Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hans Kraay junior: ‘Ik heb de indruk dat hij zelf ook graag naar Ajax wil’

Laatste update:

Kiki Musampa zou een transfer van Mohamed Ihattaren van PSV naar Ajax toejuichen. Als hij op de stoel zou zitten van directeur voetbalzaken Marc Overmars, zou hij de PSV-middenvelder ‘honderd procent’ naar Amsterdam halen. De oud-speler is van mening dat men bij PSV niet goed met Ihattaren omgaat, ondanks dat de club meerdere keren naar buiten heeft gebracht dat er alles aan is gedaan om hem zo goed mogelijk te helpen.

Ihattaren brak in het seizoen 2018/19 door onder trainer Mark van Bommel. Hij werd gezien als een van de grootste talenten op de Nederlandse velden. Onder trainer Roger Schmidt beleeft hij een bijzonder moeizaam seizoen. Ihattaren verloor zijn vaste basisplaats en werd eerder dit jaar voor de topper tegen Ajax buiten de selectie gelaten. PSV keerde zich middels een verklaring tegen Ihattaren omdat hij zich op de training onmogelijk had gemaakt. Musampa vindt dat de clubleiding anders had moeten handelen.

“Bij Ihattaren heb ik het gevoel dat hij niet geholpen wordt en dat vind ik zonde. Als ik zijn trainer hoor praten over hem... Dan denk ik: help zo’n jongen, neem hem in bescherming”, aldus Musampa zondagochtend bij Goedemorgen KNVB Beker. De oud-speler van onder meer Ajax, Atlético Madrid en Manchester City benadrukte dat hij afgaat op de verhalen die hij hoort. “Een trainer (Schmidt, red.) komt en die moet resultaten boeken. Die zit ook niet op te wachten op een project waar hij energie in moet steken om hem aan de praat te krijgen. PSV zou hem moeten helpen. Aan alles hoor je een schreeuw: help me! Ik heb niet de indruk dat dat gebeurt.”

Ihattaren kreeg eerder van Schmidt het verwijt dat hij te zwaar terugkwam van vakantie. “Ja, hij is misschien te zwaar teruggekomen. Maar denk ook even aan zijn leeftijd en zijn persoonlijke situatie”, doelde Musampa op het overlijden van de vader van Ihattaren vorig jaar. “Hij zit even in een dipje. Help hem. Het feit dat hij roept na een doelpunt: ze willen me kapot maken, dat is voor mij een tekenen van...”, aldus Musampa, zonder zijn zin af te maken. Ihattaren scoorde op 5 april tegen Heracles Almelo (3-0) en zocht daarna de camera op. “Niemand die mij kapot krijgt, vriend. Niemand!”, riep Ihattaren.

“Als jij Overmars en Ten Hag was, zou jij hem nemen voor een prijs die Ajax past?”, vroeg Hans Kraay junior aan Musampa. “Honderd procent. We herkennen allemaal de potentie en het talent dat hij heeft. We weten allemaal dat hij heel goed kan voetballen”, reageerde de oud-speler. “Ik heb de indruk dat hij zelf ook graag naar Ajax wil”, vervolgde Kraay junior, waarop Musampa antwoordde: “Eén plus één is twee, zou ik zeggen. Het gaat erom dat je die jongen aan de praat krijgt, maar je moet hem wel helpen. Hij heeft het nodig.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een dipje van een seizoen? Toen hij terugkwam met een doelpunt en weer gelukkig en blij oogde geloofde ik er nog wel in. Deze keer na zijn doelpunt niet meer. Het is beter om afscheid van elkaar te nemen.
Maar zoals Driessen zegt voor 4/5 miljoen laten gaan, naar een directe concurrent? Daar moet je niet aan meewerken.

18 april 2021 om 12:56

Soms gedijen spelers elders gewoon beter. Mo zou het bij ons wellicht beter doen, wellicht ook niet. Ik zie hem in zijn huidige vorm ook geen basis worden. Sterker nog, ik weet het wel zeker. Bij Feyenoord of AZ zou die beter passen imo.

18 april 2021 om 13:14

Dat is echt een hele opportunistische uitspraak. Die jongen speelt niet slecht omdat hij niet op z'n plek is, maar omdat hij totaal niet fit is en er duidelijk met z'n hoofd niet bij is. Hij kwam ook totaal niet fit aan terwijl hij nog nauwelijks wist wie Schmidt was. Denk je werkelijk dat Ajax 'm in deze vorm opstelt? Ja, bij Jong Ajax misschien.

18 april 2021 om 13:18

Maar..? Je zegt nu wat ik zeg toch? Namelijk dat hij bij Ajax ook niet zou spelen. Een andere omgeving kan hem goed doen en met de jonge jongens bij AZ en met Slot komend jaar bij Feyenoord zie ik meer kansen.

18 april 2021 om 12:58

Tuurlijk niet aan Ajax wordt ook de hoofdprijs gevraagd en terecht. Je moet de concurrentie niet sterker maken. Maar goed ik ben ook van maken dat Schmidt weg moet, ik zie te weinig zaken dat ik denk hier kunnen we op voortborduren. Voor Ihattaren blijft overigens hetzelfde gelden volgend jaar, bijtekenen of je kunt een jaar lang op de bank zitten. Al snap ik niet zo waarom hij dan naar Ajax moet, want Ajax heeft op dit moment gewoon betere spelers. En Anthony nog voor een flink bedrag gekocht, die ga je toch niet al afschrijven? Op 10 komt hij te kort bij Ajax daar moet iemand staan die veel meters maakt.

18 april 2021 om 13:04

Maarja en dan? 5 miljoen weigeren, zijn contract laten uitzitten en een jaar later alsnog gratis naar Ajax. Is gewoon een duur grapje van 6 miljoen (transfer + jaar salaris) in deze tijd.

18 april 2021 om 13:15

Maar wat moet Ajax momenteel met deze Ihattaren? Hij is niet fit genoeg, niet gemotiveerd genoeg en hopeloos uit vorm. Denk je dan dat hij bij Ajax wel met plezier op de bank gaat plaatsnemen?

18 april 2021 om 13:38

Kan mij niet voorstellen dat Ajax de enige partij is met interesse. Die 5 miljoen zal vast wel een andere club op tafel willen leggen.

18 april 2021 om 13:47

Maar Mo bepaalt waar hij tekent Andres, niet Psv.

18 april 2021 om 13:54

@trodat4030, Zolang PSV het bod niet accepteert, kan Ihattaren nergens tekenen. Of het verstandig is zoals @Zytto34 al aangeeft is wat anders.

18 april 2021 om 14:05

Klopt, je hebt 3 partijen nodig die tot overeenstemming komen, niet 2. Alleen als een speler transfervrij is heb je de huidige werkgever niet nodig. Maar Mo kan toch zijn zinnen zetten op een overstap naar Ajax en elke andere club weigeren, net als PSV (tot op zekere hoogte natuurlijk) elk bod van Ajax kan weigeren. Maar goed, zoals ik hieronder uiteen zet, ik zie het niet zomaar gebeuren. Maar mocht het op een dergelijke impasse uitlopen, zie ik PSV uiteindelijk wel water bij de wijn doen, ze weten ook dat ze er volgende zomer geen stuiver voor krijgen. Aangezien PSV zit te springen om knaken, gaan die uiteindelijk wel overstag.

18 april 2021 om 14:16

Toch denk ik wel dat PSV voor 5 miljoen Mo niet naar Ajax laat gaan. Dan laten ze hem liever een jaar in Eindhoven zitten en dan maar een jaartje later transfervrij. PSV kan dat bedrag weigeren, ook omdat we net een kapitaalinjectie hebben gehad. Ze willen natuurlijk ook niet dat de concurrent straks met de eer gaat strijken en Ajax ook sterker kan gaan maken. Voor Mo is het ook beter om een club te kiezen waar hij in de basis kan starten, wat ook de reden is dat hij weg wil bij PSV. Dat zie ik niet bij Ajax gebeuren, dus lijkt mij een onrealistische overstap.

18 april 2021 om 14:32

Kapitaalinjectie? Is toch een lening?

18 april 2021 om 18:42

Nope. Is eigen vermogen.

Als we een beetje ruimte maken vind ik het prima. Je kan Labyad, Ekkelenkamp en eventueel voor budget Klaiber verkopen en dan Ihatarran halen. Maar je zal eerst ruimte moeten maken en de jeugd voldoende speeltijd moeten bieden. Een Taylor doet het goed heb ik gehoord en klopt hard op de deur. En ook Naci lijkt zich herpakt te hebben. Deze spelers moet je wel iets bieden. Daarnaast is het gelukkig dat Brobbey weggaat, ook al speelt hij op een andere postitie, je zal ruimte moeten maken.

18 april 2021 om 13:02

Eigenlijk moet je het alleen doen als er een aanvaller vertrekt, de enige aanvaller die ik zie vertrekken is Neres, en ook dat zie ik niet snel gebeuren.

Echt schitterend dit. Er blijven meer en meer artikelen komen over Ihattaren.
Het is ook geweldig om te lezen dat heel de Ajax fan base op tv het maar blijft herhalen dat PSV ihattaren niet wil of kan helpen. Het begint ook steeds triestere vormen aan te nemen.
Er zijn blijkbaar dus echt mensen die denken dat PSV een van haar grootste talenten niet heeft geholpen of wil helpen. Als je zoiets denkt dan denk ik echt oprecht dat je gewoon zit te klote en beetje aan het provoceren bent of dat je gewoon simpel weg geen hoog intelligentie niveau hebt.

18 april 2021 om 13:14

Echt zo. Mensen willen niet geloven dat er alles aan gedaan is om hem te helpen, omdat ze hem zo goed vinden. Maar PSV laat zo'n talent natuurlijk niet zomaar gaan. Laat Ajax maar lekker veel geld betalen voor een ongemotiveerde speler die het profleven (tot nu toe) niet aankan. Veel succes Ajacieden!! PS: volgens mij is dat hele Ajax-gedoe gewoon aangepraat door de media. Heeft Ihattaren ooit gezegd graag naar Ajax te willen? Nee.

18 april 2021 om 13:20

Het heeft idd vooral te maken met de like van Mo aan Brobbey, vanaf dat moment is men (met name Hansie Hansie) erover begonnen en is het een ‘dingetje’. Ook omdat Mo in dezelfde periode enkele keren er niet bij zat/niet inviel en hij wat verongelijkt rond leek te lopen. Het zijn allemaal flinterdunne argumentjes die men graag aan elkaar knoopt om iets te hypen.

18 april 2021 om 13:40

Ihatarren moet op zijn leeftijd gewoon spelen. Dat gaat niet meer lukken bij PSV en ook niet bij Ajax als je ziet welke concurrentie hij daar zou hebben. Laat Mo maar naar een Club Brugge of AZ gaan. Mooiste zal zijn voor een zakcentje en als compensatie een hoog doorverkooppercentage

18 april 2021 om 15:06

Het kan ook gewoon zo zijn dat Ihattaren zijn buik vol heeft over de manier dat PSV met hem omgaat. Zonder daar een kwalificatie aan te geven, kan het best zo zijn dat hij bij b.v. Ajax, of een andere club, wel de waardering voelt die hij bij PSV mist - of dat nu wel of niet een juiste conclusie is. Dat hij aan het eind van het seizoen hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken bij Psv, lijkt mij voor beide partijen het beste. Wel is het zo dat er maar 1 persoon is die hem weer onbevangen speler kan maken, en dat is Ihattaren zelf. Waar een wil is, is een weg. Zo niet, dan is het over met de pret.

18 april 2021 om 19:06

Dat zou het allemaal nog mooier maken. Dus zijne Koninklijke hoogheid Ihattaren bepaald hoe het bij PSV moet? Ihattaren moet het volledig bij zich zelf zoeken, PSV heeft er veel aandacht en energie ingestoken maar meneer wil gewoon niet vooruit.

18 april 2021 om 20:16

Ook dat klopt. De huidige situatie is niet ontstaan omdat PSV hem onheus heeft behandeld, maar dat deze is ontstaan door onprofessioneel gedrag van Ihattaren. En hij is de enige die zichzelf weer in de picture kan spelen...

Denk dat hij onder TH geen optie op t middenveld is en op rechtsbuiten hebben we, mits beide in vorm zijn, met Antony en Neres misschien wel de best bezette positie qua concurrentie. Zie om die reden niet echt een reden om hem te halen. Mocht Neres vertrekken natuurlijk wel, maar persoonlijk denk ik dat hij nog geen stap gaat maken deze zomer. Verder krijg je ook te maken met Raiola, die gaat natuurlijk een monsterlijk salaris eisen én een fee die buiten proporties is en dan zal ie ook nog gaan voor een contractduur van 2, maximaal 3 jaar. Als Mo dan 1 jaar schittert, zal ie m graag voor een relatieve klein bedrag naar een andere club brengen, zodat er weer een groter salaris en fee voor Mino aan vast hangt.

Nee, ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Overigens heeft dat niets met zijn kwaliteiten te maken, die heeft hij absoluut, maar puur bovenstaande issues lijken me een spelbreker.

18 april 2021 om 13:16

Mo is geen rechtsbuiten he. Meerdere keren wel gespeeld, maar dat is gewoon niet zijn positie. Jouw argument over Neres en Anthony klopt trouwens niet helemaal, want die bakken er helemaal niks meer van de laatste maanden. Allebei niet.

18 april 2021 om 13:26

Dan moet je goed lezen, want ik zet er niet voor niets bij ‘mits beide in vorm zijn’. Verder heb ik het over ‘rechtsbuiten’ omdat hij dus helemaal niet als 10 onder TH zal gaan spelen. Mo is een stylist en niet een stylist die óók de ballen uit z’n broek loopt als Ziyech, dús geen optie op 10. Ala Ziyech op rechts zou hij wel kunnen renderen. Maar die positie is MITS BEIDE IN VORM ZIJN(!!) met Antony en Neres de best bezette positie qua concurrentie en zodoende is de komst van Ihattaren overbodig.

Er zijn al jaren geen spelers verkocht van psv naar ajax of andersom maar toch 30 berichten per week hierover. Zelfde was met bergwijn die zelf heel graag zou willen volgens de media. (En daarna ajax uitlacht over de uitschakeling). Het lijkt me voor hem beter om even de luwte in te gaan. De kans is anders groot dat je weer een gevalletje bazoer of el hamdaoui krijgt. Er zal dan nog meer (negatieve) aandacht komen voor die jongen.

18 april 2021 om 13:30

Haha. Bergwijn en lachen om die uitschakeling. Je weet dat hij bij Spurs speelt toch? Ik geloof er echt niets van dat hij Ajax had geweigerd als het gehele plaatje had geklopt. Zat spelers verkopen hun eigen moeder nog als ze er beter van zouden worden.

18 april 2021 om 13:54

Verkocht niet, maar Bazoer, van Bruggen en Viergever zijn toch niet zo gek lang geleden overgestapt tussen beide clubs. En Bergwijn, tja, die kwam bij Spurs binnen, heeft een zeer vervelend vertrek bij Ajax meegemaakt (beetje bluf van papa Bergwijn, die backfirede), ik geloof geen ene flikker van die uitspraak, die was gewoon doodziek, honderd procent. Maar ja, je komt net binnen bij je nieuwe club en moet dan wel ff je nieuwe fanbase pleasen. Het ligt er zó dik bovenop.. Wat velen overigens niet weten is dat Steven, voor hij doorbrak in het 1e van Psv, gewoon 1 a 2 keer per maand gezellig 'op bezoek' kwam op De Toekomst om naar zijn oude elftal te kijken met Donny, Appie, Nous, Eiting, Bergsma enz enz. Nee, die uitspraken zijn gewoon 100 procent bullshit.

Denk dat die jongen beter een stapje terug kan zetten. Az lijkt me voor hem een goede optie. Hij lijkt momenteel last te hebben met druk, verwachting en de schijnwerpers helpen dan ook niet. Dat zal bij een stap van PSV naar Ajax enkel maar erger zijn.

18 april 2021 om 13:17

AZ zou kunnen, maar ik vraag me af of AZ toch redelijk wat miljoenen uit wil geven aan een speler die ze helemaal weer op moeten laten krabbelen. Als je kijkt naar dit seizoen, is het allerminst zeker dat die jongen daar snel overheen komt. Die is momenteel echt bezig om z'n eigen carriere te saboteren.

18 april 2021 om 13:17

AZ kan hem niet betalen en zal dat ook niet doen voor zo'n speler die heel lastig blijkt te zijn.

18 april 2021 om 13:57

Nou, denk dat het bij AZ wel zou kunnen hoor. Als Mino Stengs wegbrengt en Mo aanbrengt, gaat hij 2 vliegen slaan en is er voor de komst van Mo ook wel ruimte lijkt me. Ook financieel zal AZ dat wel kunnen ophoesten, mits er enige waarheid zit in die 4-5 milj. Misschien zelfs wel als het 8-9 milj wordt.

18 april 2021 om 13:27

Ik denk niet dat de druk, verwachting en de schijnwerpers minder gaan worden als hij bij AZ gaat spelen. Dat is ook gewoon een club met ambities om mee te doen om de bovenste plaatsen. Als ze dan ook nog wellicht het grootste talent van PSV weten te contracteren dan schept dat ook een bepaalde verwachting. Dan gaat men ook ieder weekend en iedere topwedstrijd kijken of hij er voor zorgt dat AZ de aansluiting met PSV houdt en wellicht zelfs de aansluiting met Ajax brengt. Ik denk dat de aandacht pas echt weggaat als hij naar het buitenland gaat, maar ja of hij daar dan wel aan spelen toekomt, dat zie ik ook niet gebeuren. Wellicht Club Brugge of zo.

18 april 2021 om 16:03

@psvchamps "hij lijkt momenteel last te hebben met druk etc"

Nou het lijkt dat hij meer last heeft van een narcistische trainer dan druk. De jongen kwam van diep, doet domme dingen (afleiding van zeer trieste gebeurtenis) en trainer die het niet in hem ziet zitten. Na beker tegen Ajax speelde hij goed. Leek in vorm te komen. Besluit de trainer hem tegen Ado erop niet op te stellen. Zogenaamd rust... Nu weer hij maakt goal en lijkt ook weer los te komen. Krijgt weer 0 kansen. Deze trainer maakt hem eerder kapot dan hem uit de dip te halen.

Hij moet eerst naar een gedragstherapeut, of een spoedcursus volwassen worden.

Knap van Musampa dat hij weet dat PSV hem niet helpt. Wat denkt hij nou zelf? Ihattaren had zo veel geld op kunnen leveren en dan denkt deze man dus dat PSV er niet alles aan heeft gedaan om hem te helpen? Word zo moe van die tv gasten die zo maar wat roepen zonder er bij na te denken.

18 april 2021 om 13:20

Helemaal mee eens, je zou toch denken dat die gasten wel een beetje kunnen nadenken. Mensen roepen maar wat over Ihattaren en PSV, terwijl verschillende mensen bij de club aangegeven hebben dat PSV echt van alles geprobeerd heeft. Zelfs onze Mart kan Ihattaren niet raken.

18 april 2021 om 13:27

Inderdaad. Als je de skietewilly podcast mat Mart eens luisterd dan speelt dit bij Mo al jaren. Vanaf z'n 13 hebben ze er bij PSV alles aan gedaan mij hij wil zelf gewoon niet. Depay was ook lastig maar die had en heeft nog steeds de drive om de beter te worden.

Het gaat ook gewoon om mentaliteit en hard werken. Als hij dat bij PSV niet kan opbrengen, dan heeft hij bij Ajax ook een probleem. Ook daar moet je gewoon hard werken, doorjagen, hoog druk zetten en veel loopwerk verrichten. Wel op een andere manier dan bij Psv, omdat men het daar tactisch anders invult qua systeem. Echter de basis principes zijn ook daar hetzelfde en volgens mij dat het daar al misging met Ihattaren. Nu zal Ten Hag vast een andere benadering dan Schmidt hebben, maar uiteindelijk moet je het niet voor je trainer doen, maar voor jezelf en ik zie niet dat dit kwartje al is gevallen bij hem. Dan maakt het echt niet uit of je bij PSV of Ajax zit. Heb ook niet het idee dat PSV hem per definitie in de steek heeft gelaten. Het is een combinatie van factoren, waarin ook Ihattaren een grote rol heeft gespeeld.

18 april 2021 om 13:34

Precies wat je zegt die basis principes heeft die niet of wilt die niet eigen maken. Het is gwn logisch dat een trainer dat verwacht en als ihataren het hier al daar moeilijk mee heeft, wat dankt die dan in het buitenland te zoeken te hebben? En wat je zegt lijkt precies het probleem te zijn, hard werken vamoor de trainer ipv jezelf. Mart vamd heuvel die alles heeft meegemaakt en de meest vriendelijk man is die je bij psv zult vinden zegt zelfs dat dit al sinds z'n 13e/14e speelt. Het lijkt erop dat v bommel een uitzondering was, als trainer die hem onder controle had. Sinds z'n ontslag is het niks meer met mo.

Misschien een gekke reactie en Feyenoord heeft het geld er niet voor.. maar Feyenoord mist natuurlijk een creatieve tien.. bij Ajax zou het zo maar is kunnen dat deze jongen irritant gaat worden als die ze basisplaats kwijt raakt. Dat is slecht voor de team geest. Bij Feyenoord kan die echt heel groot worden en tot publiekslieveling uitgroeien. Hij zal natuurlijk altijd opgesteld worden met zijn kwaliteiten. Als Berghuis blijft en hij op tien. Kan die bozenik misschien ook nog wel heel rendabel worden. Ik zelf zou het mooi vinden om te zien en ook veel leuker om weer een keer van een wedstrijd van Feyenoord te gaan genieten

18 april 2021 om 14:09

Vanuit Ihattaren zijn perspectief lijkt Feyenoord mij absoluut de beste optie, daar zal hij toch de grootste kans op speeltijd hebben. Ik denk dat PSV en Feyenoord er vast wel uitkomen, misschien een ruildeal of iets dergelijks, Ajax spreekt hem vast meer aan maar de kans dat ie daar aan spelen toe komt is natuurlijk stukken kleiner. Wat mij betreft in ieder geval een mooie optie met mogelijkheden voor beide clubs.

18 april 2021 om 14:28

Een ruildeal? Ruilen voor wie?

18 april 2021 om 14:47

Jaa precies alleen berghuis zou psv willen maar dan houd je nog steeds zelfde probleem.. de rest van de selectie hoeft psv denk ik niet

18 april 2021 om 15:08

Ik denk dat PSV Senesi ook heel graag zou willen hebben

18 april 2021 om 16:30

Inderdaad Senesi, misschien Kökcu (of hoe je dat schrijft), Berghuis kan ook altijd een optie zijn natuurlijk.

Als ajax een bedrag van rond de 10 miljoen overmaakt mag ie van mij vandaag nog vertrekken, lijkt me een hele vervelende speler om in de spelersgroep te hebben die het groepsproces dus ook niet ten goede komt. Ik zie in Ten Hag ook een betere coach voor een speler als Ihattaren en jongens als Tadic, Blind en Klaassen kunnen hem misschien op sleeptouw nemen. Ik vraag me wel sterk af op wie zijn positie hij dan zou moeten spelen aangezien er op elk mogelijke positie gewoon een betere en vooral meer constante speler staat en het is wel duidelijk dat wanneer meneer niet zoveel speelt als hij graag zou willen, hij zijn kont in de krib gooit, althans, zo lijkt het.

18 april 2021 om 14:28

Haha en jij denkt dat 10 mil op dit moment markt conform is? Denk het niet. Als er een club een bod brengt deze zomer, en ik denk niet dat dat Ajax zal zijn, beginner ze gewoon rustig bij 3-4mil om dan ergens rond de 5-6 uit te komen. Iha heeft veel talent, maar heeft de afgelopen half jaar gewoon helemaal niets laten zien om zoveel waarde te zijn.

18 april 2021 om 16:33

Een normale prijs zou ook rond de 5 a 6 miljoen zijn en ik zeg ook rond de 10, 9 of 8 kan ook. Ajax is een directe concurrent en hebben daarbij ook genoeg geld dus ik daar mag best rekening mee gehouden worden. Anders een flink doorverkoop percentage of iets dergelijks.

Het zal wellicht tot einde seizoen doorgaan met die dagelijkse goede tips aan het adres van Ihattaren. Hij moet gewoon echt zelf nu eens gaan opstaan. Iedereen sleept er steeds van alles bij, maar hoeveel mensen staan er nou dicht genoeg bij hem om hem te helpen ? PSV heeft haar best gedaan, zo begrijp ik steeds. Zowel de leiding als de spelersgroep. Maar Mo moet ook zelf volwassen willen worden. En met alle respect voor Mo en zijn vader, maar het is anderhalf jaar geleden dat de vader is overleden. Ik snap heus wel dat dat een enorme impact op Mo had en nog heeft, maar hij noch zijn fans moet dat niet blijvend als reden opvoeren voor recalcitrant gedrag. Hij moet juist eens andersom gaan denken lijkt mij. Hij zou er ook kracht uit kunnen halen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren