Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: Casillas verbaasd: 'Dit zou niet bij een club als Barcelona passen'

Laatste update:
/

Volgens Radio Catalunya heeft Barcelona in 2011 vier wedstrijden op rij het spel van Real Madrid-verdediger Pepe gefilmd. De topclub zou bewijsmateriaal hebben verzameld waarmee het kon aantonen, dat de Portugees zich verlaagde tot onsportief gedrag richting Lionel Messi. Onbekend is of Barcelona het materiaal ook echt gebruikt heeft.

Tussen 16 april en 3 mei 2011 troffen Barcelona en Real elkaar liefst vier keer in korte tijd: eerst voor de competitie, vervolgens voor de finale van de Copa del Rey en daarna ook nog tweemaal voor de halve finale in de Champions League. In het radioprogramma El club de la mitjanit werd geclaimd dat Barcelona opdracht gaf om Pepe in alle wedstrijden goed te filmen om hem op onsportief gedrag te betrappen.

Onbekend is gebleven of het team van Josep Guardiola echt iets met de beelden gedaan heeft, of dat het slechts voor eigen tactisch gebruik is geweest. Het scoutingteam van de club zou de beelden geschoten hebben; Guardiola gaf nadrukkelijk opdracht de beelden niet online te zetten op welk medium dan ook.

Update 18 oktober 14.15 uur - Casillas verbaasd: 'Dit zou niet bij een club als Barcelona passen'
Iker Casillas heeft met verbazing kennisgenomen van de berichtgeving dat Barcelona Pepe vier Clásico's zou hebben gevolgd met een camera, om zo bewijsmateriaal te verzamelen tegen de verdediger van Real Madrid. "Ik weet niet wat ik ervan moet zeggen", zei Casillas, keeper van Real. "Het zou me verbazen als Barcelona dat echt gedaan zou hebben. Iedereen heeft het recht om een tegenstander te observeren, maar dit zou niet bij een club als Barcelona passen."

Als Barcelona dit echt gedaan heeft, vind ik dat...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een gevaarlijke crimineel hou je ook gewoon in de gaten wanneer hij terug vrij komt, dus lijkt me normaal dat iemand een oogje op Pepe hield tijdens de Clasico's. Soms heeft het helemaal niets met voetbal te maken bij Pepe.

17 oktober 2012 om 20:08

Ja, want dat is precies hetzelfde...en dat wordt dan natuurlijk ook gedaan door de werkgever van het "slachtoffer"....

17 oktober 2012 om 20:58

Gast! Als ik zo'n aanslag te verwerken kreeg had ik gewoon aangifte gedaan man!

18 oktober 2012 om 14:55

Casillas! Waaaarom jij? Jij als mijn favo speler van Real en de enige koninklijke die er (nog) rondloopt, waarom deze uitlating?

Pepe is een schande voor het voetbal, een bokser in het veld. Geen sieraad voor de sport, maar louter een dwaas en een slecht voorbeeld voor alle kinderen. Meermaals schoppend tegen een speler van getafe op de grond, staand op de handen van messi, vallend en mega theater bij een schouderduw van Fabregas aan de lijn, flying-kick tegen dani alves, lowkick tegen Messi.

Ik kan niet genoeg benadrukken dat DIT Niet Past BIJ Real Madrid, want dit is niet "koninklijk", dit is ronduit debiel!

Mijn lieve Casillas, blijf dicht bij je roots zoals je altijd hebt gedaan

18 oktober 2012 om 16:06

@g0kuul

Ik zou jou graag willen nomineren voor de grootste flapdrol op Voetbalzone. Nergens Maar dan OOK nergens (om jou schrijfstijl maar te hanteren) staat dat Casillas de acties van Pepe goedkeurt. Het enige wat hij zegt is dat het op deze wijze opnemen van een tegenstander niet past bij een club als Barcelona. Hier geeft hij Barcelona eigenlijk een compliment, want wat hij wil zeggen is dat het een goede, nette club is die dergelijke dingen niet nodig heeft. Dus lees de volgende keer het bericht eens goed voor je iets post, en je liefde voor Casillas zet je maar in een liefdesbrief maar aub niet op voetbalzone.

18 oktober 2012 om 16:36

Alloch, gelukkig spatten je intellectuele vaardigheden er van jou kant af. Ik zal de capslock voor je achterwege laten als dat je dermate stoort.

De impliciete gedachte van mijn statement is dat Real zich de Koninklijke noemt en dat Pepe een zwijn op heilig gras is. Dus als Casillas beweert dat Barca zich anders voordoet en deze "film" niet conform de waarden van FCB is, zeg ik: kijk eerst eens even in je eigen omgeving (A priori: Real als Club).

Als toevoeging vind je de reactie van Real's TD, die Pepe verdedigt. Dit stond al een half etmaal op de website van Marca, dus dan is mijn bewering al he-le-maal een een-tweetje.

Succes met vriendje Pepe, dat hij je voorbeeld maar mag zijn!

18 oktober 2012 om 17:23

Wat is er in hemels naam verkeerd aan de uitlating van Casillas? Hij zegt hier helemaal niets verkeerd en je maakt dus een hoop drama en theater voor niets. Hij geeft gewoon heel netjes z'n mening en gooit hier totaal niet met modder of iets dergelijks. Ik vind juist dat Casillas dit heel netjes verwoord als hem ernaar gevraagd werd.

17 oktober 2012 om 20:09

Wel moet gezegd worden dat hij dat de laatste classico's niet meer doet. Belachelijk toneel spelen doet hij nog wel, maar liever dat dan al die aanslagen.

17 oktober 2012 om 20:14

@ Grandepulga

Dat belachelijke toneelspel is helaas bij beide ploegen veel te veel te zien. Zonde want ze kunnen zo goed voetballen.

Overigens zie je dat jammer genoeg steeds vaker in het gehele voetbal. Kleine duwtjes waar men doet alsof het een zware aanslag is.

17 oktober 2012 om 20:18

"belachelijk toneel spelen doet hij nog wel..."

Goh, de pot verwijt de ketel zeg...
Barcelona maakt zich daar al tijden schuldig aan in clasicos.

17 oktober 2012 om 20:22

@stretfordend

Goh, de pot verwijt de ketel?

Ik heb Grandepulga (tot nu toe) nog geen schwalbe zien maken.

17 oktober 2012 om 20:23

@ Jeroenf

Ik zeg ook nergens dat Barca spelers dat niet doen, want wij hebben er ook genoeg die graag het gras proeven. Alleen is het de laatste tijd, zeker de classico's heel wat, maar dan ook heel wat minder. Verder worden de verkeerde personen ( Messi en Busquets, Iniesta) van Schwalbe veroordeeld. Xavi, Pedro, Sanchez, Fabregas, Mascherano doen dat bij Barca.

@ Jamesmark

Heb 2 uur geleden nog een duikeling gemaakt op het veld en heb daarna zelfs een duikje in het zwembad genomen, dus helemaal ongelijk heeft hij niet

17 oktober 2012 om 20:47

Inderdaad Busquets maakt geen schwalbes meer alleen als hij omver wordt geduwd in zijn rug grijpt hij naar zijn knie en als hij op zijn knie wordt geraakt grijpt hij naar zijn rug en rolt hij 3 keer om.. En dit was alleen nog maar in de CL. Kotsmisselijk wordt je van het spaansevoetbal..

17 oktober 2012 om 20:55

Busquets is nog altijd de schwalbe koning. Zijn peek-a-boo door zijn vingers richting scheidsrechter terwijl hij kermend over de grond rolt, is wereldberoemd.

Even als zijn "verborgen" mono-mono richting de gekleurde Marcelo met geniepig zijn hand bij zijn mond.

Je kan veel vinden van Pepe maar hij speelt wel met open vizier, hij verlaagt zich niet tot dat soort geniepige acties.

17 oktober 2012 om 20:58

hij zegt toch niet dat barcelna dat niet doet?
En misschien is hij wel helemaal geen barcelona fan!
god die ''oorlog'' tussen de barca en real fans is echt doorgedraait, iedereen die iets negatiefs zegt over een real speler is meteen een barcelona fan en kan meteen een lading negative dingen over barcelona verwachten, terwijl hij daar misschien wel helemaal niks mee te maken heeft. tsjonge jonge denk eens na over wat je zegt

17 oktober 2012 om 21:06

@speedyafc

Zo kan ik ook beginnen over Pepe die op de hand van Messi stapt en vervolgens zegt dat het zijn bedoeling niet was. Of is dat niet geniepig genoeg voor u?

17 oktober 2012 om 21:59

We zijn het er allemaal over eens dat het van allebei de kanten vies gedrag is.
Bij Barca Iniesta, Messi, Mascherano en niet te vergeten Busquets. ( de vier ergste)
Bij Real Madrid Ronaldo, Di Maria, Pepe, Marcelo ( de vier ergste ).
Alle acht maken ze schwalbes, onnodige en smerige overtredingen (messi en Ronaldo fans niet meteen aanvallen svp) naaien ze kaarten aan. ( Zie Messi afgelopen wedstrijd bij Alonso's overtreding) en hebben alle 8 grappige bijnamen
Maar de koning der ruzie's is...... Victor Valdes. Echt waar telkens lach ik me weer kapot over hem hoe die aan komt sprinten bij 'fights'.

17 oktober 2012 om 22:41

Sánchez is sowieso erger dan Messi. Messi vraagt soms alleen kaarten. Hij maakt vrijwel nooit schwalbes.

17 oktober 2012 om 23:56

Als ze dan toch aan het filmen zijn in die afgelopen jaren dan zullen ze wel vaak hebben gezien dat Pepe soms ook gewoon niemand raakt en een speler van Barca de zoveelste swalbe maakt. Natuurlijk is Pepe geen lieveling op het veld. Maar bij Barca kunnen ze er ook wel wat van. Busquets en Fabregas die maar al te graag een kaart willen aannaaien. Inieste en Dani die geregeld een swalbetje willen maken.

18 oktober 2012 om 14:35

@ Trollertje.
Messi en Ronaldo laten amper smerig gedrag zien. Natuurlijk vraagt Messi soms om een kaart, of laat Ronaldo zich soms makkelijk vallen, maar dat is zeker niet meer dan de gemiddelde speler, misschien wel minder. Ronaldo heeft geleerd zich voorbeeldig te gedragen bij Real, kijk bijvoorbeeld maar naar het aantal kaarten dat hij afgelopen twee seizoenen heeft gepakt. Voor de rest klopt je verhaal.

18 oktober 2012 om 16:19

Gewoon 1 van de beste verdedigers die er rond loopt. Tuurlijk hij gaat vaak te ver. Maar daar wordt hij voor gestraft met kaarten en schorsingen, dus dan is dat gewoon klaar.

18 oktober 2012 om 17:27

Om dat van Ronaldo nog maar eens aan te vullen met het feit dat hij vanaf november op scherp stond en ze één week voor El Clasico ineens over het feit begonnen dat hij geen geel mocht pakken. Bij United was hij een speler van de buitencategorie, maar een matennaaier eerste klas. Bij Real heeft hij zich inderdaad erg goed ontwikkeld in dat opzicht. Ook bij opstootjes laat hij zich nooit meer zien. De kritiek op Ronaldo is altijd gebaseerd op z'n verleden, net zoals vele andere spelers beoordeeld worden op dingen die ze allang afgeleerd hebben.

17 oktober 2012 om 20:15

Wel handig dat de eerste reactie de meest hersenloze is.. kan je die gwn overslaan '-__- Pepe vergelijken met een crimineel, way to go, heb jij het ek gezien?! Als jij 1 moment van onsportief gedrag van Pepe kan vinden, dan mag jij weer proberen een normale reactie te plaatsen

17 oktober 2012 om 20:21

Je vergelijkt hier Pepe nu met criminelen als Holleder. Pepe kan soms doorslaan, maar dit vind ik ronduit zielig. Dat je zo ver wilt gaan om een speler van de tegenstander te schorsen of iets dergelijks. Lijkt me sterk dat je om tactische redenen Pepe gaat filmen in plaats van Khedira, Özil, Ronaldo of Alonso.

17 oktober 2012 om 20:34

Real zou van Fabregas en Busquets ook gewoon een filmpje kunnen maken met al hun schwalbes en dat aankaarten bij de Rfef. Onsportief gedrag hoort niet thuis op een voetbalveld.

Khedira, Özil, Ronaldo en Alonso doen niets verkeerd, gebeurd zelden tot nooit dat zij zich negatief laten opmerken.

17 oktober 2012 om 20:53

Hij zegt toch ook om tactische redenen..

17 oktober 2012 om 21:07

dat is misschien onsportief (aankaarten enzo) maar het is minder erger dan sommige dingen die pepe doet. als je expres probeert een speler te blesseren (een andere verklaring voor op messi's hand staan heb ik niet) is er toch iets mis met je.
Al helemaal als je je leven en carrière hebt gewijd aan een sport en je staat oog in oog met (door velen gezien als) 's werelds beste. Een echte voetballer die geeft om de sport zou het als een eer zien met hem op een veld te staan. en wat pepe deed vind ik onvergeeflijk en waarschijnlijk het meest respectloze gedrag dat ik in mijn leven heb gezien. Ik zou een boek schrijven over wat hier allemaal verkeerd aan is, maar ik heb er geen woorden voor. Ik word eigenlijk droevig door dit te schrijven en er over na te denken. iedereen vind waarschijnlijk toch dat ik overdrijf.

17 oktober 2012 om 21:29

@edenhazard Sterker nog, er staat op youtube een filmpje van elke 'overtreding' die is gemaakt tegenover Busquets het vorige seizoen. Busquets simulating 2012 ofzo heettie geloof ik Is wel grappig om een keer te kijken..

Anyway, al dit gezeur is nou precies de reden dat ik niet kijk naar het Spaanse voetbal. Ik irriteer me mateloos aan al het gezeik rond die competitie. Of het nou het Messi-ronaldo gezeik is of al dat andere gejank rond Barcelona en Real Madrid.. Het is achterlijk dat 2 zulk extreem onsportieve en hypocriete ploegen de beste ploegen ter wereld zijn.

17 oktober 2012 om 20:59

@edenhazard

Ja, gelukkig trapt Lionel Messi hem zelf nooit neer natuurlijk
Die kleine dwerg begint te janken bij het kleinste tikje, maar gaat bij een 1-0 voorsprong op een doodnormaal moment wel Pepe van achter neertrappen. Wat mij betreft trapt Pepe hem nog 100x, liever dat dan dat die Messi een bal naar onschuldige supporters gaat trappen. Dit is gewoon zeer laag van Barcelona, ipv dat ze zelf iets aan hun oersaaie spel doen.

17 oktober 2012 om 22:41

Volgens mij valt het reuze mee hoe Pepe in het veld is hoor. Volgens mij is hij al 1,5 jaar clean van die aanslagen die hij vroeger uitvoerde. Wel is hij overgegaan naar schwalbes, maar dat is nog altijd beter dan wat die vroeger deed.

Enerzijds begrijp ik het wel(erg frustrerend), maar anderzijds is het natuurlijk ook heel kinderachtig. Dan kan Real Madrid ook filmpjes maken van 'aanstellerijen' en duikelingen van Barcelona.. Let het moddergooien begin

17 oktober 2012 om 20:11

@oscarr

Het verschil is dat Madrid dat ook heeft gedaan en het daadwerkelijk op haar officiele (!!!) site had geplaatst. Een filmpje van duikelende Barca-spelers.

17 oktober 2012 om 20:17

Hou nou eens op met dat Hij begon-verhaal. Ik wordt er langzamerhand doodziek van. Dit ook weer. Het is gewoon kinderachtig van Barcelona om dit te filmen. Ze mogen dan best een punt hebben, maar dat doet er eigenlijk helemaal niet toe. De enige bedoeling die Barcelona hiermee heeft is Real Madrid zwartmaken. Net zoals Real nu weer iets zal verzinnen om Barcelona zwart te maken. Dit eeuwigdurende moddergevecht begint me nu echt de keel uit te hangen. Pepe is heus niet de enige die wel eens onsportief doet. Dan kunnen ze ook meteen heel Stoke City gaan filmen.

Ik vind het hele gedoe tussen Real en Barca echt irritant worden. Ze moeten gewoon gaan voetballen en ophouden met zeuren, en niet als twee jankende kleuters bij de zandbak dit soort dingen gaan doen. Het begint nu echt te veel een slechte soapserie te worden. En dat vind ik totaal onnodig. De wedstrijden tussen Barca en Real zijn geweldig, maar de randzaken krijgen zo teveel de overhand. Dat vind ik jammer.

17 oktober 2012 om 20:18

Inderdaad en meneertje Pepe zelf is ook soms een doodgaande zwaan na een tikkie...

17 oktober 2012 om 20:23

@wkuk

Zonder een oorzaak zou dit natuurlijk nooit zijn gebeurd, beste wkuk. Natuurlijk wil Barca Madrid op een kinderachtige manier zwartmaken hiermee. Feit blijft wel dat ze er niks mee hebben gedaan.

Die eeuwigdurende moddergevechten hebben altijd al bestaan tussen deze 2, hoewel het in die periode toch wel ernstig was. Als je er echt zo strontziek van word? Negeer dan lekker alle berichtgevingen en richt je op positieve dingen. Ik word moe van mensen die overal moe van worden.

17 oktober 2012 om 20:54

Real Madrid heeft het ook gedaan,na na na,ik ga dat zeggen tegen mama.zo kinderachtig en belachelijk zijt ge dus

18 oktober 2012 om 14:37

Hoezo is het kinderachtig om te filmen? Zolang Barca de beelden voor zich zelf houdt is er niets aan de hand.

17 oktober 2012 om 20:11

Kinderachtig zou zijn als ze het online hadden gezet! Maar dat hebben ze niet gedaan.

Er is zelfs geen bewijs. Ik lees zinnen zoals: "De topclub zou(!!) bewijsmateriaal hebben..." en "In het radioprogramma El club de la mitjanit werd geclaimd(!!) dat...".


17 oktober 2012 om 21:04

@jamesmark

Dus Armstrong heeft geen doping gebruikt?
Dus de helt van de criminelen heeft niets crimineels gedaan?
Dus die schorsing van Suarez sloeg nergens op.
Dus dat werd aangenomen dat Mourinho spelers via een reserve speler opdracht gaf on tijd te rekken is pure onzin.
Dus dat Terry racistische uitlatingen heeft gedaan is een belachelijke beslissing.

Je weet het nooit zeker! Bijna alles wordt gesuggereerd in het leven. En dit is een catalaanse zender, die zijn zo pro-barcelona als maar kan, die gaan barcelona toch niet zwart maken, wel?

Dit is gewoon kinderachtig geweest van Barcelona, maar dat zijn we inmiddels wel gewend vanuit de twee Spaanse topclubs.

17 oktober 2012 om 21:13

@tom12

Het grappige is dat je zegt dat je het nooit zeker weet en vervolgens zegt dat Barca kinderachtig geweest terwijl je het niet zeker weet.

De Catalaanse zender willen (net als de Spaanse) ruzie creëren tussen de Barca en Real spelers.

echt een zielige ploeg. Kunnen ze veel beter filmen hoe vaak hun spelers op de grond liggen voor niks. Bah. pepe mag dan wel een harde speler zijn, maar verdedigen kan hij wel.

17 oktober 2012 om 20:12

Echt dan , nog gekker zou zijn om het allemaal te filmen en daadwerkelijk te verspreiden..

Trouwens men weet niet of dit überhaupt op waarheid berust.

17 oktober 2012 om 21:37

@psver4life,

Als Barca slim is slaan ze 2 vliegen in 1 klap en maken ze een video van Mertens' duikpartijen.

18 oktober 2012 om 08:41

hoe weet je nou dat dit waar is?

als de film van marca komt, zegt iedereen: hoe durven ze marca en real te beschuldigen, en nu is het gelijk waar?

Ach iedereen die de Clasico's heeft gekeken en gezond van verstand is kan zien dat Pepe labiel is en in zo wit dwangbuisje moet.

17 oktober 2012 om 20:15

Gaat een beetje te ver met wat je zegt, vroeger werden zulke spijkerharde verdedigers opgehemeld, maar nu moeten ze in dwangbuizen.

Trouwens de laatste 3 clasico's heeft pepe zich formidabel gedragen en messi uit de wedstrijd gespeeld.

17 oktober 2012 om 20:22

Op iemands hand staan terwijl hij op de grond zit en je niet ziet aankomen heeft niks te maken met spijkerhard zijn. En als ze dat vroeger ook deden dan was het vroeger ook gewoon smerig.

17 oktober 2012 om 20:56

''trouwens de laatste 3 clasico's heeft pepe zich formidabel gedragen en messi uit de wedstrijd gespeeld. ''

Messi heeft in de laatste 3 wedstrijden 3 goals gemaakt, dus uit de wedstrijd gespeeld ?

17 oktober 2012 om 21:06

@valdes256

En Pepe getrapt, maar daar hoor ik niemand over. Die kleine kabouter mag doen wat hij wil, maar al beweegt Pepe zijn lippen, dan vergaat de wereld. Dat Barcelona dit doet is gewoon kinderachtig, maar dat zijn we wel gewend van ze. Evenals vanuit de Spaanse hoofdstad.

18 oktober 2012 om 09:58

@valdes256
ja waarvan 2 uit een vrije trap en 1 door een blunder van dezelfde pepe.

17 oktober 2012 om 22:44

Maar als pepe bij barca speelde zou je hem een held vinden
hypocriet
alles wat barca doet is prima en alles wat real doet is slecht in jullie barca fns ogen
messi huild bij de scheids om kaarten das pas een speler die in een dwangbuisje thuis hoort
hij past er precies in met zn lengte

Dit is gewoon terrecht dat barca dit doen, zodat spelers kunnen bekijken op wat voor momenten het draadje ontspoort bij Pepe.

@psver 4 life; ga eerst eens op je eigen Dries Mertensje letten voordat je Barcelona uit maakt voor een zielige ploeg.

17 oktober 2012 om 20:16

Anderen mogen ook gewoon hun mening hebben, ondanks dat een speler van hun eigen ploeg dat ook doet. Ik erger me persoonlijk aan jouw beroerde Nederlands, maar ik maak ook wel eens een foutje, betekent dit dat ik niets over jouw Nederlands mag zeggen, dat lijkt me niet.

17 oktober 2012 om 20:21

o, dus moet ik op mijn Nederlands letten? dacht het even niet. Dat doe ik wel als ik een zakelijke brief naar iemand stuur. Ik geef namelijk commentaar op wat ik lees of het je bevalt of niet daar heb ik eigenlijk niet zoveel intresse in.

17 oktober 2012 om 22:25

goed lezen wat hij schrijft. Misschien gaat het ligtje branden...

Pepe heeft het geluk dat hij niet een keer of 3/4 strafrechtelijk is aangeklaagd voor zijn begane overtredingen. Die overtredingen kun je niet beschrijven als een onderdeel van een spelsituatie. Compleet gestoord bij tijd en wijle. Maar goed.. als ik het moet geloven is deze man aan het 'beteren'. Dat zeggen we ook al duizend jaar over Busquets, maar om de een of ander reden wil men dat niet geloven.

17 oktober 2012 om 20:17

Op iemands hand gaan staan is onsportief, maar strafrechtelijk wordt dat echt geen nachtje zitten. Alleen die schop op die duikelaar van, volgens mij Sevilla, is een risico

17 oktober 2012 om 20:27

@wouter!

Strafrechtelijk gezien kan het ook gewoon bij boetes blijven, ik weet niet hoe het in Spanje is? Het gaat niet zozeer om het feit dat hij maar op iemands handje staat. Maar meer om de bedoeling erachter. Iemand pijn doen. Laten we het niet groter maken dan het is. Het zou ook weer kinderachtig zijn om hem aan te klagen. Maar het toont alleen maar aan met wat voor man je te maken hebt op bepaalde momenten.

En ik denk dat je btw de wedstrijd tegen Getafe bedoelt.

17 oktober 2012 om 21:09

@lionelbarca

"maar het toont alleen maar aan met wat voor man je te maken hebt op bepaalde momenten."
Zegt de Lionel Messi wanne be. Die kan zich ook niet altijd even goed inhouden, maar dat filmen durven ze bij Barcelona niet aan.
Misschien moeten ze eerst naar zichzelf kijken. Maar dit kinderachtig gedrag zijn we van inmiddels wel gewend van beide Spaanse topclubs.

17 oktober 2012 om 21:12

@tom12

Wanne be nog wel. Gelukkig is het gedrag van Messi enigszins vergelijkbaar met het gedrag van Pepe. Goed bezig tom12..

met een woord: Zielig. Doe eens normaal man. Stel nou eens voor dat Real bewijsmateriaal gaat zoeken voor die schwalbes. Kom op man. Doe eens normaal man. Late Pepe Pepe zijn. Dit kan toch niet. Het lijkt wel of niemand bij Barce of real een normaal verstand heeft af en toe.

17 oktober 2012 om 20:17

Nee het is normaal dat die je bedrijfskapitaal verrot schopt toch?!

18 oktober 2012 om 00:01

bedrijfskapitaal? Messi bedoel je. Pepe moet ook gestraft worden. Door Real of de spaanse voetbalbond. Maar bewijsmateriaal maken is zielig.

17 oktober 2012 om 20:22

Ze plaatsen ten minste geen bewerkte filmpjes op hun officiële site met als doel een speler ten onrechte zwart maken, zoals Real Madrid dat heeft gedaan.

18 oktober 2012 om 00:00

dus als jouw broer in de sloot spring. Doe jij dat dan ook? Wat Real heeft gedaan is verkeerd. Maar dat maakt dit niet goed. Het is zielig. Van beide kanten. Ik begin dat arrogante en onvolwassen gedoe een beetje zat te worden.

18 oktober 2012 om 08:26

Hoe kun je dit nou zat worden, aangezien het van bijna 2 jaar terug is..
Dan moet je het zat zijn?

Onzin berichten, geloof er geen snars van.
Alleen maar onrust stokerij.

17 oktober 2012 om 20:25

Zoals je hierboven al kan lezen bij reactie #7. Dat hebben ze allang gedaan en op internet gezet.

Barcelona mag dit doen. Als schone club dat nooit wat fout doet, niets van kaarten voor de tegenstander vragen weet, nog nooit heeft gehoord van schwalbes en overdreven liggen niet voorkomt in hun woordenboek, hebben zij het recht om de wél onsportieve Pepe in de gaten te houden.

17 oktober 2012 om 21:47

idd,dit bevestigd elk vooroordeel over hoe zielig en kinderachtig die club is.zelf zijn ze elk jaar genomineerd bij de oscars.

18 oktober 2012 om 03:22

Mooi al die oordelen (waar ik totaal de nut en de link met dit artikel niet van in zie) maar wie zegt dat dit verhaal waar is? En hoe was jouw mening over de gemanipuleerde beelden die door Real op hun website gepubliceerd was?

17 oktober 2012 om 20:24

Wat er staat er nu in de laatste zin in het artikel? Beter lezen.

Vandaar dat Tito Vilanova zei dat je een hele film kon maken over pepe's wangedrag, die had zijn eerste deel al liggen bij de club.

17 oktober 2012 om 20:23

Of gewoon youtube...

Off.: Pepe is helemaal niet de ergste Real speler die ik ooit gezien heb. Herinnert iemand zich nog Gravesen? Dat was er 1 om van te schrikken.

17 oktober 2012 om 21:04

Als je Pepe een heel seizoen filmt kan je denk ik zelfs een kaskraker maken en kan je er miljoenen voor vragen, dan draait de film in de bioscoop met als kijkwijzer 16+ vanwege al de horror die Pepe te weeg kan brengen

18 oktober 2012 om 16:42

@risingtim

Jij kent hem alleen van de schrikbarende filmpjes op youtube, jij volgt geen real madrid, als je dat wel deed, dan weet je dat pepe een heel goede verdediger die de laatste tijd nauwelijks fouten maakt. En nu wel degelijk in de top 5 beste cv's hoort.

18 oktober 2012 om 17:11

Ik kijk elke week naar Real Madrid, tenzij ik door andere verplichtingen niet kan kijken. Geloof me maar, ik kijk makkelijk dertig wedstrijden van Real Madrid per seizoen.

Daarnaast zeg ik ook helemaal niet dat het een slechte verdediger is of wat dan ook, ik zeg alleen dat hij verschillende walgelijke acties heeft en dat je met dat materiaal al een mooie film zou kunnen maken. Voor de rest staan de kwaliteiten van Pepe niet ter discussie wat mij betreft.

Dat word dan bijna ene horrorfilm van 6 uur. Wat gedroeg Pepe zich walgelijk zeg.

Dat is dan een mooi avondvullend programma geworden met vriend pepe is atijd wel wat te doen.

Dat ze er niet mee naar buiten zijn gekomen en dat ze maar liefst 4 wedstrijden gefilmd hebben, doet vermoeden dat ze niets verkeerds gevonden hebben. Ik vind het sowieso laag van Barcelona, dat ze het wederom niet van de leiding, die ze toch al vaak meehebben, laten afhangen of er iets onoirbaars gebeurt, maar dat ze zelf op slinkse wijze een collega-voetballer in een kwaad daglicht willen zetten. Ik dacht dat ze met hun beïnvloeding van de leiding al een rock-bottom hadden bereikt, maar het kan allemaal blijkbaar nog lager.

17 oktober 2012 om 20:34

@chevalrick

Jammergenoeg staan er weer heel veel filmpjes op youtube van deze 4 wedstrijden waarin Pepe gewoon weer als vanouds bezig was. Daar gaat je verhaal niet helemaal op. En heel grappig dat je het niet snapt als Barca dit doet. Want je eigen club (je bent een Madridista neem ik aan?) had namelijk al haar materiaal op haar hoofdpagina geplaatst. Maar dan maakt het uiteraard niks uit? Of ben je sinds een jaar fan en had je het toen niet gevolgd?

17 oktober 2012 om 20:55

Ben je toevallig 10? Anders ben je denk ik te oud voor het 'hij begon' spelletje.

Chevalrick heeft hier gelijk. Het staat al overal op internet. Als Barcelona niets heeft weten te vinden, betekent dat dat ze niets anders hebben gevonden. De rfef heeft die beelden ook al wel gezien en Pepe niets gegeven. Dan helpt het niet als je de beelden van een andere hoek gaat inleveren. Daarom is er gewoon niks mee gedaan.

17 oktober 2012 om 21:02

@magicfeet_7

Genoeg videobeelden op youtube van die 4 wedstrijden die jouw woorden kwalificeren tot complete bs. Pak ze er gerust nog eens bij. Alle tijd heb je wel, gezien de frequenties van je posts.

Grappig dat je het over gedragsnormen gaat hebben. Al helemaal omdat Barca niks heeft gedaan met haar materiaal.

17 oktober 2012 om 21:12

@lionelbarca
Nee beste jongen, ik ben voetballiefhebber en heb in Spanje geen voorkeurclub of het moet Sevilla al zijn. Ik hou van voetbal, van Messi en van Ronaldo, maar ik hou niet van de belachelijke insteek van clubs om alleen maar geld te willen verdienen en alles op alles zetten om de tegenpartij in een kwaad daglicht te stellen. Als Real al eerder zelf beelden heeft gemaakt om als bewijs te gebruiken voor wat-dan-ook dan vind ik dat net zo kwalijk als dat Barcelona dat doet, maar ik heb begrepen dat dat al betsaande beelden waren. Ik snap dus niet dat Barcelona dit doet nee, ik probeer een wedstrijd als wedstrijd te zien en niet als een bijzaak, zoals ze dat in Barcelona, getuige deze methode, wel doen. En nogmaals, ze hebben het gedaan om iets tegen Pepe te vinden en niet gepubliceerd, dus niets belastends gevonden of ze vonden deze methode zelf toch ook te ver gaan.

17 oktober 2012 om 21:14

Waar precies ga jij in op mijn reactie? Ik zeg dat Barcelona hetzelfde heeft gezien als wat er op internet staan. Ik zeg helemaal niks over de straf die hij verdiende.

17 oktober 2012 om 21:28

@magicfeet_7

Ik zie het nu pas, my bad.

Maar goed.. de waarheid zullen we niet te weten komen. Wat wij doen is speculeren... misschien hebben ze te weinig beelden.. of misschien vonden ze het ontzettend onverantwoord om beelden van camera's gericht op 1 speler ten toon te stellen. Ik denk persoonlijk het laatste.. vandaar dat laatste stukje over gedragsnormen.

17 oktober 2012 om 22:39

Lol het is wel grappig dat jullie beginnen met dit '' hij begon'' spelletje, maar het is wel waar. Het is vrij hypocriet om iemand van iets te beschuldigen terwijl je eigen club er zelf aan schuldig is en het dan ook als onbelangrijk te beschouwen. Feit blijft dat Real Madrid dit wél gepubliceerd heeft en Barcelona niet. Dan kun je zeggen wat je wil, maar feit blijft dat Barcelona in dit geval niks verkeerd heeft gedaan.

Ik snap eigenlijk echt niet wat er in Pepe zijn hoofd omgaat met het voetballen. Buiten het veld schijnt het een erg rustige en grappige kerel zijn, ten minste volgens zijn team genoten.

Daarbij is hij nu van die achterlijke aanslagen over gegaan naar zich verschrikkelijk aanstellen. Het kan toeval zijn maar hij heeft eens in een interview dat de media hem als moordenaar neerzette. Na die woorden begon hij zich bij elk tikje verschrikkelijk aan te stellen. Het kan toeval zijn maar dat viel me wel op.

Erg jammer want hij heeft zulke dingen helemaal niet nodig. Verdedigend één van de beste Cv's ter wereld. Opbouwend kan het wel wat beter.

Ik kan hier wel om lachen eerlijk gezegd. Het geeft de sport meer kleur, doordat deze twee clubs als kinderen gedragen, zowel de spelers/trainers/bestuurders. Ze kunnen wel gehele tijd naar elkaars vingers wijzen maar veel schieten ze niet op.

Ik ben benieuwd wanneer de emmer overloopt door de laatste druppel. Ben benieuwd...

Wat een gedoe om niks.

Barca kan eerder een film maken van hun eigen spelers die constant schwalbes maken.
Dan kan Busquets de hoofdrol spelen en heb je met Dani Alves een goede 2e.

Daar kan je vervolgens ook weer genoeg vervolg delen van maken, aangezien het vele filmmateriaal dat er zou moeten zijn.

17 oktober 2012 om 20:35

Daar gaat het toch helemaal niet om? Het is voor dit stuk helemaal niet relevant of Barcelona wel of geen schwalbes zou maken.

Het gaat om het feit dat Pepe constant van die smerige dingen doet, en een stuk smeriger dan die schwalbes waar jij het over hebt. Pepe probeert namelijk gewoon spelers opzettelijk te blesseren.

17 oktober 2012 om 22:54

Lees dan goed, want die Schwalbes is neit het punt.

Het punt is dat Barca eerst eens naar hun eigen spelers moeten kijken, voordat ze telkens komen aanwaaien over de Real spelers.

17 oktober 2012 om 23:21

hun eigen spelers die constant Schwalbes maken

en het gaat er dan over dat ze daar dan een film van kunnen maken, misschien moet jij denken voor je post

17 oktober 2012 om 20:40

@peskens-psv

Maak je niet druk, gozer. Is allang gedaan door een bepaalde club uit de hoofdstad. Het is zelfs op hun officiele site geplaatst destijds.

17 oktober 2012 om 20:43

2 dagen kijkplezier gegarandeerd?

17 oktober 2012 om 20:48

@frikx

Het gaat niet over Man United en haar relaties met de Engelse Bond he. Maar nee, het was gebleven bij een leuke trailer.

17 oktober 2012 om 21:05

@frikx

Nee man. Was eerder United dit seizoen. De line-up ziet er geweldig en spannend uit met al die sterren, maar als je eenmaal kijkt valt alles tegen en verveel je je gelijk de pleuris.

17 oktober 2012 om 21:34

Ik verveel mij juist kapot als ik Barca kijkt. In Engeland zijn het stuk voor stuk spannende wedstrijden en idd de kwaliteit laat soms te wensen over maar ik erger mij tenminste niet kapot aan de spelers en hun gedrag. Ik erger mij trouwens aan bijna alle spaanse teams en hun misselijkmakende spelers niet alleen aan Barca..

Real tegen Ajax was ook verschrikkelijk, Ajax maakt bijna geen overtredingen maar zelfs als er enig fysiek contact is vliegen de spelers door de lucht en grijpen ze naar hun knieen etc. Het zit er gewoon in gebakken daar en dat is diep triest.

Blijkbaar hebben ze niks nuttigs gevonden want anders was het wel tegen hem gebruikt.
Het gaat wel ver, de een probeer te ander te naaien door vies spel aan te kunnen tonen en de ander doet hetzelfde m.b.t. Schwalbes.

Wat een trieste club als dit waar is, je gaat je toch niet verlagen tot het niveau van Pepe en je eigen spelers? Een beetje natrappen en smiechterig zijn op het veld?

Ik heb ook een film kunnen maken van het aantal schwalbes van Barcelona en het gevraag om kaarten. Daarbij ook het geniepige gedrag van een aantal spelers... Enige probleem was dan geweest dat ik er een triologie van had moeten maken die langer zou duren dan Lotr!

17 oktober 2012 om 20:45

Hetzelfde geld bij jouw club

17 oktober 2012 om 20:49

Om nog maar niet over Arsenal te beginnen! Dan kan je een zesdelige editie maken van Kill Bill gecombineerd met Inglorious bastards.. En nee ik ga geen referenties maken naar de duitse heerser zoals die Roemeense krant.

17 oktober 2012 om 20:50

Enige die structureel duikt is Young. Wordt een kort filmpje..

Deze twee clubs beginnen echt hun dieptepunt te bereiken. Verder lijkt mij dat de pers ook mee helpt met dit hele circus

Die hoef je toch niet 4 wedstrijden te filmen. Dat deze man niet spoort ziet een blinde nog wel in 10 min.

17 oktober 2012 om 21:01

Ja, als je de belachelijke overtredingen van hem op een rijtje zet, die beelden zijn namelijk makkelijk terug te halen hoef je geen 360 minuten te kijken en heb je al te pakken waar het over gaat in maar tien minuten

Als het waar is vind ik het triest, verlaag je niet om beeldmaterial te verzamelen om de tegenstander een oor aan te naaien.

Snap hier de reactie's van Real fans niet, mij boeien Real en Barca helemaal niets laat staan Pepe.
Feit is wel dat deze man al vele belachelijke overtredingen op zijn naam heeft staan waarmee hij de gezondheid van met name Messi meerdere keren mee in gevaar gebracht heb.
Op straat wordt je met zulk soort dingen gewoon voor de rechter gesleept, ik ben dan ook nog van mening dat deze mannen met miljoenen salarissen een voorbeeldfunctie hebben.
Dat Messi nog steeds speelt en loopt heeft volledig te maken met zijn eigen lenigheid, ik zeg, zend die beelden uit en geef hem aantal maanden/jaren schorsing, leert hij het wel af!!!

Ik betwijfel ten zeerste of dit echt waar is, want waarom zou je dit doen? Dit filmpje gaat echt geen verschil maken en bovendien komt het dan nogal kinderachtig over. Dus ik geloof hier helemaal niks van, Barca heeft toch wel wat beters te doen dan zo'n filmpje te maken. Pepe was in die 4 wedstrijden te ver gegaan, maar gelukkig maakt hij tegenwoordig niet meer zoveel belachelijke tackles. Nu moet hij nog stoppen met dat doorrollen, want daar wordt je ook niet goed van.

Ach wat een commotie om niets. De Classico's over de jaren zijn altijd hard geweest, tot ruzie tussen Redondo en Rivaldo tot Luis Enrique die de madrid supporters provoceerd met allerlei gebaartjes nadat hij gescoord heeft. Tuurlijk op het hand staan van je tegenstander is niet goed te praten en totaal onnodig, maar wat ik 10 keer erger vind is bijvoorbeeld de enkelbreker die Busquets pleegde op die Cicinho van Sevilla, waarmee je iemands carriereverloop kan bepalen en dan vooral negatief bedoeld.

Haha en het leuke van al is dat Pepe al enkele Clasico's niets erg meer heeft gedaan.bende huilebakke! Menen ze dit nu echt?die ploeg is zo laag aan het vallen dat het niet meer om aan te zien is.elke dag dat zelfde gejank over alles en wat maar met Real Madrid te maken heeft.dan is het Mourinho is dit,mourinho is dat,dan is het Ronaldo is dit,ronaldo is dat,dan is het Ramos,dan is het iets tegen Marcelo,dan is het weer Real Madrid is dit,real Madrid is dat.rot toch op man.

Ze noemen zich zelf heren maar ze gedragen zich als een kudde babies op zoek naar hun papfles.wat willen ze dan in Barcelona?dat Interpol zich even met Pepe bezig houd?overdrijven is iets wat dat ze bij Barcelona maar al te goed kunnen.in Catalonië doen ze juist alsof dat Pepe één of andere massa moord heeft gepleegd.natuurlijk zijn zijn harde momenten niet goed te praten.ma die vieze rollebollende trutten die maar al te graag iemand kaarten aansmeren zijn ook niet goed te praten hoor.maar zie je Real Madrid al video beelden maken?

17 oktober 2012 om 21:37

Natuurlijk geef ik dat toe.en ik geef dat zelfs graag toe.pepe heeft verschillende wedstrijden gehad waar ik echt iets had van "waar zijn u hersenen".maar dat zijn al enkele Clasico's geleden.maar dit wilt toch niet zeggen dat we er elk jaar terug 50 maal over moeten beginnen.pepe heeft zich de voorbije Clasico's uitstekend gedragen.met andere woorden.hij behoorde zelfs tot bij de spelers die het minste overtredingen beging de voorbije Clasico's.men doet alsof dat Pepe alleen maar slechte dingen doet.pepe is een uitstekende verdediger is jammer genoeg enkele vijzen los heet staan.maar hij gedraagt zich zeer netjes op dit moment.op het EK was hij zelfs één van de betere verdedigers.

17 oktober 2012 om 21:34

Lekker makkelijk om Barcelona af te rekenen op dit gerucht, wanneer kranten over Real speculeren is het weer de grootste onzin dat er bestaat...

Even ter herinnering, Ronaldo was wel degelijk aan het huilen dat hij zich ongelukkig voelde, Mourinho heeft meermaals liggen klagen over scheidsrechters en was het niet Pepe die een week geleden nog klaagde dat hij Iniesta een duikelaar vindt? En ja, Real heeft al videobeelden gemaakt én heeft ze zelf op hun officiële site gezet, in tegenstelling tot dit bericht dat een volledig uit de lucht gegrepen verhaal uit de media is.

Zouden ze beter een trilogie aan films maken over Iniesta, Messi Busquets Sancez, ... hun schwalbes die geel hadden moeten opleveren of geen penalties hadden mogen zijn, dan zullen ze rap stil zijn.

17 oktober 2012 om 22:39

Als Messi begint te lopen zijn er 3 opties, of hij gaat er voorbij, of hij wordt foutief afgestopt of hij doet een schwalbe, zelfde geldt voor Iniesta. En de keren dat ze afgestopt worden is het 50/50 fout/schwable. Als je dat niet ziet ben je gewoon niet subjectief, wat te begrijpen valt aangezien je barca supporter bent.

De waarheid heeft zijn rechten : na die 4 confrontaties tussen Real en Barcelona waarbij Pepe trapte naar alles wat bewoog heeft hij zich wat het schoppen betreft helemaal niet meer laten kennen. Als hij nu nog negatief gepercipieerd wordt, dan met gedrag dat Barcelona wel eens ten laste gelegd wordt, nl. het uitvoeren van schwalbes.

Wat betreft het maken van zo een montage : natuurlijk kunnen wij niet weten of het al dan niet echt gebeurd is en als het al gebeurde, wat de bedoeling er mee was. Voor intern gebruik ? Om Pepe voor Rfef te brengen met bewijsmateriaal of zelfs voor een burgerrechtbank ? Pure speculatie, het filmpje bestaat zelfs misschien niet.

Ik hoop dat Pepe voortaan het schoppen en de schwalbes achterwege laat, hij is gewoon een puike verdediger, samen met Terry de verdediger waar Messi het meest moeilijkheden mee kent. Ik hoop dat hij vooral als die sterke verdediger zal herinnerd worden maar dan heeft hij wel nog wat werk voor de boeg want hij heeft teveel schofterig gedrag getoond om het zo maar uit te wissen.

Lekker boeiend, en dan ook nog eens zonder bewijs.

Dit is net zoiets als dat ik zeg dat Real al die wedstrijden een camera op Messi hebben gericht, ik heb er verder alleen geen bewijs van.

En nu? Helemaal niets, totaal oninteressant dus.

17 oktober 2012 om 21:39

dat was Real Madrid niet,dat waren Marca,punto Pelota,as en al die kranten.die houden beelden van Real Madrid als Barcelona.de meeste beelden die je tegenkomt komen van hun

18 oktober 2012 om 08:37

eindelijk iemand die het net zoals het nieuws van real naar barca, als onzin beschouwd.

ik zie echt gelijk negatieve reacties. Als ik artikelen lees van real kant (lees marca enz) richting barca is het: wat een schande dat ze de krant daarvan beschuldigen.

nu is het van barca kant, en mensen gaat gelijk het als waarheid aannemen. daar snap ik helemaal niets van.

dat is echt zwak
oke hij is niet de meest sportieve speler maar dat is busquets al helemaal niet dus ik vind dit echt zwak van barcelona

Er staan wel 25 camera's op het veld,tijdens de classico's, eentje specifiek gericht op dat losgeslagen varken lijkt mij geen misdaad.

Overigens is het wel knap hoe hij zijn kwaliteiten soms weet te verbergen door zich compleet idioot te gedragen. Het is een goede verdediger, maar 1 zonder eer of een goed karakter.

Ze zouden Barcelona eens een seizoen in de Premier League of Serie A moeten droppen.of neen beter gezegd.we zouden de tijd gewoon 10 a 15 jaar moeten terug draaien.in de tijden van Toti,materazzi,roy Keane,toen het voetbal nog echt met gouden cojones gespeeld.what the bloody hell is dit voor een nichten gedoe.

"pepe mpet levenslang geschorst worden,pepe moet de bak in,pepe mag nooit meer het veld op,pepe is een monster,pepe kan niet verdedigen en blaa blaa blaa".

De ene (barca in dit geval) zegt dit,en de andere gaan gewoon een bende schoothondje mee.ik kan je met 100% verzekeren dat er heel veel ploegen Pepe maar al te graag in de kern zouden nemen.ja misschien die geoliede blondine in Spanje niet.

17 oktober 2012 om 21:37

Ja, je kan Barcelona wel laten draaien in die tijd, maar dat slaat natuurlijk nergens op. De afgelopen jaren is voetbal veel meer om de techniek gaan draaien, tien jaar geleden was beuken het enige wat ze konden in Engeland, maar tegenwoordig gaat het daar zelfs voor een groot deel om techniek.

Daarnaast zijn spelers als Iniesta en Messi zo behendig dat ze altijd wel kunnen ontsnappen aan een tackle. Messi wordt vaak gevloerd, maar je mist hem ook gewoon vaak omdat hij zo snel weg is.

Daarnaast zie je volgens mij ook in de Champions League dat tegenwoordig zoveel puur op techniek gaat, het feit dat Barcelona de CL zo vaak heeft kunnen winnen betekent ook dat het voetbal verandert. Ook ploegen als Manchester United en Bayern München zijn hard op weg compleet op techniek te gaan draaien en het fysiek zal op ten duur weinig meer uitmaken, alleen in de spits zal je hier nog mee aan kunnen komen, omdat je een tegenstander heel makkelijk aan de kant kan zetten. Als verdediger moet je tegenwoordig toch ook vooral wendbaar en snel zijn.

Het fysieke aspect gaat naar de achtergrond, tenzij je je fysiek dermate in je voordeel kan gebruiken (bony, Drogba) Leef er maar mee

17 oktober 2012 om 21:48

Het gaat voor mij ook niet om het technische,of wat dat Iniesta en zo allemaal kunnen.het graat erom dat we niet moeten doen alsof dat Pepe het ergste is wat de voetbal heeft meegemaakt.want dat is hij verre van.pepe is gewoon een typische ouderwetse harde verdediger.al dat vals gedoe vind ik maar vies

17 oktober 2012 om 22:43

Dat komt omdat er zat mensen zijn die hierover een oordeel geven, terwijl ze die periode helemaal niet bewust hebben meegemaakt. Ik wil niet zeggen dat ik dat wel heb, maar omdat het voetbal mij met de paplepel is ingegoten weet ik er toch wel wat van intussen.

Maar het gaat er gewoon om dat het voetbal verandert en dat Pepe zich niet echt aan lijkt te passen aan deze manier van voetballen waarin het allemaal minder hard. Kijk maar eens hoe snel er tegenwoordig een rode kaart wordt getrokken voor een overtreding. Iemand aan zijn shirtje vasthouden is al bijna standaard geel. In die voetbalwereld zijn we op dit moment en Pepe houdt zich er niet echt aan, dus dat hij vies, vals of wat dan ook wordt genoemd is te begrijpen.

Hahaha, noemen ze dat in catalonië bewijsmateriaal? Kom op man, ik kan zo een filmpje maken met allerlei vetzakkerij van ideale schoonzoon Messi, richting Pepe. Gewoon goed knippen en plakken met Avid en je hebt je "bewijsmateriaal" zo. Haah triest Catalonië.

17 oktober 2012 om 22:09

@realsocio

Als we 'bewijsmateriaal' willen manipuleren, zullen we het toch echt van jullie moeten leren. Iets met jullie huisorgaan AS en een goal buitenspel photoshoppen..

;

17 oktober 2012 om 22:44

Daar heeft Real Madrid natuurlijk ook alle invloed op hé. Denk eens na man.

17 oktober 2012 om 22:55

Open deuren, Chimaera. Kon het niet laten om gebruik te maken van dit inkoppertje. Bovendien generaliseert hij ook met catalonie. Ik dacht ik verlaag me eventjes tot zijn niveau.

17 oktober 2012 om 23:10

Wat jammer dat je dat doet.

18 oktober 2012 om 11:01

Triest Catalonië? Of triest gerucht van een radiostation uit Catalonië? Twee verschillende dingen lijkt me.

18 oktober 2012 om 15:23

Realsocio Inderdaad ik vind Pepe ook een lieve jongen de media zoeken hem bewust op.
Hij maakt nooit geen overtreding ,hij wil eigenlijk zijn tegenstanders een knuffel geven
Maar doet dit op een iets andere manier.

toneelspelen doe ik zelf ook, bony zegt zelf dat je ook slim moet zijn op het veld

18 oktober 2012 om 10:52

Sinds wanneer is toneelspelen slim.. Toneelspelen is een vak, voetbal ook, dus dat hoor je los van elkaar te zien. Als je dat dan doet, is toneelspelen op het veld gewoon misplaatst en vies, de mening van Bony ook.

Weet ge wat Real Madrid zou moeten doen tegen dit.gewoon een pak zakdoeken richting Catalonië opsturen.met een rood strikje rond.of een pak pampers.dan kunnen ze die kaka broeken eens verschonen.want het begint nu wel serieus te stinken hoor.

Bitch please! Ga anders nog wat snotteren in een hoekje.man up! Deze miserie heeft volgens mij al even niets meer te maken met Pepe.dit heeft volgens mij meer te maken met dat Barcelona Real Madrid gewoon niet uit het hoofd kan plaatsen en er dan ook alles aan wilt doen om Real Madrid in het slecht daglicht te stoppen.zolang ze in Madrid er niet op in gaan is het Barcelona die zich belachelijk maakt

pfff.. echt laag van Barça.. zoiets had ik niet verwacht. zielig

18 oktober 2012 om 08:34

hoe weet je dat dit waar is? als er hier een artikel staat naar de andere kant, zeggen mensen gelijk wat een onzin. nu is het gelijk waarheid.

Pepe zouden ze gewoon in een dwangbuis moeten zetten, daar zijn we het toch allemaal over eens (behalve die van Madrid).

Je kan over iedereen films maken natuurlijk. Hoe graag ik Barca heb, het is gewoon onnodig. Want aan hun kant lopen er ook een paar die niet zo sportief zijn. Natuurlijk niet zoals Pepe, maar toch...

Nu gaan we weer reactie's krijgen van het Madrid-kamp met Mourinho die telkens weer mooie speeches geeft en onrechtstreeks steken geeft. En als hij een steek terug krijgt dient hij klacht in, enzovoort enzovoort.

Barça is ook slim.. ze proberen van nu al arbiters onder druk te zetten bij de volgende classico('s).. met al da propaganda gaat Pepe onder scherp vizier staan bij een classico, dus voor het minste kan hij een gele of zelfs een rood krijgen. Ik heb het al eerder gezegd.. Barça's nachtmerrie is Pepe. Begrijpelijk, wat een wereldverdediger al heeft hij ze soms niet alle 5, hij blijft een monster verdediger

18 oktober 2012 om 08:33

Wie zegt dat dit waar is? altijd wordt nieuws dat van barca kant (kranten uit barcelona) komt gelijk aangenomen als waar.

18 oktober 2012 om 10:55

Wel een heel stuk slimmer dan jij. Ik denk namelijk dat Barça wel even zou verifiëren of het bericht voor met allerlei conclusies te komen.

Trouwens, is het niet een beetje vroeg om deze campagne te starten? Barça komt die enge Pepe pas weer in 2013 tegen en in voetballand waait dit soort berichten nogal snel over, hadden ze er niet beter mee kunnen wachten? Of is het beter om ruim van te voren te beginnen zodat de bonden niet doorhebben dat ze worden belazerd? Wel slim dat Barça een radiostation gebruikt. Zeker aangezien dit soort berichten heus geen schade aanricht aan het imago van Barça, het verlaagt zich immers een beetje tot het kinderachtige gedrag van ene Portugees. Dacht Barça echt dat mensen hen van het radiostation zouden onderscheiden? Hm, ze zouden wel erg naïef zijn, vind je niet?

Verder beschrijf jij wel een tactiek van Mourinho, heel knap. Hij was het namelijk die alsmaar zeurde dat real elke keer tegen Barça rood kreeg en zich afvroeg waarom (terwijl dit natuurlijk overduidelijk was). Resultaat? Real krijgt geen rode kaarten meer bij Clàssic's ook al verdienen ze ze wel.

Zijn ze nou serieus? Dit is toch zooo laaag van Barca.. Al dat gezeur ook telkens over pepe dit pepe dat.

18 oktober 2012 om 08:32

zoals al het nieuws dat kranten over real schrijven als onzin wordt afgedaan, geloof ik daarom dit over barca ook niet.

18 oktober 2012 om 09:04

Laten ze dat filmpje zien voor een Clasico. Wanneer Barca een kaart wil aansmeren bij Pepe(as usual) zal de scheids makkelijker kaarten geven aan Pepe.
Mochten ze echt zo'n filmpje hebben verbaast dat mij helemaal niks.

18 oktober 2012 om 14:29

laatste keren was het toch van beide kanten (al zal niemand dat toegeven) qua duikelen en kaarten was het 8-8.

en toen alonso een gele kaart dreigde te pakken (wat net als busq terecht zou zijn geweest) kwamen 6 van real om de scheids staan. maar dat heeft niemand gezien.

Toch grappig dat ze hier weer beginnen over de schwalbes van Barça terwijl die van Madrid in de laatste Classico's vaker op de grond lagen dan die van Barça.

18 oktober 2012 om 14:29

ja, ik snap het ook niet. Het is schijnbaar makkelijker scoren en reageren als er zon artikel komt. dan hoef je niet over di maria enz te hebben, want die doen dat nooooit

Wat een gezeik steeds van deze uiterst trieste club. Ik zie om de dag weer een interview waarin een speler of manager van Barca iets negatiefs roept over iemand van Real. Ze voelen vanaf vorig jaar de hete adem van Real Madrid in hun nek, en vervolgens leveren ze alleen maar kritiek. Toon een beetje respect voor je concurrent. In Engeland is het ook niet allemaal even vriendelijk, maar is men over het algemeen nog wel respectvol over de tegenstander. Dit soort bullshit zie je steeds vaker tussen Real en Barca. Het brengt het voetbal in Spanje niet bepaald op een hoger niveau. Uiterst zielig.

Bij Barca zelf liggen ze om de 3 minuten met zen elfen op het veld te janken. Velen blijken dit leuk te vinden, maar respecteer dan alsjeblieft ook een andere speelstijl. Mannelijk voetbal trekt mij een stuk meer aan, dan dit constante gejank.

Voor de mensen die hierboven op 'laag' klikken; de vraag gaat niet over het gedrag van Pepe hoor !!!

Wat ik zo raar vindt is dat sommige mensen bij nieuws van barca over real het gelijk als waarheid beschouwen, en als het van real kant komt, gelijk als onzin wordt beschouwd.

maar hier zal ik wel de enige in zijn.

Lol dan kan Mourinho ook net zo goed beginnen met het filmen van het theatergedrag van Busquets & Co.

Ach 2 clubs die zich beiden ontzettend qua statuur verlagen, maar misschien komt de ware aard dan naar boven, of het slechte van de mens. Ja Real kan hard spelen, niet oneerlijk hard op enkele momenten na van Pepe, die hij sindsdien niet meer heeft gedaan. Zijn ergste fout was niet eens tegen barca dus de barcelona fans en spelers moeten ook niet zeuren. Over barca ben ik snel klaar, wat een theatershow van de bovenste plank waar nog zoveel mensen in mee gaan ook, prachtig. En over messie geen kwaad woord hoor.. Xavi en Iniesta spaar ik, de rest vind ik triest.. Al in al, beiden clubs zijn net zo fout als de fouten die worden uitgelicht door beide kanten.

Is dit al bevestigd door de club zelf? En zo ja, hebben ze toelichting gegeven? Of gaan we er gewoon vanuit dat het zo is en dat Barça dit met kwade intenties deed. Dat ze er niet naar hebben gehandeld betekent dat ze niets hebben gevonden toch?

Ik weet niet of de club dit heeft gedaan maar als ze dit doen en voor zichzelf houden is dat hun goed recht. Wie weet willen ze gewoon in kaart brengen hoe Pepe op het middenveld bezig is Messi met overtredingen uit zijn spel te houden en hoe Messi en zijn teamgenoten kunnen voorkomen dat Pepe hierin slaagt. Barça heeft terecht ingezien dat Pepe een vrijbrief heeft om zich te misdragen daar de spaanse bond en real weigeren hem (gepast) te schorsen of te beboeten. Als real het zogenaamde theater-gedrag van Barça-spelers wil beïnvloeden omdat dit volgens hen van slechte invloed is op de prestaties van het team dan moeten ze dit vooral doen. Wie weet ontdekt met wel patronen waardoor ze de angel uit het zogenaamde toneelspel van Barça halen. Waarom niet?

Dat mensen direct willen beweren dat Barça dit online gaat plaatsen om een heksenjacht te starten of om Pepe de gevangenis in te willen sturen is toch bizar. Barça is hier nooit mee naar buiten getreden en heeft helemaal geen beeldmateriaal van real op de website of waar dan ook geplaatst.

18 oktober 2012 om 18:23

Ongelooflijk dat er cule's zijn die dit gedrag goedkeurt. Dit is echt laag van Barcelona. Waar is de "señorío" gebleven?

Zoals Casillas zegt, dit past niet bij een club als Barcelona die zich zogenaamd altijd netjes gedraagt en de señorío uithangt. Een club die zogenaamd al haar tegenstanders respecteert.

Wat zijn ze toch laag bij Barca. De 50000 schwalbes die ze maken wat voor irritatie zorgt laten ze voor het gemak even buiten de video zeker. Net of je een onbekende een klap op zijn achterhoofd geeft en daarna zijn reactie gaat filmen.
Pepe is alleen tekeer gegaan tegen Barcelona omdat ze altijd liggen, maar gelukkig heeft hij dit afgeleerd en laat hij zich niet provoceren door de schwalbes van Alexis etc.

Estelada

Aan het einde van u reactie, kan je precies uithalen, dat je teleurgesteld bent dat de laatste classico's (11 tegen 11 dus) Pepe geen rode kaart krijgt
Misschien is de tactiek van Mourinho toch wel gelukt dat arbiters niet al te snel een rode kaart kan aansmeren aan een real en zo eindelijk sinds Mou er is terug een pak slaag kan krijgen van Madrid. en ik citeer overwinnig van copa del rey, super copa, laatste confrontatie in de liga, wannneer Ronaldo de 1-2 maakte.. Barca heeft gemerkt dat na de pandoering, in barca (wanneer wij, en durf het ook te zeggen, vernederd werden met 5-0) Mourinho het tactiek gevonden heeft om barca te stoppen, dus barca proberen alsmaar een rooie kaart aan te smeren om zich terug te vechten

hala madrid

Kunnen de 2 ploegen niet gewoon een keer hun mond dichthouden en zich niet laten provoceren? Madrid en Catalonië ligt gevoelig oké maar dit begint zo langzamerhand op een kleuterklas te lijken.

Wat een baas is die Casillas ook. Gewoon niet ingaan op dit soort onzin, terwijl de waarheidsgehalte hiervan echt 0.0 is. En dit is één van de redenen waarom Iedereen een zwak heeft voor kerels als Casillas.

Iker Casillas, wat een held! Op dit soort vreemde geruchten hoeft ook niemand in te gaan, zeker gezien Iniesta en Pepe dat volgens mij al wel meer dan genoeg hebben gedaan. Hopelijk komt er nu een einde aan dit beschamende gedrag van beide teams in de media! Laat de echte leiders, Puyol en Casillas, maar eens duidelijk maken dat dit zo niet verder kan!

wat een heerlijke kansloze discussies hier.
Pepe schopt, barcelona spelers maken schwalbes.

laten we lekker met ze alle wijzen naar een ander.

ongelofelijk.

wat dan nog als barcelona het gefilmd heeft?
en wat maakt het in vredesnaam uit..
laat lekker gaan.

Casillas zorgt er voor dat de spelers van Real en Barcelona normaal met elkaar omgaan bij de nationale ploeg. Mede hierdoor domineren ze het voetbal. Voorheen had Spanje ook altijd goede spelers, maar geen goed team aangezien er 2 kampen waren te onderscheiden die totaal niet met elkaar overweg kunnen.

Ik vind Pepe lief al die overtredingen van Pepe waren puur uit zelfverdediging om zijn team te motiveren. Pepe is een hele lieve jongen zowel binnen als buiten het veld.

Mensen kunnen zeggen wat ze willen sinds lieve Mourinho coach is bij Real zijn beide teams erg onsportief geworden. Het beste is gewoon dat Mourinho vertrekt bij Real en lieve Pepe meenemt.
Geloof me dan kunnen we weer gaan genieten i.p.v al die randzaken en onzin de hele tijd.
Voor Mourinho had je nooit (bijna) nooit zulke onzin wedstrijden zoveel haat tussen Real en Barca werd er gewoon met respect voor elkaar gespeeld.

ja dat kan je wel zeggen.
Maar het gedrag van Mourinho en Pepe hoort ook niet bij Real Madrid.
Zo kan je ook zeggen het is ook niets voor een club als Madrid. Maar toch gebeuren er gekke dingen en de ploeg zegt er niks van.

Real heeft onlangs ook Messi, Xavi, Iniesta en Fabregas gefilmt.
Dit wordt wekelijks ook gewoon uitgezonden op Rtl.
"the Golden Girls" is een groot succes!

Niks meer dan respect voor Iker, zoals altijd. Iniesta ontkende vanmiddag nog via twitter dat Barcelona wie dan ook zou hebben gefilmd, maar dat is niet meer dan logisch. Het zou best kunnen dat een paar scouts Pepe wat meer in de gaten hielden, maar denk niet dat ze Pepe echt 4 classico's lang gefilmd hebben, daar wil ik toch wel wat meer bewijs voor hebben dan zulke geruchten.

Zou het inderdaad raar vinden indien ze dit gedaan hebben. Maar er is niks ontkend noch bevestigd, of ik heb niet goed opgelet

Overigens mooie reactie van Iker. Zoals gewoonlijk zeer respectvol over de aartsrivaal!

Soms denk ik echt: Kon die Iker Casillas niet gewoon bij Barcelona keepen. Niet voor Real bedoelt, maar dan was Barcelona echt wereldklasse. Nu hebben ze toch een stuk mindere keeper, echt stukken minder met Valdes. Ook als je ziet hoe goed Casillas met zijn Spaanse vrienden uit Barcelona omgaat! Soms denk ik zelfs dat hij het na Madrid, Barcelona enorm gunt! Indien Madrid er zelf niet in slaagt! Sympathieke kerel en enorm goede keeper!

Het hele verhaal klopt niet, het zou natuurlijk ook raar zijn wanneer er al weet ik niet hoeveel camera's zijn om nog extra te gaan filmen. Zou ook dom zijn.. Tegenwoordig ruik je thuis al wanneer er een speler een scheet heeft gelaten dus je zou erg achter lopen als je nog extra zou gaan filmen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren