Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Transfer Strootman voorlopig uitgesloten: Roma verlangt 75 miljoen euro'

Laatste update:
/

AS Roma gaat ervan uit dat Kevin Strootman de club in ieder geval tot de zomer van 2015 trouw blijft en heeft dat ook aan Manchester United laten weten. De Engelse grootmacht geldt al tijdens als een serieuze kandidaat om de middenvelder over te nemen, maar zal in dat geval diep in de buidel moeten tasten. I Giallorossi hebben volgens de Daily Mirror namelijk een vraagprijs van 75 miljoen euro in gedachten.

Louis van Gaal zou Strootman bovenaan zijn verlanglijst hebben voor januari. Over zijn aanval is de nieuwe coach van United inmiddels wel tevreden, maar op het middenrif en ook achterin mag er wat hem betreft nog wel wat bij komen. Ook de speler zelf zou wel oren hebben naar een transfer, mogelijk al in januari, maar vanwege een doorlopend contract (tot medio 2018) lijkt dat voorlopig dus uitgesloten.

Alleen wanneer United bereid is het clubtransferrecord voor Ángel Di María te evenaren, valt er met de Italiaanse topclub te praten. Dat lijkt echter uitgesloten: Manchester United heeft nog wel een behoorlijk transferbudget over, maar lijkt niet van zins om een groot gedeelte van dat geld nog eens in de komst één speler te stoppen.

Kevin Strootman zou het huidige Manchester United significant beter maken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Strootman zou momenteel geen prioriteit moeten zijn voor United, middenveld staat goed met Herrera en Blind centraal en op de bank Carrick en Fletcher.
Zie liever dat United eventueel nog investeert in een leider centraal in de defensie.

21 september 2014 om 13:19

Blind?

21 september 2014 om 13:24

Ja Blind, je weet wel, die ene die tegen QPR op het middenveld stond en goed speelde.

21 september 2014 om 13:25

Blind speelde zeer goed in z'n eerste wedstrijd, als hij deze lijn doortrekt heb je geen Strootman nodig.

21 september 2014 om 13:28

Ja blind!

21 september 2014 om 14:14

Blind die 1 wedstrijd tegen een nietszeggende tegenstander meedeed? Op basis daarvan kun je al concluderen dat t middenveld wel staat?

21 september 2014 om 13:31

Niet direct nodig nee , maar persoonlijk vind ik Strootman als controleur echt een klasse beter als Blind. Veel meer power, kracht en scorend vermogen. Maar das persoonlijk.

21 september 2014 om 13:40

Klinkt misschien gek maar zou een Blind niet als CV kunnen spelen bij United? V Gaal wil voetballende verdedigers hebben die sterk zijn in de opbouw. Vooral in dat aspect is Blind natuurlijk een klasse beter dan die Engelse slopers.

21 september 2014 om 14:20

En alle aanvallers lachen zich kapot. Daley Blind gaat Peter Crouch echt niet afstoppen hoor, om nog maar te zwijgen over Lukaku of Costa. Verdedigers moeten in eerste instantie goed kunnen verdedigen en verdedigend mee kunnen in de competitie. Voetballende oplossingen zoeken is dan bijzaak.

21 september 2014 om 14:25

Dat is dan ook de taak van de voorstopper om de spits uit te schakelen, niet van de middenvelder. Overigens kan Blind natuurlijk ook prima verdedigen, daar hij jaren als LB heeft gespeeld. Zo is hij Costa op het WK in de wedstrijd tegen Spanje een aantal keer tegen gekomen en had daar totaal geen problemen mee.

21 september 2014 om 15:23

Ik weert niet of je vaak naar Blind hebt gekeken. Maar op LB is hij echt veel te traag. Of LVG moet weer met 5 verdedigers willen spelen...

21 september 2014 om 15:32

Tegen Sanchez in de wedstrijd tegen Chilli deed Blind het ook wel redelijk

21 september 2014 om 22:24

Haha, komt hij ook echt met Peter Crouch aanzetten. Omdat hij lang is? Crouch is nou echt een aanvaller waar men niet warm of koud (meer) van wordt.

Juist... Hij is nog niet eens terug en ze willen al 75 miljoen. Laat hem nou maar eerst zijn niveau halen, dan zien ze verder wel

21 september 2014 om 13:17

Roma kan natuurlijk vragen wat ze willen. Nog 4 jaar contract, een goed eerste seizoen.

21 september 2014 om 13:18

Ja, maar na zo'n blessure moet je je eerst maar over je angsten heen komen en alles weer durven. Het gaat echt nog wel even duren voor dat hij terug komt op zijn oude niveau.

Ik klink misschien negatief, maar natuurlijk hoop ik dat hij terugkomt op het oude niveau, hij is een fantastische speler om naar te kijken.

21 september 2014 om 13:22

En juist daarom plakt Roma zo'n overdreven prijskaartje aan hem, zij proberen hierdoor de geïntresseerden af te schrikken vanwege de hierboven genoemde redenen.

21 september 2014 om 13:25

Ja niveau weer halen is afwachten, maar dat staat los van wat Roma kan vragen voor hem. Of hij dat waard is, is weer wat anders.
Maar goed, de markt is als wat de gek er voor geeft. Als Strootje weer goed speelt en bepalend is, kan zomaar een andere topclub flink knaken neerleggen voor hem.
Hoop dat hij nog lange tijd bij Roma zal schitteren.

21 september 2014 om 13:22

Wat maakt het uit? Roma kan en mag vragen wat het wilt. Als United zo gek is om zoveel te betalen dan is dat hun probleem.

21 september 2014 om 14:37

Dat is toch juist het hele punt... Roma wil hem niet kwijt dus vraag je een bedrag dat niemand betaald. Lijkt me logisch.

Eerst maar eens kijken hoe die terug komt.

Ja Strootman zou United significant beter maken, maar 75 miljoen is veel te veel. Lijkt me beter dat hij dan bij Roma blijft. Zij spelen nu ook CL en ik denk wel dat dit volgend jaar ook het geval zal zijn. Lekker bij Roma blijven.

21 september 2014 om 13:45

Roma speelt gewoon bluffpoker.
Benatia zou zogenaamd ook pas weg mogen voor een bedrag van minimaal 50 miljoen.
Maar hij speelt nu voor bayern München ze hebben de helft in totaal voor betaald.
Ik denk dat ze zulke bedragen gewoon noemen om clubs af te schrikken zegt verder niks.

21 september 2014 om 14:09

Benatia hebben ze uiteindelijk voor minder laten gaan omdat hij de sfeer waarschijnlijk omlaag zou halen als hij bleef. Strootman is in Rome echt een teamplayer en ligt ontzettend goed in de groep. Roma houdt iig in de winter en waarschijnlijk ook gewoon komende zomer dus vast aan dit bedrag.

21 september 2014 om 14:21

Benatia was de belangrijkste speler van Roma.
En hij was na Totti de populairste speler van Roma.
Strootman spreekt geen eens Italiaans Benatia vloeiend.
Dus jou redenering klopt niet maat.

21 september 2014 om 18:51

Jouw opmerking klopt ook niet, 'maat'.
Na Totti was De Rossi natuurlijk het belangrijkst, en daarna Pjanic en Benatia. En Strootman spreekt al heel behoorlijk Italiaans.

22 september 2014 om 19:20

Dat Italiaans van Strootman is idd al behoorlijk. Daarnaast was/is Strootman zeker zo populair als Benatia. Na zijn blessure had iedereen het maar over een ding en dat was hij. Ze lieten zijn shirt zien wanneer ze scoorden en hebben er veel aandacht aan besteed. Over Benatia heeft niemand in Rome het meer...

...maat

Lijkt me niet dat Strootman 75 miljoen euro waard is. Heeft zich natuurlijk goed laten zien bij Roma, maar ik zou eerst afwachten hoe hij uit zijn blessure periode komt. Of hij dan weer zo op niveau kan spelen, valt nog te bezien natuurlijk.

21 september 2014 om 13:19

Voor dat astronomische bedrag zal hij inderdaad niet weggaan. Tenzij er hele rare dingen gebeuren, en hij geweldig terugkomt van zijn blessure en het 10x beter gaat doen. Maar dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren. Als hij dit seizoen weer zo goed speelt als het voorgaande, zie ik hem voor een bedrag tussen de 45-60 miljoen euro vertrekken, aangezien hij nog een contract heeft voor 4 seizoenen.

En ik geef Roma groot gelijk. Ik ben blij dat we de laatste tijd zoveel goede versterkingen hebben kunnen krijgen en dat spelers graag willen blijven. Het hele gedoe rondom Benatia is wel te triest om waar te zijn, maar ja. Dat Strootman misschien voor een bedrag van 35 miljoen zou weggaan is natuurlijk van de zotten. Hij was gehaald voor een bedrag dat in totaal uitliep tot 31 miljoen euro (als ik me niet vergis). En volgens mij wil Strootman ook nog niet weg, aangezien hij meerdere keren heeft aangegeven het geweldig naar zijn zin te hebben bij de Giallorossi.

21 september 2014 om 13:20

Was 21 miljoen, maar dan nog is de winstmarge voor 35 miljoen veel te klein, aangezien er ook nog geld aan PSV moet worden afgestaan enz.

Sowieso zie ik hem in de winter niet vertrekken.

21 september 2014 om 14:07

En Benatia zou ook sowieso niet voor minder dan 50 miljoen weggaan..

21 september 2014 om 15:09

Klopt, het oorspronkelijke bedrag was 21 miljoen. En in totaal kon het bedrag dacht ik oplopen tot zo'n 30 miljoen wat PSV zou kunnen krijgen, las ik in die voetbalzone slider met hoogste transferbedragen in de Eredivisie.

21 september 2014 om 19:46

Die 21 miljoen is inclusief bonussen, al zal PSV wel een doorverkoopclausule hebben weten te bedingen.

21 september 2014 om 16:16

Volgens mij was het basis bedrag lager dan 20 miljoen en door een aantal vrijwel zekere bonussen tegen de 25 miljoen aan.

Met 50 miljoen zal Roma denk ik ook wel genoegen nemen, maar voor minder dan dat zal hij niet vertrekken, iig deze winter niet.

Als United zo gek is om aan deze wensen te voldoen, dan profiteren wij er alleen maar van, aangezien Rabiot toch geen onaardige vervanger zal zijn en we dan nog flink wat geld overhouden om te investeren.

Januari zal hij iig niet vertrekken, in de zomer liggen er meer kansen.

21 september 2014 om 13:35

Rabiot vervanger? Wat dacht je van onze Belgische vriend die zo belangrijk was de eerste competitiewedstrijden. Naingolan doet niet onder voor Strootman, alleen is hij iets ouder. Rabiot zou banken hoor.

21 september 2014 om 13:46

Ik bedoel directe vervanger, aangezien Nainggolan er al is. Ninja zou de positie van Strootman overnemen op het veld, zoals hij dat nu ook doet. Rabiot zou de plek van Strootman in de selectie innemen.

Ha ha ha....75 miljoen.het moet niet gekker worden.dat is ie echt niet waard.

21 september 2014 om 14:39

Daar gaat het juist om. Als je een bedrag vraagt dat hij waard is is hij weg en ze willen hem behouden.

Real sla je slag zou ik zeggen..

21 september 2014 om 13:25

Real heeft betere opties voor die positie, zou totaal overbodig zijn maar dat zijn we van de Madrilenen wel gewend eigenlijk.

21 september 2014 om 13:28

Wie is er op die positie beter dan Strootman? Vidal? Dan heb je van Strootman meer plezier na een aantal jaar. Veratti gaat de komende tijd nergens heen.

21 september 2014 om 13:30

Modric speelt al bij Real en die is toch wel iets beter hoor.

21 september 2014 om 13:35

Modric zie ik niet echt als een CDM, kroos ook niet en Illara heeft het niveau nog niet.

22 september 2014 om 11:52

Maar op die positie spelen ze wel, daar gaat het om.

Strootman zou absoluut wat toevoegen en een nieuwe leider worden maar AS Roma heeft hier gewoon gelijk. Ze hebben niet voor niets bijna 20 miljoen betaald, hebben ambitie en het geld niet nodig. Waarom zou je 'm dan verkopen?

Volslagen belachelijk dat gaan ze never nooit krijgen en dat gaat geen ploeg betalen want veel clubs denken nu als MU komt gooien we gelijk een paar miljoen er boven op maar dat gaat MU echt niet doen dan zijn er wel goedkopere en zeker betere opties .

21 september 2014 om 14:41

Volslagen logisch bedoel je? Als je een speler niet wilt verkopen en dan een bedrag vraagt dat wel iemand betaald ben je hem kwijt . Roma wil hem houden en vraagt dus iets dat niemand betaald. De enige logische manier van handelen en dus niks belachelijks aan.

Waarom zou Strootman eigenlijk weg gaan? Speelt CL waarin Roma goed begonnen is, speelt mee om de titel, Roma is een prachtige club en hebben heerlijke spelers. Naar United zou een stap opzij zijn. Maar ja Strootman wil waarschijnlijk wel met die gek van een van Gaal samenwerken. En hij zal er wel beter betaald krijgen. Maar sportief gezien is het niet echt een overstap waard vind ik.

21 september 2014 om 13:34

Die gek van een v Gaal je hebt het over een van de betere trainer die er zijn we zullen jou maar niet meer serieus nemen met je domme opmerking , even een verschil, heb je gezien hoe het Nederlands elftal presteert . I rest my case .

21 september 2014 om 13:40

Leuk dat hij een goeie trainer is, hij is ook gewoon een gek net als Mourinho maar omdat hij een Nederlander is mag je er niks over zeggen? Ik neem jou niet serieus ventje. Van Gaal is soms geniaal maar er zit ook een steekje los bij hem.

21 september 2014 om 13:45

Een beetje beschaving is ver te zoeken met je opmerking van ventje tegen iemand van 62 ik zou een cursus volgen in normen en waarden misschien ben je nog te redden maar ik denk het niet . Normaal reageren mag ook ook hoor .

22 september 2014 om 11:56

Mag ik U dan aanraden een cursus begrijpend lezen te volgen?

Is natuurlijk normaal; als je een speler perse wilt en hem al maanden vooraf aankondigt dan vraagt die club natuurlijk de absolute hoofdprijs. Dat is logisch en als Utd hem wilt dan moeten ze dokken.

21 september 2014 om 13:30

Jup en roepen dat je een oneindig transferbudget helpt daar ook aan mee.

United moet never nooit meer dan 45 miljoen betalen voor Strootman, zo goed is hij ookalweer niet. Ben eigenlijk best tevreden met het huidige middenveld, we hebben wel betere backup nodig.

21 september 2014 om 13:34

Roma laat hem ook echt wel voor 40 gaan hoor, dit is gewoon een teken dat ze hem eigenlijk liever niet kwijt willen. Door te zeggen dat hij niet voor minder dan 75 miljoen mag gaan geven ze aan dat hij min of meer niet te koop is. Maar dat is een slimme truc. Iedereen is te koop. Voor 40 heb je hem binnen hoor.

21 september 2014 om 13:39

Als United hem in januari probeert te kopen dan wordt het een dikke som. januari transfer zijn altijd duur omdat je een speler midden in een seizoen wegkaapt.

Vind Strootman echt een geweldenaar. Sterk, power, voetballend en scorend vermogen. Heel complete speler die binnen korte termijn gewoon echte wereldtop is. Zou United zeker sterker maken.

15 procent doorverkooppercentage dus hoe hoger hoe beter haha

waar gaat het heen , ik vind al is het vaker hier genoemd maakt voetbal kapot om zulke bedragen te vragen ronaldo ook al 150 m terwijl die al 30 is.

ik vind dat hoog tijd is nederland ook maar zulke clausules in contract moeten doen , of in iedergeval moeten vragen net als in portugal , porto en stellen daar iets voor de rest ook niet
brazilie geld het zelfde die vragen ook ongelooflijke bdragen .

daarom begrijp ik niet dat ze blind voor 18 weg hebben gedaanblind was tevrede bij ajax geef hem beter langer contract , en als man utd echt wilde hebben 30m niet minder

zelfde is voor depay en wijnaldum beter contract geven vraag dan 30 of zelfs 40m is het graag of helemaal niet

Als het goed is heeft PSV een percentage van de winst bij doorverkoop bedongen van 15 procent. Gerekend met een verkoopprijs destijds van 20 miljoen komt dit neer op ruim 8 miljoen extra in kas voor Psv. Moet er nog wel een club zo gek zijn om dat te betalen natuurlijk. Ik bedoel, Strootman is een goede speler, maar deze bedragen slaan natuurlijk nergens op.

Niemand gaat meer dan 35-40 miljoen betalen voor een type Strootman.

21 september 2014 om 14:47

Klopt en dat weet Roma ook en daarom vragen ze ook dit bedrag. Dat niemand hem koopt is het hele idee achter deze vraagprijs.

Weet iemand hoe het met zijn blessure is? Traint hij al weer voorzichtig?

Kazim kan goed voetballen zeg.

United moet eerst eens een miljoen of 80 gaan uitgeven aan de verdediging. Jones, Evans, Smalling, Raffael, allemaal leuk als back up, maar geen basiswaardig materiaal voor United.

Laten we maar eerst kijken hoe hij na zijn blessure gaat presteren. Op dit momend zeker geen 75 mil. Waard . Hooguit 25 mil.

21 september 2014 om 15:45

Alleenn spelers als messi .ronaldo Zlatan blijven met een prijskaartje hangen ookal zitten ze op de tribune.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren