Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord en Twente akkoord over Zerrouki: Tubantia weet transfersom

Laatste update:

Feyenoord en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de transfer van Ramiz Zerrouki, zo melden beide clubs vrijdagochtend via de officiële kanalen. De middenvelder dient alleen zelf nog tot overeenstemming te komen met de aanstaand landskampioen. Feyenoord troeft onder meer PSV af, dat ook geïnteresseerd was in de diensten van de Algerijns international. Volgens TC Tubantia ligt de transfersom 'in de buurt van de acht miljoen euro'.

Zerrouki zag zijn droomtransfer naar De Kuip dit seizoen al drie keer afketsen omdat de Tukkers hem niet wilden laten gaan. De Rotterdammers boden afgelopen winter liefst acht miljoen euro voor de zeventienvoudig Algerijns international. De 24-jarige middenvelder van Twente beschikt nog over een contract tot medio 2024 in Enschede, al heeft de club wel de optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen. De Enschedeërs kunnen door het eenjarige contract niet al te hoog in de boom zitten.

Dinsdag meldde VI al dat Feyenoord weer in onderhandeling was met Twente. Clubwatcher Martijn Krabbendam schreef dat Zerrouki als directe versterking wordt gezien. “Feyenoord weet dat de Champions League zijn tol zal gaat eisen en is van plan wat vlees op de botten te kweken. Niemand verwacht dat iedere speler zonder zorgen meer dan zestig wedstrijden zal kunnen spelen. Een kwalitatief én kwantitatief sterke selectie is een voorwaarde dat de Champions League straks niet ten koste gaat van de prestaties in de Eredivisie."

Waar Tubantia spreekt van een transfersom rond de acht miljoen euro, meldt De Telegraaf dat er zeven miljoen is gemoeid exclusief bonussen. Zerrouki staat op het punt om een vijfjarig contract te tekenen. Bij Feyenoord wordt hij onder meer herenigd met Mats Wieffer, met wie hij eerder in de gezamenlijke jeugdopleiding speelde van FC Twente en Heracles Almelo. Zerrouki speelde tussen 2006 en 2016 tevens in de jeugdopleiding van Ajax.

Zerrouki had dus de mogelijkheid om elders te tekenen. Naast PSV kon de middenvelder ook naar het buitenland. Hij geeft echter de voorkeur aan het spelen van Champions League-voetbal en wil graag meestrijden om de landstitel. Feyenoord kan zich komend weekend al verzekeren van deelname aan de Champions League. Het moet dan zondag wel zien te winnen van Excelsior, terwijl PSV zaterdag punten moet verspelen tegen Sparta Rotterdam. De voorsprong bedraagt acht punten met nog vier wedstrijden te gaan.

Is Ramiz Zerrouki een aanwinst voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goede speler hoor maar voor wie gaat hij spelen dan??

5 mei 2023 om 10:27

Breedte voor op het middenveld.

5 mei 2023 om 10:28

Ze gaan Zerrouki echt niet voor meerdere miljoenen voor de breedte halen. Zal wel voor op 6 zijn, Wieffer op de plek van Kokcu en Timber op 10.

5 mei 2023 om 10:31

Echt niet, Timber is in helemaal niets een 10 en Wieffer is beste op 6. Zerrouki wordt gewoon back up en gaat dan genoeg minuten maken.

5 mei 2023 om 10:32




Dat gaan ze wel doen. Feyenoord zit goed in de slappe was. Dit is moment om vijf a zes gelijkwaardige middenvelders te halen.

Inmiddels bevestigd door zowel Twente als Feyenoord.

8 miljoen vind ik wel heftig. Dan is dit mede een investering in het aanblijven van Slot. Dit is zijn gewilde aankoop.



5 mei 2023 om 10:38

@Arsenal890, Rond de 8 miljoen. Die gaat geen back-up worden lijkt me

5 mei 2023 om 10:40

Feyenoord is compleet gek met 8 miljoen, of het is zodat Slot blijft?

Ik zie Zerrouki nog steeds niet als basis. Wieffer is beter op 6 en een 8 is zerrouki niet echt.

5 mei 2023 om 10:48

Ben er ook niet tevreden mee. Voor 2 miljoen meer had je Szymanski…

5 mei 2023 om 10:52

Andere positie denk dat hij Kokcu moet gaan vervangen die ben je kwijt na dit seizoen.

5 mei 2023 om 10:53

Calculeren op vertrek van Kokcu.
Hij kan prima de plek van Kokcu opvullen. Speler die confortabel aan de bal is, naar voren durft te spelen en kan temporiseren.
Vind Zerrouki meer een type die t spel gaat dirigeren dan Timber bijvoorbeeld (waar dit jaar al over wordt gesproken dat hij Kokcu moet opvolgen).
Alleen zou Szymanski eerder hebben gehaald inderdaad, al ligt daar misschien nog een adder onder t gras betreft met Russische clubs onderhandelen. Ga je daarop wachten is Zerrouki weg.

5 mei 2023 om 10:59

Wat denk je van Wieffer van de zomer als kampioen van Nederland voor 25Mj weg!
Probleem opgelost

5 mei 2023 om 11:15

Wieffer gaat er niet zomaar uit en dan heb je Timber en Zerrouki voor ongeveer hetzelfde bedrag. Al slaat het begrip voor de breedte nergens op, want je hebt minstens vier basiswaardige middenvelders nodig als topclub die cl gaat spelen.

5 mei 2023 om 11:15

Waarom kijken mensen naar het transferbedrag om te bepalen of hij basisspeler wordt? Los van het feit dat het altijd onzin is "waar gaat hij spelen?"
Het is heel simpel, je bouwt een zo sterk mogelijke selectie. Concurrentie maakt elkaar beter. De sterkste zal spelen. Als Wieffer het straks minder doet dan Zerrouki of vd Belt heeft hij pech. Daarnaast heb je met vorm, blessures en enorm veel wedstrijden te maken, dus komen ze, als ze zich laten zien, echt wel aan bod

5 mei 2023 om 11:19

En een concurrent voor Wieffer was hard nodig. Als Wieffer moe was of tegen rood aan zat konden we niemand brengen

5 mei 2023 om 11:23

@Dr.TheKing bij Szymanszki is de transfersom niet zozeer het probleem, maar zijn salaris. Dus je kan hem wel overnemen maar als je complete salarishuis er scheef door groeit moet je het niet willen.

5 mei 2023 om 11:23

Daarvoor hebben we v/d Belt en had je voor een aanzienlijk lager bedrag Spierings voor kunnen halen. Ook Vilhena was waarschijnlijk goedkoper en beter geweest dan Zerrouki. Als we toch een speler halen die je gaat afschrijven dan had ik ook veel liever Wijnaldum gezien als kind van de club.

5 mei 2023 om 11:25

Symanski kost een stuk meer qua salaris, en er is nog geen duidelijkheid over transfers vanuit Rusland.

5 mei 2023 om 11:30

@memyselfandi
Zerrouki is 25. Wat nou afschrijven....Aursnes was even oud toen hij kwam.
Vilhena zou juist een van geel aankoop zijn...en hoe vaak heb je Spierings zien spelen?
Daarnaast is Wijndaldum een totaal andere speler, veel minder controlerend.
Van der Belt is afwachten, te grote gok om de CL mee in te gaan.
Al met al geen sterke alternatieven die je noemt

5 mei 2023 om 11:38

Je vergeet echt even het salaris van Szymanski. Ik hoop ook dat die blijft maar hem bij wijze van 3 jarig vastleggen voor een salaris wat ie nu verdiend is een groot risico

5 mei 2023 om 11:56

Wieffer 25 miljoen? je bedoeld zeker 2,5 miljoen..hij doet het aardig maar is bij lange na nog geen 25 miljoen waard..

5 mei 2023 om 12:39

Vilhena beter dan Zerrouki? Dat meen je toch niet serieus? Ik denk echt dat Zerrouki bij Feyenoord een hoger niveau kan gaan aantikken met betere spelers om hem heen. Hij zocht een nieuwe uitdaging en die heeft hij gevonden.

5 mei 2023 om 12:42

Wieffer is net verlengd... dit is toch een speler voor dezelfde plek als Wieffer? Timber zal de plek van Kokcu overnemen (dat kunnen Wieffer en Zerrouki helemaal niet die zijn geen spelmaker) en dan zullen ze Szymanski op 10 houden (al hoewel daar Timber ook prima kan spelen)

5 mei 2023 om 13:06

Wieffer en Zerrouki stonden lange tijd bij Jong Twente samen op het middenveld.! Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.Succes Ramiz je bent een Topper !

5 mei 2023 om 13:06

Denk dat eerder Wieffer naar 8 gaat en Zerrouki voor 6 komt. Daarnaast gaan ze de CL in en lijkt het erop dat Kokcu en/of Szymanski nog vertrekken. Ook hebben ze Timber nog. Een sterk middenveld is wel degelijk noodzakelijk komend seizoen op dat niveau. Zerrouki, Wieffer en Timber zijn dan nu je enige vastigheden op dat middenveld, waarbij laatst genoemde nog niet heeft overtuigd en flink geblesseerd is geweest. Zelfs als Kokcu én Szymanski blijven lijkt dat mij geen overbodige luxe. Als beiden of een van beiden nog vertrekt zal er alsnog een middenvelder bijkomen lijkt mij. Al met al een prima zet van Feyenoord en Zerrouki zal voldoende minuten maken.

5 mei 2023 om 14:12

Ik denk dat je beter Zerrouki in de buurt van de goal kan hebben, en Wieffer moet nog wel een hoop inhoud kweken voor 8. Maar verder past het goed bij zijn kwaliteiten inderdaad.

5 mei 2023 om 14:13

Vergeet ook Bullaude niet die ook langzaam maar zeker op de deur klopt.. Denk dat het gewoon een concurrentie strijd wordt met Wieffer en de beste speelt. Feyenoord heeft binnenkort binnenkort eindelijk de financiën om ook in de breedte ook meer gelijkwaardig te worden tov 1e team

5 mei 2023 om 10:28

Kokcu als hij vertrekt? Ik zie liever een goede buitenspeler komen.

5 mei 2023 om 10:41

Daar zal vast nog wel in geinvesteerd worden. Jahanbakhsh zal vertrekken zodat er ook wat ruimte in het salarishuis komt. Hoop zelf op Isaksen maar geen idee of die gevolgd wordt.

5 mei 2023 om 10:43

Isaksen van?

5 mei 2023 om 10:49

Isaksen van FC Midtjylland. Maar met een geschatte transferwaarde van 5 miljoen en nog een 2 jarig contract denk ik dat wel wat duur kan worden. Dit seizoen in alle competities 39 wedstrijden, 17 doelpunten en 5 assists.

5 mei 2023 om 11:00

Midtjylland

5 mei 2023 om 11:12



Begin vorige maand werd er gemeld op wat (dubieuze) sites dat er al akkoord is over een transfersom met Pachuga voor Luis Chaves en dat er ook al een mondeling akkoord is met de speler. Dat zouden ze deze zomer afronden werd er beweerd. Hij zou dan de vervanger van Kokcu zijn.

5 mei 2023 om 10:28

Kokcu gaat weg lijkt me. Dan kan hij toch op het middenveld?

5 mei 2023 om 10:29

Heb je dan met Zerrouki en Wieffer niet een beetje dezelfde types?

5 mei 2023 om 10:32

Timber is toen gehaald als 'vervanger' voor Kokcu.

5 mei 2023 om 10:32

Ik vind Wieffer vergelijkbaarder met Kokcu. Heeft veel meer diepgang in zijn spel dan men denkt en hangt echt niet de hele tijd voor de verdediging een beetje balletjes af te wachten en rond te strooien. Verwacht dat zerrouki naar 6 gaat en Timber op 10.

5 mei 2023 om 10:37

Als Zerrouki Kokcu moet gaan vervangen heb ik er een hard hoofd in voor volgend jaar. Ik vind Zerrouki een uitstekende speler, maar het hele spel bepalen zoals Kokcu momenteel bij Feyenoord doet, kan hij gewoon niet. Kokcu zal sowieso bijna onmogelijk te vervangen worden hoor, maar Zerrouki kan het in ieder geval niet.

5 mei 2023 om 10:39

Wieffer blijft gewoon op 6 staan en timber is in helemaal niets een 10. Zerrouki back up en zal meer dan genoeg minuten maken. Voor Kokcu halen ze waarschijnlijk een andere speler op.

5 mei 2023 om 10:56

Arsenal890 ik vraag het mij af. Zerrouki is gehaald voor Slot, die gaat denk ik gewoon spelen ipv Wieffer. En dat Feyenoord het financieel steeds beter voor elkaar krijgt is wel duidelijk maar als ik jou moet geloven zitten Timber en Zerrouki straks naast elkaar op de bank (16 mil)

5 mei 2023 om 11:17

Er is door Feyenoord nooit gezegd dat Timber gehaald is als vervanger van Kokcu. Timber is ook helemaal geen passer en dus niet de vervanger van Kokcu

5 mei 2023 om 11:44

Of Timber naar de Rechtsback!

5 mei 2023 om 12:05

Dat doet Wieffer nou juist wel, want dat is onder andere zijn taak. Maar ik begrijp wat je wil zeggen. Of hij echt op 8 kan spelen (op CL niveau) betwijfel ik

5 mei 2023 om 10:32

Vind dit altijd zo'n non argument. Dat moeten de trainingen maar uitmaken wie er speelt.

5 mei 2023 om 10:34

Kokcü gaat waarschijnlijk weg toch?

5 mei 2023 om 10:37

Je hebt meer dan 11 spelers nodig tijdens een voetbalseizoen hè!

5 mei 2023 om 10:41

Kokcu gaat weg, zerrouki, timber en wieffer zullen moeten strijden voor de 6/8 positie. Niks geks aan om 2-3 gelijkwaardige spelers te hebben. Als Wieffer geblesseerd raakt en Kokcu verkocht is dan sta je straks met jeugdspelers tegen Bayern te spelen. Lijkt me goed om selectie te verbreden.

5 mei 2023 om 10:49

Voor Feyenoord, dacht dat wel duidelijk was nu

5 mei 2023 om 10:58

Je gaat veel wedstrijden spelen dus alles moet goed bezet zijn

5 mei 2023 om 11:02

Je moet anticiperen op uitgaande transfers en die zullen zeker gaan plaatsvinden. Daarnaast heb je brede selectie nodig gezien het aantal wedstrijden. Welkom bij de mooiste club

5 mei 2023 om 11:02

wat een schande de markt is nog niet eens open en fc twente wordt beroofd! Twente moet nog tegen Ajax en dat zal zeker meespelen. Wat een schande zeg.

5 mei 2023 om 11:16

@Bassie: Waar heb je het over kerel? Hoe weet je hier zelfs Ajax bij te halen? Bijzonder...

5 mei 2023 om 11:14

Precies de gedachte die ik had. Zerrouki lijkt mij geen vervanger van Kokcu, maar eerder een concurrent van Wieffer die net verlengd heeft. En 8 mln vind ik flink aan de prijs met nog een jaar contract. Ik hoop niet dat we dezelfde fout maken als na het vorige kampioenschap toen we voor veel geld spelers hebben gehaald die niet goed pasten bij Feyenoord.

5 mei 2023 om 11:32

Breedte, want CL + alvast vervanger voor Wieffer, mocht die vertrekken. Beter vooraf, want anders moet je meer betalen voor Zerrouki. FC Twente heeft dit goed aangepakt. Gewoon vasthouden aan de vraagprijs en uiteindelijk die ook gekregen. Dat voorrecht hebben ze als voetbalclub. Veel mensen hier op VZ die op Twente zat te zeiken, maar die club verdient complimenten voor hun standvastigheid.

5 mei 2023 om 11:37

Met wieffer Szymanski en zerrouki heb je toch een behoorlijk flink middenveld. Wellicht Timber om te rouleren. Nu nog 2 buitenspelers en Feyenoord doet volgens jaar ook weer mee .

5 mei 2023 om 11:41

Volgend jaar heb je voor de CM positie Wieffer, Timber Zerrouki en vd Belt.
Op 10 Bullaude en hopelijk Szymanski.

Dan ben je erg sterk bezet en vindt dit echt een goede ontwikkeling waar Feyenoord inzit.

Trouwens zie ik Timber ook nog wel de positie als rechtsback invullen zoals Geertruida dat doet.
Hopelijk wilt hij dat zelf ook.

5 mei 2023 om 15:38

Kokcu is ook nog niet weg en met zijn miljoenen kan je misschien ook nog een perfecte aanjager vinden die kan concurreren met de rest. Misschien wordt Milambo nog doorgeschoven richting het eerste elftal. Ik zou ook Dermane graag erbij willen hebben. Die heeft een goede toekomst. Timber op rechtsback heeft niet de voorkeur. Ajax wilde hem volgens de geluiden terughalen als rechtsback en dat wilde hij zelf niet.

5 mei 2023 om 12:00

Je moet inversteren om in de toekomst met winst te verkopen

Prima aankoop, wel benieuwd wat voor bedrag ze uiteindelijk gaan betalen.

5 mei 2023 om 10:28

Ik hoop niet te veel. Zo lang getouwtrek geweest...

5 mei 2023 om 10:30

Prima speler, maar ben inderdaad benieuwd wat dit mag kosten. Hoop zelf nog op een directe vervanger van Kökçü die ongetwijfeld een stap gaat maken.

5 mei 2023 om 10:32

Ook benieuwd, zal geen 8 miljoen zijn gok ik. Dat was een bod in de winter, wanneer de bedragen altijd hoger liggen, en nu loopt zijn contract een half jaar minder lang door (dus 1 ipv 1,5 jaar met optie op nog 1 jaar). Als ik mag gissen: 6,5 miljoen.

5 mei 2023 om 10:40

Is wel rond de 8 miljoen, net toegevoegd in het artikel. Zal we 6,5 met bonussen zijn gok ik.

5 mei 2023 om 10:43

Ik denk eerder 8 + bonussen. Anders had Twente nog wel even gewacht.

5 mei 2023 om 10:44

Vanochtend waren er geruchten dat het 6 miljoen met doorverkooppercentage was. Wellicht nog bonussen.

5 mei 2023 om 10:50

@Twente-watcher de transfersom bedraagt maximaal 8 miljoen inclusief bonussen.

5 mei 2023 om 11:30

Telegraaf heeft het volgens mij over 7 mil

5 mei 2023 om 12:01

Denk minder want hij wil niet naar een andere club dan Feyenoord. En Twente wil azarkan

5 mei 2023 om 12:46

En wie heeft dat in jouw oor gefluisterd? Je zegt het alsof jij het zeker weet.

5 mei 2023 om 10:41

Leon ten Voorde meldt om en nabij de 8 miljoen.

5 mei 2023 om 10:59

Ja, die man vertrouw ik dus niet helemaal, gezien die meerdere malen heeft lopen stoken met verkeerde informatie.

5 mei 2023 om 11:10

Maar Krabbendam vertrouw je wel?

5 mei 2023 om 11:14

En toch als ten voorde dit meldt, klopt het 99% wel. Ik vind hem als watcher ook niet altijd goed. Maar als hij een nieuwtje heeft, klopt het altijd wel.

5 mei 2023 om 11:15

Je bedoelt net zo stoken als 1908 en Krabbendam?

5 mei 2023 om 11:30

Stoken, stoken. Media willen toch gewoon berichten als ze (denken) een nieuwtje te hebben.

5 mei 2023 om 11:35

Inderdaad Stefan, ze melden gewoon nieuws wat ze binnen krijgen van soms dubieuze bronnen.

5 mei 2023 om 11:42

Zeg ik dat ergens dan? Maar nee, Krabbendam vertrouw ik ook niet voor 100%. Ik wacht liever op 1908.nl, maar daar is de tussen de 7 en 8 miljoen ook al bevestigd.

5 mei 2023 om 12:02

Geen bonnussen

5 mei 2023 om 12:46

Ten voorde is juist zo'n beetje de enige die het wel altijd goed heeft.

Mooi voor Feyenoord, hoop dat hij het daar goed gaat doen. Vond hem te duur voor PSV en hoop op een goedkoper alternatief. Fijn voor hem dat hij zeker is van CL groepsfase.

5 mei 2023 om 10:31

Hoop op zowel Stijn spiering als branco. Goedkoop en zeker in de breedte worden we een stuk sterker. Tenzij guti en sangare weggaan natuurlijk maar ik hoop alleen sangare.

5 mei 2023 om 10:35

Ik hoop ook dat Guti overtuigd kan worden en een basisplaats beloofd kan worden, als Sangare weggaat. Daarnaast moet PSV snel doorschakelen naar Toulouse, voordat andere clubs gaan meebieden en alles duurder maakt (qua salaris en premie e.d.)
Ben wel benieuwd waar Feyenoord Zerrouki gaat neerzetten, tenzij ze meer uitgaande transfers verwachten dan de aanname dat Kokcu weggaat.

5 mei 2023 om 10:38

Spierings en Branco zijn goed, maar ik betwijfel het of ze het ook bij PSV kunnen laten zien.

5 mei 2023 om 11:37

Spierings en Boomen zijn transfervrij, maar hebben allebei aangegeven een grote financiële klapper te maken. Dus zo goedkoop gaan die niet worden. En dan heeft PSV straks het middenveld van de nummer 12 van Frankrijk. Dat moet je toch niet willen?

5 mei 2023 om 10:32

Waarom hopen op een goedkoper alternatief. Ik hoop op een beter alternatief en of dat nou voor dezelfde prijs is, of voor een aantal miljoen meer/minder dat interesseert me eigenlijk vrij weinig.

5 mei 2023 om 10:54

Vind ~8 mln voor ED spelers die de stap maken naar de top-3 gewoon te duur. Een Veerman laat het nu bijv. wel zien, een Q. Timber nog niet echt. En dan de andere voorbeelden waarbij er 6 tot 8 betaald is. Dan zet ik liever in op een speler van 3 mln die het dan niet haalt, als nog eens 8 mln weg te spoelen.

5 mei 2023 om 11:01

Ja ze hoeven natuurlijk niet perse uit de eredivisie te komen. Het is gewoon belangrijk dat er iemand komt die weer door kan groeien, zoals Sangare bijvoorbeeld ook 3 jaar geleden voor ongeveer 7-8 miljoen is gehaald. Misschien Vinicius Souza waar ze vorig seizoen al interesse in hadden, geen idee of hij nog haalbaar is.

5 mei 2023 om 11:02

Veerman is te traag die zou in het buitenland niet mee kunnen. We weten niet wat Feyenoord betaald. ze zijn wel top bezig alles moet goed bezet zijn

5 mei 2023 om 11:51

Alsof er geen trage middenvelders in het buitenland rondlopen. Uiteindelijk gaat het toch veel meer om het loopvermogen voor een middenvelder. Volgens mij zit dat bij Veerman wel goed. Zijn handelingssnelheid moet natuurlijk wel omhoog, maar Veerman is wel een van de middenvelders met het meeste inzicht in de eredivisie en uitstekende passing. Dus zeggen dat hij in het buitenland niet mee kan is gewoon hartstikke overdreven.

Zou dat ook meteen zorgen dat Slot blijft? Zerrouki als back up is echt wel prima maar hoeveel zou er betaald zijn? Niet meer dan 6 miljoen mag ik hopen.

5 mei 2023 om 10:34

Nouja daar maak ik mij wel zorgen om nu.

Feyenoord TM had al aangegeven dat het rond is van Zerrouki dat hij echt niet naar PSV gaat.

Zorgen die ik maak, want hij had ook aangegeven dat het Slot waarschijnlijkheid wel vertrekt. Kans is 10% dat hij blijft.

5 mei 2023 om 10:36

Ah, 10%. Hoe heb je dat berekend?

5 mei 2023 om 10:38

Hieronder lees ik weer dat Santi en Slot aangegeven hadden te blijven? Mits er geen extreme aanbiedingen komen

5 mei 2023 om 10:41

@feye_88

Ik citeer zijn zin, geen berekening die ik zelf maak.

Misschien is Slot wel van gedachten veranderd. Alleen als Feyenoordtm aangeeft dat het al zeker was van Zerrouki, dan heeft hij waarschijnlijk wel ins en outs.

Dus meer een zorg als hij maar niet gelijk heeft over Slot.

5 mei 2023 om 10:41

Dit lijkt me vooral en Slot aankoop, hij wou hem heel graag hebben, en de directie geeft hem die, de kans is juist groter dat Slot blijft met deze aankoop.

5 mei 2023 om 10:48

Schijnt juist een aankoop van de directie te zijn, Slot is er wat ambivalent over. (volgens FTM dan).

5 mei 2023 om 10:52

Lijkt mij stug. Slot is de enige die hem graag wou en wilt lijkt mij? Al 2 transferperiodes

5 mei 2023 om 10:56

Nou Slot heeft meermaals aangegeven dat hij Zeroukki heel graag ziet komen, ik denk ook gwn dat dit en aankoop is om Slot te pleasen, en dat hij nog 1 seizoen blijft, anders kan ik de 8 miljoen wat ik veel vind voor hem niet verklaren.

5 mei 2023 om 10:47

Rond de 8 miljoen als we Tubantia mogen geloven. Echt weer een typische Martin van Geel transfer. Een speler op leeftijd die al heeft aangetoond een hoger niveau niet aan te kunnen. Als we hier daadwerkelijk rond de 8 miljoen voor hebben betaald dan wordt het tijd dat het Maasgebouw weer bestormd gaat worden. Werkelijk schandalig van onze directie. Ik mag hopen dat het een gevalletje Bullaude is en iedereen zegt rond de 7/8 miljoen maar het rond de 1/2 bleek te zijn. Iedere euro boven de 3 miljoen voor deze speler is idioot. Had dan liever Spierings of v/d Boomen een erg hoog salaris geboden om hier te komen. Deze idiote transfer werpt direct een grote schaduw over het kampioenschap. We gaan het geld weer weggeven aan middelmaat, net als de afgelopen keer.

Het enige positieve aan deze situatie is dat ik verwacht dat Szymanski dan ook wel definitief over zal worden genomen. Je kunt zo'n speler toch niet laten lopen voor 10 miljoen als je dit soort krankzinnige bedragen betaald voor middelmaat.

5 mei 2023 om 10:51

Ja echt compleet belachelijk. Ik ga er dan vanuit dat Slot blijft. Want de grote reden dat feyenoord Zerrouki wil is Slot. Verder kan hij wel als back up fungeren want ik zie er geen basisspeler in

Szymanski moet ook absoluut gehaald worden, geen excuses mbt geld

5 mei 2023 om 10:58

Op leeftijd? Wordt eind mei 25 en amper 1,5 jaar ouder dan Wieffer. Op dezelfde leeftijd doorgebroken. Kan het niveau niet aan? In de meeste topwedstrijden heerste hij op het middenveld, die ene keer dat hij een offday had lichten jullie uit. Prima als je hem liever niet ziet komen en dat je vindt dat er teveel voor hem is betaald, maar 7 miljoen is gewoon marktconform. Je reactie is hysterisch en ongefundeerd vanuit emotie en slaat daarmee kant noch wal.

5 mei 2023 om 11:00

Behoorlijk wat tekst. Hoevaak heb je Zerrouki zien spelen? Het is inderdaad een laatbloeier, maar zit nog genoeg potentie in. Zeker voor de verdediging is het een geweldige speler met een goede techniek en lange bal. In de ArenA heerste hij op het middenveld, als hij dst kan aantikken is 8 miljoen een schijntje.

5 mei 2023 om 11:20

Ik heb specifiek op hem gelet tegen Fiorentina, Feyenoord en Sparta. In deze wedstrijden vond ik hem in alle gevallen matig tot slecht. Verder komt die 'waarde' van 7 miljoen door de bedragen die in de media werden genoemd omtrent Feyenoord. Vorige zomer en winter had hij een waarde van 1 en 3,5 miljoen. Die 3,5 is gewoon een passende waarde voor deze speler. Verder is hij inderdaad al 25 en is hij tegen de tijd dat je hem moet verkopen alweer 27. Dan ga je er echt niet zomaar meer een hoger bedrag uit halen dan 8 miljoen. Leuk dat Twente supporters hun eigen middelmaat graag overschatten (doen we allemaal met onze eigen spelers) maar in dit geval is het vrij bizar. Ik denk dat hij over 2 jaar transfervrij terug is bij een Twente, Vitesse of Utrecht. In de tussentijd wordt het banken voor Wieffer, Timber en mogelijk zelfs V/D belt als die het op dit niveau kan laten zien. De meeste overduidelijke vorm van geld weggooien. @FCT 4 ever gefeliciteerd met relatief gezien de beste deal die jullie club waarschijnlijk deze eeuw zal maken. Uitmuntend onderhandelt door Steuer.

5 mei 2023 om 11:24

Hij gaat je verbazen.....onze scouting heeft afgelopen seizoen 95% goed gehad, zeker op middenveld en verdediging.....geloof mij. Zij zien het beter dan jullie. En onzinnig om te denken dat spelers van 27 niet voor 8 miljoen kunnen vetrekken

5 mei 2023 om 11:46

MeMyselandI, die waarde komt omdat hij statistisch gezien fantastische cijfers haalt als 6, niet omdat er her en der wat bedragen genoemd worden.

Daarnaast, Fiorentina thuis speelde hij redelijk goed, Feyenoord vond ik iedereen matig (ook Feyenoord) en tegen Sparta speelde hij prima. De verdediging speelde daar dramatisch.

Ook mooi dat je denkt dat hij gaat banken voor een Wieffer en helemaal vd Belt. Mooie manier om je nieuwe spelers te verwelkomen! Wat mij betreft had hij lekker naar Marseille, Lyon of PSV moeten gaan, waar de supporters hem meer op waarde schatten.

5 mei 2023 om 11:53

@oenieboy, je weet hoe het gaat. Zodra hij straks 2 wedstrijden goed speelt is het klaar met het gezeik. Sommige mensen hebben gewoon wat minder kijk op het spelletje.

Ik ben er in ieder geval enorm blij mee. Prima aanwinst. Zal een mooie concurrentiestrijd worden op het middenveld.

5 mei 2023 om 12:57

@oenieboy, laten we het wel even bij de realiteit houden.. Ik zie Kokcu ook liever naar Madrid dan bij Arsenal maar verzin er ook geen interesse bij. Ik hoorde vorige jaar ook al Twente supporters over rijen van Franse ploegen spreken en hun vermeende interesse. Nooit kwam er ook maar één Franse ploeg concreet in het nieuws omtrent interesse in Zerrouki. Nu hoor je ineens Marseille genoemd worden door slecht één bron en zelfs zij zeggen dat hij geen eerste keus is. Kortom, van Franse interesse is er nooit sprake geweest. Dit was simpelweg een verzinseltje van Twente supporters.

Verder zegt het alles als je Fiorentina en Sparta als goede wedstrijden beschouwt. Hij speelde erg matig en bij Feyenoord zal het zelfs allemaal nog in 3 tempo's hoger moeten gebeuren. Kortom, niveau Twente maar geen stap hoger.

Verder gaat hij absoluut banken voor Wieffer. Over v/d Belt kan ik geen zinnig woord zeggen maar als hij zijn huidige prestaties ook maar enig zins kan repliceren bij ons dan kan het nooit minder zijn dan Zerrouki. Verder hebben we Dermane en Timber nog die ook op zijn positie kunnen spelen. Die hebben ook beide veel meer potentie en Timber is zelfs nu al verder dan Zerrouki.

@fr10frdam Feyenoord heeft afgelopen jaar de volgende Nederlanders/eredivisie spelers gehaald: Idrissi, Wellenreuther, Taabouni, Rasmussen, Danilo, Wieffer, Kasanwirjo, Dilrosun en Timber. Hoeveel van deze spelers zou jij als een succes willen beschouwen? Ik zou enkel Wellenreuther en Wieffer durven noemen. Danilo en Timber kan ik nog niet goed over oordelen en de rest zijn of lijken stuk voor stuk miskopen. Het jaar ervoor? Jahanbakhsh, Til, Sandler, Dessers en Hendrix. Hoeveel daarvan waren een doorslaand succes?

Dit voelt als een Derrick Luckassen moment. Heel blij dat hij deze keer naar Rotterdam en niet Eindhoven gaat.

5 mei 2023 om 10:36

Hahaha. Het zit je diep he?

5 mei 2023 om 10:41

Het zit me diep? Dat Zerrouki naar Rotterdam gaat of dat Luckassen destijds naar Eindhoven ging. Het tweede was jammer, bleek achteraf wel. Hier ben ik zeer content mee.

5 mei 2023 om 10:54

Zerrouki is gewoon een uitstekende speler. Hoe kan je die vergelijken met een domme wild kracht als luckassen?

5 mei 2023 om 11:00

Alsof ik ze vergelijk als type speler. Toen Luckassen naar PSV ging, zou Feyenoord ook zeer geïnteresseerd zijn. Daarom maak ik de vergelijking. En ik ben niet zo stuk van Zerrouki, helemaal niet voor 8 miljoen, dus ben blij dat hij naar Feyenoord gaat.

5 mei 2023 om 11:27

Dat hij uitstekend is is toch redelijk subjectief? Ik vind hem ook wat beperkt en zeker niet uitstekend. 8 miljoen had ik een risico gevonden

5 mei 2023 om 14:48

We kunnen ook weer liam kellys gaan halen.. Er is nu wat meer geld dus meer ruimte voor investeringen.. En de beste speler van Twente is natuurlijk van toegevoegde bij ons.. Elke transfer is een risico uiteindelijk.

5 mei 2023 om 10:37

Wauw, Derrick lucassen.
Wederom een "vergeten" speler....enig idee waar hij nu speelt of zit hij nog gewoon in Eindhoven.

5 mei 2023 om 10:43

Moest het even opzoeken, maar hij speelt bij Maccabi Tel Aviv. Definitief vertrokken bij PSV.

Goede speler, maar benieuwd naar het bedrag dat ze gaan betalen. Alles boven de 7m is te veel vermoed ik.

Prima versterking voor Feyenoord. Komt deze soap ook ten einde

5 mei 2023 om 13:01

En slim gehandeld ook. Psv en ook Ajax werden genoemd, maar Feyenoord weet zich al verzekerd van de CL miljoenen en kunnen eerder handelen, voordat de concurrenten zich ermee bemoeien

Eindelijk af van deze soap. Welkom Zerrouki

Dat is mooi voor Feyenoord. Veerman konden we nog een betere aanbieding doen maar het is goed dat Feyenoord financieel weer is aangehaakt. Mooie speler is dit.

5 mei 2023 om 10:45

Ja dat is het eigenlijk wel he. Nu is het maar gissen of PSV echt geinteresseerd was, maar bij Veerman lukte het Feyenoord niet en nu wel.

5 mei 2023 om 11:16

Bij Feyenoord lazen ze gisterenavond over mogelijke interesse van PSV en hebben ze afgelopen nacht wakker gelegen badend in het zweet terugdenkend aan de Veerman situatie. Vanochtend stonden ze op met de gedachten "Dit niet nog een keer" en hebben ze meteen het aanbod van 8 miljoen doorgemaild naar Twente.

5 mei 2023 om 14:05

Of PSV dook er bovenop toen ze hoorde dat Feyenoord de transfer snel wilde afronden maar waren te laat.

Hehe, het einde van deze soap! Zeer blij met Zerrouki! Onwijs goede speler die toe is aan een stap hogerop. Hij heeft absoluut de kwaliteiten om te slagen in de Kuip. Hij was prioriteit nummer 1. Niet verwacht dat het nu al rond zou zijn, zo vlak na het nieuws van vanochtend dat PSV zich bij FC Twente had gemeld.

Al eerder aangeven, ik zie de transfer persoonlijk niet zo zitten, maar een ding is wel zeker: Zerrouki zal onder gunstigere voorwaarden (lees: transfersom) deze kant op komen dan in de winter het geval zou zijn. Feit is wel dat Zerrouki een goede voetballer is, alleen ben ik dus zeer benieuwd wat Slot met 'm van plan is en wat voor middenveld hij voor ogen heeft.

Anderzijds is directe versterking ook absoluut wenselijk, omdat je bij een blessure van alleen al Wieffer in de problemen zit.

5 mei 2023 om 10:43

Nou, de voorspellingen zijn vooralsnog dat de transfersom niet heel veel lager is dan in de winter. Het zou net onder de 8 miljoen zitten. In mijn ogen teveel voor Zerrouki, zeker na alles wat er is voorgevallen en een contract wat een kortere looptijd heeft.

5 mei 2023 om 10:43

8 miljoen zeggen ze. Echt compleet gek geworden. grotendeels om Slot te pleasen denk ik. Die is groot fan van hem

5 mei 2023 om 11:26

Wat is compleet gek geworden? Je mag na afgelopen seizoenen wel wat meer vertrouwen hebben in onze scouting en beleidsbepalers

5 mei 2023 om 11:29

Mja, en als je duurder verkoopt zullen clubs ook weten dat er geld bij je zit en dan moet je simpelweg meer lappen

5 mei 2023 om 11:05

Euh nee. is nu ook 8 miljoen. Ik merk dat jullie niet om hem te springen staan en dat snap ik omdat hij uitgerekend tegen jullie niet erg goed was, maar geloof me: deze jongen gaan jullie plezier van beleven. Zit een goeie kop op, onderschept enorm veel, loopvermogen, agressie in duels en heerlijke crosspasses.

Eindelijk van deze verschrikkelijk irritante soap af. Hoop op een miljoen of 8 a 8,5 maar vermoed dat het rond de 7 a 7,5 komt. Dan zullen er wel mensen zeggen dat ze het bod in de winterstop hadden moeten accepteren, maar ik ben blij dat FC Twente eindelijk eens ambitie toonde. We stonden er toen ook gewoon enorm goed voor en als we met name in de uitwedstrijden de kansen 'gewoon' hadden afgemaakt dan waren we nog steeds in de race voor plek 3 en rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal. Het zat gewoon allemaal niet mee de 2e seizoenshelft. Is natuurlijk als, maar zonder Zerrouki had je sowieso de vlag gehezen en genoegen genomen met de play-offs

5 mei 2023 om 11:07

Het was voor Twente een combinatie om niet mee te werken. Eerst het bod van 4,5. Tijdens de winterstop de sportieve ambitie, en Twente heeft hiermee aangegeven dat een sleutelspeler op de laatste dag van een transfer window laten gaan, niet zomaar gebeurt. Als je nu voor 8 mln verkoopt heb je het als Twente uitstekend gedaan. Liever naar Frankrijk gegaan, maar het zij zo,

Weer een teken dat Slot gewoon gaat blijven. Dit is zijn aankoop. En ik las gisteren dat hij en Santi intern al hebben aangegeven dat ze blijven (extreme aanbiedingen uitgezonderd uiteraard).

1 van de weinige spelers in de Eredivisie gewoon een versterking is voor Feyenoord (wat die ook zou zijn voor Ajax en Psv). Uiteindelijk blij dat die toch onze kant opkomt en dat al redelijk vroeg wat ook heel fijn is.
Nu hopen dat het alleen wel om voordeligere voorwaarden gaat dan in de winterstop. Hoop eigenlijk dat hier ''maar'' maximaal 6 miljoen moet gaan kosten.

Sta niet echt te springen op de banken om deze transfer, vooral omdat je Wieffer al op die positie hebt. Ik denk echt dat dit en Slot aankoop is die hem heel graag ziet komen, en misschien dat de Feyenoord directie hem die ook geeft zodat de kans groter is dat Slot volgens seizoen blijft. Mocht het echt bijna rond zijn hoop ik natuurlijk dat hij slaagt bij Feyenoord en, en succes wordt.

5 mei 2023 om 13:10

Wieffer is wel meer een centrale middenvelder als je naar z'n kwaliteiten kijkt. Hij kan op 6, dat wel. Bij Zerrouki is dat net andersom. Hij is aan de hand van zijn kwaliteiten eigenlijk een 6, maar hij kan ook op andere posities.

Goed nieuws!
Van harte gegund, kan een hele grote worden

5 mei 2023 om 10:40

Bijna 25 en nu pas aan het doorbreken voor de Nederlandse top. Ik weet niet wat je onder een 'hele grote' verstaat, maar als hij na Feyenoord nog een stap kan maken zou dat al goed zijn.

5 mei 2023 om 13:15

Een toptalent is Zerrouki ook inderdaad niet, maar wel een speler die door omstandigheden ook pas laat in beeld was voor het eerste bij FC Twente. Zijn ontwikkeling kwam dus ook wat later.

Zerrouki kan bijvoorbeeld wel nog stappen zetten in zijn ontwikkeling en met zijn huidige niveau kan hij wel goed mee bij Feyenoord. Echter blijft het afwachten hoeveel er nog in het vat zit voor hem.

Twente heeft het officieel bevestigd op Twitter dus de soap is gesloten

Raar genoeg sta ik nu niet op de banken. De transfersom kan daar verandering in brengen maar er zijn personen bij Feyenoord die hem perse willen als ik naar de recente aankopen kijk moet me dat vertrouwen geven.

Ontzettend jammer, maar nu hij er is ga ik hem aanmoedigen ook. Zie nog steeds het nut van deze transfer niet in en vind het jammer van het geld dat ermee gemoeid is, noch zou ik weten voor wie hij moet gaan spelen, maar alas, hier zijn we dan.

Welkom. 🫡

5 mei 2023 om 10:41

Gewoon rouleren toch? 60 wedstrijden, dus genoeg speeltijd voor iedereen.

5 mei 2023 om 10:46

Had liever gezien dat Van den Belt de eerste backup zou zijn en ja, ook in de CL. Ik zeg je namelijk dat die beter is dan Zerrouki.

Mijn grootste ergernis is trouwens de genoemde bedragen voorheen, niet zozeer Zerrouki zelf. Indien hij voor minder dan 5 miljoen overkomt prima, anders totaal overbodig en had ik dat geld liever naar een buitenspeler zien gaan.

Nu zul je zien dat we Idrissi gaan proberen over te nemen omdat we net 5m tekort komen voor die Braziliaanse buitenspeler, of zien we af van Chavez. Zonde.

Enfin, hij is er nu, kan er wel over door blijven janken maar gedane zaken nemen geen keer, dus nu maar hopen dat hij zich stormachtig ontwikkelt en mij de mond snoert.

5 mei 2023 om 10:53

Hoe kom je op 60 wedstrijden?

5 mei 2023 om 11:02

Dat heb ik ergens gelezen en zonder nadenken overgenomen. Maar nu je het zo zegt is 60 wellicht wat veel.

5 mei 2023 om 11:28

36 eredivisie, minimaal 6 CL, minimaal 3 beker en interland of 4-6. Wedstrijdje of 50-55 kan zeker voor de meeste.

En dan tel ik ff niet de oefenwedstrijdjes in de voorbereiding en winterstop mee aangezien daar juist vaak gerouleerd wordt.

5 mei 2023 om 11:28

Dat is niet heel raar. Feyenoord speelt dit seizoen ook "gewoon" 58 wedstrijden en dat is zonder Europese kwalificatie geweest dus een AZ zal er nog wat meer gespeeld hebben.

Op dit moment de grootste stap binnen Nederland, dus een mooie transfer voor Ramiz. En ja, zo opportunistisch is deze wereld, sommige mensen vinden dat moeilijk te begrijpen.

5 mei 2023 om 10:46

Ik vind het een heerlijke speler voor ons! Ben benieuwd wat de samenstelling op het middenveld gaat worden. Met Zerrouki - Wieffer - Timber heb je wel heel weinig scorend vermogen of diepgang.

5 mei 2023 om 11:10

Hoop dat Bullaude zich ook gaat laten zien. Eventueel Szymanski proberen nog een jaar te huren. Heeft nog een contract tot 2026 bij Dinamo Moskou.

5 mei 2023 om 12:51

Lijkt me ook niet dat die samenstelling hem wordt. Of je moet 3 aanvallers hebben die er allemaal makkelijk 20 maken. Maar er zal vast een goede 10 komen

5 mei 2023 om 13:12

Gevoelsmatig denk ik dat ze Timber gaan omturnen tot een rechtsback en een beetje in de Geertruida rol willen laten fungeren. Veel naar binnen komen en het middenveld versterken.

5 mei 2023 om 13:19

@repuiztav - Ja, mee eens. Als Feyenoord met die drie op het middenveld gaat spelen, moet je eigenlijk zoals Liverpool gaan spelen. Echter heeft Feyenoord geen hele goede aanvallende backs. Uberhaupt is de aanvallende kwaliteit op de flanken juist een zwak punt.

Echter krijgt Feyenoord wel een leuke financiele injectie. Ze gaan de CL in, worden landskampioen en veel van de transfers van vorig jaar komen pas voor dit jaar in de boeken. Daarnaast gaan ze ongetwijfeld een mooi bedrag voor Kokcu ontvangen. Er is dus wel het 1 en ander mogelijk, ook kijkende naar hoe vroeg deze transfer eigenlijk plaatsvindt.

Denk eerlijk gezegd niet dat hij Wieffer uit de basis gaat spelen. Als vervanger voor Kokcu hebben ze toch al Timber of Feyenoord gaat de transfermarkt op natuurlijk. Dure aankoop voor iemand die back-up gaat spelen. Maar ja we zullen wel zien denk ik.

5 mei 2023 om 10:42

Feyenoord wil gewoon een grote selectie. Nu komt er van de bank af en toe nog middelmaat. Als ze dat kunnen verbeteren gaat het echt de goede kant op.

5 mei 2023 om 10:46

Klopt maar de transfersom komt in de buurt van 8 miljoen. Dat is wel een fors bedrag voor Feyenoord om als back-up te gebruiken. Maar goed de CL miljoenen gaan wel naar Rotterdam dus aan de andere kant kunnen ze het ook wel veroorloven inderdaad.

5 mei 2023 om 10:58

Kokcu gaat waarschijnlijk wel weg voor minimaal 30 miljoen en dan zit ik nog laag denk ik. 8 miljoen is tegenwoordig een redelijk normale prijs.

5 mei 2023 om 11:00

Misschien is dat ook wel het probleem van Nederlandse clubs. We zijn vaak té bang om fors te investeren in een team waar je minimaal 22 gelijkwaardige spelers kunt brengen. Ik denk overigens dat Wieffer en Zerrouki gewoon naast elkaar komen te spelen.

5 mei 2023 om 11:42

@repuiztav,

Is ook een kwestie van financiën natuurlijk. Je moet het wel kunnen betalen en dat kan Ajax misschien redelijk betalen maar voor PSV en Feyenoord is dat toch wat lastiger. Je afschrijvingen en salarissen zullen fors omhoog gaan als je 22 gelijkwaardige spelers in huis hebt.

Daarnaast is het ook helemaal niet erg in Nederland hebben we uitstekende opleidingen en het is gebleken dat die spelers dat prima op kunnen vangen.

5 mei 2023 om 13:20

Het lijkt mij erg sterk dat Timber de opvolger voor Kokcu moet gaan worden. Dat zijn twee totaal verschillende spelers. Ik acht de kans groot dat Feyenoord op zoek gaat naar een nieuwe creatieve middenvelder.

Wel mooi dat Feyenoord uiteindelijk nog wel terug gekomen is. Die jongen wilde al zo graag. Nu gaat het toch eindelijk gebeuren voor hem.

Yessss🥳🥳🥳
Gelukkig niet naar ons
Wel een mooie prijs

5 mei 2023 om 10:50

Gefeliciteerd.. Feyenoord supporter blijf je blijkbaar, zelfs in een geweldig jaar, niet voor je plezier. Misschien dat we hem kunnen kopen en direct ruilen voor Veerman?

Veel geld voor 2 wisselspeler: Timber en Zerrouki en 16 miljoen lichter. Van mij hadden ze deze mogen overslaan,maar prima: als ie 1x in ons shirt speelt zal ik hem net zo hard toejuichen dan de overige spelers

Eindelijk een einde aan deze soap en het is hem van harte gegund!

Rond de 8 miljoen, vind ik toch wel erg prijzig.
Goede speler hoor, maar ik vind hem geen 8 miljoen waard in mijn ogen.

Ben ook benieuwd of Kokcu dan echt gaat. Zie hem namelijk niet spelen als een Kokcu ook blijft hoor.
Kokcu - Wieffer zie ik hem er niet snel uitspelen. En dan komt Timber ook nog terug op het middenveld.

Overigens: hoe is het met Szymanski. Die is gehuurd, toch? Gaan ze die overnemen?

5 mei 2023 om 10:45

Als Feyenoord 40 miljoen voor Kokcu kan krijgen is die natuurlijk vertrokken. Daar is Kokcu ook zelf aan toe en Feyenoord kan dat geld weer herinvesteren.

8 mei 2023 om 15:01

Tsja. Ik vraag mij werkelijk af wat het niveau van Kokcu nu echt is.
Ik vind hem, eigenlijk, te veel ''momentjes'' hebben...

En daarnaast vind ik dat zijn handelingssnelheid echt nog wel een tandje omhoog mag, als hij richting de top wilt.

Ik denk dat clubs die nu interesse hebben, serieuze interesse, een bedrag van 40 miljoen niet kunnen of willen betalen voor hem.

Ik snap wel dat Feyenoord dat van hem wilt. Is vgm 21, aanvoerder, goede stats en Turks international.

Benieuwd waar hij gaat spelen en ook wat hij gaat opleveren.

Ik zie hem rond het niveau Sevilla (in normale doen) etc wel eindigen, maar niet in de absolute top.

Is een goeie speler. Maar 8 miljoen is wel veel geld voor een speler die wisselvallig is. Gaat Feyenoord weer de fout maken. Als in 2017 kampioen werden. Met geld strooien voor middelmaat.

Als Twente er 8 miljoen uit haalt dan hebben ze dat goed gedaan, heb vaak gelezen dat Feyenoorders 6 miljoen wel de max vonden.

5 mei 2023 om 10:47

Het is nu ook voor Feyenoord wat makkelijker om iets hoger te gaan zitten in de transfersommen aangezien CL voetbal wel zo goed als zeker is.

meer dan 60 wedstrijden, waar halen ze dat vandaan? minimaal 42 officiele wedstrijden, maar om de 60 aan te tikken moet je flink je best doen.
1x JC Schaal, 6x CL league, (kan oplopen, maar dit kan ook de max zijn) 1x beker (ook dit kan oplopen, maar kan ook zo over zijn) en 34 competitie wedstrijden, (of gaan ze al uit van playoffs europees voetbal of degradatie zodat het op kan lopen) want dan vind ik meer dan 60 wel een erg nobel streven

5 mei 2023 om 10:52

ja heel apart... ligt eerder rond de 45-50 maar okay.
misschien zijn ze erg zelfverzekerd en denken ze overal tot het einde mee te strijden (is hun goed recht, het kan zomaar gebeuren met veel geluk)

5 mei 2023 om 12:00

Internationals spelen in een jaar natuurlijk ook stuk of 8-10 wedstrijden? En Feyenoord heeft sinds dit jaar een stuk meer internationals. Maar ik vind het ook een erg hoog aantal ja dat halen alleen clubs uit Engeland die in elk bekertoernooi en in de Cl/el ver komen.

5 mei 2023 om 14:26

Misschien inclusief voorbereiding en/of interlands? Anderzijds gaat het wel hard als je ver komt in de beker en bijvoorbeeld na de winter de EL ingaat.

Prima toch, mooie deal voor FCT.

8 miljoen allemachtig

Dit was te verwachten. Feyenoord heeft nu eindelijk wat geld dus kan er eerder geïnvesteerd worden zodat de spelers een volledige voorbereiding mee kunnen draaien. Voor Twente is het denk ik ook ideaal want zij hebben nu een groter budget om ook hun selectie sneller op orde te hebben.

Wieffer en Zerrouki herenigd!! Dat wordt een super blok op het middenveld met Symanski ervoor !



Eindelijk komt zijn grote droom uit, prachtig voor hem.

Zerrouki is een prima aanwinst in de breedte voor Feyenoord. Wieffer heeft het razendsnel opgepakt maar eigenlijk al meer wedstrijden gespeeld dan goed voor hem is. Volgend seizoen kan er meer gerouleerd worden. Nu Szymanski nog.

lekker hoor! Slot is zijn selectie al aan het completteren voor volgend seizoen! Gaat er steeds meer op lijken dat Slot zeker nog een jaartje blijft.

5 mei 2023 om 11:02

Het is heel simpel. Feyenoord kan en zal hem gewoon aan zijn contract houden. Slot is een verstandige man en begrijpt ook dat Feyenoord hem aan zijn contract kan houden. Hij heeft deze immers met zijn volle verstand ondertekend.

mooie aankoop, goede speler voor Feyenoord. Goed om te zien dat dit nu al rond is. Er zal vast veel vertrekken bij Feyenoord, dan wil je niet in de laatste weken van de transfermarkt nog spelers binnenhalen

8 miljoen voor beperkt middelmaat waar Feyenoord al teveel van heeft…

Ongelooflijk dat Feyenoord toegeeft aan die gekkigheid van Slot

5 mei 2023 om 11:10

Trolletje

5 mei 2023 om 11:12

Als Slot dankzij deze transfer bij Feyenoord blijft is het een goedkope transfer

5 mei 2023 om 11:10

Gekkigheid van Slot.... Beetje meer respect voor een trainer die jullie brengt wat niemand anders had kunnen doen. De titel en geweldig voetbal.

5 mei 2023 om 11:19

Maar ff eerlijk Raubaht. Je bent voor Feyenoord (geloof ik) en je enige stokpaardje is het afzeiken van Slot. Je kan toch niet ontkennen dat we onder Slot alleraardigst presteren en hij over het algemeen vrij goede beslissingen neemt? Het lijkt bijna alsof er meer achter zit als ik je reacties lees. Ben je misschien meer tevreden als we gewoon matig presteren of wat?

6 mei 2023 om 11:53

Slot bemoeit zich teveel met het aan en verkoopbeleid, iets waar hij geen verstand van heeft en wat Feyenoord een vermogen kost.

Dilrosun 4 miljoen, Timber 7 miljoen, Walemark 3,5 miljoen, recentelijk Kasanwirjo voor 2 miljoen en van den Belt voor 2 miljoen.

Met de koopprijs van Zerrouki zit je op 25 miljoen aan spelers die uit de koker van Slot komen. En wat hebben die jongens toegevoegd?

Walemark zit al 2 jaar op de bank, Dilrosun heeft ook vrijwel het hele seizoen op de bank gezeten, Timber veel geblesseerd maar, werd als toekomstige vervanger van Kokcu gehaald maar ik denk dat ook hij de bank warm gaat houden, evenals Kasanwirjo.

Dat is mijn frustratie, er word teveel aan Slot zijn wensen voldaan. Er word een vermogen uitgegeven aan middelmaat, omdat Slot ze wil hebben.

Gaan we dan met hem én Wieffer spelen? Das wel weinig creatief. Voor de bank vind ik hem dan weer erg duur. Van mij had dit niet per sé gehoeven eigenlijk, maar goed. Welkom.

5 mei 2023 om 11:24

Een middenveld met Wieffer Zerrouki en Timber komt wel in de buurt van Taylor Alvarez Klaassen ja . Dat gun ik geen enkele voetballiefhebber.

5 mei 2023 om 13:27

Echter kunnen Taylor en Klaassen totaal niet verdedigen en is Klaassen ook nog eens verre van snel. Bovendien kan Taylor in z'n huidige vorm de subtop niet eens aan. Je weet in ieder geval dat het met de passing en onderscheppingen wel goed zit met Zerrouki en Wieffer, terwijl Timber de nodige dynamiek heeft. Ik zou dus altijd voor de door jou genoemde eerste drie kiezen. Alvarez stijgt er overigens wel bovenuit in dat lijstje, maar die vertrekt waarschijnlijk.

Veel geld voor een matige speler maar dat vond ik hetzelfde van Quinten Timber, spelers worden vanuit de media naar Feyenoord toe gepraat terwijl je nu in een positie zit waarin je creatief mag zijn met geld/scouting en er bijvoorbeeld in Mexico goed op staat.

5 mei 2023 om 11:33

Denk dat Slot het anders iets beter ziet. Die wil heb koste wat het kost hebben.

Belachelijk dat we alsnog die 8mil betalen.

5 mei 2023 om 12:03

Had Feyenoord gewoon niet moeten doen, en nu lees ik Feyenoorders die zeggen dat ze het zich kunnen veroorloven om meer neer te leggen vanwege CL en dat hij handig is voor de breedte, je gaat toch geen 8 miljoen betalen voor een breedte speler, met zulk beleid breng je jezelf in de problemen

Fijn dat hij van de markt is voordat PSV een aanbod doet die ze nooit terug verdienen. Wordt over 2 weken alweer 25, dus zou een dure gok zijn!

5 mei 2023 om 12:42

Een mooi CL- seizoen en hij kan voor minimaal het dubbele weg. Dus beetje voorbarig dat je het nooit weer terug zou verdienen.

5 mei 2023 om 12:50

‘Een mooi CL- seizoen en hij kan voor minimaal het dubbele weg.’

Waar is deze uitspraak op gebaseerd? Welke speler is ooit binnen NL getransfereerd en heeft na één seizoen 15M+ opgeleverd? Vooral bij Feyenoord..

Twente heeft ons gewoon scheel onderhandelt en wij waren er niet tegen opgewassen zo blijkt. Niets meer, niets minder.

5 mei 2023 om 13:32

@zanazanyan - Dat is wel erg zwart-wit. Feyenoord speelt de laatste decennia omgerekend eens in de 7-9 jaar CL-voetbal. Heel veel van die kansen zijn er dus ook simpelweg niet geweest. Dat waren ook geen successen.

Waar het overigens om gaat, is wat Zerrouki bij Feyenoord brengt. Als hij de impact gaat heben die hij bij FC Twente heeft, is het eigenlijk al een goede aankoop. Hij is goed in de passing, dynamisch, speelt altijd met het spreekwoordelijke mes tussen de tanden en onderschept veel ballen.

Betreft het bedrag: Dat vind ik altijd lastig, zeker tegenwoordig. Er gaat meer geld rond, clubs ontvangen hogere transfersommen en geven doorgaans dus ook meer uit.

5 mei 2023 om 14:55

Fredrik Aursnes. Wat heb ik gewonnen?

5 mei 2023 om 14:56

@zanazayan: het ging om het bedrag verdubbelen binnen een jaar. Dat is gelukt met Aursnes en volgens mij ook met die beste man die nu bij Sporting Lissabon zit. Senesi heeft ook het dubbele bedrag opgeleverd maar dat was volgens mij pas na 2 seizoenen. Overigens zou je voor Wieffer nu ook makkelijk het dubbele vangen en had je dat vorig seizoen ook voor Pedersen kunnen krijgen. Hancko idemdito

5 mei 2023 om 14:57

Je laatste alinea klopt inderdaad, andere tijden, andere bedragen.

Ik ben me bewust dat mijn comment erg zwart-wit was, maar dat was dan ook zo bedoeld daar ik op een erg zwart-wit statement reageer. Één goed CL seizoen en cash 16M terwijl dat nog nooit is gebeurd voor zover ik me kan herinneren.

Ben het verder niet met je eens dat als hij bij Feyenoord hetzelfde presteert als bij Twente hij een succes is, ik verwacht echt meer. Daarom vind ik het ook zo zonde dat een Van den Belt het kind van de rekening wordt, die vind ik in potentie echt twee klassen beter.

5 mei 2023 om 15:00

Verdomme Migi, touché. Jij gaat door voor de wasmachine.

Goh nu kan het opeens wel. Eerst vroegen ze 10 miljoen. En nu is rond de 8 miljoen opeens genoeg. Rare club dat Twente.

Overigens vind ik dat wij teveel betalen. 6 miljoen maximaal is een behoorlijke transfersom. Ook door dat belachelijke gedrag van Twente. Zerrouki is geen betere speler geworden door een extra half jaar in Enschede en had wel kampioen kunnen worden in Rotterdam en zich verder kunnen ontwikkelen

5 mei 2023 om 12:14

Ja, heel belachelijk dat Twente zijn beste speler wil behouden en zo hoog mogelijk wil eindigen!
Er is maar 1 iemand die zich belachelijk maakt nu en dat ben jij haha
Ik zal meegaan in jouw niveau; Feyenoord heeft Zerrouki een kampioenschap onthouden met hun getwijfel! Hadden ze hem in de winter voor ditzelfde bedrag meteen gehaald was Zerrouki nu kampioen geweest...
#ikvindnietleuk

5 mei 2023 om 12:32

Haha, nu is Twente de rare club. Prachtig waren jouw gefrustreerde reacties in de winter. Twente zou zich in de vingers hebben gesneden, gegokt en verloren, ontevreden speler die zou muiten en weet ik veel wat je er allemaal bij haalde.
Twente krijgt nu hetzelfde als ze op de laatste transferdag hadden kunnen krijgen, maar heeft nu alle tijd een vervanger te zoeken voor volgend jaar en heeft alsnog een halfjaar kunnen genieten van een fantastische speler die zich altijd als prof heeft opgesteld op het veld.

5 mei 2023 om 13:35

Zie je zelf het manco van jouw eigen logica niet? Hier ben je gewoon enorm subjectief.

Hoe dan ook is het nooit 10 miljoen euro geweest. FC Twente wou 8 miljoen euro, maar Feyenoord bood dat bedrag te laat in de winterstop waardoor FC Twente geen vervanger meer kon aantrekken. De prestaties van FC Twente enerzijds en de tijdlijn rond de transfer van Feyenoord anderzijds zijn bijzaak in deze discussie en vooral grappige argumenten voor subjectief gebazel van beide kanten.

Heeft Twente goed geregeld. 8mln en de winter en nu bijna 8mln in de zomer als het klopt.

Raar dat je nog steeds op 8 miljoen uitkomt, nadat Twente heeft gezegd dat Zerrouki onhoudbaar was.

Dit had max 6 mil moeten zijn.

5 mei 2023 om 13:37

PSV kwam zich melden en Marseille was geinteresseerd. Kijkend naar het feit dat het nu pas mei is, kun je de klok erop gelijkzetten dat Streuer gelijk had dat er veel interesse voor Zerrouki is. In dat geval stijgt de prijs ook vaak. Ik denk dat Feyenoord dat voor wou zijn.

Arne Slot krijgt dus zijn zin. Dan mag je verwachten dat Slot alleen al om die reden nog een extra voetbaljaar bij Feyenoord blijft. Ik mag aannemen dat FC Twente ook een aantrekkelijk doorverkoop percentage heeft bedongen. Het geeft de Tukkers in ieder geval ook wat financiele speelruimte op de transfermarkt. Het zou een goede zaak zijn als de wat opgefokte verhoudingen tussen beide clubs hiermee weer genormaliseerd worden.

Benieuwd wat onze aller vriend El Fenomeno van deze door hem voorspelde prijsdaling vind!

5 mei 2023 om 11:46

Daar wacht ik ook op, alle reacties bekeken maar hij heeft zich nog niet gemeld.

5 mei 2023 om 14:21

Er is toch ook een daling? De genoemde 10 miljoen wat wel even zou komen vanuit Frankrijk is er niet. Nu is er een bedrag van 6 wat kan oplopen tot 8.
Vind ik persoonlijk alsnog te veel maar veel beter dan de genoemde 10.

Wel zo prettig dat de eerste versterking al binnen is en niet zoals zo vaak op het laatste moment. We gaan zien wat het gaat worden.

Goed nieuws we hebben een Kwalitatief brede selectie nodig. met Bullaude, Wieffer Zerrouki, vd Belt, Timber en dan hopelijk Szymanski (anders wordt er een andere nummer 10 aangetrokken) zijn we goed bezet.

Ook hoor ik verhalen over Timber die wellicht op de RB gaat spelen mocht geertruida vertrekken. dit zou hij zeker goed kunnen plus hij is multifunctioneel en kan evt gaten op het middenveld goed opvangen!

5 mei 2023 om 12:02

Ik hoop nog wel op een extra creatiefe middenvelder (type Kokcu) aangezien we dat volgend seizoen zullen missen. Timber zal wel op die plek terecht komen maar qua creativiteit en loopvermogen is hij nog lang niet zover als Kokcu.

Ik ben er wel tevreden mee, hij wilde graag, Slot wilde graag en Feyenoord wilde graag. Kan niet anders dan een topaankoop!

Haha 60 wedstrijden. Wat wen kul. 34 in de competitie en 6 in CL. Ben toch benieuwd naar die andere potjes

5 mei 2023 om 14:30

Beker/JC schaal/interlands/voorbereiding/ Europese overwintering.

Het is zover. Wat een soap en nu maar hopen dat die daadwerkelijk past en dat we de nieuwe KEA hebben binnengehaald.

Wieffer dan banken?

Goede speler, die Zerrouki, maar met Zerrouki én Wieffer spelen is te verdedigend/controlerend, te weinig voetballend vernuft.

Het is blijkbaar iets meer dan 7 miljoen geworden. Twente wilde 6 + Azrakan waarop Feyenoord het bod verhoogde (zonder Azarkan uiteraard). Dat betekent dat ze voor Azarkan meer dan 1,5 miljoen verlangen.

Blij dat het voorbij is, maar heel teleurstellend. Uitblinkers van middenmotors doen het vrijwel nooit goed bij Feyenoord, een uitzondering als El Ahmadi daar gelaten. Veel te veel geld voor een reserve achter Wieffer.

5 mei 2023 om 13:41

Gelukkig maar dan dat Zerrouki al twee seizoenen in de subtop actief is

Ik snap het scepticisme overigens wel aangezien Feyenoord geen goede geschiedenis heeft de laatste decennia met binnenlandse inkomende transfers. Echter is dat niet echt relevant. Uiteindelijk gaat het om het beleid van de club en iedere speler is weer anders. Overigens vind ik Wieffer wel meer een centrale middenvelder, daar waar Zerrouki eigenlijk een verdedigende middenvelder is. Beide spelers kunnen in principe op beide posities spelen.

5 mei 2023 om 13:57

Dat beleid hoopte ik juist van af te zijn, dit soort middenmotor/subtop uitblinkers te halen. Dit seizoen zijn ze ook weer allemaal tegen gevallen, zie een Timber. De spelers van het "vreemdelingenlegioen" vond ik persoonlijk een stuk overtuigender.

En een middenveld van Zerrouki en Wieffer? Onder Slot speelt Feyenoord aanvallend, en dat is wel ongeveer het meest defensief ingestelde middenveld wat ik kan bedenken. Klinkt meer als iets waar Dick Advocaat mee zou spelen dan Arne Slot.

5 mei 2023 om 15:19

Wieffer komt notabene van een eerstedivisionist...

5 mei 2023 om 16:06

Dat is de grappigste inderdaad: Vreemd genoeg lijken die over het algemeen beter uit de verf te komen bij Feyenoord! Hoe dat werkt is me ook een raadsel.

Opstelling volgend seizoen:
Bijlow
Timber, Trauner, Hancko, Hartman
Zerrouki, Wieffer, ?
?, Gimenez, ?
Ervan uitgaande dat Geer en Orkun sowieso vertrekken. Je zult dus nog een 10 moeten halen en 2 buitenspelers van niveau om echt mee te kunnen doen.

Gefeliciteerd Feyenoorders met deze aankoop en bedankt voor je jaren bij Twente Ramiz. Veel succes in Rotterdam. Behalve tegen ons

Mooi nieuws hoor voor Feyenoord. Hebben samen (Wieffer) alles kapot gespeeld bij Twente. Dus beloofd wat komend seizoen. Ook al lekker vroeg erbij qua voorbereiding nieuwe seizoen. Goede vervanger Kocku..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren