Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV bereikt akkoord met Brighton van zestien miljoen euro’

Laatste update:

PSV en Brighton & Hove Albion hebben een akkoord bereikt over de transfer van Jürgen Locadia naar Engeland. Dat meldt Voetbal International donderdagavond. De aanvaller zou na Davy Pröpper de tweede PSV'er worden in een halfjaar die verkast naar de Premier League-club. Naar verluidt is met de transfer van Locadia een bedrag van circa zestien miljoen euro gemoeid. Volgens De Telegraaf kan hij tekenen tot medio 2022 of 2023.

Locadia, momenteel herstellende van een bovenbeenblessure die hem nog enkele weken aan de kant zal houden, zou vrijdag al worden verwacht voor de medische keuring. PSV versterkte zich eerder deze maand al met Maximiliano Romero en lijkt het vertrek van Locadia dus te kunnen opvangen met de huidige selectie. Locadia was afgelopen zomer al dicht bij een transfer naar Engeland, maar PSV wierp zich op het laatste moment voor zijn overstap naar Wolverhampton Wanderers.

Volgens Voetbal International komt de transfer van de 24-jarige spits nu wel op een goed moment voor PSV. De huidige koploper van de Eredivisie plaatste zich niet voor de Europa League en had daarom een gat van vijf miljoen euro te dichten. Dat is met de miljoenendeal van Locadia ruimschoots gelukt. De club houdt in een halfjaar bijna dertig miljoen euro over aan deals met Brighton: Pröpper kostte zo'n dertien miljoen euro.

Locadia debuteerde in september 2011 in de hoofdmacht van PSV, nadat hij doorstroomde uit de jeugdopleiding. De geboren Emmenaar heeft in totaal 127 wedstrijden voor de Eindhovenaren gespeeld. Daarin kwam hij tot 45 treffers. Dit seizoen was hij goed voor 9 doelpunten in 15 wedstrijden; voordat hij geblesseerd uitviel in de topper tegen Ajax van 10 december, had hij in elke wedstrijd een basisplaats.

Zie je Jürgen Locadia slagen in de Premier League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verassend om een gebleesseerde speler vast te leggen.....

18 januari 2018 om 21:09

Hij ligt er echt geen maanden uit, daarnaast was hij gewoon basisspeler tot voor zijn blessure. Als hij in de tussenperiode nog meer gescoord had dan loopt zijn marktwaarde op.

Hou Locadia nog even dit seizoen.. doet het eindelijk geweldig en dan verkoop je hem, oliedom!

18 januari 2018 om 20:50

Was bezig aan een goed seizoen inderdaad. Met bergwijn of luuk ipv locaida heb je toch een stuk minder doelpunten op die positie.

18 januari 2018 om 22:14

Hij scoort juist vanuit de linksvoor of in een 2 spitsen systeem en veel minder als centrum spits.

18 januari 2018 om 23:30

Oliedom? Dit bedrag is een geschenk

18 januari 2018 om 20:51

Juist het moment om te verkopen! Daarnaast heb je Remero gekocht en heb je nog lammers die hem ook zeker wat minuten mag gaan maken.
De Jong blijft nu ook en ze vangen 16 miljoen.

18 januari 2018 om 21:01

Hij scoorde gewoon 9 goals en was gewoon een optie op de vleugel. Nu heb je alleen lozano als goeie winger

18 januari 2018 om 21:11

Ja en het grappige is dat hij van nature geen vleugelspeler Is, dus dat probleem was al aanwezig.

18 januari 2018 om 21:18

Hij had zich neergelegd bij de positie linksvoor. Een paar jaar geleden deed hij daar wel moeilijk over.

18 januari 2018 om 22:55

Ik weet zeker dat als ze Berwijn of Pereiro op de vleugel ze gaat het ook prima! Daarnaast valt het wel mee wat voor een verlies het is.
Niet te noemen dat hij ook geblesseerd is.

18 januari 2018 om 22:55

En wat nou als Romero er niets van kan en je daarom plaatsing voor de kampioenspoule van de CL mist? Het is geen directe plaatsing (meer), maar je speelt als geplaatste club tegen de kampioenen van macedonie, kazachstan, israel etc. Dat is echt te doen en plaatsing levert meer dan 16 miljoen op. Clubs als Celtic, echt niet beter dan de Nederlandse kampioen, plaatsen zich jaarlijks.

Ik ben niet overtuigd van Romero die als teenager 10 kilo te zwaar is. Hij is een soort Genaro Zeefuik wat ik van hem gezien heb.

Overigens heeft Locadia zich slechts een wedstrijd echt laten zien, maar PSV heeft niets beters, want de Jong blijft haperen.

En Bergwijn is sowieso niets, dat is middenmoot Eredivisie niveau. Pereiro is iets beter maar die heeft aangetoond niet constant te zijn. Ik zie die naar een laag geclasseerde club in Spanje vertrekken.

Maar hoewel ik het een slechte deal vind omdat PSV juist voorin tekort komt, snap ik deze deal wel op financieel niveau, PSV heeft een begrotingstekort,dus het moet verkopen. Ik snap alleen het inruilen van Locadia voor Romero niet, want volgens mij is Locadia letterlijk twee klassen beter dan Romero.

18 januari 2018 om 23:05

Ik ben het niet met je eens!
Je weet ten eerste niet hoe Locadia terug komt van zijn blessure, en daarnaast kan Romero het denk ik juist heel goed vaan doen en gaat de Jong oom weer flink wat doelpunten maken.

Zowel Bergwijn als Pereiro gaan zichzelf nog wel herpakken.

Daarnaast benoem je Lammers niet en dat vind ik wel bijzonder.
Die jongen laat al 2 seizoenen op rij zien de betere speler bij Jong PSV te zijn en speelt een geweldige voorbereiding.

Ik ben er van overtuigd dat dit juist een heel positief effect gaat hebben op PSV.

19 januari 2018 om 01:07

Steeph, supporterspraat, oftwel wishful thinking.

19 januari 2018 om 01:15

DonCoXxX, Romero 10 kilo te zwaar ? Die jongen is net 19 geworden en is een beer van een vent.

19 januari 2018 om 01:42

10kg is waarschijnlijk nog aan de krappe kant. Sowieso moet je even teruggaan toen jij 18 was en hoe 18 jarigen eruit zien. Ik zie bij de beelden van Romero een dik propje met een enorme onderkin. Een soort Maradonna in zijn nadagen en dat past niet bij een tiener. Een 18 jarige topsporter zit nog middenin de lichamelijke groei en kan bij een beetje beweging en fatsoenlijke voedselinname nooit te dik zijn.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem maanden geleden direct bekeken heb op youtube en dat ik niet onder de indruk was. Ik vond Romero heel erg matig, veel minder dan Locadia, Luuk de Jong, maar ook minder dan zelfs Sam Hendriks.

19 januari 2018 om 04:51

Niet vergeten dat de aanval van PSV zo dodelijk was met Lozano, Loca, Bergwijn en Pereiro, omdat die jongens allemaal konden rouleren. Dan stond de een spits, dan de ander en was de spits weer naar de vleugels of "10" afgezakt. Dat rouleren valt met Lammers en de Jong gewoon weg (Romero ken ik niet voldoende) als individu had ik meer verwacht dan van Loca, maar in de eerder beschreven aanval past hij perfect en, zo bleek later toen de Jong weer wat speeltijd kreeg, misschien wel de belangrijkste schakel van die 4-mans aanval

19 januari 2018 om 07:22

Niet met je eens. Lammers heeft misschien de uitstraling van een Luuk de Jong 2.0, maar is zeker sneller en balvaardiger. Die kan prima meespelen met dat 'roulatie systeem'.

19 januari 2018 om 10:10

Hahaha absoluut niet! Ik ben gewoon een voetbal liefhebber.
Mijn club is in Nederland toch echt Heracles.
Ik hoop dan ook dat we dit weekend PSV wat punten kunnen afsnoepen

18 januari 2018 om 20:52

Eens. Maar voor dat geld zou ik hem als PSV wel verkopen.

18 januari 2018 om 21:09

Locadia draait een goed seizoen. Gezien de mate van zijn pure talent lijkt me dat een uitzondering. Niet onwaarschijnlijk dat hij komende seizoenshelft wat minder draait. Dat is pas een risico, dit is juist het moment om zeker 16 miljoen (!) te accepteren.

Met Romero heeft PSV in de luwte van Luuk de Jong een veel groter talent in huis. Hij kan rustig wennen in Eindhoven, terwijl Sam Lammers op stoom is om wel direct de concurrentie aan te gaan. Die heeft in Orlando wel bewezen dat hij klaar is om zijn toekomst bij PSV te grijpen. Lammers is doelgericht, tweebenig en vergeleken met De Jong balvaardige en sneller. Eigen jeugd van PSV is vaak omringt met scepsis, maar ik denk dat Lammers menigeen zal verrassen.

18 januari 2018 om 21:17

Verwacht dat Luuk hem gaat vervangen, maar met Lammers en Romero heb je jonge alternatieven achter de hand die ook gewoon regelmatig minuten moeten maken.

18 januari 2018 om 21:25

Laten we stoppen met Luuk de Jong. Hij blijft gewoon niet scoren. Had veel liever gezien dat hij weg was gegaan. Luuk de Jong is gewoon over en uit. Een vormdip duurt geen anderhalf seizoen. Hij is een tijdje nuttig geweest maar sinds de wedstrijd tegen Ajax is het weer de Luuk de Jong van vorig seizoen.

18 januari 2018 om 21:32

Volgens mij heeft Luuk de Jong zijn laatste 3 duels gewoon 3x gescoord. Is toch een prima moyenne.

18 januari 2018 om 22:15

Een seizoen duurt tegenwoordig 34 wedstrijden. Bas Dost scoorde de laatste 3 wedstrijden 7x, maar is niet 's werelds beste spits. De uitspraak dat hij een tijdje nuttig was is dus een correcte in mijn mening.

18 januari 2018 om 22:33

Nu kunnen ze Jahanbaks als vervanger halen en misschien ook Sol. Dan worden ze gewoon met 2 vingers in de neus kampioen.

18 januari 2018 om 22:45

Hoezo, we hebben net Romero vastgelegd. Alle respect voor de door jou genoemde spelers, maar die maken PSV niet sterker.

18 januari 2018 om 22:46

Een spits is echt wat PSV nog mist met de Jong, Lammers, Romero en Malen in de gelederen.

18 januari 2018 om 23:10

Ik weet natuurlijk niet wat Romero zal doen maar Sol is echt wel beter dan de Jong, Lammers en Malen momenteel.
En Jahanbaks als rechtsbuiten Is beter dan iedere andere rechtsbuiten van PSV ervan uitgaande dat Chuckie linksbuiten speelt.
Lammers kan volgend jaar de concurrentie aangaan met Sol en Romero. De jong gaat in de zomer weg.

19 januari 2018 om 01:19

Sranang, Sol beter dan Luuk de Jong? Op basis van wat, Psv moet de jong een contract voor het leven geven. Wat is dat een geweldige prof zeurt nooit staat altijd klaar om in te vallen en als hij eenmaal begint meet scoren is hij niet meer te stoppen (eerste 2 jaar bij psv) liever Locadia weg dan de jong.

19 januari 2018 om 22:54

Jahanbaks is denk ik veel te duur voor Psv. Die gaat waarschijnlijk het WK voetballen waarna AZ hem voor minimaal 12 miljoen aan een buitenlandse club gaat verkopen.

19 januari 2018 om 09:01

Geweldig? Locadia is een speler die eindelijk eens een acceptabel niveau haalt na jarenlang aanklooien. 16mln is echt een belachelijk belachelijk bedrag voor hem. Heeft hij ooit 3-4 wedstrijden achter elkaar een goed niveau bereikt?

Vrij onverwacht of zijn er PSV’ers die dit al wisten? Betekend wel dat De Jong deze winterstop blijft.

18 januari 2018 om 21:09

Denk dat geen enkele PSVers dit zag aankomen. Best gek, je verkoopt Locadia voor 16 miljoen, maar paar dagen terug roep je dat je De Jong niet kwijt wilt om vol voor de titel te gaan. Denk dat men geen nee konden zeggen tegen een bod van 16 miljoen. Locadia zit ook erg lang bij PSV en vergeet niet dat die afgelopen zomer ook naar Wolverhampton Wanderes kon gaan voor 10 miljoen, bod was geaccepteerd en Locadia zou bijna de medische keuring ondergaan, maar het was Cocu die er verzorgde dat de deal uiteindelijk niet door is gegaan. Mocht Locadia vertekken voor 16 miljoen, dan wens ik hem veel succes daar.

18 januari 2018 om 21:22

Welkom in de voetbalwereld. Opportunisme ten top. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen, iedereen is te koop.

18 januari 2018 om 21:37

Dan had ik als PSV eerder De Jong laten gaan...ik denk dat Locadia meer bracht dan De Jong dit seizoen...

18 januari 2018 om 22:17

Maar locadia speelde niet goed als centrum spits. Hij is vooral gevaarlijk vanaf de vleugel.

18 januari 2018 om 22:35

Nee, deze zag ik (op dit moment tenminste) niet aankomen. Voor dit bedrag is het prima dat hij gaat. Met Lammers, de Jong en natuurlijk Romero achter de hand werd het te veel dringen voorin. Logisch dat er dan iemand vertrekt. Nu maar hopen dat dit geld wordt geinvesteerd in een linksback. Van mij mag Romero nu de kans krijgen. Wat goed is komt snel en Cocu was nogal lyrisch over zijn afwerkcapaciteiten.

Over het algemeen niet het beste moment om spelers in de winter te verkopen, maar in dit geval kan ik er wel mee leven. Al was het meest ideale een vertrek van de Jong geweest.

Wow!! die was onverwachts! Veel succes Locadia <3 15 Miljoen is niet niks..

18 januari 2018 om 22:15

Inderdaad, dat is per ongeluk de komma verkeerd gezet door Brighton. Wat een enorm goede deal van PSV, kunnen ze mooi de achterhoede versterken en de titel zo binnen slepen.

Hallelujah, die hebben geld over. Wat een heerlijke deal voor PSV, voor zo'n beperkte speler. Geen gemis voor de Eredivisie vind ik persoonlijk.

18 januari 2018 om 20:51

Wat? Hij speelde een geweldig seizoen. Oprecht een van de gevaarlijkste linksbuiten in de eredivisie

18 januari 2018 om 21:34

Hmm, hij was inderdaad tot nu toe wel erg effectief. Misschien geef ik hem ook wel iets te weinig krediet, maar voor 16 miljoen lijkt het mij een meer dan goede deal (voor PSV). Ben nooit een enorme fan geweest, zowel op voetballend gebied als wel zijn houding op het veld.

18 januari 2018 om 20:53

Onderschat. Locadia is al seizoenen lang belangrijk op het moment dat hij speelt. Alleen ook vrij vaak geblesseerd.

18 januari 2018 om 20:55

Het ziet er misschien niet gepolijst uit, maar over effectiviteit valt er weinig te klagen over Locadia. Vind dat Psv een zelfde risico neemt als met Afellay en Lazovic destijds.

18 januari 2018 om 22:21

Helemaal mee eens. Deed het dit seizoen aardig maar past eigenlijk niet echt in het systeem. Daarnaast natuurlijk een flapdrol eersteklas en je hebt Romero gekocht, 1+1=2

18 januari 2018 om 22:38

Hahaha, zegt degene die zichzelf TimMatavz noemt natuutlijk een van de beste spitsen van de eredivisie.

19 januari 2018 om 00:24

Dit account dateert nog van de tijd dat Matavz nog bij mijn cluppie speelde, vandaar ook de oude foto. Toen was hij zeker een van de beste spitsen in de Eredivisie. Maar goed, ik mag blijkbaar geen kritiek hebben op spelers die beter zijn dan Matavz vanwege mijn accountnaam. Weet ik dat ook weer

Dus daarom moest die Argentijn eerder komen. Mooie transfer voor Locadia en een mooi bedrag voor PSV

18 januari 2018 om 21:40

Absurd mooi bedrag voor een speler met de motoriek van een darter, strik erom en weg. Romero kan nooit minder zijn dan hem.

18 januari 2018 om 22:20

Zijn motoriek is niet goed, maar hij scoorde behoorlijk vaak. Als je dan ziet dat er 10 miljoen voor younes geboden zou zijn dan valt 16 miljoen reuze mee. Zeker als je het omrekent naar doelpunt of assist (en dat draait het bij voetbal om)

18 januari 2018 om 22:27

10miljoen voor Younes is uiteraard ook van de zotte. Maar het rendement van locadia is zeker prima, echter is het niveau in de premier League wel wat anders. Vooral bij een team dat niet vaak bij het doel van de tegenstander komt en waar de verdedigers fysiek even sterk, of zelfs sterker, zijn.

Kan nooit natuurlijk. PSV wil en moet kampioen worden. Dan verkoop je hem niet, ook niet voor 16 miljoen...

18 januari 2018 om 20:55

Weet ik niet hoor. Er zijn ook genoeg berichten dat psv wel de nodige miljoenen kan gebruiken.
Ben benieuwd.

18 januari 2018 om 21:21

Maar als hij blijft en weer gaat scoren dan verkoop je hem voor nog een hoger bedrag en de kans dat je kampioen wordt met hem is natuurlijk ook groter.

18 januari 2018 om 21:54

Voor de absolute jackpot als 16 miljoen heb je weinig keus lijkt mij

18 januari 2018 om 22:41

Welke berichten dan MMarkez? Net 10,5 miljoen uitgegeven. Dat doe je niet als je in financiële problemen zit.

18 januari 2018 om 22:48

De berichten die je gedurende het seizoen geregeld hebt kunnen horen en lezen: "moeizame" constructie om Lozano te halen. Tekort op de begroting.
Ik zeg overigens niet dat ze in de financiã«le problemen zitten. Maar wel dat ze schijnbaar de nodige miljoenen kunnen gebruiken.

18 januari 2018 om 22:54

Sneek wij als PSV supporters kunnen niet ontkennen dat deze berichten er zijn. Ergens zal er een kern van waarheid in zitten, zie verkoop Propper.

18 januari 2018 om 23:40

Dat PSV geen vrij te besteden budget van 100 miljoen heeft begrijp ik ook. De aankoop van Lozano was inderdaad lastig, juist omdat PSV binnen de begroting wil blijven. Maar dan heb je ook wat. De aankoop van Romero valt in het huidige boekjaar. Nu heb je met Locadia al meer verdiend dan met de aankoop Romero. PSV doet gewoon uitstekende zaken.

18 januari 2018 om 23:58

Klopt wat je zegt hoor, maar ik denk dat ajax de komemde jaren de lijst zal aanvoeren. Deels omdat ajax de naam heeft en deels omdat ajax net een paar jaar eerder de juiste weg heeft ingeslagen.

19 januari 2018 om 05:59

Dat dacht ik voorafgaan aan deze competitie ook 🤔

18 januari 2018 om 20:56

Ik denk dat PSV dit wel kan opvangen met onder meer de nieuwe spits uit Argentinië en Lammers/malen/gudmondson uit jong PSV. Bovendien is locadia nog enkele weken geblesseerd waardoor die toch ongeveer 30 á 40 % van de nog te spelen wedstrijden zou missen. Topdeal voor PSV denk ik zo

18 januari 2018 om 21:25

Je doet er wel heel licht over. Je praat hier wel over het kampioenschap he. Zomaar een van je beste aanvallers verkopen midden in het seizoen terwijl je verdediging ook te wensen over last. Ik weet het niet hoor...

18 januari 2018 om 20:56

Springers.... met Luuk, lammers, romero, Pereiro l, Bergwijn en die Zweed heb je genoeg aanvallers

18 januari 2018 om 21:10

Die Zweed is een Ijslander (Gudmonson)

18 januari 2018 om 21:36

Ook nog Mauro Junior niet te vergeten

Zo die zag ik niet aankomen zeg, wellicht wordt er dan nog een andere spits gehaald??

18 januari 2018 om 22:53

Spitsen genoeg. Ik zou dan naar de verdediging kijken. Daar ligt nog steeds de zwakte.....

Mooie stap voor hem!

dan is er ook weer geld voor een LB!

Goeie club voor Locadia en goeie prijs voor PSV.

Zou misschien nog wel passen bij Brighton. Een elftal dat altijd strijdt en fysiek is Locadia prima met een goeie sprint in de benen.

Die zag ik niet aankomen. Nu blijft Luuk en ook Lammers zeker binnenboord als dit daadwerkelijk plaats gaat vinden. Tot welk jaar had hij nog een contract? 16 miljoen is best een goed bedrag voor Locadia alleen niet de absolute hoofdprijs natuurlijk. Vraag me af of ze nog een nieuwe spits willen halen of het nu met Luuk, Sam en die Romero aandurven.

18 januari 2018 om 20:52

Dit is zeker wel de hoofdprijs, geen ene club zou meer dan 10 mil betalen.

18 januari 2018 om 21:12

1) aanvallende spelers leveren vaak meer op 2) scoort vrij makkelijk 3)Engelse clubs betalen al gauw 'teveel' 4) sterke counterspits die heeft bewezen effectief met zijn kansen om kan gaan.

Bovendien heeft hij nog een contract wat 2.5 jaar doorloopt dus dan vind ik 16 miljoen geen absolute hoofdprijs. Het is wel een een marktconform bod maar voor een Karsdorp of Kongolo werden vergelijkbare prijzen betaald en dit waren beide verdedigers.

18 januari 2018 om 21:21

Karsdorp en Kongolo zijn dan ook backs. Goede backs zijn schaars en leveren tegenwoordig ook veel geld op. Zeker Karsdorp heeft ook wel een grotere naam dan Locadia en werd nog afgelopen seizoen kampioen met Feyenoord. 16 miljoen lijkt me een mooie prijs voor een technisch beperkte speler.

18 januari 2018 om 21:24

Locadia werd met psv ook kampioen? Heeft daarbij meer wedstrijden op niveau gespeeld? Daarnaast vind ik technisch beperkt ook wel meevallen.

18 januari 2018 om 21:30

Er is afgezien van de positie een groot verschil tussen Karsdorp/kongolo en Locadia. Dat is dat Kongolo en Karsdorp eigenlijk zekerheidjes leken voor een lange interlandcarriere bij Oranje. Kongolo was 1 van de grootste verdedigende talenten van Nederland en Karsdorp had alle eigenschappen voor een uitstekende rechtsback. Locadia is nooit een talent geweest met een ellenlange interland toekomst. Ze gingen ook niet voor niks naar topclubs in diverse competities toe. Locadia gaat naar een degradatiekandidaat (die een uitstekend jaar hebben) uit de premier league. Het prijsverschil tussen de eerder genoemde namen en Locadia kan ik daarom ook wel goed beargumenteren.

Ik vind 16 miljoen een uitstekend bedrag voor Locadia. Je hebt het over een speler met een lange blessurehistorie (zeker gezien zijn leeftijd), die eigenlijk pas kort geleden is doorgebroken als basisspeler. Er is geen enkele garantie dat hij niet een tijdelijke opvlieging heeft. Dat hij voor PSV een belangrijke speler is zal de prijs ongetwijfeld hebben opgevoerd, maar ik denk zeker dat dit het maximaal haalbare is.

19 januari 2018 om 01:26

Remcob, topclubs in diverse competities? Ik vind Roma en Monaco nou niet echt topclubs in Italië en Frankrijk.

18 januari 2018 om 21:08

Deze kwam echt uit de lucht vallen inderdaad. Zijn contract loopt nog door tot medio 2020. Het komt niet vaak voor dat een club een geblesseerde speler vastlegt.

Oef, wel een mooie prijs maar toch wel een gok weer in de winterstop. Ik dacht dat Brands dat niet meer wilde? Moet weer aan de transfer van Lazovic denken..

18 januari 2018 om 22:55

Lazovic werd destijds niet vervangen. We hebben de vervanging voor Locadia net uit Argentinië laten komen.

18 januari 2018 om 23:15

Dat is waar, maar je moet nog maar zien hoe goed hij aardt in een nieuw team, middenin een seizoen.

Prima prijs voor hem. Prima club om je stabiel in te ontwikkelen. En daarbij nog met propper die hem nuchter kan houden.

16 miljoen best lekker voor een speler van zijn kaliber. Voor hem zelf natuurlijk geweldig om in zo.n competitie te acteren.

Eigen jeugd. 16 miljoen. Bwoah.. Prima vior iedereen behalve Brighton haha

18 januari 2018 om 21:24

Is gewoon de topscorer van de eredivisie terwijl hij lang niet alles gespeeld heeft. Prima aankoop van Brighton dus...

18 januari 2018 om 21:58

Locadia is niet de topscorer van de eredivisie. Er zijn 5 spelers met minimaal even veel doelpunten. Tot nu to maar 1 seizoen meer dan 10 goals gemaakt. Dit jaar ondanks 9 doelpunten heeft hij werkelijk in maar 5 wedstrijden gescoord (4 tegen Utrecht). Van zijn 9 goals zijn er 0 de ipeningstreffer voor psv geweest. Dus 16 miljoen is heel veel geld voor locadia, maar hopelijk doet hij het goed in England.

18 januari 2018 om 22:21

27 Augustus 2017 thuis tegen Roda maakte hij de openingstreffer, know your facts

19 januari 2018 om 00:34

En een 1-2 tegen utrecht of vitesse lijkt me ook niet onbelangrijk.

In tegenstelling tot vele anderen, ben ik altijd wel gecharmeerd geweest van Locadia en ik heb bij hem altijd het idee gehad, dat als hij echt gewoon het vertrouwen krijgt en als nummer 9 speelt, dat hij dan zeker veel goals zal maken en dit seizoen deed hij dat ook, maar ik moet wel zeggen: ondanks dat ik gecharmeerd van Locadia ben, verrast een bedrag van 16 miljoen mij wel een beetje voor Locadia, mocht dit waar zijn.

Ik had eerder een bedrag van tussen de 5 en de 10 miljoen voor hem verwacht.

18 januari 2018 om 20:55

Ik vond hem juist als buitenspeler altijd een stuk beter en een extra wapen voor Psv met zijn effectiviteit vanaf die positie

18 januari 2018 om 23:28

Persoonlijk denk ik dat hij zeer goed zou kunnen renderen in een twee spitsen systeem. Als buitenspeler heeft hij niet de explosiviteit en flair die gevraagd wordt en als nummer negen (centrale spits) vind ik hem tekort komen. Zowel als aanspeelpunt en als pure afmaker. Door zijn looplijnen en het positioneren voor het doel lijkt hij mij beter geschikt voorin samen met een andere spits. Ik volg Brighton niet echt op de voet, dus ik weet niet of ze met twee spitsen spelen. Mocht dit het geval zijn, dan sluit ik niet uit dat hij daar weleens zou kunnen verrassen.

16 miljoen voor zo een beperkte spits? Strik erom en weg ermee zou ik zeggen!

Zo, over goed onderhandelen gesproken. Dat is toch een heel mooi bedrag voor Locadia. Brands kan er dus ook wat van. Wel jammer dat het bij Locadia er nooit echt helemaal uit is gekomen. Hij had zo veel potentie in de jeugd. Maar misschien dat verandering van spijs doet eten. Ik wens hem in ieder geval het allerbeste.

Gelijk doen... inpakken, wegwezen en PSV voorstellen zelf de taxikosten en de ferry te betalen. Veel geld voor deze speler.

Mooi bedrag voor hem, vind het wel aan de hoge kant. moet je na gaan dat Brighton zelfs 16 miljoen kan uitgeven. Nederlandse clubs kunnen echt niet meer aanhaken.

18 januari 2018 om 21:05

Premier League is de meest bekeken compititie Brighton verdient miljoenen aan TV rechten.

Lijkt me een prima deal. 16 miljoen is echt heel veel voor Locadia . Dit is wwaarschijnlijk ook de reden dat Luuk niet werd verkocht. Maar het blijft een risico om je scorende spits midden in het seizoen te verkopen en daar heb ik nog trauma's van (Affelay en Lazovic). Maar ik denk dat dit een goede deal is hebben we meteen geld voor linksback.

Zo, lekker hoor. Vandaar dat Romero is aangetrokken denk ik. Locadia is een prima speler voor PSV, maar 16 miljoen is natuurlijk niet te weigeren.

18 januari 2018 om 21:23

Locadia was toch wel een veelzijdige speler. Romero is denk ik meer als vervanger van Luuk gehaald.

18 januari 2018 om 21:39

Dat is zeker waar. Kan zowat op alle posities voorin uit te voeten. In dat opzicht wel een gemis voor PSV. Al ben ik nooit 100% overtuigd geweest, mede door zijn wisselvalligheid.

Wow mooier kan niet. PSV loodst een slechte speler voor 16 miljoen euro ook nog, dan heb je met 10 miljoen voor romero een kooopje.

18 januari 2018 om 21:06

"Slechte speler" Locadia is tevens topscorer en heel belangerijk geweest, is snel, handig en sterk.

18 januari 2018 om 21:36

Ondanks hij rechts is heeft hij ook een prima schot in zijn linkerbeen.

18 januari 2018 om 22:14

misschien is slecht niet het juiste word, maar vind het een asociale moment voetballer.

19 januari 2018 om 06:04

Asociaal nog wel? En is niet iedere voetballer een momentenvoetballer? Of zijn er spelers die altijd 90 minuten goed en aanwezig zijn?

18 januari 2018 om 21:10

Hoezo een slechte speler? Je doet net of het een Kramer is met alle respect voor die jongen. Tot aan zijn blessure was Locadia een van de meest scorende aanvallers uit de Eredivisie. Ik vind dat veel mensen hem structureel onderschatten. Een van de meer complete aanvallers die ik ken. Hij is fysiek sterk, vrij explosief, hij heeft passeerbewegingen en hij kan goed afronden.

Locadia speelt al heel lang bij PSV. Denk dat ze handen mogen dichtknijpen met dit bedrag. Nu maar Lammers meer kansen geven in het eerste Cocu. De goal van hem tegen Fluminense is wel de hele wereld rondgegaan.

Zo, 16 miljoen is wel echt heel netjes. Vooral voor een eredivisie spits die weinig heeft laten zien en soms zelfs als buitenspeler werd gebruikt. Komt dit door de gekte van de markt of de kunsten van Brands? Denk het 1e, maar succes locadia

Echt? Direct accepteren. Mama mia, wat een bedrag. Heerlijke deal als het zover komt. Waarom niet? Met De Jong en Romero zit je prima.

18 januari 2018 om 21:25

Hoe weet jij dat Romero er direct zal staan? Daarnaast kan Locadia ook gewoon op de flank spelen. Denk dat hij wel een gemis word voor dit PSV.

18 januari 2018 om 21:38

Waarschijnlijk moet Romero eerst een half jaar bij jong psv spelen om aan het systeem te kunnen wennen. Dat Locadia gemist gaat worden zeker in de titelstrijd lijkt mij wel.

18 januari 2018 om 21:40

Hij zal er niet direct staan, zal moeten wennen aan alles en komt terug van een blessure. Wel een voordeel dat je hem halfjaar kan laten wennen. Ik vergeet natuurlijk Sam Lammers, die in Orlando liet zien wat die in zijn mars heeft met onder ander een wereldgoal tegen Fluminense. Locadia zal inderdaad wel gemist worden als die vertrekt. Maar zeg maar eens nee tegen 16 miljoen. Wat als die ernstig geblesseerd raakt in April? Bovendien heb je Malen, Gudmundsson als opties voor op de vleugels. Eigen jeugd wil men toch gebruiken? Al zijn de 2 genoemde geen jeugdspelers.

18 januari 2018 om 21:45

Maar wie zegt dat Psv met Malen en Gudmundsson weer een reeks kan neerzetten. De achterstand bedraagt 5 punten en Ajax lijkt momenteel sterker dan ooit. Met Locadia in je team heb je meer kracht, ervaring en opties voorin. Vind het overigens ook raar dat je ruim 10 miljoen betaalt voor een spits om hem een halfjaar te laten wennen. Voor dat bedrag verwacht ik dat hij er direct staat.

18 januari 2018 om 21:46

Nah denk het niet. Hij zal misschien hier en daar zijn wedstrijdjes spelen bij Jong om speelminuten te maken. Maar reken er maar op dat die veel gaat invallen bij het eerste. Althans, dat is mijn verwachting.

18 januari 2018 om 22:15

Malen en Gudmundsson zullen ook geen eerste keus zijn. Maar als Bergwijn een wedstrijdje niet kan spelen of slecht speelt, gooi een Gudmundsson of Malen erin, Mauro heb je ook nog. Genoeg aanvallende opties. En met Maxi Romero is het bonus dat die er nu al is want zijn contract gaat pas officieel in de zomer in. Dus het is een voordeel dat je hem alvast halfjaar kan wennen zodat die volgend seizoen kan vlammen. Natuurlijk hoop ik ook dat die er direct staat want ik verwacht veel van hem, helemaal als er 10 miljoen is betaald voor hem. Hij voelt zich wel denk ik meteen thuis want met Arias heeft die al een dikke maatje in huis.

19 januari 2018 om 01:33

Voetbalfreak, Psv is geen Ajax hé. Ik verwacht dat Romero binnen 3 a 4 wedstrijden in de basis staat.

19 januari 2018 om 06:07

Hoezo moet hij een half jaar in jong PSV om aan het systeem te wennen? Dat ze dat soort zaken bij Ajax doen betekent niet dat PSV dat soort waanzin ook maar direct moet overnemen toch?
En wat zegt dat Ajax nu sterker is dan ooit? Een paar weken geleden is de trainer ontslagen en dat hebben ze niet gedaan omdat ze sterker zijn dan ooit. Buiten een nieuwe trainer en een linksback is er volgens mij niet zoveel verandert de afgelopen weken, hoe kun je dan spreken van het sterkste Ajax ooit?

Wow dit nieuws. Locadia is een geweldige speler, ik ga hem missen. Al zeker omdat hij in een bloedvorm verkeerde voor zijn blessure. Erg jammer dit, maar op zich 16 miljoen... prima prijs voor hem denk ik

Dit is toch veel te veel geld. Hij is niet eens een van de betere van de eredivisie en is toch al 24 (?). Ik denk dan ook niet dat hij het gaat redden, maar ik laat me graag verrassen, want we kunnen wel een goede spits voor nl elftal gebruiken.

18 januari 2018 om 21:30

9 doelpunten en niet eens alles gespeeld en flankspeler. Veel meer betere flankspelers zijn er niet in de eredivisie.

18 januari 2018 om 21:42

9 doelpunten zegt ook niet alles. Locadia kan zo 6 wedstrijden droog staan en dan heb je niks aan hem als spits. Behalve zijn fysiek natuurlijk, die van grote waarde is.

18 januari 2018 om 21:48

Je hebt Neres bij Ajax, Lozano bij PSV en vergeet jahanbaksh ook niet van az. Dat is het zo'n beetje.

19 januari 2018 om 08:36

Hij wordt ook bijna nooit opgesteld in de spits. Hij speelt bijna al zijn wedstrijden vanaf de zijkant!

Mooi bedrag voor PSV. In dit geval is de aankoop van Romero verantwoord (vind ik). Nu nog de verdediging versterken zou ik zeggen.

Nee niet nu, hij is belangrijk als we kampioen willen worden. Tuurlijk hebben we Luuk maxi en Sam maar locadia werkte perfect met lozano en van ginkel. Zou dit erg jammer vinden ook al is 16 miljoen erg veel geld.

Mooi bedrag. Ik ben benieuwd naar Romero. Nu Sam behouden en ik zie PSV kampioen worden.

Nice!!!! Meer dan waar je op zou hopen! Locadia blijft toch een twijfelachtige spits, waarvan je denkt dat hij soms de dozen nog om zijn schoenen heeft. Ik vind het geen gemis en zestien miljoen Euro is een mooi bedrag waar je de verdediging flink mee kunt renoveren.

Hopelijk is dit het begin van verdere vernieuwing. Voor PSV en Arias hoop ik dat Juventus doorzet voor een zomerse transfer van de Colombiaan en ook Zoet zal de club wel voor een aanzienlijk bedrag verlaten, terwijl clubs ook Luuk de Jong interessant blijven vinden. Hopelijk verpatst PSV Bergwijn intussen ook voor de 10 miljoen die Torino al eens eerder bood. Voorin heeft PSV genoeg kwaliteit om de voorhoede van nu te overtreffen.

Verder is het te hopen dat van de mindere goden zoveel mogelijk jongens vertrekken. Brenet, Isimat en misschien ook Schwaab zijn niet de verdeigers die je als topclub met Europese ambities moet willen hebben, terwijl het genoeg zegt dat Luckassen van deze heren de concurrentiestrijd verliest. Bij elk acceptabel bod van de hand doen en gewoon eens kwaliteit in huis haalt. Geen grabbelbakkoopjes waar Brands voor de defensie vaak jammerlijk op jaagt, maar een slimme investering in bekende talenten zoals hij bij Romero heeft gedaan. Een speler als Brenet, die zich zelfs bij NAC of Roda niet zal onderscheiden moet je niet meer accepteren voor Psv. Zeker niet als enige linksback!

18 januari 2018 om 21:06

Toch een aardige leegloop dan. van ginkel, zoet, arias, de jong en locadia. Zeker als je willems, moreno, guardado en propper nog mee neemt. Dan is 1 jaar tijd de hele basis vertrokken die je naar CL overwintering hielp op bruma en narsingh na. Als al die transfers door gaan zul je lozano nog wel een jaartje kunnen behouden.

18 januari 2018 om 21:24

Het is niet anders. Er zitten een paar die ook te lang zitten bij PSV. Denk aan Arias en De Jong en Zoet natuurlijk, deze drie willen nu echt in een andere competitie spelen. Arias naar Juventus zou geweldig zijn en De Jong zal wel naar Mexico vertrekken en Zoet? Geen idee. Ook weet je niet wat er met Van Ginkel gaat gebeuren. Chelsea vraagt best veel voor die jongen en het is begrijpelijk dat Brands geen 10 miljoen of meer gaat neerleggen voor hem. Mochten we Van Ginkel rond de 6 miljoen kunnen kopen, dan moet je dat altijd doen. Zal wederom weer een drukke zomer worden voor Brands straks en ik hoop serieus dat die wat gaat doen aan de verdediging. Wat mij betreft vervangt die de hele verdediging want met Schwaab, Isimat en Brenet kan je echt niet in Europa in. Al zou ik Schwaab denk ik behouden voor zijn ervaring. Ik hoop wel dat Brands nu een linksback gaat halen deze maand. Brenet kan simpelweg niet en het is te gek voor woorden dat een club als PSV zonder linksback speelt. Ajax heeft zijn linksback al gehaald, waar blijft die van ons?

18 januari 2018 om 21:42

Persoonlijk zie ik van ginkel vertrekken. Die wordt nu al 3 jaar verhuurd aan de top van de Eredivisie (ongeveer de tijd die je als Ziyech/pereiro wil nemen voor een tussenstap naar een Europese topcompetitie denk ik) en hij verdiend een Chelsea salaris die psv niet kan ophoesten en Chelsea wil hem nu ook wel is verkopen denk ik en gezien zijn prestaties krijg je er wel 15 voor. Gaat dan heel lastig worden voor psv om een waardige verdediging aan te trekken mochten zoet en arias vertrekken (en van ginkel die dam voor €0,- een gat achter laat) en je wil schwaab, isimat en brenet weg hebben. Voor zoet en arias krijg je +- 20 miljoen samen (?) en die moet je dan herinvesteren in 5 posities. Dat is ongeveer 4 miljoen per positie en als luckassen al 6 was.... Of je moet nu een van osch en obispo voor de leeuwen gooien en accepteren dat ze fouten gaan maken die punten gaan kosten (zie De Ligt of de vrij in hun 1ste jaar). Zou wel mooi zijn als psv nu echt is obispo, rigo en rosario voor de leeuwen durft te gooien. Doen ze het goed dan ben je financieel ook gelijk voor zien. Gratis een goede opvolger die veel geld waard is zoals De Ligt en F. De Jong bijvoorbeeld.

Hij past denk ik wel in de Premier League. Hij is fysiek sterk en is ook nog is snel, daarnaast heeft hij gewoon een goed schot. Weliswaar geen doelpuntenmachine, maar denk dat hij bij Brighton wel meekan.

18 januari 2018 om 21:17

Ik ben het met je eens. Het verbaast me dat vrij veel mensen in de poll denken dat Locadia daar niet slaagt maar juist een speler met zijn kwaliteiten past goed in de fysiek sterke Premier League. Bij een laagvlieger als Brighton kan hij denk ik wel goed uit de verf komen.

Ik denk dat we Brighton wel vaker terug gaan zien in de toekomst. Propper doet het daar goed dus ze durven een poging te wagen om nog een Psv'er te halen.

Hier zou ik al Psv supporter niet blij van worden. Niet Locadia een top spits is maar toch zeker bruikbaar. Is PSV nu afhankelijk van de Jong en een jeugdige aankoop die waarschijnlijk nog een tijdje moet wennen? Tenzij er een vervanger komt vind ik het ondanks het bedrag een vreemde verkoop.

18 januari 2018 om 21:16

Precies dit dus. Iedereen schreeuwen dat het een fantastische deal is omdat hij zeer beperkt is maar hij is tenminste we iemand die een mannetje kan uitspelen en bovendien scoort. Natuurlik is het bedrag geen misselijke maar dit kan je zo het kampioenschap gaan kosten als bijv. een Lozana ook nog uitvalt oid.

18 januari 2018 om 22:14

Ik vind het prima. Aanvallende opties genoeg:

Lozano
De Jong
Bergwijn
Romero (als PSV 10,5 miljoen betaalt voor een 18-jarige dan zal hij vast wel wat kunnen)
Lammers (dit seizoen 7x gescoord in 9 JL-wedstrijden, tijdens trainingskamp gescoord tegen Corinthians en Fluminense)
Gudmundsson (vorige week 3x gescoord voor Ijsland)
Malen (JL speler van de maand)
Mauro Jr..

En dan hebben op het middenvelder Van Ginkel en Pereiro ook nog aardig wat scorende vermogen.

Begrijp niet dat er reacties zijn waaruit onbegrip spreekt. Als je 16 miljoen kunt krijgen voor een 24-jarige aanvaller die pas sinds afgelopen halfjaar eens een acceptabele reeks goals neerzet en intussen nog steeds geen international is. Dat lijken mij geen signalen om nog langer te twijfelen. PSV bulkt van de klasse voorin. Met een vertrek van De Jong komend zomer en hopelijk Bergwijn, wordt het smullen geblazen in Eindhoven. Twee prima spitsen in Romero en Lammers, terwijl Lozano, Mauro Junior, Malen en Gudmunsson de mannen op flanken zullen zijn! Prima vooruitzicht, niets meer aan doen. Tenzij Brands erin zou slagen om Robben tot een terugkeer te verleiden natuurlijk...

Zou iemand mij kunnen uitleggen dat het bekend is, dat een speler eruit ligt met een blessure maar toch een transfer kan maken? Daar is toch een medische keuring voor? Die zou toch negatief moeten zijn?

18 januari 2018 om 21:27

Blijkbaar is die fit genoeg voor de medische keuring. Zullen het zien.

18 januari 2018 om 21:37

Maar in die medische keuring zullen ze waarschijnlijk wel een goed beeld krijgen hoe lang de blessure nog ongeveer zal gaan duren. Als dat een acceptabel risico voor ze is, kunnen ze de transfer natuurlijk gewoon doorzetten.

19 januari 2018 om 12:14

@buitenkantvoet

Niet de medische keuring bepaalt de overgang, dat doen de directies van beide clubs samen, in onderling overleg. Dat Locadia nog geblesseerd is, dat weten ze in Brighton ook wel. En de medische keuring kan uitwijzen hoe lang het nog duurt voor hij weer fit is. Maar dat hoeft geen enkele sta-in-de-weg te zijn natuurlijk. Siem de Jong werd ook door PSV gehaald afgelopen zomer terwijl hij nog revalideerde van een blessure.

Prijs/kwaliteit verhouding niet echt in balans....
Wat een megabedrag voor zo'n middelmatige speler.
Maar wat wij een fors bedrag vinden vinden ze in Engeland dat het kwartjesgeld is.
Iedereen blij met deze deal!

Ik heb hst idee dat deze verkoop uit nood is geboren. Ze veel geïnvesteerd van de zomer en nu ook weer. Denk dat ze nog spijt krijgen van deze verkoop. Psv wordt hier zwakker van

19 januari 2018 om 06:11

Inderdaad veel geïnvesteerd voor Lozano en Romero maar er is alleen met de verkoop van Propper en Willems al meer geld binnengekomen. Dat uit nood geboren zal dus allemaal wel meevallen...

Als je weet dat transferprijzen in Engeland zelfs voor de koffiejuffrouw al niet meer onder de 10 miljoen liggen, dan vind ik 16 miljoen eigenlijk nog wat aan de lage kant voor deze veelscorende spits.

Grappig, ik zag de laatste tijd regelmatig mensen schrijven dat PSV op Lozano na geen enkele speler heeft die meer dan 10 miljoen op zou leveren?

Even serieus: ik vind dit goed nieuws. 16 Miljoen is natuurlijk een waanzinnig bedrag voor Locadia, van wie ik nooit echt een grote fan geweest ben. En PSV heeft nog meer dan genoeg aanvallende opties, met Lozano, De Jong, Bergwijn, Lammers, Romero, Mauro Jr., Malen (jupiler League speler van de maand) en Gudmundsson (vorige week 3x gescoord voor Ijsland).

Als dit waar is dan vind ik dat goed nieuws. Kan mij al jaren niet bekoren. Tevens heeft PSV al 3 andere spelers voor de spitspositie. Alleen een klein dingetje is dat Locadia vaak op links speelde en je dus op de toch al dun bezette flankposities nog minder keus hebt, dat zijn er namelijk nog maar 2. Maar misschien kunnen spelers uit het 2e elftal eindelijk de stap maken. En anders kan je nog gaan schuiven met Pereiro.

Mooi bedrag, voor dat geld laat je dit niet schieten, Bergwijn, Malen en Romero mogen gaan strijden..

Buiten die 16 miljoen ook wat bonussen en een doorverkooppercentage (aldus Rik Elfrink). Ben geen fan van transfers in de winterstop maar dit is toch wel een erg goede deal..

Niet om eigenwijs over te komen, maar zo verrassend is het natuurlijk niet .locadia's transfer naar Wolves werd op de allerlaatste nipper door Cocu een streep doorgezet. Ik vind dat Locadia dat goed heeft opgepakt, maar er zal hem vast gezegd zijn dat mocht er opnieuw belangstelling zijn, en een goed bod, dat men niet weer dwars zou liggen.

Dat men De Jong niet wil laten gaan is ook logisch: compleet andere speler. De Jong is ook belangrijk als hij niet scoort, als target man. Locadia is dat gewoon niet. Er vanuit gaande dat je Romero al in huis hebt, en er diverse talenten aan de deur kloppen, is een vertrek van Locadia veel beter op te vangen dan een vertrek van De Jong.

Ik gun het hem van harte btw. Vind dat hij karakter heeft getoond door niet te zeuren na het Wolves debacle (iets dat hij een jaar geleden zeer waarschijnlijk nog wel had gedaan).

Voor hem ok: kan hij tenminste altijd zijn gewilde handschoentjes dragen. In contract wordt zelfs opgenomen dat hij zijn pyama mag aandoen als het onder de 20C is. Wat een watje die man. Is alleen met zichzelf bezig. Goede actie van PSV om hem te verkopen. Ben Ajax fan dus niet teveel terug kopen aub. Luuk de Jong is uitstekend alternatief nl. Die scoort dit seizoen toch niet echt veel. Dus ok.

Nederlander uit buitenlander in, jammer hoor tis maar afwachten of dit een verbetering is voor psv. Had juist het idee dat voor zijn blessure goede progressie werd geboekt.

Mooi bedrag, en zeker het overwegen waard, al lijkt het me wel risicovol zo halverwege de competitie. Dit kan mits je geen vervanger haalt je het kampioenschap kosten.

Bravo, Brands!! Veel geld voor een speler die overduidelijk aan z'n top zit bij PSV.

Hij zegt van zichzelf : "ik ben best een eikel". Nou........ik denk dat hij dezelfde weg gaat bewandelen als die kastanje van Vitesse: Helemaal niets.
In de herfst valt alles van de boom en laat de boom de carierre zijn voor prof voetballers zijn. Ze beseffen niet dat ze in de lente zitten van hun leven maar gewoon willen leven als in de zomer. Ach, we zitten nu in de winter en de carierre van Locadia wordt vanaf nu bevroren. Let maar op.
En bij PSV breekt nu al de lente aan dat het gaat groeien met aankopen ( niet doen overigens en laat je jeugd nou eens doorbreken)

Eerlijk is eerlijk de coaches zien ook wel dat hij het aardig deed, maar geen extreem goede techniek heeft of kopsterk is.
Gewoon een degelijke spelers en 16 miljoen is een mooi bedrag. Strikje erom en weg ermee.
De Jong is een totaal andere speler.

Mooi bedrag voor Locadia. PSV verliest alleen wel een sterke speler. En dit gaan ze denk nog wel voelen in Eindhoven op sportief gebied. Maar heb ik persoonlijk geen problemen mee. Dan maakt de concurrent uit Amsterdam weer meer kans op de titel.

PSV heeft met Romero, Lammers, Malen, Gudmundsson, Mauro junior en ook wel Bergwijn veel aanvallend talent lopen. Kan me voorstellen dat ze nu willen cashen. In hoeverre dit een fout moment is i.v.m. het kampioenschap moet nog blijken.

16 miljoen ontvangen
Romero voor 10 miljoen
Tekort was 5 miljoen
= 1 miljoen extra
Goed gehandeld👌🏽

Zo, 16 miljoen, dat is wel veel geld voor Locadia zeg. Tegenwoordig betalen ze toch al erg hoge bedragen, dus goed gedaan zou ik zeggen.

Of het heel verstandig is om hem op dit ogenblik te laten gaan weet ik niet. Je zou eerder Luuk verkopen dan hem.

maar zo een bedrag kan je niet weigeren natuurlijk.

Dit beleid snap ik echt niet. Dan had je toch veel beter Luuk de Jong voor 10 miljoen kunnen verkopen aan die Mexicanen ? De Jong wordt niet beter en in locadia zie ik ondanks de zurige reacties hier veel potentie . Leek me volgend jaar een mooi duo met die Braziliaan . 16 miljoen is een mooi bedrag maar sportief leg je nu dit seizoen het landskampioenschap in handen van een oude roestige spits en volgend jaar van een 18 jarige Braziliaan ...gewaagd , en dat allemaal voor 6 miljoen extra...

19 januari 2018 om 07:39

Hoezo leggen ze dit volgend jaar in de hand van de 18 jarige argentijn ( geen braziliaan ), waar basseer je dit op ?

PSV heeft voldoende aanvallende kwaliteiten om dit op te vangen, je bent aan het speculeren op ??

19 januari 2018 om 12:18

@pieterprins773.

Leuk bedacht, maar helaas is er voor Luuk de Jong dus geen tien miljoen geboden. Lijkt me dat je redenering verder dus wel ophoudt dan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren