Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Geertruida en Timber spelen hoofdrol in heerlijke opwarmvideo van Feyenoord

Laatste update:

Social media vormen anno 2023 een hoeksteen van de samenleving. Topspelers als Lionel Messi, Memphis Depay en Cristiano Ronaldo, maar ook clubs uit binnen- en buitenland geven (bijna) dagelijks via Instagram, Twitter of andere internetkanalen een inkijkje in het reilen en zeilen. Bijzondere voetbalmomenten gaan bovendien razendsnel de hele planeet over. Voetbalzone zet de gekste, mooiste en opvallendste posts op social media in de rubriek VZ Social op een rijtje.

Rotterdam maakt zich langzaam op voor de terugkeer van Feyenoord in de Champions League, na zes jaar afwezigheid in het miljardenbal. Dinsdagavond komt de regerend landskampioen in actie tegen Celtic en om dat te vieren deelt het mediateam een heerlijke opwarmvideo. In de video refereert Feyenoord aan de succesvolle Europese campagnes in de afgelopen twee seizoenen, terwijl ook prominente selectieleden als John de Wolf, Lutsharel Geertruida en Quinten Timber hun gezicht laten zien. “Now we’re here”, is het bijschrift van de Stadionclub, gevolgd door de kenmerkende hashtag #MakingMemories.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Niet echt handig om donkere kleding aan te trekken. Maar leuk filmpje nou nog winnen.

19 september 2023 om 10:30

Pipo wat maakt de kleding nou uit? 🤦🏾‍♂️ Leuk filmpje.

19 september 2023 om 10:54

Lijkt eerder filmpje van H&M met die jasjes zo.

19 september 2023 om 12:05

Hahahaha was het eerste waar ik ook aan dacht

Achja dit soort filmpjes horen er nou eenmaal bij, vond het zelf geen kippenvel filmpje, maar mijn clubje speelt dan ook niet vanavond (helaas)

Succes Feyenoord

Mooi gedaan! Geniet van de CL en veel succes Feyenoord en Het Legioen!

Deze vind ik wel erg afgekeken van de Amsterdamse rivaal. En die filmpjes zijn vaak inhoudelijk een stuk sterker. Dat kan toch beter denk ik, hou het gewoon lekker Rotterdams dan zit je altijd goed. Past beter bij de club.

Maak Nederland trots vanavond Feyenoord! Celtic moet te pakken zijn.

19 september 2023 om 10:31

De Amsterdamse rivaal heeft ook jarenlang ervaring met de CL en alles daaromheen. Wij komen net weer kijken Hopelijk doen ze het over enkele jaren beter, dat wil zeggen dat we nog in de CL actief zijn

19 september 2023 om 10:33

En daarom kun je beter gewoon zelf iets sterks verzinnen ipv iets na te doen wat je niet helemaal begrijpt.

19 september 2023 om 10:36

Waarom moet alles helemaal vernieuwend zijn? En denk je dat Ajax de eerste was met een dergelijk filmpje of zijn er andere clubs die er eerder mee waren?

19 september 2023 om 10:39

Wel benieuwd naar het Europe league filmpje van Ajax, misschien dat ze dat weer van ons af kunnen kijken

19 september 2023 om 10:42

Je zegt net zelf dat Feyenoord dit niet beheerst omdat ze niet gewend zijn aan de CL (bijzondere conclusie want ik heb weleens mooiere videos van jullie voorbij zien komen). Ik snap niet waarom je die videos na moet gaan doen en constateer dat het inhoudelijk ook niet veel soeps is. Vind ik jammer voor jullie want het is een schitterend moment en dat verdient een mooier en ‘Rotterdamser’ filmpje vind ik.

19 september 2023 om 10:52

Ik denk eerlijk gezegd wel dat Ajax media zeer toonaangevend is in Europa ja. Neemt niet weg dat Feyenoord, zeker op dit moment, ook lekker slagen moet gaan slaan op dat gebied. Heerlijk altijd voor de supporters.

19 september 2023 om 10:56

Gewoon beter goed gejat dan slecht verzonnen dan denk ik?

Maakt mij allemaal niet zo heel erg veel uit eerlijk gezegd. Vind het veel belangrijker dat ze Celtic vanavond een mooie oorwassing geven en dit CL seizoen sterk beginnen en wat zelfvertrouwen tanken naar de volgende pot toe.

19 september 2023 om 10:32

Hoe je van iets totaal anders toch weer een linkje wilt leggen naar Ajax, totaal onzinnig.

19 september 2023 om 10:34

Totaal anders? Kijk even de presentatie video van het derde tenue van Ajax dit jaar en blijf volhouden dat je de associatie niet snapt..

19 september 2023 om 11:08

Eens, het is tof om een filmpje te maken en het kan alles zijn, maar het is net iets dat sick veel op het diamanten filmpje van Ajax lijkt (vond die ook niet fantastisch). Vind trouwens de muziek in deze van Feyenoord wel heel tof.

19 september 2023 om 10:34

Dacht ik ook al haha. Had ook iets meer van trots van Rotterdam verwacht ofzo. Maar dit lijkt net een scène uit mocro maffia. Hoop dat ze wel gewoon winnen vanavond.

19 september 2023 om 10:37

Tja…. Je kunt natuurlijk niet overal in excelleren…. Het is een leuk filmpje en dat ze dat in Amsterdam dan beter kunnen, het zij zo….

19 september 2023 om 10:39

Dat heeft niet zo veel met Amsterdam te maken hoor, dat is gewoon een ander mediateam die dat soort videos beter kan maken. Daarom denk ik dat je beter gewoon een mooie ode aan Rotterdam met wat lef erin kan maken dan zo’n slap aftreksel van wat de rivaal doet. Maar dat is mijn mening.

19 september 2023 om 10:43

Dacht wellicht oude beelden van de Finale tegen Celtic in een nieuw jasje beetje warm maken op die manier ipv dit maar goed ik zit niet in een media team.

19 september 2023 om 10:47

Ja dat kan idd. Enfin, dit is wat er ligt en daar moeten we het mee doen. Benieuwd of en wat PSV gaat brengen.

19 september 2023 om 10:48

@jtjevtt
Je reageert nogal vaak overal.
Misschien kun je toevoegen dat jij vind dat ze het bij Ajax beter doen. Daarnaast hoeveel azijn heb je gehad bij het ontbijt dat je zo negatief doet?

19 september 2023 om 10:59

@supercapo - i.t.t. vele anderen is JtjeVtt altijd respectvol en zijn z'n posts onderbouwd, ongeacht over welke club hij praat. Wees blij met zo'n toevoeging op VZ i.p.v. de vele jankballen die willen provoceren of simpelweg niet luisteren naar redenatie.

19 september 2023 om 10:43

Ik dacht precies het zelfde toen ik alleen al die kofferbak zag , zonde maarja op zich een ok filmpje, maar misschien omdat ik Ajacied ben en door een Ajax-bril kijk vond ik het filmpje niet super ofzo.

19 september 2023 om 10:54

Als Feyenoord met dit filmpje eerst kwam, dan had ik er nog wel iets in gezien. Echter wetende dat het echt zwaar afgekeken is uit Amsterdam, vind ik het nog slecht gedaan ook. Is er dan niemand die zegt: dit idee lijkt een beetje op die van een andere club...

Los daarvan vind ik het wel goed dat het mediateam van zowel Feyenoord als PSV wat meer hiermee doet. Heeft toch een bereik. Jammer dat het niet iets origineels was ditmaal, zoals met dat koor.

19 september 2023 om 10:58

Gaat het om het feit dat van Ajax afgekeken zou zijn dat er een filmpje voorafgaand aan de wedstrijd gemaakt wordt, of om de inhoud van het filmpje? Want dat maken van video's gebeurt al sinds jaar en dag door heel veel voetbalclubs en niet alleen door Ajax.

19 september 2023 om 11:04

Het gaat over de inhoud, ik kan je aanraden het presentatie filmpje van het derde tenue van Ajax van dit jaar even te bekijken dan snap je denk ik wel wat ik bedoel. Dat ze een video plaatsen nu vind ik juist mooi en logisch, maar had zelf graag meer originaliteit gezien.

19 september 2023 om 12:11

Ah ja ik heb die video niet gezien van de presentatie van t derde shirt. Ik zal ze eens naast elkaar gaan leggen.

19 september 2023 om 11:11

Ajacied die zich zorgen maakt om de originaliteit van een Feyenoord filmpje? Ach de marketing is bezig ermee, anders kan je er solliciteren?

Ik kan niet wachten CL met een goed team. Lets begin, kameraden tot vanavond!

19 september 2023 om 11:18

Ik maak me geen zorgen, ik deel mijn mening. Dat is waar deze commentaar sectie voor gemaakt is toch?

Ik heb een prima baan, beetje denigrerende opmerking vind je niet? Lijkt me wat onnodig ook.

Geniet van vanavond! Ik hoop dat Feyenoord en PSV ver komen in de CL dit jaar.

19 september 2023 om 11:50

Klopt daarom geef ik ook een mening.

Het is maar waar je meer aandacht aangeeft. Denigrerende opmerking? Hoezo ik zeg alleen als je het beter kan/weet dan moet je maar gaan solliciteren daar. Het is maar hoe jij ernaar kijkt.

Thanks, dat hoop ik voor elke Nederlandse club. Dat we ver komen en punten gaan pakken.

19 september 2023 om 12:10

Maar Mr_knowledge, wat vind je eigenlijk van de video? Daar gaat dit topic over toch? Daar heb ik je mening niet over kunnen ontdekken, je hebt het alleen maar over wat je van mij vindt.

Ik moet je bekennen dat ik ondanks de natuurlijke rivaliteit ergens wel kan genieten van Feyenoord als club. Zou het leuk vinden als ze hun eigen media identiteit weten te ontwikkelen, zoals Ajax dat ook al succesvol heeft gedaan. Ik werk zelf binnen de media, vandaar dat het mij extra opvalt. Overigens werd het filmpje hier ook al in een werkapp gegooid met de opmerking: "feyenoord doet Ajax na." notabene door een FC Groningen fan. De overeenkomsten zijn moeilijk te ontkennen geloof ik.

Op een mooie Rotterdamse heksenketel vanavond!

19 september 2023 om 14:33

Ik heb geen ajax video of wat dan ook gezien. Dus ik vind dit filmpje gewoon geweldig, kippenvel (dat komt ook door mijn voorkeur). Dit is een discussieplatform, waar je binnen de grenzen gewoon normaal kunt discussiëren volgens mij?

En welke media identiteit feyenoord moet uitstralen, vind ik gewoon (persoonlijk) iets te onnodige IETS te creëren.

19 september 2023 om 11:31

Waarschijnlijk heb je de eerdere filmpjes gemist waaruit bepaalde aspecten zijn meegenomen. Denk aan de jas vol plakkaten en de oude auto, dit is allemaal al eerder te zien geweest. Ik snap je verwijzing van de speldjes naar de diamanten met namen, maar het verschil is voor mij duidelijk. Heb je gezien wat de speldjes zijn? Ik zie juist een Rotterdams-karakter

19 september 2023 om 12:16

Die videos heb ik inderdaad gemist, misschien dat dat meer context zou geven. Toch denk ik dat je als groot media merk een video zou moeten kunnen produceren die op zich zelf staand ook goed werkt. En je kunt mij niet wijs maken dat niemand heeft gezien dat de video wel erg veel overeenkomsten heeft met die van Ajax. Voor zo'n speciaal moment had ik wel wat meer verwacht.

Als Feyenoord nou een schitterend seizoen gaat draaien in de CL (wat ik absoluut hoop voor jullie) dan wil je graag terugkijken naar een beest van een video. Dat mis ik hier persoonlijk. Maar hopelijk komen er nog genoeg kansen om een strakker filmpje neer te zetten, misschien een opwarming voor de finale als het allemaal even meezit

19 september 2023 om 12:38

Je slaat de spijker op zijn kop.

19 september 2023 om 19:02

Kunnen ze in Amsterdam toch nog iets sterkers! Gefeliciteerd.

Komt wel goed met Feyenoord verwacht ik. Spelen sowieso steeds beter en beter. Die winnen vanavond wel. Gok 4-0.

19 september 2023 om 10:31

Winst geloof ik ook wel in, maar 4-0 is wat gortig. 2-1 ga ik voor

19 september 2023 om 10:32

Ik ben er nog niet zo zeker van. We spelen goed de laatste weken, maar dit is toch weer een tegenstander van een ander niveau.
Daarbij kregen we afgelopen zondag en twee weken daarvoor ook te simpel 2 goals tegen.
Hoop op een overwinning, maar verwacht een krappe overwinning.

19 september 2023 om 10:39

Enige wat vanavond tegen je kan werken zijn CL-zenuwen. Hoop dat de jongens het hoofd rustig en koel houden. Succes Feyenoord

19 september 2023 om 10:50

Thanks, jullie ook succes morgen!

19 september 2023 om 12:39

Celtic heeft een goede aanval hoor. Zo makkelijk gaat het niet worden.

Ik denk dat het voor weinig clubs echt fijn is om uit in de Kuip te moeten spelen. Feyenoord blijft gewoon echt een rot team. Tuurlijk gaan de grotere clubs er wel overheen, maar Lazio en Celtic zijn echt niet blij met Feyenoord. Atletico acht ik wel het beste.

19 september 2023 om 10:50

Leipzich wilde graag Feyenoord, wat zou ik graag die club treffen in een eventuele volgende ronde.

Ik denk dat Feyenoord van Celtic thuis gewoon kan winnen. Lazio uit en Atletico uit worden lastig. Thuis kun je daar punten tegen pakken als alles goed gaat. Uit Celtic is een 50/50 wedstrijd denk ik

19 september 2023 om 11:22

@supercapo doel je op het filmpje? Dat was RB Salzburg toch?

19 september 2023 om 11:42

Ik wist dat het een RB was, maar die inderdaad

Ja sorry maar ik schoot gewoon in de lach toen ik die 2 spelers met al die pinnetjes op hun jasje zag staan. Kan er niets aan doen. Ze doen wel hun best en een leuke opbouw zat er in en dan dat einde…
Mediateam moet nog even oefenen maar er zit potentie in, dat wel.
Maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de overwinning. Go Feyenoord!

19 september 2023 om 10:58

De Jasjes met al die speldjes zien er inderdaad niet uit

Hahahah erg matig dit.. Wat is precies de clue?

Er is in ieder geval nog een ding waar Ajax beter in is! 😅

Reageer