Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Manchester United favoriet voor komst uit selectie gelaten Sánchez’

Laatste update:

Arsenal neemt het zondagmiddag op tegen AFC Bournemouth, maar Alexis Sánchez zal in ieder geval niet van de partij zijn aan de Engelse zuidkust. De Chileen, die de afgelopen dagen steeds hardnekkiger in verband wordt gebracht met een transfer naar Manchester United, is door trainer Arsène Wenger buiten de selectie gelaten voor het duel met the Cherries.

Onder meer de Daily Mirror en The Guardian melden dat Sánchez zaterdag nog wel gewoon mee heeft getraind met de groep en dat zijn afwezigheid niet is te wijten aan blessureleed of andere lichamelijke ongemakken. Eenzelfde scenario speelde zich onlangs af rond Philippe Coutinho, die een aantal wedstrijden van Liverpool liet schieten en vervolgens naar Barcelona trok.

Manchester City leek lange tijd de nieuwe bestemming van de Chileen te gaan worden, maar Manchester United is nu volgens onder meer The Guardian de favoriet geworden voor de handtekening van de 29-jarige aanvaller. The Red Devils zouden bereid zijn om Sánchez een kleine vier ton per week te betalen, terwijl Arsenal voor het nog een halfjaar doorlopende contract een transfersom van 33,6 miljoen euro, al dan niet in de vorm van Henrikh Mkhitaryan, tegemoet kan zien.

The Gunners lijken zelf in de afgelopen dagen de jacht naar een vervanger ook te hebben opgevoerd. Malcom van Girondins Bordeaux vormt nu de belangrijkste kandidaat om de aanval van de Londenaren te versterken en Eurosport-journalist Romain Collet-Gaudin bericht zondag dat de Braziliaan een afspraak met zijn zaakwaarnemer heeft staan om de laatste details omtrent zijn transfer naar Arsenal glad te strijken. Malcom zou een bedrag van om en nabij de vijftig miljoen euro moeten kosten.

Denk jij dat Alexis Sánchez in januari nog gaat vertrekken bij Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop voor hem dat hij dit niet zal doen, en naar een City/Bayern zal gaan. Sanchez verdiend dit simpelweg gewoon niet en ManU is al jaren niet meer wat het was. Als geven ze een miljard uit lijkt het nog niet goed te komen met ze.

14 januari 2018 om 12:11

Daar geef ik je gelijk in. Wat mij vooral opvalt bij Man. United is dat er weinig visie achter de aankopen zit. Ook nu weer met Sanchez. Volgens mij hebben ze vorig week pas besloten dat ze echt vol voor hem gaan. En dit doen ze met name om het aftroeven van de grote stadsgenoot. Als het om aankopen gaat, dan mag United wel voorbeelden nemen aan City, PSG of Barca. Die leggen ook enorme bedragen neer voor aankopen, maar zij halen wel vaker spelers die renderen en goed passen bij de club!

14 januari 2018 om 12:13

Idd, denk dat daar ook het succes factor ligt, aankopen met een doel om je club kampioen te maken, en niet om je rivaal af te troeven.

14 januari 2018 om 12:26

Barcaanalist,

Nee inderdaad, de enige reden die ik kan bedenken om Sanchez te halen is de rivaal af te troeven. Zo goed is Sanchez helemaal niet en zeker geen kwaliteitsinjectie voor de aanval van United... ik snap helemaal niet wat United met een wereldtopper als Sanchez moet, behalve dan de stadsrivaal aftroeven.

14 januari 2018 om 12:27

Soccerinofcu,

City en Barca noemen als voorbeeld van goede transfers... wow! Jij moet er wel heel veel verstand van hebben!!

14 januari 2018 om 12:33

Hoe komen mensen hierbij? Je denkt echt serieus dat United even 50-100m (transfer + salaris) uitgeeft alleen om City af te troeven, terwijl ze al 15 punten los staan en ook Mourinho al toegegeven heeft dat de titelrace voorbij is? Ik denk dat United hem graag wil omdat hij hen beter maakt. En dat ze beter moeten lijkt me duidelijk. En ik vind Sanchez qua spel en type prima bij United en Mourinho passen trouwens.

En toch lees ikd it op elk topic. Lijkt wel of mensen het allemaal van elkaar overnemen zonder er echt over na te denken. Misschien moet je er ook nog even bijzeggen dat Alexis bij United als back moet spelen. Die kreet lijkt het ook erg goed te doen op het moment op vz.

14 januari 2018 om 12:45

Dante,

Precies! Sanchez is een geweldige speler die ook nog eens veel werk verzet. Hij -en eigenlijk vrijwel het gehele Chileense elftal- is een speler die gemaakt is voor een team van Mourinho. Man, wat zou het geweldig nieuws zijn als hij komt.

14 januari 2018 om 13:14

Bedankt FR4EVAH@ Sanchez zou exact in Mourinho AtotZ alfabet plan passen om Manchester United een niveau hoger te brengen naar verwachtingen van fans de club en het team want hij heeft zo veel te bieden😊

14 januari 2018 om 14:01

Waarom zou dit een slechte aankoop zijn voor United?
En hoezo weinig visie achter de aankopen?
Je moet als club zijnde ergens beginnen met aankopen om je team beter te krijgen.
Met Pogba Martial en Lukaku heb je voor de toekomst toppers in huis.
Het valt allemaal nog niet zoals gewenst. Maar over paar jaar met andere aankopen staat er ook bij United een top team.
Die moeten, net als City jaren geleden, aankopen doen om mee te kunnen doen.
Vergeet niet dat er bij City al goeie toppers rond liepen. Waarvan ze eerst ook niet altijd goed en om de prijzen speelde. Nu met wat gerichtere aankopen waar nodig is, is het een machine geworden.
Daarbij willen niet alle gewenste spelers komen. Of laten de clubs de speler niet tot niet makkelijk gaan.
Psg heeft net als City in het begin alles gekocht wat los en vast zat. Kijk wat daar nog op de bank zit.
Barca was paar jaar geleden het United van toen. Xavi iniesta Messi puyol. Vele zijn daarvan weg of tegen einde carrière. Je ziet wat barca nu voor bedragen neer telt. Zijn wel goeie aankopen.
En dat is wat United na Ferguson niet gedaan heeft. En alleen Fellaini. Heeft gehaaldZ nu moeten ze, met de jaren van LVG, in zien te halen.
Ik vind het daarom allemaal wel makkelijk gezegd dat het niet meer de club is van toen en geen visie erachter zit.
Terwijl de andere clubs net zo zijn begonnen in het begin.
United is in opbouw. En dat heeft tijd nodig.

14 januari 2018 om 15:09

City koopt bijvoorbeeld Mendy en De Bruyne. United koopt Lindelof.
Barca koopt Coutinho (die nog alles waar heeft te maken) en Paulinho waar niemand in geloofde doet het gewoon erg goed.

Ik vond United altijd een mooie club maar niks werkt gewoon.

14 januari 2018 om 15:46

Je noemt ook precies de enige aankoop van Mourinho, misschien samen met Mhikitaryan, die nog niet uit de verf is gekomen.. bijna knap. Bailly? Beste CV van United in jaren. Pogba? Maakt duidelijk het verschil op het veld. Zlatan? Vorig jaar veruit topscorer van het team (en tot zijn blessure in de PL) Matic? 1 vd betere CVM's van de PL. Lukaku? Momenteel niet erg scherp, maar is in vorm gewoon een garantie voor doelpunten. Zie zijn eerste weken. Tuurlijk hebben deze spelers ook mindere momenten, maar over het algemeen zijn Mourinho's aankopen tot nu toe allemaal succesvol gebleken.. stukken beter dan de rommel van Van Gaal en Moyes. Enige gehaalde speler uit die periode met klasse is Martial.

14 januari 2018 om 12:23

Barcaanalist,

En waarom verdient Sanchez dit niet? United heeft een paar magere jaren achter de rug, maar staat nu tweede in de PL en doet nog volop mee in de FA Cup en de Champions League! United is een veel grotere club dan City is en ooit zal worden. Qua grootte overtreft United Bayern trouwens ook.
Daarnaast is het voor Sanchez toch mooier om in de PL te blijven spelen. Die Bundesliga stelt heel weinig voor. Kampioen wordt Bayern daar toch wel, al is het meer dan eens kampioen van de armoede.

14 januari 2018 om 12:34

Met Sanchez verdiend dit niet doelde ik op de relatie met Arsenal, en niet een transfer naar ManU. Ik had het beter moeten verwoorden.

14 januari 2018 om 13:21

Geweldige inzicht FR4EVAH@ want Sanchez moet kijken naar de lange termijn successen want dan is Manchester united de juiste voetbal club die deze deze voetbal(ster) kan bieden om wederzijds beter van te worden om er alles uit te halen wat er in zit😊

Is een hoop geld voor iemand die over een halfjaar gratis aangetrokken worden. Is het echt nodig vraag ik me af..

14 januari 2018 om 12:25

Over een halfjaar betaal je geen transfersom maar wel vele miljoenen extra tekengeld. Maar het is sowieso veel geld.

Als City niet concreet wil worden door op dit moment aan de eisen van Arsenal te voldoen en Sanchez wil echt per se vertrekken, dan kan United zeker uitkomst bieden. Ik denk ook dat Sanchez wel eens een van de missende puzzelstukjes kan zijn daar. En hoewel ik niet kapot ben van het voetbal dat United laat zien zou het voor competitie wel leuk zijn als ze wat weten terug te komen. Chelsea lijkt het ook niet te lukken en het wordt wel erg saai als City straks met 25 punten voorsprong in maart al de titel heeft.

Daarnaast doet United natuurlijk nog volop mee in de CL, ook een podium waar Sanchez zich kan laten zien. Zou mooi zijn als Mkhitaryan de omgekeerde richting kan bewandelen, zo kan Arsenal ook weer verder. Momenteel lijkt het wel alsof de aanwezigheid van Sanchez enkel voor verdeeldheid binnen het team zorgt.

14 januari 2018 om 12:46

@Dejan bedankt voor je inzicht want Sanchez is een van de missende puzzelstukken van Manchester United en Mkhitaryan mag een omgekeerde route bewandelen.

Beiden ster voetballers zullen uiteindelijk op hun plek zijn en zullen gemotiveerd maar ook beter gaan spelen.

Mkhitaryan is een geweldige voetballer en Manchester United kan hem niet beter laten voetballen.Zo kunnen beide top clubs in de Premier league er beter van worden in deze deal zoals Pogba een tweede kans kreeg om weer bij MU te spelen maar ook Mempis Depay &Rooney moesten ook vertrekken zodat Lyon en Everton er beter van werden.

We halen uit een sterspeler alles eruit wat ze kunnen met de juiste omstandigheden en timing.

Beiden spelers zullen niet achteruit gaan in hun roeping en zo zijn meer spelers.Kijk maar naar Cristiano Ronaldo die ging ook naar Real madrid😉

De tweede seizoenshelft zag er al erg somber uit voor Arsenal, maar bij een vertrek van Sanchez vrees ik voor een complete ineenstorting.. De top 4 mogen ze dan vergeten en nieuwe versterkingen halen zal ontzettend moeilijk worden, laat staan om waardige vervangers te vinden voor Sanchez en evt. ook Ozil.

14 januari 2018 om 13:04

Bedenk je hoe ik me voel ;'
Wenger gaat geen versterkingen halen, dat is het hele probleem. Arsenal is zelfs zonder het verlies van Alexis meer spelers nodig, komen die er? Nee. Wenger is blind en verpest Arsenal nu compleet. Als je in deze zomer niet goed inkoopt en wederom CL aansluiting niet bereikt ga je nooit meer de top van Engeland halen, echt nooit meer. Hoeveel gevallen topclubs zijn er wel niet in Engeland namelijk? Als het zo door gaat is Arsenal volgend jaar een kleurloze middenmoter met alleen de geschiedenis van mooi voetbal.

14 januari 2018 om 13:46

Eergisteren was je nog overtuigd dat hij zijn contract ging verlengen, nu ben je opeens al je vertrouwen kwijt?

14 januari 2018 om 13:57

Ach Medellin, ik had om een of andere domme reden nog hoop. Ik weet ook niet waarom, maar het is allemaal zo helder als wat. Ik denk dat ik er helaas vrij goed bij zit met mijn voorspelling.

Een kleine 4 ton per week? In verschillende media las ik net ook dat Sánchez bij Manchester United 4,5 ton per week zal gaan verdienen bij United en of hij nou 'n kleine 4 ton of 4,5 ton per week zal verdienen: het is echt bizar veel, maar dat is de markt van tegenwoordig en zijn transfersom daar in tegen, zal waarschijnlijk vrij laag zijn en niet van de markt van tegenwoordig, aangezien z'n contract over ongeveer 'n halfjaar afloopt.

Het zit Manchester City deze transferperiode tot dusver nog niet echt mee. Sánchez die nu op weg lijkt naar United en ook van van Dijk werd er begin deze transferperiode gedacht dat hij naar City zou gaan, maar die speelt inmiddels bij Liverpool.

14 januari 2018 om 12:33

Dat Van Dijk naar Liverpool is gegaan is omdat City niet meer dan 50 miljoen pond wilde uitgeven voor Van Dijk.

Ik ben dat gelul zat over man U en mourinho. Man u is niet meer wat het was bla bla bla. Na Ferguson heeft iedereen gefaald. Mourinho staat met Man U gewoon tweede in een topcompetitie. Hij doet nog vol mee in de CL. Wat zeurt men nou? Jaa dan speelt hij maar anti-voetbal, hij gelooft erin en het werkt voor hem. Niet iedereen MOET attractief voetbal spelen. En Sanchez bepaald zelf wel waar hij beter past.

14 januari 2018 om 12:27

Jij vindt dat gelul, ik vind het de waarheid. Teams zijn niet meer bang om naar Old Trafford te gaan, vaak komen ze met het idee dat er iets te halen valt. Dat was in de tijd van SAF wel anders. Mourinho’s voetbal is niet aantrekkelijk om te kijken, al haalt hij er idd resultaat mee.

14 januari 2018 om 13:04

Midden in de roos Samco@ want Sir Alex Ferguson(SAF) en José Mourinho zijn beiden twee verschillende voetbal managers.Ik hoef niet te weten hoe ze (veel)prijzen winnen want als plan A niet werkt dan hebben ze beiden diverse plannen van een alfabet.

Een alfabet van A tot Z houd van verandering in tactiek & dream team.Hoe ze het doen is altijd een verassing om aan de top te blijven.

Het is net schaken met meerdere zetten vooruit denken.🤗🤗🤗🤗

14 januari 2018 om 14:09

Want onder Ferguson speelde ze ook altijd de sterren van de hemel????
Toen was er ook een Chelsea en een City waar hoop geld in zat en top teams waren. Toch?? Laat me niet lachen. Toen was de tijd ook anders.
De Engelse competitie is niet meer zoals die in Spanje Italië Duitsland waar maar 2 teams voor kampioenschap gaan. Dat was voorheen wel het geval in Engeland.
Elk team komt tegenwoordig naar elke topclub omdat er iets te halen valt dat is niet alleen naar Old trafford. Beetje makkelijk lullen van je.
Alleen City steekt er nu boven uit.
United is nu een stabielere club dan de voorgaande jaren.
Dat is nu eenmaal de waarheid

14 januari 2018 om 14:28

Die mooie ouwe tijd is natuurlijk altijd beter. Het dalen van Man u begon echt niet bij Moyes hoor. Het laatste jaar van Ferguson was totaal niet geweldig. En ja als je naar een stadion gaat met het idee dat er niks te behalen valt. Dan moet je een andere hobby zoeken en stoppen met voetballen.

14 januari 2018 om 12:30

Je koopt als fan toch een (hele dure) kaartje om plezier te beleven en te genieten van jouw ploeg? Zeker als jouw ploeg bij wijze van spreken een miljard heeft gekost. Attractief voetbal is dan misschien toch geboden. Het lijkt nu alsof je naar een degradatiekandidaat zit te kijken, niet om aan te zien.

14 januari 2018 om 12:58

Wat een onzin zeg. Natuurlijk, het ideaalplaatje voor elke supporter is een combinatie van attractief voetbal en bovenin meedraaien. Daarbij komt ook nog eens kijken dat wij in Nederland een heel ander beeld van aantrekkelijk voetbal hebben dan bijvoorbeeld in Italië of Engeland, maar goed. Helaas is het bovengenoemde ideaalplaatje niet bij elke club mogelijk. Denk jij dat United supporters zoveel plezier hebben beleefd in de tijd van Van Gaal of Moyes? Mijn inziens ook geen 'aantrekkelijk' voetbal gecombineerd met zeer matige resultaten. Onder Mourinho hebben ze gewoon de Europa League gewonnen, spelen ze in de Champions League en staan ze momenteel op een tweede plek achter een ongenaakbaar Manchester City. Ik denk dat United supporters echt niet zo ontevreden mogen zijn!

14 januari 2018 om 14:13

Echt onzin dit.
Waarom zit het stadion in Eindhoven steeds vol?
Waarom gaan er hoop vrienden van mij nog steed siedere wedstrijd naar nac breda? Terwijl het voetbal ook niet om aan te zien is?
Waar die prijzen voor hun, in verhouding, net zoveel kost. Je bent fan of niet.
Chelsea en Arsenal spelen ook niet altijd goed. Maar daar word nietnover gesproken

Ha, als Arsenal en Wenger hun beste speler verkoopt aan Mourinho, een manager die continu Arsenal aanvalt en Wenger een specialist in falen noemt, dan ben ik oprecht klaar met Arsenal.

Met voetbal zelfs. Daar doe ik het niet voor. Ik haal al tijden geen enkel plezier uit het kijken naar Arsenal, geen enkel perspectief meer, alleen de beker bracht nog wat lol, maar dat is ook weg en dit zou dan de spreekwoordelijke druppel zijn. Je krijgt continu het lulverhaal voorgeschoteld dat je op de lange termijn progressie mag verwachten, maar je wordt enkel continu voor schut gezet. Dan had ik beter Leeds United gekozen, die komen er tenminste voor uit dat ze aan het kloten zijn.

Het is echt de grens, helemaal klaar mee. En dan wedden dat Özil ook nog naar United gaat. Ik zal altijd respect hebben voor Arsene Wenger, maar dit is gewoon niet leuk meer. Laten ze maar iets fundamenteel anders doen en letterlijk iedereen vervangen, want dit soort dingen zijn pijnlijk voorspelbaar onder het huidige regime.

14 januari 2018 om 12:30

Theroscoe,

Wat hebben Wenger en Mourinho hier nu mee te maken? Als club en als speler kijk je wat de beste deal is. United is, volgens de berichten, bereid

14 januari 2018 om 12:39

Vervolg:
United is bereid om flink te betalen voor dd komst van Sanchez. Arsenal gaat er niet eens heel veel op achteruit als Miki in de deal betrokken wordt. Dit lijkt mij een echte Arsenal-speler. Mede door de uitstekende prestaties van Lingard is hij op een zijspoor beland, maar in het begin van het seizoen was hij briljant.

14 januari 2018 om 13:19

Mkhitaryan is shit.

14 januari 2018 om 13:35

Klopt 100% FR4EVAH@ dat Lingard meer kansen pakt in het team Manchester United.

Henrich Mchitarjan zal uitblinken bij Arsenal en is verders geen slechte voetballer want hij moet gewoon zijn roeping volgen en dat deden Rooney,Depay en ook Cristiano Ronaldo ook.

Ze gingen beter voet ballen maar het was ook hun roeping.😉

14 januari 2018 om 13:02

Het doet mij als Arsenal-supporter sinds jaar en dag ook behoorlijk pijn om dit zo te zien ;
Na de schamele periode van weinig geld had ik er geloof in toen jongens als Özil, Cech en Sanchez naar het Emirates kwamen. Er gloorde hoop. Echter heeft Wenger niks met de situatie gedaan en laat ze allemaal weer vertrekken tot er alleen nog middelmaat over blijft. Arsenal zit in een val en ik zie geen uitweg als er deze zomer niks gebeurt.

14 januari 2018 om 13:22

Ja, de fout was destijds dat het ook bleef bij die namen. Toen Sanchez kwam, kwamen ook Debuchy, Chambers en Gabriel redelijk vroeg, maar alle drie de spelers waren shit en voor de rest kwam er niemand. Oh ja, behalve Welbeck op het eind. Wij dachten destijds dat dit het begin was van een goede transfer periode, maar ze waren al nagenoeg klaar.

Toen Cech kwam, was hij letterlijk de enige speler die werd gehaald. Geen enkele veldspeler gehaald dat seizoen.

Alles was half werk. Arsenal verdient de positie waar we nu in staan.

14 januari 2018 om 13:59

Ach, Debuchy was geen verkeerde aankoop, deed het altijd goed bij Newcastle. Chambers en Gabriel hebben inderdaad hun potentie niet waar gemaakt. Verder heb je gelijk, Arsenal had moeten doorpakken. Helemaal het jaar dat Cech werd gekocht.

14 januari 2018 om 14:18

Nee, het is een beetje oneerlijk tegenover Debuchy, want niet helemaal zijn schuld, en Bellerin brak door, maar achteraf hebben we weinig aan zijn komst gehad.

Verder tsja, ben er klaar mee. Telkens alles moeten goedpraten en een verklaring voor zoeken aan de buitenwereld, hopende dat ze laten zien dat ze op de weg zijn naar echt groot succes en dan krijg je dit.

14 januari 2018 om 14:23

Wij als fans zijn teleurgesteld door Wenger en consorten. Bedenk eens hoe je, je nu zou voelen als je week in week uit als trouwe supporter in het Emirates ziet. Schandalig hoe er met de club Arsenal en haar supporters wordt omgegaan door Wenger.

Manu heeft zo geïnvesteerd, maar toch kijk je naar de opstelling en dan denk je... tja, 200 of 500 miljoen... Ik zie het niet.

Sanchez naar utd beste keus, niks te zoeken in city.

Zou het een goeie aankoop vinden voor manu en zou ze zeker beter maken! Had hem alleen ook graag bij chelsea gezien!

Houd Mikitaryan alsjeblieft in Manchester. Echt, we zijn geen haar beter sinds RvP vertrok.

14 januari 2018 om 12:50

Zou je dat ook gezegd hebben in september en oktober van dit seizoen? Miki is een uitstekende speler, maar hij is op een zijspoor beland bij United door een geweldig spelende Jesse Lingard. Als hij weer in vorm geraakt, is hij een geweldige speler met zeer veel rendement. Ik vind hem ook uitstekend bij Arsenal passen. Misschien niet een directe vervanging voor Alexis, maar in mijn ogen wordt er dan uitstekend ingespeeld op een naderende transfer van Mesut.

14 januari 2018 om 13:46

Wie, met alle respect, uit de basis wordt gespeeld door Lingard maakt Arsenal echt niet beter. Of wel maar dan is het nog veel treuriger gesteld dan ik dacht.

14 januari 2018 om 14:02

Dat zei ik voor hij naar United ging.

14 januari 2018 om 14:03

*al

14 januari 2018 om 15:12

Mkhitaryan was anders geweldig aan het begin van het seizoen en de belangrijkste speler van United in de Europa League vorig seizoen. Niet zo neerbuigend doen na een mindere periode. Daarnaast, kijk Lingard eens spelen in de afgelopen maanden. Niet alleen ongelofelijke goals, maar ook geweldige dribbels en passes. Hij speelt op '10' en dat verdiend hij ook op dit moment.

15 januari 2018 om 19:10

Ik zeg dat ik dat al zei voordat hij naar United ging, lezen aub.

Weet iemand of Sanchez bij MU mee mag doen in de CL? Of mag hij niet meer meedoen door de EL?

Volgend jaar gaan we strijden voor de EL. Als Sanchez en Özil weg zijn is er zo goed als niks van echte klasse meer over. Goede vervangers komen niet, Wenger wil het niet betalen en de spelers vinden Arsenal geen optie meer omdat je het moet doen met EL. ;

Ik ben deze onzin over sanchez echt zat. Met zo’n instelling om weg te willen en zulk gedrag zou ik hem echt niet hoeven

Ik ben deze onzin over sanchez echt zat. Met zo’n instelling om weg te willen en zulk gedrag zou ik hem echt niet hoeven

Wat zou dit geweldig zijn! Mourinho maakt er echt weer een topteam van. Sanchez is net zo'n speler die in top wedstrijden het verschil voor je gaat maken. Een voorhoede met Martial - Lukaku - Sanchez is heel sterk wanneer je tegen verdedigend ingestelde teams speelt, maar ook wanneer je moet counteren. Ik heb nog steeds vertrouwen in dit jaar, dat heb ik altijd gezegt.

14 januari 2018 om 16:07

Helemaal mee eens. En dan heb je Rashford nog achter de hand! Eerst geloofde ik er niets van, maar mocht hij komen lijkt me dit een geweldige deal!

14 januari 2018 om 16:53

Echt niet normaal inderdaad! Deze gast is zo goed! Zeer balvast, snel, kan geweldig schieten, zeer technisch en hij heeft bovendien veel werklust. Een echte klasbak!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren