Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Nederlanders zijn niet te stoppen in Stade de France: Toulouse verovert beker

Laatste update:

Toulouse heeft zaterdagavond op zéér overtuigende wijze ten koste van FC Nantes de Coupe de France veroverd: 1-5. Thijs Dallinga was voor rust met twee treffers van grote waarde voor de ploeg van trainer Philippe Montanier, die ook Branco van den Boomen en Stijn Spierings zag uitblinken. De middenvelders waren verantwoordelijk voor de assists bij de 0-1 en 0-2 van Logan Costa. In de slotfase maakte Zakaria Aboukhlal er met een schitterende pegel ook nog 1-5 van. Het is de eerste keer in zijn clubgeschiedenis dat Toulouse het Franse bekertoernooi wint.

Toulouse kende een absolute droomstart. In de vierde minuut schilderde Van den Boomen een hoekschop op het hoofd van Logan Costa, die feilloos raak kopte: 0-1. De wedstrijd was amper tien minuten oud toen Toulouse op 0-2 kwam en ook dit keer speelde Van den Boomen een belangrijke rol. Zijn vrije trap kwam uiteindelijk bij de tweede paal terecht bij Spierings, die uitstekend voorgaf en Costa de kans bood om zijn tweede van de avond binnen te koppen. Desondanks kreeg Nantes ogenblikken later een goede mogelijkheid om terug in de wedstrijd te komen. De ongedekte Mostafa Mohamed zag zijn schot richting de linkerhoek echter op het laatste moment onschadelijk worden gemaakt door een verdediger.

Het bleek een dure misser te zijn, want de eerstvolgende grote kans ging er aan de andere kant wel in. Gabriel Suazo had een schitterende pass met buitenkant rechts in huis op Dallinga, die koel bleef en Alban Lafont met een subtiel stiftje kansloos liet: 0-3. De droomavond van Toulouse werd na iets meer dan een half uur spelen nóg mooier. Farès Chaïbi zag zijn schot nog gekeerd worden door Lafont, die de bal niet goedweggewerkte en moest toezien hoe Dallinga simpel gebruik maakte van het cadeautje: 0-4.

Het eerste gevaar na rust kwam van Van den Boomen, die zijn voorzet via de handen van Lafont tegen de lat zag belanden. Aan de andere kant deed Andy Delort bijna iets aan de achterstand, ware het niet dat zijn kopbal net over vloog. 25 minuten voor tijd kreeg Dallinga zijn applauswissel. Vanaf de bank zag hij dat Nantes een kwartier voor tijd een strafschop kreeg na een overtreding van Rasmus Nicolaisen. Ludovic Blas liet Toulouse-goalie Kjetil Haug vervolgens kansloos: 1-4. Een comeback zat er echter nooit in en tien minuten voor tijd maakte Toulouse zelfs de vijfde van avond. Een vrije trap van Van den Boomen kon niet goed worden weggewerkt en daar maakte Aboukhlal met een heerlijke poeier vanaf randje zestien dankbaar gebruik van: 1-5.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

Wel echt leuk voor ze. Praktisch onbekend in de Nederlandse competities en nu sensaties in Frankrijk. Het kan verkeren.

29 april 2023 om 23:10

Inderdaad. Deze prijs op hun cv er bij verandert mogelijk ook het beeld bij koeman. Naar dallinga en vd boomen ben ik zelf ook wel erg benieuwd. Al moeten we de ligue 1 ook weer niet te groot gaan maken he

29 april 2023 om 23:37

Ligue 1 staat binnenkort onder de Eredivisie. We zijn nu spelers van, met alle respect, niveau Fortuna aan het hypen.

29 april 2023 om 23:46

Als vincent jansen geselecteerd werd kan Dallinga prima een keer komen proefdraaien.

29 april 2023 om 23:53

Niveau Fortuna, Ligue1 is van een hoger niveau dan de eredivisie. Straks roep je nog dat Feyenoord makkelijk wint van PSG. Ajax is op dit moment van het niveau Fortuna, maak je daar maar zorgen over.

30 april 2023 om 00:02

Alsof PSG met die geld koeien vergelijkbaar is met de rest van de Ligue 1 of eredivisie, top vergelijking. Over Ajax en Fortuna... Laat maar pfff

30 april 2023 om 00:12

@ myvision, dat is een beetje te kort door de bocht. Fysiek en verdedigend is de Franse competitie veel verder dan de onze. Als je daar als aanvaller rendeert is dat gewoon knap.

30 april 2023 om 00:17

Vd Boomen vs Taylor is echt wel een dingetje hoor. Franse competitie is veel en veel fysieker, gaat sneller en ja is gewoon beter. Fortuna hou op gast. Je snapt er niks van.

30 april 2023 om 07:40

Die gasten speelden laatst allemaal nog bij Eindhoven en de graafschap. Nu ze een beker winnen zijn het ineens nl elftal kandidaten? Ze staan dicht bij degradatie

30 april 2023 om 07:40

Feyenoord is momenteel van niveau Marseille/Roma. Dat is een prima niveau om op te acteren voor een club met zo'n lage begroting.

30 april 2023 om 07:42

Ze doen het toch al 2 seizoen prima.
Zeker dit seizoen als promovendus is gewoon knap.

Spelers kunnen zich toch ontwikkelen? Of is dat niet logisch in jouw ogen?

Dallinga deed het geweldig bii Excelsior, net als Wieffer. Je ziet hoe snel het kan gaan.

Vd Boomen liet in dr KKD ook vaak al zien bij een matige club als Eindhoven er bovenuit te steken.

30 april 2023 om 09:25

Taylor is de vervanger van Gravenberch die echt wel ondanks weinig speeltijd en criticasters een topper in wording is. Taylor is een bovenmodaal talent met fijne techniek en kan wat in de kleineruimte. Maar is evht minder dan Gravenberch. Dat fysieke geloof ik meteen. Maar ook hoe ajax na leegloop 1.0 Lille zoek speelde. Geen fortuna inderdaad maar vd Boomen is een leuke maar modale speler. Maar qua stats een geweldenaar.

30 april 2023 om 09:29

Inderdaad. Wanneer modale spelers onder goede trainers spelen met een goede tactiek en strategie gebeuren er leuke dingen. Neemt niet weg dat spelers opeens een stuk minder lijken buiten dat systeem of als ze de kar echt moeten trekken.

30 april 2023 om 12:27

@myvision

Ligue 1 voor het eerst onder de eredivisie straks, en waarschijnlijk duurt dat precies 1 seizoen, met wat we nu Europa in gaan sturen.

En dan nog. Heeft Fortuna de beker gewonnen, net zoals Toulouse?

30 april 2023 om 15:22

Fortuna staat ook gewoon 12e in de Eredivisie en een club als Fortuna kan prima de beker winnen ja, zie PEC een aantal jaar geleden.

29 april 2023 om 23:37

Voor hun zeker mooi, maar het zegt ook genoeg over de ligue 1 daar en de beker. Zelfs Aboukhlal blinkt daar uit.

29 april 2023 om 23:50

En Xavi Simons was een flop in de Ligue 1 en speelt nu de pannen van het dak in de Eredivisie. Zo lust ik er nog wel een paar.

29 april 2023 om 23:55

Een flop?

Even zijn leeftijd googelen. En daarna zijn concurrenten bij PSG van destijds googelen.

30 april 2023 om 00:00

Allez Paris had verwacht dat de coach van PSG Messi of Neymar liet banken omdat Xavi eraan kwam!

30 april 2023 om 00:02

Maar Simons heeft genoeg minuten gemaakt in de Ligue 1, en hij heeft geen één keer weten te overtuigen. Dat doet hij nu elke week wel in de Eredivisie. Spelers passen soms beter in de ene competitie dan in de andere competitie. Dat zegt verder niks over het niveau. De concurrentie bij PSG viel wel mee overigens, het middenveld is al jaren 3 keer niks. Paredes, Wijnaldum, Gueye, Danilo. Dat waren zijn grootste concurrenten.

30 april 2023 om 00:24

Danilo en Gueye noemen als concurrenten. Ik vind Paredes en Wijnaldum al een belachelijke vergelijking maar als Xavi op de plekken van Danilo en Gueye werd gezet is het niet raar dat die daar is geflopt

30 april 2023 om 00:33

Wat is daar belachelijk aan? Simons is een aanvallend ingestelde middenvelder van origine en Wijnaldum en Paredes zijn dat ook. Gueye en Danilo werden op papier op dezelfde positie gezet alleen dan met een wat meer defensieve rol. Maar dat waren ook gewoon directe concurrenten van Simons.

30 april 2023 om 01:50

Maar niet te vergeten blinkt hij ook uit tegen Ajax, Arsenal, Feyenoord. Ploegen die je met Marseille kan vergelijken. PSG is nog net een stapje te hoog. Maar als Xavi zo door gaat is het echt geen schande dat hij over 2/3 jaar mee kan met dat niveau.

Gefeliciteerd mannen! Leuk om te zien dat die Nederlanders het goed doen in Frankrijk

Leuk voor ze, zolang koeman er zit zullen spelers als Taylor de voorkeur krijgen boven ze. Jammer maar waar.

29 april 2023 om 23:03

Elke keer dat gejank om Taylor pfff. Er is nog altijd een verschil tussen middenmoot Frankrijk en (sub)top eredivisie..

29 april 2023 om 23:04

Dat is jou beredenering om deze mannen niet te selecteren? Omdat een Taylor zwaar teleurstellend speelt maar bij ajax speelt? Door mensen als jij wint Nederland niks op toernooien met deze instelling.

29 april 2023 om 23:05

Er is ook nogal een verschil tussen elke week bepalend zijn of elke week falen

29 april 2023 om 23:08

Ja, elke keer dat gejank om Taylor, en zolang hij zo blijft presteren gaat dat niet veranderen. Is niveau RKC of N.E.C., maar heeft blijkbaar over veel mensen belastende info ofzo want hij wordt steeds opgesteld in wedstrijden ver boven zijn niveau.

29 april 2023 om 23:09

En door mensen als jij komen we niet eens op eindtoernooien omdat je random spelers van de nummer 12 van de Franse competitie, die binnenkort ook onder de Nederlandse competitie staat, per definitie beter vindt dan een speler van de Nederlandse top.

29 april 2023 om 23:13

Volgens jullie logica moeten spelers als dalen blind opgeroepen worden omdat ze bij een Bayern zitten. Om moe van te worden, zelfde met van dijk presteert 1.5 jaar niks. Botman en ake die in bloedvorm zijn gewoon links laten liggen. Hoorde niemand wat zegge over noppert op het wk die bij Heerenveen zit, niemand riep Waarom flekken nie meegenomen werd. Kansloos.

29 april 2023 om 23:33

Met Robben, Sneijder en RVP lukte het niet, succes met Thijs, Stijn en Branco... Bij hun clubs in eredivisie niet waar kunnen maken, in KKD ontwikkeld tot aardige spelers en nu moeten ze het Nederlandse voetbal redden?

29 april 2023 om 23:36

Je moet de kwaliteit afwegen, een Blind op de bank bij Bayern kan nog altijd beter zijn dan een andere linksback die wekelijks speelt en minder ervaring heeft. Daarom wordt je bondscoach, omdat je met jouw ervaring hierin de beste keuze dient te maken..

29 april 2023 om 23:37

Waarom specifiek weer Taylor dan? Lijkt een obsessie voor sommigen. Dat terwijl spelers als Klaassen er ook gewoon bij zitten die veel slechter is.

29 april 2023 om 23:40

“Elke week”. Sowieso is Toulouse wisselvallig en zijn deze spelers niet elke week bepalend, wel vrij consistent. Taylor speelt zeker niet elke week dramatisch. Hij is wisselvallig, maar speelt nog altijd genoeg goede wedstrijden (Feyenoord uit beker, Sparta thuis, Go Ahead uit, ook tegen PSV was hij de enige middenvelder die initiatief nam). Er kan zo goed overdreven worden. Zoals iemand anders al zei, altijd weer dat gezeik op Taylor terwijl jongens als Klaassen ook bij het NL elftal zitten. Die is dit seizoen nog veel slechter.

29 april 2023 om 23:41

@gekkegerrit94 Waarom kon hij dan wel goed spelen tegen Feyenoord uit in de beker? En hij was de enige tegen PSV op het middenveld die nog aardige dingen liet zien, buiten een paar slechte passes. Waarom heb je het niet over Klaassen dan die veel slechter speelt? Oh nee, die werkt zo lekker hard. Ook weer lekker niveau RKC, NEC benoemen, lekker geloofwaardig haha

29 april 2023 om 23:50

Klaasen Taylor koopmeiners allemaal 1 pot nat presteren ondermaats nationaal als internationaal. Ipv experimenteren met de nations league nee elke wedstrijd hetzelfde liedje, en dan einde van toernooi huilen wanneer het niks is geworden en dan zeiken op de zelfde spelers.

29 april 2023 om 23:58

Myvision

Jou mening slaat echt nergens op, en je verkondigd het als een feit, Dallinga en van der Boomen doen het gewoon uitstekend in Ligue1, je kijkt nooit naar Ligue1 dat is wel duidelijk en je probeert te stellen dat als je bij Ajax speelt dat je automatisch beter bent (ook als je uit vorm bent, Taylor) dan spelers uit de middenmoot van Ligue1. De Ligue1 is gewoon sterker dan de eredivisie, ik neem de mening van Peter Bosz serieuzer dan iemand die door een Ajax bril kijkt en praat alsof die alles weet, maar je weet niks

30 april 2023 om 00:05

Moet zeggen dat Taylor op dit moment natuurlijk niks te zoeken heeft bij Oranje. Maar er is wel echt een hetze gaande tegen een jongen van net 20 jaar. Hij kan er ook weinig aan doen dat hij wordt opgeroepen toch? Los van het feit dat hij het niveau niet heeft. Spelers als Klaasen zijn 30 en die laten zien dat ze het sowieso niet gaan redden..

30 april 2023 om 00:08

Niemand neemt het Taylor kwalijk, ik heb het over koeman die selecteert met z'n vriendjespolitiek, dan heb je die ajacied die het liefst heel ajax in het Nederlands elftal wilt. Verbaasd me niks dat Nederland nooit wat gewonnen heeft.

30 april 2023 om 00:20

Koopmeiners? Speelt gewoon sterk bij Atalanta. Heeft nooit over langere periode de kans gekregen bij NL elftal, zou ik niet afschrijven. En Klaassen presteert veruit het slechtste van deze 3 terwijl hij de meeste ervaring heeft. Taylor hoeft van mij overigens nog niet bij het NL elftal.

30 april 2023 om 00:24

Ik vind Taylor niet persé uit vorm (wel wisselvallig, ene keer sterk ene keer wat minder), maar hij hoort sowieso nog niet bij het Nederlands Elftal te zitten.

29 april 2023 om 23:07

Ja, want als Nederlanders van de nummer 12 in Frankrijk van de nummer 16 in Frankrijk winnen moeten ze direct de voorkeur krijgen boven iedere Ajacied. Doodvermoeiend.

29 april 2023 om 23:10

Het gaat niet alleen om deze wedstrijd. Dallinga en Van Den Bomen bijvoorbeeld doen het al het hele seizoen uitstekend. Dan is het toch niet heel raar dat mensen hun liever op die plek zien in het Nederlands elftal dan spelers die zwaar uit vorm zijn?

29 april 2023 om 23:13

Ik vind de competitie belabberd en de clubs waar ze excelleren staan in het rechterrijtje, dus ik zou niet zo goed weten waarom ze per se de voorkeur moeten krijgen boven talenten van onze topclubs? Onze topclubs verschalken al jaren de Franse top. Laat Dallinga en Van den Bomen eerst bij (sub)top belanden van Frankrijk of anders Nederland.

29 april 2023 om 23:19

Dat Dallinga en Van Den Bomen zulke statistieken kunnen afleggen bij een club in de middenmoot maakt het toch juist des te knapper? Voor een speler van PSG of Marseille is het veel makkelijker om zulke statistieken te hebben. Misschien is de top in Frankrijk niet zo geweldig, maar ik blijf erbij dat het in de breedte een veel sterkere competitie is dan de Eredivisie. 13-0 als uitslag zal je niet snel zien in de Ligue 1. Ploegen zo zwak als Cambuur of Groningen(momenteel) zal je in de Franse competitie niet zien.

29 april 2023 om 23:31

Naja als Nick Olij een reddingspercentage van 85% heeft en Pasveer had er een van 60% op drie schoten maar die wordt wel geselecteerd voor het Nederlands elftal, dan blijven zulke discussies wel relevant mijn inziens

29 april 2023 om 23:32

Het is zeker knap, maar dan is een eerste stap naar subtop/top toch logisch om daarna pas in aanmerking te komen voor Oranje? In Nederland komt een 13-0 ook alleen voor als de topclubs echt totaal kunnen domineren, dit jaar verliest de top 3 best vaak punten tegen degradatiekandidaten.

29 april 2023 om 23:38

Je bedoelt de nummer 2 en 3. Als Dallinga een overstap maakt na de PL wordt hij na 3 wedstrijden wel opgeroepen. Je kunt deze spelers toch meenemen in de voorselectie en mee laten trainen om hun niveau te bekijken tijdens de trainingen.

29 april 2023 om 23:41

Ze moeten zeker een stap maken, maar het lijkt mij in ieder geval vrij duidelijk dat er nu een paar spelers bij zitten die het totaal niet verdienen om in Oranje te spelen. Wat mij betreft veel logischer om spelers de kans te geven die in vorm zijn bij een mindere club, dan spelers die bij topploegen spelen en hopeloos uit vorm zijn.

29 april 2023 om 23:45

Ja, mv010, de nummers 2 en 3 verspelen daadwerkelijk punten en de koploper verslaat ze met de grootst mogelijke moeite en zal zwijgen over de bijkomende rode kaartjes 😉 Uitslagen als 13-0 komen dit seizoen in ieder geval niet voor.

29 april 2023 om 23:52

Myvision, dan moet je nagaan als ze het bij een toulouse supergoed doen. Dan verwacht je toch dat ze het juist goed doen in het Nederlands elftal met meer ervaring en betere spelers om hun heen? Je selecteert op vorm en niet als koeman vriendjespolitiek.

30 april 2023 om 00:04

Myvision

Wanneer heeft Ajax voor het laatst PSG verslagen dan? Ajax is Conference League niveau op dit moment, ik zeg nergens dat hun in het Nederlands elftal horen maar hoe jij denigrerend praat over de Ligue1 is stuitend. Maar alle teams zijn natuurlijk beter dan de hele Ligue1.

30 april 2023 om 00:11

Het gaat er toch om dat je ze verslaat. Net of 13-0 ieder jaar voorkomt in de ED. Je kunt toch niet ontkennen dat wat Dallinga laat zien vanuit de kkd naar Ligue 1 ontzettend knap is. Daarnaast is er niet veel concurrentie op zijn positie. Nu wordt een speler geselecteerd op basis van zijn transfersom die niet eens in staat is om 45ste te spelen.

30 april 2023 om 00:22

En dan nog? Alsof we met Dallinga en Vd Boomen ineens een heerlijk voetballende ploeg worden die kans maakt op het EK.

Dit gehype van middelmaat komt voort uit de armoede die momenteel op het middenveld heerst. In 2007 had geen haan naar ze gekraaid.

30 april 2023 om 00:32

Lekker doorballen met niveau klaassen en Taylor die tegen frankrijk na 30min gewisseld werd. Ook grootse succes gebleken op het wk.

30 april 2023 om 00:42

Ooit gehoord van het spreekwoord lood om oud ijzer? Onder van Van Basten hadden we tenminste nog discussies over het wel of niet meenemen van van Bommel en Seedorf.

Van mij mogen ze opgeroepen worden hoor, maar je denkt toch serieus niet dat we dan ineens een betere ploeg worden? Ook met Vd Boomen waren we net zo hard weggetikt in Frankrijk.

Taylor is nu een makkelijke godwin in elke discussie. Je vergeet natuurlijk te vermelden dat hij noodgedwongen speelde omdat De Jong, Koopmeiners en Wieffer niet fit waren en Taylor daardoor speelde.

Je kletst dus maar wat eigenlijk.

30 april 2023 om 00:55

Je kan ook gewoon zegge dat koeman geen kijk heeft naar de ligue 1 en alleen zijn vrienden selecteert. Als je dat niet ziet moet je wel echt beter je best doen.

30 april 2023 om 02:29

Alsof we in 2007 zulke helden op het middenveld hadden. Ja leuk we hadden van der Vaart, Sneijder, van Bommel en half Seedorf als paradepaardjes, maar er liep ook een hoop relatieve middelmaat: Orlando Engelaar, Demy de Zeeuw, Denny Landzaat, David Mendes da Silva. Je kan me niet vertellen dat deze lui een klasse beter waren dan het niveau wat een Branco van der Boomen bij Toulouse dit jaar haalt.

30 april 2023 om 05:41

heeft niets met Koeman te maken. Van Gaal selecteerde Taylor ook.

30 april 2023 om 08:55

Lol altijd Taylor die wordt genoemd, vergeet ook Wieffer dan niet. Oh wat was hij goed tegen Gibraltar haha

29 april 2023 om 23:11

Je weet dat de Franse competitie over een paar maanden onder de Nederlandse staat? Je vindt dat een Nederlandse speler van een, met alle respect RKC van Frankrijk, per se moet worden geselecteerd?

29 april 2023 om 23:38

Ik geloof niet dat dat de tendens is. Wel vragen velen zich af waarom een speler die al een jaar nauwelijks presteert maar bij een topclub onder contract staat wel opgeroepen moet worden. We moeten het niveau niet overdrijven maar de cijfers van vdBoomen zijn indrukwekkend en zijn vorm ook.

29 april 2023 om 23:42

Van mij mogen Wijnaldum, Van Dijk en desnoods Depay inderdaad ook weleens gepasseerd worden maar niet door spelers van het Fortuna van Frankrijk.

30 april 2023 om 00:07

Blijf jezelf wijsmaken dat de Nederlandse competitie over het geheel van een hoger niveau is dan de Ligue1, laat zien dat je nooit wedstrijden kijkt, en spelers vergelijkt met RKC, om je punt te maken

30 april 2023 om 00:10

Ja dus? Wat zegt zo lijst nou. Zet PSG in de conference league en ze halen meer punten dan alle Nederlandse clubs samen. Doe eens je gekleurde Nederlandse bril af.

30 april 2023 om 00:24

Ja en PSG wordt elk jaar met twee vingers in de neus kampioen… Financieel en sportief niet representatief voor de overige 19 teams uit de Ligue 1

30 april 2023 om 08:30

Ja die moeten opgeroepen worden omdat ze zich behoorlijk ontwikkelen en ik ben van mening dat Wijnaldum zijn tijd voorbij is en een stuk of 5 a 6 spelers wel een signaal mogen krijgen dat ze ondermaats presteren.

Denk hierbij aan Bergwijn, Taylor, Klaassen, Depay en Wijnaldum.

Ook is duidelijk dat je niet verder komt met De Roon in de basis dus geef die van de Boomen eens de kans.

Koeman negeert ook die back van Leverkussen die bij veel topclubs op het lijstje staat, dit komt omdat Koeman altijd terugvalt op de bekende namen jammer genoeg.

Kijk naar België, die spelen weer onbevangen omdat de oude garde weg is en nieuwe talenten de kans krijgen.

je kan veel zeggen over het niveau van ligue vergeleken met eredivisie, en over toulouse dat het geen top club is.
maar als spelers als dallinga, spierings en van den boomen in vorm zijn... zou het toch gewoon een toevoeging kunnen zijn voor het nederlands elftal, vooral op posities waar we uit vorm mensen momenteel hebben... maar goed dat is mijn mening

29 april 2023 om 23:04

Als dit onze nieuwe helden in het Nederlands elftal worden, kunnen we net zo goed kappen met het team..

29 april 2023 om 23:09

Inderdaad. Spelen een leuk seizoen bij een middenmoter in Frankrijk. Nu moeten ze bij Oranje. Kom op jongens, we moeten toch hoger mikken dan dit?

29 april 2023 om 23:29

Hoger in de zin van? Leg mij eens uit wie er wel op hun plaats moet spelen in NL? We hebben een oke eerste 11 maar de rest van de selectie bestaat uit kontmaatjes van ons Koeman en dergelijke

29 april 2023 om 23:33

@oenieboy, we roepen toch ook spelers bij de top 3 op na een leuk seizoen, in een veilige vertrouwde omgeving? Heb liever deze gasten hoor..

30 april 2023 om 07:58

Dat de top 3 te snel wordt opgeroepen is ook een feit. Kijk naar Wieffer bijvoorbeeld. Dan zou ik eerder Reijnders een kans geven.

Toulouse is een promovendus die nu van een degradant de beker heeft gewonnen. Ik snap dat we in deze magere tijden hoop vestigen op voor vele onbekenden, maar we gaan toch ook niet de beste spelers van RKC (Kramer bijv) selecteren?

30 april 2023 om 08:48

Niet helemaal eerlijk om ze alle 3 over 1 kam te scheren. Vd Boomen en Spierings zijn geen jonge spelers meer, maar Dallinga wel. Laatstgenoemde is juist een jonge spits die laat zien de stap van KKD naar Ligue 1 goed aan te kunnen en potentie toont voor meer. Gezien de keuzes voorin zijn dat juist spelers die je uit wilt testen voor de toekomst.

30 april 2023 om 09:20

Ben ik met je eens. Voornamelijk omdat er net twee spitsen hebben afgezegd. Maar een Spierings en VD Boomen hebben we lang genoeg gezien om te zeggen dat dit geen middenvelders voor Oranje zijn.

Eerlijk is eerlijk. De bondscoach mag en kan deze mannen niet langer meer negeren. Geef ze in ieder geval een plaats in de voorselectie.

29 april 2023 om 23:22

Hoezo? Volgens die logica zouden de uitblinkers van een Sparta, NEC of RKC het eerder verdienen trouwens. Die spelers presteren goed bij teams die in het linker rijtje eindigen van een competitie die op gelijke hoogte staat met de Franse.

Toulouse staat maar 12e en speelde vorig jaar nog een niveau lager. Zullen we alle uitblinkers van een RKC dus ook maar selecteren?

29 april 2023 om 23:27

Als Messi Nantes had verslag met FC geld dan was het alle hulde aan Messi en ballon dor zoveel blablabla. Deze mannen kunnen een bijdrage leveren aan het NL elftal en spelen bijvoorbeeld bergwijn weghorst en tayler uit de selectie met deze vorm

30 april 2023 om 09:28

Maar 12e? Zoals je zelf al aangeeft speelde Toulouse vorig seizoen Ligue 2. En dan de Beker winnen, bijzonder knappe prestatie

Gefeliciteerd Toulouse, super knap van de dutchies!

Morgen voor de zoveelste keer Hans Kaay, Feyenoord heeft Dalinga laten lopen en niet opgehaald bij Excelsior, net zoals Schouten en Dumfries bij Sparta

29 april 2023 om 23:06

Inderdaad alsof de topclubs in NL 80 spelers hadden moeten halen met dat beperkte ESPN geld..

30 april 2023 om 09:30

Hij heeft toch gelijk?

30 april 2023 om 12:46

Wie Hans? Nee..

Hulde aan Dallinga, en de rest! Was de eredivisie al ontstegen zo te zien! Lekker man!

29 april 2023 om 23:14

Speelde kkd met excelsior!
Maar toch prima seizoen voor hem in frankrijk

29 april 2023 om 23:17

Daarom, hij slaat de eredivisie gelijk over!

29 april 2023 om 23:23

Heeft eredivisie met Groningen gespeeld maar Groningen vond hem niet goed genoeg

29 april 2023 om 23:34

Hij slaat de Eredivisie over? De Ligue 1 is een mooie tussenstap voor de (sub)top Eredivisie bedoel je denk ik? Volgend jaar staat Eredivisie boven Ligue 1.

30 april 2023 om 08:06

Eredivisie is gewoon de 6de of 7de competitie van europa. Doen nu een aantal jaren extreem goed mede ook door 1 supergoed jaar van ajax en nu de conference league bestaat. Wil je deze plek volhouden moeten jaarlijks alle clubs overwinteren en ook de 8ste finales overleven. Dat zie ik niet snel gebeuren. Elk jaar zo consequent blijven presteren is voor nl clubs best lastig. Vallen altijd wel wat clubs door de mand wuropees en dat isnlogisch als je geen volledige selecties beschikbaar heb voordat de voorrondes beginnen. Elk jaar moet bouwen aan een nieuw team zoals wij nl clubs moeten doen.

30 april 2023 om 11:58

Hoor iedereen nu de coëfficiënten erbij halen dan😂

Toulouse was on fire! Jammer inderdaad dat Koeman ze maar blijft negeren. Dallinga pas 22 jaar en zowel Excelsior als Toulouse al gedragen.

Jammer dat we in de Nations League al in de toernooi modus moeten, en qua EK kwalificatie heb je met Griekenland en Ierland ook niet veel speling. Ik zou het liefste Van den Boomen en Dallinga eens uitproberen (en ook Flemming bijvoorbeeld, die positie is zo dun bezet). Oranje moet ververst worden.

Tijd dat Ronald Koeman ook daar eens gaat kijken. Zeker gezien we krap zitten in goede spitsen

Toch absurd eigenlijk, dat dit soort spelers vaak worden genegeerd bij Oranja.

Schouten, vd Boomen, Dallinga laten al het hele seizoen zien sterkhouders te zijn bij hun clubs.

Maar nee, wij houden vast aan Brobbey (wisselspeler bij de nr 3 van NL), Klaassen en Taylor

Taylor die sowieso misschien pas 2 goede wedstrijden heeft gespeeld.

Volgende sessie de volgende middenvelders oproepen: Wieffer, Koopmeiners, Schouten, Veerman, Vd Boomen, Berghuis, de Jong.

Ja qua namen is het wellicht niet veel. Maar dit is beter dan namen als de Roon, Klaassen & Taylor.

30 april 2023 om 11:05

Simons zou ik op 10 zetten. Is daar wel een klasse beter dan Berghuis als 10. Koopmeiners en De Jong erachter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren