Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kezman vertrekt alweer uit Hongkong en gaat op zoek naar dertiende club

Laatste update:

Mateja Kezman is op zoek naar de dertiende club uit zijn profcarrière. De voormalig PSV’er vertrekt namelijk na vier maanden bij South China FC uit Hongkong. Dat meldt persbureau ANP. De 32-jarige aanvaller won met zijn ploeg de nationale beker, gaat nu op vakantie en beslist daarna over zijn toekomst.

/

'”Het waren vier fantastische maanden. Ik kan naar huis met een goed gevoel en weer een beker op mijn erelijst”, liet de Serviër weten aan de Aziatische media. Kezman bezorgde zijn ploeg zondag hoogstpersoonlijk de beker door in de verlenging van de finale voor de winnende treffer te zorgen. Tegen Wo Foo Tai Po werd het uiteindelijk 2-1.

Volgens Kezman, die in januari tekende voor de club waar ook voormalig Manchester United-speler Nicky Butt onder contract staat, was het niet alleen hosanna. “Twee grote teleurstellingen: het mislopen van het kampioenschap en de AFC Cup”, aldus Kezman, die in het verleden speelde bij onder meer Partizan Belgrado, PSV, Chelsea, Atlético Madrid, Fenerbahçe en Paris Saint-Germain.

Mateja Kezman zou nog een aanwinst zijn voor de Eredivisie

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

''het waren 4 fantastische maanden''

Haha lachwekkend gewoon, Kezman is echt heel erg ver afgegleden.

30 mei 2011 om 13:58

Inderdaad, dat is er een van het Tempo-team

Die opmerking viel mij ook gelijk op. Kezman scoorde zovee bij psv, maar bij andere clubs wou het niet lukken en dat hij in Hongkong moest spelen is ook veelzeggend.

30 mei 2011 om 16:39

Misschien was het wel echt 4 geweldige maanden.. Die man is financieel allang binnen en voetbal is niet meer het belangrijkste voor hem.. Het is toch geweldig dat je dankzij voetbal overal in de wereld terecht komt. Nu nog naar Zuid-amerika Kezman, dan is het helemaal rond

30 mei 2011 om 16:58

Rond is het pas als hij ook nog in Afrika, Australië en Noord-amerika gaat voetballen.


Kezman deed het bij PSV nog zo goed vervolgens aflopende zaak, sonde.

Toch zonde dat hij nooit hetzelfde niveau meer heeft gehaald als in zijn PSV tijd. Misschien wilt hij wel weer terug, al ben ik bang dat hij hetzelfde niveau dan ook niet meer gaat halen.

30 mei 2011 om 13:32

Slechter dan de spitsen van het afgelopen seizoen kan hij niet zijn, onmogelijk. Verwacht niet dat hij terug wil naar naar NL.

30 mei 2011 om 13:38

Nee dat is waar, maar zijn eigen niveau uit zijn PSV tijd zal hij niet meer halen denk ik. Maar wie weet al denk ik ook niet dat we hem in Eindhoven terug gaan vinden.

Jammer dat hij het bij andere clubs nooit echt heeft kunnen waar maken.
Bij psv vndt ik hem echt geweldig.
Het doelpunt tegen Manchester United thuis in de CL staat nog altijd om mijn netvlies gebrandt.
Hoop dat hij een leuke club vindt.

Wie weet als reserve spits bij Psv. Gewoon eerst Kezza uitnodigen voor training en als die bevalt kun je daarna nog altijd een contract aanbieden. Maar dit gebeurd waarschijnlijk niet maar mijn held was vroeger echt Kezman.

Kom terug ! Slechter dan Berg kan het toch niet..

Deze man was heel belangrijk voor Fenerbahce toen ze de kwartfinale van de CL haalden een paar jaar terug.ik had niet verwacht dat hij zo ver terug zou zakken.maar goed succes bij je volgende club Mateja!

Jammer dat ie zo is gekeldert in zijn carriere,bij psv heeft ie zijn beste en mooiste jaren gehad.
Is kezman nog van waarde voor b.v psv of een feyenoord,denk ja scoorde altijd in dienst van psv.
Zoals ricco85 al zegt zijn goal tegen man united kan ik me ook nog goed herinneren.

Matekengeld Kezman, tsjah.. Wat kunnen we er nog over zeggen? Die jongen heeft de afgelopen jaren al aardig kunnen cashen en zal daar naar alle waarschijnlijkheid nog niet mee stoppen. Zakken vullen in Amerika of Qatar, je zou het maar leuk vinden!

30 mei 2011 om 13:31

Oja hij tekent echt voor het geld:s. Die jongen heeft gewoon geprobeerd bij verschillende clubs sportieve succesen te behalen terwijl die ook voor het geld naar Rusland kon. Hongkong is gewoon een groot avontuur en verdien je echt niet zoveel als voetballer als in Nederland. Ik weet niet of je wel eens in Hongkong bent geweest maar dat is een wereldstad en fantastisch om te leven voor 4 maandjes.

30 mei 2011 om 14:32

''zakken vullen in Amerika of Qatar, je zou het maar leuk vinden!''

Ja, 99% van de mensen zou daar geen nee tegen zeggen, jij ook niet.

30 mei 2011 om 14:48

Als ik de bankrekening van Kezman had zou ik niet weten hoe snel ik daar nee tegen moest zeggen en voor een sportieve uitdaging gaan. Bijv. proberen een club als Feyenoord of PSV te helpen terug aan de top te komen. Geld is alleen belangrijk als je het niet hebt, en ik heb zo'n vermoeden dat Kezman er geen gebrek aan heeft.

30 mei 2011 om 14:52

Dus de mogelijkheid om in Amerika, het land van de onbegrensde mogelijkheden, een voetballand in opkomst, te gaan voetballen is geen uitdaging? En Qatar dan? Met het Wk in opkomst, is het vast ook geen sportieve uitdaging hè? Bovendien, bedenk je eens hoeveel goeds je met al dat geld kan doen!

30 mei 2011 om 16:20

Je weet niet eens waar je over praat! Eerst zeg je dat hij altijd speelt voor de clubs voor het geld terwijl die in Hongkong heeft gevoetbalt en daar verdienen ze echt niet zoveel hoor.
En na zijn vertrek is die naar Chelsea vertrokken maar ook niet voor het geld nee, het was een staphogerop dan PSV en daar is hij gefaald. Toen is hij zijn heil gaan zoeken bij Atletico Madrid, Fenerbahce en Paris Saint Germain maar het is toch niet dat deze clubs bekend staan dat ze spelers halen omdat ze o zoveel geld hebben?
Je weet niet eens wat zijn volgende club is maar je hebt er nu al je mond van vol, eerst nadenken voordat je weer zoiets onzinnigs post.

Is hij transfervrij? Als dat zo is, dan kan PSV hem gewoon even bellen...

30 mei 2011 om 13:28

Denk je echt dat hij nog van waarde zal zijn voor PSV dan? Hij speelt niet voor niets in Hong Kong nu.

30 mei 2011 om 16:23

Ik denk van wel, Thierry Henry speelt ook in Amerika, Beckham speelt in Amerika, Rivaldo heeft in Oezbekistan gevoetbalt en werd daar getraind door trainers als Zico en Scolari dus wat wil je nu eigenlijk zeggen dat al deze namen niets voorstellen?
Kezman zal altijd welkom zijn bij PSV en hij kan van waarde zijn door zijn ervaring in de eredivisie waar hij ongenadig was.
Nooit geschoten is altijd mis.
Of wil je zeggen dat die Serero ook niks voorstelt die jou clubbie heeft binnengehaald want die komt uit de Zuid-afrikaanse competitie?

30 mei 2011 om 16:36

Je ziet toch wel dat er een enorm verschil is tussen Kezman en de spelers die jij opnoemt? Maar vooruit, ik wil het best even uitleggen:

Kezman is een uitgerangeerde speler die de laatste jaren in Europa al geen pepernoot meer raakte. Serero daarintegen is een jong talent. Henry speelt in Amerika maar was een wereldster, een grootse speler die altijd gepresteerd heeft en daarna ging afbouwen in Usa. Kezza vertrok op zijn 31e naar Hong Kong. De vergelijking die jij maakt raakt dus echt kan noch wal.

30 mei 2011 om 18:06

Zeker niet, bij PSV supporters is het ook een held! Jij doet het makkelijk af om te zeggen achja hij speelt nu in Hong kong... So What? Net of er in Hong kong geen voetballers rondlopen, er staat zelfs in het bericht dat Nicky Butt er ook voetbalt.
Ik pak je alleen op je zeer zwakke argument dat hij nu in Hong kong voetbalt zonder ook maar even te onderbouwen en dus een zinloze uitspraak.
De posts van jouw vallen mij namelijk altijd op en ze ze kunnen allemaal als losse flodders betiteld worden want je roept altijd alleen maar dingen ipv te onderbouwen, ook nooit neutraal reageren nee, altijd negatief over Twente en PSV en positief over Ajax.

30 mei 2011 om 18:57

Die onderbouwing zet ik er niet bij omdat 99% van deze site slim genoeg is om meteen te weten wat ik daarmee bedoel. Iedereen kent de recente prestaties van Kezman in Europa, dat was niks, hij gaat om jonge leeftijd naar HK, en dat is niet omdat hij zo goed is. Iedereen weet dat, zo'n onderbouwing mag ik dan wel overslaan toch? Voegt weinig toe, zijn open deuren als ik dat er nog bij moet zetten. De mensen hier hebben voetbalkennis en niveau, die hoef ik het niet uit te gaan leggen alsof ze 12 jaar zijn.

En om over Nicky Butt te beginnen, nee dat is een held wil je zeggen? Dat zegt toch juist genoeg dat zijn ploegenoot Nicky Butt is! Heb je hem zien spelen bij Newcastle op het laatst? Het was over met Butt, en hij gaat dan ook op zijn 35e afbouwen daar. Dat is heel wat anders dan de situatie Kezman die net 31 is. Nogmaals, ik wil het allemaal best uitleggen maar iedereen kent deze feiten, daarom zet ik het er meestal niet bij.

30 mei 2011 om 21:11

@bearsc, Nicky Butt geen held? Vraag het een Mancunian die kunnen je wel eventjes dingen uitleggen.
Dat Kezman wel bij clubs als Partizan Belgrado, Psv, Chelsea, Atletico Madrid, Fenerbahce en Paris Saint Germain heeft gespeeld zegt net zoveel als jij zegt dat hij op dit moment in Hong Kong vier maandjes heeft gespeeld. Daarnaast zijn de competities waar die na de eredivisie is gekomen van een stuk hoger niveau, en zelfs het PSV van toen was van een veel hoger niveau dan nu dus hoezo zou die niks kunnen toevoegen? Jij bent gewoon goed om spelers te bevooroordelen zonder dat je ze de afgelopen 7 jaar hebt zien voetballen, helemaal als ze niks met ajax hebt te maken.

@huissman, wannabe van Hanegem? Ik weet niet hoor maar ik zie hier juist positieve dingen in, bearsc en van Hanegem zien overal het negatieve van in dus ik weet niet hoe jij redeneert? Nja ik denk helemaal niet want je post normaal gesproken nooit wat en jullie geven allebei jezelf duimpjes omhog omdat niemand anders het doet. Chapeau trouwens ook voor je onderbouwing bij je reacties, echt van een hoog niveau en voetbalzone waardig.

30 mei 2011 om 22:37

Kezman heeft maar weinig laten zien hoor, bij Atletico, Chelsea en Psg. Dat is nu juist mijn hele punt. Hij is richting HK vertrokken op relatief jonge leeftijd omdat hij hier niet goed presteerde al jaren. Kans dat hij nog wat gaat presteren is nihil, daar heb je geen glazen bol voor nodig, vraag wat dvd's op van zijn prestaties bij Atletico, PSG en Chelsea. Sinds zijn vertrek bij PSV heeft hij nergens gepresteerd, hooguit bij Fener nog even. Prima dat je optimistisch bent, maar als je Kezman niet kunt bekritiseren dan leef je wel echt in een wonderwereld hoor.

Butt was een held bij Man utd ja, maar daarna speelde hij nog 4 jaar voor Newcastle en tussendoor een jaartje bij Birmingham. Ik heb het niet over zijn Man u periode, ik heb het over nu. Zijn heldenstatus is al van járen terug, na jaren Newcastle gaat hij op zijn 35e afbouwen, dat is gebruikelijk.

IS hij welkom bij psv?:x

Als er iemand een leuk CV heeft dan is het Kezman wel!
Maar of zijn referenties lovende woorden kunnen geven?
Ik denk alleen psv!

Iets voor Wisla Krakow? Serieus, die willen RvN of Santa Cruz, dit lijkt mij een stuk realistischer.

30 mei 2011 om 15:07

Wisla Krakow heeft anders geld genoeg. Hoort denk ik thuis in rijtje Vitesse, chelsea, wisla.... Abramovitch dus.

on. Kezman gewoon een weekje op proef en je weet wat hij nog kan.

30 mei 2011 om 17:11

Het gaat niet alleen om geld. Ik denk dat RvN en zeker Santa Cruz voor geen goud in Polen spelen. RvN wil denk ik een afsluiting die iets waardiger is (aka een grotere competitie) en Santa Cruz lijkt me te jong om nu in Polen te gaan spelen. Als Santa Cruz voor het geld gaat, kan hij vast ook wel naar een Russische club.

Kezman heeft onderhand wel bewezen voor elke competitie in te zijn, zolang er maar geld op tafel komt. Hong Kong, Quatar, van hem zou de keuze voor polen mij niks verbazen.

Zou hem graag weer in de Eredivsie zien. Hij mag dan wat ouder zijn, dat neusje voor de goal verdwijnt niet en zal hij altijd hebben. In z'n Psv-tijd maakte hij ook heel veel goals zonder een loopactie omdat hij goed positie koos dus z'n conditie hoeft niet per se afbreuk te doen aan de kwaliteit van zijn spel.

Mn grote held!!! Kom maar gewoon terug. Pinchhitter en kan de jeugd nog wel iets bij brengen, zoals: neem nooit te snel een te grote stap.
Bij Chelsea helaas niet goed genoeg en die blessure werkte ook niet mee. Daarna nooit meer op niveau gekomen en miste bij vele trainers ook het vertrouwen!

Miss ook leuk voor Vitesse oid. Geld zat voor Serviers daar!

Eerste wat me bij de naam Kezman te binnen schiet is die geweldige goal die hij maakte tegen Utd in Eindhoven, potverdikkie zeg. Na zijn vertrek uit Nederland weinig klaar gemaakt qua sportieve prestaties maar heeft zijn centjes wel verdiend natuurlijk.

Tja veel zeggen natuurlijk, maar ie maakt hem toch weer in de verlenging ginds in Hong kong...

Bij feyenoord kan hij ook een goede toevoeging zijn. Ze missen een spits. De laatste tijd niet veel van hem vernomen. Het is een man met ervaring die genoeg zou kunnen toevoegen in de selectie van feyenoord.

Wel, RvN en vbommel willen niet, dan Kezman maar ipv Reis totdat ie hersteld is?

Ik weet niet wat zijn niveau nu is, maar als dat nog een beetje lijkt op z´n PSV tijd. Dan mag die van mij naar Feyenoord komen..

30 mei 2011 om 15:58

hij is niet meer de spits die hij vroeger was anders zou hij nu niet in Hongkong zitten.
Desondanks zou ik hem er ook graag bij willen hebben bij Feyenoord.
Zijn salariseisen zullen niet al te hoog zijn begrijp ik van gozert R 30 mei 2011 om 13:31 #15.

Da's toch knap, hoor, winnen van Wo Foo Tai Po. Verbaast mij niks dat er een verlenging voor nodig was!

vraagje: is Kezman nog goed genoeg voor de eredivisie???
Misschien wat voor vitesse

Het zou mooi zijn als ie nog een seizoen bij PSV komt voetbalen, want die berg liet niets zien afgelopen seizoen en ik denk zelf dat kezman een maatje beter is en heeft nog veel ervaring ook .

Misschien moet Kezman weer terug komen naar Psv. Daar was hij toch op zijn best en PSV heeft ook nog een spits nodig volgend seizoen.

Was destijds een geweldige spits bij Psv. Leuk dat hij nu naar de andere clubs in de wereld gaat. Het is voor hem waarschijnlijk een sportieve uitdaging, om in andere wereldsteden te voetballen

Echt jammer hij is heel erg verminderd bij zijn tijd bij PSV vond ik hem wel goed voor een topclub.

Jongens jongens jongens toch... Waarom wil iedereen nou zo graag Kezman weer terug in de Eredivisie zien? Geloof mij, deze man is niet goed genoeg. Zijn laatste grote club was Paris en daar heeft hij niets maar dan ook niets klaargespeeld. Daarbij zit het mentaal ook niet helemaal goed bij deze man. Het is een Servisch gifkikkertje die niet op de bank wil zitten, dus als pinchhitter valt hij sowieso al af.

Ik zou Kezman wel willen zien bij Psv,feyenoord,az,vitesse maar dan wel met afspraken voor een redelijke salaris eisen laat hem maar eerst bewijzen of die nog Eredivisie waardig is en dan de salaris uit reiken ik zou het niet erg vinden om hem terug te zien in de Eredivisie ik zeg eerlijk met zijn mentaliteit zie ik hem eerder voor ADO DEN Haag spelen dan denken de mensen nu jij bent gek maar geloof me de Club past bij zijn mentaliteit en pittigheid op de veld en de Fans zouden van hem houden als die er weer 25 in schiet dus ik zou zeggen kom maar op met die Kezman in de Eredivisie! maar ik zie het niet gebeuren denk ik laten we afwachten hij is transfer vrij dus afspraken maken kan altijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren