Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Ajax bevestigt openbreken contract Nouri tot 2018

Laatste update:

Abdelhak Nouri staat bekend als een van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van Ajax en is door Frank de Boer meegenomen op trainingskamp naar Qatar. De middenvelder heeft als doel om te slagen in Amsterdam: volgens De Telegraaf heeft hij een akkoord bereikt met Ajax over een contract tot medio 2018. Bovendien heeft Nouri nu al de intentie om zich nog langer aan de club te verbinden.

/

Ajax kan de middenvelder nu nog maar tot de zomer van 2018 vastleggen, omdat Nouri nog zeventien jaar oud is. Op 2 april viert de technicus zijn achttiende verjaardag en volgens De Telegraaf is het de bedoeling dat Nouri dan gaat bijtekenen tot medio 2020. Ajax heeft het nieuws over een contractverlenging nog niet bevestigd op de website van de club, maar De Boer feliciteerde de middenvelder al op het trainingsveld.

Nouri speelt dit seizoen in de A1 van Ajax en maakte indruk in de competitie en in de wedstrijden van de UEFA Youth League, waarin Ajax de groep met daarin ook Paris Saint-Germain, Barcelona en APOEL Nicosia wist te winnen. Naast Nouri is ook Donny van de Beek met de selectie van Ajax meegereisd naar Qatar.

Update 5 januari 16.11 uur - Ajax bevestigt openbreken contract Nouri tot 2018
Ajax heeft maandagmiddag bevestigd wat De Telegraaf in de ochtend al schreef: Abdelhak Nouri heeft zijn contract in Amsterdam laten openbreken en verlengen tot medio 2018. Het oude contract van de getalenteerde middenvelder liep een jaar korter. Nouri is momenteel met Ajax in Qatar, waar de club zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft. Hij is erg blij dat hij heeft mogen verlengen in de hoofdstad, zegt hij op de clubwebsite.

"Ik was al zo vrolijk vanwege alles wat er met me gebeurt de laatste tijd. En nu ook nog deze contractverlenging. Ik denk dat ik me goed heb ontwikkeld het afgelopen jaar. Met de A1 heb ik mooie duels gespeeld in de Youth League en voor de winterstop heb ik ook al een paar keer meegetraind met het eerste", aldus Nouri. Zijn debuut in de Eredivisie maakte de jonge middenvelder nog niet.

Denk je dat Abdelhak Nouri gaat doorbreken in Ajax 1?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Geweldig nieuws natuurlijk al maakte ik me bij Nouri geen zorgen. Hij is een echte Ajacied en absoluut geen moeilijke jongen.

5 januari 2015 om 11:26

was Bouy ook, maar die kreeg de helft van Klaassen aangeboden toen ze allebei uitblinkers bij de A1 werden. Toen Raiola daarna langskwam met een aabod van een miljoen euro per jaar, was de keuze snel gemaakt.
Op dat gebied heeft Ajax ook zn lesje wel geleerd, vroegtijdig je toptalenten een goed contract aanbieden, anders moet je ze voor veel geld uit Scandinavie halen......

5 januari 2015 om 17:32

Bron!?
Lijkt mij een onzin bericht aangezien 9 van de 10 spelers hetzelfde salaris krijgen bij promotie van ABC contracten.
Klaasen verdiend volgens mij om en nabij de 4 ton, Veltman heeft 1x meer verlengd en die verdiend 450.000(feit, voor alle nitwits).

Volgens mij kreeg Bouy geen ton aangeboden of iets dergelijk maar een soort gelijk bedrag.
Werden beide als grote talenten gezien.
En met Raiola weet je het meteen, was met Kishna ook al aardig wat gezeik ivm het salaris, gelukkig was Kishna en zijn familie slim en trok even aan het lijntje bij Raiola.

5 januari 2015 om 17:40

ik heb het van mensen rondom bouy destijds gehoord en raiola heeft het ook in het parool bevestigd.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/... daarbij krijg je een std eerste contract, bij opwaardering wordt er (gelukkig) verschil gemaakt.
Ik ben ajax supporter, maar geen blinde fan, ook clubs maken fouten. Ajax heeft er echter van geleerd en biedt nu in vroeg stadion talentvolle jeugdspelers goede contracten aan. Kwwaliteit kost wat, een Odegaard of Fischer eerder komt ook niet voor niks.

5 januari 2015 om 17:51

Als Raiola wat zegt, dan wil dat natuurlijk niet altijd kloppen. Klaassen was op dat moment al een aantal stappen verder dan Bouy en werd ook gezien als een groter talent. Niet vreemd dus dat zijn contract anders is. Het verbaast me echter wel als Raiola het contract van Klaassen had gezien. Ik geloof er dus niet echt zoveel van, het zal wel overdreven zijn.

5 januari 2015 om 12:06

Ik ben erg benieuwd naar het salaris van deze jongens. Kan hier iemand mij vertellen aan wat voor bedragen ik moet denken bij jongens zoals Nouri die vanuit de jeugd een profcontract krijgen.

Alvast bedankt,

5 januari 2015 om 12:25

Ik heb gehoord dat jeugsspelers bij jong ajax rond de 60.000 euro krijgen. Geen idee of dit bruto of netto is. Zullen ook wel categorieen bestaan waaronder talenten ingeschaalt worden.

5 januari 2015 om 14:08

Netto

5 januari 2015 om 16:24

Tuurlijk niet, salarissen worden altijd bruto uitgedrukt.

ON: Mooi dat deze jongen heeft getekend, had van mij ook best tot 2028 gemogen, groot talent. Verwacht dat deze jongen samen met onder andere van der Beek komend half jaar hun debuut voor Ajax 1 zullen maken.

5 januari 2015 om 17:34

Verschilt, per contract ga je vaak een klasse hoger.
Ajax werkte tot voor kort(weet niet of het nog steeds zo is) met A,B en C contracten bij jeugdspelers.
Hoeveel die bedragen exact zijn weet ik ook niet, weet alleen wat het hoogste bedrag is dat een jeugdspeler van Ajax krijgt.

Ontzettend groot talent is Nouri.
Ik zie hem zeker doorbreken in het 1ste als een klaasen wordt verkocht heb je de vervanger al in huis.

5 januari 2015 om 11:02

Nouri is meer de vervanger voor Andersen, vd Beek is meer een type Klaassen, al kan die ook op 6 goed uit de voeten.

5 januari 2015 om 11:11

Waarom zou een Klaassen nou direct weer moeten worden verkocht? Zo schiet je natuurlijk niet veel op.

5 januari 2015 om 11:16

Waar zie jij staan dat Klaassen nu ineens verkocht moet worden? Of ben je zo naïef om te denken dat hij z'n hele carrière bij Ajax blijft? De kans dat hij binnen nu en 3 jaar vertrekt is best groot toch?

5 januari 2015 om 12:08

Heb je gelijk in, maar als Ajax de stap in Europa wil maken zal het toch een keer een zelfopgeleide speler a la Klaassen tot de 28e moeten vasthouden. Maargoed dan moet Ajax ook bereid zijn om voor dergelijke spelers uitzonderingen te maken in de salarissfeer.

5 januari 2015 om 12:46

Tot zn 28e is wel een beetje overdreven. Tot z'n 25e is al heel erg knap. Op 28-jarige leeftijd maak je niet meer de stap van Ajax naar een Europese topclub. Ik verwacht dat Klaassen nog wel twee seizoenen blijft. Hij is nog niet zo onbetwist en rijp als Sneijder en van der Vaart waren bij hun transfers. Eriksen had eigenlijk ook nog wel een jaartje mogen blijven en dan had hij nog heel erg veel geleerd. Gelukkig heeft hij de stap omhoog met succes gezet bij The Spurs. Ik zou het mooi vinden als Van Gaal hem over een paar jaar naar Manchester haalt. Samen met Blind het centrale middenveld daar en in Oranje vormen.

5 januari 2015 om 14:01

Ja eriksen en blind samen kn oranje

5 januari 2015 om 16:19

Nederlandse clubs en topspelers behouden tot hun 28ste ?

We mogen in Nederland al blij zijn als spelers tot hun 23-24ste blijven en daarna voor een paar miljoen verkocht worden.

Geen enkele topspeler zal langer in Nederland blijven, en eerlijk gezegd vind ik het niet gek aangezien je hier netto bijna niks overhoud. In het buitenland speel je op een hoger niveau krijg je beter betaald en in de meeste landen is de weer veel beter.

5 januari 2015 om 16:27

Hij bedoeld natuurlijk Blind en Klaassen... Begrijpend lezen heet dat.

Hopelijk stijgt het niet naar z'n bol. Hij laat geweldige dingen in de jeugd zien en heeft veel potentie. Hij gaat het zeker maken als hij geen gekke dingen doet.

Een contract tot z'n 21e dus. Ik hoop dat, als hij op kort termijn doorbreekt, zijn contract iets verder opgewaardeerd gaat worden. Van hem ben ik nog het meest onder de indruk. Een mannetje passeren of een steekpass geven, lijkt voor hem als eten en drinken. Hij doet het zonder er bij na te hoeven denken.

5 januari 2015 om 11:06

Nee, tuurlijk niet, hij tekent op zijn 18e een 5 jarig contract, dan ligt hij dus vast tot z'n 23e..

5 januari 2015 om 12:09

@trodat4030

Nee, 'het is de bedoeling dat hij het contract bijtekent op zijn achttiende tot 2020'.

Daarvóór heeft hij dus een contract tot 2018 en loopt zijn contract dus tot zijn 21e, precies zoals Fcexclusief zegt.

5 januari 2015 om 12:24

Das wel raar, gaan ze hem nu verlengen met 1 jaar en over 4 maanden weer..

5 januari 2015 om 12:53

Onzin! Trodat heeft gelijk. Nu tekend ie voor 3 jaar(kan niet anders) en straks als die 18 is komen daar nog 2 seizoenen bij.

Niet alleen een van de grootste talenten van Ajax, een van de grootste talenten ter wereld.

Inzicht gekoppeld aan techniek, oh wat een genot om naar deze jongen te kijken.

5 januari 2015 om 11:17

Ja ja, net als Veltman en Boilessen zijn/waren zeker?
Ophemelen van talenten zijn ze altijd erg goed in bij ajax.

Als je de nieuwsberichten van ajax mag geloven hebben ze de laatste 3 jaar alleen maar super TOP talenten in huis.

Raar dat je na een paar jaar toch er niks meer van hoort..

Niet elke speler die een contract krijgt van ajax is ook meteen een super talent ofzo...

5 januari 2015 om 11:22

Veltman is nog steeds een prima speler. Verdedigend valt nog heel wat aan te doen, maar zijn inzicht en inspeelpass is beter dan menig speler in Nederland.

Boilesen was in potentie ook een goede speler, maar dankzij blessures is het helaas niks geworden.

5 januari 2015 om 11:24

Natuurlijk niet, maar Nouri is wel 1 een talent die ook top wordt genoemd door de buitenlandse scouts/trainers en ga zo maar door.

Boilesen was in de ogen van velen in het buitenland overigens ook zeer belovend. Helaas voor hem is hij fysiek dramatisch.

Tot slot kraam je maar wat uit omtrent Veltman.
Hij was nooit een toptalent geweest. Er werd zelfs gedacht dat hij Ajax 1 niet zal redden.

5 januari 2015 om 11:30

@keepertoob

Rare opmerking van je, Nouri wordt echt niet plotseling een supertalent genoemd, omdat hij een contract bij Ajax heeft getekend.

5 januari 2015 om 12:02

Veltman vind ik persoonlijk echt waardeloos, maar die werd ook nooit genoemd als toptalent. Die heeft keihard gewerkt en het uiteindelijk gehaald. Boilesen heeft veel blessures gehad, maar stond inderdaad te boek als toptalent die begeerd werd door Juve, Man utd etc..

Nouri is ook zo'n groot talent, ik wil alleen zien of dit geen gevalletje Aisatti wordt. Mega veel talent, maar absoluut geen motor/inhoud om op het allerhoogte niveau mee te komen. Ik hoop natuurlijk van wel!! Hij is echter nog zo jong.. zou mooi zijn als hij door weet te breken en zich door kan blijven ontwikkelen, nu is het echt een speler om van te genieten!

5 januari 2015 om 12:49

Boilesen doet het ook gewoon prima bij Ajax hoor. Deze twee talenten doen het gewoon goed bij Ajax. Ajax heeft natuurlijk ook wel afgeschreven toptalenten, maar deze jongens horen daar niet bij. Ik denk dan eerder aan Denswil, Castillion en Rodney Sneijder

5 januari 2015 om 13:37

Denswil kan nog wel slagen hoor, als het mentaal goed zit, kan ie heel ver komen. Werd ook altijd als een groter talent gezien dan Veltman.

5 januari 2015 om 14:28

Veltman is nog steeds een prima speler. Verdedigend valt nog heel wat aan te doen, maar zijn inzicht en inspeelpass is beter dan menig speler in Nederland.

En laat het bij een verdediger nou vooral om verdedigen gaan...

5 januari 2015 om 16:42

Was een quote van hem.

5 januari 2015 om 16:43

Is bedoeld als quote

5 januari 2015 om 17:39

Keepertoob
Jongen ga weg van deze site vieze provocateur.

Veltman is nooit opgehemeld als wereldtalent....

Kan je wel geilen op duimpjes zoals al die trieste calimero's, maar niemand heeft Veltman ooit als wereldtalent bestempeld.

En ja als je bij elke goede(ajax, Feyenoord, PSV etc) BVO een contract krijgt ben je een supertalent...anders had je wel bij een andere club gespeeld.
Als je niet goed genoeg bent wordt je weg gestuurd.

Gaan we alle spelers die mee mogen met het eerste van hun eltfal een artikel van maken??

Het is wel weer pro amsterdam hier.. Jammer, kom hier al zeker 15 jaar op deze website maar vind het erg jammer dat het zo gaat..

Dit soort nieuws is voor de clubsites..

5 januari 2015 om 11:19

Hoezo dit is een talent die bijna alle supporters van andere clubs veel over horen dan is het toch niet raar dat er een artikel over wordt geschreven ?

5 januari 2015 om 11:19

Als 1 van de grootste talenten van Ajax zijn contract verlengt, mag dat best een artikel over komen. Over andere artikels hier ben ik het wel met je eens.

5 januari 2015 om 11:22

VZ heeft blijkbaar weinig goede voornemens.
Bovendien is het zwaar irritant dat elk talent gelijk een toptalent wordt genoemd.
We hebben de laatste jaren veel te vaak meegemaakt dat grote talenten het uiteindelijk toch niet redden dus wees voorzichtig met dergelijke kwalificaties.
Nieuws over jeugdcontracten en jeugdelftallen interesseren me sowieso vrij weinig.
Verder valt het op dat interviews soms in 3 artikelen worden gepresenteerd. Dat veroorzaakt een overdaad aan artikelen en voegt voor de gemiddelde lezer niets toe.

5 januari 2015 om 11:45

Ook jij maakt weer geen verschil tussen een toptalent en een topspeler, veel mensen hebben daar hier last van.. Niet elk toptalent wordt een topspeler, niet elke topspeler was een toptalent..

En als het je niet interesseert, waarom klik je dan toch op de titel om het te lezen? Als het nou een cryptische titel was, ala, maar deze titel lijkt mij duidelijk genoeg om over te slaan als het je niet interesseert.. En dat je erop reageert maakt het voor vz alleen maar aantrekkelijker op om volgende x wéér zo'n bericht te publiceren, denk nou eens na ipv te lopen klagen!

5 januari 2015 om 12:04

je hebt wel gelijk hoor, maar bij Nouri is het terecht

5 januari 2015 om 21:28

Nouri is niet zomaar een toptalent....hij is het toptalent van dit moment

5 januari 2015 om 11:24

Inderdaad. Plus het gaat over een Nederlands top talent die oranje o19 uit komt dus niet alleen boeiend voor Ajacieden maar ook nog eens voor ons Nederlanders...

5 januari 2015 om 11:27

Gebeurt ook bij Feyenoord of Psv. Het is gewoon pro traditionele top 3 hiero.

5 januari 2015 om 13:45

Valt wel mee, er worden veel meer artikelen geschreven over talenten van Ajax dan die van Feyenoord en PSV

5 januari 2015 om 14:21

Maar als 1 van de betere talenten uit de Feyenoord opleiding zijn contract tekent of debuteert in een oefenwedstrijd verschijnt er toch ook een artikel? Recent nog.
Zelfde @ Psv.

5 januari 2015 om 17:42

Jongen, dat heeft te maken maken met het woordje Ajax.
Als men dat woordje ziet flippen ze helemaal.
kwestie van ''niet op drukken''

Genoeg artikelen over andere clubs en spelers.
Echter, VZ onderhoudt een website, dat is niet gratis.
Hiervoor worden er advertenties getoond waarbij clicks belangrijk zijn.
Logisch dus dat ze met artikelen over Ajax meer animo halen.

Maarja sommige mensen hier denken dat alles gratis en vrijwillig is.

5 januari 2015 om 14:31

Vraag en aanbod Toob, vraag en aanbod

Het is gewoon aantrekkelijker om berichten te plaatsen over Ajax dan pak 'm beet Dordrecht, omdat veel meer mensen het zullen lezen.

Schitterende voetballer met veel potentie, moet zeker kunnen uitgroeien tot 1e elftal speler.

Persoonlijk denk ik dat zijn potentie net iets minder is dan Van Beek die nu al enorm volwassen speelt en ook meer natuurlijke voetbalintelligentie heeft(spel versnellen,vertragen,etc,etc). Fysiek zal hij ook letter en figuurlijk nog wat stappen moeten maken om niet enkel van zn voetbal skills afhankelijk te zijnn.

Toekomst zit er goed uit voor Ajax met dit soort groei-briljantjes.

5 januari 2015 om 11:48

Daar ben ik het niet mee eens. Vind dat nouri meer talent heeft. Juist in de grote wedstrijden tegen Barca etc zag je Nouri altijd echt uitblinken en speelde vd Beek vaak gwn een goeie wedstrijd. Die scoorde dan wel vaak een mooie goal, maar wnnr je de volledige wedstrijd bekeek was Nouri bijna altijd veel beter.

5 januari 2015 om 12:51

Prima dat jij het daar niet mee eens bent.

Jij geeft nu 1 voorbeeld van een wedstrijd waarin Nouri blijkbaar (volgens jou) beter speelde...maar vd Beek scoorde blijkbaar dus, wat mij niet onbelangrijk lijkt in de "grote" wedstrijden zoals jij zegt.

vd Beek is op alle aspecten verder dan Nouri, het enige waar Nouri wellicht beter in is zijn technische hoogstandjes. Maar die zijn ook nog niet eens altijd functioneel,waar toch meer en meer naar gekeken zal worden indien hij de overstap maakt naar 1e elftal.

5 januari 2015 om 13:16

vd Beek is redelijk kwetsbaar in de hele kleine ruimte. Hij heeft niet die soepele motoriek om zich daar uit te redden. Niet alleen technische hoogstandjes, maar ook qua handelingssnelheid, steekpass en het functioneel uitspelen van de man beheerst Nouri beter. Vd Beek is daarentegen verdedigend wat sterker en heeft meer scorend vermogen. Heb puur gekeken wie ik beter vond spelen en makkelijker vond aanpassen aan een hoger niveau. Ik heb alle youth cup wedstrijden op me pc staan. Kan je ze wel sturen zodat jij niet alleen hoeft te oordelen op de 5 min samenvattingen vriend.

Mooi, de groep langdurige contractspelers wordt steeds groter. Hiermee laat Ajax zien wat ze zo'n 4 jaar geleden voor ogen hadden. Op deze manier hebben we straks gewoon een heel talentvolle groep die lang vastligt waar we een paar jaar mee vooruit kunnen, top! Vd Beek zal ook zo'n voorstel krijgen verwacht ik en ik weet zeker dat hij die kans met beide handen aan zal grijpen.

Wauw echt genieten van het huidige beleid, Nouri wil voor geen goud weg en dat is waar Ajax naar streeft. Hij is echt een heel groot talent en ik vind zijn houding geweldig. Nu duarte weg mag zou het mooi zijn als zowel Odegaard als Sinkgraven komen, ook voor Nouri en van de Beek dan voldoende perspectief

Lam: Andersen, Sinkgraven, Nouri
Ram: Klaassen, Van de Beek, Odegaard

Dat zijn dan 6 toptalenten voor twee posities. Dan enkel Andersen verlengen en je hebt ze ook allemaal lang vastliggen.

5 januari 2015 om 11:30

Wat een perspectief voor Nouri... Twee jonge veelbelovende spelers voor hem in de rangorde.

Tuurlijk moeten ze Sinkgraven niet halen. Nouri gewoon lekker back-up achter Andersen. Anders breekt onze Abdelhak pas door in 2017, als het meezit.

5 januari 2015 om 11:52

Denk dat Abdelhak zoveel kwaliteit heeft, dat hij toch wel aan de bak komt.

Sinkgraven is voor de iets kortere termijn, om er ook gelijk te staan.

Je kan dan de jonge talenten gewoon rustig brengen door ze minuten te laten pakken als de stand in de wedstrijd er aanleiding voor geeft.

5 januari 2015 om 12:01

Sinkgraven staat er niet eens meteen bij Herenveen. Wordt waarschijnlijk weer zo een aankoop van noppes.

Wat betreft Nouri: eens. Ik denk dat hij ook gewoon aan de bak komt.

5 januari 2015 om 16:21

Hij is 17 he, nog niet klaar voor een basisplek maar wel om volgend seizoen wat minuten te maken. Laat hem maar bewijzen dat hij beter is.

5 januari 2015 om 16:24

Totaal andere leeftijdscategorie en ook leeftijd samensteling. Bovendien lijkt ajax beter in staat talenten te houden, we hebben ook nog een JL ploeg. Eerder verhuren als ze niet aan de bak komen, Klaasen kan overigens ook op VM. Net als van de Beek en Sinkgraven.

5 januari 2015 om 16:27

Als ze sinkgraven en odegaard niet halen hoeven ze niemand te laten gaan

Als ik ajax was zou ik emanuelson halen. Kan backup voor lam, lb en linksbuiten, maar staat niemand in de weg. Zou sinkgraven zonde vinden.

5 januari 2015 om 16:32

Toen duarte er nog was en is vind ik Sinkgraven overbodig, maar als hij weg is vind ik het een goede optie. We moeten we terug kunnen vallen op enige eredivisie ervaring.

Emanuelson vind ik ook een goede, ik zou hem als extra LB, LA of zelfs AM er graag bij zien als ervaren speler. Kan mooi de conurrentie met Boilesen en de jonge Owusu aangaan.

5 januari 2015 om 16:34

Ik denk dat Urby aantrekken nog best een goed idee is. Hij zit op een zijspoor, mag vertrekken en ligt nog maar tot de zomer vast. Daarnaast heeft Roma geen transfersom voor hem betaald, dus ik denk ook niet dat ze er veel aan willen verdienen.

Gewoon een soort Babel constructie van maken.

Elk 'toptalent' dat ajax een contract geeft krijgt hier op Voetbalzone een appart nieuwsitem, maar toen Vitesse een keer 11 spelers een contract gaf hoor je er niks over hier (geldt ook voor andere clubs).

5 januari 2015 om 13:59

Gelukkig ben ik niet de enige die de massale berichtgeving omtrent Ajax een beetje zat is. Ik snap natuurlijk wel dat Ajax als gro(o)t(st)e club meer aandacht krijgt dan de andere, maar de verhoudingen lopen wel echt heel scheef.

5 januari 2015 om 17:48

Ja het valt me wel op de laatste tijd, zo krijg je ook een beetje een verkeerd beeld in de media. Negatieve/sensatie berichten met een spannende titel zijn hier wel te vinden over bijvoorbeeld mijn eigen club, maar over gecontracteerde jeugdspelers schrijven ze niks.

5 januari 2015 om 16:25

We zijn nou eenmaal beter en groter, face it

5 januari 2015 om 16:32

Volgens mij wordt er de laatste tijd ook steeds melding gemaakt als Feyenoord een jeugdspeler langer aan zich weet te binden..

Het zijn gewoon de grootste clubs, het is dan ook niet raar dat ze de meeste aandacht krijgen. Als je daar niet tegen kunt dan lees je dit soort berichten toch gewoon niet? Of je kan dan beter Vitesse gerelateerde sites bezoeken.

5 januari 2015 om 17:43

Oh die bezoek ik ook wel hoor, maar het valt me een beetje op dat zelfs de mindere talenten uit de A1 van Ajax hier een nieuwsitem krijgen. Ze doen maar lekker hoor want ik filter toch vaak op bepaalde clubs.

5 januari 2015 om 17:49

Ik bedoel daarmee overigens niet deze speler, die het naar mijn mening wel gaat halen.

Als mensen nog steeds niet geloven dat nouri en vd.beek toptalenten zijn moeten ze maar eens wedstrijden van oranje onder 19 gaan bekijken en van ajax A1 in de youth league. Elke keer een genot om naar te kijken.

5 januari 2015 om 16:28

De Ajacieden die de jeugd een beetje volgen weten heel goed dat Nouri en V.d. Beek veel kwaliteit hebben. Er zijn echter veel mensen die er totaal geen weet van hebben en die jongens nooit hebben zien spelen. Toch moet er dan even gehaat worden, puur omdat ze het Ajax niet gunnen.

Ja hoor...is mijn reactie weer verwijdert, alleen maar omdat ik zei dat er tegenwoordig wel erg veel over Ajax word gepost...trieste bende hiero

Ajax heeft (als de spelers niet vroeg worden weggekaapt door de grote clubs) een aantal zeer getalenteerde jongens in de jeugd. dan bedoel ik Nouri, van de Beek en twee talenten wie mogelijk vastgelegd worden (ödegaard en die spaanse 18 jarige keeper van Barca)

5 januari 2015 om 16:38

Vergeet Cerny niet, ook een grote. Loopt nog veel potentie rond maar deze steken er wel bovenuit als eerste jaars A spelers!

Zou mooi zijn als Ajax de toptalenten tot hun 24e kan behouden. Wat mij opvalt is dat de selectie en daarmee de basis van nu erg jong zijn. Dit betekent dat de selectie/basis op elke positie "volwassen" spelers moet hebben staan over 2/3 jaar als het lukt de talenten vast te houden. Kort gezegd zijn er dan mooie dingen mogelijk in de CL. Ook weer in Amsterdam. Naar mijn mening moet deze selectie volgend jaar trouwens al kunnen overwinteren in de CL.

Ik ken deze jongen persoonlijk en hij gaat de absolute top halen in sha Allah

Het contract van beek is ook verlengd gaat goed met Ajax.

Geweldig nieuws!
Appie is een creatieve attractie naar mijn hart. Wel nog klein van stuk, iets wat meer Havermout naar binnen werken, en we zien hem binnen de kortste keren tegenstanders vernederen in de Arena middels onnavolgbare bewegingen. Gesteund door zijn kompaan Donny op het middenveld, worden de contouren van het toekomstig Ajax, langzaam en zeker zichtbaar.

Middenveld met klaassen van de beek nouri zie ik wel aardig zitten hoor, mooi dat ze allebei vandaag verlengen

De ajax fan heeft een topdag op VZ met al die berichten over hun club

5 januari 2015 om 21:23

En iedere niet ajax fan ook door op ieder ajax gerelateerd bericht te reageren dat er te veel ajax artikelen zijn

De nieuwe ronaldo of messi..whahahaha zoveel ophef..heeft nog geen seconde in het eerste van ajakks gespeeld. .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren