Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hateboer en Veltman staan op de lijst en maken kans op wintertransfer’

Laatste update:

Hans Hateboer en Joël Veltman staan in de belangstelling van AS Roma. Beide verdedigers staan op het lijstje van de Italiaanse topclub om de defensie van een impuls te voorzien. Ook rechtsback Timothy Castagne van Atalanta is op de radar verschenen, maar net als Hateboer wordt de Belg eigenlijk als te duur beschouwd door i Giallorossi.

Volgens Corriere dello Sport kan AS Roma deze winter al met een defensieve versterking op de proppen komen. Davide Zappacosta wordt tot eind januari gehuurd van Chelsea en is momenteel geblesseerd, terwijl er ook rekening wordt gehouden met een vertrek van Davide Santon. Zodoende loert de huidige nummer vier van de Serie A op versterkingen op de rechtsbackpositie.

'Geen sprake van crisis bij Ajax, ze staan toch bovenaan?'

Hateboer en Castagne zijn in beeld bij de club uit de Italiaanse hoofdstad, maar naar verluidt vraagt Atalanta fors geld voor beide vleugelverdedigers. Zodoende komt AS Roma wellicht uit bij Veltman, die nog tot medio 2021 vastligt in de Johan Cruijff ArenA. Het voordeel van de Oranje-international is dat hij ook centraal achterin uit de voeten kan, zo klinkt het.

Veltman gaf eerder al aan dat hij een avontuur in het buitenland in de toekomst zeker niet uitsluit. De verdediger werd afgelopen zomer gelinkt aan onder meer West Ham United, maar een transfer bleef uit. De 27-jarige Veltman heeft tot op heden 242 wedstrijden gespeeld voor de Amsterdammers, met 10 doelpunten en 15 assists als resultaat.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet verstandig om Veltman nu te verkopen nu Blind er lang naast staat of misschien wel gaat stoppen met voetbal. Ervaring in de verdediging is belangrijk dus behoud Veltman gewoon tot de zomerstop. Daarna zien we wel verder.

22 december 2019 om 12:54

Je hebt Schuurs, Alvarez, Martinez ook nog die daar kunnen spelen. Persoonlijk vind ik Veltman meer een rechtsback dan een centrale verdediger. Maakt me daar toch te veel domme fouten nog. Als je mooi gedrag kunt krijgen zou ik hem mooi verkopen nu het nog kan.

22 december 2019 om 13:02

Die zijn alle 3 geen ervaren spelers. Nee, het is echt heel belangrijk om de ervaring van Veltman te behouden. Zeker nu.

22 december 2019 om 13:04

Want die ervaring die Veltman brengt is heel belangrijk? Hij maakt nog steeds fouten die een beginner altijd maakt.

22 december 2019 om 13:21

Het gaat niet om fouten. het gaat om Veltman die Ajacied is...en dat is meer waard dan uiteindelijk uitgeschakeld te worden in de kwartfinale tegen Barca of Liverpool.

22 december 2019 om 13:58

@messibarca wat is dat nou weer voor argument? dan kan je ook een Ajax supporter opstellen in de verdediging want dat is ook een echte Ajacied waarschijnlijk

22 december 2019 om 14:20

Hou zou ontzettend onverstandig zijn om je gehele centrale duo te vervangen. Ik weet dat je hem graag ziet vertrekken Japie, maar ik hoop dat er mensen met wat meer visie aan het roer staan bij Ajax.

22 december 2019 om 14:28

Ja en dan? Heb je drie spelers over voor vier posities. Dat moet je niet willen.

22 december 2019 om 14:36

De ervaring van Veltman is nergens te bekennen. Maakt nog altijd dezelfde foutjes als Schuurs, maar die heeft nog geen volledig eredivisie seizoen mee mee gedraaid. Martinez brengt met zijn geringe ervaring al zo veel meer rust.

22 december 2019 om 14:15

Als je ook maar een euro kan vangen voor Veltman, moet je dat altijd doen. onsportieve speler met veel fouten de laatste tijd. Veltman komt net in alles te kort maar daar kan hij niks aan doen. Hij probeert met slimmigheidjes zn gebrek aan voetbal te corrigeren. alleen hij is ook net niet slim genoeg. verkopen wanneer je verkopen kan

22 december 2019 om 23:58

Als je de kans hebt veltman voor een mooi bedrag te verkopen moet je dat altijd doen, die is echt vervangbaar

Inpakken enzo wanneer je er een redelijk sommetje voor krijgt ; komt al jaren te kort voor wat A wilt nastreven

22 december 2019 om 13:16

Blijkbaar zien meerdere trainers het toch anders dan veel leden die hem afschrijven voor Ajax en het Nlelftal. Ook ik schrijf hem af voor het Nlelftal als een zware onvoldoende maar goed, ook ik zal dat verkeerd zien

22 december 2019 om 14:02

@fr_jc omdat je een opleiding in Zeist hebt gevolgd wil het niet altijd zeggen dat je het nooit verkeerd ziet. een leek kan zien dat Veltman patent heeft op onnodige blunders die hij met grote regelmaat demonstreert. misschien vinden die trainers het gewoon een aardige gozer ofzo

22 december 2019 om 14:21

@japie; Opleiding in Zeist doe je het trainersgilde toch wel een klein beetje tekort mee, denk je niet? Wil niet zeggen, zoals ik ook al aangaf dat ik Veltman een geweldenaar vind en dat hij altijd en zga iedere wedstrijd domme fouten maakt, kaarten pakt om eigen fouten recht te zetten maar degene die hem opstellen zien het toch heel anders als wij...

22 december 2019 om 14:22

Toch staan we met Veltman als belangrijke basisspeler bovenaan. Geweldig toch. Dat we door een fout van Lang uit de CL liggen, kan Veltman ook niets aan doen. Dat is de keerzijde van de jeugdigheid die je in wil brengen.

22 december 2019 om 14:43

@fr_jc ik zie trainers wel vaker rare beslissingen nemen hoor. op een gegeven moment zag ik bij Feyenoord bv Narsingh in de spits lopen. wie verzint zoiets? we moeten die trainers ook allemaal niet groter gaan maken dan ze zijn. de beste coaches ter wereld zijn ook altijd toevallig de trainers met de beste selecties en de slechtste trainers zijn meestal de trainers met het slechte spelersmateriaal. dat zegt ook een hoop natuurlijk

22 december 2019 om 14:44

@nl_modric precies. Lang heeft Veltman het advies gegeven om als enige verdediger de buitenspelval op te heffen

22 december 2019 om 14:47

Nee Lang had wederom balverlies, terwijl het team in voorwaartse beweging was. Dan staat iedereen verkeerd. Dan is het wachten tot de tegenstander een juiste keuze maakt in de omschakeling.

22 december 2019 om 14:51

@nl_modric of wachten totdat een van je eigen verdedigers de zoveelste onnodige blunder maakt achterin

22 december 2019 om 14:59

Haha ja, je komt steeds dommer over met je opmerkingen. Je hebt het steeds over onnodige blunders, maar momenten in de wedstrijd lezen lukt je niet eens.

22 december 2019 om 15:05

@nl_modric jou lukt dat blijkbaar ook niet als je niet ziet dat Veltman al 8 jaar staat te blunderen achterin en die traditie houd hij ook dit jaar weer prima in stand

Aub niet zeg! Als Roma voor Veltman gaat kan Roma degradatie voetbal gaan spelen.

22 december 2019 om 12:54

Ajax plaats ik op dit moment boven Roma, en daar staat hij gewoon in de basis. Niet zo overdrijven

22 december 2019 om 13:00

En als niet-ajax fan ben ik daar ook blij om. Dus snap die reactie ergens wel, ondanks enigszins overdreven.

22 december 2019 om 13:01

Daarom vraagt de hele voetbalwereld ook om schuurs ipv Veltman. Veltman bakt er gewoon niks van, eerlijk is eerlijk.

22 december 2019 om 13:38

Dat veltman bij Ajax basis staat is dan ook ten trieste, en ajax fans maar blij zijn, manmanman, waarom de lat zo laag leggen?

22 december 2019 om 13:55

@marttom leuk dat hij bij Ajax in de basis staat maar dankzij Veltman zijn persoonlijke fouten tegen Chelsea en Valencia overwinter je niet in de CL

22 december 2019 om 14:23

Nee eigenlijk niet Japie. De fout begon bij Noa Lang, met zijn zoveelste balverlies. Je kan het nog zo vaak verkondigen, maar daarmee wordt het nog geen waarheid.

22 december 2019 om 14:38

Nee Modric, daarvoor verloor Veltman de bal, vervolgens inderdaad Lang op een knullige manier. Daarna gaat Veltman als een kindje het duel aan wat hij dus verliest om tot slot het buitenspel op te heffen.

22 december 2019 om 14:41

@nl_modric dan staat de ervaren Veltman er als verdediger toch nog achter om de fout van zo een onervaren talent te corrigeren? nee precies, net als tegen Chelsea zeker. lekker de schuld afschuiven op de VAR waar Veltman onnodig geel pakt en een onnodige penalty weg geeft in de eerste helft. die domme fouten waren ook de schuld van de VAR zeker?

22 december 2019 om 14:42

Wanneer Lang 8 x balverlies heeft, dan wordt het lastig om steeds de juiste keuzes te maken. Kijk de wedstrijd even terug Japie, dan zie je zelf ook hoe goed Veltman die wedstrijd was.

22 december 2019 om 14:50

@nl_modric een verdediger die staat te slapen bij een tegengoal die je de wedstrijd en CL uitschakeling kost vind ik geen goede wedstrijd spelen maar blijkbaar hanteren wij beiden dan een andere graadmeter over wat een goede wedstrijd spelen is

22 december 2019 om 15:01

Zoals je terug kunt zien tijdens de wedstrijd, was het het zoveelste balverlies van Lang, gevolgd door een geniale ingeving van die speler van Valencia. Waar iedereen een schot verwachtte, stak hij hem perfect op een inlopende medespeler.

22 december 2019 om 15:13

@nl_modric omdat Veltman een gebrek heeft aan voetbalintelligentie leek het misschien geniaal want de rest van de verdediging van Ajax trapte duidelijk niet in die "geniale ingeving" en zette hem gewoon buitenspel. alleen Veltman trapte erin en hief daarmee de buitenspelval op wat resulteerde in een tegengoal

22 december 2019 om 15:16

Dat ze allemaal op één lijn liepen, wil niet zeggen dat ze speelden op buitenspel.

22 december 2019 om 15:19

@nl_modric en daarom stapte die drie andere verdedigers zeker tegelijk naar voren? omdat ze niet de buitenspelval wilde inzetten

22 december 2019 om 15:28

Er loopt niemand naar voren ? Kijk het eens terug! Daarbij let eens op Lang die het balverlies leed en terug komt gesjokt. Let eens op de linksback die geen enkele druk zet op de bal.

22 december 2019 om 16:03

Doe geen moeite Modric, Japie heeft een vertroebelde blik en ziet weinig meer. Als je al verkondigd dat je trainers niet groter moet maken dan ze zijn , ben je echt een geval van de beste stuurlui.....

22 december 2019 om 13:01

Voel je je nu goed , nu je een dergelijke popi jopi opmerking hebt geplaatst? En nu maar hopen dat je lekker veel duimpjes krijgt he, van andere Veltman-bashers.

22 december 2019 om 13:47

Amen. Al dat gezeur op Veltman. Feit is dat hij net een jaar aan de kant heeft gestaan met een zware blessure en daarna ongelooflijk sterk is terug gekomen!

22 december 2019 om 13:56

@pprins je ziet toch aan zijn profielfoto dat hij voor AS Roma is? ik snap dat je dan vreest dat er een verdediger komt die er een sport van heeft gemaakt om goals aan de tegenstander weg te geven. daar zit geen enkele supporter op te wachten

22 december 2019 om 14:24

We staan bovenaan Japie! Manman, wat zijn het toch geweldige tijden als Ajacied.

22 december 2019 om 14:38

@nl_modric jullie staan bovenaan maar niet dankzij Veltman. dat is echt te danken aan de kwaliteit van spelers als bv Ziyech, Blind, Onana, Tagliafico en Promes

22 december 2019 om 14:41

Nee hoor, Veltman is de laatste man. De persoon die de meeste aanvallen neutraliseert. Dat jij het anders ziet, dat kan, maar we staan bovenaan (mede) door Veltman.

22 december 2019 om 14:56

@nl_modric we gaan het waarschijnlijk niet eens worden over Veltman. jij vind het een geweldenaar die uitblinkt achterin en geweldige ingrepen doet en ik vind het een hele slechte verdediger die een garantie is gebleken op onnodige tegengoals

22 december 2019 om 14:58

Zoals ik hieronder ook al aangeef. Ajax is één van de minst gepasseerde verdedigingen van heel Europa. Ze krijgen gemiddeld minder dan 1 doelpunt per wedstrijd tegen en daar is Veltman mede verantwoordelijk voor.

22 december 2019 om 13:18

Veltman is gewoon een prima speler. Misschoen niet voor de Italiaanse competitie, daar is het niet het type verdediger voor. Maar bij een Everton of Schalke zie ik Veltman zeker slagen.

22 december 2019 om 13:21

Grapje zeker? Everton is in potentie top 6 in Engeland, dat niveau haalt die nooit. Hij is al de zwakste schakel bij Ajax.

22 december 2019 om 13:59

@quancios hij is bruikbaar voor de Eredivisie maar alles daarboven is imo te hoog gegrepen voor hem. in Europees verband valt hij altijd door de mand

22 december 2019 om 14:24

In Europees verband vielen Tadic, Lang, Huntelaar, Tagliaficio, Marin, Alvarez, Mazraoui en Dest dit jaar ook door mand. Waarom begin je hier nooit over ?

22 december 2019 om 14:35

@nl_modric Lang is een talentje wat net komt kijken, Veltman heeft al 8 jaar ervaring geloof ik. Mazraoui, Tagliafico en Dest hebben geen goals weg gegeven in de CL dus die vergelijking snap ik niet helemaal. Alvarez en Marin vind ik twee miskopen, dat geef ik al langer aan. Huntelaar is slechts invaller dus die heeft niet veel gespeeld. Tadic speelt idd een heel matig seizoen maar ik heb hem bv geen goals voor open doel zien overschieten dus hij heeft niet geblunderd als een Veltman die totaal onnodig blundert achterin

22 december 2019 om 14:39

Dat komt omdat je niet verder kijkt dan je neus lang is. Als je zelf op enig niveau had gevoetbald, dan kraamde je ook niet zo'n onzin uit richting Veltman. Je lijkt een beetje op die gozer van de Telegraaf, die ondanks dat hij het verkeerd ziet, toch zijn gelijk wil halen. Daarom haal je steeds 2/3 wedstrijden op jaarbasis terug. (en in de meeste gevallen begint de fout geeneens bij Veltman) Daarbij zie je de meerwaarde van Veltman niet en dat getuigt ook van weinig voetballend inzicht. Ik word dan ook gigantisch moe van al je negatieve berichten.

22 december 2019 om 14:49

@nl_modric en ik word gigantisch moe van al jou positieve berichten over een verdediger die goals aan de tegenstander weg geeft alsof kerstmis al is begonnen. als je niet ziet dat Veltman structureel staat te blunderen dan begin ik me af te vragen of jij wel iets weet over voetballen op niveau. de man is al 8 jaar een garantie op onnodige tegengoals

22 december 2019 om 14:58

Dat valt nog wel mee hoor Japie krekel . Veltman is gewoon een goede verdediger die wel net war te veel fouten maakt . Ik zie , ook met het oog oo de toekomst , ook liever schuurs . Maar ook die is niet foutloos zag je tegen az. Ach, de eerste verdediger die foutloos is moet nog geboren worden hoor. Maar om nou te gaan beweren dat je een degradatie kandidaat wordt met hem is natuurlijk popi jopi doen.

22 december 2019 om 15:02

Al 8 jaar een garantie op tegendoelpunten ? Hoe dan Japie, want hij is ook nog eens een lange periode geblesseerd geweest.

22 december 2019 om 15:04

@pprins dat degradatieverhaal was idd misschien wat gechargeerd maar ik kan wel begrijpen dat hij hem liever niet zien komen want dat Veltman je zeker wat wedstrijden gaat kosten dat weet je op voorhand al. Schuurs maakt idd ook nog fouten maar die komt net kijken dus bij hem kan dat nog uit zijn spel verdwijnen. Veltman maakt al 8 jaar lang dezelfde fouten dus die krijgt dat er echt niet meer uit

22 december 2019 om 15:11

@nl_modric precies! het begrip "het Veltmannetje" is pas 2 maanden geleden verzonnen

22 december 2019 om 15:58

is everton potentieel een top 6 club dan?dan welke club is Everton potentieel beter dan?city, Liverpool, Arsenal, spurs, chelsea of United. deze 6 clubs hebben een potentieel dat veel groter is dan het van Everton.

22 december 2019 om 14:35

Ja man, heerlijk die verdediging met Fazio er bij

22 december 2019 om 14:44

wees maar niet bang, als Roma de mindere Hateboer al te duur vinden, dan zullen ze de betere Veltman al helemaal te duur vinden, zijn prijskaartje ligt namelijk hoger dan die van Hateboer. Daarbij is momenteel Veltman beter als wat jullie achterin hebben lopen.

22 december 2019 om 14:46

@limboroy ik hoop dat je sarcastisch bent. AS Roma heeft misschien niet de beste verdediging van de Serie A ofzo maar het is echt wel allemaal beter als Veltman wat daar rond loopt

22 december 2019 om 14:49

Weer loop je onzin te verkondigen. Met Cetin, Fazio, Smalling, Kolarov hebben ze daar genoeg verdedigers rondlopen die niet (meer) beter zijn dan Veltman.

22 december 2019 om 14:53

@nl_modric die vind ik stuk voor stuk beter als Veltman. Veltman is een garantie op tegengoals. in de Eredivisie houd hij zich wel staande maar zodra het niveau omhoog gaat is hij de eerste speler die het laat afweten

22 december 2019 om 14:57

In jouw beleving is dat inderdaad zo. Maar wanneer je daadwerkelijk beweert dat die verdedigers allemaal beter zijn dan Veltman, dan heeft een verdere discussie ook weinig zin.

22 december 2019 om 15:08

@nl_modric niet alleen in mijn beleving hoor. als je de reacties hier leest zie je dat er heel veel mensen hetzelfde over Veltman denken

22 december 2019 om 15:11

als je die verdediging beter vind dan Veltman dan is er toch echt iets mis met je @japie

22 december 2019 om 15:13

@japie, maar misschien moet jij jen haat naar Ajax en Veltman eens opzij zetten en eens leren objectief te reageren. zie jou hier alleen maar onzin verkopen.en ja er zijn inderdaad veel mensen die hetzelfde denken als jij, maar al die mensen hebben vaak een gruwelijke hekel aan Ajax, dus gaan ze bashen.

22 december 2019 om 15:17

@limboroy ik bash Ajax zelden dus hoe je daarbij komt weet ik niet. ik vond die trip naar Qatar idd een schande maar diezelfde mening had ik ook over Psv en dat heb ik ook duidelijk gemaakt. leg mij verder eens uit waarom al die mensen die imo terechte kritiek op Veltman hebben wat jij dan bashen noemt niet hetzelfde praten over spelers als Ziyech, Tadic, Onana en Tagliafico bv? die staan namelijk ook onder contract bij Ajax. voor mij is dat heel simpel te verklaren want die gasten spelen gewoon goed waar Veltman het heel vaak laat afweten. Veltman is een bruikbare verdediger voor de Eredivisie of misschien een club uit de onderste regionen van een topcompetitie maar echt niet voor een AS Roma

22 december 2019 om 15:24

Omdat mensen leven in het verleden. Ja Veltman was niet goed genoeg, ja Veltman maakte destijds wat fouten (net als iedereen in die mindere periode). Sinds zijn blessure is het gewoon een hele stabiele factor. Zelfs in balbezit heeft hij stappen gemaakt, maar blijkbaar willen leken dat niet zien. Het woord (of de kop) Veltman werkt voor die mensen als een rode lap voor een stier en het is natuurlijk altijd handig om een zondebok aan te (kunnen) wijzen zodra het fout gaat. Je geeft nu aan dat niemand hetzelfde praat over Ziyech & Tadic, maar volgens mij waren het toch echt de voorwaartsen die het af lieten weten tegen Valencia. (willem 2 & Az) 0 doelpunten in 3 wedstrijden, maar Japie gaat natuurlijk Veltman weer aanwijzen voor deze onthutsend zwakke wedstrijden.

22 december 2019 om 15:46

@nl_modric tegen AZ vond ik Veltman niet slecht maar tegen Chelsea en Valencia liep hij flink te schutteren achterin

Veltman verkopen en Vertonghen een contract aanbieden om transfervrij over te komen deze zomer, rest van het seizoen redden we het wel met Schuurs en Martinez centraal zolang Blind eruit ligt

22 december 2019 om 14:21

Hou op met je Vertonghen. Die is te oud nu. Daar ga je Europees niks meer mee halen. Je hebt geen traagheid nodig achterin.

22 december 2019 om 16:13

Hahaha, grapje zeker, brengt nog genoeg op ervaring en pure klasse

Veltman naar AS Roma? heeft die scout daar zand in zijn ogen? voor Ajax wel lekker als je er nog wat aan kan verdienen

22 december 2019 om 14:25

Bizar he. Toch hoop ik dat we deze steunpilaar niet gaan verkopen. Dat zou ontzettend dom beleid zijn. Gelukkig hebben we geen Japie krekel aan het roer staan. Edit: HIj was vandaag ook weer goed he, genieten.

22 december 2019 om 14:36

@nl_modric als jij van hem geniet alleen maar mooi toch. ik zou het dom vinden om hem te houden want ik vind het een draak van een verdediger maar blijkbaar verschillen we daar van mening over dan. toch ben ik niet de enige die Veltman een armoedige verdediger vind die structureel fouten maakt die je bij de F'jes nog niet ziet. er zijn veel meer mensen die er zo over denken, zelfs een hoop Ajax supporters

22 december 2019 om 14:44

Het is geen draak van een verdediger, dat maak jij ervan. Alle trainers (van zowel Ajax als het Nederlands Elftal) stellen hem op. Dat doen ze niet omdat Veltman zo'n leuke jongen is. Hij is de laatste 10 wedstrijden steevast de belangrijkste man achterin, met de meeste intercepties en bal veroveringen.

22 december 2019 om 14:45

@nl_modric en daarnaast ook de man met steevast de meeste cruciale blunders achterin

22 december 2019 om 14:54

Noem ze eens op dan, want je komt steeds maar weer met momenten aanzetten die niet bij Veltman beginnen. Daarbij kan het ook haast niet, aangezien Ajax maar 16 tegendoelpunten heeft in 18 wedstrijden. Daarmee is Ajax één van de minst gepasseerde ploegen van heel Europa. Zelfs in de CL hebben ze maar 6 tegen treffers in 6 wedstrijden. (waarvan 4 tegen Chelsea)

22 december 2019 om 15:01

@nl_modric tegen Chelsea in de eerste helft werkt hij een tegenstander die vanuit die positie echt helemaal niks kan uitrichten onnodig tegen de grond. resultaat, een onnodige gele kaart. daarna staat er een aanvaller van Chelsea tegen een kluts van Ajax verdedigers en Veltman komt in glijden met een domme tackle. resultaat, een penalty voor Chelsea. vervolgens passt hij een bal terwijl hij niet eens onder druk staat en er een tegenstander in de buurt is in de voeten van een Chelsea aanvaller vlak bij zijn eigen 16 maar dat loopt gelukkig met een sisser af omdat die Chelsea aanvaller die kans verprutst. tegen Valencia speelt iedereen op de buitenspelval bij die tegengoal maar Veltman loopt als enige terug. dat vind ik blunders maar blijkbaar vind jij dat goede beslissingen van hem

22 december 2019 om 15:04

Dit bedoel ik dus Japie. Verder dan de wedstrijden tegen Chelsea (terecht) en Valencia (onterecht) kom je niet. Dat structureel fouten maken valt dus mee. Aangezien ze dit seizoen toch al weer +- 30 wedstrijden ze hebben gevoetbald, Ajax met 10 punten CL iig Europees overwinterd heeft, door is in de beker en ruimschoots bovenaan staat in de competitie.

22 december 2019 om 15:07

@nl_modric die fouten kosten je wel de CL en zo gaat dat al jaren met zijn fouten. hij blundert altijd in de wedstrijden waarin het er echt om gaat en er druk op de ketel staat. dan gaat hij achterin de meest achterlijke capriolen uithalen. blijkbaar komt hij of tekort voor dat niveau of hij is niet bestand tegen de druk

22 december 2019 om 15:18

En zo gaat het al jaren ? We spelen net 2 jaar CL voetbal. Daarvoor vlogen we er altijd kansloos uit, door collectief falen.

Ik hoop Veltman. Tijd voor iets anders voor zowel Ajax als Veltman

oh Roma, verlos ons van Veltman. Want ten hag gaat het jammergenoeg niet doen. Tijd voor een echte verdediger naast martinez

Uefa cup winst komt dichterbij. Overigens mooie stap voor Veltman als t zover komt, heeft zijn waarde bewezen. Maar gaat Ajax niet naar een hoger niveau tillen.

Als je Veltman aan Roma kan slijten, ben je echt een genie.

22 december 2019 om 15:35

Helemaal mee eens. Hoeveel standbeelden zou Overmars dan al in zijn achtertuin hebben staan. Ik hoop dat hij bij Ajax blijft, want voor ons is het een hele bruikbare speler. Roma zou natuurlijk voor een jongere-beter voetballende verdediger moeten gaan. Het is geen speler die Roma beter maakt en over 3 jaar heeft hij ook geen restwaarde meer.

Dat betekent dat Ajax volgend jaar weer een grotere kans maakt om te overwinteren in de Champions league. Zeker als we dan ook bij as Roma in de poule komen te zitten.

Strik erom. En dan de strik verkopen met Veltman er gratis bij!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren