Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ADO en Ajax bereiken overeenstemming over Koppers

Laatste update:
/

Dico Koppers vertrekt op de laatste dag van de transfermarkt mogelijk alsnog naar ADO Den Haag, zo meldt De Telegraaf. De linkerverdediger van Ajax zal daar de rest van het lopende seizoen op huurbasis uitkomen.

Door de aanstaande verkoop van Jens Toornstra aan FC Utrecht heeft ADO voldoende financiële middelen om de huur van de linksback mogelijk te maken. Koppers was eerder bij de Hofstedelingen in beeld, maar het gebrek aan financiën stond een huurovereenkomst tussen club en speler in de weg.

Koppers maakte vorig seizoen zijn debuut in het eerste van Ajax en speelde acht competitieduels en beide Europese duels met Manchester United. Dit seizoen kwam hij echter nog niet aan de bak: hij werd voorbijgestreefd door Mitchell Dijks en heeft ook Daley Blind en Nicolai Boilesen, die op de weg terug is, voor zich staan.

Update 31 januari 15.50 uur - ADO en Ajax bereiken overeenstemming over Koppers
ADO Den Haag heeft overeenstemming bereikt met Ajax over de huur van Dico Koppers. De huurperiode is voor de rest van het seizoen. De linkerverdediger heeft nog een contract bij Ajax tot 2015 en krijgt via deze verhuur meer kans op speelminuten in de Eredivisie.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Houd toch op Ado... Wat een dramatisch beleid zeg!! Haal dan gelijk van Peppen.
Hoe kan je je beste speler voor zo weinig verkopen en dan daarna voor een huuroptie gaan. Dan denk je echt niet aan de toekomst van een club.

31 januari 2013 om 11:55

@rb987 : Van peppen is transfervrij aan het eind van dit seizoen. dus het kan zijn dat ADO wacht . anders moeten ze wat betalen . Goeie stap van koppers. kan hij ervaring opdoen en wekelijks spelen .

31 januari 2013 om 11:55

Dat ze hun beste speler voor zo weinig verkopen is misschien geen goed beleid maar dat ze momenteel voor een verhuurperiode gaan is geen slecht beleid. Op dit moment zullen ze geen waardige vervanger kunnen aangezien het een te korte periode is en blijkbaar hebben ze op de korte termijn iemand nodig op de linksback die op deze manier vast is ingevuld.

31 januari 2013 om 12:01

Als je een beetje op de hoogte bent; Den Haag zit in Cat 1! Dus kopen van spelers is nu niet aan de orde. Huren is voor beide een goede optie. Zeker voor Koppers die nu niet in aanmerking komt bij Ajax. Ten tweede; Waarom nu van Peppen halen, als hij tranfervrij komt in de zomer? Dat zou pas wanbeleid zijn!

Het punt dat Toornstra voor te weinig van de hand is gedaan; Absoluut mee eens. Daar had Den Haag nooooit minder dan 1,5 miljoen voor moeten vragen en laten gaan.

31 januari 2013 om 12:05

Misschien omdat je dit seizoen ook nog punten wil pakken? Je selectie wordt er totaal niet sterker van in ieder geval.

31 januari 2013 om 12:28

Koppers matig? daar heeft hij te weinig wedstrijden voor gespeeld in Ajax 1, maar wat hij liet zien was gewoon goed.
Ajax - United gezien? bleef aardig overeind.
Toornstra is ook geen Lb... dus die vergelijking zou niet opgaan.

31 januari 2013 om 15:58

Ja want door nu te betalen voor van Peppen pak je punten... En inderdaad je kan nu beter betalen voor van Peppen, terwijl hij over 4 maanden tranfervrij is ipv goedkoper Koppers te huren....

31 januari 2013 om 16:15

Koppers is natuurlijk niet van hetzelfde niveau als Van Peppen. Volgens mij ben jij daar niet van op de hoogte

31 januari 2013 om 16:40

Volgens mij is er geen geld bij Ado, dus daarom verkoopt Ado, en huurt het en koopt het niemand.. Kan je sportief als matig zien, maar zo is dat nu eenmaal..

Hoe minder je financiele situatie, hoe sneller je akkoord zult gaan..

31 januari 2013 om 16:42

Nee want Van Peppen is de zelf benoemde linksback die nog veel beter kan. De eerste weken na die uitspraak zakte hij volledig door het ijs...

Van Peppen is geen geweldenaar die je koste wat het kost binnen moet halen!

Lijkt me voor alle partijen een goede zet, dus hopelijk gaat het door.

Die zal wel een mooi warm welkom krijgen daar van de fanatieke Ado aanhang.

31 januari 2013 om 11:57

Van mij niet in elk geval. En niet eens omdat hij van Ajax komt. Gewoon omdat ik het een matige speler vind. En omdat het bestuur er nu bij ADO een teringzooi van maakt. Je verkoopt toornstra voor een drol en haalt er zo een matige speler voor terug. Haal dan lekker niemand en zorg dat je met het geld gezond kan worden

ADO zou voor Dico de perfecte club zijn om ervaring op te doen in de Eredivisie. Hopelijk gaat de deal door!

Prima dat hij een kans krijgt om bij een Eredivisie club ervaring op te doen. Het is natuurlijk een riskante zet om als Ajax speler bij ADO te gaan spelen, maar ze moeten maar volwassen zijn en hem op zijn kwaliteiten te beoordelen ipv zijn huidige club.

Oke die ga ik uitfluiten. Het hele seizoen. Wat moeten wij nou met die gozer. Laat dan lekker supusepa staan. Die is van hetzelfde niveau (misschien wel beter) Wat een verschrikkelijk drama weer. Toornstra verkopen voor een drol. en dan zo een matige speler halen.

31 januari 2013 om 11:57

Ga dan het bestuur uitfluiten..... Die jongen kan er toch niks aan doen dat hij geen verbetering is ten opzichte van Supusepa en dat Toornstra voor een drol verkocht is.......

31 januari 2013 om 11:59

Bestuur uitfluiten ga ik ook zeker doen. Neem het verder niet te serieus.

Ik ben zwaar gefrustreerd over wat er allemaal gebeurt. Betaal genoeg geld en er wordt een grote bende van gemaakt.

Die jongen kan er niks aan doen nee, maar ik vind het niks.

31 januari 2013 om 12:10

Voor ado is dit bovendien ook nog eens een uitstekende back, niet dat ik elke week ajax kijk maar in beide wedstrijden tegen United vond ik hem echt een uitstekende indruk maken, Kan gemakkelijk mee op het niveau Ado.

31 januari 2013 om 16:20

En Supusepa is zeker geen ajacied.. Komt uit Wormerveer uit de Molukken wijk waar de halve HK van Ajax woont.

31 januari 2013 om 11:58

op het moment dat Koppers voor ADO gaat spelen, ook al is hij verhuurt, is het een ADO speler. Je bent dus van plan om je eigen speler heel het seizoen uit te fluiten? Nee dat zal die jongen, en van de 11 spelers die van Jouw club op het veld staan, echt helpen. Dan gaat ie waardeloos spelen en dus nadelig voor je eigen ploeg.

En waarom zou je hem uitfluiten? Omdat hij toevallig een contract heeft bij Ajax?

31 januari 2013 om 12:00

Nee, omdat ik teleurgesteld bent. Neem het allemaal niet zo serieus man. Het gaat er gewoon om dat er een teringzooi van gemaakt wordt bij ADO Den Haag. Laat mij lekker me frustratie uiten En dat hij van Ajax komt maakt me niet uit. Ik vind het gewoon geen versterking.

31 januari 2013 om 12:14

Helemaal mee eens en je mag best teleurgesteld zijn, ik snap ook niet waarom ze zo weinig vragen voor Toornstra.
Je had aan het eind van dit seizoen ook nog een miljoen kunnen vragen, want zijn optie is gelicht en lag vast tot de zomer van 2014.

Waarschijnlijk omdat ze zo diep in de shit zaten dat z m wel moesten verkopen anders heb ik er geen begrip voor.
De huur van koppers begrijp ik allerminst, wat jij al aangeeft kan supusepa daar gewoon spelen.

Huur dan een type speler als toornstra, maar goed het wordt een loodzwaar 2de seizoenhelft waar we hopelijk de strijd om degradatie niet hoeven te spelen.

31 januari 2013 om 13:16

Je kan wel gefrustreerd zijn, maar ADO zit niet voor niets in Cat. 1. Misschien moesten ze wel Toornstra verkopen, om zodoende de club te redden. En Toornstra is een goede speler, maar zonder hem zullen ze ook gewoon punten pakken en in de middenmoot eindigen. Je kan beter 11e worden, richting gezond worden door de transfersom dan 7e worden en dan afwachten op de plan van aanpak word gehaald (je weet dat je licentie kan kwijtraken als je te lang in de Cat. 1 zit?). Dus wees juist blij dat een club Toornstra wilt halen, zodat ADO gezonder word. Of vind jij de gezondheid van de club niet het belangrjkste? gezien je reaktie vraag ik me dat af. Typische emo-supporter als je het mij vraagt...

31 januari 2013 om 13:48

Jij weet duidelijk niet waar het over gaat.

Toornstra kon een half jaar geleden voor het dubbele weg en jaar daarvoor voor nog meer. nu vertrekt hij voor veel minder. Swansea zou worden ingelicht zodat zij eventueel konden overbieden. Dit is niet gebeurd. Nu hou je er maar 3 ton aan over en heb je niet eens een doorverkoopregeling getroffen.

Er zit bij ADO een voorzitter die aan zich zelf denkt en er geld uit haalt waardoor wij weer in de shit komen. De man staat bekend om het opkopen van financieel slechtlopende bedrijven, ze gezond te maken om er volgens geld uit te trekken en ze weer met een teringzooi achter te laten of failliet te laten gaan.

Waarom als je in categorie 1 zit ga je dan wel een speler huren die niet veel beter is dan wat je al hebt lopen.

Waarom betaal je aan het begin van het seizoen wel 3 ton voor poepon, als al blijkt dat je geen geld hebt (dat wisten ze toen ook).

Genoeg redenen om te treuren over het wanbeleid bij Ado. Dan kan jij mij een Emo-supporter noemen, maar ik ben gewoon goed geinformeerd over mijn club en zie deze club steeds verder afglijden.

Probeer je dus iets meer te verdiepen in de situatie en wat beter te lezen voordat je domme conclusies trekt.

31 januari 2013 om 12:00

Ik vond Koppers niet zo slecht hoor. Enige wat ik niet snap is waarom je een verdediger haalt als je een middenvelder verkoopt.

31 januari 2013 om 12:00

Meijers loopt vaak op linksachter en is een middenvelder. Steijn wil dus een LB halen omdat dat goedkoper is en dan Meijers doorschuiven naar het middenveld.

31 januari 2013 om 12:02

Waarom ga je hem uitfluiten als ik vragen mag?

En nog wat... Koppers is helemaal geen slechte speler, integendeel zelfs.

31 januari 2013 om 12:08

Lees hierboven. Neem het niet te serieus. Het gaat erom dat ik teleurgesteld ben in het beleid van Ado. Ik vind Koppers overigens geen aanwinst. Ik vind hem van het zelfde niveau als Supusepa, dus snap ik niet waarom ADO geld voor hem uitgeeft.

31 januari 2013 om 13:19

Ow, en dat je hem hetzelfde niveau vind als Supusepa, dan snap jij er ook niks van. In alles heeft Koppers meer kwaliteit. Ik zeg niet dat hij het gaat halen bij Ajax, maar Supusepa zal in ieder geval nooit voor Ajax spelen. Dat zegt natuurlijk wel iets. En daarnaast word al aangegeven dat de huidige linksback naar het middenveld wordt doorgeschoven. En dat Supusepa en Koppers concurrenten worden op die positie... Of moet ADO maar in vervolg gewoon maar 11 spelers onder contract hebben, want tsja. De reserve-keeper is minder dan de 1e keeper, dus volgens jou dom beleid dat er een reserve-keeper is. Je kan toch wel een beetje zelf nadenken of niet?

31 januari 2013 om 13:54

Je slaat de plank mis. We hebben het over een club zonder geld. je hebt het financieel zwaar, dan moet je alleen spelers toevoegen aan je selectie die ook echt wat toevoegen. Verder moet je gewoon zorgen dat je gezond wordt.

Nu op de laatste dag zo een speler huren kost geld en valt onder paniekaankopen. Dat is het laatste wat je moet doen en zeker als je al in categorie 1 zit.

Betekent niet dat hij tekort komt voor Ado. Ik vind het alleen een onverantwoord risico. Je incasseert een beetje (te weinig) geld voor een speler en gaat dat gelijk weer uitsmeren over andere kosten. Zorg gewoon dat je eerst gezond wordt.

Supusepa heeft overigens ook bij ajax gespeeld en komt dus uit hetzelfde schuitje.

31 januari 2013 om 15:34

Supusepa is toch die speler die zijn hele jeugd bij Ajax heeft gespeeld?

31 januari 2013 om 15:43

Klopt, maar zoals ik hierboven al aangeef. Het gaat mij niet om ajax. Als een speler van ajax komt en het is een versterking is hij wat mij betreft welkom. Alleen ik vind Koppers van hetzelfde niveau als Supusepa, dus geldverspilling

31 januari 2013 om 16:12

het gaat hier niet om Ajax egootje!! Het gaat hier om structureel wanbeleid in het bestuur!!!

Best een aardige deal voor alle partijen, prima linksback. Ik hoop echter wel voor Ado dat er nog wat bijhaald want met wat ze nu hebben kunnen ze echt het verlies van Toornstra niet opvangen, Ik denk dat Bel Hassani een prima aanwinst zou zijn.

Coutinho
Omeruo
Wormgoor
Beugelsdijk
Koppers
Holla
Jansen
Chery
Bel Hassani
Meijers
Kolk

Toornstra kan niet vervangen worden door een gevallen talent van ajax, als je dan indruk wil maken kun je beter iemand als Bacuna halen. Die mag toch vertrekken bij Groningen.

31 januari 2013 om 12:02

Toornstra word ook niet vervangen door Koppers aangezien dat een linksback is.
Volgens mij speelde Toornstra daar niet toch? Utrecht wil gewoon een bredere selectie hebben door het huren van Koppers

31 januari 2013 om 13:19

Toornstra wordt gewoon intern opgevangen door Meijers. Op linksback komt dan een plek vrij en Steijn zal Supusepa wel niet goed genoeg vinden. Dan is dit voor het komende half jaar een prima oplossing.

31 januari 2013 om 16:43

Hij gaat naar Ado niet utrecht

31 januari 2013 om 16:12

Het zou van de zotte zijn als je een aanvallende middenvelder gaat vervangen voor een linksback. Daarnaast is Koppers geen gevallen Ajax-talent. Hij heeft de pech dat er veel concurrentie is. Een verhuurperiode was de beste optie voor hem en hij kan nu mooi ervaring op doen. Ado is wat dat betreft een mooie club.

Ik blijf het overigens zeer merkwaardig vinden dat Toornstra voor een appel en een ei is verkocht. Nota bene je beste speler, tevens steunpilaar. En dan ook nog geen doorverkoop-regeling getroffen met FC Utrecht. Terecht dat van Zweden hier woedend over is. Drie ton is een lachertje voor Toornstra.

Hoe is dat zo snel gegaan met Toornstra? ik meende dat Heerenveen in pole-position stond wanneer het domino steentje ging vallen inzake transfer van Fer, Nu een dag later heeft ie getekend bij Utrecht voor een som van 1 mil. Heb ik dat gemist of is hier op vz geen artikel aan gewijd?

31 januari 2013 om 12:11

Heb hetzelfde... Meende echt dat Heerenveen nog even goede zaken ging doen, gaat die voor zo´n flutbedrag richting Utrecht?

Raar ondanks de tegenvallende resultaten lijkt me het nog steeds mooier en aantrekkelijker (financieel) om voor Heerenveen te spelen.

31 januari 2013 om 12:18

Dudeeajax,

Blijkbaar heb je gemist dat het domino steentje niet is gevallen.

Koppers is wel een goede back voor Ado. Goede tussenoplossing tot de zomer waarin van Peppen waarschijnlijk transfervrij komt.

Enoh op huurbasis naar Fulham met optie tot koop. Vind dit niet leuk.

ado kiest er gewoon voor om hun financien op orde te krijgen, ze staan nu op een veilige plek.
De trainer kent zijn selectie en heeft blijkbaar aangegeven dat er iemand loopt binnen de selectie die toornstra kan opvolgen.

update 12.46 uur: Directeur Cees Driebergen ontkent tegen Omroep West dat het rond is.

NOS teletekst meld dat Koppers op huurbasis naar ADO Den Haag is vertrokken.

Koppers speelde ijzersterk tegen United.

Één zwaluw maakt nog geen zomer. Koppers is een middelmatige speler en heeft niet de potentie een topper te worden en vertrekt dus naar een (met alle respect) middelmatige club. Past precies!

Ajax site bevestigt.

Goed voor beiden, hoewel ik in Koppers geen toekomstige linksback van Ajax zie is het wel goed voor hem dat hij wekelijks aan spelen toekomt (want dat komt hij wel toch?)
Goed voor Ado omdat hij zeker niet slecht is en goed voor Koppers zijn ontwikkeling.

Wat moeten wij nou met die jongen!! We hebben al 2 spelers op linksback en volgend seizoen komt waarschijnlijk Van Peppen. Had liever Toornstra gehouden!! Wanbeleid wanbeleid wanbeleid!!! Vergogna vergogna vergogna!!!! Kut bestuur, dat hele maffiazootje eruit, liever vandaag dan morgen!! Den Haag wordt hier gewoon kapot gemaakt!!

31 januari 2013 om 18:16

koppers komt niet voor jens, wat zit je nou te miepen?? je snapt toch wel dat dat 2 hele verschillende spelers zijn, tis meer een tactische aanschaf van steijn!! Nu schreeuwen dat het een slecht beleid is maar als ze punten gaan pakken sta je zeker het hardst te schreeuwen dat ado een wereldclub is he??......ik ken dat soort supp wel...........mee huilen met de andere wolven en hard juichen als het toppie gaat!

31 januari 2013 om 19:54

nee hehe dat Koppers niet voor Jens komt slimme! Tactische aanschaf van Steijn zeg je? We hebben 2 mannen op de linksback, geen spits en (volgens Steijn) gebrek aan ervaring. Ja laten we dan inderdaad een 20-jarige linksback die amper wedstrijden heeft gespeeld op het hoogste niveau nemen, heel tactisch.

Ik neem het mezelf kwalijk dat ik deze pleuriszooi niet eerder heb zien aankomen, maar kom niet lullen dat ik een successupporter ben. Ik ben Den Haag structureel gaan bezoeken toen ze in het nieuwe stadion gingen spelen, in de Jupiler League dus. Ik ben eerder het omgekeerde, ik ben na 6 jaar seizoenskaart dit seizoen gestopt met gaan, maar ik denk dat ik nu maar weer eens moet gaan. Ga maar eens op de verschillende fansites kijken, deze club gaat weer eens goed naar de klote als het zo doorgaat

31 januari 2013 om 21:55

gelukkig heb jij wel het buskruit uitgevonden maar als je nou eens niet zo kortzichtig was geweest had je kunnen bedenken dat de linksbackplaatsen volgens steijn geen opties zijn en aangezien hij er dagelijks mee werkt neem ik aan dat hij weet wat ie doet!! nu kan hij die plek wel invullen met koppers en kan hij een beetje schuiven met andere spelers zoals meijers e.d..dat bedoel ik met tactisch.

Hallo!!....kom eens met wat nieuws...... het is altijd al een pleuriszooi geweest bij ado behalve het jaartje onder vd brom, uitzonderingertje!!.......en het jaar erna heb jij je seizoenskaart in de wilgen gehangen omdat het daarna weer niet zo goed ging he???.....toch een successupporter anders had je er dit jaar ook gezeten als echte die-hard supporter..wauw ,een diehard supporter voor 6 jaar!!!......en als het het jaar erna weer even tegenzit stoppen we gewoon met gaan en zijn we weer teletekssupporter!!.respect man!! daar heeft ado wat aan ,aan zulke supporters, ado gaat kapot aan dit soort mooiweer supporters, neem een voorbeeld aan fey-supp en ajax supp, dat zit altijd vol en blijven nooit weg,ook niet als het wat minder gaat!!

31 januari 2013 om 23:37

@dreetje888 Misschien moet je even bij jezelf bedenken wat je allemaal zegt. Je noemt iemand een successupporter naarmate van de informatie die je krijgt via internet?

Ik vind het een beetje droevig hoe je mensen beoordeelt, kijk eerst maar even naar jezelf. Als ik eerlijk ben heb ik nog liever dat er successupporters zijn dan dat het stadion zo vaak halfleeg zit.

Verder denk ik dat je ook wel kan indenken dat de gemiddelde ADO supporter nogal teleurgesteld is nadat je topspeler voor schijnbaar zo weinig geld verkocht is.

31 januari 2013 om 23:50

nou misschien heeft Steijn dan wel iets briljants in gedachten met die Koppers, maar ik ben er nog niet echt van overtuigd.

En wat zit je nou elke keer te lullen over die hard-supporter man? Hoe lang moet ik dan gaan voordat ik wat mag zeggen?? Ik weet niet of je wel eens het nieuws leest maar we zitten op dit moment in een economische crisis, niet iedereen heeft zijn centjes makkelijk te besteden. En om dan maar weer te laten zien hoe veel verstand jij er van hebt, Ajax geen mooiweer supporters? Het is dat ze tegenwoordig 410 hebben, maar anders was het nog steeds dezelfde sfeerloze betonbak als een paar jaar geleden. Maar dat is weer een ander verhaal

1 februari 2013 om 09:30

oh geukkig zie je het nu in en wie weet wat voor konijn steijn straks uit zn hoed toverd.

Die-hard supp versta ik onder.......niet alleen in goede maar ook in slecht tijden en niet weer je seizoenskaart stoppen als het een jaar na succes even tegenzit.

ik ben geen ajax of fey supp maar het heeft niks met vak410 te maken maar ook bij fey en ajax ging het financieel minder goed en toch zat/zit eke zondag het stadion vol, ook tegen de ""kleintjes"" daar kan een club tenminste op bouwen qua investeringen!!

ado heeft ook een sfeervak maar toch is het merendeels halfleeg, behalve dan in het succes jaar onder vd brom want dan willen sommige supp wel hun graantje van succes meepikken maar owee als het weer wat sechter gaat, dat bedoel ik met een voorbeeld voor ajax of fey supp! Ik vind het daar alles behalve sfeerloos!

1 februari 2013 om 09:40

ik oordeel niet, ik hou me bij de feiten die hij schrijft, dan is het geen oordeel meer!dus niks geen internet,info via de schrijver zelf!

Hoe kan je nou als club blij zijn met successupp??....daar kun je niet op bouwen en investeren hoor!

waar zijn al die successupp van ado nu het weer wat minder gaat dan onder vd brom? Maar nu wel klagen dat ze geen goede speler kunnenkopen!! Raar he????????? Als deze mooiweer supp nou hadden gebleven hadden ze misschien jens kunnen behouden of een soortgelijke speler terughalen of niet soms?

Ik kan me we indenken dat ze teleurgesteld zijn in deze afloop maar ach.....ze hebben hem een paar jaar geleden gratis weggehaald bij ,volgens mij alphense boys dus waar hebben we het nou over?? Wanneer heb jij een keer iets gratis weggehaald wat een paar jaar later bijna een miljoen opleverde??.......oh dat bedoel ik !!......niet zeuren en weer opkrabbelen ,zo gaat dat in het (voetbal) leven

Moet eerlijk bekennen dat ik zeer blij ben met de komst van toornstra zeker voor dat bedrag . Maar als ik ado fan was zou ik ook zeer verbaasd en boos zijn volgens mij had toornstra veel meer moeten opleveren. Ben ook benieuwd naar de uitleg van de directie van den haag .

Meijers is een verdedigende middenvelder, Toornstra meer allround/aanvallend. Dus het lijkt me niet dat Meijers Toornstra gaat vervangen..

Belachelijk dat Koppers hier wordt afgemaakt. Vele vinden hem namelijk vooral voetballend beter dan Dijks en zien hem dus liever als stand-in. Hij kan opbouwen en is verdedigend redelijk. Voor Ado een meer dan prima speler die gewoon zijn taak zal doen.

Goede zaak voor alle 3 Ado, Ajax, en Koppers.

Koppers heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld. Zelfs tegen Man United hield hij zich redelijk staande. Ik denk dat hij het bij ADO wel goed gaat doen. Opmerkelijk wel dat het geld van Toornstra opgemaakt wordt aan het huren van een speler.

VZ: Het niveau van de tekstschrijvers daalt wel behoorlijk: "deze verhuur"?????

31 januari 2013 om 16:39

"deze verhuur" is goed Nederlands hoor.. Beetje naïef van van je dat je dent dat het geld voor Toornstra opgemaakt wordt Aan de huur van Koppers. Toch knap dat je een vol groen balkje hebt.

31 januari 2013 om 17:41

deze verhuur is alleen van toepassing als het om meervoudige zaken gaat. Aangezien het hier om het verhuur van een enkele speler gaat, zou het dit verhuur moeten zijn.

1 februari 2013 om 10:08

hoe noemen je vrienden jou??........dikke van Dale????

lekker belangrijk!!........is dit een discussie over voetbal of is dit ""het groot dictee der Nederlandsche taal??

doe ff normaal man en hou je met belangrijkere zaken bezig!!

Geweldig talent die Koppers. Denk dat hier sprake is van de nieuwe Patrice Evra. Even afwachten of het talent er ook uitkomt natuurlijk

Prima transfer van Ado, ook goed voor Koppers dit. Ik verwacht nog wel een vervanger voor Toornstra, het lijkt me niet dat ADO een interne oplossing heeft.

31 januari 2013 om 16:41

Ze zouden Ritzmaijer of van Ooijen kunnen huren van Psv. Die krijgen daar toch geen enkele kans.

Goed voor Koppers, goed voor Ajax(vangt geld), dom van Ado (blijven dr dat financiele beleid wel in categorie 1). Huren moet je alleen doen bij degradatienood, dit is geldverkwisting.

Ik ben het met een flink aantal mensen eens, helaas.
Het beleid rondom Toornstra is ronduit stupide, die jongen hadden ze 100 moeten houden tot de zomer en dan vekopen wanneer er meer tijd is voor onderhandelingen en er dus veel meer geld uit te slepen valt. 1 miljoen (waarvan ADO zelf maar 3 ton terugziet volgens v. Zweden) is gewoon veel te weinig voor je beste speler!

Ook vind ik de huur van Koppers op zijn zachtst gezegd onhandig. Steijn gaf in een eerder stadium aan een gebrek aan ervaring te hebben en daardoor ook constant de voorsprong niet kunnen halen. De reactie van ADO daarop is dus blijkbaar het halen van een Linksback van 20, voor een half jaar, die er al 8 hele wedstrijden op heeft zitten. Wanbeleid pur sang.

goede linksback,neem aan dat ado optie tot koop heeft afgedwongen!!??dus naar mijn mening goed gedaan ado , toornsta verkocht voor 1 mil

Ik vind Supusepa niet altijd even sterk op linksback en Aaron Meijers vind ik beter uit de voeten komen op linkshalf. Denk dat dit een goede stap is van ADO Den Haag. Wel jammer van Toornstra..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren