Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van den Brom haalt uit naar Feyenoorders: 'Dit hebben ze niet nodig'

Laatste update:

Op het veld ging het er zondag niet altijd even vriendschappelijk aan toe in de topper tussen Feyenoord en AZ. In de tweede helft schakelden de Rotterdammers over op 'vechtvoetbal' en dat resulteerde in de nodige opstootjes. John van den Brom, coach van AZ, vond Feyenoord bij vlagen niet erg sportief en noemde dat voor de camera van FOX Sports 'onnodig'.

/

"We hebben het altijd over respect over en weer, dat wordt altijd zo makkelijk gezegd", zei Van den Brom. "Maar op het moment dat de bal twee keer niet teruggegeven wordt, dan is het logisch dat er op het veld op wordt gereageerd. Dat doet iets met spelers."

Van den Brom vond het jammer om dit te zien: "Want het hoort niet in het voetbal. Wat de stand ook is, wat de belangen ook zijn: je moet een grote meneer blijven. Het is jammer dat zoiets gebeurt. Ze hebben het niet nodig." Feyenoord-AZ eindigde uiteindelijk in een 2-2 gelijkspel.

John van den Brom heeft gelijk

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ongelooflijk pijnlijk dit... zoveel kansen op 1-3 die gewoon gemaakt MOETEN worden maar dat dan niet gebeurd en dan krijg je in de 93ste min de 2-2 om de oren, zuur...

14 december 2014 om 19:58

Was gewoon terecht Feyenoord was heer en meester en daarbij waren de 2 doelpunten buitenspel.

14 december 2014 om 20:00

Het tweede doelpunt van AZ was dat dus niet... beide teams mogen niet klagen met een punt.

14 december 2014 om 20:00

Dat was dus geen buitenspel, tot twee keer toe. AZ was voor ons gewoon een voorproefje voor Psv, en we hebben gefaald. Net als dat we inderdaad een grotere meneer hadden moeten zijn bij deze momenten. Het valt te nuanceren doordat AZ irritant tijd ging rekken etc, but that's all part of the game. Voetbaltechnisch zou AZ dit toch niet gaan winnen.

14 december 2014 om 20:00

Haha, Gio. Kijk de samenvatting nog een keer na.

14 december 2014 om 20:01

De doelpunten waren allebei niet buitenspel, waar haal je dat vandaan man??

Ook in het stadion werd zo overdreven verontwaardigd gereageerd. Wilkshire moet gewoon eruit lopen dan zou het buitenspel zijn, maar hij staat te slapen. Bij de 2e goal was het Nelom ofzo die buitenspel ophief.

En Feyenoord had meer balbezit maar heeft nauwelijks uitgespeelde kansen gecreeërd terwijl AZ nog 3x voor de keeper kwam na die twee goals. Feyenoord mag de handjes dichtknijpen en Vermeer een extra kerstpakketje geven met dit gelijkspel.

14 december 2014 om 20:01

misschien dat jij naar een andere wedstrijd hebt zitten kijken alle 2 waren geen buitenspel.

14 december 2014 om 20:02

Ze waren allebei geen buitenspel, bij de eerste staan ze op 1 lijn en bij de tweede staan er 3 feyenoord spelers voor hem.

14 december 2014 om 20:02

Uhhh die 2e was overduidelijk geen buitenspel?

14 december 2014 om 20:03

Bij de tweede goal stond kongolo zowat op de achter lijn en ook van beek (en nog iemand) stonden er nog net voor.

14 december 2014 om 20:04

Scorebord-statistiek mannetje ben je zeker... als je de wedstrijd hebt gezien heb je gezien dat az bij de 0-2 en 1-2 stand 3 100% kansen heeft gehad waarvan er minimaal 2 in moeten. Feyenoord had wel veel kansen maar geen enorme kansen zoals az wel had

14 december 2014 om 20:06

@gio1999,

Als je de wedstrijd iets beter had geanalyseerd, had je gezien dat het geen buitenspel was.

14 december 2014 om 20:06

Niks terecht. Helemaal geen buitenspel. Wat terecht had moeten zijn dat is dat Clasie wel 3 gele kaarten verdiend had en maar helemaal te zwijgen over Kazim die niet op de voetbalvelden thuis hoort met zijn gestoord gedrag. Feyenoord heeft gewoon weer eens geluk had ) Al zo vaak deze competitie'

14 december 2014 om 20:12

Gouwleeuw en Hoedt waren ook constant bezig.... En die tackle op Boetius was ook smerig

14 december 2014 om 20:28

Azchelsea

Je doet alsof vermeer een keeper van niks is. Hij kan ook reddingen veririchten zoals je hebt gezien.

14 december 2014 om 20:58

En ja Feyenoord had wel een penalty bij 0-0 mogen hebben met het wegduwen van Kazim

14 december 2014 om 21:14

als je objectief kijkt zie je dat ze allebei buitenspel waren.

14 december 2014 om 21:15

Terwijl die Kazim wel omver werd geduwd in de 16 ja tuurlijk

14 december 2014 om 21:21

hahahaa die kazim is de grootste jank bal op de Nederlandse velden en een agressief mannetje. en als dat een pingel was worden er 20 in een wedstrijd gegeven

14 december 2014 om 21:27

@gio1999

De hele wedstrijd loopt Kazim beuken uit te delen en irritant te doen, en dan zou hij volgens jouw door een zuchtje wind omvallen? Pff hou toch op man.

En over Boetius zijn elleboog tegen Gudelj hoor ik je dan weer niet natuurlijk. Ga toch weg.

14 december 2014 om 21:27

Tuurlijk joh iemand in de rug duwen is geen pingel echt joh ga The Laws Of The Game lezen.

14 december 2014 om 21:29

Dat was toch ook gewoon geel nee hij deelt bewust een elleboog uit wil je dat horen of zo en daarbij een duw is gewoon een duw en dan moet je een penalty geven net zoals bij al die handsballen.

14 december 2014 om 21:48

Hahaha daar heb je fransen weer, je doet het echt om mensen te irriteren, want objectief gaat voor jou zeker niet op!

14 december 2014 om 21:55

Iedereen is niet objectief dat is namelijk onmogelijk.

14 december 2014 om 22:13

Gio, je hebt misschien gelijk dat het lastig is om objectief te zijn, maar wat jij uitkraamt slaat wel een beetje door. 2x duidelijk geen buitenspel, Feyenoord heer en meester terwijl ze geen kans creëren, een penalty voor die aansteller....
AZ had op basis van de kansen gewoon verdiend om te winnen! Er zit geen idee achter het spel van Feyenoord.

14 december 2014 om 22:18

@gio1999 het betekend niet dat het buitenspel is als er drie flapdrollen hun hand opsteken

14 december 2014 om 22:26

Kopstoot van boetius niemand gezoen?

14 december 2014 om 22:42

@gio1999 is grapjas van het jaar. Of een troller. Ik heb gelachen voordat je nog wat comments had verwijderd.

Feitelijk is het gewoon buitenspel. Maarja, Fox heeft veel baat dat het geen buitenspel was. Daarom hadden ze de camera beelden vervals, en ook hadden ze het veld 10 cm verplaatst voor 2 miliseconde, zodat het echt wel buitenspel was. Gefeliciteerd, je hebt mafia Fox Sports ontmaskerd.

Het was gewoon een goede duw. In de voetbal komen wel steeds meer mietjes die vallen als je blaast, waar ik me erger aan. Stel dat dat de norm wordt, was het donkerrood. Maar dat is het niet. Het was gewoon een goede duw.

14 december 2014 om 23:45

Hahaha Fransen en het woord objectief. Helaas jongen is bij jou niet geloofwaardig. Beiden goals waren geen buitenspel doelpunten. En ja echt sportief waren de feyenoorders niet maar dat snap ik enigszins nog wel als je de pnt hard nodig hebt.

14 december 2014 om 23:57

@gio1999,

Je gaat nu wel erg calimero gedrag vertonen door te roepen dat Fox beelden manipuleert. De eerste is nauwelijks te zien, en de tweede staat Kongolo echt nog een meter of 3 voor de AZ speler. Die 10 cm is met een menselijk oog, en de snelheid van het spel niet te beoordelen.

Over het gejammer van je pingel voor Kazim is het nog simpeler, hij hield als eerste vast. Hij trok de verdediger terug. Dus als er al gefloten zou worden, had je een vrije trap tegen moeten krijgen.

En nu weer stil zijn, dankbaar zijn voor het feit dat je alsnog in de extra tijd een puntje veilig kon stellen. En ik zal maar geen zout in je wonden strooien door te zeggen dat je die Ajacied mag bedanken voor het tegenhouden van de goede kansen van AZ.

14 december 2014 om 23:57

@gio1999,

Je gaat nu wel erg calimero gedrag vertonen door te roepen dat Fox beelden manipuleert. De eerste is nauwelijks te zien, en de tweede staat Kongolo echt nog een meter of 3 voor de AZ speler. Die 10 cm is met een menselijk oog, en de snelheid van het spel niet te beoordelen.

Over het gejammer van je pingel voor Kazim is het nog simpeler, hij hield als eerste vast. Hij trok de verdediger terug. Dus als er al gefloten zou worden, had je een vrije trap tegen moeten krijgen.

En nu weer stil zijn, dankbaar zijn voor het feit dat je alsnog in de extra tijd een puntje veilig kon stellen. En ik zal maar geen zout in je wonden strooien door te zeggen dat je die Ajacied mag bedanken voor het tegenhouden van de goede kansen van AZ.

15 december 2014 om 00:00

Grappig keek de wedstrijd live op engelse zender en ook daar zeiden ze dat het bij beide goals buitenspel was en lachten ze zelfs om het kinderlijke verdedigen van feyenoord.

15 december 2014 om 08:19

Ga maar een bril kopen, 2 zuivere gpals

15 december 2014 om 19:33

de 1e goal was heel duidelijk buitenspel.
de 2e iets minder duidelijk maar de spits liep wel hinderlijk buitenspel.

15 december 2014 om 19:35

Vermeer is er inmiddels ook achter dat Feyenoord een veel mooiere club is.

14 december 2014 om 19:58

tja, ze zeggen verdientals het bij iemand anders gebeurd "lucky ajax".
zwaar onsportief van feyenoord, als iemand geblesseerd op het veld is, speel je die bal gewoon uit, het was niet eens zo laat in wedstrijd

14 december 2014 om 20:10

Het is ook heel pijnlijk maar je komt met best veel geluk op voorsprong. Als het Feyenoord zou overkomen zou ik er ook ziek van zijn...

Het slaat ook nergens op om de bal niet terug te geven. AZ had het een keer moeten doen, ik denk dat die supporters in de Kuip het veld op komen rennen dan. Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden.

14 december 2014 om 19:58

Bij de 1e bal was ie al achter. En schoot AZ hem niet uit voor de blessure. De 2e was ook gewoon tijd rekken, dat is net zo onsportief. De situatie was er niet na om hem terug te spelen. Anders gaan we hem straks allemaal uit spelen om hwt spel te bederven.

14 december 2014 om 20:07

Praat het maar weer goed. Geef het gewoon toe dat het onsportief gedrag was.

14 december 2014 om 20:12

Net zo onsportief? Tijdrekken kan ik niet recht lullen, maar Feyenoord is werkelijk de enige ploeg dit ik dit (meermaals) zie presteren in een wedstrijd. Daarbij komt dat tijdrekken dus door elke ploeg word gedaan (ook door Feyenoord) maar de bal niet terug geven tja... Ik vind daarbij dat vd Brom zich zacht uitdrukt, dit was gewoon onsportief en zeker als je kijkt wie dat de eerste keer deed, inderdaad aanvoerder Jordy Clasie.

Fred Rutte moet duidelijk maken dat dit niet kan, de 'daders excuses aanbieden, en het team zich de ogen uit de kop schamen.

Schandalig.

14 december 2014 om 20:23

ach ach stel je niet zo aan. Als een speler een blessure faked, dus gaat liggen alsof die dertig botten heeft gebroken en vervolgens weer heel makkelijk opstaat heb je het volste recht om ze niet de bal terug te geven.

14 december 2014 om 20:30

Als je steeds moet beredeneren of een speler echt een blessure heeft of tijd wil rekken, dan kan je net zo goed nooit de bal uittrappen. Er is een gentlemens agreement. Als iemand ligt, trap je de bal uit. Daarna geeft de tegenstander m terug. Zo moeilijk is het niet om sportief te zijn. Basisregels uit het handboek der sportiviteit. Zonder dit soort ongeschreven regels wordt het 1 grote rotbende. Gewoon aan houden en zo niet eerlijk toegeven dat het kinderachtig en lelijk is.

14 december 2014 om 20:32

"de situatie was er niet na om hem terug te spelen."

Dat kan een speler dus niet bepalen. Alleen als je sportiviteit niet hoog in het vaandel hebt staan. Die blauwe kaart (belachelijk item overigens) zal niet naar Feyenoord gaan. Zwaar onsportief en Feyenoord onwaardig.

14 december 2014 om 23:40

De eerste speler die zich aanstelde was Boetius, toen speelde AZ keurig de bal uit voor de behandeling. Feyenoord gaf de bal niet terug. Zoiets hoort niet bij een club als Feyenoord.

14 december 2014 om 23:48

Je stapt wel erg makkelijk voorbij aan het feit dat spelers tegenwoordig misbruik maken van de sportiviteit van de tegenstander door een blessure te veinzen. Ik weet niet of jij vaak ik een stadion komt, maar het is een van mijn grote irritaties, al dat aanstellerij en tijdgerek. Wat mij betreft prima als je dan een keer de bal niet teruggeeft. Negen van de tien keer loopt die voetballer die net daarvoor nog schreeuwend op het veld lag, als een kievit weer het veld in. Ik vind dus dat van den Brom eerst eens naar zijn eigen spelers moet kijken, maar van den Bron hoor ik dat weinig doen. Is al heel snel met het vingertje wijzen naar anderen bij hem.

14 december 2014 om 23:54

Voetbal gaat om het winnen niet om lief te zijn, interesseert mij dus echt niet. Alles ervoor doen om te winnen dat is wat telt.

15 december 2014 om 00:02

En dat (prijzen) winnen lukt ook al jaren niet,......... wees dan maar sportief. Doe je tenminste nog iets goed!! Hoe moet je dit aan alle kinderen uitleggen die zaterdag weer op een voetbalveld staan?

15 december 2014 om 00:42

Tegen woordig is het de scheids die moet beslissen of er gefloten wordt en dus een behandeling mag. Als een team dan steeds zelf gaat liggen en dan zelf de bal uit trapt, dan kun je bezig blijven.

15 december 2014 om 09:36

feyenoord speelde gisteren de bal wel degelijk terug toen AZ de uitspeelde voor een blessure voor Feyenord maar 5 keer jankend zelf op het veld gaan liggen voor tijdrekken is me wat teveel. Ik kon het dus zeer waarderen dat Feyenoord 1 keer niet deed. 1 keer was de bal namelijk al achter de lijn toen een AZ speler hem nog een tikje gaf om daarmee te simuleren dat hij hem over de lijn speelde voor een blessure. Onsortief gedrag mag best met onsportief gedrag terug betaald worden. Niets op tegen. Maar ik ben het dan ook erg eens met de gevleugde uitspraak, oog om oog.

Echt heel kinderachtig dat je dan de bal niet teruggeeft. Feyenoord mag bij deze het hele seizoen niet meer zeurem als er door wordt gevoetbalt wanneer er een feyenoorder op de grond ligt.

14 december 2014 om 20:07

is waarschijnlijk ook het tintje van rutten, koeman zou dit ook niet getollereerd hebben.. het nieuwe feyenoord is dit.

14 december 2014 om 20:17

Hou op man vorig jaar gebeurde het ook tegen Twente ... En waarom zouden we de bal terug spelen naar een ploeg dat constant tijd rekt

14 december 2014 om 20:45

Het is me een raadsel waarom veel Feyenoord fans het ook nog verdedigen. En waarom je de bal terug zou spelen? Nou omdat het een soort ongeschreven regel is? Omdat het normaal is? Omdat je enige sportiviteit in je donder hebt? Maar goed dat het Feyenoord en de Feyenoord fans aan klasse ontbreekt wordt maar weer eens bevestigd.

14 december 2014 om 21:00

Dat er een ongeschreven regel bestaat klopt over sportiviteit, maar..... AZ maakte daar een beetje misbruik van het was wel heel makkelijk om die bal uit te spelen op dat moment en AZ deed niets anders als ontregelen en rekken.

14 december 2014 om 21:15

@The-DOC

Omdat dat normaal gedrag is misschien? Man man, en het gebeurt idd alleen vaker bij Feyenoord. Dit soort dingen zul je bij andere clubs uit de eredivisie niet zien! Echt vreselijk onsportief. En dan al helemaal die walgelijke 'fans' die het nog proberen goed te praten ook. Hoe diep kan je zinken!

14 december 2014 om 21:19

als een ploeg alleen maar tijdrekt is het logisch dat je da niet gaat belonen door de bal terg te spelen.
En vd Brom moet gewoon zn mond houden en naar zijn eigen ploegje kijken.

Iinderdaad, grootste - punt van de wedstrijd, het onsportieve spel op eigen veld.
Een schande naar je eigen supporters toe vandaag, qua uitslag en qua sportiviteit en respect.

Idd, groot gelijk. Vooral Clasie die de bal niet teruggeeft(middenlijn), hij is aanvoerder dus een voorbeeld. Az schiet de bal buiten, omdat een Boetius op de grond ligt.
Begrijp dat je gefrustreerd bent, vanwege de achterstand, maar je bent een grote meneer.

14 december 2014 om 20:21

@ruud_az
Clasie is niet zo groot hoor

14 december 2014 om 20:48

Dat was een inkoppertje, maar Clasie was er vast net niet bij gekomen

14 december 2014 om 21:24

die clasie was vanaf het begin al zwaar opgefokt ook al naar de grens terwijl deze 2x gewoon gelijk had. maarja clasie en heel feyenoord kregen een beetje grootheidswaanzin en az heeft ze mooi op hun plek gezet.

14 december 2014 om 21:58

Als jij dit op hun plek zetten vindt, oké. De wedstrijd volledig gedomineerd maar ze zijn inderdaad Flink op hun plek gezet. Jammer dat de 1-2 niet eerder viel -Toornstra.

15 december 2014 om 09:44

Kijk de beelden er nog maar eens op na. Az speelde die bal helemaal niet buiten om die blessure.
De bal was al buiten toen een speler van AZ er nog een tikje aan gaf om daarmee te simuleren dat te doen vanwege die blessure maar zo lus ik er nog wel een paar. Clasie had hier heel goed door wat er gebeurde en speelde de bal zeer terecht niet terug.

ja moeten ze gelijk tegen optreden dat onsportief gedrag van feyenoord

dit was idd sportief maar Esteban moet ook weg blijven beiden hadden professioneel moeten blijven.

Ik heb mij gestoord aan Kazim Richards had rood moeten hebben maar goed.

Laten we het hebben over dit mooie spektakel het was een heerlijke wedstrijd!

Volledig eens, voorbeeldgedrag ver te zoeken. Maar goed je ziet het wekelijks in allerlei gedaantes. Ik heb vd brom niet gehoord over die m*** van een Esteban die bij elk opstootje betrokken was.

Veel frustraties bij de Feyenoorders. Kampioenstress?

14 december 2014 om 20:25

Geen frustratie, je staat 0-2 achter en wil dit zsm recht zetten. Nergens in de regels staat dat je die bal moet terug geven en die ballen worden tevaak buiten geschoten om alleen maar tijd te rekken. Laat de scheids beslisse of het spel stil gelegd moet worden. Van mij mogen meer clubs dit doen, het is toch niet vreemd als je achterstaat om dan die bal niet terug te geven.

14 december 2014 om 20:31

Ja dat is wel vreemd. Stukje sportiviteit, zoals AZ de bal ook voor Boëtius uitschoot. Of is dat tijdrekken?

14 december 2014 om 21:06

AZ staat op dat moment voor dan is het toch veel makkelijker om die bal uit te schieten zou het weleens willen zien als het andersom was als AZ achter stond en boetius lag op de grond.

14 december 2014 om 21:20

Iedere idioot weet gewoon dat je uit respect voor je tegenstander zo'n bal even netjes terug geeft. Dat er uberhaubt walgelijke 'fans' zijn die het goed durven te praten. Dat kan er bij mij niet in!

14 december 2014 om 23:19

Bedankt dat je me uitscheld voor idioot hahaha. Meer dan terecht dat feyenoord de bal niet terug gaf, zou anders zijn als ze voor zouden staan. En nee andersom zou ik hey ook geen probleem vinden. Nou ik ga lekker me mandje in en rustig aan allemaal jullie de meeste reageren nogal gefrusteerd hiet op haha.

14 december 2014 om 23:33

Nou de reden dat we zo gefrustreerd reageren is omdat het dus blijkbaar voor jullie Feyenoord 'fans' normaal is geworden om geen respect meer te hebben voor je tegenstander en dat je het abnormaal begint te vinden als er een bal naar alle redelijkheid moet worden teruggespeeld. Dat kan mij enorm frustreren ja. Als AZ dit had gedaan was de wereld te klein geweest voor de Feyenoord 'fans'. Moet je dan is ff kijken hoe erg je het met me eens was geweest.

En ik heb je nooit idioot genoemd. Maar begrijpend lezen is blijkbaar ook moeilijk.

15 december 2014 om 09:27

**iedere idioot weet gewoon dat je uit respect voor je tegenstander zo'n bal even netjes terug geeft**

Hier ben ik het dus niet mee eens en noem jij me dus daarmee idioot!!!

hier de situatie, je staat 0-2 achter, AZ heeft de bal rond eigen 16, Feyenoord zet weer direct druk maar er ligt 1 speler op de grond van AZ die alweer opkrabbelt, AZ komt niet onder de druk uit en schiet de bal maar uit onder het mom van "er ligt iemand op de grond", nu moet Feyenoord hem dus terug geven en kan AZ rustiger onder de druk uit voetballen. Er word gewoon misbruik van gemaakt, even later is er namelijk een zelfde situatie waarbij AZ wel verder voetbalt omdat ze nu wel onder de druk uit kunnen....jammer dat mensen zo kortzichtig zijn, mensen alleen maar napraten en zelf geen mening meer kunnen vormen en geen normale discussie kunnen voeren zonder mensen te beledigen!!!!! dit is echt het laatste wat ik er over zegt want want ik laat me verder niet beledigen door een paar opschoten pubers

Opvallend dat dit bij Fox niet besproken werd en door de commentator nauwelijks benoemd en ook Rutten werd er niet naar gevraagd. Dit hoort niet op een voetbalveld thuis en zou in Engeland zwaar uitvergroot worden en terecht. Ze scoorden er nog bijna uit ook. Echt een schande voor een grote club als Feyenoord en een schande dat dit door Fox in de doofpot wordt gestopt.

14 december 2014 om 20:07

Ja ik verwachte niet van Leo Driessen dat ie kritisch op Feyenoord wanneer hij in een Feyenoord-pyjama slaapt...wat een dramacommentaar was dat weer zeg.

14 december 2014 om 20:21

Je weet dat Driessen een seizoenskaart heeft gehad bij Ajax he? Hij is alles behalve een Feyenoorder.

14 december 2014 om 21:23

inderdaad, driessen is een amsterdammer en een ajacied.
Maar als iemand Feyenoord niet haat denken ze al snel dat hij in een Feyenoord pyjama slaapt.

Het was inderdaad lachwekkend dat het niet gebeurse, maar v/d brom moet ook niet doen alsof zijn neus bloedt. As rekte al tijd in de eerste helft en deden een paar keer asof ze geblesseerd waren maar stonden weeë op toen er gefloten werd. Toch vind ik.hey niet kunnen dat je de bal niet teruggeeft nadat de bal.wordt uitgetrapt al viel dr blessure mee.

Wat een moraalridders hier zeg. Betwijfel of zij die zeggen dat het een schande is wel de wedstrijd hebben gezien. Het was onsportief van beide kanten.

14 december 2014 om 20:17

Het zegt alles over jou als je dot goed praat. Strijd is prima maar dit hoort niet op een voetbalveld

14 december 2014 om 20:18

Wat bedoel je precies? dat je een bal niet teruggeeft als de tegenstander constant tijd loopt te rekken? Nou nou wat erg zeg.

14 december 2014 om 20:28

Vd Brom was helemaal geen smerige speler, hij was een technisch begaafde middenvelder. En de eerste bal wordt. Uitgetrapt voor Boetius nota bene. De tweede bal doen ze net alsof ze hem uitschieten en geven hem dan snel voor. Ga het maar terugkijken en ga je schamen dat je dit verdedigt. Ik heb genoten van Feyenoord tegen Standard, maar vind dat zo'n grote club zoch niet zo mag verlagen.

14 december 2014 om 21:12

Ja en AZ ging door toen Immers stopte toch net zo onsportief man man man houd op over dat je beslist zelf of je bal terug geeft of niet.

14 december 2014 om 20:17

en vooral dat het van john van de Brom komt. was zelf vroeger een smerige speler.

14 december 2014 om 20:18

feyenoord is de "grote" ploeg, dus zij moeten juist het voor het voorbeeld zijn.

14 december 2014 om 20:21

Je mag blij zijn dat Poulsen de bal uit schoot, toen jullie sterspeler ineens geblesseerd raakten. Wat daar lag ineens veel ruimte. Maar dat heet sportief zijn, en niet zoals Clasie begin tweede helft niet de bal terug geeft. Terwijl wij hem nog uitschieten vanwege Boetius.

Bedankt voor de pot , was een heerlijke wedstrijd

Feyenoord begint zich ten onrechte weer groot te voelen en daar hoort dit gedrag blijkbaar bij. Clasie, Immers en Kazim voorop. De titel is nu gelukkig uit zicht voor ze en dat is ook logisch als je thuis niet eens van een veredeld jeugdteam kan winnen.

14 december 2014 om 20:24

LOL wat een jaloezie dat een az supporter de one season wonders uit Alkmaar dit durft te zeggen... Als er 50000 mensen in dr stadion zitten, 14x kampioen, en 3x europees kampioen bent geweest ben je een hele grote club
Zo groot zal as nooit worden dus hou je haat richting Feyenoord bij je aub.

14 december 2014 om 20:38

Het is gewoon de frustratie. Vrijwel iedere Feyenoord supporter keurt deze actie af, dat hoort inderdaad niet bij een club als Feyenoord. Maar nu slaat men door. Men begint over systematische arbitrale bevoordeling, over rode kaarten.

Vele supporters van de andere clubs die bovenin meedraaiden hadden de fles al ontkurkt. Dat de gelijkmaker dan in de slotseconden nog valt, is natuurlijk heel erg zuur. De ontgoocheling die daaruit voortkomt, verdrijft elke vorm van nuance, van rationaliteit.

14 december 2014 om 20:39

Je was waarschijnlijk nog niet eens geboren Hich toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd. Wel eens van HVV gehoord? Ook een heleboel keer kampioen van Nederland geworden. Maar niemand kent ze nog. De laatste 10 jaar is AZ zowel Europees als in Nederland aantoonbaar succesvoller, dus waar heb je het over. Wie is hier nou 'one season wonder'?

14 december 2014 om 20:42

De afgelopen 35 jaar is Feyenoord 3 keer kampioen geworden en AZ 2 keer. En dat met een veel grotere achterban en een minimaal dubbele begroting. Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik jaloers op zou moeten zijn. Ik vind Feyenoord best een sympathieke club hoor maar dan moeten spelers en supporters zich niet zo gedragen als vandaag.

15 december 2014 om 09:58

Piraatje
spreek vooral voor jezelf. Ik zat in het stadion gisteren zoals altijd en was het er helemaal mee eens dat er niet teruggespeeld werd. En geloof me ik heb niemand in het stadion erover gehoord , integendeel zelfs. Onsportief gedrag mag van mij met onsportief gedrag terug betaald worden.
En de bal werd helemaal niet over de lijn gespeeld voor de blessure van Boetius. De bal was al over de lijn toen een AZ speller de bal nog een tikkie gaf om daarmee te simuleren dat hij dat deed voor de blessure van Boetius.

14 december 2014 om 23:24

Ik snap niet dat je reactie nog niet is weggehaald, totaal offtopic en provocerend. Maar goed, wat is je probleem eigenlijk? Het is een terechte 2-2 en dat ze die bal niey terug geven met een 0-2 achterstand is meer dan terecht, moeten meer clubs doen. Er was niets aan de hand, het was gewoon tijdrekken. Heerlijk al die gefrustreerde mensen hier pfffff

Wat een eenzijdig commentaar. Er werden 5 minuten bij getrokken dit hadden er 15 moeten zijn. Nu niet gaan huilen John. Als de AZ spelers niet steeds waren gaan liggen, had je de bal niet weg hoeven geven.

14 december 2014 om 20:23

De bal werd uitgespeeld voor Boetius door AZ echt ongelooflijk dat er nog steeds Feyenoord supporters zijn die het goed praten onder het mom van tijdrekken. Als dit andersom was gebeurd, dan was de tegenstander gelyncht en hadden Clasie en consorten fysiek en verbaal verhaal gehaald. AZ hielt zich gelukkig nog in. Dit moet je als Feyenoord niet willen. Echt droevig

14 december 2014 om 21:07

Ja maar het was gewoon een overtreding op Boetius en daarbij moet je je ook bedenken dat AZ in dezelfde situatie ook zo gehandeld wordt

14 december 2014 om 21:16

Ja maar, ja maar... Is het echt zo moeilijk voor jullie Feyenoordfans om gewoon een keer toe te geven dat het onsportief is om de bal niet terug te geven? Continu wordt er maar gewezen naar alles wat AZ fout deed en helemaal niemand lijkt dit gedrag te veroordelen.

14 december 2014 om 21:22

@gio1999

Nee, zo had AZ nooit gehandeld. Dit is typisch iets voor Feyenoord namelijk. hebben het al vaker gedaan namelijk.

14 december 2014 om 21:25

Az deed het bij Immers toen hij wachtte voor een blessure en AZ vrolijk verder rende richting Feyenoord goal die wie is nou onsportief niemand of allebei!

14 december 2014 om 21:36

@gio1999

Dat waren de andere overtredingen ook, overtredingen! Je lult recht wat krom is. AZ speelde de bal buiten omdat Jullie Boetius op de grond lag. 2 keer daarvoor gaf feyenoord de bal niet terug aan AZ. Wat mij betret had Boetius daar lekker mogen blijven liggen en AZ door spelen, er lag genoeg ruimte. Dt verhaal van jou van Immers kwam daarna pas. Gek he dat AZ toen wel doorspeelde. Zet e bril af man.

14 december 2014 om 21:43

Bril kan ik niet afzetten want dan zie ik niet veel meer.
Feyenoord deed dat toch ook bij Toornstra maar dat bij Boetius is begrijpelijk, want dat was gewoon een overtreding klaar ik had die bal dan ook niet terug gespeeld.

Natuurlijk hoort strijd en agressie wel bij voetbal john ook toen jij speelde was je regelmatig betrokken bij opstootjes. Niet ineens roomser doen dan de Paus.

Staat nergens in de regels dat je hem moet terug geven, het valt me op dat elke ploeg maar vallen uit schiet zodra iemand op de grond ligt en vervolgens de speler na een natte spons weer fit is, het is meer te doen om tijd te rekken en als je dan achterstaat met 0-2 kan ik echt begrijpen dat je die bal niet terug geeft. Dit moeten meer ploegen doen misschien dat dat tijd rekken dan ook wat minder wordt, het is aan de scheids om te beslissen of hey spel stil gelegd moet worden.

Heerlijk pot voetbal gezien vandaag in de Kuip. Strijd en passie zoals het bedoeld is. 22 kerels op het veld die strijd leverden, en een resultaat wilden behalen. Knap teruggevochten na een 0-2 achterstand. Uiteindelijk blij moet nog een puntje op de valreep. Had wel meer ingezeten vandaag.

Kansloos gedrag ten top! Bij de junioren van de plaatselijke voetbalclubs zie je al dat jongetjes de bal netjes terugspelen en deze zogenaamde voorbeeldprofs vertikken het gewoon. Klasse mannen!

Toneelspel is ook onsportief gedrag meneer Van den Brom.
In de 2e helft ook zo'n moment; Feyenoord heeft de bal, AZ speler ligt wéér op de grond ligt, stuurt aan op een uitbal. Maar AZ krijgt de bal en de desbetreffende toneelspeler staat gelijk op en rent weg.

14 december 2014 om 21:25

Dan moet je ook over Kazim beginnen die letterlijk 90 minuten aan t zeiken en zeuren is om een vrije trap. Wat een irritante vent zeg.

14 december 2014 om 21:54

Helemaal mee eens, is ook irritant.
Maar het gaat hier om het niet teruggeven van de bal wat te maken had met het constant toneelspelen (tijdrekken) van de AZ spelers.
Zodra een ploeg op voorsprong komt in De Kuip vallen ze met bosjes op de grond, super irritant.

14 december 2014 om 21:59

Vind Esteban ook irritant echt die is bij elk opstootje erbij om zich er mee te bemoeien Kazim ook trouwens.

15 december 2014 om 00:23

Nou jullie mogen vandaag niet klagen met Esteban dacht ik zo.

Wat een gejank hier van al die Feyenoordhaters op VZ omdat er twee keer een bal niet naar AZ wordt teruggegeven, Van den Brom moet niet zo piepen want AZ heeft gewoon gezwijnd met het punt dat ze hebben gestolen dat voortdurende tijdrekken vanaf de dertigste minuut heeft een club als AZ toch helemaal niet nodig?

14 december 2014 om 21:40

@ramondiaz

Of heeft Feyenoord gezwijnd dat Tankovic zijn 2 kansen niet gewoon afmaakt?

En wat betreft het tijdrekken, misschien moeten jullie Feyenoord fans even een vergadering houden. Ik heb nu gelezen van de 30ste, 35ste, 38ste, 50ste, 60ste minuut. Wat is het nu??

Gek he dat AZ bij een voorsprong halverwege de 2de helft wat meer de tijd neemt. Dat zou Feyenoord natuurlijk nooooooooiiit doen tegen een concurrent als ze voorstaan.

14 december 2014 om 22:24

@badhabbit
Waarom zo zuur reageren? Met matig voetbal en veel tijdrekken hebben jullie een punt in de Kuip weten te stelen, geniet er van zou ik zeggen.

Dit doet Feyenoord thuis in de kuip vaker, onsportief gedrag door de bal niet te terug te geven in situaties waarbij dit normaliter wel het geval zou zijn. Enigszins begrijpelijk bij een achterstand, maar erg jammer.

De hele situatie was er op dat moment naar dat de bal van beide kanten niet terug geschoten zou worden. Veel spelers waren gefrustreerd bij het opstootje en gunden elkaar het licht in de ogen even niet meer. Niet zo zwaar aan tillen.

14 december 2014 om 20:55

Overigens vind ik John van den Brom ook een walgelijke man. Als hij zelf zo'n grote jongen was dan was hij niet op deze vraag ingegaan. Grijpt ieder moment aan om zich even kritisch uit te laten over de tegenstander.

14 december 2014 om 21:02

Aub ga de boel nu niet verdraaien. Maar laat ik je even een voorzetje geven. Begin tweede helft Dhr.clasie.

14 december 2014 om 21:08

Ja en bij Dhr Esteban die bij elk opstootje aanwezig moet zijn.

14 december 2014 om 21:20

Dat was allemaal daarna. Maar goed, esteban is idd ook een opgefokte stier die ze mannetje staat. Vraag maar aan Wesley, die van alle spelers de verkeerde uitkiest. Wat dat betreft kan jullie spits en hij het goed met elkaar vinden.

14 december 2014 om 21:24

Inderdaad, wat een dorpsidioot is dat zeg. Die moet zich een keer na laten kijken. Zelfde geldt overigens voor Kazim, want die moet ook altijd vooraan staan.

14 december 2014 om 21:26

hij mag 1 keer proberen om Kazim neer te slaan en dat zal gelijk de laatste keer zijn dat hij dat probeert.

Van de Brom? Dat is toch die kerel die op elke trein springt die voorbij komt? ADO liet ie zitten, Vitesse liet ie zitten en bij Anderlecht bakt hij er niks van. Laat die walgelijke vent nou niet beginnen over respect ajb.

Waarom zou je dan een bal uitspelen?
Omdat er een speler op de grond ligt die doet alsof z'n been net is geamputeerd? Nat doekje en meneer is weer helemaal fris en fruitig. Wat een onzin.
De scheidsrechter bepaald tegenwoordig toch wanneer het spel stilgelegd moet worden? Niet een speler.

Blessures faken en tijdrekken is wel netjes? Poulsen is zwaar geblesseerd en 2 seconde na de behandeling kan hij weer alles. Toch logisch dat Feyenoord daar niet aan mee werkt? Later bij een wel terechte blessure deed Feyenoord het wel netjes.

14 december 2014 om 21:24

Bah, ik walg van mensen zoals jou! dat je het durft goed te praten. Belachelijk!!

14 december 2014 om 21:27

Goed inhoudelijk gereageerd. Proficiat.

14 december 2014 om 21:36

zal ik voor de 5de keer zeggen waarom ik het walgelijk vind? Vooruit dan maar omdat jij het bent!

Het is gewoon normaal gedrag om een bal netjes terug te geven nadat hij wordt buiten geschoten voor een mogelijke blessure. Blijkbaar hebben de meeste spelers van Feyenoord dit fatsoen niet want het is niet de eerste keer dat ze zo walgelijk bezig zijn. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je zo vreselijk onsportief kan zijn op dit niveau. Zelfs bij de grootste derby's van de 9de elftalen van amateurvoetbal wordt dit gedaan. Blijkbaar hebben die dit fatsoen dus wel.

Als je als 'fan 'dit goed durft te praten zegt dat alweer genoeg. Dat vind ik absoluut walgelijk. Blijkbaar zo geobsedeerd dat ze alle vorm van redelijkheid verliezen.

Ik geef de schuld aan Kazim. Wat een irritante speler is dat zeg. Dat constante misbaar van hem. Hij heeft vast een slechte invloed op de rest.
Ik heb graag een zondebok en bij deze kies ik voor hem

Laten we beginnen met het feit dat Feyenoord inderdaad heel onsportief bezig was: Ballen niet teruggeven, elleboogje uit frustratie (die actie van Immers neem ik niet mee, want ondanks dat het idioot inkomen was, ging hij toch echt voor de bal) enz. Daar mag Fred wel hard tegen optreden, want dat hoort niet.

Maar die van den Brom mag wel heel snel zijn mond gaan spoelen, want AZ was net zo lekker bezig. Op alle mogelijke manieren Feyenoord het voetballen onmogelijk maken, tot het schoppen aan toe. Ook die Esteban met dat opstootje, waar slaat dat op? Dus ik zou als ik van den Brom was, even mondje dicht en heel blij zijn met het punt. Dan doe ik namelijk heel fijn met hem mee.

14 december 2014 om 21:32

Elleboog was niet bewust dus geel verder hoop ik zo op een slechte k#@ woensdag voor jou.

14 december 2014 om 21:41

@gio1999 Okee ik hoop voor je dat je gelukkig wordt daarvan. Ik denk alleen niet dat Feyenoord in staat zal zijn jou daarbij te helpen zonder scorend vermogen in Eindhoven. PSV is redelijk onverslaanbaar thuis en na wat ik vandaag heb gezien, zie ik Feyenoord ook niet scoren in het Phillips Stadion.

Aan de andere kant: Ik heb wel tentamenweek deze week, en woensdag een tentamen dat redelijk pittig gaat worden, dus misschien helpt dat om mij een k#@? woensdag te krijgen?

14 december 2014 om 21:47

Psv is te verslaan zeker als Feyenoord er als team staat kunnen ze echt punten pakken verder ook na dit resultaat vind ik Feyenoord in een vorm zitten die niet te doorbreken lijkt en daarbij hoef je geen scorend vermogen te hebben als je verdediging de nul houdt.
( PS: Succes met je tentamens )

wat een voorbeeld geeft fey vandaag af naar de jeugd en naar hun supp! het is en blijft een splletje en verliezen hoort daar ook soms bij maar als je dit soort fratsen uithaalt om kosten wat kost te moeten winnen dan spoor je gewoon niet en moet iemand opstaan die dit totaal afkeurd, bah wat een mentaliteit dit team !

14 december 2014 om 21:28

Dit team heeft juist een goede mentaliteit en geven niet op bij tegenslag.

14 december 2014 om 21:52

nou wees er trots op, je moet je schamen dat je zo reageert ipv het gedrag af te keuren, je denkt hetzelfde als de andere elf leeghoofdfen die in het veld stonden vandaag bij fey
ben echt bliij dat ze vandaag de hoop op de titel nu kwijt zijn, alleen nog woe van psv winnen en fey maakt ajax kampioen voor de 5e x op rij thx fey !.

15 december 2014 om 19:30

reken je nog maar niet rijk.
jullie kunnen niet elke week zo veel geluk hebben als zondag.

ondertussen wel een aanvoerdersband dragen en recclameborden voeren met Respect, ja hoorrrrrrrrr

1000% gelijk! Belachelijk dat die ballen niet worden teruggegeven. vd Brom blijft zelfs nog erg mild. Had het schuim in de mondhoeken van de supporters uit Rotterdam willen zien als AZ dit geflikt had. Of het nou een echte blessure is of niet, zo iets kun je niet beoordelen en er zijn gewoon ongeschreven regels dat je altijd de bal netjes teruggeeft als de tegenstander de bal over de lijn speelt.
Met zulke acties worden de mannen onderscheiden van de jongens en Feyenoord laat op deze manier zien dat ze nog lang niet volwassen zijn.

Wat een trieste feyenoord supporters lopen hier rond zeg. Ik zou me dood schamen als mijn club zo onsportief zou spelen. En dan ook nog tot twee keer toe de boel niet teruggeven, echt te sneu voor woorden!

Viel me op dat Serdar het niet echt onder controle had of zie ik dat verkeerd.

Ik begrijp de reactie van v.d. Brom, maar als je de situatie daarvoor bekijkt had ik hetzelfde gedaan. Er werd namelijk gewoon een overtreding gemaakt en die scheidsrechter floot niet eens. Dan maar op de manier je verdiende balbezit toerekenen. Het kwam dus eigenlijk door de scheidsrechter dat het zo moest lopen.

Iedereen heeft het over het geweldige vechtvoetbal van Feyenoord. En ik moet eerlijk zeggen dat ze het ook bijzonder goed doen. Vooral het positiespel. Maar wat is dit Feyenoord een verschrikkelijk onsportief elftal. Niet alleen wat vd Brom noemt, maar dan vooral die geniepige overtredinkjes. Het waren weer ontelbaar vandaag. Ik erger me hier al tijden aan. Het wordt eens tijd dat de heren scheidsrechters hier tegen optreden! En dit heeft niks met mannenvoetbal te maken. Dat is absoluut niet wat Feyenoord laat zien. Ik vond wederom dat de scheids vandaag weer erg op de hand van Fey was.

14 december 2014 om 22:03

Op de hand van Fey heb jij een wedstrijd van 10 jaar geleden bekeken Serdar was duidelijk Az's 12e speler man man man 2 buitenspeldoelpunten ( En ja het was 100% buitenspel volgens buitenlandse TV en de regels ) en daarbij 10 handsgevallen in het strafschopgebied van AZ niet bestraft man je mag hopen dat AZ elke week zo'n scheidsrechter heeft weet je zeker dat ze punten pakken.

15 december 2014 om 00:26

Jee, man, doe eens rustig. Met dit soort onzin maak je je verhaal niet geloofwaardiger. Kijk het over een paar dagen nog eens terug en durf dan nog eens te beweren dat het 2x buitenspel was.

Trouwens wat vonden jullie van dat schot van Clasie toen er al gefloten was die schoot hij toch lekker binnen zeg ook al werd het niet tot een geldig doelpunt erkend worden..

14 december 2014 om 22:13

Was een mooi schot ja. En nu?

14 december 2014 om 22:16

Had Clasie geel voor moeten krijgen. Bal wegtrappen nadat er al lang gefloten is.

14 december 2014 om 22:22

Die heeft geen pik. Kleine jongetjes hebben piemeltjes. Mannen hebben een pik maar daar weten ze in Rotterdam weinig van.

Het respect bij Feyenoords kant was vandaag inderdaad ver te zoeken. Dat de bal niet zo makkelijk meer wordt uitgetrapt bij een "blessure" kan ik nog wel begrijpen. Vaak is er weinig tot niets aan de hand.
Dat de bal wanneer deze over de lijn is getrapt niet netjes terug wordt gegeven is ronduit schandalig.

Ben ik de enige die een vermeende kopstoot van Boetius gezien heeft richting Gudelj?

15 december 2014 om 00:05

Zal wel geaaid zijn

15 december 2014 om 00:19

Nac fan, je hebt gelijk, Boëtius had er zomaar met rood af gekund.
Maar even van een neutrale kant(nou ja, Amsterdamse) kant gezien: Wat een heerlijke pot voetbal! En alle frustraties van beide teams daar gelaten, als er één team blij mag zijn met een punt is het toch echt Feyenoord! Dankzij Vermeer die een aantal 100% kansen van AZ verijdelde. Tuurlijk, Feyenoord had het overwicht, maar AZ had de kansen. En buitenspel, nee, de grens deed het onder moeilijke omstandigheden echt voortreffelijk.

Ben ik de enige die zich stoort aan het gedrag van die feyenoorders en die 50.000 zwakzinnigen op de tribunes?

Dit is precies waarom het Nederlands voetbal zo laag is. Geen winnaarsmentaliteit, altijd willen oplossen met mooi of gerespecteerd voetbal. Zo werkt dat niet in deze harde tijden. Kijk naar Portugeze Spaanse en Italiaanse ploegen, ze halen de woede uit je maar winnen wel en komen ook ergens met hun ploeg. Op het veld is er geen tijd vrienden te zijn, je strijd en bikkelt voor de 3 punten net als Feyenoord gister deed.

In Nederland zijn we al blij wanneer we verliezen met mooi spel, in plaats van blij te zijn door te winnen met lelijk spel. Kom op, het resultaat telt alleen. Nederland is zowat het enigste land die zoveel waarde hecht aan ''mooi en gerespecteerd voetbal'' Daarom staan ze zo laag in de coëfficiëntenlijst.

Jammer dat er zo'n onnozele discussie ontstaat, de 2-2 is de eigen schuld van AZ, het is namelijk geen regel om de bal buiten te spelen als iemand op de grond ligt en al helemaal niet om de bal terug te geven. Wil je als AZ supporter iemand anders de schuld geven, geef dan de scheidsrechter de schuld omdat die niet het spel stil legt omdat er iemand van de tegenpartij op de grond ligt

Eeehh ik weet niet maar was aan beide kanten het geval!!
Werd helemaal gek van die vallende ziekte bij AZ continu pffff heel irritant.
Maar beide ploegen speelde erg hard, vond de actie van Boetius ook heel dom, ook al was die misschien niet expres. Zeker de 2e helft speelde Feyenoord wel op het randje, maar 1e helft was het andersom. AZ spelers trokken soms letterlijk de kleren van het lijf!

Maar goed normaal moet je die bal gewoon terug geven, maakt niet uit wat ervoor afspeelt.

Enne bedankt @hem_weer! Snap dat er altijd wel irritant volk op de tribunes zit, maar merendeel is normaal hoor! Bij iedere club zitten er dat soort figuren op de tribune, maar om nou het hele stadion daaronder te laten vallen slaat werkelijk nergens op.
Publiek is gewoon heel fel en vol passie en ja natuurlijk gebeurd er wel eens wat, maar voetbal is emotie.

Zit er zelf iedere wedstrijd!! En naar mijn weten ben ik niet zwakzinnig.
Ik zou zeggen, kom eens een keertje in de Kuip kijken mocht je er nog niet geweest zijn.
De sfeer is gewoon fantastisch!

De eerste goal is een 50/50 geval, ik kan het niet goed zien, dan vind ik het in dit geval goed dat de scheids door laat spelen. 2e goal was absoluut geen buitenspel, iedereen die dat zegt moet naar Hans Anders en het spelregelboek nog een keer lezen.
Het is niet goed dat Feyenoord de bal niet terug geeft, maar man man man het is toch bloed irritant voor elk klein dingetje die bal uittrappen en maar tijdrekken die Az'ers. Geen enkele keer was er een echte blessure.
Het wachten is op de eerste coach die zegt: team ga als mannen spelen, ga je niet aanstellen maar ga voetballen. De eerste die zich aanstelt wissel ik direct.

Aan de ene kant heeft John natuurlijk gelijk, vooral omdat ze een bal buitenspeelde omdat nota bene Jean Paul Boetius op de grond lag. Maar natuurlijk, AZ speelde in feyenoords ogen vervelend omdat het tijd gingen rekken (tsja, geef ons eens ongelijk, 0-2 voor in de Kuip en dat is op de kansen na onverdiend). Je wint niet zomaar in de Kuip, dus om een beetje irritant te spelen vind ik niet zo gek. Wie wel gek zijn, zijn die Esteban en die Kazim Richards. Wat een debielen zijn dat bij elkaar zeg.. Die sporen gewoon echt voor geen meter. AZ en Feyenoord mogen blij zijn als is dit seizoen om, dan zijn deze 2 stumperds weg!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren