Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Fer maakt minuten voor Feyenoord in oefenwedstrijd achter gesloten deuren

Laatste update:

Feyenoord er na twee nederlagen op rij weer in geslaagd om een oefenduel te winnen. Karlsruher SC werd in een besloten vriendschappelijke wedstrijd met 1-0 verslagen, door een vroeg doelpunt van Ridgeciano Haps. Meest opvallende naam tijdens het duel met de Duitse opponent was Leroy Fer, die voor het eerst sinds 2011 weer speelminuten maakte in het shirt van Feyenoord.

De laatste twee oefenwedstrijden van Feyenoord, tegen Red Bull Salzburg (3-1) en Panathinaikos (0-3), gingen allebei verloren. Voor het besloten duel met Karlsruher SC bracht trainer Jaap Stam een compleet andere opstelling in het veld in vergelijking met afgelopen woensdag, toen er in De Kuip kansloos verloren werd van Panathinaikos. De meest opvallende naam in de basiself van Feyenoord was die van Leroy Fer. De transfervrije middenvelder werkte de afgelopen tijd bij de Rotterdammers aan zijn herstel.

Al na vier minuten spelen kwam Feyenoord op voorsprong tegen Karlsruher, dat normaal gesproken uitkomt in de 2.Bundesliga. Een afgeslagen vrije trap viel voor de voeten van Ridgeciano Haps, die controleerde en met een bekeken schot Karlsruher-doelman Benjamin Uphoff. Via Marvin Pourié en Philipp Hofmann kregen de Duitsers in de eerste helft nog mogelijkheden om de stand gelijk te trekken, maar Feyenoord behield de voorsprong tot de rust.

In de rust bracht Stam Ramon Hendriks in het veld voor Fer, alvorens hij een kwartier nog zes wissels doorvoerde. De eerste mogelijkheid van het tweede bedrijf was voor Wouter Burger, waarna Marvin Wanitzek en Pourié gevaarlijk waren namens de bezoekers. In het laatste kwartier wist Feyenoord de minimale voorsprong te behouden, waardoor Karlsruher verslagen werd. Voor de Rotterdammers wachten nu nog oefenduels met Angers en Southampton, alvorens het seizoen wordt afgetrapt met een thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam.

Moet Feyenoord Leroy Fer vastleggen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gezien het feit dat Kelly best klein en verdedigend niet al te sterk is, denk ik dat Fer een hele goeie optie is om naast hem neer te zetten. Zelfde geldt voor Tapia.

20 juli 2019 om 15:20

Tapia,kelly,ayoub lijkt me creatief genoeg. Al zou ik fey graag in een. 4 4 1 1 zien met larsson achter jorgi ( berghuis verkopen) en dan toornstra,tapia, kelly en ayoub. De verdediging mag wat investering verwachten ^^

20 juli 2019 om 16:06

Nog niets concreets bekend.

20 juli 2019 om 16:22

Tapia lijkt te willen blijven om zodoende aanspraak te maken op een Nederlands paspoort

20 juli 2019 om 16:43

@bobiku
Wat een uitstekende motivatie ... not ...

20 juli 2019 om 17:29

Tja NJ, helemaal met je eens. Troost was schijnbaar ook erg teleurgesteld, want met de inkomsten hadden ze die Bodvarsson willen halen. Best zonde dus. Desalniettemin heeft Feyenoord Tapia een contract gegeven en heeft hij het volste recht om te blijven, zelfs als hij het doet voor een paspoort

20 juli 2019 om 15:32

Lijkt erop dat Fer centraal speelde, Wehrman op het middenveld. Mag hopen dat Tapia een kans krijgt tov Kelly, want dat wordt helemaal niks.

Altijd lastig partijtje, Khasrlruhe thuis.
Denk eigenlijk dat Fer wel een versterking is voor dit Feyenoord ( niet het Feyenoord wat ik zou willen zien trouwens, maar alles beter dan niets )

Mooi, ik hoop dat hij tekent. Naar verluidt heeft hij Stam overtuigd, terwijl die vooraf erg sceptisch was over zowel de fitheid als de toegevoegde waarde van Fer.

Als Fer Feyenoord verkiest boven lucratieve Turkse aanbiedingen (die er schijnen te zijn), is de discussie over zijn clubliefde wat mij betreft ook niet meer van toepassing

20 juli 2019 om 15:52

Er is ook geen discussie over clubliefde bij Fer. Die heeft ie namelijk niet. Dat liet ie al vrij vroeg in zijn carriere blijken toen hij Feyenoord verliet voor FC Twente. In plaats van te zorgen voor sportieve verbetering bij Feyenoord. Niet dat het hem iets gebracht heeft overigens. Zijn clubliefde was zo groot dat hij zich liet gebruiken voor een prestige spelletje van Joop Munstermann, want zelfs de trainer van FC Twente zat eigenlijk niet op hem te wachten. Die had liever een aanvaller gehad.

20 juli 2019 om 16:08

Uhu, Fer is een soort demoon. Hij zat te gniffelen toen hij eindelijk Feyenoord kon 'verraden'.. Hij dacht gewoon aan zijn carriere, wat ik niet zo gek vind. Frank de Boer spande ooit een arbitragezaak aan tegen Ajax. Die heeft volgens jou ook geen clubliefde neem ik aan?

Het zegt voor mij genoeg dat hij graag terug wil. Het zal financieel niet de meest aantrekkelijke aanbieding zijn die hij voorbij ziet komen. Hij zegt dat Feyenoord zijn club is en ik geloof hem

20 juli 2019 om 16:18

Een verrader zou ik hem dan weer niet noemen, maar voor mij zit er ook nog een middenweg tussen verrader en iemand die geen clubliefde heeft. Met zijn keuze voor FC Twente toonde hij duidelijk geen clubliefde. Hij dacht aan zijn carriere wat ook niks is opgeschoten met zijn overstap naar Enschede. Dat Frank de Boer naar de arbitragecommissie is gestapt getuigd inderdaad ook niet van clubliefde nee. Ondanks dat ie heel veel voor Ajax betekent heeft. Als ie ergens een beter voorstel krijgt is die ook gewoon weg.

Het zegt voor mij ook genoeg dat hij graag terug wil. Overal mislukt, nergens iets voor welke club dan ook betekent, weinig interesse van aansprekende clubs, dus dan maar uit armoede terug naar Nederland. Als Brighton and Hove Albion was gekomen, had ie daar getekend. Clubliefde bestaat niet en al helemaal niet bij spelers als Leroy Fer.

20 juli 2019 om 16:22

Frank de Boer had alles maar dan ook alles met Ajax gewonnen wat los en vast zat. Tevens kon hij naar Barcelona en was hij een stuk ouder.

20 juli 2019 om 16:25

MasterD, een transfervrije Fer krijgt aanbiedingen genoeg. Als hij dan voor Feyenoord kiest, is dat niet uit een gebrek aan keuze. Dat hij nooit iets voor een club betekend heeft is natuurlijk onzin. Als je bij Swansea de aanvoerdersband om je arm krijgt, beteken je daar wel wat

20 juli 2019 om 16:28

Blackpool, dus? Dat is toch niet relevant in mijn vergelijking? Voor Frank de Boer was er dus niks meer te winnen zeg je. Dat leek voor Fer ook zo te zijn. Hij wilde een sportieve stap maken. Het was destijds een groot talent dat zijn ambities bij Feyenoord niet leek te kunnen gaan bewerkstelligen

20 juli 2019 om 16:37

@bobiku29

Aanbiedingen genoeg. Daarom is ie nog transfervrij, omdat er zoveel interesse is zeker? Hij mocht vanaf januari voor elke club transfervrij tekenen zodat ie vanaf het begin kon instromen in de voorbereiding. Die status bracht zoveel interesse dat ie nog steeds geen club heeft. Bij Swansea heeft ie zoveel betekend dat ie als aanvoerder geen contractverlenging kreeg aangeboden. Het zegt ook wel voldoende over de rest van de kandidaten dat je een speler aanvoerder maakt die nog geen 100 wedstrijden voor de club gespeeld heeft en er tevens geen enkele binding mee heeft. Maar houdt jij je maar vast aan het grote succes dat Fer gebracht heeft bij Swansea en de grote reputatie die hij gedurende zijn carriere in het buitenland heeft opgebouwd.

20 juli 2019 om 16:43

@MasterD; ik denk dat feyenoord op dat moment harder geld nodig had dan een leuke talentvolle speler. Het water stond aan de lippen en de transfers van wijnaldum en fer brachten 10 miljoen in het lege laatje.
Fer was niet (eind)verantwoordelijk voor de malaise bij de club en het zou nog jaren duren voordat de club weer een beetje vooruit kon gaan denken.
Natuurlijk denkt fer ook aan zijn eigen pad, want groei bij feyenoord lag niet in het vooruitzicht op dat moment

20 juli 2019 om 17:07

Fer moest bij Swansea weg omdat hij te duur was, niet omdat hij niet goed genoeg is. Je grijpt elke kans zo te zien aan om het niveau van Fer te bagatelliseren, want wat maakt het uit hoeveel wedstrijden hij voor de club heeft gespeeld? Je maakt iemand aanvoerder op basis van kwaliteit en leidinggevende capaciteit, niet op basis van een hoeveelheid wedstrijden. Ik heb ook nergens beweerd dat Fer Swansea groot succes heeft gebracht, maar voor het rechterrijtje in de PL heeft Fer zich geprofileerd als prima speler, tot zijn blessures. Hij degradeerde onfortuinlijk genoeg wel vaak, maar hij werd dan toch ook opgepikt door een andere PL club. Nu weliswaar niet, maar zijn conditie op peil houden mocht ook bij Swansea. Toch doet hij het bij Feyenoord. Hij kan ook naar Turkije, toch wil hij graag naar Feyenoord

20 juli 2019 om 17:16

Dus ga je naar Twente.. dat is toch in alles een mindere club dan Feyenoord. De club die jou de mogelijkheid gaf om profvoetballer te worden. Naar PSV stappen had ik nog kunnen begrijpen.

20 juli 2019 om 17:31

Jij grijpt elke kans aan om de zeer teleurstellend verlopen carriere van Fer op te leuken. Zogenaamd zich geprofileerd als prima speler voor het rechterrijtje PL. Daarom is ie 3x gedegradeerd. Dat was geen pech of onfortuin maar een gebrek aan kwaliteit van de ploeg waar ook Fer belangrijk onderdeel van uit maakte. Hij kon zich niet onderscheiden in de malaise, zoals Wijnaldum wel kon en wel een transfer naar veilige PL-club verdiende. Fer kwam niet verder dan 7 goede wedstrijden per seizoen. Dat is nu eenmaal te weinig.

Zogenaamd te duur voor Swansea, maar Feyenoord kan hem wel betalen zeker? Bij Swansea liggen de salarissen hoger dan bij Feyenoord kan ik je melden, dus het is gewoon een sportieve keuze van de club. Of ie naar Turkije kan is ook nog maar de vraag. Niet elk vaag gerucht is op waarheid gestoeld immers. Zelfs voetbalzone vindt het niet waard om erover te berichten en die besteden aan elke scheet een bericht als ze daar clicks mee kunnen verdienen. Ik geloof er in elk geval helemaal niks van dat er een Turkse club serieuze interesse heeft.

20 juli 2019 om 17:33

Blackpool, Twente werd in 2010 kampioen, in 2011 won het de beker en verloor het de strijd om de titel op de laatste speeldag. Feyenoord werd tiende.

Twente was en is minder groot, maar was destijds sportief een stap vooruit. Dat Feyenoord vervolgens boven Twente eindigde had niemand aan zien komen

20 juli 2019 om 17:40

@bobiku29

Nee, Fer zag wel vaker dingen niet aankomen. De degradatie van Norwich en QPR bijvoorbeeld. Die transfers had ie ook zo goed ingeschat. Net zo goed als zijn overstap van Feyenoord naar FC Twente. Maar blijf jij het lekker op onfortuin en pech houden bij de grootste clubman die Feyenoord ooit gehad heeft. Leroy Fer.

20 juli 2019 om 17:41

Fer onderscheidde zich weldegelijk van de malaise. Daarom werd hij steeds toch weer gekocht door een PL club. Wijnaldum is een ander verhaal, die is gewoon top en heeft veel meer kwaliteit dan Fer. Dat neemt toch op geen enkele manier weg dat Fer een prima speler voor Feyenoord is? Je zegt dat hij zich niet kan profileren als hij degradeerde, maar dat vind ik absolute onzin. Hij was niet zo goed dat de topclubs in de rij stonden, maar als je herhaaldelijk wordt opgepikt door andere PL clubs betekent dat dat je goed genoeg bent voor de PL.

Bij Swansea liggen de salarissen inderdaad hoger, maar voor Feyenoord is hij wellicht bereid om met minder genoegen te nemen. Dat is Narsingh ook. Die was ook te duur voor Swansea, omdat hij een PL contract had in de Championship. Bij Feyenoord gaat hij die 2,5 miljoen niet verdienen, waarschijnlijk maximaal een kwart ervan.

20 juli 2019 om 17:46

'De grootste clubman ooit.'

Ga je nu mijn woorden aandikken om je eigen punt te maken? Sterk. Het is voor de onderkant van de PL een goede speler en dat is ie voor Feyenoord ook. Het risico van spelen aan de onderkant is dat je degradeert. Dat gebeurde, maar dat wil niet zeggen dat Fer geen kwaliteiten heeft.

Pavard, Kongolo, Mounié, Sessegnon, Seri en Mitrovic zijn ook gedegradeerd afgelopen seizoen. Zijn die ook niet goed genoeg voor Feyenoord?

20 juli 2019 om 17:55

Nee, hij is niet goed voor de Premier League vandaar dat er daar geen club meer aan hem begint. Hij werd telkens gekocht door de degradatiekandidaat nummer 1 het jaar erop, welke er ook uitvloog. Dat is jouw definitie van Premier League waardig. Een 'veilige middenmoter' nam hem nooit. Southampton niet, Bournemouth niet, Everton niet, Watford niet, West Ham United niet en Crystal Palace ook niet. Dat zal ook wel zijn omdat Leroy Fer het zo geweldig deed en Premier League waardig was. Hij werd opgepikt door clubs die niet goed genoeg waren voor de Premier League. Voor de onderkant Premier League geen goede speler, want was een garantie op degradatie, omdat ie het niveau niet aan kon.

Swansea heeft hem nooit een nieuw contract aangeboden, dat was ook omdat ze zo tevreden over hem waren. Ze hebben niet eens geprobeerd of Fer bereid zou zijn met minder genoegen te nemen. Het vertrek van Fer bij Swansea is dan ook geen geldkwestie. Hij was niet overtuigend genoeg om te behouden en dus hebben ze geen enkele poging ondernomen.

Als Pavard, Kongolo, Mouniã©, Sessegnon, Seri en Mitrovic ook 3x zijn gedegradeerd zijn ze inderdaad ook niet goed genoeg voor Feyenoord. Want anders hadden ze wel bij een betere club gespeeld. Niet elke degradant is een Leroy Fer.

20 juli 2019 om 18:02

Luigi Bruins en Ryan Koolwijk zijn ook Eredivisie waardig. Toch degraderen ze en gaat een Utrecht niet aan ze beginnen. Dat betekent volgens jou dat ze niet in de Eredivisie thuis horen? Mag je vinden natuurlijk. Ik vind het onzin. Ik zei dat hij, mits fit, geschikt was voor het rechterrijtje in de PL. Dan ben je PL waardig. Niet pas als een subtopper je koopt.

20 juli 2019 om 18:08

Ik noem alle rechterrijtje clubs op die niet in degradatieproblemen zijn gekomen en welke hem allemaal niet namen. Dan ben je dus niet PL-waardig als je er 3x uitvliegt met degradatiekandidaat nummer 1 en de veiligie rechterrijtje clubs je niet nemen. Ryan Koolwijk is inderdaad ook niet Eredivisiewaardig. Anders was ie wel een keer opgepikt door een veilige club als PEC Zwolle, Heracles Almelo, Willem II, FC Groningen of ADO Den Haag. Luigi Bruins heeft een prima carriere gehad en is niet zovaak gedegradeerd als Fer en Koolwijk. Inmiddels kun je je wel afvragen of hij momenteel nog van Eredivisie niveau is. Maar in het verleden was ie dat wel.

20 juli 2019 om 18:12

Ik krijg sterk de indruk dat jij de voorzitter bent van de Fer fanclub regio Rotterdam Rijnmond. Werkelijk alles is geweldig aan Fer. Het is eigenlijk bewonderenswaardig dat hij de laatste tijd niet is opgeroepen voor Oranje...

20 juli 2019 om 18:17

@blackpool

Dat Leroy Fer niet voor Oranje werd opgeroepen of in beeld was, kwam omdat Oranje zulk goed materiaal had dat ze een voor het rechterrijtje PL waardige middenvelder makkelijk konden missen.

20 juli 2019 om 18:37

Haha sure. Ik zeg alleen dat het voor Feyenoord een goede speler is. Citeer even waar ik zeg dat hij geweldig is dan. Ik ben niet per se fan van hem, maar hij heeft genoeg kwaliteit voor Feyenoord

20 juli 2019 om 19:07

Dat hij naar Turkije zou kunnen is volgens mij niet meer dan een vaag gerucht....

20 juli 2019 om 19:35

Frank de Boer vertrok pas bij Ajax, zowel als speler als ook trainer, nadat hij daar successen had geboekt. Onder het motto: eens kijken of het ergens anders ook lukt. En daarvoor ook goed betaald. Hij heeft met zijn broer ooit eens een arbitragezaak aangespannen tegen Ajax om een vertrek naar Barcelona te forceren. Achteraf geven beide broers ruiterlijk toe dat dat niet zo had gemoeten. Maar dat de tweeling een voorliefde voor Ajax heeft, is denk ik wel met redelijkheid vast te stellen. En zoiets zal ook wel bij Fer het geval zijn, al kan ik niet in zijn hoofd kijken;-)).

20 juli 2019 om 18:32

Het probleem is dat Fer daadwerkelijk een versterking is voor Feijenoord, dat zegt dan meteen iets over het niveau van de selectie

Op basis van zijn lengte, zijn ervaring en zijn voetbalgogme denk ik dat Leroy Fer het komende seizoen absoluut van toegevoegde waarde is voor Feyenoord.

"Toen er in de Kuip kansloos verloren werd van Panathinaikos". Heeft de schrijver van deze tekst die wedstrijd wel gezien? OT: Fer schijnt een hele goede indruk te maken in de voorbereiding en Feyenoord mist nu echt een speler met lengte en power op het middenveld. Ik verwacht dan ook wel dat hij gaat tekenen. Een middenveld met Fer, Kelly en Kökcu lijkt me prima.

20 juli 2019 om 15:57

Dat goede indruk maken zegt niet zo heel veel. Feyenoord draait in mijn observatie een hele matige voorbereiding, waarin iedereen nog zoekende is. Dan maakt Fer die dan vandaag 45 minuten meedoet zogenaamd een hele goede indruk. Dat zegt mij niet zoveel gezien het niveau van de rest. Het is in elk geval een voorspelbare transfer die we al 2 maanden geleden hebben zien aankomen. Het middenveld dat jij beschrijft gaat er niet komen. Toornstra heeft zijn contract verlengd, dus die gaat spelen. Berghuis zou op 10 terechtkomen. Kokcu zal dus op de bank mogen plaatsnemen.

20 juli 2019 om 19:12

Dat Toornstra verlengt betekent natuurlijk niet dat hij meteen basis staat. Kokcu kan evt ook nog op de vleugels trouwens. Dat Berghuis op 10 terecht zou moeten komen is absoluut geen zekerheid, als hij al bij Feyenoord blijft...

20 juli 2019 om 20:01

Fer mocht eerst alleen meetrainen, omdat Stam nogal sceptisch was over zijn fitheid en toegevoegde waarde voor Feyenoord. Blijkbaar maakt hij genoeg indruk op Stam om hem binnen twee weken van gedachten te doen veranderen. Dat zegt wel iets. Vergeet ook niet dat Stam elke dag met die jongens op het veld staat, dus hij zal het wel goed kunnen inschatten. Of Berghuis vast op 10 komt te staan moeten we maar afwachten. Tegen Panathinaikos speelde hij ook gewoon op rechts met Kökcu op 10. Ik denk eerlijk gezegd dat Berghuis iig op rechts blijft staan totdat Narsingh fit is. Er is namelijk geen alternatief op die positie.

"al na vier minuten spelen kwam Feyenoord op voorsprong tegen Karlsruher, dat normaal gesproken uitkomt in de 2.bundesliga."

,,,dat normaal gesproken uitkomt in de 2.bundesliga,,, Huh?

Gek genoeg blijft dat laatste hangen.

20 juli 2019 om 15:52

Beetje onhandig geformuleerd maar zijn vorig jaar gedegradeerd naar de 3.Bundesliga. Heb niet meegekregen of ze weer gepromoveerd zijn (volgens mij niet dacht ik) maar Karlsruher SC is normaal gesproken een stabiele middenmotor in de 2.Bundesliga

Mn schoon fam komt uit Karlsruhe en zien die gasten vaak spelen, maar die bakken er tegenwoordig heel weinig van.. Het zijn maar oefen wedstrijden maar krijg langzaam het gevoel dat Feyenoord weer een moeizaam seizoen gaat krijgen..

Wat een stel zeurpieten heb je hier zeg.
Iedereen weet alles beter en het is alweer een verloren seizoen terwijl de competitie nog moet starten.
Er is weer niets goed op dit moment zo blijkt uit de commentaren. Iedereen weet het weer beter en het gezegde de beste stuurlui staan aan wal is hier zeker op zijn plaats.
Die speler kan er niets van, die heeft weer te weinig capaciteiten, die kan niets op het middenveld. Die moet erin die is beter. Dat gaat weer ten koste van het talent.
Die Kelly is niets waard, Fer is een overloper en heeft geen clubliefde, daarom wil hij juist zo graag weer voor Feyenoord spelen.
Vraag mij af of alle die hier dat negatieve commentaar geven wel clubliefde hebben of alleen maar iets willen zeggen om de boel af te breken.
Gun Stam, technische staf en RvC eens rustig de tijd voor de voorbereiding en wie weet waar de RvC nog mee aankomt. Mogelijk een goede verdediger en spits erbij??
Als we nu al negatief gaan denken dan wordt het inderdaad niets en geeft geen steun aan de spelers en technische staf.
Kritiek mag geleverd worden maar doe dat dan wel op een opbouwende manier.
Meteen al zeggen de tegenstander stelt niets voor, er moet wel gespeeld worden en er wordt nog steeds geëxperimenteerd met de opstelling..
Er lopen talenten zat rond en ben het wel eens dat er achterin een versterking moet komen en een spits maar alleen omdat hier echt noodzaak voor aanwezig is.
Ook PSV en Ajax hebben nu niet zo’n sterke voorbereiding.

20 juli 2019 om 18:47

Hmm, Ajax heeft 3x gewonnen en 1x gelijk gespeeld. Wat is daar niet goed aan?

20 juli 2019 om 19:02

Helemaal met je eens Fvddb! Iedereen praat Feyenoord en PSV al per direct omlaag. Terwijl ik denk dat ze allebei aardig op weg zijn aan een mooi team neer te zetten. Met de huidige selecties zie ik het tot nu toe eerder dichter naar elkaar groeien dan verder uit elkaar. Maargoed het is allemaal koffiedik kijken. Ik vindt dat Feyenoord goed bezig is om zich te versterken. Helemaal gezien de financiële status. Ik hoop dat we weer snel een mooie traditionele top 3 krijgen met minimale verschillen.

Alle mensen die hier reageren.Als je bij een andere werkgever 5000 euro in het jaar meer kunt verdienen dan ben je weg en heb je ook lak aan je collegas.Laat de voetballers in hun waarden.

Morgen open dag . Er zal weinig te melden zijn .De competitie gaat binnenkort beginnen hopelijk komt eenhoorn snel misschien Ron jans als technisch directeur luckassen psv een grote kopsterke verdediger en van wolfswinkel zal ook niet misstaan. Ja er moet iets gebeuren en snel . En toch heb ik alle vertrouwen.

Ik zie graag een spannende competitie, dus met een sterker Feyenoord dan bijvoorbeeld afgelopen seizoen. Maar ik begrijp het beleid niet. Steeds weer van die spelers binnen halen die de jeugd in de weg gaan lopen en ondertussen vanwege hun leeftijd geen enkele transferwaarde vertegenwoordigen. Wie gaat er nog wat opleveren na volgend seizoen ? Bij Ajax en PSV kan ik er wel een aantal aanwijzen die tussen de 30 en 60 miljoen gaan opleveren, maar wie bij Feyenoord zal meer dan 10 miljoen gaan opleveren ? Had maar een paar echte jonge talenten binnengehaald in plaats van weer een Clasie die nu Fer heet.

Lekker VZ in de tekst zetten dat Feyenoord kansloos verloor van Panathinaikos. Degene die de stukjes schrijft niet wel eens een wedstrijd, gelijkspel of kleine overwinning had er gezien de kansen zeker in gezeten.

21 juli 2019 om 00:56

Niet=mist

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren