Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Southampton en FC Twente akkoord over miljoenendeal Tadic’

Laatste update:
/

De transfer van Dusan Tadic naar Southampton lijkt nabij. Maandag berichtte het Algemeen Dagblad dat FC Twente op het punt zou staan de Servische linksbuiten te verkopen aan de nieuwe club van Ronald Koeman. Dinsdag meldt een journaliste van het Engelse Sky Sports via Twitter dat er inmiddels een akkoord op tafel ligt.

Om hoeveel geld het gaat, wordt dinsdag niet aangegeven. Het Algemeen Dagblad sprak van een transfersom van zo’n twaalf miljoen euro. Zelf betaalde FC Twente medio 2012 ongeveer 7,7 miljoen euro aan FC Groningen voor de Servisch international. De club moet een deel van de transfersom die nu wordt geïncasseerd aan de Trots van het Noorden overmaken: vijftien procent van iedere euro boven de zeven miljoen euro. FC Twente moet daarnaast ook naar schatting een vijfde deel van de transfersom overmaken aan de Doyen Sports Group, de investeringsmaatschappij waarmee het samenwerkt.

De 25-jarige Tadic wordt bij Southampton gezien als de opvolger van Adam Lallana, die dinsdag gepresenteerd werd als nieuwe aankoop bij Liverpool. The Reds betaalden Southampton een bedrag van ongeveer 33 miljoen euro. Circa een derde van die som wordt dus geherinvesteerd in Tadic. Die werd eerder in verband gebracht met onder meer Everton, Liverpool en Sevilla engaf eerder bij voorzitter Joop Munsterman aan De Grolsch Veste na twee seizoenen te willen verlaten.

Kan FC Twente het vertrek van Dusan Tadic opvangen, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer, maar natuurlijk een geweldige transfer voor Dusan, was natuurlijk al lang te goed voor de Eredivisie. Ik wens je het beste Dusan en ben er van overtuigd dat hij wel gaat vlammen in de PL!

1 juli 2014 om 16:42

Als je de prijs kwaliteit verhouding bekijkt moet je toch concluderen dat Liverpool weer ouderwets dom bezig is, Lallana die elke wedstrijd 25 minuten voor tijd word gewisselt is echt geen 20 miljoen Euro beter dan Tadic, Voor Tadic idd een mooie stap en ik ben ervan overtuigd dat hij het gaat maken daar.

1 juli 2014 om 16:50

Lallana heeft in ieder geval al meer in de PL laten zien dan Tadic, dus wie weet wordt Tadic wel een Ruiz 2.0. Niemand die het weet. Daarnaast is Lallana een Engelsman en daar betaal je nou eenmaal meer voor, omdat er een bepaald aantal jongens die in Engeland zijn opgeleid in je selectie moet zitten. Als er dan een Engelsman boven de rest uitsteekt, dan wilt iedereen die hebben, want het is zonde om je selectie op te vullen met onbenullen, alleen omdat ze Engels zijn.

1 juli 2014 om 17:04

Leuk verhaaltje Maldini maar die vergelijking met Ruiz is maar een klein deel van het verhaal en wordt te makkelijk gebruikt. Fulham speelde totaal anders dan Southampton doet. Tadic is een andere soort speler en is veelzijdiger dan Ruiz. Hij is bovendien de beste speler bij Servie, een landenteam dat nauwelijks onder doet voor Engelsen. Bovendien is Ruiz een uitzondering, voor de rest zijn de spelers die uit de top van de eredivisie naar de PL doorgaans meer dan geslaagd.
Ook over Eriksen werd getwijfeld terwijl hij de beste speler is bij Tottenham. Tadic is niet talentvoller maar absoluut talentvol genoeg om te slagen. Hij is fysiek ook meer dan prima. Met al die dommekrachten achterin bij menig PL club heb je aan een beetje fysiek genoeg als je superieure techniek en bovengemiddeld inzicht hebt. Het is gewoon een uitstekende deal van Southampton.

De 'premium' voor Engelse spelers is duidelijk. Inmiddels snapt bijna iedereen dat wel die een beetje voetbal/vz volgt. Dat betekent niet dat het niet belachelijk is en dat het aangeeft dat er een groot gebrek aan talentvolle Engelsen is. Door die schaarste wordt er zoveel betaald, het zegt verder niet bijster veel over de kwaliteit van de spelers.

1 juli 2014 om 17:44

Ik vind het bedrag waarop hij vertrekt wel erg magertjes. Vraag me af waarom spelers uit de eredivisie altijd zo goedkoop vertrekken naar het buitenland. Als je kijkt wat men in Engeland betaald aan binnenlandse transfers, dan houden ze hun eigen markt kunstmatig hoog.

Volgens Sky zou het gaan om bijna 11 miljoen pond, weet iemand hoe de pond staat ten opzichte van de euro?
Zat erin dat hij zou gaan vertrekken, jammer maar helaas.
Kusk zal wel blij zijn, die wilde heel graag naar Twente toe.

Edit heb het ff opgezocht, bedrag zou 10,8 miljoen pond zijn dat is omgerekend ongeveer 13,5 miljoen euro

Edit 2 bedankt heren Yorickjuve, J. Staatsen en Onheilspellend

1 juli 2014 om 16:40

11 miljoen pond heb ik ook gehoord. dat is ergens tussen de 13.5 en 14 miljoen euro. Zou geen slechte deal zijn voor Twente. En The Saints en Tadic zullen ook niet klagen. prachtclub en prachtspeler.

1 juli 2014 om 16:40

Bijna 14 M euro

1 juli 2014 om 16:41

In dat geval zou het om 13,5 / 14 miljoen euro gaan.

1 juli 2014 om 16:47

Lol. Echt 4 uur geleden stond bijna dat ie liever naar Schalke etc gaat. Nu gaat ie naar Southampton goede aankoop overigens.

1 juli 2014 om 19:38

Hij heeft zelf ook gezegd dat hij schalke geweldig en de andere geïnteresseerde clubs oke vond hij wilt dus het aller liefst naar Schalke, ook omdat Schalke champions league speelt.
Maar schalke die is niet zoveel bezig met hem, en Southampton wel.

1 juli 2014 om 18:57

Nette deal voor iedereen, toch jammer dat ze dan met 6 miljoen aankloppen bij Feyenoord....
Dan mogen ze ook wel eventjes 12/13 miljoen neertellen voor Pelle. Aan geld geen gebrek daar!

Groningen aan Groningen? En die dik 60% is niet de winst van de verkoop maar de inkoop van de verkoop. Lees het artikel gewoon nog even één keer na voordat het geplaatst wordt.

1 juli 2014 om 17:14

Die 60 is wel degelijk de winst die ze maken. Zo moeilijk is het sommetje 60 van 7,7 miljoen 7,7 miljoen toch niet? Dat komt namelijk neer op zo'n 12 miljoen en laat dat nou ongeveer de transfersom zijn die Twente volgens het artikel ontvangt......

Reken dus eerst zelf even voordat je zegt dat het niet klopt.

Edit: Wat jij zegt klopt overigens ook, maar dat is nu niet van belang aangezien jij beweerd dat wat Voetbalzone plaatst niet correct is.

1 juli 2014 om 18:26

Tadic wordt voor 7.7 miljoen ingekocht. Voor 12 miljoen verkocht. Dan is die 4,3 miljoen de winst. Nooit geen 60 procent dus. En dat voetbalzone het bericht aanpast na mijn comment kan ik niet helpen, maar dat had je zelf vast ook al wel door..

1 juli 2014 om 18:36

En wat is winst, haal alles er even af en je houd een keer 3 miljoen winst over.

Daar gaan ze veel plezier aan beleven! Uitstekende speler deze Tadic!

Zelf betaalde FC Groningen medio 2012 ongeveer 7,7 miljoen euro aan FC Groningen voor de Servisch international.

Goed bezig....

Zoals ik al had voorspelt zakt Twente na een korte piek weer naar de plaatsen waar ze thuis horen, Ze hebben financieel boven hun stand geleeft waar door alle dure jongens weg moeten en ze kwalitatief mindere spelers voor terug halen.

1 juli 2014 om 16:46

Onzin. Twente verkoopt al jaren hun beste spelers voor ontzettend veel geld. En nu gaat Ziyech waarschijnlijk ook gewoon weer gehaald worden voor enkele miljoenen hoor. Moet je eens zien wat voor een talentvolle selectie er dan weer staat.

1 juli 2014 om 16:59

Persoonlijk zou ik niet op zo'n reactie reageren kogelgat.
Juist nu Twente geen dure spelers meer koopt gaat het weer de goede kant op, van de 3 duurste spelers had alleen Tadic een echt toegevoegde waarde, Fer en Castaignos was/is gewoon zondegeld.
Hoop ook niet dat ze Ziyech kopen, lijkt mij veel te veel geld voor een speler die je eigenlijk niet nodig hebt. Als Kusk nu komt heb je voor de flanken, Mokthar, Corona, Kusk en eventueel Hölscher en Promes, ook kan Bilal dat enkele invalbeurten doen.
Voor het middenveld zijn er ook genoeg opties, Eghan, Promes, Ebecilio, Gutierrez, Brama, dus zie de noodzaak niet zo, ja als Ziyech voor 2,5 miljoen kan komen, dan wel, maar zo gek zal Heerenveen wel niet zijn.

1 juli 2014 om 17:17

@wandering,je denkt toch niet dat Holscher nog in aanmerking komt voor het eerste elftal? en Brama is per vandaag niet meer officieel in dienst van FC Twente, dat zou jij als FC Twente watcher,moeten weten.

1 juli 2014 om 17:29

Hij noemt gewoon alle opties.. Bij de vleugels van Ajax en PSV worden Tobias Sana en Florian Jozefzoon ook gewoon genoemd.. Ik zie het probleem niet.

1 juli 2014 om 17:37

Hölcher heb ik nog niet afgeschreven, denk niet dat de clubs voor Brama in de rij staan, maar mocht hij weggaan, dan kun je altijd nog schakelen.

1 juli 2014 om 16:48

Als ze Ziyech halen zal dat wel meevallen. Alle clubs raken immers hun beste spelers kwijt. En Twente heeft nu een selectie met veel jonge, talentvolle spelers die alleen nog maar zullen groeien. Promes en knakker die ze van Arsenal over hebben genomen bijvoorbeeld. Mokhtar zie ik op den duur ook nog wel stappen maken.

Ze hebben financieel wel risico's genomen ja, maar voorlopig hebben ze het geluk dat deze goed uitpakken. Stel dat zo'n dure jongen een keer een zware knieblessure krijgt en zijn contract niet wilt verlengen. Dan heb je zo een strop van 10 miljoen.

1 juli 2014 om 17:28

Zolang de begroting niet drastisch omlaag gaat, valt de schade bij FC Twente wel mee. Uiteindelijk duurt die Categorie 1 ook niet eeuwig en uiteindelijk zal de schuldenlast over het stadion ook met het jaar minder worden. FC Twente is misschien geen topclub, maar is toch gewoon een uitstekende subtopper die nog altijd de potentie heeft om als club te blijven groeien, mits het beleid goed word doorgevoerd. Maak je dit soort uitspraken, onderbouw ze dan goed...

1 juli 2014 om 17:37

We zullen aan he eind van het komende seizoen zien of je echt een voorspeller bent of just another dude & loser die alleen maar zin heeft in opruiende teksten en totaal geen verstand heeft
van voetbal.

1 juli 2014 om 18:36

Ja, dat werd begin van het vorig seizoen ook gedacht en gezegd......we zullen zien of FCT structureel kan aanhaken

Wel prettig dat Groningen de transfersom van 7,7mln aan zichzelf betaalde om Tadic naar Twente te laten gaan.

"zelf betaalde FC Groningen medio 2012 ongeveer 7,7 miljoen euro aan FC Groningen voor de Servisch international"

ON: Ik ben heel benieuwd of Tadic het tempo en fysieke spel van de Engelse PL aan zou kunnen. In Nederland behoort hij tot de beste spelers, maar de stap naar Engeland lijkt voor creatieve spelers vaak net iets te groot.

Mijn rekenvaardigheden zijn niet fantastisch (of slecht gelezen) maar 60% winst? 40% denk ik?

Dus nu is deze deal waar omdat een journaliste van Sky Sports het meld...

Ik hou nu al een aantal dagen de Twente- site in de gaten, maar daar staat niet eens iets over interesse van Southhampton en in het verhaal van het AD heb ik ook geen enkele Twente gerelateerde bron gehoord.

Ik geloof er dus nog niks van dat Tadic naar Southhampton gaat. Die zal toch ook zijn opties willen afwegen . Het duurt immers nog 2 maanden voor de transferperiode afloopt. Nog tijd genoeg dus voor Tadic en Twente om een betere deal te vinden.

Het Algemeen Dagblad sprak van een transfersom van zo’n twaalf miljoen euro. Zelf betaalde FC Groningen medio 2012 ongeveer 7,7 miljoen euro aan FC Groningen voor de Servisch international. De club zou zodoende dik zestig procent winst maken op de productieve aanvaller.

Hier klopt een hele boel niet

Heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel erg jammer dat deze flamboyante en excentrieke geweldenaar vertrekt uit ons Eredivisie. Natuurlijk was het te zien dat hij het niveau al was ontstegen, maar had hem graag nog een jaartje of twee willen zien. Hij paste goed bij Twente, maar was natuurlijk allang al klaar voor een stap hogerop. Vind Southampyon niet echt bij hem passen, maar wel een goede trampoline voor een nog hogere stap.

1 juli 2014 om 17:02

Flamboyant én excentriek nog wel!!

"zelf betaalde FC Groningen medio 2012 ongeveer 7,7 miljoen euro aan FC Groningen"

Dat doen ze slim...

Weet iemand of een deel van de transferopbrengsten van Tadic naar die investeerders gaat? En hoeveel?

Artikel is inmiddels aangepast..

1 juli 2014 om 16:49

Volgens mij gaat twintig procent naar de investeringsmaatschappij en vijftien procent naar FC Groningen. Dit zou betekenen dat FC Twente 65 procent van de inkomsten zelf kan spenderen.

1 juli 2014 om 17:53

Wauw, dat valt dan flink tegen voor Twente... Ze hebben natuurlijk ook veel geïnvesteerd in Tadic.

1 juli 2014 om 18:27

Betekent dat FC groningen 1.8 miljoen mag bijschrijven?

Edit:

zie het al 15 van elke euro boven 7 mil dus dat zou zo'n 750.000 zijn. Netjes.

2 juli 2014 om 05:22

15% Van het bedrag boven de 7 miljoen. Dat komt dan op 750.000 Euro naar Groningen. 2.5 miljoen naar Doyen. 8,7 miljoen in de knip.
7.7 + 0.8 +2.5 = 11 miljoen aan kosten. 12 + 1 = 13 miljoen aan opbrengst. 2 miljoen winst.

Ben erg benieuwd hoe deze topper het gaat doen. Voor de eredivisie was die meer dan goed genoeg. Toch had hij wat moeite om heel constant te presteren vond ik. Afgelopen seizoen was die wel echt de beste van FC Twente. Jammer voor de club dat deze topspeler weggaat. Hij is niet zomaar te vervangen. Ook niet door Ziyech te halen. Prima speler, maar nog lang niet zover als Tadic.

Dik 60%? Misschien nog even narekenen

1 juli 2014 om 16:52

Klopt toch gewoon? 4.3 miljoen winst op een inkoopprijs van 7.7 miljoen is ongeveer 55-65% winst zo uit mijn hoofd.

2 juli 2014 om 19:59

Nee, dat klopt niet. Het antwoord is 55%, dat is geen dik 60%.

Deze tekst klopt niet. Maar een mooie transfer voor Tadic.

Ze vergeten erbij te vermelden dat er een substantieel deel van de winst naar Doyen gaat. Dus er blijft veel minder dan die 5 miljoen over voor Twente.

1 juli 2014 om 16:50

Krijgt Groningen ook nog een deel? Doorverkooppercentage.

1 juli 2014 om 17:05

@timba69 en Ajaxia

Al met al, wanneer het om een bedrag van 12 miljoen zou gaan, zou Twente ongeveer 6 miljoen overhouden. Daarmee zou de andere helft, 6 miljoen, nog betaald moeten worden aan zowel FC Groningen als Doyen.

2 juli 2014 om 05:30

750.000 Extra voor Groningen.
Dat er ook nog een rest bedrag openstaat aan de transfer van Groningen naar Twente maakt niets uit. Dat zijn de jaarlijks uitgesmeerde transfers. Twente moet ook nog miljoenen ontvangen voor Fer. Dat is dus niks extra's.

1 juli 2014 om 17:08

Als mijn info klopt gaat er 20% naar Doyen, dat is ongeveer 2,6 miljoen, ook gaat er nog 15% van de meerprijs naar Groningen, hoeveel dat precies is weet ik niet, want de aankoopprijzen die ik hoor verschillen nogal, dat gaat van 5,2 miljoen tot de hier genoemde 7,7 miljoen.
Trouwens die 7,7 miljoen lees ik nu voor het eerst, het maximale bedrag wat ik voor nu kende was 6,5 miljoen.

1 juli 2014 om 17:58

7miljoen als het goed, teminste dit is publiekelijk gemaakt door Groningen destijds, met bonussen kon het oplopen naar 7.7miljoen ofzo.

Dus er zal iets van 750k naar Groningen gaan.

1 juli 2014 om 18:19

Oké thx, dan is het dus met die 7 en een halve ton die nu daar Groningen gaat 7,7 miljoen. Dan klopt die 7,7 dus wel.

Jammer dat de speler zelf aangeeft dat er nog geen nieuws is. Natuurlijk zegt dit vrij weinig in de voetballerij, maar over het algemeen is Dušan Tadić open over dergelijke zaken. Ik ben er dus nog niet van overtuigd dat hij weggaat. Desalniettemin is de kans groot dat hij naar Engeland vertrekt, hij is simpelweg te goed voor de Eredivisie.

Gelukkig gaat er een mooie 20% naar de Doyen group. De winst zal minimaal zijn.

1 juli 2014 om 16:59

@momus,

Gelukkig staat er tegenover dat Twente ook 5 miljoen van Doyen heeft gekregen, dat vergeet je erbij te zeggen, en hoezo gelukkig, ben je zo bang voor Fc Twente;

1 juli 2014 om 17:01

Gekregen? Ze hebben Twente geld geleend om Tadic te kunnen kopen, bedoel je...

1 juli 2014 om 17:13

Praat niet zo raar Momus, Tadic kwam in 2012, de Doyen deal is pas sinds afgelopen winter.
Doyen heeft ruim 5 miljoen betaald voor 20% van de transfergelden van Tadic, Eghan, Ebecilio, Promes en Castaignos, daar gaat Doyen na alle verwachting veel geld aan gaan verdienen, maar dat lijkt mij niet heel vreemd, je inversteert om er (veel) beter van te worden.

1 juli 2014 om 17:14

Nope ze hebben 5 miljoen betaald in ruil voor een gedeelte van de transferrechten van oa Tadic.

1 juli 2014 om 20:58

Precies. Je legt het anders uit, maar je bedoelt hetzelfde. Die investeerders willen hun geld terug uiteindelijk, simpel zat.

Als je daar nog het salaris bij optelt wat Tadic Fc Twente gekost heeft, kun je dus concluderen dat Tadic Twente niks opgeleverd heeft. Het is de investering niet waard gebleken. Geen prijs gepakt en europees voetbal heeft Tadic met Fc Twente niet gespeeld.

1 juli 2014 om 16:51

Oneens. Zonder Dušan Tadić zou FC Twente afgelopen seizoen roemloos in de middenmoot zijn geëindigd. Mede dankzij zijn goals en assists heeft de club Europees voetbal behaald.

1 juli 2014 om 17:10

Ik kan wel janken dat Dusan weggaat. Hij is een speler die je niet zomaar vervangt. Net als Bryan Ruiz. Het zijn geweldenaren die wel weer bij de juiste club terecht moeten komen. Het speltype van Fulham is niets voor Bryan. Kijk maar nu bij Costa Rica. Hij lijkt daar weer de speler te zijn zoals we hem van FC Twente kennen. Niet de speler van Fulham. Bij PSV is hij wel weer wat opgebloeid maar was hij te weinig top.

1 juli 2014 om 17:01

@diarra,

Rekenen is niet je sterkste kant, maar goed je zal wel zien hoe het loopt en wie Twente als vervangers haalt.

Salaris is natuurlijk niet van belang voor de winst op een speler. Iemand die weet voor welk bedrag hij nog op de balans stond?
Of had Munsterman daar ook mooie boekhoudkundige trucjes voor?

1 juli 2014 om 16:55

Wel mooi van fc groningen naar fc groningen haha stumperds dat vz

Overigens krijgt ook Groningen 15% van het deel boven de 7 miljoen.

1 juli 2014 om 18:22

Nee, de transfersom van Groningen kon max tot 7,7 m oplopen.

1 juli 2014 om 18:56

Nee, deze afspraak staat los van het transferbedrag bonussen. Dit was het doorverkooppercentage.

Zeer goede speler. Jammer dat die uit de Eredivisie verdwijnt.
Voor het bedrag wat genoemd wordt kan je weer toekomstige pareltjes van kopen.

Goeie transfer ook voor twente maar ik denk dat erg moeilijk word om een goeie vervanger te vinden

Mooi bedragje naar Groningen dus. Beterrrr. Nu van dijk en Pelle nog ff naar Southampton en weer een club er bij die extra interessant is om naar te kijken!

Ondanks dat hij één van onze beste spelers is, ben ik wel blij dat hij weggaat. Zodoende is het waarschijnlijk mogelijk om Kusk en Ziyech binnen te halen, en om de financiën weer een beetje bij beetje op orde te krijgen.

Zelf heb ik wel mn twijfels een topper op mondiaal niveau wordt het nooit, maar zijn gebrek aan snelheid kan hem wel opbreken in de PL (zie Ruiz). Desondanks is dit wel de beste stap en degene waar hij het meeste kans op slagen heeft.

1 juli 2014 om 18:14

Ruiz werd duidelijk onderschat bij fulham. Na ruiz vertrek verloor fulham bijna alles en zijn ze kansloos gedegradeerd. psv bracht ie terug naar de top en costa rica zit al in de kwart finale dankzij zijn goals.

Natuurlijk kunnen ze dit niet opvangen! Tadic was een vd beste spelers van de Eredivisie, misschien wel de beste.

omdat dusan nog niet de kans in de pl heeft gehad maldini

7,7 zelf betaald en dan 12 miljoen krijgen
15% moet je over 4,3 betalen is 6,5 ton.....

3,65 mil hou je over...
En dan is er ook nog de investeringsbedrijf die zijn aandeel wil...

Al met al is Twente er niet heel erg rijker op geworden....
Helemaal als je dit geld nodig bent om te moeten investeren.

2 juli 2014 om 05:46

Maar die investerings maatschappij heeft daarvoor geld op tafel gelegd. Zeg 1 miljoen voor Tadic. Twente houd nu aan deze transfer 8,7 miljoen over, een winst van 2 miljoen in twee jaar.
12+1 - 7,7 - 0,8 - 2,5= +2 miljoen.

Het nakende vertrek van Dusan Tadic is een groot verlies voor FC Twente en ook een aderlating voor de vaderlandse voetbalcompetitie. Voor dit soort spelers kom je als voetballiefhebber naar het stadion.

Oprengst: 13,5 miljoen + bedrag wat doyen heeft betaalt voor 20% van de opbrengst = ongeveer 15 miljoen.

hier gaat af deel groningen (13.5-7.7) x0,15 = 870.0000
Deel Doyen 13,5 x 0,2 = 2.700.000

15.000.000 - 2.700.000 - 870.000 = 11.430.000 is wat Tadic heeft opgeleverd. Al met al niet slecht.

Met dit bedrag(11,4 - 1,5 van de doyen deal) kan je de eventuele gaten dichten en een prima opvolger halen. Ik zelf zou kiezen voor M. Martens (transfervrij) en die Kusk.

Stevens
Martina
Lachman
Bjelland
Kusk/Corona
Ebecilio
Guttierez
Mokthar
Promes/Marte
Castaignos
Borven/Prome

Maarten Martens is inmiddels ook al 30. En nogal blessuregevoelig. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat FC Twente op zoek naar versterking bij de Belgische aanvallende middenvelder terecht komt.

2 juli 2014 om 13:21

Twente is lange tijd geïnteresseerd geweest in Maarten Martens.
Is nog steeds een creatieve speler wiens komst ik zeker zie zitten.

De perfecte aangever voor Pelle. Koeman heeft vaker zijn bewondering voor Tadic toegegeven. Verder verwacht ik dat Koeman zich zal melden voor Van Dijk, Clasie en Fellaini/Fer. Van Dijk heeft het bij Celtic goed gedaan en kan zich laten zien in een sterkere competitie, Clasie en Koeman waren 2 handen op 1 buik en Fer/Fellaini zijn fysiek en kopsterke aanvallende middenvelders die ook een defensieve rol kunnen vervullen. Ik denk niet dat Van Gaal gebruik gaat maken van Fellaini en Leroy Fer vind ik te goed voor de Championship.

Tadic gaat 1 van de betere spelers van de Premier League worden.
Veelzijdige voetballer met traptechniek, paasjes en dribbels

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren