Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronald Koeman haalt spijkerhard uit naar FC Barcelona inzake Frenkie de Jong

Laatste update:

Ronald Koeman heeft uitleg gegeven over het afhaken van Frenkie de Jong voor EURO 2024. De middenvelder van FC Barcelona zal ook de komende drie weken niet hersteld zijn van zijn enkelblessure, waardoor besloten is om De Jong niet mee te nemen naar het EK in Duitsland. Na afloop van de wedstrijd tegen IJsland (4-0 winst) geeft Koeman tekst en uitleg.

"Ik weet het sinds vanmiddag vier uur, half vijf", zegt Koeman na afloop van de wedstrijd bij de NOS. Een dag eerder klonk Koeman nog hoopvol. "Maar we hebben geen spelletje gespeeld (met de media, red.) of het positiever verteld dan het was."

Koeman stelde als eis aan het meereizen van De Jong dat de middenvelder in ieder geval tijdens de groepsfase in actie zou kunnen komen. "Vanuit testen is gebleken dat het nog niet gaat. Hij krijgt iedere keer reactie vanuit de training die hij doet. Dan constateer je dat-ie zelfs de komende drie weken niet honderd procent fit is om op dit niveau te kunnen spelen. Dan kun je hem erbij houden, maar dat heeft geen enkele zin."

"Ik wilde de zekerheid hebben dat Frenkie richting de laatste groepswedstrijd kan gaan spelen. Dat had ook al een beetje in mijn hoofd: Polen zal heel kort dag zijn, maar misschien een deel tegen Frankrijk en dan fit voor de laatste wedstrijd. Maar dat is gewoon niet het geval."

Koeman haalt spijkerhard uit naar zijn voormalige werkgever FC Barcelona, waar hij ook al samenwerkte met De Jong. Volgens Koeman heeft Barça laakbaar gehandeld het afgelopen seizoen.

"Wij moeten ook kijken naar de gezondheid van de speler. De speler heeft een blessureverleden. De club daar heeft dat risico wel met hem genomen en wij zitten met de gebakken peren met Frenkie de Jong."

Tot overmaat van ramp raakte Oranje ook Teun Koopmeiners kwijt. In de warming-up van de wedstrijd tegen IJsland liep de middenvelder van Atalanta een liesblessure op. "Dramatisch, want als er één jongen is die het verdient om binnen het Nederlands elftal te excelleren, dan is het Teun, want hij heeft een geweldig seizoen. En dan de eerste bal die hij tijdens de warming-up afwerkt..."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

En hij heeft gewoon gelijk natuurlijk, meer valt er niet over te zeggen.

10 juni 2024 om 23:24

Op basis waarvan? Dat Frenkie een enkelblessure oploopt in een ongelukkig moment met Valverde? Wat een onzin. Makkelijk scoren dit.

10 juni 2024 om 23:28

Voor zover ik gelezen had was Frenkie nog niet helemaal fit, hij was ook wel erg snel terug van z'n blessure. Wat nu uiteindelijk wel of niet echt is. Als club moet je een speler ook in bescherming nemen wat Koeman al zei, en goed laten rusten. Zeker als ook het EK eraan zit te komen. Betalen dan wel z'n salaris maar wat is een speler je waard als hij 2x achter elkaar geblesseerd raakt?

10 juni 2024 om 23:31

Zelfs al was hij niet helemaal fit heeft deze blessure daar totaal niks mee te maken. Impact blessure is niks anders dan een lullig moment. Heel zuur maar geen verwijtbaar handelen van wie dan ook.

10 juni 2024 om 23:44

Tuurlijk kan dat nog steeds verwijtbaar handelen zijn. Als De Jong 100% fit was, had hij wellicht nooit zijn enkel zo zwaar geblesseerd in duel met Valverde. Als die enkel al niet top is, komt zo'n klap nog veel harder aan. Of het ook daadwerkelijk het geval is dat hij niet 100% fit die wedstrijd in gegaan is, weet alleen Frenkie zelf en de medische staf van Barcelona denk ik. Heeft weinig zin voor ons om daar conclusies over te trekken.

10 juni 2024 om 23:47

Heeft er zeker wel te maken. De Jong is al meerdere keren geblesseerd geraakt aan diezelfde enkel. Dat betekent dus dat een moment zoals Valverde altijd kon gebeuren bij Frenkie de Jong. Barcelona heeft hem telkens te vroeg weer laten spelen. Want die enkel is al een heel seizoen slap. Sowieso is de medische staf van Barcelona incapabel de laatste jaren.

11 juni 2024 om 00:01

Heb het even uitgezocht ook. De eerste enkelblessure, een verstruikte enkel, heeft 61 dagen geduurd(transfermarkt, 2024). Een gemiddelde verstruikte enkelblessure duurt 6 weken(AmsterdamUMC, 2024). Dit is 42 dagen.

Nu ben ik geen dokter, inspanningsfysioloog of iets in die richting, maar het stellen dat Frenkie “steeds te vroeg” heeft gespeeld is gewoon niet waar.

11 juni 2024 om 00:08

Een gemiddelde verstuikte enkel zeg je. Was die van De Jong gemiddeld? Het is een te grijs gebied om te spreken van lang genoeg hersteld of te kort hersteld. Wel shit voor die jongen en voor NL.

11 juni 2024 om 00:16

Ik nam het gemiddelde nog in de slechtste range. Het is eigenlijk 4 tot 6 weken namelijk. Stel daarbij ook dat ik geen dokter of inspanningsfysioloog ben. Ook wanneer het zou gaan om een scheur in de enkelbanden staat dit bij transfermarkt erbij(zie Ajax 2017/2018).

Inderdaad dat grijze gebied is aanwezig maar die is twee kanten op te beredeneren. Het is gemakkelijk om Barcelona dit in de schoenen te schuiven, maar niet terecht.

11 juni 2024 om 00:45

Oh nee, ik denk niet dat Barcelona hier schuld aan heeft. Het is gewoon pech.

10 juni 2024 om 23:27

Barca blijft alsnog de club die zijn salaris elke maand op de rekening stort, dus begrijpelijk dat zij ook een van hun basisspelers in het veld willen zien. Dat Frenkie er niet 100% in ging bij dat moment met Valverde is ongelukkig. Daar kan Barca ook niks aan doen.

10 juni 2024 om 23:42

Leik feitje, barca betaald het salaris niet maandelijks maar ze krijgen 2x in het jaar betaald, op 31 december en in juni

10 juni 2024 om 23:45

Dus wanneer Frenkie er '100%' was ingegaan dan had die lompe Valverde hem daar niet geraakt?

10 juni 2024 om 23:50

Is meer Uruguayaanse mentaliteit ipv lompe Valverde. Iets met Oranje bril dan maar

11 juni 2024 om 00:11

Lompe Valverde... je hebt dus niet gezien hoe het gebeurd is, anders had je het niet zo dom omschreven.

11 juni 2024 om 00:36

Gewoon achterlijk ingegleden.
Maar het is natuurlijk weer grinta wanneer een Latino zoiets doet.

11 juni 2024 om 00:48

Twee spelers denken allebei bij de bal te kunnen en gaan ervoor, Valverde is er eerder bij schopt de bal tegen een slap voetje en dan is Valverde achterlijk ingegleden? Er is veel achterlijk in je comment, maar Valverde is dat als enige niet. Hij raakt De Jong niet eens. Alleen de bal raakt De Jong. Google de youtube filmpjes maar.

10 juni 2024 om 23:32

Wel beetje hypocriet want Koeman heeft dit zelf bij Pedri ook gedaan

Spijkerhard.. hij zei dit tussen neus en lippen door. Heeft wel volkomen gelijk. Maar het begint eigenlijk al bij de UEFA en de vele wedstrijden.Mag hopen dat Maatsen erbij komt !

Barcelona betaalt hem en niet oranje..

10 juni 2024 om 23:25

Ja en Frenkie is wijs genoeg om een eigen mening daar over te hebben toch? Dus rare uitspraak idd.

10 juni 2024 om 23:25

Dan moeten ze hem juist beschermen, wat heb je aan een speler die je salaris moet betalen en alweer geblesseerd uitvalt en nu langer omdat je hem niet goed laat herstellen.

10 juni 2024 om 23:26

Voor de nations league of zinloze vriendschappelijke wedstrijden had ik je gelijk gegeven. Maar als er een EK oid aankomt ga je toch geen risico's nemen met spelers met dit soort blessures?

10 juni 2024 om 23:31

Dat is gewoon gigantisch slecht omgaan met een top investering.

10 juni 2024 om 23:38

volgende keer moet zo'n top investering maar iets harder een duel ingaan ipv slapjes

11 juni 2024 om 08:28

Dan is het nog stommer!

Denk dat Maatsen dus alsnog erbij komt, en dat Blind zich dan maar moet richten op het middenveld. Ik zie niet zo snel een geschikte naam op het middenveld, of je moet vissen uit de categorie Taylor, Berghuis, Til, Stengs of Clasie.

10 juni 2024 om 23:26

Van die laatste namen moet je niemand oproepen. Dat is echt een veel te laag niveau.

10 juni 2024 om 23:27

Dat is helaas wel de vijver waaruit gevist gaat worden als Koeman per se een middenvelder wilt.

10 juni 2024 om 23:28

Stengs is wel de topscorer van de kwalificatie geworden 😉

10 juni 2024 om 23:29

Blind naar middenveld en Maatsen erbij zie ik ook als enige logische oplossing. Maar laten we eerlijk zijn Maatsen gaat geen minuten maken wat overigens echt schandalig is.

10 juni 2024 om 23:27

Taylor was ook de eerste die bij mij door het hoofd schoot, de perfecte kans om nog wat aan de linkerflank te doen!

10 juni 2024 om 23:31

Ik dacht aan Timber, Wieffer, Matusiwa, Til, Stengs, Piroe, Zirkzee, Summerville en Van Polen. Maar Taylor is werkelijk geen seconde in mijn gedachtengang verschenen.

10 juni 2024 om 23:36

Je noemt een hele rits aan geblesseerden die al door Koeman zijn uitgesloten en nog een paar spelers die niet eens op het middenveld spelen. Chapeau, Fap!

10 juni 2024 om 23:39

Klopt. En alsnog allemaal logischere namen dan Taylor. Exact mijn (overduidelijke) punt

10 juni 2024 om 23:43

Nee, dat zijn ze (overduidelijk) niet allemaal, maar goed

10 juni 2024 om 23:46

@FapTheRooster Hopelijk wordt Taylor opgeroepen zodat types als jij weer aan de monitor moeten.Misschien kun je ook nog iets posten over z'n vriendin ofzo.

10 juni 2024 om 23:47

Laat ik het anders (begrijpelijker blijkbaar) stellen dan: Ik vind het ronduit bizar dat Taylor überhaupt wordt genoemd. En dan kom ik met een lijstje dat ook kant noch wal raakt. Dat snap ik ook wel. Het zal ook wel Maatsen worden die mee mag, dus deze gehele discussie doet ook nergens toe.

10 juni 2024 om 23:51

@Nicky: Vreemde en dommige reactie. Allereerst ken ik zijn vriendin niet. Daarnaast probeer je vast een punt te maken, maar is dat niet één van jouw kwaliteiten op basis van dat berichtje. Mijn kwaliteit is dat blijkbaar ook niet, daar Sanderr er ook weinig van begrijpt van wat van mij komt.

Maar je bedoelt vast dat alles aan Taylor negatief is voor mij oid? Nee hoor. Hij is alleen wel veel te zwak voor Oranje. Dat is toch niet echt een discussiepunt hoop ik?

10 juni 2024 om 23:33

Helemaal mee eens. Blijkbaar is Timber ook echt niet fit. Dat is toch nog wel ergens jammer. Er is gewoon niemand meer die een serieuze optie is. Noa Lang is denk ik ook niet fit? Zou bijna zeggen, doe hem er dan maar bij… maar dan kun je idd beter Maatsen toch erbij doen. Al is het voor de ervaring

Barcelona betaalt wel gewoon zijn salaris dus volkomen gelijk dat hij tegen real wou spelen met alle risico’s

10 juni 2024 om 23:26

Alsof Barcelona toen nog ergens voor speelde..

10 juni 2024 om 23:29

Stond ook gewoon op het veld tegen PSG hè. Die jongen was wedstrijdfit, het gaat daarbij ook niet om een spierblessure maar een enkelblessure.

De betreffende blessure heeft niks maar dan ook niks te maken met risico nemen, maar een ongelukkig moment met een tegenstander. Impact blessures kan je gewoonweg niet voorkomen.

10 juni 2024 om 23:42

Als iemand al niet helemaal okselfris is ga je er wel voorzichtig in. Ben je sneller weer bless. Wat een onzin. Voorkomen wellicht niet altijd maar het risico kan je wel duidelijk anders aanvliegen

10 juni 2024 om 23:49

En tegen PSG zag die er al niet fit uit. Heeft de hele tijd in zijn achterhoofd wat er met zijn enkel zou gebeuren. En elke felle duel op die enkel zou al een blessure veroorzaken. Ook omdat Frenkie er nooit helemaal is van hersteld. Een duel om de bal was al genoeg voor Frenkie om maandenlang geblesseerd te raken. Dus zegt genoeg dat die enkel totaal niet fatsoenlijk is behandeld dit seizoen.

10 juni 2024 om 23:56

“Een duel om de bal”. Ja dat was het, maar die enkel hing slap in de lucht en krijgt een enorme tik. Het “hij zag er al niet fit uit” is natuurlijk gewoon onzin. Dit is gewoon heel gemakkelijk scoren omdat het over Barcelona gaat en mensen graag zeiken en zagen over de club.

Het is heel zuur voor vooral Frenkie en deels voor ons, maar dit is gewoon pure pech en iets wat kan gebeuren.

11 juni 2024 om 00:07

Mick als je banden nog niet hersteld zijn heb je absoluut een grotere kans op herhaling. Je gaat dit nooit meer zekerheid kunnen beredeneren, geen van beide kanten op. Barça nam misschien teveel risico, een paar weken later was het misschien alsnog gebeurd met zo'n duel.

Hier heeft Koeman wel gelijk in ze hebben Frenkie te vroeg laten spelen na zijn blessure.

Is ook afgelopen seizoen 3x geblesseerd geweest aan de zelfde enkel..

Was gewoon een hele harde smerige trap van Valverde. Denk niet dat Barcelona veel risico heeft genomen.

10 juni 2024 om 23:26

Frenkie had of het duel niet aan moeten gaan, of voor de volle 100%. Als je zo half een duel ingaat, kan je zoiets verwachten.

10 juni 2024 om 23:31

@Guaje Haha tuurlijk .. schei toch uit. Gingen allebei voor de bal. Was helemaal niks smerigs aan . Frenkie ging er half in waardoor hij de klap kreeg. Jeetje joh Koeman wijst naar barca en jij hebt het over Valverde. En die 2x eerder in het seizoen waren die ook de schuld van Valverde 😩😩.. Dit is niemands schuld .. het is dikke pech voor Frenkie en het Nederlands elftal maar voor barca en zege. Kan die jongen deze weken gebruiken op goed te herstellen

10 juni 2024 om 23:50

Smerige trap? Beide gaan voor de bal en Valverde is duidelijk degene die er met 100 procent in komt. Wat kan hij eraan doen dat Frenkie de Jong zo slap het duel in gaat met een slappe enkel. Hij is daarnaast ook al twee keer eerder geblesseerd geraakt aan die enkel. Je kan beter je club verwijten waarom die nooit fatsoenlijk is hersteld van die enkel.

11 juni 2024 om 00:21

Ach hou op. Hard zeer zeker maar niets smerig aan. Beide maken min of meer dezelfde beweging naar een 50/50 bal. Alleen gaat valverde erin met overtuiging en frenkie slapjes. Dat laatste is simpelweg om een blessure vragen ik zulke situaties. Op zo’n moment span je alles op in je been, enkel en voet en ga je hard of je gaat niet. Met dat slappe voetje weet je dat de kans op schade aan ligamenten groot is.

11 juni 2024 om 00:23

Lastig als je oogkleppen hebt die dikker zijn dan de muren van een kerncentrale. De Jong werd geraakt door een bal die hij met zijn slappe postbodevoetje dacht te blokkeren. Hij was gewoon heel dom in die actie.

11 juni 2024 om 00:33

Wat een klein kind je hebt, als je dat een smerige trap vind heb je imo zelf nooit gevoetbald. Valverde trapte gewoon vol op die bal..

Mag er nu een vervanger worden opgeroepen of niet? Zo niet is dat partijtje zuur zeg. Geen Frenkie EN wellicht geen Teun

10 juni 2024 om 23:26

Voor Frenkie mag dat en gaat hij dit ook doen. Koopmeiners hangt af van de ernst van de blessure.

11 juni 2024 om 00:00

Als Koeman Taylor oproept lach ik me kapot. Dat er na het top seizoen vam Ajax al 2 spelers mee mogen is al vrij absurd. Maar dit zal wel echt de kers op de taart worden.

Hoe durft Barcelona. Ze doen daar echt alsof ze die kerel betalen om voor hen te voetballen. En nu zit Nederland met de gebakken peren!

10 juni 2024 om 23:29

Mwah, redelijk kortzichtige reactie. Bij Barca hebben ze natuurlijk baat bij duurzame inzet. Van wat ik mee krijg van die club letten ze daar wat minder op de laatste jaren, zoals ook bij Pedri (en straks Yamal).

10 juni 2024 om 23:30

En eerder Ansu Fati.

10 juni 2024 om 23:33

Beetje raar om de vergelijking te trekken, jongens als Pedri en Yamal waren/zijn heel jong. Zeker in het geval van Pedri, grappig genoeg lag in zake Pedri de schuld bij deze Koeman die hem het hele seizoen lang door liet spelen.Dus vrij hypocriet van Koeman.

10 juni 2024 om 23:33

Ik vind het ook een nogal kortzichtige reactie andere blessures die niet te vergelijken zijn met deze allemaal op een hoop te gooien.

Verder ging het me vooral over dat zinnetje “nu zitten wij met de gebakken peren”. Beetje onnodig vind ik.

11 juni 2024 om 00:22

Klopt hoor. Voor de nationale teams moeten ze het absoluut doen. Al heeft Barca er de laatste jaren wel een handje van een loopje te nemen met de fitheid van de (belangrijke) spelers. Daar zal ie wellicht ook op doelen. Al is dat ook schijnheilig want daar deed ie vrolijk aan mee toen hij er coach was.

11 juni 2024 om 00:23

Absoluut niet doen*

Koeman benoemt in hetzelfde interview dat hij een vervanger op zal roepen, krijgen we hier straks een pushbericht van?

10 juni 2024 om 23:26

Zal morgen pas zijn lijkt me. Pushbericht zal er wel komen

Sorry hoor, maar dit is uitermate zwak van Koeman.

Clubs hebben geen verplichting om spelers fit klaar te stomen voor nationale teams. Heeft Barcelona nogal wat risico genomen? Ja. Maar ze hoeven niet verantwoording richting de KNVB en andere nationale bonden daarvoor af te leggen, laat staan tegenover Koeman.

Zelf zou ik ook liever gezien hebben dat ze iets minder risico hadden genomen, maar deze opmerkingen van Koeman zijn zo idioot...

Beetje egoïstisch! Frenkie verdient zijn geld bij Barcelona! Niet bij Oranje! Barcelona zal, en terecht, totaal niet bezig zijn met Oranje! Hoe vervelend het ook is voor ons Nederlanders!

11 juni 2024 om 06:50

Op zich heb je gelijk hoor, hoewel er ook nog zoiets is als goed werkgeverschap. Als mijn vrouw mij elk weekend in de kreukels terugkrijgt van mijn werk, dan mag ze daar terecht vraagtekens bij zetten.

Als speler heb je toch ook zeggenschap om te spelen voor je club. Barca speelde niet meer voor het kampioenschap, waarom zou je dan het risico nemen met het EK voor de boeg. Tenslotte ben je pas 3 , geblesseerd geweest aan dezelfde enkel..

Er is al over geschreven en gezegd. Als je de competities bekijkt en wat er aan gaat komen is de belasting van zowel de clubs als spelers overbelast. De Fifa en Uefa zou eens in moeten grijpen in deze materie. Het is moeilijk omdat er te veel geld in omgaat.

10 juni 2024 om 23:33

Een gedeelte van de overbelasting komt echter vanuit de clubs met hoe bezopen vol redelijk wat clubs in La Liga en EPL de voorbereiding en de winterstop stoppen.

UEFA en FIFA moeten het iets rustiger aan doen, maar ook de clubs.

11 juni 2024 om 00:24

Ingrijpen? Zij zijn notabene de oorzaak. De clubs moeten ingrijpen en die corrupte bende buitenspel zetten.

Dit is toch wel lachwekkend meneer Koeman denkt dat Barcelona Frenky moet voorbereiden voor het Nederlands elftal deze man is sinds zijn ontslag daar niet helemaal overheen gekomen!!! Frenky was gewoon hersteld en kreeg gewoon harde schop van Valverde op zijn enkel thats it kan gebeuren maar Koeman denkt dat Nederlands elftal belangrijker is dan zijn eigen club die hem miljoen betaald!!

10 juni 2024 om 23:32

Interview ook gezien of reageer je enkel op basis van de overdreven sensatietitel? Koeman is namelijk helemaal niet spijkerhard tegen Barca, hij benoemt echt even kort dat de club het risico heeft genomen (feit) en dat Nederland er nu mooi mee zit, zonder daar überhaupt verder conclusies aan te verbinden.

11 juni 2024 om 01:13

Wat boeit Barca heel het Nederlandselftal. Barca betaalt bepaald en la Liga championsleage en copa’s zijn ietsjes belangrijker voor Barca dan dat Frenky wordt gespaard om voor drie of misschien 4 wedstrijdjes in de zomer te spelen

Ben benieuwd wie ze oproepen als vervanger van Frenkie en wellicht ook zelfs van Koopmeiners. Als die laatste ook wegvalt zou ik sws Maatsen oproepen, en dan moet er nog 1 middenvelder bij. Koeman heeft al aangegeven dat dit niet Timber, Wieffer of De Roon is want die zijn allen niet fit. Dan hou je niet meer zoveel over. Ik zit te denken aan Taylor (aub niet), Matusiwa, Clasie, Klaassen. Iemand nog andere (graag betere) opties?

10 juni 2024 om 23:34

Berghuis zou eventueel nog in beeld kunnen komen voor de plek van Koopmeiners. Je komt al gauw bij een hoop net niet namen uit met al die afwezigen inderdaad..

10 juni 2024 om 23:41

Donny lijkt me de beste optie

10 juni 2024 om 23:44

Bedoel je v/d Beek? Die heeft nauwelijks gespeeld bij Eintracht.

Heeft hij Pedri niet 70+ wedstrijden laten spelen in 1 seizoen?

10 juni 2024 om 23:40

Volgens mij waren het 90+ wedstrijden in een seizoen.

10 juni 2024 om 23:57

Het waren rond de 70. En dat was met twee eindtoernooien. Je kan niet eens 90 wedstrijden spelen in een seizoen haha

Zul je zien dat hij Clasie erbij haalt..

Hier zit vast ook wel oud zeer om naar Barcelona te refereren. Zo van, de club heeft iets gedaan en wij zitten er nu mee. Hij noemt ze niet eens bij naam, haha.

Frenkie wilde zelf allicht wel graag spelen tegen Real Madrid. Wie weet.

Speler is van Barcelona, Ronald. Niet van Oranje. Dus die club houdt geen rekening met het EK van Oranje. Heel veel clubs kijken nu al met angst en beven naar hun spelers, actief op het EK. Met al die overvolle speelschema's worden spelers gaandeweg het seizoen vaak te zwaar belast. Dus liggen blessures snel op de loer. Koopmeiners zou zo maar ook een slachtoffer kunnen zijn/worden.

Koopmeijers
Frenkie Wieffer

Had mijn ideale middenveld geweest… het kan verkeren

Mijn mening is dat ik geen mening heb omdat ik en waarschijnlijk vele van ons er niet genoeg vanaf weten. Het argument dat Barca Frenkie betaalt is een non argument omdat de vraag is of Barca hem heeft laten spelen terwijl hij eigenlijk niet fit genoeg was. Dezelfde vraag zou door Barca gesteld worden als hij gebleseerd was geworden bij het Nederlandse elftal.

Snap dat de gemiddelde Barca supportet boos word. Maar gezien de afgelopen 2/3 jaar met blesures in de selectie valt het wel op.

Sneu voor Frankie maar misschien is het geluk bij een ongeluk voor NL. Persoonlijk vind ik dat hij het spel vertraagd en te weinig gogme heeft.

Ik vind het niet erg.
Andere middenvelders zijn prima, in aanleg minder getalenteerd maar spelen niet iedere bal na een pirouette breed of achteruit.

Schouten, Veerman en Rijnders spelen de bal tenminste vaak vooruit.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren