Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Amrabat heeft droomtransfer eindelijk te pakken en voegt zich bij Ten Hag

Laatste update:

Sofyan Amrabat gaat zich definitief voegen bij het Manchester United van Erik ten Hag, zo meldt transfermarktexpert Fabrizio Romano. De 27-jarige Huizenaar, die zijn interlands speelt voor Marokko, gaat een huurcontract ondertekenen bij the Red Devils. Fiorentina was vrijdag eindelijk bereid om Amrabat op huurbasis te laten gaan, daar de club in Maxime Lopez (Sassuolo) een geschikte vervanger heeft gevonden. Wel wilde la Viola per se dat er een verplichte optie tot koop in de deal werd opgenomen. Aan die wens is nu voldaan.

Volgens Romano maakt United een huursom van 10 miljoen euro over aan Fiorentina. In juni 2024 kan United de transfer definitief maken door nog eens 20 miljoen euro extra te betalen voor Amrabats diensten. Middels bonussen kan dat bedrag nog eens met 5 miljoen euro oplopen. Indien de samenwerking tussen beide partijen bevalt, zal Amrabat volgende zomer een meerjarig contract ondertekenen op Old Trafford. De controleur vertrekt spoedig naar Manchester om de transfer volledig af te ronden. United ziet in Amrabat een defensieve middenvelder die voor een lange periode de dienst moet uitmaken op het middenveld.

The Red Devils moesten een ingewikkelde huurconstructie verzinnen vanwege de Financial Fair Play-regels van de UEFA. United gaf deze zomer tot dusver al 196,7 miljoen euro uit en gaat het betalen van de volledige transfersom van de rechtspoot ‘uitstellen’ tot volgend jaar. Daardoor valt die transactie niet meer in het huidige financiële boekjaar. Het was zeer aannemelijk dat de Engelsen inderdaad een verplichte optie tot koop bedingen, aangezien Amrabat volgend jaar zomer uit zijn contract loopt bij Fiorentina. Voor de vorm is die verbintenis met een jaar verlengd, daar de club uit Florence die optie sowieso al in zijn contract had staan.

Manager Ten Hag en Amrabat kennen elkaar van hun gezamenlijke tijd bij FC Utrecht. De middenvelder werd door de Domstedelingen verkocht aan Feyenoord, waar hij nooit echt wist te slagen. Via Club Brugge kwam Amrabat uiteindelijk in de Serie A terecht. In Italië wist de controleur volledig op te bloeien bij Hellas Verona, waarna Fiorentina hem na een seizoen voor 19,5 miljoen euro overnam. Na 107 officiële duels voor die club zwaait de 55-voudig international van Marokko af. Amrabat ruilt het prachtige paars vrijdag nog in voor het rode shirt van United.

Gaat Amrabat slagen bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

United heeft echt een bizar matige transferperiode. Gaat ten Hag z’n kop kosten. Prima speler hoor Amrabat, maar niet de absolute top.

1 september 2023 om 14:35

Hij is dan ook back-up Casemiro

1 september 2023 om 14:39

snap ook echt niet wat united aan het doen is met hun transfers. allemaal leuke spelers maar niet als je kampioen wil worden in engeland. En gezien de hele top daar aankopen doet om kampioen te worden kan 4e plaats voor cl ook wel eens lastig gaan worden. Alle engelse teams hebben echt weer heel goed ingekocht.

1 september 2023 om 14:43

United heeft het probleem dat de overname nog niet rond is. Er kan bijna niet geïnvesteerd worden.

1 september 2023 om 14:49

Ze hebben deze zomer toch 200 miljoen uitgegeven? Vorige zomer 250 miljoen. En dan heb jij het over '''er kan bijna niet geïnvesteerd worden.'' Koekoek

1 september 2023 om 14:51

Wie is je bron? Soccerfan?

En daarnaast waren Mount en Hojlund zeker gratis…..

1 september 2023 om 15:14

United heeft een trainer nog nooit zoveel geld gegeven in een jaar als Ten Hag in de hele historie van de club. Dus wat een bullshit

1 september 2023 om 15:14

Arsenal 890 dat is lekker makkelijk. Ten eerste komt dat geld uit eigen middelen. Maar belangrijkste is dat er giga veel spelers (transfervrij) vertrokken zijn. United realiseert nauwelijks noemenswaardige verkopen. Onderhandelen bij aankopen gaat ook niet echt soepel. En de selectie moet worden aangevuld / verbetert. Andere clubs investeren zelfde of meer bedragen in selecties die op orde zijn.

1 september 2023 om 15:17

Wat is er makkelijk aan? Iemand zegt dat er amper geld geïnvesteerd kan worden en dan blijkt er 450 miljoen in 1 jaar uitgegeven te zijn. Dat zijn feiten.

1 september 2023 om 15:28

Waar baseer jij die 450 miljoen op als ik vragen mag?

Er is namelijk geen geïnvesteerd geld bij United. Deze 200 miljoen komt oa door het behalen van de CL en sponsor die extra uitbetaald. Deze 200 miljoen die newcaslte ongeveer ook kreeg en Arsenal en City zelfs ietsje meer. Daarbij hebben deze 3 clubs waaronder ook Liverpool en Chelsea meer geld in het zakje om meerdere een grotere aankopen te doen. Dit zakje is bij United namelijk leeg.

Je moet ook bedenken dat een Aston Villa al 200 miljoen kan uitgeven.

Tuurlijk heeft United wat uit kunnen geven maar in vergelijking en verhouding met andere clubs is het niet meer en zelfs minder.

Amrabat die eerst gehuurd wordt en een linksback die evt in januari terug gestuurd kan worden.

1 september 2023 om 16:08

En dan nog? Laat dan een jeugdspeler ervaring op doen. Hier heb je helemaal niks aan zo.

1 september 2023 om 16:47

Mainoo zal net als Garnacho vorig jaar zijn minuten krijgen. Dus die zal zeekr zijn ervaring op doen als die weer fit is. Dit was trouwens ook al de bedoeling naar raakte dus geblesseerd.

1 september 2023 om 16:56

Arsenal heeft de laatse 5 jaar maar 30mil minder uitgegeven en is nu pas in de top 4 geëindigd en speelt eindelijk weer is CL.
Jij als Arsenal fan zou toch moeten weten dat geld niet alles is.

1 september 2023 om 22:09

Verschillende scenario's arsenal van 5 jaar terug en van nu met spelers als kolasinac en Monreal. Zijn punt is meer dst er veel is geïnvesteerd bij united maar op de verkeerde spelers. Wat ik wel met hen eens ben.

1 september 2023 om 14:42

Als Ten Hag bij de top4 eindigt blijft hij gewoon aan hoor. Amrabat gaat de rol vervullen die Fred had. Hij is een dynamische middenvelder met loopvermogen terwijl Casemiro een statische cvm is. Goed om in te brengen als er wat meer beweging nodig is op het middenveld. Wellicht verrast hij ons nog en weet hij het tot de basis te schoppen. Een prima transfer voor beide partijen.

1 september 2023 om 14:59

Tja hij verraste mij ook steeds bij het Marokkaanse elftal. Niet alleen tijdens het WK, maar daarvoor en daarna ook.
Is dynamisch, strijd, fysiek en heeft hele goede statistieken. Hij raakt de bal nooit kwijt wat ze goed kunnen gebruiken bij united.

1 september 2023 om 15:03

Spelers als Kane, Rice en Caicedo waren niet haalbaar voor United. Waar dus maar een kleine. 200 miljoen beschikbaar was. Door het vertrek van de Gea moest er geld vrij gemaakt worden voor een Keeper.
Zoals altijd kan United geen spelers verkopen anders waren SMT en Maguire ook verleden tijd.

1 september 2023 om 15:11

Amrabat is een hele middelmatige aankoop. Niettemin zal hij wel meer balans aan t middenveld kunnen geven dus dat is vooruitgang. Wat de aankoop van Mount nog bizarder maakt dan t al was.

1 september 2023 om 15:18

In hoeverre zal hij balans brengen? Ten hag speelt met een 6 en twee keer een 8. Amrabat is dan gehaald als back up voor Casemiro

1 september 2023 om 15:52

Als Erik slim is zet hij Amrabat naast Case en Bruno ervoor, met Mount als back-up voor Bruno. Alleen dan komt er balans op het middenveld en dan zie ik het Amrabat nog best goed doen ook. Als Ten Hag vast blijft houden aan 433 met de punt naar achter graaft hij zijn eigen graf imo.

1 september 2023 om 15:58

Eriksen stond vorige wedstrijd ook al iets meer naast Casemiro dan er voor. Systeem van vorig jaar. Mount speelt veel te diep, werkt in mijn ogen niet inderdaad

1 september 2023 om 16:50

Dat is idd het probleem beste Arsenal890. Zoals Samcro ook terecht opmerkt. Edit: Sterker hij speelt zelfs met twee 10nen. Ten Hag moet Amrabat gewoon naast Casemiro zetten en stoppen met die merkwaardige experimenten.

1 september 2023 om 16:13

Die absolute top die gaat ook niet naar man Utd.

Vind dit een goede deal voor beide partijen. Ik denk dat Amrabat oprecht veel kan toevoegen aan het tot nu toe zwakke middenveld van Man Utd. Ben benieuwd!

1 september 2023 om 14:37

Wat kan hij dan toevoegen? Of gaan ze met Casimero en Amrabat op het middenveld spelen denk je? Mij Amrabat eerder een back up voor Casimero. En daarnaast maakt een Amrabat het middenveld van Man Utd nou niet opeens een klasse beter hoor. Die hoort eerder in de categorie van spelers die er al rondlopen... (mu van Fernandes en Casimero)

1 september 2023 om 14:46

Die backup is wel hard nodig, gezien de kaarten die Casemiro in een seizoen pakt. Snap deze deal wel. Jaartje huren, bevalt het dan neem je hem over.

1 september 2023 om 14:50

Verplichte koopoptie toch?

1 september 2023 om 14:55

Nee een optie, niet verplicht.

1 september 2023 om 15:00



In de tekst staat wel verplichte koop

1 september 2023 om 15:01

Tja hij verraste mij ook steeds bij het Marokkaanse elftal. Niet alleen tijdens het WK, maar daarvoor en daarna ook.
Is dynamisch, strijd, fysiek en heeft hele goede statistieken. Hij raakt de bal nooit kwijt wat ze goed kunnen gebruiken bij united.

1 september 2023 om 15:12

Klopt maar Fabrizio, Di Marco en anderen hebben het over een optie.

1 september 2023 om 15:18

een verplichte optie bestaat niet dus het is of het een, of het ander.

1 september 2023 om 14:40

Als je amrabat erin gooit betekent dat je of mount of bruno moet slachtofferen. Of 1 van de 2 op de vleugel qat betekent dat rashford als 9 weer moet wat totaal niet werkt. Antony is ook al heilig die gaat de bank nooit zien. Zie hem niet samen met casemiro spelen denk eerder voor de bank gehaald.

1 september 2023 om 15:02

Tot nu toe vind ik Mount niks toevoegen aan het middenveld. Als ik ten Hag was zou ik een paar keer Amrabat-Case-Fernandes op te stellen.

1 september 2023 om 15:05

Dan krijg je heel de fanbase op je dak. Betaal je 60mio voor mount die je op de bank zet voor een amrabat. Aankopen van ten hag klinken gewoon niet logisch. Of de fans hebben een veel te hoge verwachting van hem.

1 september 2023 om 15:21

Tja, denk niet dat ten Hag wakker zal liggen vanwege twitter comments of youtube filmpjes van fans, maar het aankoopbeleid van Man Utd deugt al een jaar of 10 niet meer dus de fans klagen al wat langer.

1 september 2023 om 16:11

Alleen zijn dit wel de aankopen van Erik en niet van de club. Dus er zal zeker wel druk komen op de schouders van Erik. Vind zelf dat Erik met veel te veel weg komt en er wordt gewezen naar de glazers.

1 september 2023 om 16:52

Pogba, Lukaku Sanchez waren aankopen van Mourinho. Maguire AWB Sancho van OGS, Scheweinsteiger Schneiderlin van LvG...

Welke aankopen waren van de club dan?

Een trainer wilt toch bepaalde spelers halen voor zijn systeem. Dat is toch niet alleen bij ten Hag?

1 september 2023 om 17:08

Mount gaat zichzelf slachtofferen. Die man is lachwekkend, speelde verstoppertje in z’n eerste wedstrijden bij Man U. Ik heb nog nooit gezien dat een fanbase een speler ZO SNEL zat zijn als de Man U fans met Mount. Ze zien absoluut geen enkele teken dat hij beter gaat spelen dan hij nu doet.

Wat hebben ze precies aan amrabat? Je gaat toch niet met casemiro en amrabat tegelijk spelen

Ik vind dit een vrij bijzondere transfer. Heel tof voor Amrabat! maar ik heb mijn twijfels.

Mooie transfer, maar ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren? Zal Rashford nu een fulltime 9 worden met Mount op de linkerflank en een middenveld bestaande uit Amrabat, Bruno en Casemiro? Zo ja, dan heeft ManU een probleem want Rashford bakt er niet veel van in de punt.

1 september 2023 om 14:39

Word als back-up voor Casemiro gebruikt of als United verdedigend wil spelen als extra slot op de deur naast Casemiro. Denk niet dat hij gelijk voor de basis is gehaald, maar meer voor de breedte.

1 september 2023 om 14:40

Denk Hojlund als #9.

1 september 2023 om 15:04

Ik denk Rashford - Hojlund - Anthony voorin, met Sancho als rotatie

Dan Mount - Bruno - Casemiro als middenveld, met Amrabat als opvolger voor Casemiro

1 september 2023 om 15:53

Slechte keuze imo, met alleen Case worden ze regelmatig overlopen doordat Mount en Bruno teveel ruimte achterlaten.

1 september 2023 om 16:26

Als dat gebeurt, dan kan je dus met Casemiro en Amrabat samen spelen, lijkt me?

Hoop dat ie de vorm van t WK kan laten zien bij United, dan is ie zeker een aanwinst!

Heerlijke transfer voor Amrabat! The patient dog eats the fattest bone, de hele zomer heeft hij gewacht op United en alle andere clubs afgewezen en nu wordt dat beloond. Tuurlijk is het afwachten hoe hij gaat presteren op het allerhoogste niveau maar je kunt niets anders dan respect hebben voor hoe hij zichzelf heeft opgewerkt van Utrecht, Feyenoord, Brugge, Hellas en Fiorentina naar United. Ik denk wel dat hij het waar zou kunnen maken. Heeft toch wel al heel wat moois laten zien met het Wk natuurlijk maar ook finale Coppa Italia gehaald en finale van de conference league. Ook al speelt ie voor Marokko ben ik als Nederlander toch wel trots op hem. Van Utrecht naar United, bravo! Het is hem in ieder geval van harte gegund en wens hem succes.

Verplichte optie tot koop voor een speler die volgend jaar uit zijn contract loopt.... Hoe werkt dat dan precies?

Maar mooi voor Amrabat dat na al die geruchten hij dan toch een mooie club heeft gevonden.

1 september 2023 om 14:38

Fiorentina zal wel een optie tot verlengen nodig hebben

1 september 2023 om 14:41

Fiorentina had een optie voor nog een jaar

Toch een rare transfer. Je hebt Casemiro al. Met Casemiro en Amrabat spelen is geen optie, dan heb je totaal geen voetbal in je middenveld. Dus ben je enkel in de diepte aan het versterken. Dan zijn er toch posities in de selectie waar je dat geld beter had kunnen besteden..

1 september 2023 om 14:49

En wat als Casemiro geblesseerd raakt? Daarnaast zijn zowel Casemiro als Amrabat meer dan prima voetballend.

1 september 2023 om 15:03

Casimero speelt veel meer naar voren dan je denkt. Het probleem is dat het verdedigend niet goed staat nu en met Amrabat Casimero en Fernández gaat het veel beter staan let maar op.

1 september 2023 om 15:02

Casemiro is blessuregevoelig en al een stuk ouder, die blijft niet lang basisspeler meer als het zo doorgaat.

1 september 2023 om 15:04

Ik vind dat je Case en Amrabat zeker wel samen kunt opstellen hoor. Al helemaal met een creatieve speler als Fernandes voor hun moet dat wel goed komen. Amrabat is aan de bal ook veel beter dan Casemiro, die toch gewoon een soort van old-school verdedigende middenvelder is (stofzuiger). Ik zou het een keer proberen als ik ten Hag was, Mount heeft ook tot nu toe echt 0 toegevoegde waarde laten zien op dat middenveld.

Weer een middenvelder die je niet nodig hebt. Je had een verbindingspeler nodig, een type Frenkie. Maar nu krijg je Amrabat en Mount. Erik toch, wat een waardeloze transfers joh.

1 september 2023 om 14:41

Topclub voor deze beest, gaat nog vele mensen de mond snoeren!

1 september 2023 om 14:59

Ze hebben al een verbindingspeler Kobbie Mainoo maar die raakte geblesseerd in de voorbereiding tegen Madrid door de lompigheid van Casemiro.

Mainoo was de beste man in heel de voorbereiding bij United speelt zeer volwassen voor zijn leeftijd. Daarnaast als Amrabat iet sneller en wendbaarder is dan Casemiro dan gaat die spelen want tot nu toe in het nieuwe seizoen is Casemiro zeer matig bezig.

1 september 2023 om 17:11

Frenkie? Meneertje tikkie breed tikkie terug. Daar heb je in Engeland niks aan, als Frenkie naar Man U zo gaan dat zou hij een Donny route nemen en nu bij Lorient spelen.

Met Frenkie op 6 in Engeland dan krijg je kamikaze acties. Daarom kan Eriksen ook niet op 6 spelen, dat weer Ten Hag.

4 september 2023 om 09:53

Compleet verschillende spelers, maar prima als jij dat denkt haha.

Wat moet Manchester United hier mee en voor dertig miljoen veel te veel, Ten Hag moet oppassen dat hij geen bekenden blijft halen en Manchester United heeft toppers nodig omdat concurrentie zich ook (flink) heeft versterkt.

1 september 2023 om 17:12

Enige slechte bekende die hij heeft gehaald is Malacia. Die man is lachwekkend. Daarom heeft hij nu Reguillon gekocht, Ten Hag ziet dat Malacia het niet aankan. Zoals vele Feyenoorders niet slagen in het buitenland, ook Sinisterra weer, bakt er niks van.

Wat mooi voor die jongen en dik verdiend .
Amrabat geeft altijd 100% en zie ik echt wel slagen daar. Ten hag zijn ex trainer bij Utrecht zat al een tijdje achter hem aan. Toen hij gisteren Fulham afwees die 30 miljoen boden was het duidelijk dat hij al bijna rond was met united

Mooie transfer voor zowel Amrabat als United! Heel benieuwd de komende maanden.

Snap alle kritiek niet zo, Amrabat is toch gewoon een prima speler ? Er word niet te veel geld betaald en je krijgt er een extra optie bij op het middenveld.

1 september 2023 om 16:47

Niet iedereen kijkt de serie A. Die kennen dus Ambrabat van zijn periode bij Utrecht (aardig talent) en Feyenoord (mislukt).

Deze jongen gaat gewoon waarde hebben voor Man U. Meer balans op het middenveld brengen.

Mount was gewoon een onzinnig en duur aankoop.

1 september 2023 om 17:13

Precies. Mensen geven een mening van een speler die ze niet eens kennen. Alleen als je Marokko kijkt en Fiorentina dan begrijp je dat dit een logische transfer is voor Ten Hag.

1 september 2023 om 17:23

Dan nog niet. Leuk dat hij een goed wk heeft gedraaid, maar dat deden ene Rodriquez en Schillachi ook… Bij Fiorentina heeft hij die wk vorm nog nooot laten zien.

Ten Hag is langzaam weer een vreemdelingen legioen aan het bouwen in Manchester. Wat is dat toch met Nederlandse trainers? Volgens mij hebben ze het allemaal (met uitzondering van Hiddink) dit gedaan bij hun clubs. Het meestal ook een teken van het begin van het einde.

Voor Amrabat heb ik alleen maar waardering. Wat een prachtige speler is het geworden en wat had deze jongeren graag op het middenveld gezien bij Oranje in plaats van al dat ongemotiveerde softijs die wij nu hebben.

1 september 2023 om 15:58

Vreemdelingenlegioen? verklaar je nader. Sinds wanneer is dit een onderwerp bij een club als united. Of zeg je dit nu omdat dit een hype is om te zeggen over Ajax?

1 september 2023 om 16:48

Er ontbreekt Man U DNA nu bij het team. Erg onherkenbaar nu. Man U kan ook jeugdopleiidng opdoeken. Wat een koopclub.

Haha ook dat is hip om te roepen.

Middenveld van manU werd overlopen in vorige wedstrijden. Amrabat is geen overbodige luxe

1 september 2023 om 15:02

Het is afhankelijk van wat Ten Hag met Mainoo gaat doen in de voorbereiding was die beter dan Casemiro vooral omdat die jongen een stuk wendbaarder is en meer een spelmaker dan een houthakker. duo zal Mainoo met Amrabat worden denk ik mocht iedereen fit zijn.

Wel heel apart dat Mount voor zoveel geld is gehaald terwijl die totaal het niveau niet heeft om op 8 te kunnen spelen. die is gewoon backup van Bruno helaas kan die nergens anders spelen aangezien je links Rashford Garnacho en Sancho hebt en dan draagt Mount ook nog eens het nummer 7 shirt.

United heeft geen scoutafdeling lijkt het.

Tsja, ik snap het allemaal niet. Amrabat is passend echt geen topper hoor.

Speel je dadelijk met Amrabat - Casemiro met Fernandes ervoor. Enige voordeel is dat je Fernandes dan zijn gang kan laten gaan met die 2 erachter....

Alleen benieuwd hoeveel Mount en Eriksen dan gaan spelen....

1 september 2023 om 17:15

Mount is slecht en Eriksen kan niet op 6 spelen, heeft Ten Hag al geprobeerd en dat was zelfmoord, zagen we tegen Brighton bij die pak slaag.

Amrabat heeft in principe geen concurrent op 6, vooral als Ten Hag Casemiro op 8 zet. Dan is Amrabat gewoon basisspeler voorlopig.

4 september 2023 om 09:17

Ja, ik denk het ook hoor.
Blok van Amrabat - Casemiro met ervoor Bruno.

Maar dan is de aankoop van Mount ook nutteloos. Linksbuiten komt hij absoluut snelheid te kort. Op 10 legt hij het af tegen Bruno.
Op 8/6 legt hij het af tegen Casemiro en Amrabat en zon Eriksen ook...

De zoveelste middelmatige speler aankoop van Ter Hag, Dit United is echt nog maar een schim van wat deze mooie club ooit geweest is. Zelfs Newcaslte of Aston Villa kopen betere spelers aan deze periode

1 september 2023 om 17:16

Gelukkig zijn de Manchester United fans lyrisch op Amrabat. In tegenstelling tot rancuneuze Feyenoord fans. Die er niet tegen kunnen dat Amrabat weg ging bij Feyenoord en met een grote omweg heeft laten zien dat Feyenoord het verkeerd heeft gezien.

Clasie kreeg de voorkeur 😂 waar is Clasie?

1 september 2023 om 19:50

Weet niet waar Classie ? Volg zelfs het Nederlands voetbal niet dus snap totaal niet van wat je hier nu bedoelt met jou post

En als United Amrabat niet wil kopen volgend seizoen wat dan?

Hele goede aankoop je kon zien dat Casimiro het niet meer aan kon met Mount en Fernandez op het middenveld, misschien dan maar met 2 controleurs spelen,

Totaal geen speler die het niveau heeft waar United voor staat. Ik begrijp dus werkelijk niet dat United deze speler binnenhaalt.

En de volgende drama ‘aankoop’. Hij gaat niks toevoegen, wordt als back up gehaald, gaat jeugd in de weg zitten, gaat moeten wennen aan de PL en het gewoon niet redden.
Middelmatigheid troef. Snap dat echte, echte toppers misschien nog niet willen komen, maar haal dan niemand en ga met de jeugd aan de slag. Zoals het bij United hoort.

1 september 2023 om 17:18

Zullen we wel zien. Amrabat is op 6 een van de beste ter wereld. Man U weet het, Ten Hag weet het en de Man U fans die weten het.

4 september 2023 om 09:20

Amrabat is goed, maar echt niet één van de beste op de nummer 6 positie hoor. Daar is hij voetballend toch echt te min voor.

Rodri, Rice, Tchouameni, Enzo, Caicedo, Kimmich, Partey, Guimaeres, Tonali, Zubimendi, Palhinha, Neves, Lobotka, Casemiro, Bennacer acht ik allemaal al beter als CVM. Zeker voetballend.

En dan heb je nog spelers als Ugarte, Onana (everton), Doucoure (palace) die ik minimaal gelijkwaardig acht. Alleen vind ik die eerste 2 voetballend minder dan de bovenste rits.

Met Casemiro, Amrabat en Bruno heb je in ieder geval een strijdend middenveld. En ik denk dat ze zondag tegen Arsenal ook dat middenveld zo moeten neerzetten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren