Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Arsenal krijgt concurrentie en dreigt achter het net te vissen voor Cech’

Laatste update:

Het moet raar lopen wil Petr Cech komende zomer niet van club wisselen. De doelman werd jarenlang gezien als een van de beste keepers ter wereld, maar hij werd bij Chelsea voorbijgestoken door Thibaut Courtois. Arsenal wordt genoemd als een van de meest waarschijnlijke bestemmingen, maar the Gunners zullen op moeten schieten.

/

In de Engelse media worden nu ook Liverpool, Paris Saint-Germain, AS Roma en Internazionale genoemd. Al die clubs weten dat ze een uitstekende keeper kunnen halen zonder dat ze de absolute hoofdprijs te hoeven betalen. Chelsea vraagt circa vijftien miljoen euro en dat is een behoorlijk bedrag voor iemand met een contract voor een jaar, maar voor dat bedrag komt er dan ook een uitstekende doelman.

Voor Arsenal is het ook nog een probleem dat Chelsea liever niet meewerkt aan een transfer van Cech naar een andere club uit de Premier League. Chelsea houdt er niet van om spelers aan concurrenten te verkopen; de transfer van Juan Mata naar Manchester United vormde een uitzondering op die regel.

Petr Cech zou uitstekend bij Arsenal passen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met alle respect. maar voor een keeper die redelijk op leeftijd is met een eenjarig contract kun je nooit 15 miljoen vragen... Vind het redelijk apart. Roma zal hem uiteraard heel graag willen hebben, maar zeker niet voor dat bedrag. Misschien PSG om Sirigu te vervangen die vaak steekjes laat vallen..

20 april 2015 om 16:47

Het gaat hier dan ook niet over "een keeper" maar over de grote Petr Cech, die man is zelfs met een eenjarig contract en op deze leeftijd zeker die 15 miljoen waard. Cech kan nog wel 3 jaar en waarschijnlijk ook langer mee, en bijna elke club die hem haalt gaat er geheid op vooruit in doel.

20 april 2015 om 16:55

Als je de afgelopen jaren kijkt naar wat er voor keepers is betaald dan haal ik persoonlijk liever een Ter Stegen voor 12 miljoen euro, veel meer potentie zo'n jongen.
Dat Cech ooit onverbiddelijk goed is geweest weet ik. Maar dat Courtois op dit moment de concurrentiestrijd van hem wint zegt ook iets. Dat hij niet meer van het niveau is dat hij ooit was. Dat bijna elke club die hem haalt er op vooruit gaat klopt. Maar ik zou als Club beter rondkijken, er zijn echt wel goedkopere doelmannen die langer meekunnen en ook nog beter kunnen worden.

20 april 2015 om 16:56

Het blijft wel veel. Voor een Lewandowski vroeg Dortmund 25 miljoen, maar hij is veel jonger en een spits. Zo rond de 12 miljoen lijkt me logisch. Misschien wel 15 als Arsenal zich meldt.

Denk dat Wenger een oogje heeft op hem en Schneiderlin.

20 april 2015 om 16:59

Staw
Volgens mij onderschat je Cech, meer zelfs, ken je hem niet goed. Ik betwijfel ten zeerste dat Ter Stegen een groter potentieel heeft en Courtois 'won' de concurrentiestrijd niet echt. Mourinho beseft gewoon dat hij Coirtois moest opstellen, of die was weg, met z'n eenjarig contract (dat hij ondertussen dus wel verlengd heeft).

20 april 2015 om 17:02

Ja maar dat is inderdaad mijn punt. Voor keepers worden nooit gestoorde bedragen op tafel gelegd. Alleen Buffon toen hij van Parma kwam dan. Zelfs Neuer was de helft van Buffon qua aankoopbedrag. Ik vind dat Chelsea max 8 mag vragen. Chelsea weet echter dat er veel clubs zijn die hem willen hebben, dus die 15 wordt sowieso wel op tafel gelegd.. Plus dat een Engelse club bij de transfer betrokken is zegt ook veel.

Edit: Dat zal dan een meningskwestie zijn maar ik zie in Ter Stegen een wereldtopper in spe. Ik vind Courtois op laatst zijn twee fouten na echt niet slechter dan Cech op dit moment. Zoals ik al aangaf, Chech was ooit goed, de glans raakt er alleen meer en meer van af.

20 april 2015 om 17:03

Staw

Je moet ook de situatie bekijken, Chelsea moest Courtois nu wel die plek geven, of ze waren hem zeker kwijt, Courtois maakte duidelijk dat hij niet weer verhuurd wou worden, dus stond Chelsea voor de keuze, en dan is de keuze voor Courtois gezien zijn leeftijd logisch, dit heeft volgens mij niets met kwaliteit te maken, Cech is zeker zo goed als Courtois, zonder twijfel. En op kwaliteit staat nu eenmaal een prijs, of er nu jongere opties zijn of niet, ik snap je punt hierin wel, maar momentezl is Cech voor vele topclubs de beste oplossing om meteen een topper voor een mooi prijsje te strikken.

20 april 2015 om 17:04

Staw.. Hou alsjeblieft op. Cech is nog steeds de geweldige keeper die hij altijd is geweest, maar simpelweg omdat Courtois hetzelfde niveau heeft en niet nog een jaar verhuurd wilde worden, speelt hij. Daarnaast heeft Courtois de potentie om nog door te groeien, dus de beslissing is logisch. Cech heeft echter geen kwaliteit ingeleverd, maar Courtois erbij gekregen. Cech zou bij elke club in de basis staan, behalve Chelsea, United en Bayern.

20 april 2015 om 17:06

Cech is zeker zo goed als Courtois inderdaad, bovendien maakt hij minder fouten door zijn ervaring. Courtois wil nog weleens fouten maken die elke jonge keeper nog maakt.

Een keeper kan makkelijk mee tot zijn 40e, dus Cech kan nog wel 7 tot 8 jaar mee.

20 april 2015 om 17:09

Ben ik het mee eens dat het voor de meeste clubs nog steeds een verbetering is ten opzichte van wat er nu staat hoor. Cech is ook een goede doelman, maar dat hij minder wordt vind ik wel zichtbaar. Maar voor het feit dat hij een 1 jarig contract heeft en gezien zijn leeftijd vind ik de vraagprijs erg hoog. Dat was en blijft mijn punt. Chelsea heeft vanuit dat oogpunt een goede keuze gemaakt, dat ze dan voor iemand gaan die beter kan worden in potentie zegt ook veel. Dat Cech goed is staat vast, alleen hij is niet meer zo goed als eerst.

20 april 2015 om 17:13

Of Cech geen kwaliteit heeft ingeleverd zul je pas kunnen zien waneer hij weer veel aan spelen toekomt. Dat doet hij nu namelijk niet. Ben benieuwd hoe hij functioneert bij een ploeg met een mindere verdediging of in landen waar het spel veel sneller is.

20 april 2015 om 19:05

Klopt, Courtois moest inderdaad spelen of hij ging zijn heil ergens anderd zoeken. En wat in het nadeel van Chech speelde was zijn leeftijd. Met Courtois kunnen ze op zijn minst 10 a 12 jaar mee en met Chech misschien nog max 4 jaar. Dat was de doorslag voor Mourinho en zeker niet dat Courtois vele beter is. Al gaat sowieso mijn voorkeur naat Courtois natuurlijk. Een beetje chauvinisme kan geen kwaad.

22 april 2015 om 17:25

Als Courtois niet speelt dan gaat die zeuren of misschien willen vertrekken.en wat is nu beter een wereldkeeper van 22 laten gaan of een wereldkeeper van 32 laten gaan?cech voor 15 miljoen ophalen is een koopje.

20 april 2015 om 16:51

Men kan vragen wat je wil. Als er iemand gek genoeg is omdat te betalen kan je Chelsea niet gek noemen. Roma zie ik dat niet doen. P$G heeft geld genoeg ervoor. Maar Arsenal & Liverpool zie ik dat ook nog wel betalen.

20 april 2015 om 16:55

Diavolo

Ik kan je bijna garanderen dat Roma dat bedrag zonder twijfelen zal neerleggen.

20 april 2015 om 16:57

Ik durf te zeggen dat Cech een zekerheid is tussen de palen voor elke club. Voor een keeper is dat iets makkelijker dan een veldspeler en Cech is zo ervaren als ik weet niet wat.

15 miljoen is een koopje vind ik met zijn leeftijd buiten beschouwing gelaten.

20 april 2015 om 17:05

Cech is in mijn ogen nog steeds een top 5 doelman. Die 15 miljoen moet voor een Engelse club geen probleem zijn. Hij kan nog zeker 4 jaar mee en brengt juist de ervaring die veel clubs nodig zijn.

20 april 2015 om 17:06

Precies, er is nu geen keeper te vinden die net zo goed is als Cech en ook nog eens beschikbaar.

Een keeper als Cech zal nergens falen, daar is hij te ervaren voor.

Tuurlijk verkoopt Chelsea liever niet aan andere Premier League clubs, maar Cech heeft een vrijbrief gekregen. Als hij in Londen wil blijven wonen zal hij naar Arsenal gaan. Denk dat PSG geen nieuwe doelman nodig heeft. De Serie A zou wel kunnen, maar dan zie ik hem liever in de Premier League blijven.

20 april 2015 om 16:53

Sirigu is een hele goede keeper, dus PSG heeft inderdaad niet zo snel behoefte aan een nieuwe keeper.

Ik hoop dat Szczesny vervangen wordt door Cech, want Szczesny's ontwikkeling stagneert. Hij is even oud als De Gea, maar het verschil in ontwikkeling is immens.

Cech is toch ook geen prioriteit voor Arsenal? Ospina doet het gewoon goed daar en het zou ook een beetje lullig zijn om hem te laten banken voor Cech. Natuurlijk is Cech de betere keeper maar zolang Ospina het goed blijft doen, is hij echt niet nodig. Ga dan liever voor een concurrent voor Coquelin.

20 april 2015 om 16:46

Simpelweg voor allebei gaan, Cech erbij zorgt ervoor dat Ospina beter zijn best moet doen. Een concurrent voor Coq moet er ook komen. Zo zijn er nog wel meer plekken die ik versterkt zou willen zien.

20 april 2015 om 16:53

Zou dat toch minder vinden voor Ospina. Natuurlijk is concurrentie goed, maar als Cech komt dan zal hij zeker weten voor de basis komen. En dan mag Ospina banken voor hem terwijl hij het zelf niet verkeerd doet.

Een spits is trouwens ook wel nodig. Giroud doet het momenteel wel goed maar bij Arsenal hoort wel een topspits. Sowieso wanneer Giroud geblesseerd is ofzo, dan kan je niet op Welbeck rekenen.

20 april 2015 om 16:54

Ik weet niet onder welke steen jij geleefd hebt, maar je kan meer dan 1 speler per zomer halen he.

20 april 2015 om 17:05

Daar gaat het mij niet om, een keeper vind ik nou geen topprioriteit voor Arsenal. Met Ospina staat er al een goede keeper en Szczęsny is ook niet slecht om als wissel te hebben. Mocht hij weggaan, dan moet er natuurlijk een nieuwe keeper komen maar voor in de basis? Vind ik echt niet nodig.

Pluspunt voor Arsenal, wat ze toch een paar procent meer kans geeft, is dat Arsenal in Londen is, wat betekent dat Cech niet zal hoeven verhuizen. Hij woont en leeft al sinds 2004 in Londen en ik denk dat zijn kinderen er ook wel naar school zullen gaan en grotendeels opgroeien, dan is het toch wel fijn om gewoon te kunnen blijven wonen waar je al die jaren al woont. Al kan dat voor hem ook natuurlijk helemaal niks uitmaken, maar het lijkt mij wel logisch.

Deze man kan veel beter dan Roma en Milan. Ik zie Arsenal, Liverpool en Psg als serieuze clubs voor hem.

Het is toch veel geld voor een speler die tegen zijn pensioen aanschurkt.

15 miljoen euro. In oude Belgische Franken klinkt het nog wat indrukwekkender: 605.097.041 Belgische Franken.

Belachelijk gewoon.

20 april 2015 om 17:10

Cech kan nog zeker 3 jaar mee. Uitmuntende keeper die voor iedere club een absolute meerwaarde is. PSG lijkt mij de beste stap. Daar zal hij (denk ik) het meeste kunnen verdienen en speelt hij in de CL volgend jaar. Chelsea hoeft dan niet te verkopen aan een concurrent en Parijs is een mooie stad dus mevrouw Cech zal ook in haar nopjes zijn.

20 april 2015 om 17:19

Totaal oneens. Cech is van het niveau Buffon, een werkelijke topkeeper!

Ondanks zijn leeftijd zou hij nu nog bij alle clubs spelen op United, Chelsea en Bayern na. Daar komt bij dat Cech nog totaal niet versleten lijkt. Vandaar ook de vergelijking met Buffon, de Italiaan is nu 37 en speelt nog iedere wedstrijd voor een topclub, dit is wat Cech ook gemakkelijk kan halen. Dan heb je het dus over nog minimaal 4 (!) seizoenen een van de beste keepers ter wereld.

Uiteraard moet je als club een toekomstvisie hebben, maar er zijn wel grenzen. Een topkeeper voor nu die je club naar een hoger niveau tilt (clubs als Liverpool, Arsenal, Roma) zou dan een gigantische aanwinst zijn. Verder is het onnozel om voor (een van) de beste keeper ter wereld geen 15 miljoen over te hebben terwijl spelers als Pastore, Moura, Benatia en Ozil voor het grootste gemak voor miljoenen worden aangekocht. Niet dat ik vind dat een Ozil zijn transfersom niet waard is, maar het is gewoon een vreemd idee dat je als club niet wilt investeren in een positie waar je er maar 1 van hebt en dus veel impact kan hebben (doelman), terwijl je enorm veel betaalt voor een speler op een standaardlinie als het middenveld en/of verdediging.

Zelf ben ik (duidelijk) groot fan van Cech en hoop ik stiekem dat hij naar Real Madrid mag, omdat dit de enige ploeg is waar hij zijn carrière beter kan eindigen dan bij Chelsea. Echter, het lijkt me niet meer meer dan normaal dat iedere andere topclub gewoon staat te springen om deze legende aan te trekken.

20 april 2015 om 17:22

Tjah, op die manier kan alles indrukwekkend lijken eh in Indonesische roepia is het maal pakweg 13.000 ipv maal 40,33

20 april 2015 om 17:26

Probeer het eens in Zimbabwaanse Dollars, 1 US dollar stond gelijk aan 300 000 000 000 000 Zimbabwaanse dollar. Dus 300 000 000 000 000 keer 15 miljoen, en dan nog rekening houden met de wisselkoers euro/dollar, die nu op

Dat is 4.840.650.000.000.000.000.000 Zimbabwaanse dollar. Ik weet niet eens of er wel een woord is voor zo'n bedrag.

20 april 2015 om 17:44

Viertriljardachthonderveertigtriljoenzeshonderdvijftigbiljard

20 april 2015 om 18:39

stravven,

Triljard is het woord dat je zoekt.

1 jarig contract of niet, Cech kan nog minimaal 5 jaar zo niet 8 jaar mee op het aller hoogste niveau, is een absolute top keeper die altijd punten voor je pakt. 15mil is het zeker waard! Ospina keept goed hoor maar als je Cech kan krijgen dan zet je stap 1 voor de titel. Alles begint van achteren en daarom moet Arsenal in de zomer goede aankopen doen. Koscielny is goed maar Mertesacker is bagger en die nieuwe Braziliaan hebben we nog weinig van gezien. Er moet nog 1 goeie Cb komen want Arsenal is de meest blessuregevoelige club in de BPL en helaas is dat Koscielny ook.

20 april 2015 om 17:24

Chambers is er ook nog, en Wenger zal echt geen 5e CB halen. Misschien wel een vervanger voor Mertesacker, als die vertrekt. Hopelijk.

20 april 2015 om 18:35

Koscielny, Per, Braziliaantje en wie? Per kan het niveau niet aan, Braziliaantje heeft nog niks laten zien en jij komt er met 5? Chambers was toch een cdm die ook als full-back kon spelen en ook evt als CB? maar hij is geen CB want daar bakt ie weinig van. Dat ie daar gespeeld heeft betekend toch niet dat hij er 1 is? Je hebt met Koscielny 1 goeie CB, 1 matige CB en 1 CB die het nog moet laten zien. Chambers reken ik gewoon als back-up voor CDM / RB

20 april 2015 om 20:44

Chambers zijn toekomst ligt op de CB positie. Heeft ie daar niet gespeeld bij Engeland? Hoe dan ook, is een veel betere CB dan RB.

' Braziliaantje' heeft al indruk gemaakt, trouwens. Heel snel waardoor je met een hoge lijn kan spelen en Koscielny moet niet alles komen oplossen, zoals bij Per.

Chambers heeft vooral RB gestaan door de blessure van Debuchy en enkele keren CB, waar hij het goed doet en zijn toekomst ligt. Voor een RB mist hij snelheid en verfijning. Hij heeft slechts 1x cdm gestaan uit noodzaak.

"chelsea houdt er niet van om spelers aan concurrenten te verkopen; de transfer van Juan Mata naar Manchester United vormde een uitzondering op die regel."

toch gek..toen mourinho nog bij real zat had hij hier juist kritiek op in spanje.
Hij zei: kijk naar engeland...daar wisselen de spelers rustig tussen clubs binnen de competitie, zodat je de goede spelers in de eigen competitie houdt waardoor het niveau hoog blijft.

Waarom doen ze er in spanje zo moeilijk over als er iemand van barca naar real gaat of andersom.

maar ja...gelukkig is mou nooit hypocriet XD

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren