Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Die goede spelers hebben we nodig om terug te keren naar de Eredivisie’

Laatste update:

NEC degradeerde onlangs uit de Eredivisie, waardoor het volgend seizoen minder inkomsten gaat genereren. Een snelle promotie naar de hoogste klasse prijkt dan ook hoog op het verlanglijstje. Technisch directeur Remco Oversier vertelt in Voetbal International dat de Nijmeegse club ruim twee miljoen euro kan investeren in de selectie om ervoor te zorgen dat NEC de Jupiler League na een jaar alweer gaat verlaten.

"Het ziet er helemaal niet zo slecht uit", vertelt Oversier, die werkt met een totale begroting van ruim 8,5 miljoen euro. “In tegenstelling tot de vorige keer dat de club degradeerde ziet het er financieel goed uit. Mijn voorgangers hebben veel over zich heen gekregen, maar ze hebben het financieel goed achtergelaten. Als al onze spelers blijven, dus ook de grotere talenten, dan houden we nog een tonnetje over.”

"In principe willen wij onze betere spelers houden", vervolgt Oversier, die naast het aanstellen van een nieuwe hoofdtrainer ook op zoek is naar een nieuwe algemeen directeur. “Die goede spelers hebben we nodig om terug te keren naar de Eredivisie. Aan de onderkant willen we wel afscheid nemen van enkele spelers, om zo een meer Hollandse selectie te krijgen.”

Denk jij dat NEC meteen weer terugkeert naar de Eredivisie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"aan de onderkant willen we wel afscheid nemen van enkele spelers, om zo een meer Hollandse selectie te krijgen.' Dat lijkt me als NEC supporter fijn om te horen van een nieuwe TD.
Mocht NEC snel weer promoveren moeten ze dit wel vast gaan houden.

27 juni 2017 om 12:29

Precies! Weg met Ofosu, Heinloth, Roman, Lundholm en Mayi. Gewoon weer een Nederlandse selectie met dan slechts een paar buitenlanders die ook echt wat toevoegen. Delle/Smits, Buwalda, Dumic, Golla, Sturing, Breinburg, Bikel, Kadioglu, Groeneveld, Grot, Rayhi (als het echt moet), Sleegers zijn spelers die je in de JL goed kan gebruiken. Dan heb je nog veel goede talenten van de onder 19 groep en haal je twee rechtsbacks, twee Linksbacks, een middenvelder met wat ervaring en een scorende spits. Natuurlijk kun je daarnaast nog wel wat spelers voor de breedte gebruiken.

27 juni 2017 om 12:30

En ik vergeet natuurlijk Larsson en eventueel Mauk die misschien wel op kunnen bloeien in de JL...

27 juni 2017 om 12:42

Mij lijkt het eerder problematisch er is meer buitenlands talent te vinden dan nederlands talent en waar ze vandaan komen maakt supporters uiteindelijk niet uit. Als een buitenlander het goed doet wordt het een cultheld/tropische verrassing en als een nederlander het slecht doet wordt hij ook uitgefloten... dat voortijdig xenofobe gedrag van fans slaat dan ook nergens op.

27 juni 2017 om 12:50

NEC heeft anders genoeg talent rondlopen in de onder 19 ploeg. Tijdje geleden was NEC met 6 spelers zelfs nog hoofdleverancier van oranje onder 19. 5 van die spelers liggen ook vast als ik het goed heb. Een probleem is gewoon dat te veel nationaliteiten gewoon niet goed werkt in de communicatie, wat enorm belangrijk is op het veld. Daarom gewoon Nederlandse spelers met slechts een paar buitenlanders die dan ook echt wat toevoegen. Dat lijkt mij de juiste mix, 80% Nederlands en 20% buitenlands.

27 juni 2017 om 13:19

Jij maakt er wel een heel mooi verhaal van , waren hofleverancier omdat er 18 jongens hadden afgezegd , en van de 6 die mee mochten op stage mogen er uiteindelijk 3 mee naar het eindtoernooi.

27 juni 2017 om 16:54

Haha, de NEC ploeg onder 19 deed gewoon mee om het kampioenschap hoor... Jij zaagt het wel heel erg af...

Klinkt positief. Meer met talenten, minder een vreemdelingenlegioen. Dit wordt weer een leuk NEC. Dan hebben de supporters namelijk ook meer binding met de spelers, en als het financiële verhaal goed zit én blijft, zou je zeggen dat NEC misschien een paar leuke transfers kan binnenhalen en snel kan promoveren, binnen 2 seizoenen lijkt me erg reëel als ze dit zo blijven doen. Niet meer vreemde spelers van weet ik niet waar die niets toevoegen maar leuke talentjes als Grot en Kadioglu en daarnaast nog een paar gerichte en goede tranafers met een gezonde financiële huishouding. Hoe het wat mij betreft hoort voor clubs als NEC!

27 juni 2017 om 12:44

Supporters zullen slecht presterende nederlanders net zo hard uitfluiten hoor... en goed presterende buitenlanders in hun armen sluiten... het maakt niet uit waar de speler vandaan komt, zolang hij maar presteerd. En je hebt meer kans presterende spelers in het buitenland te vinden dan in nederland...

Alles is beter dan het technisch beleid van vorig jaar, dus wat dat betreft relatief makkelijk instappen nu. Zijn ze al die matige aankopen van vorig jaar al kwijt, of hebben die langdurige contracten?

Spelers als Boldewijn, Gravenberch en Schalk lijken me prima versterkingen.

Buitenlanders of Nederlanders zal me echt een rotzorg zijn, zolang ze maar kunnen voetballen.
Daar lag het probleem. Niet dat ze niet Nederlands waren.
Populistisch gezever.

27 juni 2017 om 12:46

Precies, ik word daar altijd zo moe van. Zolang je presteert word je altijd in de armen gesloten. En als je niet presteert word je als nederlander net zo hard en soms zelfs harder uitgefloten...

27 juni 2017 om 14:32

Dit dus. Heb mij mateloos zitten ergeren en deze bullshit bullshit die iedereen, net als 3 jaar geleden, weer loopt te verkondigen. Waren Von Haacke, Dyrestam & Delle dan ook zo slecht dit jaar? In de winterstop leek het er ook niet op dat we zouden degraderen. De fout lag uiteindelijk bij het te lang aanhouden van Hyballa. Qua kwaliteit waren we namelijk niet slechter dan de andere clubs onderin. Nationaliteit als oorzaak van het probleem aanwijzen is voor rechtse populisten.

Eindelijk iemand in het bestuur bij NEC die geen onzin lult. Mocht wel weer een keer.

Wat een dooddoener van deze bokser... in principe willen wij onze goede spelers houden... Ja, dat zal elke club wel willen !

De selectie van vorig seizoen was helemaal niets. Geen eenheid, teveel individuen en sowieso te weinig klasse.

Dumic en Kadioglu zullen in zijn voor een vertrek. Wat schiet er dan over ? Eerst maar een nieuwe trainer aanstellen, die zijn wensenlijst kenbaar zal maken. Nog genoeg te doen daar aan de Waal.

De derby zullen we in Arnhem missen aankomend seizoen....

27 juni 2017 om 14:41

Je overdrijft het ook wel weer een beetje. De selectie had genoeg kwaliteit om in de Eredivisie te blijven. De andere ploegen onderin waren namelijk net zo slecht en de meeste daarvan hebben het wel gered. Het zegt ook al genoeg dat Sparta de nacompetitie ontliep op een verschil van 6 goals met NEC. Uiteindelijk degradeer je door 1 collectieve wanprestatie in de play-offs. De fout lag bij het te lang aanhouden van Hyballa. Geen enkele trainer, hoe charismatisch hij ook is, hoort na een reeks van 8 nederlagen nog op het veld te staan. Toen hadden ze al moeten ingrijpen. Als Dumic en Kadioglu de enige vertrekkers zijn heb je met Delle, Golla, Breinburg, Bikel, Rayi, Grot & Groeneveld nog een heel aardig team voor in de JL. Natuurlijk zullen er van dit rijtje nog wel meer vertrekken maar al met al heb ik er veel vertrouwen in voor aankomend jaar. Boekhoorn komt met Ouwehands Dierenpark op het shirt dus de geruchten dat hij zou vertrekken zijn ook weer ontkracht.

27 juni 2017 om 20:42

Nou vooruit, we trekken de grens bij 8 nederlagen. Van Bronckhorst had er twee jaar geleden 7 op eeen rij en mocht aanblijven. Ik denk dat ze daar bij Feyenoord geen spijt van hebben...

Ben benieuwd hoe NEC het gaat doen. Cambuur, Go Ahead en De Graafschap zullen redelijk concurrerend kunnen zijn. Moeilijkste van de Eerste Divisie is het spelen van uitwedstrijden met zeer weinig publiek. Veel spelers kunnen zich daar toch niet goed genoeg voor opladen met verliespunten tot gevolg. Zeker geen gelopen race voor Nec.

27 juni 2017 om 16:14

Kadioglu zie ik eigenlijk alleen naar Ajax vertrekken. Die jongen is goed voor zijn leeftijd, maar zou bij geen enkele Eredivisie club in de basis staan. Als je dan toch naar een club zou gaan waar je eerst instroomt bij de beloften, zou Ajax de meest aantrekkelijke optie voor talenten zijn denk ik, gezien de doorstroom-mogelijkheden.

Waar komt die 2 miljoen vandaan? Externe investeerders, heeft die rijke Boekhoorn weer wat gegeven ofzo??!

Vraagje aan de NEC insiders.

27 juni 2017 om 12:23

NEC heeft na de degradatie in 2014 dure jongens eruit gegooid en met een zeer laag salarisplafond een nieuwe weg ingeslagen om NEC financieel weer gezond te krijgen. Waar de twee miljoen nou precies vandaan komt weet ik niet. Dat zou mede kunnen komen door het vertrek van spelers en misschien inderdaad iets van de 4 B's... NEC is ook bezig om Ouwehands Dierenpark misschien als hoofdsponsor te krijgen, ofwel: de panda's van Boekhoorn. Vind 2 miljoen ook wel erg veel voor een Jupiler League ploeg...

27 juni 2017 om 12:34

Dat vraag ik mij dus ook af. Ze hebben geen noemenswaardige uitgaande transfers gehad waar flink aan verdiend is en omdat ze degraderen daalt de inkomstenkant. Dus waar komt dan dit bedrag vandaan?

27 juni 2017 om 15:33

Die 2 miljoen is het spelersbudget, dat is gewoon onderdeel van de begroting. Afgelopen seizoen was het spelersbudget 2.5 miljoen, dus het gaat wel iets omlaag vanwege de degradatie, maar vrij weinig en met dit budget zouden we absoluut om het kampioenschap moeten kunnen meedoen.

Ik zou Delle, Heinloth, Golla, Buwalda, Bikel, Kadioglu, Mauk, Sleegers, Rayhi, Ofosu, Groeneveld, Grot en Larsson als kern proberen te behouden.

Dan kun je Dumic, Breinburg, Roman en Mayi proberen te verkopen. Daar moet je haast wel 2 miljoen voor kunnen krijgen (dumic 8 ton, Breinburg 7 ton, Roman 2 ton en Mayi 3 ton, zoiets). Dan nog aanvullen met transfervrije spelers zoals:
- Leroy George (oud Nec-er)
- Jeffrey Sarpong (aardig seizoen gehad in Griekenland)
- Hedwiges Maduro (zou hij dat willen)
- Bas Kuipers (er is nog geen Lb)
- Anco Jansen (bewezen JL speler)
- Kevin van Kippersluis (ook bewezen in de Jl)
- Melvin Platje (good old)

27 juni 2017 om 12:32

Dumic konden in de winterstop weg doen voor meer dan 1,5 miljoen, wat ik heb meegekregen van wat insiders... 8 ton is dan geen bedrag dat snel geaccepteerd zou worden.

27 juni 2017 om 12:36

Er is een verschil, toen waren jullie nog eredivisionist. Voor een 1e divisionist liggen de prijzen nu eenmaal wat lager.

27 juni 2017 om 12:52

Als ze maar goed genoeg zijn... Alireza werd na een seizoen JL ook voor 2,25/2,5 miljoen verkocht aan AZ.

27 juni 2017 om 16:26

Maar toen was NEC een club dat incidenteel degradeerde en een stabiele middenmoter was. Bovendien was Jahanbakhsh structureel de beste speler op het veld. Dumic ga je bij lange na niet voor 1,5 miljoen verkopen. FC Twente kreeg nog maar net 1,7 miljoen voor Klich en die liet veel meer zien. Maargoed, het is maar wat de gek er voor geeft natuurlijk.

28 juni 2017 om 11:26

Dumic was met afstand de beste speler van NEC dit jaar en het laatste half jaar van vorig seizoen. Weet niet waar je het vandaan haalt dat klich veel meer liet zien?

27 juni 2017 om 13:04

Waarom zou je in vredesnaam Heinloth, Mauk, Rayhi en Larsson willen behouden? Die kunnen helemaal niets.

Een Bikel of Sleegers heeft ook weinig toegevoegde waarde meer.

27 juni 2017 om 19:15

Larsson mag best nog een kans krijgen. Liet met vlagen zien dat hij een goede techniek had. Bikel is een prima speler en Sleegers laat het wel telkens zien in de JL. Gewoon die drie nog een kans geven, Mauk eventueel ook. Rayhi kun je eventueel nog in de breedte erbij houden.

27 juni 2017 om 16:22

Ik denk dat Grot, Kadioglu beiden niet te behouden zijn. Allebei zijn ze jong en kunnen allebei naar mooie clubs. Als er belangstelling komt en de clubs komen met een mooi bedrag, zijn ze heel waarschijnlijk vertrokken.

Verder denk ik niet dat al die jongens die je opnoemt op wellicht Kuipers, Kippersluis en Platje na haalbaar zijn. Hebben allemaal een mooi salaris en ik denk niet dat NEC iets kan ophoesten wat daar ook maar in de buurt van komt.

Verder denk ik dat NEC alleen leuke bedragen zal vangen voor Kadioglu, Grot en eventueel Dumic, Breinburg. De rest verkoop je niet voor meer dan 2 ton. Zeker niet nu ze weer JL moeten spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren