Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bijker verruilt SC Cambuur voor aartsrivaal sc Heerenveen

Laatste update:

Lucas Bijker heeft de overstap van SC Cambuur naar sc Heerenveen gemaakt. De 22-jarige verdediger, die zowel links op de vleugel als in het hart uit de voeten kan, heeft zich donderdag officieel voor twee jaar verbonden aan zijn nieuwe club. In het contract zit een optie voor een derde seizoen in het Abe Lenstra Stadion. De overgang van Bijker naar de rivaal hing al langer in de lucht.

/

Eind april gaf Bijker nog tegengas, toen de eerste geruchten over een vertrek naar de provinciegenoot opdoemden. “Ik houd me er niet mee bezig. Ik ontken ook niets, maar er valt ook niets te ontkennen. Er is niets concreets”, zei de verdediger toen. De basis voor zijn overstap was toen echter al gelegd, lijkt het. In de weken die volgden bleven de verhalen komen en zag het er steeds meer naar uit dat hij transfervrij zou overstappen.

Nu is het dus officieel. Bijker heeft zich voor vier jaar verbonden aan sc Heerenveen, dat vorig seizoen als zevende eindigde in de Eredivisie en de play-offs bereikte. De in São Paulo geboren verdediger speelde in de jeugd bij FVC uit Leeuwarden en daarna voor Cambuur: in het eerste elftal kwam hij uiteindelijk tot 85 wedstrijden in de Jupiler League en Eredivisie. In het voorjaar van 2013 promoveerde hij mee en daarna ontwikkelde hij zich sterk.

De laatste keer dat er rechtstreeks iemand van Cambuur naar Heerenveen trok, viel dat niet bepaald in goede aarde bij de achterban in Leeuwarden. Dwight Lodeweges werd belaagd en veracht om zijn keuze en moest zelfs eerder dan gepland zijn spullen pakken: Henk de Jong maakte het seizoen vervolgens af en kreeg het uiteindelijk definitief voor het zeggen.

Lucas Bijker heeft voor een vrij korte periode getekend

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Welkom Bijker. Hebben we weer een echte linksbenige linksback komend seizoen, van Van anholt naar rechts indien hij niet verkocht wordt.

25 juni 2015 om 15:27

Ja mooir aanwinst. Jongens wat is er aan de hand met de poll?

"Bijker heeft voor een vrij korte periode getekend"
Eens
Oneens

Ik vind 4 jaar wel mooi, maar het is natuurlijk geen zekerheidje tot je 65ste. Wat doen we hiermee?

25 juni 2015 om 15:45

2+1 is 3 hoor

25 juni 2015 om 17:28

Het is onduidelijk. In de intro staat 2 plus 1 jaar optie. In de hoofdtekst 4 jaar. Wat is het nou?

Hè, hè, eindelijk rond. Zijn we ook van dat gezeik af.

25 juni 2015 om 16:41

Gevoelige overstap!

Cambuur-uit wordt voor Bijker een wedstrijd om naar uit te kijken!

Hebben we ook een echte linksback voor volgend seizoen. Ik ben benieuwd of van Anholt blijft, en zo ja waar hij komt te spelen. Ik hoop dat hij blijft. Mag van mij wel de strijd met Marzo aangaan. We hebben een luxeprobleem op rechtsback. Schmidt zal wel weggaan lijkt me eigenlijk. Te veel concurrentie voor hem en hij zal het niet redden daartussen.

25 juni 2015 om 15:21

Contract van Schmidt loopt ook af, dus de kans is groot dat hij niet bijtekent en dus vertrekt wanneer Marzo en van Anholt blijven.
Bijker kan met Voest concurreren, dus de linksbackpositie ook mooi dubbel bezet.

25 juni 2015 om 15:24

Zie 'm graag naar Rotterdam komen. Nog slechts 1 jaar contract en gaf vorige zomer al aan niet onwelwillend tegen een transfer te staan. Nu Heerenveen een 'opvolger' heeft.....

25 juni 2015 om 16:25

Gaat Raitala transfervrij weg?

25 juni 2015 om 16:31

Die Raitala is in de winterstop al vertrokken meende ik

25 juni 2015 om 16:32

Die is al weg

25 juni 2015 om 16:46

Haha, oké, laat maar weer zien hoe weinig ik de Eredivisie volg.

Vond hem altijd wel een aardig backje. Vooral toen Van Basten met 5 verdedigers ging spelen en hij veel opkwam.

25 juni 2015 om 16:58

Heb je het over raitala? want die heeft nooit echt gespeeld haha. En ik vond hem altijd een beetje onzichtbaar en voegde weinig toe..

25 juni 2015 om 18:01

Kan, maar hij zakte in ieder geval zelden door de ondergrens nietwaar?

25 juni 2015 om 18:43

hahaha helemaal waar, omdat hij nooit speelde XD. maar nee niet veel fout gedaan, dus degelijk alleen niet van het niveau waar heerenveen naar streeft.

26 juni 2015 om 13:41

Anholt moet nodig een stap omhoog maken, hij zou met gemakt bij AZ de huidige basisspeler eruit spelen.

De Top3 is goed voorzien nu, al had ik hem wel bij een Feyenoord gezien

Misselijk makend, eerst zeggen dat hij het als jongen van de stad niet kan maken en nooit zou doen, en vervolgens er lekker heengaan

25 juni 2015 om 15:18

Ach joh, laat toch gaan. Je hebt wel gelijk, maar zo werkt het nu eenmaal in de voetballerij.

25 juni 2015 om 15:19

Ja ik kan het van jullie wel begrijpen. Zo'n stap ligt altijd gevoelig maar word blijkbaar na Lodeweges nog een keer gedaan.

25 juni 2015 om 16:09

Wat me opvalt is dat het bij hun burenruzie vrij vaak gebeurd. Dat zie je bij ons niet. En bij Ajax Feyenoord ook niet zo snel ( op vermeer na ).

Vind het van Heerenveen een goede zet. Sterke speler en een linkspoot.

25 juni 2015 om 18:14

Nja zijn veel spelers van Vitesse die bij Nek terecht gekomen zijn. NEC heeft daar wat minder moeite mee. Wisgerhof,Collen, Gravenbeek, Worm, AX, Pothuizen, en zijn er nog genoeg.

25 juni 2015 om 15:41

Deze jongen had in zijn jeugd gewoon een seizoenskaart bij Heerenveen dus zo misselijkmakend is het nieylt

25 juni 2015 om 15:46

Wel door zijn eigen uitspraken, dat maakt hem ongeloofwaardig.

25 juni 2015 om 16:04

Ik zat bij hem in het team bij Cambuur, hij ging daarna altijd naar Cambuur wedstrijden

25 juni 2015 om 22:24

Wat moet hij zeggen: ja, ik ben gek van Heerenveen? Dan lynchen de harde kern mannen uit Leeuwarden hem direct. Niet dat ik fan van hem ben, beetje een raar mannetje. Had van mij niet gehoeven.

25 juni 2015 om 16:18

Jajajaja.... nou weten we het wel! En Oebele Schokker tot cultheld bombarderen terwijl die dan weer in de jeugd van Heerenveen heeft gespeeld. Lodeweges was vroeger al assistent bij Heerenveen en Henk de Jong ook. Als je een excuus wilt voor krokodillentranen zal je ze vinden ook! Enne.... Sandor van der Heide, waar ging hij na Sneek voetballen? Het word tijd dat de Sleeping Giant Ljouwert zich eens als een volwassen kerel gaat gedragen! People come ande people go en onrecht zal altijd blijven bestaan, welterusten.

25 juni 2015 om 16:24

schokker werd door media gebombadeerd tot cultheld, niet zo overdrijven.

25 juni 2015 om 16:28

En de media maken deze overstap groter en gevoeliger dan hij is. Elke keer weer een berichtje eruit persen. Morgen zijn de koppen "Speler van Cambuur maakte gisteren een gevoelige overstap" Hebben ze er toch weer een artikel uitgeperst.

25 juni 2015 om 16:41

ik kan me er niet meer druk om maken, anderen nog wel, dat mag , emotie hoort erbij! Lodeweges was vorig jaar ook de timing van bekendmaking, toen cambuur nog niet veilig was.. Al die andere spelers trainers etc die je opnoemt komen niet rechtstreeks van heerenveen af en dat maakt ook al een verschil.

25 juni 2015 om 17:05

achja... en tot die tijd is het zeuren om het zeuren, hoort ook een beetje in onze aard niewaar

25 juni 2015 om 17:00

Welkom in de voetballerij!

Bijkertje zou niet naar Heerenveen want een echte Leeuwarder kon dat niet maken. Bijkertje zou bij tekenen zodat Cambuur nog wat aan hem kon verdienen. En toch ga je transfervrij naar Heerenveen toe. Ik denk dat jij een hele grote neus hebt gekregen van al dat gejok foei toch! Cambuur stond altijd achter je ook toen je een meisje had geslagen en eigenlijk de cel in moest. Cambuur heeft je een kans gegeven in het betaalde voetbal fijn dat je dat hebt terug kunnen betalen. . Ach naja we weten allemaal dat het woord van een voetballer niets waard is. Eigenlijk was dit al bekend maar ja, zal hem geen succes wensen want zo sportief ben ik niet.

25 juni 2015 om 17:05

even heel dom vraagje misschien, is bijker eigen jeugd van Cambuur en krijgen ze eventueel wel opleidingsvergoeding?

25 juni 2015 om 17:19

Helemaal geen domme vraag! Ik vroeg me hetzelfde af. Dat is helaas niet het geval. Alleen als hij naar het buitenland zou gaan. En nee ik maak geen flauwe grappen over Friesland.

25 juni 2015 om 17:28

oo. dat is aan de ene kant wel een beetje raar, weet niet precies sinds wanneer bijker bij cambuur heeft gespeeld. maar als jij als speler zoveel jaar bij een club hebt gespeeld tot je 21ste dan wordt je bestempeld als eigen jeugd. Dus is het raar als cambuur niet een vergoeding krijgt aangezien zij voor het grootste deel de speler hebben opgeleid en nu zien vertrekken naar een andere club.

en btw. ik zelf bestempel leeuwarden gewoon als friesland haha.

25 juni 2015 om 18:41

Bijker heeft hier vanaf de jeugd gespeeld. Ik weet alleen niet vanaf welk jaar

De flauwe grap was dat friesland wel eens wordt gezien als buitenland

25 juni 2015 om 20:47

ja nee ik snapte hem haha, al moet ik wel zeggen dat ik naast heerenveen woon, maar mijzelf soms toch ook wel als een buitenlander in friesland voel als je dieper de provincie in trekt haha xd . maar dat geheel terzijde.

dan maar hopen dat ie ooit nog een keer naar het buitenland vertrekt, dan kan cambuur nog een keer cashen.

Komt deze jongen uit Leeuwarden? Ik vind het altijd interessant als spelers zo'n soort stap maken. Als supporter van NEC zou ik me niet kunnen indenken dat bijvoorbeeld Jahanbaksh nu naar Vitesse vertrekt, ook al is dat op dit moment een stap vooruit. Het is wel gebeurd in het verleden, maar recentelijk nooit. Wellicht dat dit bij andere clubs iets minder moeilijk ligt (zie overstap van de trainer).

25 juni 2015 om 15:25

Vorig jaar brak de pleuris uit toen lodeweges overstapte dit hebben ze slimmer aangepakt. De geruchten waren sterk maar mensen dachten wat als het niet waar is.

25 juni 2015 om 16:41

de timing van bekendmaking speelde ook erg mee.

25 juni 2015 om 15:31

Ja ligt altijd gevoelig. Maar toch is het vaak wel éénzijdig. Ik weet niet precies hoe het is bij Vitesse-NEC, maar vreem genoeg hoor ik bij Cambuur-Heereveen altijd alleen geluiden vanuit het Cambuur front. In Limburg overigens hetzelfde, ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ze het vanuit Roda kant erg vonden dat een speler vertrok naar Mvv/fsc. Ajax/feyenoord incm. PSV als "gentlemans" akkoord is dan nog een aparte situatie. Persoonlijk vind ik echter dat supporters niet zo moeilijke moeten doen. Ten slotte zou 90% van de supporters bij een beter baan aanbod van de concurrent ook vertrekken. Een rasechte nijmegeren die dubbel zoveel salaris kan krijgen bij een bedrijf uit Arnhem zou geen seconde twijfelen. Voetbalsupporters blijven daarin vreemde mensen met rare opvattingen.

25 juni 2015 om 15:34

Klopt deels. Hier is het grappige, vroeger voor dat Heerenveen zo groot was geworden was het juist andersom. Toen vonden ze het bij Heerenveen veel erger. Komt misschien ook omdat Heerenveen nu wrs geen sterkhouders aan ons kwijt raken simpel genoeg omdat wij het geld er niet voor hebben. Hadden wij pak m beet sinkgraven daar in de winter weggeplukt (Ja onrealistisch ik weet het maar even om mijn punt te verduidelijken) waren ze daar ook niet blij geweest. Daarnaast worden oudspelers van ons daar nog wel eens uitgefloten bijvoorbeeld Lukoki was daar niet echt geliefd.

25 juni 2015 om 15:51

Nee precies, maar het is ook begrijpelijk dat je liever niet je sterkhouders kwijt raakt. Zeker niet aan je rivaal en de afstand tussen de steden is ook klein genoeg dat je in elkaar verzorgingsgebied zit. Toch is van echte rivaliteit niet te spreken doordat het niveau van beide clubs te veel verschilt. Wat eigenlijk jammer, want dat zorgt voor zoveel meer. Zoals je zegt zal een supporter van Heereveen er niet om malen hun spelers de overstap maken naar leeuwarden. Dan waren ze waarschijnlijk toch niet goed genoeg

Je eigen spelers uitfluiten is natuurlijk sowieso, belachelijk, tenzij ze zichtbaar je club schaden. Maar die mensen.... laten we het houden op een gebrek aan opvoeding. Zelfde ook met spelers van je voormalig rivaal zoals Swinkels in de wedstrijd tegen Nac, of onlangs de wedstrijd van Nederland-Spanje. Maar goed, die supporters heb je ook bij iedere club. Ben zelf meer een voorstander van je bezig houden met je eigen club. Als je tijd hebt voor de spelers van het andere team doe je als supporter eigenlijk iets fout.

25 juni 2015 om 16:03

Geloof mij maar dat de rivaliteit daar ook zeker leeft. Al klopt het dat het hier meer leeft. Heeft er ook mee te maken dat Cambuur een volksclub is en heerenveen een "bioscoop club" zoals de mannen bij VI het noemde

25 juni 2015 om 16:22

Haha dat geloof ik direct. Al zou ik het niet erg vinden als mijn club een bioscoop club is. Betekent toch dat er iets vermakelijk is om naar te kijken Paar gezellige supporters erbij en klaar :D

25 juni 2015 om 16:34

Sterker nog zou graag willen dat mijn club een 'bioscoopclub' was. Dat betekent dat supporters zich zelden misdragen. Is bij clubs die zich onder de noemer 'volksclub' scharen wel wat anders.

Heerenveen is een hele nette club waar zelden iets gebeurt. Kan ik alleen maar waardering voor opbrengen.

25 juni 2015 om 16:58

Niks mis met een bioscoop club. Hier heb je bepaaldr vakken met de jongeren die los gaan als nieuw noord en voor een groot deel van het stadion zit ook veel oude mensen. Anders gezegd heerenveen heeft veel supporters voor het leven die tot hun 70e steevast in het stadion zitten.

25 juni 2015 om 17:07

Alsjeblieft niet Keizerstad. Passie en emotie hoort wat mij betreft bij voetbal en voetbal stadions. Ik vind al dat NEC nu weinig sfeer heeft.

25 juni 2015 om 17:20

Ik oordeel ook zeker niet, probeer alleen het verschil even uit te leggen. Ik houd meer van een volksclub waar het fanatisme er van af spat. Al dan wel op een postieve manier uiteraard.

25 juni 2015 om 16:12

klopt, ik geef het net aan hier boven. Had jouw reactie niet gelezen. Maar Bij onze burenruzie zie je niet snel een overstap van spelers, alleen in de jeugd.
Als zou Jahanbaksh een prima speler zijn voor mijn club, toch hoor veel tot alle supporters roepen dat ze zon gozer niet bij de club willen hebben. En andersom bij jullie natuurlijk ook.

25 juni 2015 om 16:24

' Als supporter van NEC zou ik me niet kunnen indenken dat bijvoorbeeld Jahanbaksh nu naar Vitesse vertrekt'

Ik ook niet, maar moeten ze voor de grap eens doen. Dan wordt binnen no-time de noodtoestand uitgeroepen hiero

25 juni 2015 om 16:57

Voor de speler een mooie stap, echter snap ik niet zo goed dat spelers altijd maar zeggen: ik zal nooooooit naar die of die club gaan, of (en deze vind ik misschien nog wel erger) Dit is de moooiste club waar ik ooit voor heb gespeeld en ik kom hier zeker terug.....

Ach ja, voetballers hebben geen clubliefde supporters wel. Het is sneu voor de Cambuurfans maar elke voetballer van Cambuur zou de stap naar Heerenveen wel willen maken. Heerenveen is gewoon een grotere club en een stap omhoog. In deze is het vooral sneu dat ze geen transfersom krijgen aangezien ze het geld in Leeuwarden nog steeds wel goed kunnen gebruiken. Bijker 22 jaar en jeugd international van Nederland, daar hadden ze toch wel wat aan kunnen verdienen. Maar goed we gaan het zien hoe die bij Heerenveen gaat presteren. In ieder geval gaat hij weer voor zijn vast plek op de linksback en niet voor het centrum want daar vond ik hem niet supersterk afgelopen seizoen.

er gaan er weleens meer naar de aarts rivaal falkenburg zou in vergevorderd stadium met willem II zijn

overigens, bijker heeft voor 2 jaar + optie voor 1 extra jaar getekend niet 4 jaar.

In het vetgedrukte gedeelte staat dat hij een contract heeft getekend voor 2 jaar met een optie voor een derde. In de alinea daaronder staat dat hij zich voor 4 jaar aan Heerenveen heeft verbonden. Wat is dat nou?

Bijker heeft verder een prima stap gemaakt. Een heel gevoelige maar voor hemzelf een mooie grote club. Kans op Europees voetbal is daar ook groter. De stap van Cambuur naar Heerenveen is blijkbaar niet een stap die mensen niet willen maken.

''als je een echte Leeuwarder bent, kun je het niet maken. Maar voor Lodeweges vind ik het een logische stap", aldus de verdediger, zelf een echte Leeuwarder. "ik denk dus niet dat ik het kan maken. Ik ben een jongen van de club."

25 juni 2015 om 16:24

Dus hij heeft nagedacht en is tot een ander inzicht gekomen. Geld kan je visie veranderen. En misschien heeft hij gewoon zijn mediatraining gevolgd, supporters pleasen (wat mij ook niet onverstandig lijkt gezien alle heibel vorig jaar). En hij is toch in Brazilie geboren ipv Leeuwarden? Ik heb de eerste 2jr van mijn leven in Leeuwarden gewoond, wat zegt dat over mij??

25 juni 2015 om 16:39

Het is gewoon een zeer hypocriete uitspraak van een eng mannetje.

Off: en wat dat over jou zegt? Et is nooit wat weest en et sil nooit wat wurde ast in liwadden geboren bist kast et wel skudde.

25 juni 2015 om 16:43

dus als jou iets beloofd wordt kunnen ze jou altijd afschepen met: 'sorry, van gedachte veranderd'

25 juni 2015 om 17:02

@ astine3: Beetje offtopic en misschien een drogreden, maar hoeveel huwelijken stranden er niet die ooit begonnen zijn met: beloof jij... ja! Dus als dat als argument geldt, wat betekent dan 'het woord' van Bijker inzake het wel of niet over gaan naar een andere club. Heb jij altijd gedaan wat je mem beloofd had?

@ ajaxfiguur...heb lang gedacht dat het met mij nooit wat zou worden, maar gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel

Ben nooit gecharmeerd geweest van Bijkertje.. Harde werker, verdedigend redelijk sterk, maar aanvallend komt ie veel te kort geen blik vooruit. Leuke overstap voor hem extra centen pakken, strik erom en succes bij Dkv. Bijker is lwd'er af..

25 juni 2015 om 16:48

Die Leeuwarder had toch al iets met Heerenveen, aangezien hij jaren geleden al gespot is in Nieuw Noord.

Ontzettend dom dat Lucas vorig jaar aangegeven heeft nooit naar Heerenveen te zullen vertrekken. Cambuur kan 'm verder prima missen, heeft niet een geweldig seizoen gedraaid en de opvolgers zijn al binnen.

25 juni 2015 om 16:37

Och, het is echt ongelofelijk altijd weer die jaloerse Cambuur supporters. Ze krijgen de naam Heerenveen niet eens uit hun strot altijd weer DKV. Trouwens Bijker is een goede aankooo voor ons eindelijk een keer een felle achterin. Goed gedaan Hans Vonk!

25 juni 2015 om 16:44

maak van fel maar onstuimig. neemt (te) veel risico, maakt fouten en pakt geregeld rode kaarten

25 juni 2015 om 16:53

Het is geen aankoop, hij was gratis.

25 juni 2015 om 16:57

@astine3 Zo zie ik het niet, scheidsrechters zijn gewoon matig hier. Bijker kreeg Rood tegen PSV 2e kaart was zeer onterecht scheidsrechters in Engeland zouden ze hier om lachen.

25 juni 2015 om 17:26

Ik zie hem geen jaloerse woorden typen hoor? Daarnaast zegt hij gewoon Heerenveen dus je reactie gaat nergens over.

25 juni 2015 om 20:10

@M_SCC precies, had geen verkeerde bedoelingen met mijn reactie. Vond Bijker alleen niet geweldig dit seizoen en denk dus dat hij prima te vervangen is.

Welkom Bijker, een echte linkspoot, ben er blij mee.

Rest van de discussie is weer eens zinloos. Las ergens dat we zouden dromen van zo'n volksclub als Cambuur. Toegegeven, de sfeer in het stadion is prima, maar alle negativiteit er om heen kan me gestolen worden.

25 juni 2015 om 17:24

de negativiteit neemt in heerenveen anders ook steeds meer toe....

Eventjes iets heel anders trouwens (dan wat hier vooral tussen staat bij de reacties). Bijker krijgt rugnummer 5, wat afgelopen seizoen het nummer van van Anholt was. Zou dit misschien betekenen dat van Anholt weggaat? Otigba heeft nummer 2 die misschien weggaat, dan kan van Anholt die krijgen. Van Aken heeft 4 gekregen te zien bij zijn contractverlenging. Marzo heeft 6. Dan is alleen 3 nog over, maar ik ga er vanuit dat van Anholt op rechts komt en daar is 3 niet echt een logisch nummer voor. Als ik logisch nadenk betekent het dat van Anholt of evt Otigba weggaat.

25 juni 2015 om 17:51

Otigba komt ook niet meer in aanmerking voor een basisplaats volgend jaar, misschien krijgt hij ook wel een heel ander nummer.

Niet zo verdrijven mannetje.
Over je laatste alinea..

Ach,dat het gevoelig ligt dat klopt.. Maar die jongen kan financieel en sportief een stap hoger maken. En dat hij gezegd heeft,ik zal nooit naar Heerenveen gaan,blijkt gewoon dat een speler ook niet alles van tevoren weet. Ik persoonlijk heb er geen problemen mee dat hij naar de rivaal gaat.

27 juni 2015 om 03:14

@manowarFR Precies, jaloezie druipt er van af.

Het is hem gegund, hij zal misschien wat moeten leren omgaan met de pers, en dingen een beetje voor zich houden. Maar wat is het probleem? Hij heeft het absoluut niet goed gedaan. De foto in dit artikel spreekt enorm uit hoe hij het bij Cambuur heeft gedaan. Veelal bij tegengoals betrokken geweest, domme rode kaarten, en niet bepalend.

Ik snap dat je bij een grotere club wilt spelen, waar sportief en financieel meer mogelijk is. Dat is hem niet te verwijten. Je moet je als Cambuur-fan meer druk maken om de mensen die Cambuur tot dusver heeft aangetrokken.... Maar goed. Wie weet wordt het een mooi seizoen. Ik zal Bijker niet missen, maar hem uiteraard wel volgen. Ik zou pas balen als hij nu wel goed gaat ballen! hahahaha!

Succes Bijker! Maar doe aub geen domme uitspraken meer over de toekomst, of dat je op een club spuugt, waar je in de toekomst eigenlijk toch wel voor wilt voetballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren