Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: PSG voert gesprekken over transfer van 60 miljoen

Laatste update:
/
Héctor Bellerín beschikt over een aanbieding van Villarreal. De rechtervleugelverdediger van Arsenal heeft ook Sevilla en Paris Saint-Germain achter zich aan zitten en wil komende zomer graag naar Spanje dan wel Italië. (Sky Italia)
/
Arsenal lijkt ook afscheid te gaan nemen van Granit Xhaka. De Zwitserse middenvelder is dicht bij een overstap naar AS Roma. (Daily Express)
/
De gesprekken tussen Paris Saint-Germain en Internazionale over Achraf Hakimi zijn nog gaande. Momenteel wordt gesproken over zestig miljoen euro, maar Inter zet in op tachtig miljoen euro. (Fabrizio Romano)
/
PSG is echter niet de enige club met belangstelling voor Hakimi. Chelsea heeft een bod uitgebracht en heeft met Emerson Palmieri en Andreas Christensen spelers die Inter als interessant ruilmiddel ziet. (Sky Italia)
/
AC Milan hoopt korting te krijgen van Brescia op Sandro Tonali. De optie tot koop bedraagt 15 miljoen euro plus 10 miljoen aan variabelen, maar Milan hoopt zaken te doen voor 10 miljoen plus 5 miljoen euro. (Sky Italia)
/
AC Milan heeft de gesprekken met Barcelona over Junior Firpo heropend. De Serie A-club hoopt ook spoedig een akkoord te bereiken met Real Madrid over het langer huren van Brahim Díaz, met optie tot koop. (Fabrizio Romano)
Zie jij Achraf Hakimi naar Paris Saint-Germain verkassen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Psg is boos en wilt de CL hebben hè haha. Zou wel een lekkere aankoop zijn. Backs dramatisch van psg

9 juni 2021 om 09:19

Haha de sjeik moet en zal die prijs gewoon winnen. Hakimi vergroot de kans wel heel erg, wat is topper is dat en nog zo jong.

Met hakimi ronaldo donarumma hebben ze wel een team om volgend jaar de ucl te pakke

9 juni 2021 om 09:32

Ik vraag mij alleen af of je Ronaldo wel moet willen halen wanneer Neymar en Mbappé gewoon blijven. Dan heb je nog een aanvaller erbij met binnen en buiten het veld zijn manieren (m.b.t. voetbalzaken, verder absoluut een goede kerel lijkt het).

Verder gaan ze er met Donarumma niet per sé heel veel op vooruit (als ze dat al doen, maar die discussie is van de week al eens gevoerd op Vz).

Al met al een beetje een (te) optimistisch beeld wat jij hebt denk ik.

9 juni 2021 om 10:01

We hebben t over ronaldo en jij denkt dat ik te optimistisch ben... wat ronaldo allemaal zou doen met een team als psg is een nachtmerrie voor elke tegenstander. Die man heeft met rabiot bentancur ramsey arthur 35 goals gemaakt voor juve dit seizoen. Wat zou hij doen met wereldklasse spelers om zich heen? Eigenlijk weten we de antw al. Maarja

9 juni 2021 om 13:13

Je benoemt dus mensen die achter hem spelen, zijn mede aanvallers bij Juve zijn toch een stuk minder egoïstisch/minder grote persoonlijkheden dan deze bij PSG zijn, of ben je dat niet met mij eens?

Qua persoonlijkheid weet ik daarom dus niet hoe Neymar daarop gaat reageren, heeft toch aardig wat dezelfde (vervelende) maniertjes als Ronaldo richting medespelers en met Mbappé erbij zijn ze ook niet afhankelijk van Ronaldo die toch graag de aandacht opeist voorin.

Het is geen Fifa of PES waar het eigenlijk alleen maar op individuele kwaliteiten aankomt hé.

9 juni 2021 om 17:15

Wrm heeft ronaldo vervelende maniertjes?? Omdat hij maximale eist van zn teamgenoten? Maar ibra is drm zeker een eindbaas en ronaldo een vervelend mannetje.

10 juni 2021 om 15:31

Ibra vind ik zelf vooral naast het veld wel een grappig figuur, in het veld heeft hij ook zo zijn vervelende maniertje (wat zal jij raar opkijken dat ik dat zeg).

Ronaldo is toch gewoon een grote zuiger en jankert in het veld? Als je vervelend geraakt wordt mag je uiteraard klagen maar hij (en met hem nog velen in voornamelijk Spanje) ligt naar mijn smaak veel te vaak bij een klein tikje.

Daarnaast mag je uiteraard het maximale van je teamgenoten eisen maar dan moet je dat zelf ook op de mat leggen. Dat snapt hij mijns inziens niet altijd, anders nam hij ook geen vrije trappen meer.

9 juni 2021 om 09:41

@aadgranaat70 als Ronaldo komt en Mbappe gaat weg, ga je er niks op vooruit. Donarumma verhuren ze toch eerst een jaar? Zo niet, dan is ie niet (veel) beter dan Navas. T is gewoon een hele goede goedkope optie voor de toekomst, maar geen directe verbetering

Een paar fatsoenlijke backs is dan wel weer een vooruitgang.

9 juni 2021 om 10:03

Geloof me dat ronaldo nog steeds beter is dan de spelers die je opnoemt. Zou mbappe topscorer worden met dit juventus? Met spelers op t middenveld als ramsey rabiot arthur bentancur enz? Zou ik wel willen zien. Heeft met psg in een veel makkelijkere competitie minder goals dan ronaldo dit seizoen🤷‍♂️

9 juni 2021 om 10:46

ja, omdat in de teams waarin Ronaldo speelt alles is afgestemd op goals van Ronaldo. T enige wat hij hoeft te doen is op het juiste moment in de 16 verschijnen om de aanval af te maken.

Mbappe doet meer dan dat en psg heeft meer mensen die voor de goals zorgen.
Daarnaast heeft Ronaldo 2 goals meer in de competitie en 2 wedstrijden meer gespeeld. Nauwelijks noemenswaardig dus.

Ronaldo is ongetwijfeld nog de betere pure afmaker, maar qua dreiging, voetbal enz brengt Mbappe natuurlijk meer.
Dus nogmaals, die 2 door elkaar vervangen zal niet veel uitmaken.

9 juni 2021 om 17:17

Ze hebben wel een leeftijdsverschil van 15! jaar. Ronaldo is nog steeds dreigend en voetballend goed. Niet zo goed als 10 jaar terug maar geloof niet alles wat je leest en probeer is een x een wedstrijd van hem te kijken. Ipv alleen samenvatting.

9 juni 2021 om 22:19

ik heb al zn cl wedstrijden gezien, niet indrukwekkend, maar scoren kan ie nog wel

9 juni 2021 om 11:16

En wijnaldum natuurlijk

9 juni 2021 om 12:35

Mochten alle transfers lukken en ze kunnen Mbappe behouden moeten ze volgend jaar zeker de halve finale halen. Vanaf daar heb je ook een beetje geluk nodig maar met zo'n selectie behoren je zeker tot de favorieten geen twijfel over mogelijk.

Hakimi is een topspeler, maar onnodig lijkt me. Reece James is in potentie misschien wel de beste rechtsachter ter wereld en als centrale verdediger doet ie het heel wat minder. Zou eerder voor een centrale verdediger gegaan, want 80 miljoen is wat te veel van het goede.

9 juni 2021 om 09:39

Daarnaast is de enige reden dat Hakimi weg mag, dat Inter een gat van 60 miljoen moet dichten. Dus dan is een ruildeal met 2 spelers in dit geval niet interessant. Ze willen gewoon flink cashen met 1 speler en de rest in tact houden.

9 juni 2021 om 11:18

Hakimi speelt ook Links achter, hij kan op beide posities spelen en is dus zeker een interessante optie voor Chelsea. Ik schat hem hoger in dan Chillwel en ook hoger in dan James. Madrid had hem nooit van de hand moeten doen want hij is ook beter dan Carvajal. Anyway back to the point...Hij is een directe versterking, is gewend om in de 5 3 2 opstelling te spelen, beter dan zijn concurrenten en kan op zowel LA als RA spelen. Dan is 60 miljoen wel een koopje.

9 juni 2021 om 11:26

Ook al is Hakimi beter lijkt het mij toch echt niet verstandig om 60 miljoen uit te geven aan een back. Chillwel en James doen het prima en ik zie na mijn mening ook geen reden om hun te vervangen.

9 juni 2021 om 11:30

Aanvallend zal hij sowieso sterker zijn dan James en Chilwell, maar die jongens doen het heel erg goed, zijn nog jong en kunnen nog bijna 10 jaar mee als basisspeler. Natuurlijk is Hakimi een zeer goede speler en zou ik hem graag zien komen, maar denk dat de prioriteiten bij Chelsea elders zouden moeten liggen. In het systeem van Tuchel zou hij renderen, maar Chelsea zijnde zou ik niet volledig op een trainer bouwen. Want voor je het weet ligt Tuchel buiten en wordt er weer overgeschakeld naar een 433, waar je al heel wat minder bent met Hakimi. Dan heb je waarschijnlijk een talent zoals Hudson-Odoi verkocht om ruimte te maken voor Hakimi en heb je een grote fout begaan.

9 juni 2021 om 16:45

Tuchel was bij Dortmund een enorme switcher in z’n systemen, van 4-2-3-1, 3-5-2, 4-1-4-1 naar 4-3-3. Doet hij dat bij jullie niet?

9 juni 2021 om 21:12

Voor zover ik weet heeft Tuchel alleen 3-4-2-1 gespeeld. Ik denk dat Tuchel volgend seizoen ook met andere systemen gaat spelen aangezien hij volgens mij ook met 4 verdedigers wou gaan spelen.

Bellerin, Xhaka, Guendouzi, Kolasinac, Torreira(?), Nketiah(?), Maitland-Niles(?) allemaal weg... Een normaal geleide club zou voor al deze spelers een betere terug halen. Eens kijken wat er gaat gebeuren.

9 juni 2021 om 09:30

Ik ben allang blij als dit uiteindelijk gebeurd en we 3 goede spelers terug halen.. Gezien het verleden bij ons. Bissouma, Aouar, Aarons en een back-up linksback zijn sowieso broodnodig in mijn optiek.

9 juni 2021 om 09:38

Met je eens, maar er moet meer bij. Ik blijf hopen op Ode, Aouar schijnt te wachten op een club die CL speelt en hij schijnt ook niet onze eerste prio te zijn.

9 juni 2021 om 09:36

Als ik kijk welke spelers er misschien gaan vertrekken moet Arsenal wel een nieuwe CM halen toch? Wat hoop en/of verwacht jij dat er gaat gebeuren?

9 juni 2021 om 09:42

Het zorgt in ieder geval wel voor voldoende middelen in een zomer waarin veel clubs door de nasleep van corona weinig te besteden hebben. Dus daarmee zou Arsenal wellicht het gat een beetje kunnen dichten met de andere clubs boven zich. Maar ja.. goed punt, het moeten dan wel goede, gerichte aankopen zijn. Heb jij nog bepaalde namen in gedachte of zijn er geruchten die onder arsenal fans de ronde doen?

9 juni 2021 om 09:54

siepie en N.chelsea, er gaan wat namen rond die mij ook wel aanspreken. Ik lees dat ze met Odegaard en Bissouma bezig zijn, waarvan iig de laatste graag wil komen. Neves wordt genoemd, maar dat lijkt vooral vanuit zijn zaakwaarnemer te komen, Aouar staat op het lijstje maar schijnt te wachten op een club die CL speelt, soms komt ook Grealish voorbij maar die acht ik onhaalbaar voor ons en we zijn bezig om ESR te verlengen wat ik heel fijn zou vinden. Aanvallend hebben we vooral een speler nodig die voor creativiteit zorgt, spitsen hebben we al genoeg rondlopen met Laca, Auba, Martinelli, Nketiah en Balogun dus daar zou ik niet voor gaan. Vooral het middenveld moet aangevuld worden want het lijkt erop dat we alleen Partey en El Neny over houden. Daarnaast komt Saliba er weer bij en ik hoop dat hij kansen krijgt en die pakt, hoge verwachtingen van die jongen.

9 juni 2021 om 10:00

@Samcro: vond je Odegard dan overtuigen bij ons? Ik heb sterke twijfels en met ESR hebben we eigenlijk een soortgelijke speler maar beter ( in de PL alvast). Waarom geen ballonnetje oplaten bij Ziyech? Mag denk ik wel vertrekken bij Chelsea, mits een goed bod.

9 juni 2021 om 10:08

Als je creativiteit op 10 zoekt, zou misschien Calhanoglu een interessante optie kunnen zijn. Hij is transfervrij, dus hoewel je uiteraard wel een stevig salaris moet bieden, houd je daarmee budget vrij om ook nog een andere positie (cm) flink te versterken. Grealish zou ik trouwens wel prachtig vinden, maar ik vrees dat je dan gelijk al je geld op 1 paard in zet.

9 juni 2021 om 10:56

Thenry, ik vond Ode in zijn 6mnd meer laten zien dan Ceballos in 2 jaar en gegeven dat spelers bijna altijd aan de PL moeten wennen en hij pas 22 is zou ik hem graag zien komen. ESR is soortgelijk maar toch verschillen ze nog wel, want ESR is veel beweeglijker en kan veel meer zwerven. Ode en ESR voor Partey zie ik wel werken met Saka en Pepe op de vleugels en Flo of Gabi in de punt. Als je dan meer zekerheid wilt kan je Bissouma naast Partey zetten en alleen ESR of Ode opstellen. edit, Ziyech zou ik ook graag zien komen maar ik weet niet of we zijn salaris wel willen betalen..? Ik denk overigens niet dat hij gaat vertrekken.

9 juni 2021 om 11:01

siepie, ik heb hem niet genoeg zien spelen voor een goed oordeel maar transfervrije spelers zijn tegenwoordig wel interessant. Alleen moet je dan hopen dat ie wel levert, want hij zal dan al snel 150k per week eisen/krijgen. edit, Grealish is mijn droomversterking, maar als er betere clubs voor hem komen die hem ook nog eens meer salaris bieden dan zijn wij gewoon kansloos.

Chelsea heeft nog zoveel middelen om te ruilen bijvoorbeeld. Zij gaan echt een sterke transferperiode tegemoet vermoed ik. Met een nieuwe CV en Haaland die bij onze Russische vriend prioriteit heeft.

9 juni 2021 om 09:38

Misschien kunnen ze bij Inter eens aankloppen voor Skriniar? Die hebben nog wat centen nodig dus daar kunnen ze vast een leuk prijsje van maken..

9 juni 2021 om 09:41

Zeker! Lijkt me een prima centrale of Bastoni. Gisteren las ik Niguez misschien ? Hiervoor kan je ook polsen bij Barella ? Ruilen met een Bakayoko, Barkley die staan ook nog onder contract. Wordt een top team!

9 juni 2021 om 09:46

Barella is wel echt een no go voor Inter denk ik. Hakimi lijkt nu al voldoende op te brengen en eventueel Lautaro wordt als vervangbaar beschouwt. Skriniar valt wellicht over te onderhandelen als Hakimi en Lautaro toch blijven. Maar Bastoni en Barella geven inter zijn Italiaanse gezicht, hebben beiden een wereldseizoen gehad en ontwikkelen zich tot (toekomstige) sterkhouders van de Squadra azzurra . Die verkopen ze echt pas als ze financieel in ADO-achtige situaties komen.

9 juni 2021 om 09:55

Klopt inderdaad, de vraag is alleen in hoeverre Bastoni en Barella bereid zijn te geven voor Inter wanneer de helft vertrekt. De helft is in deze even een maatstaf, makkelijk gezegd zal niet echt zijn. Maar als Lautaro, Lukaku, Skriniar, Handanovic, Hakimi en Eriksen vertrekken... tja dan ga je nadenken en wellicht een keuze maken.

9 juni 2021 om 10:04

Dan zou het uiteraard een ander verhaal zijn. Maar het lijkt er voorlopig op dat ze met 1 verkoop het gat kunnen dichten. En dan wanneer het Hakimi of Lautaro is, en vooral niet Lukuka of Barella, dan zie ik ze volgend jaar gewoon meedoen voor de titel en wellicht een kwartfinale CL. Er zitten, in tegenstelling tot bij Juve, genoeg automatismen in deze ploeg waardoor ik Inzaghi iig op korte termijn sneller resultaten zie boeken dan Allegri.

9 juni 2021 om 12:18

Ik snap niet waarom Chelsea nog een CM wil hebben. Zitten toch goed met Jorginho, Kovacic en Kanté? Ben benieuwd waar Niguez dan moet komen te spelen. Wel een hele goeie speler maar toch wat overbodig.

Bellerin weg bij Arsenal zou denk ik wel goed voor hem zijn. Hij speelt nu al zo lang bij Arsenal en de laatste jaren lijkt hij een beetje in een dip te zitten. Een nieuwe omgeving in zou hem wel eens goed kunnen doen.

Niet alleen 10 mil minder, ook jeugdspeler Olzer zal verhuurt worden aan Brescia, wat een topdeal van Maldini! En Firpo hoef ik niet bij Milan,Brahim Diaz des te meer; was de laatste weken steeds constanter en het is een onzettend vrolijk en positief ventje

9 juni 2021 om 09:48

Wel echt sneu voor Brescia. eerst de promotie mislopen en nu achteraf flink inleveren op de winst voor hun grootste cash cow. Ik hoop dat er meerdere Milan talenten die kant op gaan om ze naar de Serie A te helpen.

9 juni 2021 om 10:16

Wat moet Milan ook met Firpo? Die hebben Theo toch als absolute klasbak? Wilt Firpo weer banken?

Firpo moet naar een club als Villareal. Lekker veel spelen en zo'n Pedraza kan hij er echt nog wel uit spelen.

Bellerin weg bij Arsenal. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Als Arsenal fan heb ik altijd een zwak gehad voor Hector. Kwam op jonge leeftijd bij de club, spreekt met een heerlijke Londens accent Engels als buitenlander. Is een jongen die echt van de club houdt en ook van de stad Londen. Heeft veel met fashion (wat in Londen ook veel tot uiting komt) en daarnaast heeft hij het jarenlang goed gedaan als back.

Echter, sinds zijn zware blessure is het qua voetbal niet meer de Hector die ik ken. Hij lijkt wat aan snelheid in te hebben moeten leveren, wat niet geheel gek is na zo'n blessure.
Verder oogt hij in mijn ogen ook wat houterig en minder comfortabel aan de bal.

Als er een prima bedrag voor Hector's transfer tegenover staat en Arsenal haalt gegarandeerd een goede vervanger, dan denk ik dat ik mijn sentiment voor Hector wellicht nog wel aan de kant kan schuiven ;

Overigens zie ik Hector dan eerder naar een club in Milaan gaan (ook gezien zijn bovengemiddelde interesse in fashion) dan naar Villareal (met alle respect). Ook denk ik niet dat Hector Villareal nu als een gepaste vervolgstap in zijn carrière ziet. Evenals Sevilla. Maar goed, ik kan er ook goed naastzitten natuurlijk!

Denk hierbij aan een speler als Hakimi (maar lijkt mij onbetaalbaar.)(of in ieder geval lijkt mij dat Arsenal dat geld eerder aan een CV, Cvm, creatieveling of een nieuwe spits zal willen besteden) of aan een talentvolle back als Max Aarons...

Verder over Hakimi: top wingback, maar in een 4-mans defensie lijkt hij mij (nog niet) goed genoeg voor de absolute top. Is ook pijlsnel en kan daar veel mee camoufleren, maar ik zou het nog maar moeten zien in die 4 mans defensie.

Xhaka die vertrekt bij Arsenal. Als er een goed bedrag tegenover staan en hij naar AS Roma gaat, zou ik er niet rouwig om zijn. Ja, hij heeft een aardig seizoen gedraaid, maar Arsenal moet langzaam naar een CVM toe die wat betrouwbaarder is, maar vooral ook wat sneller kan handelen. De handelingssnelheid en de ''gewone'' snelheid van Granit is echt dra-ma-tisch.
Hij heeft een goede trap en een gezonde portie agressie (die hij steeds beter onder controle heeft gekregen). Verder bewaard hij vaak de rust, soms iets te zelfs (in de opbouw). Er zitten altijd wel nog wat slippertjes in zjin spel. Daarom verbaasd mij ook dat een Mourinho interesse in hem heeft. Dat is toch wel een trainer van degelijkheid en geen gekke fratsen in de opbouw.

Benieuwd wat er voor Xhaka gevangen kan gaan worden, want heeft het toch niet onverdienstelijk gedaan de afgelopen jaren. Ondanks alle meuk die hij over zich heen heeft gekregen (al dan niet terecht)

9 juni 2021 om 11:07

Bod ligt nu op 20 miljoen + bonussen en Arsenal lijkt dat te gaan accepteren. Vind dat gewoon erg goed gedaan van Arsenal ook al hebben ze er zelf 35m voor betaald. Dat is dan wel weer 5 jaar geleden. Ruben Neves lijkt de vervanger te gaan worden voor Xhaka al weet je het nooit. Vind dat wel een goede aankoop en een sterke partner voor Partey. Met nog een creatieve speler erbij en hopelijk nog Bissouma dan zit je goed. Partey, Bissouma, Neves, Elneny voor de centrale middenvelders en ESR + een aankoop voor de creatieve plek. Aarons is een logische vervanger van Bellerin..

9 juni 2021 om 11:23

Xhaka vervangen met Neves zie ik niet als een upgrade, maar ik laat me graag verrassen. Het lijkt er wel op dat dit gerucht vooral vanuit de zaakwaarnemer van Neves komt en niet vanuit de club.

9 juni 2021 om 11:41

Het is geen enorme upgrade maar Neves is jonger, technischer, heeft meer handelingssnelheid en meer scorend vermogen. In mijn ogen, zeker wel een vooruitgang!

9 juni 2021 om 13:36

Ik weet het niet, als we iemand van Wolves gaan halen zie ik liever Neto komen maar zoals gezegd ik laat me graag verrassen. Ik vind het een vergelijkbare speler met Xhaka, maar idd mobieler. Hij schiet wel 20x van afstand per wedstrijd, dat is iets dat we missen...ook al maakt hij er niet veel Ik zit alleen met het idee dat je Xhaka voor 20 verkoopt en Neves koopt voor 40 zonder er ècht op vooruit te gaan.

9 juni 2021 om 12:32

Wellicht dat Bellerin de transfer naar Inter kan maken als Hakimi daadwerkelijk naar PSG vertrekt. Bij Milan hoef ik hem eerlijk gezegd niet te zien daar waar Calabria vorig seizoen een van de betere spelers in het team was.

9 juni 2021 om 14:39

Nee, daarom. Geen idee of Inter/ AC hem kunnen gebruiken en/of betalen.
Maar puur qua zijn achtergrond en zijn ambitie, lijken mij dat wel clubs voor hem.

Alleen al om het feit dat je bij PSG wel gewoon je salaris optijd krijgt, wat bij Inter nog maar altijd de vraag is, zou al reden genoeg zijn te verkassen naar mijn idee

9 juni 2021 om 12:30

Zeker. En het vertrek van Conte zal de kansen voor een langer verblijf ook kleiner maken denk ik. Die lag toch wel goed in de groep en liet spelers als Hakimi en Lukaku echt floreren.

Blijf het bijzonder vinden dat zowel Hakimi als Hernandez zijn vertrokken bij Real en nu zijn uitgegroeid tot een van de beste op hun positie. De geruchten van Hakimi naar PSG zijn er al lang dus ik verwacht dat hij uiteindelijk ook echt die kant op zal vertrekken. Chelsea heeft met James al een prima rechtsback in de selectie.

9 juni 2021 om 14:40

Is eigenlijk ook doordat ze vooral in aanvallend opzich opvallen.
Defensief zijn ze (in mijn ogen) beiden te zwak voor de absolute top in een 4-mans defensie.

Theo speelt dan weliswaar met 4 man achterop, maar daar is hij wat mij betreft toch nog te kwetsbaar. Zijn broer vult dat wat dat betreft beter in.

Hakimi is geboren voor 3-5-2.

10 juni 2021 om 13:14

Klopt beide kunnen zeker nog verbeteren in verdedigend opzicht al kunnen heel veel backs dat tegenwoordig. Veel wordt gedaan op snelheid en van een back word vaak verwacht dat zij ook aanvallend hun steentje bijdragen en dat doen Hakimi en Hernandez beiden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren