Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Suárez geeft jawoord en zet zinnen op droomtransfer naar Barcelona'

Laatste update:

Voor het WK werd er vooral gesproken over een mogelijke transfer naar Real Madrid, maar nu schijnt Barcelona de belangrijkste kandidaat te zijn om Luis Suárez over te nemen van Liverpool. Luis Enrique wil een nieuwe spits aan zijn selectie toevoegen en de naam van de Uruguayaans international zou bovenaan de verlanglijst staan. Suárez voelt wel wat voor een verhuizing.

/

De topscorer van het afgelopen seizoen in de Premier League verlengde een paar maanden geleden nog zijn contract bij Liverpool en beloofde de fans dat hij de club trouw zal blijven. Het is echter geen geheim dat Barcelona de droomclub is van Suárez en El Mundo Deportivo claimt dat de aanvaller zijn jawoord heeft gegeven aan de Catalanen. "Sí al Barça", ja tegen Barça, kopt de krant.

Barcelona zal het voor een transfer nog wel eens moeten zien te worden met Liverpool, dat zijn beste speler niet kwijt wil raken. In de afgelopen dagen zijn er verschillende bedragen genoemd en is veelvuldig beweerd dat Alexis Sánchez in de deal betrokken zou kunnen worden. De Chileens international zou door de eventuele komst van Suárez overbodig worden in het Camp Nou.

Barcelona moet serieus werk maken van de komst van Luis Suárez

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Na Ibrahimovic, Sneijder, Huntelaar en V. der vaart toch weer een ajacied die het tot de top schopt, Suarez en Ibrahimovic kan je toch ook wel tot een van de beste van de wereld rekenen.

23 juni 2014 om 09:48

Denk dat deze credits meer uitgaan naar Groningen, en nog meer naar zijn club in uruguay.

Maar het blijft inderdaad goede reclame. Mensen zullen denken, wow heeft hij ook bij ajax gespeelt. Niet dat dat zoveel waard is hoor.

23 juni 2014 om 09:55

Gedeeltelijk mee eens. Maar bij Ajax is hij toch uitgegroeid tot het fenomeen wat hij nu is. Er waren weinig mensen die twijfelden of hij zou slagen bij Liverpool.

23 juni 2014 om 10:14

Hij heeft in zijn 3,5 seizoen bij Ajax meer gescoord dan bij Liverpool hoor. En ja de PL is natuurlijk veel hoger dan de Eredivisie maar toch is was hij zijn laatste jaar bij Ajax al de beste van de hele Eredivisie.

23 juni 2014 om 10:21

inderdaad ik vind ook dat de credits naar groningen moeten gaan..die hebben hem heel knap gescout, alleen zal ajax ze toch eerder krijgen wat ook deels terecht is omdat hij daar ook weer stappen heeft gemaakt onder de grote druk en als je je als aanvaller/spits bij ajax bewijst slaag je bijna altijd

23 juni 2014 om 10:23

Realplayer heeft gelijk.. hij heeft pas echte stappen gezet in Liverpool, net zoals Zlatan pas echt goed werd in italie na een moeilijk seizoen.. en ook Kuijt heeft zich pas echt goed ontwikkeld in Liverpool.. In Nederland deed Alves het ook geweldig maar het gaat erom of ze daarna nog stappen maken.. Ajax kocht destijds alle goede spelers weg in de eredivisie en suarez en huntelaar waren idd een 'lucky' shot, net zoals sulemani en in mindere mate spelers als el hamdaoui en sightorsson wat minder gelukkig waren..

23 juni 2014 om 10:30

Mensen die eraan hebben getwijfeld of suarez het zou maken bij liverpool zijn niet serieus te nemen. En @Realplayer heeft gelijk, fenomeen is hij bij liverpool geworden niet ergens anders.

23 juni 2014 om 10:37

En daarom os Suarez Ajax ontzettend dankbaar. Ajax heeft hem een topspeler gemaakt. Toen was hij al goed. Bij Liverpool liet hij het gewoon zien in een topcompetitie. Voor de rest was hij altijd een fenomeen geweest.

23 juni 2014 om 10:41

Suarez had altijd gezegd dat Ajax hem de normen heeft geleerd om als een topsporter te leven, gedragen en te voetballen. Suarez zijn mening neem ik toch echt serieuzer dan die van een aantal hiero. Ook geloofde Ajax altijd in hem. Daar waar er heel wat anderen dachten dat hij zou gaan falen. Hahaha kijk hem nu

23 juni 2014 om 10:52

@lee112

Moe gesproken jongen, maar de afgunst naar de grootste en verreweg meest succesvolle club blijft helaas bestaan.

Er zijn weinig mensen die neutraal of zonder haat / jaloezie kunnen kijken.
Jammer is dat eigenlijk.

Net als Zlatan, hij was zo slecht bij Ajax dat hij de gehele Nac verdediging gek draaide in zijn eentje.... Hij was zo slecht dat hij belangrijke aandelen had in bekerfinales, landstitels en aan de lopende band scoorde in de Cl.

Ach ja laat maar kleppen...

23 juni 2014 om 18:55

Inderdaad ook ik word moe van al dit gezever. Ten eerste gaan de grootste credits naar de spelers zelf. En vervolgens hebben die spelers bij elke club waar ze gespeeld hebben de nodige stappen gemaakt. En dit maakt ze tot de voetballers die ze nu zijn.

23 juni 2014 om 21:57

Bij ajax heeft suarez het meest geleerd en is hij uitgegroeid tot een topspeler dus ajax verdiend wel heel veel credit

23 juni 2014 om 10:20

Zeker weten, echt fantastisch voor hem!

Suarez is een absolute geweldenaar en ik ben super trots dat Ajax hem dermate groot heeft gemaakt dat de hele wereld hem hebben wil.
Luis kunnen we toch wel rekenen tot de categorie Messi / Ronaldo.
Misschien zelfs beter.

Ben alleen benieuwd hoe het zal gaan wanneer Messi en Suarez in een team spelen.
In dienst van wie ga je spelen?

2 Kapiteins op 1 schip.... als het werkt is Barca dodelijk, maar ik weet niet of dit het geval zal zijn. Ik denk dat Atl Madrid de enige geschikte club in Spanje is.

Real heeft Ronaldo, Barca Messi. Deze beide spelers zijn geliefd bij die clubs en ook buitencategorie.... Die hierarchie doorbreek je niet zomaar, dus ik denk dat Atl. beter zou werken

23 juni 2014 om 10:23

Waarom zou hij weg gaan. Liverpool is een prachtige grote club, heeft (eindelijk) weer uitzicht op goede klasseringen in de PL en speelt volgend jaar ook CL. Daar komt bij dat Suarez verzekert is van een basisplaats en als absolute vedette word beschouwd.

Plus Liverpool heeft hem altijd gesteund, toen met het bijt incident en dat rasisme verhaal.
Het zou Suarez sieren als hij bij liverpool zou blijven.

23 juni 2014 om 10:46

Oh ik vind ook niet dat hij weg moet, maar als hij naar Spanje gaat, dan naar Atl. Madrid, lijkt mij, om bovenstaande reden

23 juni 2014 om 16:27

Neymar suarez messi.pffff wat 1voorhoede is dat dan zeg wereldtop.hoop dat barca hem kan hallen wil suarez wel eens zien met die 2voor in.als het echt tot 1transfer komt gaat barca weer om alles meedoen as seizoen .

23 juni 2014 om 10:34

De credits gaan toch meer naar Malmo en Nacional waar Zlatan en Suarez vandaan komen. Ook is Groningen natuurlijk ontzettend belangrijk geweest voor Suarez zijn carriere.

23 juni 2014 om 15:05

Sneijder ook of hij was dat

Oftwel, dit is wandelgangen nieuws.

23 juni 2014 om 10:09

Dit zou zomaar is waar kunnen zijn. En dat messi naar city vertrekt. Persoonlijk vind ik suarez perfect passen bij een club als atletico madrid. Alleen je kunt je afvragen of dat een verbetering is ten op zichte van een club als liverpool.

23 juni 2014 om 10:16

Zou wel triest zijn dit. Hij zou nog sowieso een seizoen blijven zei die

23 juni 2014 om 12:39

Ik ben geen voorstander van Suarez naar Barcelona tenzij Messi verkocht wordt wat ik niet zie gebeuren.

Hij kost te veel geld en is totaal onnodig.
Dat hij kwaliteiten heeft staat los van het feit of hij bruikbaar bij mijn club is of niet, maar ik vind het bestuur van Barcelona echt walgelijk, en met name onze Zubi.

@ Irishpub,

Als hij die uitspraak heeft gedaan, moet hij eigenlijk wel blijven, want ik vind het echt vreselijk als je zulke grote beloftes niet na zou komen.
Maar ja, geld telt natuurlijk ook mee, en bovendien is Barcelona, met alle respect naar Liverpool, een betere club en voor vele mensen ook een grotere club in een groter stadion in een betere competitie.
Ook zijn familie woont daar, dus is de keuze razendsnel gemaakt. Ook heeft hij een veel grotere kans op prijzen en deelname aan de Cl.

@ fc footbal

Ik denk persoonlijk niet dat Messi weggaat naar Manchester omdat hij met Vilanova heeft gesproken vlak voor zijn dood over de toekomst van Messi bij de Catalanen. Voor Messi is er geen betere club dan Barca, aangezien Barcelona zijn toekomst heeft bepaald. Zonder injecties, had Messi het nooit gered in het profvoetbal.

23 juni 2014 om 13:43

hahaha wat een onzin. je wilt messi verkopen? messi heeft al eerder op de vleugels gespeeld en daar hebben we gewoon champions league mee gewonnen hoor.
waar praat je over

verder hoeft suarez liverpool helemaal niet trouw te blijven.
na z'n bijt incident hebben zij hem helemaal niet geholpen en wouden ze hem zelfsverkopen. ze stonden niet achter hem en dat vertelden ze openlijk tegen de media. alleen ze wisten dondersgoed dat suarez gewoon wereldtop is.
enigste reden waarom suarez daar nog zit.
verder is het ook niet zo dat hij er al 10 jaar voetbalt.
en dan nog kijk naar van persie. je bent ze niks verschuldigd. je wilt gewoon prijzen winnen.

dan praat je over injecties waar jij niks van af weet. valbuena van frankrijk is nog veel kleiner dan messi en speelt gewoon geweldig dus zeg nooit nooit.
verder heeft barca inderdaad z'n behandeling betaald maar dit ook doordat hij goed kan voetballen.
denk maar niet dat barca naar argentinie gaat en de ziekenhuis kosten voor middelmatige jonge voetballers daar betaald hoor.
messi past geweldig bij het voetbal van barca maar hij is ze niks verschuldigd.
alleen de fans zoals ik natuurlijk ^^.

23 juni 2014 om 14:39

Huh????? Ik wil Messi helemaal niet kwijt, waar praat jij over???

En het is gewoon bekend dat Messi hulp kreeg (ik weet niet precies wat voor soort medische hulp) van Barca, zodat hij de ster kon worden zoals hij nu is geworden.

Maar nogmaals, even heel serieus, waar zie jij staan dat ik Messi weg wilt hebben???????????????? Natuurlijk niet. Ook al presteert hij niet veel meer, hij is nog altijd de absolute ster en met een paar goede aankopen zal Messi ook meer aanvoer krijgen van het middenveld en verdediging, waardoor hij dus weer optimaal zal kunnen presteren.

PS: Over die injecties, ik heb er idd geen verstand van, maar wat jij zegt dat hij die medische hulp betaald kreeg van onze club is dus waar, maar ik wist precies hoe en wat.

Zonder die hulp was Messi 1,40 geworden. Nu is hij precies 1 cm groter dan Valbuena.
Dus die Fransman is een heel verkeerd voorbeeld.
Dat hij talent had voordat hij die hulp kreeg, is allom bekend, alleen was hij toch niet zo goed geworden zoals nu, en had het wellicht niet gered in het profvoetbal.

neeeee. suarez doe dit liverpool niet aan. ga hoge ogem gooien met je club en ga volgend jaar naar barca.

Ik ben eerlijk gezegd tevreden net Pedro en Alexis, terwijl ook Deulofeu de potentie heeft om basisspeler te worden. Suárez lijkt mij een te dure optie en een te groot risico of hij wel of niet slaagt. Dan ga ik liever voor een Torres, een zeer technische spits voor op de bank.

23 juni 2014 om 09:49

suarez een risico dat hij slaagt? die gast slaagt overal! als je kan kjezen tussen pedro of suarez kies je toch nooit voor pedro??

23 juni 2014 om 09:51

Jawel, want Pedro heeft zijn waarde bij ons allang bewezen terwijl Suarez minimaal 70 miljoen gaat kosten.

23 juni 2014 om 10:37

het verschil tussen.pedro en suarez is het verschil tussen.kampioen worden of 2e, tussen halve finale Cl en de Cl winnen, deze transfer zou je als barca fan alleen maar moeten toejuichen lijkt me

23 juni 2014 om 10:42

Pedro heeft inderdaad allang bewezen niet meer dan subtop te zijn. Suarez laat daarentegen al jaren zien absolute wereldtop te zijn.

23 juni 2014 om 14:47

Jongens toch, Pedro was echt heel goed in 2010-2011 en scoorde zelfs in de CL. Hij had toen al zijn waarde bewezen. Barca heeft hem in bezit en moet goed gebruiken van zijn kwaliteiten dan en speler kopen die al 27 jaar is die veel en veel en veel te duur is en totaal onnodig. Bovendien speelde hij ook goed in de seizoenen daarna, maar kreeg hij weinig waardering van de club

Ja, Suarez is veel beter, maar presteert pas de laatste 2 seizoen echt top terwijl Pedro al lang daarvoor zijn waarde heeft bewezen bij het o zo superieure Barcelona in 2010-2011.
Misschien al eerder, maar ik ben pas sinds het WK 2010 voetbalfan geworden, dus ik kan niks zeggen over de seizoenen daarvoor.

Alsjeblieft, zeg geen domme dingen als je geen Barcelona volgt.

24 juni 2014 om 09:51

Beste Paul,

Lees je post nog eens terug. Wellicht zie je dan in dat je geen grotere onzin op kon schrijven dan dit. Zo niet, raad ik je aan je temperatuur op te meten. Grote kans dat je zware koorts hebt.

Suarez speelt al vanaf 2007 super. Eerst bij Ajax en vervolgens trok hij dit moeiteloos door in Engeland en het nationale team. Suarez is één van de beste spelers ter wereld. Als jij serieus denkt dat Pedro ook maar enigszins in de buurt komt van Suarez heb je er heel weinig kaas van gegeten.

Ik zou tegen jou willen zeggen: Alsjeblieft, zeg geen domme dingen als je geen voetbal volgt.

23 juni 2014 om 10:11

Laat Alexis nu toch niet weggaan?!!
Hij is nu eindelijk in opperste vorm!

Suarez, Messi en Neymar ... Klinkt als een prima voorhoede! Echter zit het probleem niet in de voorhoede. Daarnaast vraag ik me ten zeerste af of deze drie wel samen kunnen spelen.

Plus bij elke transfer heb ik een nare bijsmaak vanwege de boete die de uefa heeft opgelegd, maar is uitgesteld vanwege hoger beroep ... Maar dat ligt dan weer aan mij.

23 juni 2014 om 09:51

@ Enriqued
Ik ben het volledig met je eens. Het zijn alle drie zeer sterke persoonlijkheden (in het veld) die graag willen laten zien wat zij in hun mars hebben. Ik ben bang dat Suarez in dienst van Messi zal moeten spelen, waardoor zijn individuele kwaliteiten niet optimaal benut worden. Daarom hoop ik ook dat Suarez bij Liverpool blijft, waar hij de absolute topspeler is.

23 juni 2014 om 10:03

Zou het niet zo kunnen zijn dat Barca op een vertrek van Messi inspeelt, gezien de geruchten betreffende Psg?

23 juni 2014 om 11:07

Als Barca nog zaken doet met PSG nadat ze niemand willen verkopen aan Barca, hebben ze echt het domste bestuur ever.

Zo voorspelbaar toch ook dat die Suarez weer dolgraag vertrekt bij Liverpool, ondanks alles wat hij in de media gezegd heeft. Dat wij Van Persie op zijn woord geloofden was dom, maar om Suarez op zijn woord te geloven is nog veel dommer..

23 juni 2014 om 09:51

Tja als je elke dag gevraagd wordt wat je toekomst plannen zijn, dan ga je vroeg of laat iemand teleurstellen. Onvermijdelijk en daar kun je hem niet op aankijken.

23 juni 2014 om 09:51

Ja echt veel dommer.. Wat probeer je te beweren? Dat suarez minder geloofwaardig is dat van Persie, want dat zyn ze in jouw voorbeeld beiden niet.

23 juni 2014 om 10:21

Inderdaad, dat Suarez nog minder geloofwaardig is dan Van Persie.

23 juni 2014 om 10:49

Onzin. Suarez vertrekt helemaal niet dolgraag bij Liverpool en zal de club zeker niet zomaar meer verlaten Hij zou echter wel dolgraag bij Barcelona spelen. Heel andere insteek dan wat jij voor laat komen.

23 juni 2014 om 11:09

Volgens mij was er nog een rel rondom Suarez dat hij wou vertrekken uit Liverpool nog niet zo gek lang geleden. Maargoed, het is net hoe je er zelf tegenaan kijkt. Het is ook nooit een geheim geweest dat hij liever naar Spanje vertrekt.

23 juni 2014 om 11:38

Ja die rel was er totdat hij zijn contract verlengde.

23 juni 2014 om 13:18

Haha kom op ken je Suarez nou nog niet? Bij Groningen al een arbitragezaak, vorige zomer een transferverzoek om naar een concurrent te gaan en ook nu zal hij gewoon weer willen vertrekken.


zal dit de zoveelste spits zijn die het onderspit gaat delven in barcelona

Benieuwd of Messi zich nu wel gaat schikken? Ik kan me niet inbeelden dat Suarez op de flanken gaat spelen?

23 juni 2014 om 09:55

Bij Argentinie speelt Messi ook meer vanuit de 10

23 juni 2014 om 10:04

gast altijd provoceren bij argentinie speelt hij met higuan en aguero voorzich denk vast niet dat hij het erg vind naast suarez te spelen

23 juni 2014 om 10:19

Wat is hier provoceren aan man? Ik stel me gwn die vraag om dat dit in het verleden al meermaals gebleken is met Ibra, Eto'o,... En nu loop het minder bij Barca en kan dit wel eens echt een item worden

Ik kan me toch niet voorstellen dat een Alexis, Liverpool als serieuze optie wil.
Liverpool is een grijze duffe stad en het klimaat erg koud en wisselvallig t.o.v. waar hij nu verblijft.
Zie een stap naar Athletico, Valencia of een Engelse club in een bruisende stad toch eerder als optie.

23 juni 2014 om 10:20

Als hij met een dikkere portefeuille rondloopt in een duffe stad lijkt me dat geen probleem denk ik...

23 juni 2014 om 11:09

Liverpool een grijze duffe stad? Duidelijk nooit in Liverpool geweest lijkt me. DE stad voor vele studenten en hoofdstad van Innovatie en Architectuur en de stad ademt cultuur en voetbal. Het weer is precies hetzelfde als de rest van Engeland. Enigste stad die "bruisender" is, is London.

CL spelen bij een club die bijna elke spits laat schitteren, met een coach die spelers beter maakt en jeugdige spelers die met de dag beter worden? Ik zou dat ook niet willen


23 juni 2014 om 12:07

Voor een 23 jarige voetballer is Liverpool nou niet bepaald "the place to be" hoor.
Ik ben wel degelijk in Liverpool geweest en vond het verre van aantrekkelijk.
Geef dan ook geen moer om Architectuur...

Ik verwacht niet dat Alexis zich gaat wagen aan deze cultuurshock en lekker in een warm landje blijft.

23 juni 2014 om 13:08

Met een coach zoals Brendan Rodgers is Liverpool Fc wel the place to be vind ik. Wat hij gedaan heeft is super. Sturridge en Suarez beter gemaakt en samen in een systeem laten werken, Henderson naar een nieuw niveau getild samen met sterling en coutinho en Gerrard zijn nieuwe rol op het middenveld gegeven.

Enigste wat Brendan nog beter kan doen is de verdediging beter laten voetballen

Alexis heeft een goede coach nodig als hij beter wil worden en dan maakt de plek ook geen moer uit, zelfs niet voor zuid-amerikaanse spelers

Ach als Barcelona Suarez wil hebben krijgen ze hem gewoon hij heeft een vastgestelde transfersom en als Barcelona die betaalt gaat hij gewoon , Net zoals PSG als die 250 milj betaalt wat ik niet zie gebeuren dan gaat messie ook weg zo werkt dat gewoon .

Hoop het niet zeg! voor Liverpool maar ook voor Barcelona... ze hebben toch niet echt meer doelpunten nodig? met neymar messi pedro sanchez heb je genoeg scorend vermogen. investeer in de defensie en laat suarez met rust!

Waarom plaatsen ze de zelfde artikel opnieuw? Sensatiekrant El Mundo Deportivo verkondigde dit gisteren ook al en zal dat morgen waarschijnlijk weer doen.

Waar haalt Barcelona het geld vandaan? Ze willen nog 2 Cv's, 1 CM en nog een Rb?
Ze hebben al de 2 keepers en middenvelder gekocht en alleen voor Fabregas hebben ze geld gevangen. Xavi zijn vertrok kost je nog eens 5 miljoen extra buitenom de kosten voor een vervanger.

Lijkt mij niet dat Barcelona dan 80(?) miljoen gaat uitgeven voor Suarez.

23 juni 2014 om 11:11

80 miljoen? Lijkt me eerder 80 miljoen + sanchez, want voor minder dan 100 gaat hij niet weg is er al gezegd

23 juni 2014 om 15:27

Heeft een clausule van 65 miljoen voor buitenlandse clubs. Dus die 80 miljoen kan je vergeten

Ik vind dit eigenlijk een zeer goede transfer voor lfc 65 mil en alexis is volgens toch zeer goed voor suarez

23 juni 2014 om 11:14

65 mil + Sanchez (barca vind hem 30 maar ik misschien net 20 waard) = 85 mil

Liverpool gaat er op achteruit en heeft deze transfer niet echt nodig. 100 mil + komt meer in de richting van markt comform, want een Psg, Man city of Real betaald dat gewoon.

De media heeft het weer eens bij het verkeerde eind. Daar hoort natuurlijk Sierd! te staan. Wat een fan die Suarez

Suarez is natuurlijk een speler van absulute wereld klasse maar het word een enorme opgave om een systeem te creëren waarin neymar Suarez en Messi hun beste spel kunnen laten zien. Suarez heeft meer scorend vermogen dan sanchez maar verricht ook minder vuil werk, bovendien moet Suarez absoluut gewoon in de punt spelen. Maar dit is de koppijn van Enrique hij zou Suarez ook wel willen dus hij zou wel plannen hebben voor zijn systeem. Wat ik wel erg vind is dat er nog steeds geen nieuwe cv is. Dit blijft veel belangrijker.

Messi + Neymar + Suarez = dodelijk. Echter denk ik niet dat deze allemaal in 1 elftal zal renderen. Zie Messi nu. Neymar loopt voor zijn voeten waardoor Messi zijn draai niet heeft kunnen vinden afgelopen seizoen.

23 juni 2014 om 10:19

Neymar loopt Messi niet voor de voeten, maar Messi loopt zichzelf in de weg. Hij kan gewoon niet omgaan met een andere absolute ster in de voorhoede. Met Pedro, Villa en Sanchez had hij spelers die in dienst van hem speelden. Neymar is, net als Zlatan, een speler die een duel kan beslissen en hierdoor wel eens dingen doet die Messi liever niet heeft. Zlatan bewees dat al eens en het zou me niks verbazen als Messi daadwerkelijk weg gaat en Suarez erbij komt. Op dit moment zou dat in mijn ogen zelfs beter zijn. Messi is absoluut een speler van wereldklasse, maar soms moet je ook die spelers laten gaan om te vernieuwen.

Als dit echt gebeurd dan moet messi uit de spits vind ik. Barca loopt al niet lekker meer plus misschien gaat neymar ook wat meer laten zien zoals bij brazil en suarez op de flank is niks

Ter stegen
Alves
Pigue
Benatia
Alba
Iniesta
Busquets
Sanchez/pedr
Messi
Neymar
Suarez

Daar gaat echt een monsterlijk bedrag tegenover moeten staan. Alles en iedereen bij Liverpool wilt dat hij blijft om echt voor de prijzen te gaan komend seizoen. Zelf hoop ik ook dat hij lekker bij Liverpool blijft. Van Barca begrijp ik dat ze hem willen. Die moeten stukje bij beetje de selectie gaan vernieuwen de komende seizoenen en met Suarez gaan ze er in kwaliteit alleen nog maar meer op vooruit.

Suarez is een geweldige speler natuurlijk, maar Barca moet hem niet halen. Kost wel vele tientallen miljoenen terwijl hun probleem niet zozeer voorin ligt, maar juist achterin. Laat ze maar eens zorgen dat ze een achterhoede hebben die van wereldklasse is en laat ze eerst inspelen op het vertrek van Xavi en Fabregas op het middenveld. Nu de aanval verder versterken gaat natuurlijk nergens over.

En wat ook vaker wordt gezegd: zie maar eens te zorgen dat je Suarez, Messi én Neymar allemaal optimaal kan gebruiken. Denk dat het bijna een onmogelijke opgave is, waardoor Suarez dus uiteindelijk ook niet voor Barca zou brengen wat hij nu brengt bij Liverpool...

Alléén als de andere wandelgangen waar zou zijn en Messi vertrekt uit Barcelona, dán zou het voor Barca gerechtvaardigd zijn om Suarez te halen. Anders niet. En ik schat de kans dat Messi weg gaat toch ook niet al te groot in...

getver. wil suarez er niet bij hebben :@
Doe mij maar reus en hummels.

Ik als Madridista hoop dit van harte. Neymar en Messi rendeerde al niet en met Suarez erbij, kan je de visie van Barcelona helemaal overboord gooien. Waarom versterken zij niet hun verdediging? Ik snap het beleid even niet meer. Maar goed, het is nu maar de vraag of ze het überhaupt voor elkaar krijgen.

zou het echt jammer vinden als hij naar barca ging... hij moet de baas van het team zijn niet de assistent van die messi

23 juni 2014 om 10:24

Kan me ook niet voorstellen dat hij naar Barca gaat, ze hebben Messi en Neymar al.En ik denk dat hij wilt vlammen met Liverpool! Tenminste dat hoop ik

Ik geloof er nog steeds in dat hij next season CL bij liverpool wil spelen en ook zal spelen bij ons nog

23 juni 2014 om 10:42

Hij heeft het prima naar zijn zin bij Liverpool maar hij heeft altijd al aangegeven graag in Spanje te willen voetballen, bij Barcelona dan wel bij Real Madrid. Persoonlijk laat ik het allemaal op me afkomen en maak ik me er niet druk om. In principe zitten we in een luxe positie met Suarez aan boord.

23 juni 2014 om 10:57

Als Suarez verkocht wordt moeten ze Reus/Di Maria halen en die dan met Sterling en Sturridge in de voorhoede. Heb je ook nog geld over voor een topmiddenvelder.

Vorige week was Real Madrid nog zijn droomclub...

Nou dat was het dan weer voor Liverpool. 1 jaartje meegedaan om de titel. Volgend seizoen weer gewoon 6 of 7e.

Het komt door Ajax, want zij hebben Bojan verkloot en daarom is er bij Barca nu plek voor 'n nieuwe aanvaller.

Wat een straat zonder eind. Het artikel gaat erover dat hij zijn ja-woord zou hebben gegeven aan Barcelona en 90 procent van de reacties gaat hier over een ego-spelletje tussen ajax supporters en mensen die een hekel aan ajax hebben.

Het maakt echt geen drol uit of hij bij Liverpool, Ajax of Groningen is groot geworden. Dat Mertens het nu zo goed doet heeft toch ook niks met PSV te maken. Merters was een drama bij psv en scoorde alleen thuis tegen de kleintjes. Suarez was al een topper bij ajax maar het blijft een zinloze discussie.

On-topic - ik acht de kans 0.0 procent dat hij in augustus bij Barcelona zal spelen. Hij past helemaal niet in de filosofie van de club want hoe geniaal hij ook is, de prioriteiten van barca liggen niet bij suarez en het is zonde van het geld. Koop eerst maar eens een centrale verdediger.

Fantastisch om al die reacties te lezen hier. Gaan de credits naar Ajax, Grunn of toch naar Nacional? Waar os hij topper geworden, in Liverpool of in Amsterdam? Laten we vooropstellen dat de credits uitgaan naar Suarez zelf. En hij weet steeds bij z'n nieuwe club (wat steeds stap hogerop was) zich te ontpoppen tot ster van t elftal. Alleen de prestaties bij Ajax en Liverpool blijven bij omdat t op een aardig niveau is en bij Liverpool op wereldniveau!

23 juni 2014 om 11:20

Haha mooi he om te zien dat een dergelijk opmerking altijd weer zorgt voor een onnodige maar vooral nutteloze discussie. Ze leren het ook nooit .........

Denk dat jij het bij het rechte eind heb. Suarez zelf heeft het zover geschopt en alle clubs waar hij gespeeld heeft hebben daarin een aandeel. De een wat groter dan de andere misschien, en bij de ene club lijkt hij meer stappen gemaakt te hebben dan bij de ander maar elke club verdiend wat credits. Zo goed

Mocht hij verkocht worden voor een belachelijk bedrag, dan moet Liverpool zaken doen en er een topspits voor terug halen. De enigste spitsen die bewegelijk zijn en net zo hard knokken zijn Falcao, Cavani, Jackson Martinez , Aguero en Muller voor mij op het moment. Veel zijn niet te halen en daarom lijkt het mij geen wijze zet voor Liverpool.

Je kan wel een Reus halen of een andere halve spits, maar daar kan je jezelf flink mee in de vingers snijden voor het geld wat je voor hun neerlegt. Met Suarez weet je wat je hebt.

23 juni 2014 om 11:41

Falcao en Cavani zijn al te duur, zeker qua salaris. Jackson Martinez heeft nog niets bewezen buiten de Portugese competitie. Agüero en Müller zijn ook niet haalbaar.

Als hij vertrekt, dan moet je dit oplossen met meerdere spelers. Het is niet anders.

Mocht hij vertrekken dan heeft hij wel tegen jullie gelogen. Een paar weken terug beloofde hij nog dat jullie je geen zorgen hoefde te maken en hij sowieso de CL in ging met Liverpool..

Mja, what's new?

23 juni 2014 om 12:39

Denk dat de meeste hem wel een transfer gunnen, als het bedrag gewoon uitmuntend is.

23 juni 2014 om 13:11

Je hebt helemaal gelijk en daarom zou ik hem alleen verkopen voor belachelijk veel geld. Er zijn gewoon geen haalbare goede spitsen te koop op het moment.

Ik denk ook niet dat hij gaat, maar je weet het nooit in de voetbal wereld

Totti en Gerrard .... a dying breed

Stel dat het waar is, dan krijg je dus Neymar, Suarez en Messi. Zijn alle drie toch wel mannetjes.. Zou dat goed gaan? Al heeft Suarez afgelopen seizoen wel bewezen dat hij nu een echte teamspeler is, gezien de aantal assists. Maar denk dat Barcelona eerder een verdediger nodig heeft dan Suarez.

Het zou echt een nachtmerrie zijn als barca geen goede cv aantrekt. Zie het al voor me kwart finale champions leageau en dan is masch geblesseerd en dan moet je met bathra en piqué. Met dit duo sta je tegen een toptegenstander al met 2-0 achter. Of het kan ook zo maar zijn dat piqué een heel seizoen uit vorm is maar door gebrek aan beter word hij toch opgesteld. Bij een club als barca moet gewoon een top achterhoede staan, toch focust zubi zich op Suarez. Wat prima is maar hij moet genoeg overhouden voor een top cv.

lijkt me geweldig. hij past zich moeiteloos aan denk ik. het is een goalmachine.
neymar suarez messi zou de beste voorhoede ooit kunnen zijn.
zou jammer zijn als alexis gaat want ben altijd fan van hem geweest, maar het is niet anders.
we hebben gewoon een spits nodig.
maar dit zou zomaar gewoon onzin kunnen zijn.
laten we eerst maar afwachten.

23 juni 2014 om 14:43

Op papier misschien toch denk ik dat cristiano, benzema,bale een betere voorhoede is aangezien de effectiviteit. Neymar valt tegen bij barca en messi is op de rechterflank lang niet zo gevaarlijk (zie argentinie).

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren