Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord presenteert tweede aanwinst van de dag: ‘Een groot talent’

Laatste update:

Feyenoord heeft de komst van Karim Dermane dinsdagavond officieel bevestigd. De achttienjarige jeugdinternational van Togo komt per direct over van de Planète Foot Académie in Lomé, de hoofdstad van Togo. Hij heeft zich tot medio 2026 verbonden aan de Rotterdammers. De interesse in Dermane kwam eind vorig jaar naar buiten: de middenvelder stond al enige tijd op de lijstjes van de scouts van Feyenoord.

Het talent liep al eens stage op Varkenoord en de technische leiding was destijds onder de indruk van de 'stormachtige ontwikkeling' die hij doormaakte in een kort tijdsbestek. Onder meer in een oefenduel met Werder Bremen liet hij een sterke indruk achter. Technisch directeur Frank Arnesen is dan ook blij met de transfer. "We zien in Dermane een groot talent waarvan de verwachting is dat hij het niveau van Feyenoord snel zal oppakken", zegt hij op de clubsite.

Feyenoord meldt zodoende twee transfers op één dag: eerder op de dinsdag werd de transfervrije komst van Philippe Sandler bekrachtigd. Met de komst van Dermane weet Feyenoord onder meer Manchester City, Chelsea en Red Bull Salzburg af te troeven. "Het voelt voor mij heel erg goed om hier te zijn", reageert de jongeling op zijn transfer. "Ik ben onder de indruk van de club en wil me hier heel graag verder ontwikkelen en aan iedereen laten zien wat ik in huis."

Kort na de stageperiode, in oktober, meldde Feyenoord Transfermarkt dat Feyenoord geen concrete actie had ondernomen om Dermane definitief aan te trekken. In november kwam naar buiten dat de club alleen in het eerste elftal wil reserveren, waardoor het leek alsof de interesse in Dermane op een laag pitje was gezet. In oktober liet de speler in kwestie zich nog kort over een mogelijke overstap richting De Kuip. "Feyenoord is een goede club, één familie. Ik houd echt van de club, serieus! Laten we afwachten wat er gaat gebeuren."

Is dit een goede zet van Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wederom een veelbelovend talent waar vele Europese clubs achteraan zaten. Zal waarschijnlijk eerst bij jong Feyenoord aansluiten om te wennen aan de voetbalstijl, hopelijk een Sinisterra scenario.

26 januari 2022 om 13:02

Nou, hoop dat ‘ie wel iets sneller kan presteren dan Sini…

26 januari 2022 om 13:08

Dit is toch gewoon al zijn derde goede seizoen? Het wordt inderdaad steeds beter, maar ook in vorige jaren balde hij goed met prima statistieken. Is tenslotte ook pas 22.

26 januari 2022 om 13:23

Waarschijnlijk doelt Jair op het feit dat Sinisterra in z'n eerste jaar echt enorm moest acclimatiseren en werkelijk geen knikker raakte. Het was ook echt een verrassing toen hij onder Stam ineens zo doorbrak.

26 januari 2022 om 13:25

Hij doet het nu meer dan prima, maar heb het gevoel dat hij zoveel gemist heeft. Koppelt nu ook eindelijk z’n talent aan rendement.

Maar hij is inderdaad nog steeds jong. Had alleen erg het gevoel dat hij hiervoor een stuk minder was.

26 januari 2022 om 14:58

Ik kan me nog herinneren ja dat ik bij Sinisterra dacht, jemig waar haal je die nou weer vandaan, ik ben nog beter. Dat laatste begin ik nu te betwijfelen.

1 februari 2022 om 21:34

Ik vind zijn ontwikkeling veel stabieler dan talenten die jij misschien zou omschrijven als talenten die niet 'zoveel gemist hebben'. Het probleem met die talenten is dat ze snel bepaalde cijfers halen en daarna geen progressie meer boeken of uberhaupt beter worden. Boadu, Stengs, Malen, Bergwijn, Ihattaren, Gravenberch, Schuurs, Kluivert; en zo kan ik er vast nog heel wat opnoemen. Allemaal jongens waarbij het allemaal toch flink hapert om uiteenlopende redenen. Dat zie je bij de toptalenten en de buitencategorie eigenlijk niet gebeuren. Dan geef ik Ihattaren en Gravenberch nog wel kans omdat de problemen daar toch specifiek mentaal lijken te zijn, maar bij de rest zijn er aantoonbaar mankementen in hun kwaliteiten waardoor ze zich niet optimaal ontwikkelen.

26 januari 2022 om 13:06

Is het niet zo dat deze speler eerst 18 moest worden voordat hij mocht tekenen bij Feyenoord. Hij was volgens mij al een tijdje rond met Feyenoord?

26 januari 2022 om 13:22

Volgens mij mag je al wel tekenen voor je 18e, maar het gaat dan pas in van je 18e en mag hij pas overkomen. Dus als dat het geval was, was hij er nu al geweest denk ik.

26 januari 2022 om 14:15

Volgens mij was dat niet zozeer het probleem, maar dat Feyenoord toentertijd het salarisbudget alleen aan directe versterkingen kon of wilde besteden.

26 januari 2022 om 16:30

Afrikaanse voetballers hebben vaak wel een hele mooie techniek. Ik ben wel benieuwd naar deze speler

1 februari 2022 om 21:27

Vindt je? Ik vind Afrikaanse spelers met een hele mooie techniek best zeldzaam. Maar goed, in het hedendaagse voetbal is creativiteit en een hele mooie techniek uberhaupt zeldzaam.

1 februari 2022 om 20:24

Als hij echt zo goed is als beweerd wordt, nameijk niveautje "wat doe jij bij Feyenoord?" zal hij al snel mee gaan doen met het eerste lijkt mij. Hij is nu 18. Kokcu stond toen al in de basis en echte toppers horen dan al bij de betere spelers in de eredivisie. Ik hoop dat we een echte topper hebben, maar als hij volgend jaar nog in het tweede speelt is hij blijkbaar toch niet zo'n wereldtalent.

1 februari 2022 om 20:46

Nou ja, de Jong begon op die leeftijd net wat minuten bij Willem II te maken denk ik?

1 februari 2022 om 20:56

Maar dat is echt een uitzondering. Dat kan altijd uiteraard. Maar V.d. vaart, sneijder, bergkamp. Die waren allemaal met een jaar of 19 zo ongeveer de beste bij Ajax. De Ligt. Niet te vergeten.

1 februari 2022 om 21:24

Het kan altijd meerdere kanten op met dit soort 'onbekende' talenten. Het is in ieder geval altijd wel leuk om dergelijke talenten in de gaten te houden. Vaak vallen ze tegen, maar soms zit er zo'n pareltje tussen. Voor Feyenoord te hopen dat dat laatste het geval is.

1 februari 2022 om 21:27

@moridin: Vind je jezelf niet veel te hard van stapel lopen? Die jongen zal hoogstwaarschijnlijk echt wel tijd nodig hebben om zich aan te passen aan Nederland, Feyenoord, op zichzelf wonen, etc. En daar hoort -ie ook gewoon de tijd voor te krijgen. Je hebt het over dat De Jong een uitzondering is, maar vervolgens benoem je juist dé Nederlandse uitzonderingen van Ajax die uiteindelijk tot het allerhoogste niveau zijn gekomen als toptalent, en doe je alsof dat de standaard is.

Klinkt goed! Goed werk van Feyenoord. Blij dat Feyenoord de goede weg is ingeslagen, daarmee bedoel ik talenten oppikken, scouten.

26 januari 2022 om 13:04

Deenb? Goed werk? Je kent deze jongen helemaal niet.

26 januari 2022 om 13:11

@chandler, klopt. Net zoals ik de meeste talenten van 18 in Zuid-Amerika, Afrika en Azie niet ken. Met goed werk bedoel ik, dat Feyenoord er bij zit. Kort op de grote talenten, zoals je in het artikel vermeld ziet staan zijn meerdere Europese giganten ook gecharmeerd. Misschien niet zo concreet als Feyenoord maar wel betrokken. Jarenlang zijn deze geruchten, transfers ver van mijn bed show geweest voor Feyenoord. Met het opgezette scoutingsnetwerk hoop ik dit soort spelers vaker te verwelkomen, nogmaals geen garantie maar 1 op de 4 een pareltje en je hebt dikke winst.

26 januari 2022 om 13:13

Op stage geweest en oefenwedstrijden meegespeeld, bijna iedere Feyenoorder kent deze man wil. Viel enorm op, in positieve zin. Daarom is iedereen zo enthoudiast

26 januari 2022 om 13:14

Hij heeft in de voorbereiding al meegedaan en die wedstrijd heeft iedereen kunnen zien (was Werder Bremen even uit het hoofd). Kennen is groot woord, maar zelfs ik heb m zien spelen.

26 januari 2022 om 15:21

Veel supporters hebben die helft tegen Werder wel gezien toen ie opviel door z'n goede spel. Verder zijn er veel positieve verhalen van echte watchers die de trainingen gevolgd hebben.

26 januari 2022 om 12:50

Alles is relatief

26 januari 2022 om 12:51

Nu weet ik niet hoe duur deze spelers waren, maar daarnaast weet ik ook niet in hoeverre je hier vooral praat over kwantiteit ipv kwaliteit.

26 januari 2022 om 12:53

Afgelopen zomer een hoop erbij gekregen, maar er ging nog veel meer weg. Deze winter ook weer mensen verhuurd en 1 speler voor enkele miljoenen gekocht. Maar voor iemand die ik eigenlijk altijd in Feyenoord topics zie reageren zou je dat toch haast wel weten

26 januari 2022 om 13:01

Deze zal niet zoveel kosten hoor. Is een groeibriljant die geslepen moet worden en wij praten niet over een gearriveerde speler als Hendrix die wordt toegevoegd. Dat zijn wel dure spelers.

26 januari 2022 om 13:29

Inclusief verhuur zijn er ook 24 speler vertrokken deze zomer en winter, mag dus wel wat bij.

26 januari 2022 om 13:39

Steven Berghuis, Wouter Burger, Ridgeciano Haps, Nicolai Jörgensen, Leroy Fer, Liam Kelly, Dylan Vente, Eric Botteghin, Ramón ten Hove, Nick Marsman, George Johnston, Sven van Beek, Bart Nieuwkoop, Mark Diemers, Naoufal Bannis, Marouan Azarkan, Achraf El Bouchataoui, Christian Conteh, Aliou Balde, Robert Bozenik, Francesco Antonucci, Christian Conteh, Luciano Narsingh

26 januari 2022 om 14:19

En, belangrijker dan dat, bijna allemaal B-garnituur of spelers die elders meters moeten maken. Dus goed nieuws

26 januari 2022 om 15:23

Zijn er maar 23

26 januari 2022 om 15:44

Nou officieel gezien 24 want pratto en spajic zijn ook nog vertrokken ten opzichte van de selectie van vorig jaar (in de lijst van nathan staat conteh 2x) . Vooral spajic maakte nog regelmatig minuten.

Mooi dat het eindelijk officieel gaat worden. Kijk al een tijdje enorm uit naar z'n komst en ben echt benieuwd hoe het 'm zal vergaan. In die oefenpotjes die hij meedeed zag je echt een rasvoetballer en nu tijd voor hem om fysiek snel aan te haken.

Even voor mijn Vrienden......
Zal wel niets zijn want de Top Clubs in Nederland hadden totaal geen interesse

26 januari 2022 om 13:13

Wat een ongeloofelijke negatieve ... ben jij zeg. Eerst kijken welke clubs er interesse hebben en dat pas mee bieden, sta je altijd 6-0 achter. Voor de interesse van andere clubs al handelen sta je altijd 1-0 voor. En dan erbij, als zij geen interesse hebben, prima joh! Alleen maar fijn toch?

26 januari 2022 om 13:31

Nu ben ik net zo slecht in sarcasme herkennen als Sheldon in th Big Bang Theory, maar deze herkende ik nog. Er zijn nog wel wat supporters van de andere topclubs die reageren van kan nooit wat zijn als die niet bij ons op het lijstje staan.

26 januari 2022 om 13:51

Ohnee, dan ben ik er met beide benen ingetrapt, mijn excuses! Ik lees het nu op een andere toon en dan is het me overduidelijk, fijne dag!

26 januari 2022 om 14:37

Waarom jezelf bezighouden met andere clubs en niet gewoon blij zijn jezus

1 februari 2022 om 21:28

Dan kan het voor Feyenoord nog altijd een prima speler zijn toch? 😉

Psv en Ajax zullen de hete adem in hun nek voelen, Jammer dat er na de top drie niet nog meer clubs zijn die deze kunnen bedreigen. Twente, doet het aardig maar vormt geen echte bedreiging. Wat daar achter zit ook niet.
Arbnesen doet het goed, al is het natuurlijk wel zo dat er nu meer wordt besteed dan voorheen

26 januari 2022 om 13:13

Ach, het is maar hoe je het bekijkt. Het gat van Twente naar Feyenoord is even groot als tussen PSV en Feyenoord (4 punten). Het gat met Feyenoord is voor AZ en Vitesse even groot als het gat met Ajax voor Feyenoord (6 punten). En dan hebben we het nog niet gehad over het doelsaldo dat van Ajax meer dan 2x zo hoog is als van Feyenoord. Ik denk dus dat die hete adem nog wel meevalt en dat de 3e plek van Feyenoord net zo goed bedreigd wordt door de drie vrij solide subtoppers Twente, AZ en Vitesse.

26 januari 2022 om 13:37

Hoe kan je Twente als vrij solide subtopper bestempelen? Als er 1 club de afgelopen seizoenen niet solide is geweest is het Twente.
Overigens verder duidelijk verhaal. Eigenlijk is het heel simpel; geld bepaald alles over de lange termijn. Af en toe loopt het een seizoen wat anders en er kunnen extremen zijn (zoals bij Twente dat de begroting niets zegt over het kapitaal op het veld, omdat ze zoveel schulden hebben), maar over paar seizoenen heen bepaald de begroting de plek op de ranglijst. Het gat tussen Ajax en Psv is daarbij groot, maar ook tussen Psv en Feyenoord is groot.

26 januari 2022 om 15:13

Myvision: Wat mij opvalt is dat menig Ajacied altijd even op een Feyenoord topic moet benoemen hoeveel beter hun selectie is, hoe veel liquide middelen ze wel niet hebben en excuses zoeken waarom ze op de plek staan waar ze nu staan. Als ze zoveel beter waren hadden ze wel met 8-0 van Feyenoord of PSV gewonnen. Als je de wedstrijden even terug gaat kijken, lijkt het er niet eens op. En dan vinden ze het raar dat ze als arrogant worden gezien en dat ze worden uitgekotst. Word je daar nou zelf ook niet een keer heel misselijk van?

26 januari 2022 om 15:27

Nee Preditor, ik plaats gewoon alles in perspectief. Ik benoem de gaten tussen de clubs in klinkklare cijfers en beargumenteer daarmee dat Feyenoord op dit moment niet bij ons in de nek aan het hijgen is. Kan over een maand wel weer totaal anders zijn. Ik vraag me af of je niet moe wordt van dat structurele minderwaardigheidscomplex.

26 januari 2022 om 15:28

@29er: Ik heb het met name over dit seizoen. Zowel Feyenoord als Ajax konden dit seizoen nog niet van Twente winnen, doen zeer leuk mee.

26 januari 2022 om 15:57

Tja, als je zo gaat redeneren is Cambuur sterker dan Ajax, want die heeft gewonnen van Twente...

26 januari 2022 om 20:51

Myvision: Minderwaardigheidscomplex? Waar heb je het over, volgens mij weet je niet eens wat dat woord betekend. Niemand hier zit te wachten op jouw beargumentatie, waar jijzelf het meeste in geloofd en die op jouw eigen feiten zijn gebaseerd. Zoals ik al zei: Ga lekker ergens anders lopen pochen en verheerlijken op artikelen over je eigen cluppie, want wat jij doet is gewoon hinderlijk en totaal niet relevant.

26 januari 2022 om 13:46

Ik denk dat Ajax en vooral PSV altijd wel een beetje rekening houden met Feyenoord. Ze zijn niet goed genoeg om elk jaar mee te doen om de titel, maar als je zelf een paar misstappen zet zit Feyenoord plots in de buurt. Dat geldt vooral voor PSV, denk ik. Vooralsnog doet Feyenoord dit seizoen nog prima mee, al blijft het een wonder dat Ajax nog geen straatlengte voor staat op de nummer 2, maargoed. Dat zeg ik niet zozeer als Ajacied, maar meer op basis van de Europese prestaties, de kwalitatief veel sterkere en bredere selectie van Ajax ten opzichte van de rest, maar ook door slechts 5 tegengoals. Goed, de bal is rond. Je wint 2x van PSV en vooralsnog 1x van Feyenoord, maar hebt punten verspeeld tegen de mindere clubs..

De komst van deze speler zal daar geen verandering in brengen, lijkt mij. Wat Skylab hierboven noemt is natuurlijk vol sarcasme, maar er zit wel een kern van waarheid in als je het mij vraagt. Ik bedoel niet negatief of respectloos, maar ik heb ook zoiets van.. wie? "ik ken hem niet en als hij voor Feyenoord kiest kan het niet heel spectaculair zijn". Die gedachte kan ik mij wel voorstellen.

Dit is echter een 18 jarig talent, het kan alle kanten op gaan. Ik hoop voor Feyenoord dat ze bingo hebben, maar laten we de verwachtingen eerst temperen. Anders kan het alleen maar tegenvallen.

26 januari 2022 om 13:57

Maar als Ajax of PSV een onbekende willekeurige Scandinaviër of Zuid-Amerikaan van 18 haalt, denken we natuurlijk wel gelijk; dat móét wel wat zijn!

26 januari 2022 om 14:05

Nee, maar de scouting van Ajax en PSV heeft zich wel wat meer bewezen dan Feyenoord.

Feyenoord is op de goede weg hoor, het gaat steeds beter ook met de scouting. Ik bedoel er dan ook niks negatiefs mee.

26 januari 2022 om 14:31

@rutgerrr Het is ook moeilijk jezelf te bewijzen als scoutingsapparaat wat nog geen jaar aan het werk is. De oude scouting is inderdaad niet voor niets allemaal op straat gezet.

26 januari 2022 om 15:12

@RUTGERRR. Maar is het kwaliteitsverschil tussen Ajax, Psv en Feyenoord dan wel echt zo groot? Als ik kijk naar de basis 11, dan ligt dat voor mijn gevoel allemaal veel dichter bij elkaar dan heel veel mensen stellen. Het grote voordeel voor Ajax is de brede selectie, waarbij ze er niet heel veel zwakker op worden met meerdere wisselingen. Tuurlijk, breedte is in dit geval ook een verschil in kwaliteit, maar toch zijn er maar 11 die iedere keer kunnen starten en ook bij Ajax zijn dat veelal dezelfde gezichten. Op basis van de basis 11 durf ik wel te zeggen dat het kwaliteitsverschil tussen de top 3 helemaal niet zo groot is.

26 januari 2022 om 19:06

Haha, grappig je laatste zin.
Ik ben niet een van de mensen die gelijk klaar staan om iets negatiefs te halen uit de reactie van een ander.
Dit geschreven hebbende, ik kan niet eens iets bedenken dat ik als negatief zou kunnen beoordelen.
Het is gewoon juist.
Top

Mooi nieuws dit!

Nu nog Sarrachi transfervrij als linksback binnenhalen, hem de kans geven na zn blessure. Was namelijk best groot talent

Goede zet lijkt mij, jonge vent dus kan nog genoeg leren.

Kijk maar uit. Straks staat Overmars te wachten als hij uit het vliegtuig stapt.

Ken ik niet, maar aangezien hij Karim heet zal het wel goed komen, Feyenoord heeft altijd goede Karim’s gehad 😅

Transfer met een luchtje. Zoon van Arnesen is zaakwaarnemer van Dermane. Frank verrijkt met commissie zijn eigen zoon. Roept vragen op, absolute transparantie van Feyenoord is geboden in deze, om schijn van belangenverstrengeling te voorkomen.

Tegen Werder Bremen hebben we kunnen zien dat deze jongen echt wel kan voetballen. Ik ben blij dat deze jongen nu echt is vastgelegd. Hopelijk kan hij zich verder ontwikkelen en wordt het een goede speler

Ik ben erg benieuwd naar hem (wereldtalent, niveau wtf doe jij hier?) en naar Walemark (buitencategorie) Bij beide is hun 'roem' ze reeds vooruit gesneld. Ik ga er de komende weken even goed voor zitten.

1 februari 2022 om 20:54

Ja denk je echt dat het een wereld talent is? Ik ken hem niet dus heb geen idee. Zou voor de eredivisie wel mooi zijn als het een speler is die hier door kan groeien naar de top. Wat is het voor een type speler, met wie enigszins te vergelijken qua stijl?

1 februari 2022 om 21:00

Eerlijk gezegd denk ik dat het vooral veel hype is. Als hij echt zo goed is laten city en chelsea hem echt niet wegkapen door Feyenoord.Maar dat is wel wat je leest bij de commentaren. Ik heb hem zelf nooit zien spelen. Ben dus sceptisch, maar ook wel benieuwd daardoor.

Dit zegt me eigenlijk nooit zoveel. Die Europese topclubs kopen alles wat ook maar een beetje tegen een bal aan kan trappen. Een Agyepong komt ook van een soortgelijke academie, werd vervolgens overgenomen door Manchester City en kon in de Eredivisie en in de Keuken Kampioen Divisie niet eens enigszins indruk maken. Ze kiezen gewoon het betere talent van zo'n voetbalschool en omdat ze voor die begrippen nauwelijks iets kosten, is het risico minimaal. Het voordeel is wel dat deze jongen op stage is geweest, dus er is al wel een breder beeld van. Echter is het altijd eerst zien, dan geloven.

Weer een transfer? Hoeveel spelers hebben ze wel niet aangetrokken in deze winterperiode. Wat meestal niet veel goeds betekent omdat alles duurder is. Maar goed ook opvallend is dat er helemaal niet naar talenten word gekeken maar gewoon steeds spelers gehaald worden. Ik dacht dat er een aantal spelers aankwamen. Milambo, Hartjes,Hendriks

1 februari 2022 om 21:59

De selectie is nog niet eens dubbel bezet met al deze aanwinsten, gewoon hard nodig en de meeste nog jong ook. Het is afwachten wat het wordt met deze spelers, maar het lijkt juist weer een opvallend goede transferperiode met een kleine portemonnee.

1 februari 2022 om 23:01

Volgens mij mis je mijn punt. Dat is kopen kopen kopen en er stroomt dus niks door. En de aankopen zitten dus de jeugd in de weg.

2 februari 2022 om 07:13

Dus elf spelers halen en 24 weg doen zorgt er voor dat de jeugd in de weggezeten wordt? Leg dat eens uit?

2 februari 2022 om 09:31

Volgens mij mis je vooral zijn punt. Je kan met alleen maar 17-jarigen op de bank niet verwachten nog ergens om de knikkers te kunnen spelen komend seizoen.

2 februari 2022 om 12:01

Dat is heel makkelijk. Het waren vrijwel spelers die niet voldoen en dus bijna niet spelen. Ze zijn dit seizoen begonnen met een elftal met genoeg spelers volgens slot. Dus waar je zou verwachten om de talentvolle jeugd in te passen worden er dus te veel spelers aangetrokken. Of ben je zo naïef om te denken dat de eigen jeugd beven deze aankopen staan op de ladder?

2 februari 2022 om 16:18

Feit is dat die spelers ook boven de jeugd stonden. Nu staan er dus minder spelers voor maar is het volgens jou moeilijker geworden. Je redenatie klopt gewoon niet maar dat schijnt moeilijk te zijn om toe te geven.

Ze kunnen beter investeren in top jeugdtrainers en Europese Top faciliteiten dan komt er misschien een keer een jeugd speler die echt top is bovendrijven. Dit werkt toch niet. Over een jaar hoor je niks meer van dit soort aankopen. En dan komt hij ergens in rusland bovendrijven bij een laag vlieger.

1 februari 2022 om 22:01

Je hebt 1908 en varkenoord nog niet gezien? Onlangs vernieuwd en tiptop in orde, volop bezig met investeren in de opleiding en trainers...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren