speler voor Arsenal niet te duur en kan mee in de top

belachelijk , hoe kan je lo celso kopen voor 70 miljoen en fekir word door die ploeg dan gekocht voor de helft .

spurs doen hier slechte zaken .

13 juli 2019 om 15:53

Omdat Fekir, zoals TheRoscoe hierboven meldt, problemen heeft met knie. Het is maar de vraag of Fekir een lichaam heeft voor topsport. Je moet geen speler willen met kapotte knieeen en daar steeds last van blijft krijgen.

Had toch gehoopt dat ik de naam Valencia zou zien staan in dit artikel. Lijkt me ook echt een toptransfer voor Betis, maar ik zag hem liever bij Los Che!

Ik gaf 2 weken geleden in een reactie aan dat het de perfecte opvolger van ziyech zou kunnen zijn. Natuurlijk is dit enkel en alleen mogelijk als iedere topclub ligt te slapen en dit waarschijnlijk niet mogelijk is, maar een bod uitbrengen van 30 miljoen kan altijd .
Natuurlijk kreeg ik meerdere reacties als: keep dreaming.
Maar mocht dit gerucht waar zijn, dan vind ik dit nog opvallender. Natuurlijk is Spaanse competitie beter dan nederlandse, maar Ajax is toch echt wel grotere club dan Betis..

13 juli 2019 om 16:11

Nogmaals keep on dreaming. Misschien kunnen ze ook neymar halen als vervanger van neres?

13 juli 2019 om 17:06

Het is meer als vergelijking bedoelt. Vind je Betis dan echt beter dan Ajax?

13 juli 2019 om 17:38

Misschien wel gelijkwaardig hoor. Betis heeft wel goeie spelers als lo celso, Carvalho en batra. Ze spelen in een betere competitie, hebben meer geld en een groot stadion. En uiteraard heeft lainez ook betis boven Ajax gezet.

Blijf dan lekker bij Lyon, hij wordt daar op handen gedragen. Gewoon contract met 2 jaar verlengen, aankomend seizoen knallen en dan naar de absolute top gaan.

Perfecte speler voor Sevilla , jammer dat Sevilla niet voor deze speler gaat. Die ik veel hoger in schat dan Ziyech en daarnaast veel jonger is.
Plus nog een WK achter zijn naam

Hahahah 30 miljoen??? Kom op zeg, deze jongen haal ik 10 keer liever voor 30 miljoen dan Bergwijn. Niet dat hij naar NL zou willenkomen of dat het mogelijk is, maar 30 miljoen vind ik een koopje voor Nabil Fekir. Voetballer Pur sang, kan een wedstrijd in zijn eentje open breken met z'n schot, dribbel, pass, kan op meerdere posities spelen en is gewoon een genot om naar te kijken. 30 miljoen is een lage prijs.

25 miljoen wat eeen koopje en wat lopen de topclubs te slapen!!

Wat een topspeler voor deze prijs, hij gaat het zeker waar maken bij Betis die afgelopen jaren erg goede aankopen hebben gedaan. Ze gaan zeker meedoen voor Europees en misschien wel de top 4. Veel topclubs hebben lopen slapen want voor 25 mil is dit een koopje. Ik denk dat die zichzelf nog in een grotere competitie wil bewijzen voordat die de echte stap maakt naar een topclub hij heeft iedergeval genoeg kwaliteit.

Zonde! Zijn lat ligt hoger.

18 juli 2019 om 16:18

Fekir heeft de afgelopen tijd laten zien behoorlijk blessuregevoelig te zijn. Ik denk dat de echte topclubs hem daarom niet wilden hebben. Real Betis is geen slechte club, maar echt een zijwaartse stap. Ik denk dat hij die move dan ook eerder maakt uit een soort frustratie dat die droomtransfer er niet van is gekomen.

Sevilla lag te slapen , perfecte speler voor ze.

Fekir is natuurlijk niet een directe vervanger van Lo Celso, Fekir speelt veel dieper en kan zelfs als spits spelen terwijl Lo Celso veel meer een spelverdeler is.
Maar in het 3-4-2-1 van Betis kan die op meerdere posities komen te spelen, vind Moron geen denderende spits dus misschien kan hij wel gewoon op die positie gaan spelen met Canales er achter met Kaptoum.

Maar voor 25 miljoen had ik als Liverpool zijnde hem ook wel er bij genomen, je kan hem beter hebben als een Lallana en je hebt eindelijk een middenvelder met scorendvermogen, dat heb je nu totaal niet.

19 juli 2019 om 05:40

Ik geloof niet dat Rubi 3-4-2-1 gaat spelen bij Betis, maar eerder een aanvallende 4-3-3/4-2-3-1 Met Borja Iglesias(als dat rondkomt) in de spits en dan eventueel Fekir op 10.

25 miljoen? Als ik me niet vergis wilde Liverpool er vorig jaar 70 miljoen voor geven.

18 juli 2019 om 19:30

Idd,totdat ze knieproblemen constateerden op een medische keuring...

Was miss wel wat voor psv geweest, 25 miljoen kunnen ze wel 'riskeren' voor fekir.

18 juli 2019 om 17:21

Hell no dat Psv dat kan riskeren. Buiten het feit dat Psv dat bedrag niet kan neerleggen krijgt ie ook 7mil per jaar aan salaris. Ajax zou het bedrag wel kunnen neerleggen alleen ook zal daar het salaris de struikelblok zijn.

Vroeger was het heel normaal dat zulke spelers naar middenmoot clubs gingen. Ik hoo rmensen alweer roepen Liverpool etc. Je wilt toch juist zoveel mogelijke goeie spelers aan het werk zien? Ik zit niet te wachten op het feit dat spelers als Sane, Coutinho, Bale, Martial, Di Maria, Dybala, James etc op de bank zitten.

18 juli 2019 om 17:43

Mee eens, maar de spelers moeten zichzelf ook onderscheiden of gewoon niet te makkelijk voor zulke clubs kiezen. Veel geld verdienen ze toch wel dus waarom gaan ze altijd naar clubs waar het of onrustig is, of een tacktiek hanteren die ze niet past of waar ze veel te veel concurrentie hebben. De helft van het lijstje maakt waarschijnlijk weer een foute keuze. Ik zie graag dat de subtop weer zulke spelers kan aantrekken. Dat zou het Europese voetbal en alle competities goed doen.

Hele goede aankoop van Betis voor maar 25mil. Niet zoveel risico voor dat bedrag tegenwoordig (ookal heeft hij wat chronische problemen blijkbaar). Nou Lo Celso onze kant op a.u.b.

Betis is ook goed bezig deze zomer.

Hopelijk heeft Lyon wel een goede bankgarantie geregeld.
Betis heeft in het verleden nogal eens een loopje met betalingen genomen.

Redelijk dom van Fekir en Lyon dat de deal met Liverpool vorig jaar om zeep is geholpen. Fekir had bij een topclub kunnen spelen in plaaats van een Spaanse middenmoter zonder Europees voetbal en Lyon had vorig jaar veel meer kunnen vangen voor Fekir.

Dit is voor zowel lyon als fekir waardeloos. Voor 25 miljoen kan je hem veel beter een jaar houden en betis is toch een veel te kleine club voor fekir.

70 miljoen (!) voor Lo Celso en 25 voor Fekir... 🤔

Wat een pannenkoek. Kan overal heen. Liverpool noem maar op. Zonde . Zelfde als ziyech naar hoffenheim zou verhuizen. Fml

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren