Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Hij kent de situatie en moet in principe gewoon weg'

Laatste update:

Er lijkt geen weg terug meer te zijn voor Nicolai Boilesen bij Ajax. De linksback heeft een teleurstellend seizoen achter de rug, maar vroeg desondanks om een flinke salarisverhoging. De onderhandelingen over een nieuw contract liepen dan ook op niets uit en Frank de Boer hoopt dat de Deen nog deze zomer een nieuwe werkgever zal vinden.

/

De 23-jarige Boilesen heeft nog een contract voor een jaar. "Hij weet hoe de situatie is en moet in principe gewoon weg", maakt De Boer duidelijk aan De Telegraaf. "Wij hebben hem een aanbieding gedaan, maar hij verlengt zijn nog eenjarige contract niet. Dan weet hij de consequenties. Het is ook de reden waarom we Mitchell Dijks hebben gehaald."

Boilesen maakte in het seizoen 2010/11 zijn debuut in het eerste van Ajax en maakte alle vier de kampioenschappen onder De Boer mee. Mede door veelvuldig blessureleed bleef een definitieve doorbraak uit, al droeg hij vorig seizoen nog in enkele wedstrijden de aanvoerdersband om zijn arm. Boilesen werd enige tijd geleden nog in verband gebracht met clubs uit Spanje, maar dat werd niet concreet.

Nicolai Boilesen is niet minder dan Mitchell Dijks

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Begon sterk maar wat een dramatisch niveau laat hij de laatste seizoenen zien! Opzich ook niet zo gek dat hij meer salaris gaat vragen als je hem de aanvoerdersband geeft. Straks gaat hij nog denken dat hij lekker bezig is.

17 juli 2015 om 07:31

Mee eens... De Boer beloont hem met de aanvoerdersband, niet zo vreemd dat je een opwaardering verwacht, zeker als je al zo lang voor de club speelt. Hij wordt nu toch een beetje als oud vuil neergezet. En of hij nu echt minder is dan Dijks? Denk het niet.

17 juli 2015 om 07:45

De Boer heeft aan het begin van het seizoen zijn aanvoerders bekend gemaakt. Een daarvan was Boilesen, wist hij veel dat hij het seizoen vergeten is wat voetbal is.

17 juli 2015 om 07:47

@vliegtuig2

Iedereen doet net of Dijks na een jaar Willem 2 ineens een hele bizarre goede voetballer is geworden. Hij is inderdaad beter en stabieler en rustiger geworden. Maar vergeleken met Boilesen is hij echt niet veel beter. Het niveau verschilt van elkaar niet zoveel.

17 juli 2015 om 07:49

Aanvoerdersband heeft hij te danken gehad aan zijn lange periode bij de selectie en omgang met de boer (sinds de A1). Hij weet wat de boer verwacht van een aanvoerder en de boer had ook vertrouwen in zijn vorm na aanleiding van zijn goede wedstrijden voor zijn vele blessures. Helaas heeft boilesen dit niet kunnen waarmaken en is de boer te schijterig geweest om boilesen er voor af te rekenen. Maar om salaris verhoging te verwachten omdat je aanvoerder bent? Hoe kom je daarbij?

17 juli 2015 om 08:28

En die salarisverhoging is ook geboden. Ze boden hem het maximum van 1 miljoen euro per jaar. Toch wilde hij niet verlengen

17 juli 2015 om 08:33

Zo gek is het niet dat de aanvoerder meer geld vangt dan de rest. Ken je het contract van Terry bij Chelsea? Altijd 1 euro meer dan de best verdienende soeler

17 juli 2015 om 09:06

Heb jij de voorberijding wel gekeken? Dijks maakt een veel betere indruk en heeft veel meer power dan boilesen. Hij moet zich schamen met zen loonsverhoging.

17 juli 2015 om 09:19

Hahaha ze boden hem een maximum van 1 miljoen per jaar....geloof jij het zelf? Op basis waarvan dan. Dat De Boer hem aanvoerder maakte, zegt ook een hele hoop over Frank en zijn manier van motiveren. Dat het niet heeft geholpen mag toch duidelijk zijn, er zijn wel 10 betere backs op te noemen dan Boilesen...en als je dan kampioen wilt worden lijkt me dat niet zo handig...

Waarom is er nou geen belangstelling voor hem denk je? Waar moet je heen als je middelmaat van de eredivisie bent? Scandinavië, Oostenrijk of 2/3 divisie Duitsland/engeland?

17 juli 2015 om 11:41

@vliegtuig2: Oud vuil? Toegegeven, dat dacht ik eerst ook, totdat ik het artikel gelezen had. Hij heeft nog een contractaanbieding gehad! En die heeft 'ie geweigerd!
Sorry hoor, maar Ajax is juist erg geduldig geweest. Deze jongen is telkens geblesseerd en desondanks wil Ajax met hem door. Dan moet je in je handjes knijpen!

17 juli 2015 om 07:44

Hij heeft een opwaardering aangeboden gekregen. Zelfs een maximaal salaris dat Ajax betaald. Maar hij vond zichzelf uitgeleerd in de eredivisie en klaar voor een stap hogerop en wilt zelf vertrekken. Doordat de man van glas weer geblesseerd is lijkt het erop dat hij zijn eigen glazen heeft ingegooid. Logisch dat Ajax een vervanger heeft aangetrokken en verder kijkt als een speler zelf niet meer wil.

Wat een waardeloze speler is dit. Er mankeert elk seizoen ergens wel wat aan. Nu Van Rhijn en Viergever graag weg. Veltman mag daar ook wel bij toegevoegd worden.

17 juli 2015 om 07:18

Dan moeten er nog veel verdedigers worden ingekocht

17 juli 2015 om 07:46

Weet niet wat jij heb geslikt maar je kraamt echt onzin uit. Van Rijn is een degelijke back en heeft inderdaad vorig seizoen een klote seizoen gehad. Maar hij heeft ook zeer goede seizoenen gehad dus echt complete onzin. Viergever is een prima wissel + stand-in en multi funcioneel die vorig seizoen vaker scoorde dan Moisander of Boilessen. Veltman is ondanks zijn 'frank de boer' momentjes nog altijd 1 van de beste mee voetballende verdedigers in de eredivisie. Is fysiek niet de sterkste maar wist vaak fysiek sterke spitse zoals Pelle de wedstrijd uit te spelen. Kan wel aan jou merken dat je objectieve kijk op de Ajax spelers allang weg is. Ik zal je komend seizoen niet missen in de Arena.

17 juli 2015 om 07:50

@indoexpert

Ik zit er gewoon dit seizoen weer in de Arena elke thuis wedstrijd. Maar misschien zal jij ook eens wat kritischer moeten wezen. Van Rhijn is nooit een hele goede speler geweest. Hij moet het van ze mentaliteit hebben. Maar de verdediging is echt waardeloos. En ga jij er maar lekker overheen kijken. We zien het straks wel in de voorrondes van de CL. Dan kunnen we kijken of ons team zoveel sterker is geworden.

17 juli 2015 om 08:00

Moet indoexpert wel gelijk geven ahjacied, je bent nogal doorgeslagen in je negativiteit. Een contrast met vorig jaar toen je realistisch maar toch ook nog weleens hoopvol was. Wat we de laatste dagen van je lezen is wel erg doorgeslagen naar de deprimerende kant: niets deugt er nog.

Eigenlijk precies wat Ajax supporters een slechte naam geeft: je gedraagt je verwend. De vinger ligt overduidelijk op de zere plek, de leidinggevende bij Ajax weten (als geen ander!!) dat elk jaar een prijs geen must is, maar attractief spel wel. Zij werken nu dag en nacht keihard om hierin verbetering te krijgen, maar voor zwartkijkers als jij is het seizoen alweer verloren. Nieuwe spelers zijn alweer te licht bevonden, trainers niet in staat om betere keuzes te maken en psv heeft alweer 20 punten voorsprong. Wat een treurnis, hoop dat je er in de Arena wat enthousiaster bij zit, of wegblijft.

17 juli 2015 om 08:03

van Rhijn is zo verschrikkelijk slecht! ontwikkeld zich niet verder en stagneert continu! speelde prima in zijn debuutjaar maar daarna is het crisis... kan leuk draven en opkomen langs de zijlijn maar qua verdedigen is het een watje met als zwaktepunt "balletje over 'm heen" dan is van Rhijn zoek!

17 juli 2015 om 08:05

@mano

Ik blijf nog steeds Ajacied. Maar het gaat mij er meer om dat we die ambities wat lager moeten stellen. Al 4 jaar lang verliezen van "kleine clubs" in de EL. Maar vervolgens hebben we altijd daarvoor een mooi excuus. Weet je wat ik zal willen zien. Een Ajax met leuk voetbal en dat je na het stadion gaat. Dat je echt vermaakt wordt met veel doelpunten. Spelers waarvan je begint te houden en niet al die eenheidsworsten.

Daarnaast wordt ik een beetje kriegel van Frank. Waarom Queency Menig de voorkeur geven boven Muric en Cerny. Dat snap ik echt helemaal niks van. Muric en Cerny hebben zoveel meer talent dan Menig. Menig is een Lukoki met wat meer techniek.

17 juli 2015 om 08:10

Zo waardeloos is de verdediging niet. Riedewald is een geweldig talent. Veltman is gewoon voor eredivisie begrippen een goede verdediger. van rhijn heeft zijn mindere periodes gehad maar is ook gewoon een goede eredivisie speler maar lijkt toch zijn plaats aan Tete te verliezen en die jongen verdiend ook gewoon een kans. En zoals De Boer zei een betere optie dan Dijks is gewoon niet beschikbaar. Wat betreft Viergever ben ik het met je eens dat hij tekort komt voor het niveau Ajax. zelfde geldt voor Van der Hoorn, maar dat zijn de 7e en 8e verdediger. Kritisch moet je inderdaad zijn dat ben ik ook, maar als je zoals jij al voor het seizoen begonnen is zo goed als alles al met de grond gelijk maakt vraag ik me af wat kom je doen in de Arena. Vorig seizoen heeft Ajax ook heel weinig goals tegen gekregen dus zo slecht als jij het doet voorkomen is het niet. Daarnaast is met Heitinga voor Moisander en dijks voor boilesen? En de rest die toch weer een jaar extra ervaring heeft het alleen maar sterker geworden.

17 juli 2015 om 08:30

@ahajacied Niet lullig bedoeld maar als je met tegenzin naar het stadion gaat blijf dan weg. Elke keer begin je er weer over. Ik kan ook wel janken na vorig seizoen maar heeft geen zin om zo negatief te zijn. Ik hoop dat het dit jaar beter gaat maar dat weten we NU nog niet. Over pakweg twee maanden weten we ongeveer waar Ajax staat

17 juli 2015 om 09:48

Veltman kan ook goed meevoetballen, het verdedigen vind ik vaak zwak en daar moet hij dit seizoen wel stappen in maken. Zo staat hij vaak verkeerd opgesteld en hij stapt ook erg gemakkelijk in. Dat moet echt beter dit seizoen, maar ik twijfel of dat nog wel gaat gebeuren.

17 juli 2015 om 10:16

Het seizoen is nog niet eens begonnen man, misschien verovert Cerny wel een basisplek - weten wij veel. De Boer heeft nu eenmaal die functie en maakt de keuzes, werkt elke dag met die gasten en zal er toch meer kijk op hebben dan wij. Dat hij spelers soms voor ons gevoel te lang vertrouwen geeft pakt ook weleens goed uit, zoals met Blind. Dan snap ik dat je daar soms voor kiest. Zo heeft hij het ook met Boilesen geprobeerd en dat werd niks helaas. Niemand wil nog een seizoen zoals het vorige. Het is de Boer zijn taak om dat in te zien en aan te passen. Aan jou en mij als supporter, woordt zegt het al, de taak om de club te steunen. Zeker voordat er een bal gerold heeft. Dat is het mooie van voetbal: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Als we rond de winterstop weer een half jaar zaaddodend saai voetbal hebben gezien heb je recht van spreken. Tot die tijd mag je de Boer wat meer krediet geven, dat heeft hij 100 procent verdiend.

17 juli 2015 om 07:47

Ik zou Veltman nog wel houden. Naast een sloper is hij voetballend nog zeker van waarde. Eens over de anderen, bij van rhijn heb ik de hoop opgegeven en viergever is pure middelmaat. Net zoals vd hoorn trouwens.

17 juli 2015 om 07:51

Ik kon inderdaad Hoorn omdraaien voor Veltman. Veltman kan op zich nog wel mee maar ik ben er ook totaal niet fan van. Viergever dat is echt om te janken. Leuke wissel de laatste minuten of iets dergelijks. Maar met deze achterhoede wordt het hem echt niet.

17 juli 2015 om 08:45

tja, Ajacied ben je niet voor je lol he?

17 juli 2015 om 08:05

Heb jou nog nooit op maar een zinnig woord betrapt. Altijd negatief altijd zieken. Al de spelers die jij opnoemt zijn allemaal goed genoeg voor de Eredivisie en hebben bewezen genoeg te leren om stappen te kunnen maken. Zijn allemaal nog relatief jong. Van Rhijn en Veltman zijn prima basis materiaal. Hebben alleen beide een minder seizoen gehad vorig jaar maar dat had heel Ajax. Viergever is prima voor de breedte en zoals hier boven genoemd multi inzetbaar. Stel je nou eens een keer niet zo aan man. En wacht eens dit seizoen af voordat je weer gaat mierenneuken als een klein kind.

Als Boilesen er gewoon voor gaat en zijn contract verlengd, kan hij bij Ajax best wel meekomen. Ik snap alleen niet dat Boilesen écht verwachtte dat er na het afgelopen seizoen geïnteresseerde clubs voor hem zouden zijn. Hoi heeft niets gepresteerd. Valt me tegen van hem.

17 juli 2015 om 07:30

Ik vind het volstrekt logisch dat clubs dit doen. Als je weet dat een speler toch vertrekt binnen een jaar kun je beter investeren in een andere speler op die positie.

17 juli 2015 om 07:38

Dat is niet zo maf als je denkt. Uitgaande transfers zijn voor een Nederlandse club van levensbelang. Met name (deels) zelf opgeleide spelers mogen zich dat beseffen. Hun club heeft hen kansen geboden en het is redelijk dat zij in ruil daarvoor iets opleveren. Als je jong bent, al goed verdient en nog prima zal gaan verdienen is het niet correct het onderste uit de kan te eisen dmv een transfervrije status en tekengeld. Clubs hebben bij spelers die dit fatsoen zelf niet opbrengen - zoals Suarez die vrijwillig zijn contract met een jaar verlengde - nauwelijks drukmiddelen om hier tegen op te treden. Bovendien is het heel twijfelachtig dat iemand die potentie heeft, maar wel 4 jaar in de lappenmand zat en elk jaar maar 2x goed speelde, eisen gaat stellen op het gebied van salaris. Dan is het inderdaad vertrekken, of banken.

17 juli 2015 om 07:42

@mano

Waarom zou je het fatsoen moeten hebben om een contract verlenging te doen? Suarez deed dat omdat hij meer geld kreeg ja, en dat Lodeiro na Ajax kwam. Boilesen heeft toch een contract tot en met 2016. Waarom zal hij moeten verlengen? In het bedrijfsleven gaat het toch precies het zelfde. Dan bepaal jij toch of jij je tussen tijdse contract wilt verlengen ja of nee en andersom ook. Alleen je hebt niet echt dat bedrijven je vaak uitkopen.

17 juli 2015 om 07:53

Word altijd een beetje moe van de vergelijking sport met het bedrijfsleven, maar vooruit...

Als jij 4 jaar grotendeels in de ziektewet loopt en die paar weken dat je wel aanwezig bent weinig bijzonders laat zien, vindt je het redelijk dan om salarisverhoging te vragen? En als je baas dat weigert, en jij gaat op zoek naar ander werk maar zonder succes, dan is je bas aardig stom alsof hij doet alsof hij op jou kan bouwen. Hij is verstandiger als hij jou weliswaar doorbetaalt, maar voor jouw functie iemand zoekt met meer toekomst en mentaliteit.

Inderdaad, Boilesen heeft de vrijheid niet te verlengen tegen het bedrag dat Ajax hem biedt. Maar Ajax heeft de vrijheid om hem dan een jaar te laten rotten op maandag avond. De schoonheidsprijs verdient het niet maar als je wilt overleven moet je grenzen stellen.

17 juli 2015 om 07:58

@mano

Je mag toch altijd vragen of het verstandig en realistisch is dat is ten tweede. Alleen wel raar dat ze bij Moisander wel aan een transfervrije status doen. Terwijl dat ook nooit een wereldspeler was voor Ajax. En een talentvolle speler als Denswil totaal geen toekomst vooruit zich kreeg.

17 juli 2015 om 08:32

Dat hij zo talentvol liet hij zelden tot nooit zien.
Ook niet op Maandagavond en daar zijn ze in Brugge nu ook achter.

17 juli 2015 om 08:54

Een trainer moet inderdaad zijn beste 11 opstellen, maar een trainer moet ook denken aan het seizoen er na.

Je kan nu beter Dijks opstellen vind ik. Puur omdat Dijks zich dan kan ontwikkelen en volgend seizoen een paar stappen verder kan zijn.

Plus, waarom tijd investeren in een speler die transfervrij de deur uit loopt?

Over welke consequenties heeft de Boer het? Dat ie net als Moisander moet blijven en in de basis blijft staan of dat ie net als Denswil gratis mag vertrekken in de winterstop?

17 juli 2015 om 07:42

Je snapt, hoop ik, zelf ook het nuanceverschil. Een ervaren speler die het voorgaande jaar buitengewoon steady basiskracht was en die voor de club toch al weinig of geen restwaarde vertegenwoordigt - of een aankomend talent die eisen stelt mbt speeltijd maar nog te licht wordt bevonden en daarmee prima vervangbaar is.

17 juli 2015 om 07:48

Nee, ik snap dat verschil niet. Je moet als club niet gaan roepen dat mensen gaan banken als ze niet verlengen en vervolgens in hetzelfde seizoen twee uitzonderingen op die regel toe gaan passen. Dan laat je als club meteen zien dat je verre van consequent bent en dat je alleen maar consequent bent als het je uitkomt. Zwak beleid heet dat.

17 juli 2015 om 08:10

Juist, meten met 2 maten heet dat! De Boer is verre van consequent gebleken en gaat dan later zeggen dat er uitzonderingen zijn... Zou me niet verbazen als Boilesen gewoon zn minuten pakt...

17 juli 2015 om 08:43

Precies dit! Je hebt een 'visie' en die pas je alleen toe als het uitkomt. Lekker makkelijk is dat. Iedereen prikt daar doorheen. Als Boilesen heel erg goed was geweest dan had hij 100 procent zeker aankomend seizoen gewoon alles gespeeld.

Ik vind dat hetzelfde met de aankopen. Jaren geef je niks uit, je wordt 1 x 2e en koopt meteen Sinkgraven voor een belachelijk bedrag. Past dat binnen de visie of is het paniek?

17 juli 2015 om 11:26

@ De Bieroloog

En dat is ook precies hoe het jaren terug uit gelegd is.... Om moedeloos van te woorden zulke dommigheden.

Ajax heeft heel duidelijk gesteld dat spelers die niet verlengen op het 2e plan komen, mits er een vervanger loopt die redelijk in de buurt komt. Bij Moisander zou dit Denswil moeten zijn. Helaas viel die wekelijks bij jong Ajax nog door de mand. Geen optie dus. Voor Boilesen heeft Ajax wel een vervanger, genaamd Dijks.

Ook je volgende punt is grote onzin. Sinkgraven werd in de winterstop gekocht van Heerenveen. Op dat moment stond Ajax op 4 punten van PSV en dus nog volop in de race om de titel.

17 juli 2015 om 07:46

Frank weet zelf ook niet wat ie doet. Moisander moest wel ineens spelen en een talentvolle jongen Denswil niet. Het verschil tussen Denswil en Moisander was klein. Waarom zal je dan in Moisander investeren. Had Denswil dan lekker laten spelen. Die heeft tenminste potentie, het seizoen was toch al verloren.

17 juli 2015 om 11:32

Ahjacied voor iemand die beweert wekelijks in de arena te zitten kom je toch opvallend vaak met onzin aan zetten. Het verschil tussen Denswil en Moisander was klein? Waar heb je het over? Zelfs toen Moisander niet in vorm was kwam Denswil niet in de buurt. Denswil was zowel bij jong Ajax als het eerste dramatisch. Maakte door gemakzucht nog steeds dezelfde fouten die hij jaren terug al maakte.
Ajax en de Boer wilde graag Moisander vervangen. Dit was vanaf de zomer zo gepland en gecommuniceerd. Maar doordat Denswil al 2 jaar lang stil staat in zijn ontwikkeling gaat dat niet.

Kritisch zijn tov Ajax is prima en vaak ook terecht. Continu negatieve larie uitkramen voegt weinig toe.

17 juli 2015 om 08:47

@kohaku
Exact, het is meten met 2 maten van De Boer. Maar laten we het opstellen van Moisander vooral als fout zien.

Boilesen heeft zich in een lastige positie gemanoeuvreerd. Door slecht te presteren en hij heeft de pech dat hij veelvuldig geblesseerd is.

Overigens ben ik ervan overtuigd, dat hij een prima back is. Maar geef hem geen band, want dan gaat hij blijkbaar zweven. En laat hem iets gecontroleerder spelen, zodat hij zich kan concentreren op zijn verdedigende taken. Anderzijds zie ik hem graag naar Vitesse komen als concurrent voor Achenteh !

Boilesen heeft zichzelf enorm overschat. Met uitspraken als na 4 jaar eredivisie ben ik wel toe aan een stap hogerop. In die 4 jaar heeft hij nog geen 60 wedstrijden gespeeld. Waarvan de helft dramatisch. Kwam binnen als een groot talent maar lijkt door al die blessures zijn explosiviteit kwijt geraakt te zijn. Als je na zo een dramatisch seizoen als hij gespeeld heeft een maximale salarisaanbieding krijgt zou je dankbaar moeten zijn. Maar hij vind dat hij hogerop kan, ben benieuwd welke club hij in gedachten heeft. Denk dat de meeste clubs wel twee keer zullen nadenken bij deze man van glas.

17 juli 2015 om 07:49

Als je na zo'n dramatisch seizoen niet wil bijtekenen en dan de arrogantie hebt dat je een stap hogerop wil dan heb je volgens mij totaal geen zelfreflectie , hogerop ? misschien bedoelde hij dat hij op het dak van de Arena wil zitten maar zonder gekheid deze man is toch verkeerd bezig hij moet nog blij zijn dat Ajax hem uberhaupt nog een verlenging aanbied ongelofelijk, gewoon een jaar laten zitten en dan gewoon geruisloos laten weggaan .

17 juli 2015 om 07:59

@sloep01

Uiteraard moet je hem ook niet verlengen. Weg doen en het liefst met Viergever, Hoorn, Van Rhijn, Boilesen. Dit is een mooi stukje spelers die allemaal zijn te vervangen.

17 juli 2015 om 09:28

Ik ben nog steeds van mening dat Van Rijn wel de potentie heeft. Als hij dit seizoen zijn basisplaats aan Tete verliest verwacht (hoop) ik dat hij wel voor zijn kans gaat knokken en laat zien dat hij bij Ajax hoort. De rest mag van mij ook weg.

Niet liegen Frank. Je haalde Dijks omdat Boilesen geen pepernoot meer raakt.

terecht als je zo belabberd presteert en een megasalaris verdiend dan zit je op de schopstoel! vind het terecht dat de prestatiedruk omhoog moet bij jonge voetballers gezien het de tendens is dat ze meer verantwoording krijgen en belangrijk moeten zijn in een elftal!

Is Boilesen ook niet ooit een enorm talent genoemd door de Boer? Boilesen is technisch een stuk beter dan Dijks en verdedigend zeker niet minder. Het laatste jaar was z'n vorm dramatisch en uiteindelijk net als Dijks niet goed genoeg voor Ajax.

Goede uitspraak voor zn transferbedrag ook...

Snap niet dat er niet clubs als Newcastle, Aston Villa of Swansea zich gemeld hebben, voor engelse begrippen is dit een koopje en kan je de gok best nemen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren