Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Fredje Mourinho' en een Kop voor de Top

Laatste update:

Wat er afgelopen weekend gebeurde tijdens de wedstrijd FC Twente - PSV zal ik jammer genoeg niet snel vergeten. Hoe kon Kevin Blom ons dit toch aandoen? Nota bene live op televisie! Honderden camera's volgden alle verrichtingen in het veld. Dan mag je toch zeker wel verwachten van Blom dat hij goed nadenkt alvorens hij een rode kaart trekt jegens Kevin Strootman? Blijkbaar kon Blom het niet meer aan, waardoor ik de lelijkste gelaatsuitdrukking ooit vertoond moest aanzien; de kop van Kevin Strootman direct na de rode kaart. Blom gaf zijn naamgenoot Strootman een rode kaart. Niet omdat het moest van de KNVB of omdat hij een hekel heeft aan PSV. Nee, het antwoord is simpel. Strootman lijkt in de verste verte niet op David Beckham! Ijdeltuit Blom had genoeg van dat hoofd van Strootman en godzijdank was mijn HD 3D-TV nog niet binnen.

Misschien is het laag dat ik iemand vanwege zijn uiterlijk de grond in stamp, maar uiteraard wil ik hiermee wel een punt maken. Hoe goed Strootman daadwerkelijk ook zal worden, voor droomclubs als Real Madrid en Barcelona zal Strootman nooit spelen. Het is misschien wel discriminerend, maar Kevin heeft geen kop voor de absolute top. Zijn enige kans is Manchester United, want zij hebben immers Wayne Rooney ook al in de gelederen. Ik weet zeker dat een club als Real Madrid geen lelijke voetballer in haar maagdelijk wit laat ronddartelen. Zie je het al voor je? Strootman met een Real Madrid-shirt aan die zo'n gezicht trekt? Zoiets laat je niet toe als absolute topclub en dat moet je ook niet willen. Uitstraling speelt op dat niveau een te grote rol. Al was Martin Jol de beste trainer van de wereld, je zal hem nooit met een uitgezakte buik in een Milanees trainingspak gehuld op de thuisbank in San Siro zien zitten.

Pech voor Strootman, Jol en natuurlijk ook voor zijn broer Cock Jol, die wél met zijn gewicht bezig is op een loopbandje. Uitstraling is namelijk erg belangrijk in de top. Het is simpelweg een kwaliteit. De ideale trainer van een topclub is een boegbeeld van de club die beschikt over een unieke en professionele uitstraling. Daarnaast maakt hij van de beschikbare spelers een hecht en beter team dat alles wint wat er te winnen valt. Een trainer moet te allen tijde als voorbeeld dienen voor zowel de betrokkenen bij de club als de buitenwereld. Slechts enkelingen komen (tijdelijk) weg met wangedrag. Ik noem José Mourinho en de grote Louis Van Gaal. ‘Normale’ trainers moeten niet eens denken aan gek te doen of het uitvoeren van ingestudeerde acties. Zo ook Fred Rutten.

In tegenstelling tot Fred heb ik wel er wel begrip voor dat een scheidsrechter rood geeft voor het inkomen van Strootman op Luuk de Jong. De Jong had lelijk geblesseerd kunnen raken en dat dit niet gebeurd is of de intentie niet zo was, mag geen vrijbrief zijn voor het trekken van een rode kaart. Van mij had een rode kaart niet gehoeven, maar het totale onbegrip van zoveel mensen over het feit dat Blom wel de rode kaart gaf, kan ik niet begrijpen. Blom ziet Strootman snel invliegen en De Jong naar de grond zakken. For the sake of the argument, laten we ervan uitgaan dat Blom een fout maakte bij deze beslissing en geel had moeten trekken.

Is dan vervolgens de reactie van Fred Rutten geoorloofd? De doorgaans zo rustige en laffe trainer gaat helemaal tekeer tijdens en na afloop van de wedstrijd. Hoe onsportief en misselijk is het om de dienstdoende scheidsrechter voor het oog van iedereen met opzet geen handje te geven? Net zo misselijkmakend als Ola Toivonen die Jan Verthongen geen handje wilde geven. Meneer Blom voert zijn werk uit naar eer en geweten waarbij hij cruciale fouten kan maken. Net zoals jij Fred, met je doorgaans laffe tactiek en wissels. Pas nu vind ik het jammer dat Mounir el Hamdaoui niet naar PSV is gegaan. Ik had weleens willen zien hoe hypocriet je was geweest wanneer hij jou expres geen handje had gegeven.

Zoals René van der Gijp en Geert Wilders zouden zeggen: doe normaal man! Dat had Fred moeten doen. Rustig blijven en alles geven om je team niet te laten verliezen. Er was tijd genoeg om af te koelen en de hand in eigen boezem te steken. Natuurlijk mag je nog zachtjes laten vallen dat je het oneens was met een arbitrale beslissing. Ik heb Frank de Boer dit seizoen het zo meerdere malen zien oplossen. Had Fred het ook maar zo opgelost, dat had hem gesierd en zijn uitstraling goed gedaan. Het lijkt er echter op dat Fred wanhopig begint te worden, waar eigenlijk geen reden toe is. PSV strijdt op alle fronten mee en heeft een goede kans op het kampioenschap. De competitie duurt nog lang en er is nog niets verloren. De bal is rond, je kent dat wel.

Van een trainer die alles wint wordt tijdelijk veel getolereerd. Daarnaast speelt de uitstraling een grote rol in het bereiken van een topclub. Van trainers als van Gaal en Mourinho wordt tijdelijk alles toegelaten zolang er maar gewonnen wordt. Bij de absolute top wordt van wereldspelers zoals Zlatan Ibrahimovic en Mario Balotelli ook bijna alles toegelaten, waarbij ook de marktwaarde van de speler een grote rol speelt. Een erg onaantrekkelijke speler voetballend in de mooiste clubkleuren van verschillende teams van de absolute top, of een nobody op de bank. Dat wordt echt niet getolereerd. Sorry Martin, Cock en Kevin.

PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Meen je nou serieus dat het uiterlijk een rol speelt? Messi is zéker niet de knapste maar volgens mij voetbalt hij toch bij één van de beste ploegen ooit die er is geweest, met zichzelf (en Xavi en Iniesta natuurlijk) als absolute uitblinker.

raarste artikel dat in tijden heb gelezen. ik wist niet of je serieus of niet was, maar blijkbaar meen je dit. je doet alsof het een misdaad is om iemand geen hand te schudden. erg overdreven: onsportief en misselijk?? het is niet netjes, maar je zit echt te zoeken. zo van: blom kon fout zitten, maar rutten was ook heel erg. ik vind dat je best emoties mag tonen, en boosheid is ook toegestaan, mits je dat maar binnen de perken houdt. schelden of slaan kan absoluut niet, maar iemand geen hand schudden is daar zeer ver van verwijderd.

en over de lelijke strootman: dat is pas onsportief en misselijk. bovendien, ken je ene ronaldinho nog?

4 november 2011 om 23:09

Een trainer heeft een voorbeeldfunctie en dient als eerste helder te analyseren. Het zou een mooie boel zijn als iedereen denkt dat als je boos bent je niet meer sportief hoeft te zijn.

5 november 2011 om 23:59

dit stuk is niet serieus te nemen , getuigt niet van inzicht geen onderbouwde argumenten. Buiten dat is het een ieder gegeven zijn/ haar mening te geven. Gelukkig is het tevens een ieder gegeven om dit te lezen, naar de naam van de auteur te kijken biertje erbij te pakken en schouderophalend denken.: ach gut........

Heb je ooit Özil goed bekeken met die uitpuilende ogen? Dat is toch ook geen mooierdje. Klaas-jan Huntelaar heeft ook geen kop waar de vrouwtjes geil van worden en mocht toch naar Real.

Je schrijft agressief en dat zal niet elke lezer evengoed gaan waarderen, maar het is moeilijk om zo te schrijven dus dat vind ik al een plus. Echter snap ik niet het hele punt van je stuk. Ik zie niet een duidelijk onderwerp, behalve dat het nav de rode kaart is en dat het om uiteindelijke topclubs gaat. De rode draad ontbreekt, maar je schrijven is geweldig knap.

Drie sterren

Je hebt een leuke schrijfstijl, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik je punt een beetje mis; is de conclusie nou dat je alles kan maken als je al bij een topclub zit? Misschien ligt het aan mij, maar om het even plat te zeggen, het komt op mij over als een hoop gelul met weinig inhoud.
Ben het verder niet met je eens dat Strootman geen 'kop voor de top' heeft; Özil is nou ook niet bepaald moeders mooiste, maar laat gewoon zijn voeten spreken en dat is de reden dat hij nu de clubkleuren van Real verdedigt.

Ja tussen de mooiboys Pepe en Ozil bij Real komt onze Strootman niet tussen.

Het heeft heus niet zozeer met uiterlijk te maken, maar wel met uitstraling, en tussen die twee zit echt een wereld van verschil.

Sorry maar ik vind het niet echt een geweldig stuk, omdat je in mijn optiek de plank nogal misslaat. Tuurlijk is uiterlijk en uitstraling een pluspunt. Maar je prestaties zijn nog altijd het belangrijkst.

2 sterren dus.

Aaaaah jammer, als Ozil niet bij Real had gevoetbald en Puyol bij Barca had je echt een prima betoog geleverd. Helaas kunnen ook lelijke voetballers bij topclubs komen. Iets meer research doen en je had dit kunnen weerleggen. Bijvoorbeeld dat Puyol en Ozil zó lelijk zijn dat dat zichzelf ook weer verkoopt. Strootman is wel lelijk, maar niet zo ontzettend lelijk dat je nachtmerries over hem krijgt. Hij is gewoon lelijk. En gewoon lelijk is erger dan gewoon knap of ontzettend lelijk. Gewoon lelijk plaatst je bij de 80% gewoon lelijke mensen die de wereld kent. Je krijg tdan zo'n anoniem, maar lelijk hoofd dat niemand met je geassocieerd wil worden.

Maar in tegenstelling tot bovenstaanden: Ik vond je verhaal zeer vermakelijk en heb moeten lachen bij de gedachte. Origineel en grappig. Nu je verhaal nog 'compleet' maken en je wordt een toppertje. Beter dan de meuk die driekwart hier neerbeukt. 4 sterren vanwege je talent.

4 november 2011 om 22:56

Je hebt gelijk Feye88, had eigenlijk wat meer ruimte moeten bewaren voor verdere uitleg over lelijkheid. Je zegt wel precies waarom super lelijke voetballers toch, naast hun uitzonderlijke kwaliteiten, bij top ploegen kunnen komen. Had het misschien wat rustiger moeten schrijven, dat tussen twee gelijkwaardige voetballers lelijkheid simpelweg meespeelt.

Zelf vind ik Strootman gewoon zelfs tussen de super lelijke voetballers te lelijk haha!

Waar gaat dit stuk over?! Je schrijft eerst over het uiterlijk van Strootman, daarna over een tekeer gaande Rutten, en het enige verband leg je door te zeggen dat Blom Strootman rood gaf vanwege zijn uiterlijk, wat helemaal nergens op slaat! Het is gewoon onsamenhangend en met een enkele koppeling geprobeerd bij elkaar te houden. Alleen heeft het hierdoor zo ontiegelijk weinig met elkaar te maken dat het stuk gewoon over twee verschillende onderwerpen gaat, waardoor het gewoon een vaag stuk wordt.

Ook haal je onnodig uit naar psv: Het was geen rood! Strootman komt te laat in, dat kan gebeuren! Zeg nou niet dat dat jou nooit is overkomen, mij wel vaker. De terechte straf is geel. Dat de knvb daarna nog met zo'n ontzettend raar voorstel komt, dan is het te begrijpen dat iedereen van slag is. Een fout kan gebeuren, maar dat Blom hem daarna niet toe durft te geven, is nog het aller ergst, en de reden dat hij die hand niet verdiende! Een mens kan en mag fouten maken, maar moet ze daarna wel toegeven! Doen ze dit niet, dan hoeven ze van mij geen respect te verwachten. Dan gebruikt hij ook nog een nergens over gaande smoes, om over lafheid te spreken!

Om nog even terug te komen op het thema uiterlijk: heb je gezien hoeveel totaal niet mooie spelers er bij topclubs rondlopen? 1/3 ziet er niet zo geweldig uit! Als het niet de helft is.

Omdat je punt uiterlijk helemaal nergens over gaat en je je mening geeft over de overtreding, terwijl dat niet het onderwerp is, 1 ster.

Ik moest wel een beetje lachen bij het eerste stuk over Strootman. Toch klopt het niet helemaal vanwege de redenen die anderen al hierboven gaven. Verder ben ik het wel met je eens dat Rutten zichzelf nogal overschatte op het moment dat hij geen hand gaf aan de scheidsrechter. Hij deed het ook op een pedante manier vond ik.

Je schrijft leuk maar ik mis een duidelijk onderwerp in het stuk. Daardoor is een beetje lastig te volgen. Omdat je me hebt laten lachen en voor het stuk van Fred krijg je 3 sterren van mij.

Dat uiterlijk van Strootman had je beter achterweg kunnen laten dat slaat de plank volledig mis. Verder heb je wel een punt dat bepaalde spelers en trainers ergens mee weg kunnen komen.

3 sterren omdat dat stukje over Strootman waardeloos is.

1club1ajax. Je naam als ' clubexpert ' zegt genoeg. Even goedkoop scoren, door een bijzonder negatief stukje over PSV hier neer te zetten. Waarschijnlijk zijn het frustraties jegens de rivaal die door jou geuit moeten worden, wie zal het zeggen. Dit is geen clubexpert van iemand die zo ook daadwerkelijk herkend wil worden. Het is niet alleen provocerend en enigzins haatdragend te noemen, maar bovenal gaat het niet over zijn eigen club. Dit is gewoon een reactie van een gefrustreerde supporter van de tegenpartij, zoals zovelen op deze site dat verkondigen. Zucht!

4 november 2011 om 23:02

- Mijn mening is dat Strootman te lelijk is om in het shirt van een club als Real Madrid te voetballen. Gecombineerd met zijn manier van spelen is zijn uitstraling gewoon waardeloos.

- Fred Rutten had zich niet zo moeten misdragen

4 november 2011 om 23:31

Jou mening is gebaseerd op haat jegens Psv, dat proef je gewoon. Het verbaasd mij enorm, dat iemand die eigenlijk Ajax adoreerd, daar op voetbalzone een ' clubexpert ' over mag schrijven. Daarmee laat overigens ook de redactie van voetbalzone haar ware gezicht zien, door met het plaatsen van jou stuk akkoord te zijn gegaan.

4 november 2011 om 23:45

Ik schrijf niet over mijn haat. Strootman is een goede voetballer, maar wel de lelijkste uit de Eredivisie in mijn ogen.

Was Fred trainer van FC Twente had ik hetzelfde geschreven, nee ik haat FC Twente niet.

5 november 2011 om 00:45

Misschien is dat wel èèn van je frustraties. Namelijk, dat Strootman een goede voetballer is, en jammergenoeg niet bij Ajax speelt. In plaats daarvan voetbalt hij bij de club die jij verafschuwd. Dat neem je hem eigenlijk kwalijk, waardoor je onzinnige dingen gaat schrijven over zijn uiterlijk. Jou reactie hieronder " Zolang mensen erom kunnen lachen ben ik tevreden " spreekt overigens boekdelen.

6 november 2011 om 00:04

even "for the sake off the argument" jouw redenering volgend. Volgen sjouw mag en kan Luis "de kannibaal" Suarez dus ook nooit de kleuren van Real vertegenwoordigen.
Ik bedoel je hebt lellijk, lelijker lelijkst dan een hele tijd niets en dan suarez.

Muahahaha, Ik moest toch wel zeggen dat ik om dit stuk wel heb kunnen lachen,
"nee, het antwoord is simpel. Strootman lijkt in de verste verte niet op David Beckham! Ijdeltuit Blom had genoeg van dat hoofd van Strootman en godzijdank was mijn HD 3d-tv nog niet binnen."

Je hebt een leuke schrijfstijl, maar ik miste het onderwerp in je club expert.

4 november 2011 om 23:02

Zolang mensen erom kunnen lachen ben ik tevreden

Met alle respect begrijp ik niet wat het doel van deze CE is. Waar wil je nou precies naar toe?

Je hebt zeker wel een interessant punt, maar je verpakt het nog niet helemaal goed. Het lijkt nu op een willekeurige tirade over uiterlijk, uitstraling en jouw mening over Fred Rutten.

Lees je tekst nog eens na, en kijk eens hoe je jouw conclusie beter kunt verpakken. Er zit zeker potentie in je ideeen.

PS. De ludieke verwijziing naar Martin en zn broer had van mij niet gehoeven. (dat vond ik een beetje goedkoop scoren, die martin-cock column heb ik namelijk al een keer gelezen)

Succes met je volgende CE

Heb jij ooit die engerd van een Huntelaar gezien? Özil is ook moedersmooiste niet en hetzelfde geldt voor Di Maria met z'n grote oren en skinny lichaam. Of Khedira met z'n crimson kin (al heeft die wel een lekker wijf).

4 november 2011 om 23:05

Huntelaar valt wel mee vind ik. Ik had over Özil moeten vertellen dat door zijn techniek en manier van spelen zó briljant is, dat dit zijn lelijkheid voldoende compenseert. Supermooi spel + Superlelijk = Normaal.

4 november 2011 om 23:09

lol ik vind Huntelaar niet mee vallen. Vooral die oranje tanden van hem niet. Özil valt nog wel mee met zijn zwarte haartjes naar achteren gekamt. Alleen de ogen dan.

Bovendien is Di Maria nog lelijker dan Özil. Coentrao is ook geen mooiboy en hetzelfde geldt voor Marcelo, maar die heeft wel uitstraling en daar had je stuk over moeten gaan.

Lelijkheid doet er niet toe. Ronaldinho met z'n paardenbek speelde bij Barcelona de sterren van de hemel, maar had wel een erg leuke uitstraling.

5 november 2011 om 02:01

Ja ik denk dat je hierin net het probleem van dit stuk wellicht onbewust aangeeft.
Het is ieder zijn smaak toch? Ik vind blauw een mooie kleur een ander vindt het weer lelijk... idem met personen. Er zullen heus wel vrouwen zijn die zich aangetrokken tot Ozil/di maria/ Pepe/puyol... terwijl andere vrouwen hun weer spuuglelijk vinden.

5 november 2011 om 08:17

Inderdaad, het is gewoon een kwestie van smaak. Daarnaast heeft Strootman nog de nodige potentie om te groeien naar een betere speler, die eventueel mee zou kunnen met teams als Real.

Uitstraling is natuurlijk wel belangrijk, maar ik vind, dat je hier de boot wat mist. Het gaat bij voetbal uiteindelijk meer om het voetballend vermogen, dan om alle glitter en glamour daarbuiten.

Voor de rest vind ik je schrijfstijl wel vrij goed, maar wordt dat min of meer gecamoufleerd door soms een aantal overbodige zaken.

Ronaldinho (barca) en Ozil (real) bewijzen je ongelijk. Ik weet niet wat ik met deze CE moet doen, als je daadwerkelijk denkt dat Strootman door zijn uiterlijk een rode kaart krijgt... Tja, wat moet ik daar opzeggen?

Over Rutten en zijn gedrag na die rode kaart heb je gelijk, hiervoor verdien je een ster. Wat ik niet begrijp is dat je CE bent van psv terwijl in je naam Ajax staat maar goed. Verder een bijzonder lachwekkende column, hoewel ik niet weet of ik er om kan lachen... Ik heb geen idee wat je idee is met deze CE. Wil je alle lelijke voetballers van de voetbalvelden weren? Of wil je alle lelijke mensen sowieso van deze aardbodem laten verdwijnen? Ik vind het maar een rare CE.

5 november 2011 om 12:19

Dat Strootman de rode kaart krijgt vanwege zijn uiterlijk is natuurlijk een grapje. De bedoeling is om aan te geven dat een lelijke voetballer of een trainer zonder uitstraling niet zomaar bij een absolute topclub terecht komt.

5 november 2011 om 13:05

Onzin, clubs kijken niet naar het uiterlijk maar na kwaliteit. Hoewel dit met Beckham een uitzondering was, maar dat had meer te maken met zijn naam dan met zijn uiterlijk. Uitstraling is wel een beetje van belang, maar dat heeft meer te maken met jezelf promoten. Maar clubs kijken in het algemeen toch na de kwaliteit van een speler.

5 november 2011 om 13:17

Dus als Martin Jol 5x de Champions League wint zie jij hem zo als coach bij Real Madrid of als opvolger van Sir Alex?

5 november 2011 om 13:22

Wat is dat voor een vraag? Ja, als hij 5x de CL wint dan bewijst hij dat hij een goede trainer is en dan komt Real vast wel een keer langs.

Hoe heerlijk ik het stuk ook weg vind lezen, het rammelt aan alle kanten. Ik noem een Özil, Een Pepe, Een Tevez, Een Scholes, Een Ronaldinho en er zijn nog genoeg voorbeelden.

Dan over het punt Fred Rutten, daar heb je wel volledig in, die man mist uitstraling en de rode kaart van Strootman is gewoon te rechtvaardigen, alleen al voor de ophef daarna zou Strootman nog extra geschorst kunnen worden. Fred Rutten heeft zich als een klein kind gedragen en weer eens laten zien het trainersvak niet aan te kunnen. Mourinho haalt zulke fratsen ook uit, en zelfs hij komt er al moeilijk mee weg, laat staan Fred Rutten. Rutten moet eens de hand in eigen boezem steken en naar trainers als De Boer, Adriaanse en misschien zelfs Verbeek kijken,

Ik geef je 3 sterren, aangezien ik het met de helft van je stuk eens ben, en de andere helft gewoon nergens op slaat, aangezien je het zo naar beneden kan halen met bovengenoemde voorbeelden.

Haha sorry hoor ik vind dat je een beetje doorslaat. Wat jij zegt:
- Strootman is te lelijk om in het shirt van een club als Real Madrid
- Fred Rutten had zich niet zo moeten misdragen
Dat tweede punt kun je wat minder beledigend maken. Het eerste punt is, net als je tweede, ronduit beledigend. Ik zie de toegevoegde waarde hier niet zo van in. Het komt op mij meer over als een persoonlijke aanval richting Strootman/fred Rutten/psv, wat je vervolgens probeert te verhullen door maar naar de grotere clubs te verwijzen.

En als mensen dan met tegenvoorbeelden komen zeg jij dit:
Supermooi spel + Superlelijk = Normaal.

Jammer, want niet kijkend naar wat je schrijft, is het een prima stuk, goeie opbouw, geen spelfouten. Daarom geef ik toch nog 3 sterren.

5 november 2011 om 13:21

Ik vind dat wanneer je de keuze zou hebben tussen twee gelijkwaardige voetballers, je kiest voor de speler met de beste uitstraling. Daar speelt je uiterlijk een grote rol in.

Fred Rutten had zich niet zo moeten misdragen en ik beledig hem volgens mij niet hoor.

5 november 2011 om 17:06

Even snel gekeken noem je Rutten laf, hypocriet, onsportief en misselijk. Dat vind ik beledigend...

Wat je gelijkwaardige voetballers en uitstraling ben ik met je eens. Ik ben er ook van overtuigd dat de grotere clubs waar jij naar verwijst zo ook handelen.
Wat mij echter tegenstaat is dat je je punt maakt over de rug van één speler, die je helemaal afmaakt omdat hij er naar jou mening niet uitziet.
Dat vind ik jammer, want je schrijfstijl spreekt me heel erg aan, ik kijk dan ook, misschien in tegenstelling tot anderen hier, uit naar je volgende CE.

Volgens mij vergeet je een hoop lelijke voetballers. Feit is wel dat er wel aan uitstraling gewerkt wordt bij die clubs. Kijk maar hoe Messi in de loop der jaren geleidelijk aan minder schlemielig oogt. Zo kreeg Ronaldingo een peperdure metamorfose bij de kapper. Ook hebben ze daar op allerlei andere manieren aan gesleuteld en als laatste besloten geen beugel te geven omdat die hazentandjes juist zijn handelsmerk waren.

Daar is ook precies hetgeen jij vergeet in je stuk. Voetballers die niet de mooiste zijn doen het ook goed bij het publiek. Mensen waarmee men zich kan verzelvigen. Sommige mensen willen juist dat onbereikbare en verheven mensen tot goden(zonen). Anderen willen juist de man met gebreken. De jongen met een verhaal. Karakter. Dan hebben ze ineens wel een kop voor de top. Kijk naar Suarez.

Wat een onzin zeg 1 ster zou je er eigenlijk -5 moeten geven maarja

Haha heel toevallig zei ik het nog tegen een collega gister. Die Strootman is me toch lelijk he, niet te zuinig. Kan hij ook niks aan doen, maar dat je dan leest dat er meerdere mensen het er mee eens zijn is toch wel grappig. Verder een leuke CE, ben het niet met je mening eens maar het is goed opgeschreven in een 'orginele agressieve toch grappige stijl'

Een schande dat hij zich een clubexpert mag noemen. Werkelijk waar een schande.
Uitstraling is uiterst belangrijk, maar dat hoeft niet te bekenen dat je een 'mooie' jongen moet zijn. Strootman straalt juist veel uit, straalt echte leiderschap uit. Hoe in godsnaam kan een Mesut Ozil of een Di Maria een Thomas Gravesen de maagdelijke wit van Madrid wel dragen? Dat zijn ook geen Brad Pitt's. Iniesta ''el blanquito'' speelt bij Fc Barcelona, Carlos Tevez. Ach er zijn genoeg voorbeelden te noemen die bij de absolute top behoren en nog lelijker zijn als Strootman. Strootman is niet de knapste, maar heeft zeker een uitstraling van over mijn lijf, ik geef 200%.

En over Rutten, de beste man gedraagd zich altijd netjes, legt de schuld altijd bij zichzelf of zijn ploeg neer. Dit zijn cruciale wedstrijden voor de kampioenschap, door een knullige beslissing van Blom wordt PSV de punten ontnomen. Begrijp me niet verkeerd, ik praat het gedrag van Rutten niet goed, maar op dat moment is hij vol emotie en wil hij een punt maken bij Blom en dat doet hij dan op die manier. Er wordt altijd gezanikt over Rutten dat hij altijd maar politiek correct reageert, doet hij eens anders, wordt hij meteen als vervelend man neergezet.

En over de rode kaart, dit is gewoon hoogstens geel. De tackle eindigt voor de voet van de Jong wordt geplaatst, als hij hem toch raakte met de been waar hij tackelt zou het hoogstens een vervelende tikje zijn op de voet van de Jong. Het ziet er misschien roekeloos uit, maar Strootman ziet de Jong niet, hij zet een tackle op de bal en de Jong is sneller bij de bal. Hoogstens geel want het was geen gestrekt been of tweebening en geen intensie om de speler te raken. Zeker geen rood waard!

Kom nou toch Voetbalzone. Dit is een clubexpert van Ajax, laat hem op Ajax richten. Want wat een dramatische laptekst is dit inhoudelijk.

Ik heb nog nooit zo een raar en belachelijk stuk gelezen. Dus omdat Strootman niet knap ik kan hij niet bij een top club gaan voetballen, oke....... Weird.
Want ja, Ozil, Pepe, Puyol, Messi, Tevez, Ribery enz, ja dat zijn echte mooie mannen, ahum.

Je springt van de hak op de tak door zo veel onderwerpen aan te halen.
Nee, ik word er niet warm of koud van.

Ik mag zelf ook zeer graag schrijven, en lees dan ook graag over voetbal, maar dit is werkelijk het meest onzinnige en slechte stuk wat ik ooit heb gelezen. Een beetje populair geneuzel, en ook totaal nergens op gebaseerd. Hoe kun je nou zeggen dat Louie van Gaal uitstraling heeft, het is een van de meest lelijke, arrogante en vreemdste mensen die ik ooit heb gezien. Verder denk ik dat zeker uitstraling buiten beschouwing gelaten moet worden, daar het niet helemaal het juiste woord is. Strootman heeft wel uitstraling, de uitstraling van een leider, iemand de de sleutel tot succes draagt.
Kortom ik vind je CE zwak, omdat je ten eerste van de hak op de tak springt, maar vooral omdat het niet echt ergens op gebaseerd is slechts op meningen, en niet of nauwelijks op feiten.

Ik vind dat je een hartstikke leuk stuk heb geschreven, nou niet echt een informatieve CE maar in ieder geval vermakelijk. Het is eigenlijk wel leuk om te onderzoeken in hoeverre het klopt natuurlijk! Leo Beenhakker en Michael Owen zijn nou ook niet bepaald moeders mooiste en hebben ook bij Real rondgelopen, maar als je kijkt naar spelers die het er niet gered hebben, bijv. de Nederlanders, Roystog Drenthe, Rafael van der Vaart, Huntelaar en Arjen Robben zul je niet snel Hollands next Top Model zien winnen! Daarentegen heeft Di Maria ook een neus van een meter en die doet het toch vrij aardig.

Toch een leuk stuk om te lezen!

6 november 2011 om 18:14

Ik weet niet hoor, ik ben geen specialist. Maar Van der Vaart en Owen zijn volgens mij jongens die er heel normaal goed verzorgd uitzien.

Ik kijk vandaag voor het eerst bij de sectie 'club Expert' en mijn mond valt open van verbazing. Hoe kan een matig geschreven stuk waarin iemand steeds dezelfde vage argumenten aanhaalt waarom Huntelaar in de spits moet bij Oranje, meer sterren krijgen dan een geestig, goed geschreven stuk met daarbij een zeer duidelijke mening over de actie van Fred Rutten?

Ja, ik verkies ook Huntelaar boven RvP in Oranje. En nee, natuurlijk denk ik niet dat Strootman nooit bij Madrid terecht zou kunnen komen (op basis van zijn uiterlijk), maar het is toch zeker bijzonder leuk bedacht en verwoord door de schrijver van dit stuk, en ik denk dat je het ook best met een korrel zout kan nemen.

Blijkbaar worden de Club Expert stukken door veel te veel mensen op hun eigen mening en niet op het stuk beoordeeld. Dus mensen geven voor een matig stuk over Huntelaar 5 sterren, omdat ze Huntelaar in de spits willen zien. Daarna geven ze één ster voor een goed geschreven stuk waarin kritisch over Rutten wordt gedaan, omdat ze voor PSV zijn.

Jammer

6 november 2011 om 02:55

Dankje voor het compliment. Het is toch eigenlijk ook onvoorstelbaar dat sommige lezers serieus denken dat ik dacht dat Strootman de rode kaart kreeg omdat hij lelijk is.. haha!

6 november 2011 om 11:17

@bstn

Het is niet zozeer de kritiek die op Fred Rutten word gegegeven in dit stuk, het gaat meer om de betrefffende ' clubexpert ' die eigenlijk een hart voor Ajax heeft. Waarom zonodig een ( negatief ) stuk over PSV typen, het heeft gewoonweg niets met zijn pseudoniem als clubexpert te maken. Om dan een belachelijk iets over het uiterlijk van Psv's beste voetballer te gaan schrijven geeft aan, dat zijn inhoudelijke verstand over voetbal ook nog eens ver te zoeken is. Het is pure afgunst tegen de club Psv, als je het mij vraagt. Volgens mij valt er genoeg onzin te schrijven over zijn eigen favoriete clubs, te weten Ajax en Manchester City. Kort gezegd, een misselijkmakende clubexpert!

Echt een briljante CE zeg. Goed verhaal wat je hebt kunnen onderbouwen met geweldige argumenten.

Oké, even serieus, één van de slechtste CE die ik ooit gelezen heb. Het is op precies niets gebaseerd, pure frustratie en met zo'n username benadruk je dit nog meer.
Fredje had misschien niet zo kinderachtig moeten doen, maar het is toch ook wel grappig. Rutten, die eigenlijk nooit iets geks doet, doet iets gek. Geniet er toch van!
Daarnaast het verhaal over uiterlijk raakt echt kant noch wal. Boven dit bericht staan genoeg voorbeelden van lelijke voetballers, daarnaast heeft Kevin meer uitstraling dan menig voetballer in de Eredivisie.

Sorry één ster, een verhaal puur op frustratie geschreven verdient eigenlijk geen ster..

Toen Ik, ''nee, het antwoord is simpel. Strootman lijkt in de verste verte niet op David Beckham!'' las, dacht ik, gaat die het nou serieus over het uiterlijk van een persoon hebben? Wat een onzin zeg! Ik vind het sowieso al raar dat jij daar aan denkt, maar wat heeft uiterlijk met voetbal te maken? Hoe kwam je vriend Huntelaar bij real dan, met zijn hazentanden. Dit is echt pure onzin en ik heb nog nooit zo'n domme CE gelezen! Blom is trouwens inderdaad in ijdeltuit zeg, misschien dat jij hem lekker vind maar die man ziet er ook niet uit.

Ik wist trouwens meteen al dat hier weer onzin uit kwam, omdat ik zag dat het door een Ajacied geschreven was. Is het te moeilijk geworden om iets negatiefs over PSV te schrijven dat je maar onzin er neerzet?

Je hebt een goede schrijfstijl, maar inhoudelijk is dit gewoon echt niet goed.

1: Je theorie over het uiterlijk van Strootman (is dit serieus bedoeld?) slaat natuurlijk helemaal nergens op. Alsof spelers als Rooney, Tevez, Ronaldinho, Ribery, Voller en Puyol nou zo knap zijn... En die hebben/hadden toch ook een vrij aardige carriere.

2: Ik snap de link tussen het gedeelte over Strootman en het gedeelte over Rutten niet. Hak op de tak.

3: Je schrijft hier als clubexpert voor Psv, terwijl je jezelf 1club1ajax noemt en overduidelijk heel weinig sympathie voor PSV hebt.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren