Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bizarre soap bij PSV: taxi betaald en weggestuurd

Laatste update:

Marcel Brands en co zullen behoorlijk opgelucht zijn wanneer Gastón Pereiro zijn handtekening heeft gezet onder een contract bij PSV. De transfersoap leek dinsdagmiddag eindelijk tot een einde te komen, maar zo ver is het nog niet: ondanks allerlei beloftes uit het kamp van de Uruguayaan, is er nog steeds niets getekend. Bij PSV zit men met de handen in het haar.

/

De twintigjarige Pereiro arriveerde zondag in Eindhoven en werd een dag later met succes medisch gekeurd. Het was de bedoeling dat de aanvaller dinsdagochtend zijn vijfjarige contract zou tekenen, maar op het laatste moment legde zaakwaarnemer Francisco Paco Casal een bom onder de transfer, door toch weer meer geld te vragen. De belangenbehartiger dreigde zelfs om met zijn cliënt in het vliegtuig terug naar Uruguay te stappen.

Er volgden nieuwe onderhandelingen en uiteindelijk beloofde Casal dat Pereiro dinsdagmiddag zou gaan tekenen. PSV stuurde een taxi om de Uruguayaan en zijn gevolg naar een hotel in Eindhoven te brengen, maar er kwam niemand opdagen. Na bijna twee uur wachten heeft PSV de taxikosten betaald en de auto weggestuurd, meldt het Eindhovens Dagblad. Het lijkt erop dat Casal toch weer dwars ligt en de transfer van Pereiro is dus nog steeds niet afgerond.

De onderhandelingen over de twintigjarige Pereiro namen al bijzonder veel tijd in beslag en dat kwam ook allemaal door Casal, die steeds weer dwars lag. Met Nacional heeft PSV een akkoord over een transfersom van minimaal zes miljoen euro: een initieel bedrag van vier miljoen, in de winter een bedrag van een miljoen en volgend jaar zomer het resterende bedrag van een miljoen. Daarvoor krijgt PSV tachtig procent van de transferrechten in zijn bezit. Nacional behoudt twintig procent van de transferrechten en heeft naar verluidt een doorverkooppercentage van vijf procent afgedwongen.

He, wie hebben we daar? Gaston Pereiro gearriveerd in Eindhoven! (Via Joostvanerp) #psv #transfer #instavoetbalzone

Een foto die is geplaatst door Voetbalzone (@instavoetbalzone) op


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De zaakwaarnemer zal vast weer met extra eisen komen. Moet Psv nou wel met zo' n louche zaakwaarnemer in zee gaan? Zou wel erg zijn als ze nu het vliegtuig terug hebben gepakt ipv in de taxi te stappen.

14 juli 2015 om 17:43

Mee eens... Het moet graag of niet... Jammer dat Pereiro nu zo een zaakwaarnemer heeft... Laat die jongen toch lekker tekenen bij PSV en genieten van de Champions League, de Eredivisie, zijn assists en doelpunten.

Ik hoop dat Pereiro snel komt en dat hij deze zaakwaarnemer gauw de laan uit stuurt.
ps. ligt het aan mij of worden zaakwaarnemers steeds bepalender voor de carriere van spelers?

14 juli 2015 om 18:13

Die jongen heeft denk ik een wurg contract bij zo'n maar PSV moet de eer aan zichzelf houden...... wat een gek die Casal !

14 juli 2015 om 18:19

Zojuist op Twitter:

@nielswenstedt 3m3 minutes ago
#pereiro terug naar hotel, onderhandelingen gaan momenteel niet verder. #psv

14 juli 2015 om 18:34

Je gaat niet met die zaakwaarnemer in zee.
Ik zou gewoon zeggen dit is en klaar.
Als ze dan verder gaan kijken dan weet je ook dat die jongen niet voor PSV wil spelen maar voor het geld.
Uiteindelijk bepaalt hij waar hij speelt en niet de zaakwaarnemer.

14 juli 2015 om 22:41

diejongen is professioneel voetballer uit zuid-amerika, dus reken er maar op dat hij voor het geld voetbalt en hij totaal geen binding met psv heeft...

15 juli 2015 om 00:28

Hoezo voetbalt hij precies voor het geld? Omdat hij uit Zuid-Amerika komt? Vind je dat zelf ook niet een beetje een rare reactie.. want ja een Tevez, Di Maria, Bravo, Firmino, Corona, Suarez, Higuain en zo kan ik nog wel even door gaan, zijn er toch ook niet alleen voor het geld? Beetje onderbouwing word gewaardeerd

15 juli 2015 om 01:02

omdat hij profvoetballer is en ervoor moet zorgen dat hij zich binnenvoetbalt in de tijd die hij heeft

de spelers die jij hierboven noemt zijn ook allemaal profvoetballer en zeker broodvoetballers die in europa het geld hebben laten leiden

wellicht hebben ze binding met hun 1e club uit eigen land of een andere club uit die regio waar ze van kinds af aan al fan van waren, voor zon club willen spelers, vaak op het eind van hun carriere, nog wel eens betere aanbiedingen laten lopen, maar een of andere club uit een heel ander werelddeel is geen binding mee en al helemaal geen binding die de supporters hebben

als er een vergelijkbare club met vergelijkbare kansen etc een hoger loon biedt zal deze jongen logischerwijs kijken of psv hetzelfde of meer wilt betalen en als dat niet het geval is is er niets dat hem tegenhoudt om bij die andere club te tekenen, ik zou precies hetzelfde doen

sterker nog ook in nederland zijn er zat mensen die geen enkele moeite hebben om bij eenbedrijf te werken dat producten verkoopt of diensten aanbiedt waar ze zelf ( zonder gereduceerd tarief) nooit gebruik van zouden maken

dus wellicht dat je je perspectief moet verbreden, want je hebt een behoorlijk klein referentiekader als ik je reactie zo lees...

15 juli 2015 om 07:30

Of jij moet wellicht je niet verkleinen tot alleen Zuid-Amerika. Ten eerste zeg je dat alle Zuid-Amerikanen voor het geld voetballen, dat klopt al niet. En in je tweede reactie ben je wel wat duidelijker waaruit blijkt dat het dus niet alleen in Zuid-Amerika gebeurt en ook Zuid-Amerikanen voetballen echt niet alleen om het geld, als deze jongen echt voor het geld wilt gaan, zou ik toch niet naar PSV (of eredivisie) gaan.

14 juli 2015 om 20:01

Wa een irritante gozer die zaak waarnemer bah 😪

14 juli 2015 om 20:59

hoezo louche zaakwaarnemer die man moet er zoveel mogelijk uithalen voor zijn spelers en blijkbaar doet hij dat goed.
als ik psv was had ik de transfer wel afgeblazen nu is het geld straks is ie niet gemotiveerd of zo en wil hij weer voor weinig weg want zo gaat het vaak met spelers uit zuid america

Zo iemand laat je toch het lazarus krijgen?

14 juli 2015 om 17:37

Precies. Dan toch niet?

Wanneer dit is afgehandeld nooit meer zaken doen met deze Casal. Wat een vervelende man, zeg

14 juli 2015 om 17:31

Afgehandeld? Je moet ooit nog een keer proberen te verlengen. Dan zal hij opnieuw heel veel geld vragen en anders dreigen met transfervrij

14 juli 2015 om 17:47

Dat niet alleen, ik denk dat deze zaakwaarnemer over 2 of 3 jaar ook wel eens kan gaan proberen om een transfer te forceren. PSV is hier (helaas) voorlopig nog niet vanaf.

14 juli 2015 om 17:51

Dat bedoel ik ook. Hij gaat dan roepen. Of weg, of een abnormaal salaris met verlenging. En uiteraard weer een extra vergoeding voor deze meneer

14 juli 2015 om 17:55

of PSV moet eisen dat hij een andere zaakwaarnemer neem.

14 juli 2015 om 17:58

Dat kan je als club zijnde wel eisen, maar als deze jongen zich contractueel voor een langere periode heeft laten vastleggen middels een zogenaamd "wurgcontract" sta je machteloos. Het enige wat de speler dan zou kunnen proberen is het contract te laten ontbinden bij de rechter.

14 juli 2015 om 18:00

Dat mag niet. Zaakwaarnemers zijn er ter bescherming van spelers tegen louche clubs. Helaas loopt dat ook wel eens fout, maar clubs mogen dus gelukkig niet eisen dat spelers van zaakwaarnemers wisselen. Anders zouden spelers weer een volledige speelbal van louche clubs kunnen worden.

14 juli 2015 om 19:07

Twee of drie jaar? Zal me niks verbazen als ie volgend jaar zomer al op de stoep staat. Zwaaien met interesse van andere clubs en meer salaris eisen.

14 juli 2015 om 19:12

@hakkie2
of dat spelers de speelbal van louche zaakwaarnemers worden. Verhalen genoeg. Wat mij betreft mogen de regels wel wat aangescherpt worden voor dit soort gasten. En een club mag ook duidelijk hun afkeur voor bepaalde zaakwaarnemers laten blijken door geen zaken te doen met dit soort lui.

Zaakwaarnemer voor een voetballer, iedereen zou het kunnen gaan doen. Met de bedragen die er tegenwoordig omgaan in het voetbal is het toch best mogelijk als Uefa of Fifa een zwarte lijst op te stellen van mensen die het niet zo nauw nemen met de regels en hun cliënten wurgcontracten laten tekenen.. Uiteindelijk gaat het om de carrière van de voetballer, niet die van de zaakwaarnemer.

14 juli 2015 om 17:58

Ik heb toch ergens het idee dat de invloed van de zaakwaarnemer wordt overschat. Een speler heeft hier sowieso een aandeel in. Anders is die vent zijn baan toch zo kwijt. Dat die pereiro zegt dolgraag te willen kan zo xijn, maar kan ook prima zijn dat hij dit ouderwets zegt om de fans tevreden te houden. De aandacht naar de zaakwaarnemer en hij doet niets verkeerd. Als die Pereiro het wil, dan zegt die toch gewoon de groeten, dan maar met iemand anders. Echter doet hij dat niet.. vandaar mijn twijfel of het alleen die zaakwaarnemer is..

14 juli 2015 om 19:14

Mja, ik weet het niet.. Neem dat knaapje die laatst na ongelooflijk veel gehannes bij Ajax terecht kwam vanuit het Oostblok. Toch een contractje getekend waar hij aan gehouden kon worden. Zo'n zaakwaarnemer kan de complete carrière van die voetballertjes om zeep helpen.

15 juli 2015 om 11:01

Ja, daar zat ik daarna tijdens het lopen nog over te denken. Veel van de gasten hebben een wurg-contract. Die echt niets te zeggen hebben meer over zichzelf. Maar als club zijnde zit je dan toch wel echt vast aan zo'n vent.
Dat was misschien ook het stukje extra's dat die man vroeg. Een afkoping van zijn rechten over de speler.
Sneu als dit soort dingen gebeuren.

14 juli 2015 om 18:00

Deze man blijkt een geldwolf te zijn.
Denk dat hij messi onder zijn hoede heeft..ken deze speler ook niet en dan moet je als psv t dus keihard spelen graag...of niet!

14 juli 2015 om 18:11

Die Casal wordt gezien als de grootste zakenman in Uruguay (vlg. en. wikipedia) en heeft blijkbaar een enorme invloed op het hele Uruguayaanse voetbal. Geen koekenbakker dus, deze vent. Ik denk dat hij dondersgoed weet dat PSV het na al de geïnvesteerde tijd en geld niet kan maken Pereiro niet over te laten komen. Als PSV niet over de brug komt, kan het dus nog wel eens af gaan ketsen en dat zou een enorme verspilling betekenen van al het geld en alle energie die ze er in gestoken hebben. Graag of niet geldt dus naar beide kanten toe blijkbaar.

14 juli 2015 om 21:03

onzin deze man moet een zo goed mogelijk contrakt voor zijn spelers regelen en probeert er zoveel mogelijk uit te halen dat is zijn werk .
en je weet met het halen van spelers uit dit soort landen dat er altyd wel wat gebeurd op het laatste moment

PSV moet een deadline opstellen.. Graag of niet.

14 juli 2015 om 17:32

Pereiro wil zielsgraag. Helaas heeft hij een walgelijke zaakwaarnemer..

14 juli 2015 om 17:35

Onzin. Hij is de baas over zijn eigen zaakwaarnemer. Niet andersom. Indien dat zo is het echt een lulletje die je niet kan gebruiken.

14 juli 2015 om 17:38

Ja dat is toevallig zo met spelers uit zuid Amerika. Die zaakwaarnemer speelt het hard

14 juli 2015 om 17:46

In die landen dus niet

14 juli 2015 om 17:55

Nee hoor. Dit is meer dan een zaakwaarnemer. Dit is meer de mafia met dergelijke walgelijke praktijken.

Het zou goed kunnen dat Gaston in een wurgcontract zit met zijn zaakwaarnemer waarin bepaalde (financiële) voorwaarden zijn opgenomen.

14 juli 2015 om 17:52

Geen deadline, gewoon afknallen nu en pak maar de vliegtuig terug naar Urugauy, dat zal hem leren en als hij graag terugwil moet hij genoegen nemen met minder salaris.

Nog steeds niet binnen dus. Ik zie hem graag komen maar als het met zo'n zaakwaarnemer moet...
Raiola 2.0

14 juli 2015 om 17:33

Raiola doet tenminste wat zijn speler wil. Casal is zijn droomtransfer aan bet blokeren.

14 juli 2015 om 17:42

Pereiro wil ook gewoon meer geld natuurlijk!

14 juli 2015 om 17:45

@est: dat ben ik niet met je eens. Raiola laat zijn client geloven dat hij het beste met hem voor heeft... Jammer dat Bouy en Krishna daar voor vallen.

14 juli 2015 om 17:46

Psv en droomtransfer......?
In Eindhoven is het geen Barcelona ......

14 juli 2015 om 17:47

Raiola doet ook wat zn speler niet wil zie Kishna.
Raiola wilde hem vorig jaar al al weg hebben en Kishna tekende bij.

14 juli 2015 om 18:03

De speler tekent een contract, Raiola niet. Dus dat hij iets doet wat dr speler niet wil is onzin. Kishna wilde gewoon meer verdienen, een transfer is zo geforceerd hoor.

14 juli 2015 om 18:10

Voor hetzelfde geld was het Bouy net zo verlopen als Pogba. Hij heeft zeker wel het beste met zijn spelers voor, maar het kan natuurlijk ook misgaan.

14 juli 2015 om 18:29

Nee Raiola vond dat Kishna beter kon ontwikkelen in Italie en riep dit meermaals in de pers en in de bestuurskamer.
Kishna tekenden gewoon bij en riep dat hij WEL wilde blijven.

Stekker eruit dan, graag of niet zou ik zeggen.

Zo'n zaakwaarnemer moet je als speler toch niet willen.. hij zelf wil graag naar PSV maar door deze belachelijke zaakwaarnemer dreigt het misschien toch nog mis te lopen. PSV moet nu gewoon voet bij stuk houden en niet toegeven aan de extra eisen van de zaakwaarnemer

14 juli 2015 om 17:33

Hij heeft ook niks te willen, hij is in dienst van deze zaakwaarnemer. Dat weet je in Zuid Amerika. Harry van Raaij liet PSV ooit met een financiële puinhoop achter. Dit is een reden. Achter de schermen toch meer betalen dan bekend maken. Porto kom er maar in! Wie nu halen PSV supporters?

14 juli 2015 om 18:11

@maxwellgabri

hij is in dienst van deze zaakwaarnemer? hahaha volgens mij neemt een speler een zaakwaarnemer in dienst en niet andersom.. manmanman

14 juli 2015 om 18:48

In Zuid-Amerika is het wel degelijk vaak andersom. Hier in Nederland (en de rest van West-Europa) nemen spelers een zaakwaarnemer in dienst en kunnen ze die gemakkelijk ontslaan wanneer ze hun werk niet naar behoren doen. In Zuid-Amerika zijn spelers door vreemde contracten en vage constructies vaak verkapt eigendom van grote, invloedrijke zaakwaarnemers. In deze situaties heeft de speler helaas vaak bijzonder weinig te vertellen.

Wat een onzin dit zeg, echt belachelijk.
Van die zaakwaarnemer uiteraard maar ook van de speler zelf....mij maak je niet wijs dat de zaakwaarnemer de baas is namelijk.... Een zaakwaarnemer is in dienst van de speler... Laat die speler zelf ook eens even opstaan en zeggen dat die zaakwaarnemer moet kappen met deze onzin...

14 juli 2015 om 17:34

Geloof het of niet maar die zaakwaarnemer is zijn baas. Welkom in de grote mensen wereld.

14 juli 2015 om 18:02

Hmmm jep bij kleine voetballers idd. Een zlatan overkomt dit niet

14 juli 2015 om 17:34

Zo werkt het in Nederland ja. Wie weet wat er in zijn contract staat. Het kan goed dat die zaakwaarnemer deels eigenaar van hem is.

14 juli 2015 om 17:42

Uiteraard weet ik niet hoe het geregeld is bij hem maar dat is toch de wereld op zijn kop man?
Iedereen kan zaakwaarnemer worden tegenwoordig en dan zou zo'n vent baas van je zijn, bepalen over jouw (!) leven en tussen jou en Jouw (!) toekomst in staan???
man man man, wat zit deze wereld dan verrot in elkaar (iets dat al bekend is natuurlijk maar toch)

14 juli 2015 om 18:00

Klopt, het is verschrikkelijk. Dit gaat nog heel wat problemen met zich meebrengen in de toekomst. Dit is vast niet de enige speler waar dit soort constructies mee bedacht zijn. Ik heb het al eerder gezegd op deze site, maar je zou het boek 'de slag om de skyboxen' is moeten lezen. Je valt van de ene in de andere verbazing. Pure mensenhandel.

14 juli 2015 om 17:34

Nee in zuid Amerika is het andersom. Als hij niet naar Porto gaat zal hij hem een flinke som moeten betalen

14 juli 2015 om 21:16

Ik heb ooit vd wiel en hakim zijn toenmalige zaakwaarnemer ontmoet. Ik kan je vertellen dat die jongens redelijk aan de leiband lopen

Uit eindelijk komt het allemaal wel goed.

Ik ben hier wel helemaal klaar mee. Pereiro is al gekeurd, zelfs gefotografeerd in PSV-kleding, doet interviews op de radio over zijn overgang, schijnt zelf erg graag te willen. En dan heb je zo'n zaakwaarnemer. Ik dacht dat zaakwaarnemers voor de spelers werkten, maar in dit geval lijkt het andersom te zijn.

14 juli 2015 om 17:41

In Zuid-Amerika zijn het meer een soort onderwerldfiguren. Dit is ook precies de reden waarom Nlse clubs zo weinig zaken doen met dat werelddeel.

jammer voor die gozer. zou nu goed zijn van psv om de pijlen op een ander te richten en door te gaan. zulke lui wil je niet binnen je vereniging hebben.

Poot stijf houden, dit soort mensen probeert alles om een betere deal te krijgen. Uiteindelijk komt hij gewoon naar PSV.

Wat een rommeltje deze onderhandelingen. Ben bang dat we dit nog vaak mee gaan maken de komende jaren. Steeds meer spelers zijn onderdeel van hele aparte constructies. Het zal juridisch allemaal juist zijn maar het komt op mij toch echt over als mensenhandel. Op dit soort momenten ben ik toch altijd weer blij dat ik in West- Europa woon. Een werelddeel waar je gewoon afspraken met mensen kan maken. Helaas geldt dit lang niet overal.

Niet in zee gaan met deze speler! Als je je zo erg laat beinvloeden door je zaakwaarnemer dan ga je veel problemen krijgen bij je clubs. Psv moet goed na denken of het wel waard is om zoveel neer te leggen voor een speler die alleen goed was in uruguay en zich moet bewijzen in de eredivisie? Ga dan voor mimoun mahi of piazon of geef gewoon bergwijn de kans.

wat doe je moeilijk? DAN Niet toch? Gewoon zeggen dat je hem niet meer wilt hebben en als hij terugkomt, geef je hem gewoon wat minder.. graag of niet toch en niet als een hondje op hem wachten. Wat is dit nou :/

Ze worden geen eens serieus genomen en belazerd door die speler en zijn zakenwaarnemer.
Let maar op Brands gaat gewoon door hoor wat extra geld betalen en hopelijk zullen ze nu wel mee werken.
Maar bij Bakkali was het natuurlijk een andere verhaal Haha vind je het gek dat niemand Brands en Psv serieus neemt.

Kan iemand mij uitleggen hoeveel invloed zo'n zaakwaarnemer heeft in zulke onderhandelingen? Er staat dat de zaakwaarnemer meer geld eist maar wat als de speler tevreden is met het contract?

14 juli 2015 om 17:41

De zaakwaarnemer dient ook betaald te worden door PSV hoor? En Pereiro moet zijn zaakwaarnemer betalen, ook als zijn gehoopte deals er niet komen. Ik zou als ik die zaakwaarnemer was gewoon een miljoen extra vragen aan PSV. Brands laat zich vaak wel graag piepelen

14 juli 2015 om 18:10

noem eens 3 voorbeelden dan waar Brands zich liet piepelen.

14 juli 2015 om 18:16

Bakkali, Labyad, op dit moment door Locadia. Brands is het kwijt

14 juli 2015 om 18:44

Dat zijn juist voorbeelden dat Brands zich niet laat piepelen. Bakkali werd geen garantie op speeltijd beloofd. Labyad kreeg geen gehoor toen ie kenbaar maakte terug te willen komen naar Psv. En met Locadia is er niets raars bezig.
Dus wat een onzin dat Brands zich laat piepelen.

14 juli 2015 om 18:59

wat versta jij onder zich laten Piepelen, want de voorbeelden die jij nu geeft heel Brands aangetoont dat hij zich niet laat piepelen!

14 juli 2015 om 22:27

Dat gebeurd alleen in zulke landen. In NL, mss ook Europa maar dat weet ik niet zeker, zijn er wetten omtrent het zaakwaarnemersschap.

Laat staan als hij in aanmerking komt voor een contractverlenging. Word een soap 1e klasse met Cashal

Als Pereiro het echt wil loost hij Casal maar. Met dit soort lui moet je geen zaken willen doen.

14 juli 2015 om 17:43

Hij kan hem niet lozen. Hij staat gewoon onder contract bij zijn zaakwaarnemer. De zaakwaarnemer bepaalt de financiële vergoeding en zijn toekomst

Brands moet hem de typisch Nederlandse uitdrukking "daar is het gat van de deur" maar uitleggen.

Gewoon stoppen met die onzin en een rekening sturen vwb reeds gemaakte kosten

Ik ben niet voor geweld, maar die zaakwaarnemer zou je toch een enorme klap in z'n gezicht wensen. Wat een vreselijke parasiet is dat zeg!

Stekker uit de transfer halen.Lijkt wel een beetje op chantage door de zaakwaarnemer om meer geld voor zichzelf te krijgen.
Zou contact op gaan nemen met AZ voor Berghuis.

Hier zou de fifa toch wat aan moeten doen... Ow wacht daar zit de grootste geldwolf nog op zijn troon

Zo'n man moet psv niet willen hebben

Als dit de motivatie is om bij een mooie club te spelen met Champions League...dan zou ik toch hard twijfelen als PSV zijnde. Het staat ook niet goed richting supporters en richting de overige spelers.

Haha mooi om te zien dat psv zo met zich laat sollen. Met hangende pootjes wachten op een handtekening voor een speler met een non-eu salaris die nog niks bewezen heeft..

14 juli 2015 om 17:55

Ajax wachtte op Eto'o die never nooit zou komen, ik denk dus niet dat wij in de positie zijn om hier leedvermaak over te hebben.

14 juli 2015 om 18:12

In dit geval ware wij ook verkeerd bezig.

14 juli 2015 om 22:29

Brands is daadkrachtig en direct. PSV is er zelf gewoon uit met Pereiro. De handtekeningen van Casal ontbreken, meer niet. Die *** tekent gewoon niet...

Oei oei en daarom is het ook zo lastig zaken doen daar, als alles wel doorgaat ben je er nog niet 20 blijft van een ander.

En al die rompslomp voor een talent die hier net zo goed niet als wel kan aarden en presteren (lodeiro was ook 'het grootste talent van Uruguay".

Hopelijk ziet deze jongen snel in dat zijn agent niet goed is voor zijn toekomst.
Zuid amerikanen zijn de meest waardeloze agenten die je kan hebben.
Zodra hij tekent opvoeden en er voor zorgen dat hij tekent bij een goede agent.

14 juli 2015 om 17:56

Tekenen bij een andere agent zal de speler miljoenen kosten. Denk jij echt dat de wereld zo in elkaar zit? PSV zal deze man flink moeten belonen (2 miljoen voor hem) en over 2 jaar bij verlenging heel veel geld moeten neertellen

Ze hadden net zo goed bakkali kunnen houden haha. Triest dit. Niet aan beginnen

Juist niet Brands maak je niet gek. Als het niet rond komt lugt het niet aan Brands die heeft er echt alles aan gedaan. Maar die Casal zit dwars, denk dat hij een zonnesteek heeft. Uiteindelijk zal het wel goed komen.

14 juli 2015 om 17:58

Brands maak je juist wel gek. Die weet niet hoe snel hij met de eisen mee moet gaan van deze man. Kost op de achtergrond weer vele miljoenen extra. En voor wie? Voor Pereiro, die enkel echte interesse geniet van PSV en nog niks heeft bewezen

Ben benieuwd wat die twee nog meer zullen uithalen, dit wordt nog wel een langere soap denk ik.

Na alle kritiek op Overmars en gezwijm en geslijm van mede Ajacieden bij deze transfer. Kan ik het niet laten om met een fikse grijns dit nieuws te aanschouwen. In hoeverre Pereiro hierin een rol speelt laat ik buiten beschouwing. Maar het zou verstandig zijn deze transfer af te blazen.

14 juli 2015 om 20:53

Puur leedvermaak. Geen greintje jaloezie bij! Heb nog nooit van deze speler gehoord dus nu niet doen alsof de nieuwe 'messi' word binnengehaald. En wil je nu een lollie?

Mocht dit niet meer doorgaan, dan is Lucas Piazon op te halen bij Chelsea voor 2.5 miljoen. Toch een goed alternatief lijkt me.

Laat die jongen lekker gaan, als er al van dit soort spelletjes worden gespeeld door zo'n zaakwaarnemer, dan moet je hier never aan beginnen! Stuur maar lekker naar Amsterdam.

Ja gaat niet door, of ze moeten vanavond nog doorgaan.

14 juli 2015 om 18:40

Indd mooi laten gaan. Met zulke op geld beluste maffia figuren moet je geen zaken mee doen. In de toekomst alleen maar meer ellende mee. Weet niet eens of hij het niveau wel aankan

Je weet niet wat ze vragen he, pereiro kan hier ook niks aandoen, ja een andere zaakwaarnemer nemen.

Inmiddels is Pereiro vetrokken bij het PSV stadion, zichtbaar teleurgesteld, ook Brandts is nu weg. Dat zoiets mag met zaakwaarnemers

Als dit waar is en de speler doet er aan mee moet je ze direct wegsturen. Je kunt je dan namelijk al bedenken hoe het gaat als hij weg wil. Ik vind het wel een raar verhaal.

Beste Brands, ga gewoon voor Pione Sisto, 20 jarig talent van FC Midtjylland. 7 miljoen voor 100 procent van de transfer rechten. Ben je beter af dan wanneer je aan het lijntje wordt gehouden door deze zaakwaarnemer.

14 juli 2015 om 18:55

Sisto twijfelt of hij wel de stap naar het buitenland wilt zetten. ( 1 van de redenen waarom Ajax niet langer op hem wou wachten) Kan PSV beter voor bijv Elia gaan. Die mag weg bij Werder Bremen.

14 juli 2015 om 20:00

De hoofdreden was meen ik dat Ajax hem te duur vond. En ik denk dat Elia teveel salaris vraagt.

14 juli 2015 om 21:17

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250246

7 miljoen is natuurlijk ook wel een flink bedrag voor iemand als Sisto. Maar de voornaamste reden is zijn twijfel, naast Ajax( die intussen zijn afgehaakt) staan er meerdere clubs in de wachtkamer.

14 juli 2015 om 21:54

Okay thanks!

Als er meerdere clubs van zijn kwaliteiten overtuigd zijn, is dat natuurlijk wel een goed teken. Maar het blijkt dus niet eenvoudig om talenten naar de ED te halen. Veel willen meteen naar de top of naar een top competitie.

Op psv netwerk staat een foto dat hij en zijn zakwaarnemer het stadion hebben verlaten....denk dat de deal niet doorgaat.

Met zulke zaakwaarnemers moet je gewoon niet in zee gaan, dan trek je misschien wel een ergere zaakwaarnemer dan raiola binnen door middel van deze Pereiro.

Klasse brands niet laten piepelen door zon zaakwaarnemer.

Ik vind dit maar een rare zaak, PSV zou er goed aan doem om kntussen andere alternatieven te gaan benaderen.

De pijlen nu richten op een andere voetballer lijkt mij het beste. Al is het maar om het signaal af te geven dat Pereiro niet de enige optie is.

Staan gewoon leugens in het artikel... taxi stond bij het stadion op hem te wachten om hem naar zijn hotel te brengen...

Zonde dat het zo moet gaan, die zaakwaarnemer doet er alles aan om de boel te stangen. Die jongen wil wel, maar zal waarschijnlijk niet komen omdat die Paco dat niet wil. Zou wel een van de meest controversiële transfer soaps ooit zijn. Zelden vertoond dat een speler meermaals verkondigd een transfer te maken, in het stadion is geweest, in shirt heeft geposeerd en toch niet komt. Misschien dat er morgen een laatste onderhandelingspoging komt, maar anders denk ik dat het klaar is.

De transfer lijkt afgeketst:

PSV lijkt een streep te hebben gezet door de komst van Gastón Pereiro. Er werd dinsdag voor de derde dag op rij uitvoerig onderhandeld met de zaakwaarnemer van de aanvaller, maar een akkoord bleef uit.

Tot twee keer toe accepteerde de in Eindhoven inmiddels gehate Paco Casal een voorstel van Psv, maar beide keren kwam hij hier al snel weer op terug. Inmiddels heeft Pereiro het Philips Stadion samen met zijn zaakwaarnemer verlaten, zonder dat er ook maar iets is ondertekend. Het lijkt er dan ook sterk op dat de transfer is afgeketst.

PSV werkte ruim 6 maanden aan de komst van Pereiro en heeft al ruim een maand een akkoord met Club Nacional over de transfersom. Ook de speler zelf wil dolgraag in Eindhoven aan de slag, maar zijn zaakwaarnemer Casal blijft maar dwarszitten

14 juli 2015 om 19:13

Er wordt getweet vanuit kamp Casal, dat de contracten worden herzien en verder wordt onderhandeld tot er getekend wordt bij PSV. Komt denk ik nog goed. Pereiro wil zelf erg graag en daar kan hij niet zomaar omheen.

PSV moet niet met deze jongen in zee gaan. Als het nu al zo moeilijk gaat ben ik benieuwd hoe die jongen zich zal gedragen als hij wel overkomt.

14 juli 2015 om 19:14

Ze kunnen beter voor Berghuis gaan dan.

14 juli 2015 om 19:27

Bedoel je de speler of de zaakwaarnemer. ..maak nu op uit jouw tekst dat die jongen moeilijk doet terwijl het juist de zaakwaarnemer is die dwars ligt.

@diffrence09
Wat is je bron? Volgens Rik Elfrink is het namelijk niet afgeketst:

Rik Elfrink ‏@rikelfrink 12m12 minutes ago
Onderhandelingen Pereiro nog niet afgebroken. Wordt vervolgd.

14 juli 2015 om 19:17

Nee ze willen nog verder praten, maar tegen nog hogere vergoedingen. Brands gaat uiteindelijk wel akkoord, al is het budget hiermee wel op. Omdat PSV CL speelt kijk ik ook op die manier naar de selectie. Kunnen ze winnen van City of winnen van Barcelona, of wellicht van United? Ik twijfel daar enorm aan, met name defensief en op doel is het aardig gammel. Barcelona kunnen ze gelukkig niet loten, maar een poule met Real en United is goed mogelijk. Maar misschien heb ik het mis en wordt Isimat nog wilder dan hij al is

14 juli 2015 om 19:30

Hogere vergoedingen, Bron?
Zelf zie ik alleen maar op Twitter dat de contracten worden ''vernieuwd'' of ''herzien''. (*vlg.

Voor de rest: verdedigend zitten we momenteel te smal, hebben we meer van nodig. We moeten ons trouwens niet richten op de CL, maar op de NL competitie. Geen onnodige financiële risico's lopen zou ik zeggen. De Zoet-discussie moeten we maar bewaren voor in een Zoet-topic Laten we hopen dat hij er dit seizoen weer op vooruit gaat.

14 juli 2015 om 19:31

Ah dus zo zit het, en iedereen maar raden wat er gaat gebeuren... En heb je ook nog nieuws over Moreno en Affelay?

on: Ik hoop echt wel dat het doorgaat. Wat ik van hem gezien heb lijkt het toch wel een aanwinst die op meerdere plaatsen uit de voeten kan. Alleen dit verhaal begint dusdanig irritant te worden dat je er haast klaar mee begint te raken. Wellicht dat zaakwaarnemer gewoon een slim spel speelt omdat iedereen, en hij dus ook, weet dat PSV hem dolgraag wilt hebben.

14 juli 2015 om 19:53

Derde worden in een poule met Man United en Real Madrid is geen schande. Tegen zo'n clubs hebben Nederlandse clubs normaliter geen kans. Alleen als zo'n club een offday heeft of nergens meer voor speelt kan een Nederlandse club soms stunten.

Wat een soap ! En dat nadat nét de soap Bakkali ten einde is...

Uiteindelijk zal het best goed komen. Brands laat onder de tafel nog wat Euro's rollen !

hoe grappig zou het zijn als PSV er klaar mee is en die Casal nu aan het lijntje houdt. Ondertussen in het geniep Berghuis aantrekken en hem morgen voorstellen aan Casal.

Best bizar dat hij tot twee keer toe een voorstel van Psv accepteerde maar daar razendsnel weer op terugkwam. Brands moet zich niet zo laten piepelen.

14 juli 2015 om 19:50

Ik heb gelezen dat er bruto bedragen in het contract stonden en geen netto en dat daarom de contracten herzien worden.hij dacht dat het netto was.

Heb geen bron

Hahaha, PSV komt m.i .wel erg wanhopig over. Gewoon laten gaan man. Het is graag of niet. Bij Ajax doen ze dat een stuk beter.

14 juli 2015 om 19:48

Het laten gaan zou toch een hoop vernietiging van tijd, energie en geld betekenen. Gewoon laten gaan lijkt me dus geen optie. Stel je toch een hoop fans mee teleur.

14 juli 2015 om 19:54

Hoop fans? Wat heeft deze jongen gepresteerd dan? Helemaal niets? Hij moet blij zijn dat hij bij zo'n mooie club als PSV mag spelen (zeg ik als Ajacied). Dit is nog maar het begin heh? Wat als hij gedurende het seizoen voor ellende gaat zorgen. Wat voor invloed heeft dit op de selectie?

Gewoon annuleren en op zoek gaan naar een volgende speler. Je hebt nog 2 maanden. Laten gaan, als Brands door blijft gaan is Brands heeeeel erg slecht bezig en maakt hij die jongen en zijn zaakwaarnemer groter dan de club.

Daaaat moet je niet willen als supporter. Kom zeg... Meneertje Pereiro.. Wie?

14 juli 2015 om 20:12

Waarom zou hij die zaakwaarnemer en die jongen groter maken dan de club als hij dit door zet? Je doet net alsof je precies weet wat die gasten eisen, en dat weet je niet. Daarbij zet je Pereiro nu ten onrechte weg als een lastige jongen, waar totaal geen aanleiding toe is. Pereiro heeft meerdere malen aangegeven dolblij te zijn met een overgang naar Psv, dus ja, graag wil hij. Die jongen zit gewoon vast aan een contract met een zeer machtige zaakwaarnemer (de grootste zakenman van Uruguay) waar hij niet 1,2,3 vanaf kan.

14 juli 2015 om 19:51

Beter? Door uiteindelijk voor middelmaat of nog minder te gaan? Ja stukken beter

14 juli 2015 om 20:00

@bosche_bol, het gaat erom dat Ajax zich niet laat piepelen. Sisto duurde te lang met beslissen. Pech, gaan ze verder kijken. Zo moet PSV ook reageren.

Ten tweede, wat heeft Peirero gepresteerd? Hoezo is hij geen middelmaat en een Sanogo bijvoorbeeld wel? Of een Gudelj of Younes?

14 juli 2015 om 20:17

Nee, zo moet PSV niet reageren. Pereiro is het grootste talent van Uruguay. Zegt ook niet alles hoor, maar wel meer dan een speler die in de tweede Bundesliga geen potten kan breken of een spits die eens in de 11 wedstrijden een doelpunt scoort.
Gudelj lijkt me wel een goede aankoop, maar ook geen tweede of derde keuze. Ik ben van mening dat je altijd voor het best haalbare moet gaan. Pas als het best haalbare echt niet haalbaar blijkt te zijn, kan je als club verder kijken naar een alternatief. Niet bij de eerste de beste tegenslag de moed opgeven, dan kom je nooit op een hoger niveau.

15 juli 2015 om 11:26

@bosche_bol, Muller speelde bij de Amateurs van Bayern Munchen. Van Gaal dacht... Kijk, die kan leuk voetballen. Et voila, prima spits en international geworden.

Als Van Gaal die jongen geen kans had gegeven hadden we hem misschien nog niet gekend. Soms gaat het erom dat je een speler op de juiste manier gebruikt, misschien net op een andere positie zet en misschien net dat beetje vertrouwen geeft waardoor hij opeens exceleert. In het buitenland komen jonge spelers amper aan bod. Dat is ook gelijk één van de redenen waarom Nederlandse ploegen het minder doen in Europa. Ze missen gewoon de ervaring. Bij Nederlandse ploegen kunnen dit soort spelers wel die ervaring opdoen.

Verder is hij (peirero) inmiddels binnen begrijp ik, hoop dat hij het goed gaat doen voor jullie..

14 juli 2015 om 19:52

Eerder gefrustreerd dan wanhopig,maar dat lijkt me logisch.

14 juli 2015 om 20:02

Gefrustreerd ook, maar kom op? Vind jij het netjes hoe die gast en zijn zaakwaarnemer met jouw club omgaan? Zou die gozer niet dolblij moeten zijn met een transfer naar Psv? Ik zou als supporter niet eens willen dat PSV hem nog aantrok. Als het nou een grote naam zou zijn, maar kom op..... Dit is een 'talentje' uit Uruguay.

14 juli 2015 om 20:18

Ben aan de ene kant heel erg benieuwd naar deze speler want ken hem verder niet.
Als je 7mil betaald met maar 80% van de transferrechten moet het wel een hele speciale speler zijn.

Die speler staat hier verder buiten daar ben ik van overtuigd,die staat te springen om zich de selectie te voegen.
Als je die foto op het psv netwerk ziet zie je dat de teleurstelling er afdruipt dat er geen contract is getekend .
Die zakwaarnemer is het probleem, die denkt alleen maar aan zijn eigen belangen en niet aan de belangen van de speler ,en dat is nou juist wat hij normaal gesproken moet doen.

Maar als psv zijnde moet je niet met dit soort figuren in zee willen gaan,als ik Brands was had ik hem allang het stadion uit geschupt.

14 juli 2015 om 21:39

Maar hoe weet jij dat hij de stoorzender is dan? Ik vind dat je zeker wel een punt hebt. De manier waarop die zaakwaarnemer denkt PSV aan het lijntje te kunnen houden getuigt van 0,0 respect. Mocht Pereiro worden aangetrokken, dan verwacht ik ook nog problemen met die zaakwaarnemer bij een verkoop bijvoorbeeld.

Als het aan mij lag zou PSV direct moeten aangeven niet langer met hen door te willen gaan en overschakelen naar een andere optie. Maar dat is juist het probleem. Ze zijn al een half jaar lang bezig met Pereiro en nu het bijna tot een transfer komt, ketst de deal toch af. Vrij lullig lijkt me.

Dan heb ik het nog niet eens over de alternatieven die veelal van een waardeloos niveau zijn. Veel mensen komen aanzetten met een Berghuis bijvoorbeeld. Nou sorry hoor, een leuke speler bij AZ maar toch geen Ajax/psv niveau? Of een Larsson. Die speelt een half jaartje leuk bij de subtop, nou ik ben echt onder de indruk...

Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat jij met deze alternatieven aankomt. Maar op social media circuleren die namen toch meer dan vaak rond als alternatieve spelers. Ik word niet blij van zulke middelmaat. Dan maar een onbekende speler als Gaston.

15 juli 2015 om 08:46

Ga allen af op de berichtgevingen op het psv netwerk en zijn twitter twitter account,die daar ook te zien is.
Zitten daar een paar vertalers bij haha.
En daaruit maak ik op dat hij er veel zin in heeft.

Ben het wel met je eens dat zelfs na het tekenen die gast nog voor problemen gaat zorgen,word een drama zonder eind.

Weet verder ook niet wie ze zouden moeten halen,in Nederland loopt er sowieso weinug rond vind ik.

We gaan het zien vandaag hoe deze soap afloopt.
Als het vandaag niks word moeten ze echt verder gaan kijken.
Brands heeft ons wel vaker verrast laatste tijd dus ben benieuwd.

14 juli 2015 om 20:05

ja daar halen ze toppers als zimling,sana,heitinga en dijks. Het is maar waar je blij mee bent.

Deze topper komt gewoon naar Eindhoven. Jongen wil zelf dolgraag en is al gesignaleerd met psv tenue. Morgen gaan volgens elfrink onderhandelingen door.

Ik verwacht wel dat het uiteindelijk allemaal rond gaat komen. Niet elke transfer kan in 24 uur beklonken worden. En mocht het uiteindelijk toch op niets uitlopen, dan zijn er nog zat andere opties. Berghuis, Larsson en die jongen uit Denemarken waar Ajax achteraan zat bijvoorbeeld.

14 juli 2015 om 21:47

Sorry, maar ik vind Berghuis echt niet goed genoeg voor Psv. Wat heeft hij nou laten zien dat hij in aanmerking komt voor een basisplaats in PSV-1? Gewoon een net-niet speler als je het mij vraagt. En Larsson speelt een half jaartje leuk bij Heerenveen. Dat zijn toch geen spelers waar PSV voor moet gaan?

Dan heb ik veel liever dat PSV dan voor een Pioné Sisto gaat bijvoorbeeld. Lijkt me veel meer potentie in te zitten dan Berghuis en Larsson. Niet vergeten dat die twee alweer 23 en 22 jaar oud zijn respectievelijk. En nog spelen ze in de subtop van Nederland. Daarnaast is nog niemand concreet geworden voor Berghuis. Dat zegt toch wel iets als je het mij vraagt.

PSV moet dit toch zelf niet meer willen. Laat ze alstublieft weer op het vliegtuig stappen, deze ellende zitten wij echt niet op te wachten. Tijd genoeg voor een goed alternatief met een fatsoenlijke zaakwaarnemer.

Transfer van de lange adem dit .
Wat een misselijke vent die Casal zeg.

@bosche_bol Piazon is ook voor een paar miljoen te halen lijkt me ook een goede aanwinst heeft zich bijvitesse wel laten zien toen.

Psv moet deze vent lekker laten zitten. Jammer van al de verspilde moeite maar dat zij dan maar zo. Gewoon bergwijn de kans geven en afellay dan maar proberen te halen.

Komt nog wel goed morgenvroeg is de soap voorbij. Pereiro gaat dan tekenen voor 5 jaar.

Je moet je als club zijnde niet laten piepelen door zo'n gozer. Maakt niet uit hoe goed zijn voetballer kan voetballen. Lekker laten vallen en op zoek naar een ander gaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren