Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Mark en ik hadden het erover dat het verstandig was beiden geel te pakken'

Laatste update:

PSV werd dit seizoen al in de groepsfase van de Europa League uitgeschakeld, en kreeg van verschillende kanten het verwijt het Europese toernooi niet serieus te hebben genomen. Kevin Strootman is het er echter niet mee eens dat Dick Advocaat spelers te veel zou hebben gespaard.

/

De linkermiddenvelder wil hooguit toegeven dat er voor Europa League-duels niet al te veel risico’s zijn genomen met spelers die niet helemaal topfit waren. “We hebben noodgedwongen bepaalde keuzes moeten maken. Als het fifty-fity was of iemand kon spelen, dan speelde hij niet”, vertelt de Oranje-international aan Voetbal International. Zelf wil Strootman evenwel alles spelen, en daarin is hij niet de enige.

Mark van Bommel en ik hadden het er voor NAC Breda-uit nog over dat het best verstandig zou zijn allebei geel te pakken. Dan zouden we immers geschorst zijn voor PEC Zwolle. Toch hebben we geen geel gepakt. Ook hij wil alles spelen”, zegt de linkspoot. “Voor de Europa League zijn er gewoon prioriteiten gesteld. Voor ons is de titel het belangrijkst. Fitte jongens hebben gespeeld in Europa, twijfelgevallen niet”, laat de middenvelder weten.

Vind je dat PSV de zaken in de Europa League verkeerd heeft aangepakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat zijn dit nou weer voor domme tafarelen van Strootman en van Bommel?

24 januari 2013 om 11:30

Dat is nou een typische "van Bommel" mentaliteit.
Ik heb het idee dat Strootman veranderd is door Van Bommel.
Vorig jaar nog zo'n beetje de best voetballende speler van de eredivisie met een goede gedrevenheoden altijd 300% passie in zijn spel.
Nu is het een vervelend ventje die zeurt zeurt en nog eens zeurt en zelf ook nog eens akelige overtredingen maakt, al voetbalt hij nog wel prima.

24 januari 2013 om 11:46

Onzin! Strootman kende vorig jaar een goede eerste seizoenshelft, maar echt een dramatische 2e. Had overigens heel PSV last van. Vind Strootman dit jaar veel meer aanwezig, en dan bedoel ik niet alleen naar de scheidsrechter toe natuurlijk.

En hoezo domme taferelen? Dit gebeurd in iedere competitie bij iedere club. Of volgen jullie het Spaanse voetbal niet?spelers van Barcelona en Real Madrid pakken regelmatig een opzichtige gele kaart om een mindere wedstrijd te kunnen missen zodat ze de week daarna een topwedstrijd wel kunnen spelen.

24 januari 2013 om 11:53

Dikke onzin wat je schrijft. Strootman is dit jaar echt veel beter dan vorig jaar als je dat niet kan zien heb je geen verstand van voetbal. Daarnaast zeurt hij de laatste tijd bijna niet. Strootman is nog steeds het meest gedreven van alle voetballers bij psv. Overtredingen maakt hij wel maar echt geen smerige hoor. Het harde hoort gewoon bij zijn spel.

24 januari 2013 om 12:08

Strootman is voetballend ook wel beter alleen is hij mentaal door Van Bommel verkloot.
Waar eigenlijk Strootman dit jaar de leider zou moeten worden is dat nu opeens Mark van Bommel, omdat PSV persee kampioen moet worden en aankopengaat doen zonder daar goed over na te denken.
Je hebt namelijjk een veel te statisch middenveld met die 2.
Maarja mijn punt gaat over de mentale kwestie en niet over voetballend.
Ik weet niet of je het doorhebt maar inmiddels beginnensteeds meer mensen een hekel aan Strootman te krijgen.
En hoe komt dat? Door zijn arrogante uitspraken in de pers, zijn zeurgedrag op het veld en door Mark van Bommel.

24 januari 2013 om 11:32

taferelen die bij elke profclub in de hele wereld voorkomen. Of dacht je dat alles zomaar gebeurde... Er zijn vaak discutabele acties van spelers waar je vraagtekens bij kunt zetten.

24 januari 2013 om 11:44

Ik weet niet wie of wat hier dom is. Wat ik wel weet is dat het de normaalste zaak van de wereld is dat 90 procent fitte spelers met pijntjes gespaard worden als je het weekend erop wil winnen.

Ik zou me afvragen of je zelf wel zo slim bent als je dit nog niet kunt begrijpen.

24 januari 2013 om 13:38

En de mensen die dit normaal vinden roepen in een ander artikel dat Suarez een bedrieger is...

Ze deden het uiteindelijk niet maar het is zo stom om dit te zeggen.. Walgelijke voetballer en persoon die Strootman.

24 januari 2013 om 14:25

Suarez, een van de meest gehate spelers omdat ie in zijn carriere al meer schwalbes heeft gemaakt dan 10 Strootmannen bij elkaar in hun hele carriere zouden doen, een speler die in heel Engeland en Nl zoveel controverse opwerpt met zijn provocerend gedrag en uitspraken, en die Suarez ga je vergelijken met Strootman die een periode teveel tegen een scheids heeft lopen schreeuwen. Meer deed ie niet. Nice.

24 januari 2013 om 18:06

@ Audilambo

Het gaat erom dat er veelal selectief verontwaardigd gereageerd word, snap jij dat nou echt niet ? Izzinho heeft gewoon een punt hoor, het gaat er niet precies om wie wat en hoevaak wat deed. Het is een feit dat veel mensen die nu Strootman verdedigen het gedrag van Suarez verwerpelijk vonden (toen was jij volgens mij nog geen lid van voetbalzone, teminste ik kan mij jou niet herrineren). Met andere worden er word hier teveel met twee maten gemeten (waarin hij 100 gelijk heeft) en dat is waar Izzinho op doelt.

Terecht, want PSV is geen topclub, anders zou je wel op 2 paarden kunnen wedden. Of bedoelde de leiding van PSV dat niet?
Ik vind het nog steeds zwak, als je voor de nationale competitie risico neemt met twijfelgevallen kan je dat voor de EL ook doen

24 januari 2013 om 12:17

PSV heeft de afgelopen 15 jaar wel de meeste titels en prijzen binnengehaald dan welke club dan ook. Ik zou zeggen doe dat maar na dan. De best presterende ploeg in Europa de afgelopen jaren, de laatste club die een halve finale CL haalde of überhaupt de groepsfase cl overleefden. Dan wil jij nog zeggen dat PSV geen topclub, lachwekkend reactie gewoon.

24 januari 2013 om 12:34

PSV had met die aankoop drift veel meer prijzen Moeten pakken, het is beschamend dat ze de afgelopen jaren niet met kop en schouders boven iedere ploeg uit de eredivisie stonden en nu weer niet.
Ik zeg lekker Maher kopen en hopen dat het weer geen team wordt.

24 januari 2013 om 12:57

Misschien kon je de ondertoon in mijn reactie niet lezen, dat kunnen er blijkbaar meer niet. Geeft niet, PSV is een topclub, maar moet zich ook zo gedragen. Heel leuk voor ze dat ze in 2004 de halve finale CL haalde, maar het gaat om wat ze dit jaar en volgend jaar presteren. De meeste recente prestatie is de plaats die je hoort te hebben. Vorig jaar was dat dus niet CL waardig, als je dan je te groot voelt voor EL vind ik dat schrijnend. Je hebt je immers slechts hiervoor gekwalificeerd en bent dus niet beter dan dat(ongeacht of je pech of wat dan ook hebt gehad). PSV bewijst de afgelopen 4 jaar dat je in Nederland niet zomaar kampioen wordt en kiest er helaas voor de EL als minderwaardig te beschouwen, dat vind ik topclub onwaardig.
Een echte topclub gaat er voor om alle prijzen te winnen, zowel de beker als de nationale competitie maar toch zeker ook het europese toernooi waar zij zich voor gekwalificeerd hebben.
Twente vorig jaar deed dat niet, en dat vond ik storend. PSV dit jaar laat het ook maar een beetje lopen en geeft in ieder geval weinig blijk van winnaarsmentaliteit in de EL.
Dat PSV het in Nederland de afgelopen 15jaar fantastisch heeft gedaan staat overigens buiten kijf, de afgelopen 3 jaar echter was teleurstellend. Er is veel geld in de selectie geinvesteerd en dan zou je toch zeker op 3 fronten mee moeten kunnen strijden, zeker aangezien Ajax en Twente dat ook horen te doen.

Nogmaals, ik vind het topclub onwaardig om een competitie te laten lopen en ik ben van mening dat PSV een verkeerd signaal afgeeft door de EL te laten lopen.

24 januari 2013 om 13:28

@divide

Dat is achteraf gelul, want Ajax en Feyenoord hadden de afgelopen 15 jaar ook meer prijzen en titels kunnen pakken. Daar zijn ook forse aankopen gedaan en dan moet je niet gaan komen doen alsof PSV de enige club was die de afgelopen 15 jaar spelers heeft gekocht. Dus je reactie is gewoon onzinnig, want elke club doet aankopen hoe je het went of keert ze hebben geen keus als ze bovenin willen meedoen.

24 januari 2013 om 13:35

@magikhetwete

Wel apart nu noem je PSV wel een topclub, nadat je feiten om je oren kreeg. Hoezo was de afgelopen drie jaar teleurstellend ze halen standaard de kwartfinale of de achtste finale van de EL en ze winnen de Beker en dan nog noem je dat teleurstellend. Ze hebben de afgelopen 3 jaar de meeste punten in Europa binnengehaald voor Nederland en omdat ze 1 jaar laten liggen zijn ze volgens jou topclub onwaardig lachwekkend gewoon. Ze spelen elke jaar Europees kun je van bepaalde clubs niet zeggen en doen altijd mee voor de titel. PSV hoort altijd in de rijtje kampioenkandidaten opgenoemd. Je praat gewoon onzin om PSV topclub onwaardig te noemen.

24 januari 2013 om 13:54

Haki..

Natuurlijk is PSV een topclub. Daar zou ik helemaal niet op reageren.

Toch is het beleid, zoals ze het momenteel uitvoeren, in mijn ogen, totaal niet topclub-waardig. Er wordt onverantwoord met geld gesmeten, jeugdspelers komen niet aan bod en er worden nog veel meer, in mijn ogen, domme dingen gedaan.
PSV is zeker een topclub maar als het zo doorgaat kan dit wel eens in rap tempo veranderen. De kans dat ze, met dit beleid, in financiële problemen is erg groot. Daarbij zal de jeugd weg lopen. Dan krijg je uiteindelijk een groter probleem dan dat Feyenoord had. Die hadden geen geld meer, maar nog wel jeugd die ze in konden zetten van een bepaald niveau. Als bij PSV ook dat weg valt kan je zelf wel invullen wat de uiteindelijke consequenties zullen zijn...

24 januari 2013 om 18:10

@ haki

Houd nou eens op om een tijds periode te pakken die jou goed uitkomt, sorry maar ik vind dat nergens op slaan. Elke club heeft wel eens een periode dat het een tijd meezit wat ook altijd weer gevolgd word door een mindere periode.

De mate van dat succes is ook maar subjectief hoor, ja binnen Nederland haalde PSV prijzen maar Europees niet. Daarmee wil ik absoluut niet de prestaties van PSV bagataliseren maar die "wanneer het je uitkomt" momenten slaan nergens op.

Want zo valt er ook wel wat voor Ajax en Feyenoord te zeggen omdat Ajax de laatste Nederlandse club is geweest die de Champions League gewonnnen heeft en Feyenoord de laatste Nederlandse club is geweest die een Europese hoofdprijs heeft gepakt. Maar dat heeft toch weinig met deze discussie te maken ?

Overigens is en blijft PSV gewoon een topclub, dat is een ere titel die verdiend is in het verleden. Dat soort erentitels gelden voor het leven.

Had van Bommel maar geel gepakt, dan hadden ze misschien nog gewonnen.

24 januari 2013 om 12:08

Van Bommel zou helemaal niet geschorst zijn gezien hij op 7 staat en 2 gele kaarten nodig heeft om geschorst te worden. Van Bommel zou dus twee keer geel moeten hebben gepakt dan pas was hij geschorst.

24 januari 2013 om 12:12

fout, hij staat inderdaad op 7 kaarten maar is nu na elke kaart geschorst.

24 januari 2013 om 12:18

De regel is 5+2+2+2+2, dus ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt dat hij per gele kaart geschorst is bullshit.

Haha ze dachten gewoon te makkelijk over Zwolle thuis dat ze allebei geel wilden pakken.

24 januari 2013 om 11:27

Hoe pijnlijk dat het met beiden niet eens lukt, maar dat zegt genoeg over hun arrogantie daar.. Ze zullen alweer geen kampioen worden

24 januari 2013 om 11:36

Het zegt inderdaad alles hoe de algehele insteek is. Ze gokken gewoon op de kwaliteiten voorin. En als ze dan een team hebben die knokt en goed positiespel speelt. Dan moeten ze voor elkaar werken en dat willen ze niet. Dan verlies je gewoon ook van Pec.
Ben sowieso geen fan van van Bommel en Strootman op 1 middenveld. Mij te statisch.
Beetje het spel voor je houden en de bal komen brengen naar een speler die er 2 meter naast staat...

Bizarre praktijken om zulke dingen alvorens te gaan afspreken.

Geel pakken voor de wedstrijd tegen Zwolle. Daar zijn jullie dus eigenlijk niet nodig in jullie visie. Niet alleen door een gebrek aan kwaliteit maar dus ook door overschatting is PSV vernederd door Pec.

Tot ziens topsportklimaat!

Werkelijk dramatische tijden voor de club, zeker gezien dit soort uitspraken van spelers. Advocaat is een prima kerel maar een verschrikkelijke coach voor de club. Jeugdspelers staan stil (of spelen 3 minuten mee) en er wordt alleen gespeeld voor de landstitel waar we hopeloos in falen.

Dat je dat soort dingen bespreekt met van Bommel is al amateuristisch genoeg. Zoals onze meneer Frits dat ooit zei: ik gun ze het kampioenschap Niet. (iets anders, maar komt op hetzelfde neer).

24 januari 2013 om 11:35

Spelers als Locadia, Depay zijn super getalenteerd die moeten gewoon 90 minuten spelen zeker nu het zo slecht gaat. Maar ja Dick Advockaat is net zo;n angsthaas als Van Marwijk,die durft ook niets nieuws.

24 januari 2013 om 11:41

Ja en dan heb je ook nog wijnaldum rondlopen a 5 miljoen en dan wil men ook nog Maher..
Niet zo vreemd dat een verdediger van de jeugd van PSV naar Ajax wilt. Koste wat het kost moet tijden dit 100 jarig bestaan de titel gehaald worden. Wijnaldum is straks niks meer waard en je hebt alleen maar dure spelers op je lijst staan. Namen zeggen niks.
Het gaat eerder om de manier van spelen. Het willen werken voor elkaar. Een Depay of Locadia, zijn die dan echt veel minder dan Narsingh, Mertens of Lens?
Zo komen ze nooit aan spelen toe en de ervaring die ze nodig hebben met het vertrouwen van een trainer kom je een heel eind...

24 januari 2013 om 11:49

Gustavofring (vette serie!)

Het hele 100 jarig bestaan is leuk maar hoeft van mij niet ten koste te gaan van de club. Advocaat kan titels pakken maar kan ook gewoon derde worden. Ik ben van mening dat PSV (en wij supporters) teveel druk hebben gezet op het 100 jarig bestaan. Een titel in een jubileumjaar is leuk maar visie is veel belangrijker.

Brands wist wat ie aan Advocaat had aan het begin van het seizoen, namelijk prestaties en als die uitblijven blijft er weinig over. Hij gaat namelijk niet met de jeugd werken en is weinig creatief. Wel kan Advocaat een team leuk laten voetballen, maar dat kan ie beter bij een land doen dan bij een club. Brands is te verwijten dat ie geen lef heeft door Faber aan te stellen als hoofdcoach. Die kent onze jeugd, is iemand die mag falen waardoor de druk weg valt en is een groot trainerstalent.

Ik stel voor om helemaal opnieuw te beginnen in 2013, ons jubileumjaar. Allereerst Brands oprotten met het liefst alle 'gemeentenaankopen' en opnieuw beginnen met de jeugd en hier en daar een versterking met een gedachte erachter. Achter Wijnaldum zat bijvoorbeeld geen gedachte.

Zo, dat moest eruit.

24 januari 2013 om 11:57

Gustavofring inderdaad ze kunnen ,beter eens wat aan die labiele verdediging doen. Eerst hadden nog spelers als Alex rondlopen.en vroeger stam, als je dan ziet wat er nu loopt is echt huilen met de pet op. Ze scoren dan wel veel,maar krijgen de lulligste ,tegen doelpunten tegen. Ze hadden Nuytick kunnen halen aan het begin van het seizoen. In van Dijk waar zo'n 5 clubs achter aan zitten heeft PSV geen eens interesse in . Echt een wanbeleid , in Eindhoven.

Die verdediging van PSV is leuk voor een clubje als Fc Oss of Veendam .
Zelfs bij Willem 2 zouden de PSV defensie wissel zijn.

24 januari 2013 om 12:03

Mooie supporter. Gemeenteaankopen bestaan niet. Alle aankopen van vorig jaar zijn gedaan met de verkoop van eigen spelers van afgelopen jaar en het jaar ervoor (dzudzak, Salcido, Maza, Marcellis, Ibi etc). Dat gemeentegeld is gebruikt voor eigen vermogen, herfinancieringen en schulden.

Je praat als een ajacied. Mijmeren over jeugd die er te weinig loopt om een titel te winnen, en praat ook nog over het misgunnen van de eigen titel op basis van emoties. Knap waardeloos. Maar ieder zijn mening.

24 januari 2013 om 12:18

als dat gemeentegeld er niet was geweest was het geld uit de verkopen gebruikt voor herfinancieren en aflossen van schulden en was er geen geld geweest voor de aankopen , dus waar zijn die dan van betaald ?
Juist gemeentegeld.
De Inkt van het contract was nog nat en de eerste spelers werden al binnengehaald door het subsidieclubje

24 januari 2013 om 12:43

Audilambo, ik weet heel goed dat het geen gemeenteaankopen zijn, vandaar 'gemeenteaankopen'. Al die onzin van 'zonder die steun geen aankopen' klopt inderdaad niks van. We hebben ongeveer 5 milj. netto geïnvesteerd, en wat andere supporters, hoogstwaarschijnlijk noneconomen, daarvan zeggen kan me werkelijk niets schelen,

Ik vind alleen dat die aankopen, veelal bestempelt als 'gemeente-aankopen', en dan heb ik het over Wijnaldum, Tyton, Mertens, Matavz en Strootman, helemaal niets hebben toegevoegd aan het spel van Psv, op Strootman en wellicht Mertens na. Van mij mogen ze allemaal weg en van Strootman is al bekend dat ie hoogstwaarschijnlijk vertrekt.

Natuurlijk kijk ik naar de jeugd want PSV heeft gewoon een goede jeugd klaarstaan, Jong PSV was niet zo lang geleden gewoon keihard ongeslagen en de beste van Nederland, net als diverse afdelingen van onze jeugd. We kunnen heel veel met de jeugd doen, maar doen dat gewoon niet. Kijk naar Depay, Locadia, Ritzmaier, Hendrix, Bakkali, Bazoer, Pereira etc. Twee van hen zijn al weg, Bazoer naar Ajax en Pereira naar Man United. We kunnen het echt wel meer werken met onze jeugd. Je gaat me namelijk niet vertellen dat Ritzmaier minder kan brengen dan enkele middenvelders van nu.

Ik misgun ons geen titel op basis van emotie, het elftal ademt geen Psv. Zelfs Wijnaldum is vergeten wat plezier is, dat zegt genoeg. Zet Messi of Iniesta in dit elftal en ze beginnen spontaan te huilen.

24 januari 2013 om 12:47

Nee Mastadon! Vanuit de eigen geldbuidel! Psv (voor de ....tigste keer)heeft haar grond verkocht!

Als jij een huis aan de gemeente of particulier verkoopt, en van dat geld een auto koopt. Heeft dan de gemeente of die particulier jouw auto betaald?

het moet maar eens afgelopen zijn, met dat domme gepraat!

En subsidieclubje? Provocaties! Mijnheer mastadon!

U bent genomineerd!

24 januari 2013 om 12:54

@mastadon

Goh, helemaal zelf uitgedokterd meneer Einstein? Ga svp eerst maar eens studeren op dat de term lening niet gelijk is aan subsidie. En lees nog even wat de heren hierboven zeggen, bespaart me een hoop getype.

Weet je trouwens wie wel subsidie gaat vreten uit de staatsruif: subsidieclub Feyenoord met hun nieuwe badkuip. Van mijn belastingcenten. Wat een armoede ook daar he? Oh wait, dat is jouw soepsidiecluppie toch.

24 januari 2013 om 13:43

Beste Biggles en Audilambo..

Waar het geld vandaan komt maakt toch helemaal niet uit? Ook vanuit de eigen geldbuidel is het wanbeleid wat PSV hier laat zien.

*De verdediging moet versterkt worden maar er worden nieuwe spelers voor het middenveld en voorhoede gekocht.
*voor de posities waar jeugdspelers kunnen worden ingepast, worden miljoenen uitgegeven voor andere spelers.
*Nu wil men met 'toekomstige inkomsten' een spelers halen waar miljoenen voor gevraagd wordt. De speler speelt op de positie waar nog niet zo lang geleden een andere speler voor is gekocht voor (ongeveer?) 5 miljoen euro.

Hoe je het ook bekijkt, het is puur wanbeleid. Ook als het geld uit eigen zak komt...

24 januari 2013 om 13:51

Kebm,

Ik heb ook helemaal geen oordeel of iets wanbeleid is of niet. Daar kan ik pas over oordelen op het eind van het seizoen. Want juist dit seizoen moet Psv kampioen worden. (althans, dat word zeer gewenst met het jubileum)

ik oordeel alleen over bepaalde domme uitspraken. En dat die domme uitspraken maar eens een keer afgelopen moeten zijn. Of mensen zijn super achterlijk of zijn aan het provoceren. Ik hoop voor die mensen dat het het laatste is. maar dat het een keer moet ophouden, lijkt mij duidelijk,

24 januari 2013 om 18:36

@ Biggles

Mastadon brengt het inderdaad verkeerd al zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in. De beleidsbepalers bij PSV hebben herhaaldelijk gezegd dat als die grond deal niet tot stand was gekomen men ook niet had kunnen investeren. Dat het gemeenschaps geld is klopt natuurlijk niet en veel van die opmerkingen gaan ook nergens over.

Goed ik zal waarschijnlijk wel een hoop commentaar over me heen krijgen maar so be it. Kijk ik snap gerust wel dat jij en andere PSV supporters die opmerkingen zat zijn maar anderom doen jullie precies hetzelfde of hebben dat in verleden gedaan bij andere club topics. Daarmee wil ik niet zeggen dat het goed is maar dan zou je toch moeten weten dat je dit soort ongein nog heel lang houd ? Hoe irritant het ook kan zijn.

Uiteraard snap ik zoals ik onlangs al tegen jou zei dat het uit frustratie voorkomt (omdat ik weet dat jij normaal vrij objectief bent) maar daardoor zal het steeds als een boomerang effect bij je terug komen.

Het beset is gewoon om het te negeren, dat is de enige manier om van dit soort onzin af te komen. Als Ajacied spreek ik vanuit ervaring na, een financiele crisis in Amsterdam, het niet uitgevoerde rapport Coronel en de laatste machtstrijd in Amsterdam.

24 januari 2013 om 20:17

Afca-leeds,

Ja, soms wordt ook ik overmand door emoties. En vlieg ik er bovenop.

maar je hebt gelijk. Je kunt het beste deze opmerkingen negeren. Het voedt ze alleen maar als je een reactie geeft.

24 januari 2013 om 20:30

Hou toch op met die smoesjes en excussen!! De hele wereld weet dat jullie uit Europa wilden. Dat hebben wij allang achter ons gelaten. Als je je zelf wilt uitschakelen moet je dat doen. Wat kan ons dat PSV nou schelen !! Alleen Ajax kan nog de punten pakken. De rest denkt alleen aan zich zelf.

Haha ze sporen dus niet alleen binnen het veld niet dat je hier als speler zijnde mee bezig bent. Gewoon geen geel pakken door onzinnige en achterlijke dingen zou misschien wat beter zijn als expres geel pakken om dan geschorst te zijn. Maar eens te meer bewijst dat maar weer eens dat het gewoon 2 grote clowns zijn. Maar dat is schijnbaar te moeilijk voor ze om geen geel te pakken dus dat komt niet eens in ze op

tekenend voor de instelling van veel spelers. pec thuis? die rollen we wel op. nulletje of vier, geen probleem. ook handig om die opmerking nu te doen, dit is toch wel genant.

Het feit alleen al dat ze erover nadenken...

Zegt inderdaad veel over de wedstrijdinstelling van de spelers tegen Pec, als Advocat zijnde zou ik me zorgen maken.

Nou, veel succes met het behalen van de titel dan maar, ben benieuwd of PSV het dit jaar beter zal doen dan vorig jaar.

Gezien het feit dat PSV dit seizoen verloren heeft van laagvliegers in de competitie, denk ik dat Strootman de waarheid spreekt. PSV is momenteel waarschijnlijk niet goed genoeg voor de Europa League.

Dat jullie hier verbaasd over zijn ? Ik weet zeker dat daar onderling bij Ajax, en welke andere club dan ook over gesproken, of over nagedacht wordt. Spelers van elke "topclub" hebben allemaal wel een soort van "wij zijn de beste".... Over het paard getilde mannetjes zijn het...stuk voor stuk.

24 januari 2013 om 12:34

Jij weet zeker??? Op basis waarvan? Jemig wat een kortzichtige reactie!

En dat noemen ze nu topspelers, je kan er over praten, maar om het ook nog toe te geven, dat is pas laten zien hoe hoog je iq is.

want daarna ging het zo lekker tegen pec of niet strootman. Wat is die een misselijkmakend mannetje aan het worden nu van bommel daar zit zeg. Constant zeiken en kaarten pakken of aannaaien. Hij heeft zo veel talent, maar neemt psv niet bij de hand naar een hoger niveau. PSV wed op de titel en dat gaat voorlopig nog niet goed dus het jubileumjaar kan wel eens een van de donkerste jaren uit de geschiedenis worden, mede door deze mentaliteit.

Zegt wel iets over hoe slim die gasten zijn als je dit naar buiten brengt. Dat zulke figuren zoveel verdienen, zonder enige maatschappelijke relevantie te hebben.

24 januari 2013 om 11:52

het ergste vind ik nog, dat hij het als voorbeeld geeft voor het gegeven dat "ze alle wedstrijden willen spelen".

als je dan met dit komt om dat aan te sterken, dan begrijp je er volgens mij bijzonder weinig van.

Twee opvallende zaken:
1) Als je tijdens NAC er al over nadenkt om geel te pakken om zo geschorst te zijn dan ga je dus sowieso met een K-instelling het veld op tegen Zwolle. Dat is dan tussen de oren blijkbaar een makkie voor beide heren en het resultaat hebben we gezien.
2) Zwolle was de eerste wedstrijd na de winterstop waarbij iedereen dus weer rust heeft gehad, waarom zou je in vredesnaam dan rust nodig hebben? (we hebben het niet over de 6e wedstrijd in 2 weken tijd in dit geval).

24 januari 2013 om 12:07

1) Ze hebben het erover gehad, maar uiteindelijk besloten om het niet te doen. Waarschijnlijk dus omdat ze de wedstrijd tegen Zwolle wel wilden spelen, wat voor mij juist zou betekenen dat ze wel met de goede instelling het veld op gingen(alleen jammer dat daar niets van te zien was).
2) Het gaat niet om de rust, maar Zwolle thuis is op papier natuurlijk een van de makkelijkste wedstrijden van het seizoen(is alleen gebleken dat voetbal niet op papier wordt gespeeld). Je kan dan natuurlijk veel beter een belangrijke speler missen in die wedstrijd dan uit bij bijvoorbeeld Twente.

Van Bommel werkt de ontwikkeling van Strootman tegen. De leider die PSV nodig had had PSV al in Strootman. Door Mark is hij ipv een leider met verantwoordelijkheid een loeder geworden. Hij is irritant gaan doen omdat hij geen verantwoordelijkheden krijgt en hij probeert zich te spiegelen aan de brabantse culthelt Van Bommel.

Dat is mijn verklaring voor het gedrag van Strootman en de manier waarop PSV een grove fout beging met het aantrekken van Mark.

Maykel24, ik denk dat het niet gaat om een wedstrijd rust maar om een schorsing uit te zitten. Als ze geel pakken tegen PEC missen ze Heracles uit. Op papier een moeilijkere wedstrijd.

24 januari 2013 om 12:53

Op basis van alleen maar een gele prent willen pakken voor een wedstrijd, en dit aan de grote klok hangen ? Tsss...welke club zal dan geen schande zijn. Je kan ook zeggen dat Strootman eerlijk is, de rest doet het zonder het naar buiten te brengen !
Je zal trouwens nooit zo'n bericht op VZ zien van een niet-psv speler.... Zo komt PSV weer lekker ter discussie te staan....

Haha, dat had ik willen zien: PSV tegen Zwolle, maar dan zonder Van Bommel en Strootman. Dan was het wel 1-5 geweest, hahaha.

PSV wordt wederom het lachertje van het seizoen! Ik zie het al aankomen. Ajax staat op gelijke hoogte en wordt alleen nog maar beter. Fischer is in bloedvorm, Babel is terug, Sigthorsson komt terug, Boilesen komt terug. De posities die nog enigszins 'zwak' bezet waren (linksback en spits) worden nog sterker bezet.

Als platkop zo doorgaat wordt het helemaal niks met hem...als je al zo gaat denken op die leeftijd ben je helemaal fout bezig, wat is dit inderdaad een misselijk menneke.

Ja we hebben gezien dat je tegen PEC zwolle wel op 50% kan spelen en een paar belangrijke spelers kan missen...

Snap niet waar iedereen zich druk om maakt dit gebeurd echt overal, maar ja het is psv he dus allemaal even lekker bashen. Dit is toch gewoon een slimmigheidje omdat heracles uit een zwaardere wedstrijd is maar we hebben gezien dat pec thuis ook zwaar is :s. De instelling van bepaalde psvers moet wel echt gaan veranderen willen ze nog kampioen gaan worden.

24 januari 2013 om 12:07

Wat hier gek aan is? Kennelijk zijn deze mannetjes te laf om Advocaat te vragen om een wedstrijdje rust, waarom heb je daar een gele kaart voor nodig? Daarnaast loop van Bommel met zijn hoeveelheid kaarten op scherp, en voor je het weet mist hij nog meer belangrijke wedstrijden. Nee, dit is echt een belachelijke instelling.

24 januari 2013 om 12:44

Genieterr, het ging niet om de wedstrijd rust, ze hadden immers al winterstop.
Zoals je al zei, Van Bommel staat op scherp, en strootman daarnaast ook. Je kan de veel beter missen bij een op papier makkelijke wedstrijd dan een op papier moeilijke wedstrijd!

Waarom denkt iedereen toch dat ze het voor de wedstrijd rust zouden doen? Advocaat geeft zijn spelers juist heel snel rust indien ze niet geheel fit zijn.

24 januari 2013 om 12:24

uiteraard weten we dat veel clubs deze handelswijze hanteert, en we willen ook niet PSV bashen.

Waar het hier om gaat is dat een middenvelder van PSV dit verhaal bekent maakt, dat ze tijdens de wedstrijd overleg hebben gehad of ze een kaart zouden pakken of niet. Juist na de blamage tegen datzelfde Zwolle. Zodat ze de thuiswedstrijd tegen Zwolle, tenslotte altijd een makkie voor PSV in hun ogen, kunnen laten schieten voor de moeilijker wedstrijd uit bij Heracles. Als dan blijkt dat PSV gewoon vernederd wordt, want zo mag je de 1-3 tegen Zwolle toch wel interpreteren, en je verder in het seizoen nou ook niet de stabielste ploeg was van alle toppers dan mag je toch wel zeggen dat zowel Strootman als van Bommel de plank finaal mis slaan hier.

Noem van Bommel en Strootman arrogant, dom, kortzichtig, gestoord enz alles is van toepassing op dit duo na deze bekentenis.

Hadden ze met 6-0 gewonnen was er uiteraard niks mis geweest.

24 januari 2013 om 13:00

ik denk dat v bommel niet echt blij is met de uitspraak van platkop, inderdaad zegt dit veel over de instelling van de spelersgroep..
strootman doet het aardig, maar zal zijn instelling echt moeten veranderen... ook het continu scheidsrechters aanspreken, want hoe hij de scheidsrechter aansprak op de rode kaart van pieters gaat nergens over..snap niet dat de scheidsrechter niet meteen geel trok.
Hij denkt dat hij heel wat is, hij kan beter gewoon voetballen, want dit gaat hem nog veel kaarten opleveren...en zijn spel dat er ook onder lijden

het is natuurlijk wel triest dat mensen met zo'n salaris niet eens meer elke week voor 100 % kunnen spelen.
ze doen zich voor als sterke middevelders maar het zijn gewoon watjes

Waarom snapt niet iedereen dat ze die kaarten niet zouden pakken om rust te krijgen?

Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat ze die juist zouden pakken zodat ze een op papier makkelijke wedstrijd zouden misschien ipv van een wedstrijd tegen Twente, Ajax of Feyenoord?

24 januari 2013 om 12:57

Ja hahaha.

Ze denken dat ze rust wilden pakken. En dat wel de eerste wedstrijd na de winterstop. Want dan kunnen ze inderdaad wel wat rust gebruiken. Ongelooflijk he! hahahaha

Sommigen denken echt werkelijk niet verder dan dat de ander dat voor ze doet.

Dus dan wil je 2 belangrijke spelers bewust een schorsing laten oplopen omdat je Zwolle onderschat en vervolgens win je niet eens met beide spelers in de basis.,,,, *proest*

Raar ook dat Strootman en v Bommel die optie samen bespreken. Als Advocaat dit verstandig achtte dan kun je ze er ook gewoon naast zetten i.p.v. een schorsing afdwingen.
Dit tekent de toestand bij psv, spelers die zelf keuzes gaan maken zonder de trainer.

Wat is het toch een super prof zeg die Strootman. Hij wil zo graag alle wedstrijden meedoen dat hij zich niet eens bewust laat schorsen voor de wedstrijd tegen Pec. Zó graag wil hij spelen, ongekend professioneel Strootman, dit heb ik zelden gezien bij een voetballer. Dat je gewoon mee wil doen in alle competitie wedstrijden, je verwacht het niet. Ondanks dat je toch maar tegen het miezerige PEC Zwolle moet. Wie zit er nu eigenlijk op die thuiswedstrijd te wachten, behalve dan zo'n 20 tot 30 duizend fans op de tribune, die moeten wel gestoord zijn of niet Kevin? Zelfs Van Bommel, zijn grote voorbeeld, pakt geen bewuste gele kaart, fantastisch dat zulke spelers nog bestaan tegenwoordig.

24 januari 2013 om 13:52

en de meerwaarde van dit is?

Ja kom joh laten we voor PEC geel pakken, matige ploeg die kunnen we hebben. Dit plaatst de winst van PEC nog in een mooier perspectief. De sukkels, dat je het hier eigenlijk al over hebt, terwijl meneer Van Bommel al zoveel geel heeft gepakt. En nee meneer Strootman is zijn nare gedrag nog niet kwijt, die had geel moeten hebben. Je mag namelijk volgens mij niet aan een scheids komen, en zeker niet na een honder procent donkerrode kaart. En ja Ajax ging massaal tekeer, na een dramatisch aangenaaide rode kaart. Maar niemand heeft de scheids aangeraakt. Tis droevig in Eindhoven, wat een mentaliteit bij die gasten. Please Maher, hier moet jij niet heenwillen, hier hoor jij helemaal niet tussen. Lekker zo doorgaan met deze mentaliteit, geel pakken voor Pec, wedstrijden laten lopen voor de EL, je supporters laten zakken die honderden euries uitgeven om die labbekakkers na te reizen in Europa. En dat helemaal voor het allerheilige doel: Kampioen worden!!! Jezus het zal je toch gebeuren dat dat juist niet gebeurd. Denk dat half Nederland zich zieklacht van de lol. Men moet zich schamen daar. Kopen kopen kopen en niks presteren. De jeugd loopt weg omdat ze nul kansen krijgen, en ook dat vind men daar raar. Gewoon doorgaan zo!!!

24 januari 2013 om 13:56

die spelers Van Ajax hadden ook niets te zoeken bij de scheids. Dus praat het aub niet goed. Wil je?

Sommigen grijpen ook werkelijk alle mogelijkheden aan om Psv en zijn medewerkers zwart te maken. Maar zelf is het bij de eigen club toegestaan. Of komt het totaal niet voor in de geschiedenisboeken. Tis droevig!

24 januari 2013 om 19:25

En sommige grijpen ook werkelijk alle mogelijkheden aan om kritiek af te wimpelen met de woorden "ja maar Ajax dan.....die doen......."
(daarvoor is de term calimero's ooit bedacht)

Op het moment dat er zoveel mensen dezelfde kritiek op een bepaalde speler uiten, in dit geval Strootman die zich met regelmaat vervelend gedraagd, dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten, denk je niet?
Of ziet iedereen het verkeerd behalve dhr. Biggles?

24 januari 2013 om 19:32

Nee helemaal niet. Dat ziet men zeer goed er zit zelfs meer dan een kern van waarheid in. ik ontken bij lange na niet dat strootman zeer vreemd gedrag vertoond. ik houd daar ook niet van. Maar dikkiedik begon er zelf over en wuifde zijn eigen voorbeeld zo weer van tafel. Dat vond ik onterecht. vandaar de reactie.

Blijft belachelijk dat PSV de Europa League heeft laten schieten. Ze presteren er niet beter door in de competitie vooralsnog. En Europa is nu juist een podium waar je een paar miljoentjes bijeen kan harken én je spelers in waarde stijgen als ze goed spelen. Dus in meerdere opzichten is het laten varen van de EL een dwaze keus geweest.

Daarnaast moeten de Psv'ers eens wat minder gaan praten en heel wat beter gaan voetballen. Want in de huidige situatie zie ik het ze weer niet redden, bij lange na niet zelfs. Mentaal blijft het helaas een zeer zwakke ploeg die zichzelf vaak schromelijk overschat.

Verder was het misschien beter geweest als Van Bommel geel had gepakt tegen Nac, want tegen Zwolle leed hij ongelooflijk veel balverlies. Natuurlijk helpt het niet bepaald als droeftoeter Marcelo de leider van de achterhoede zou moeten zijn, maar over tien meter een bal passen zou voor Van Bommel wel moeten lukken. In de zevende minuut legde hij de bal van 50 meter afstand nog op de stropdas van Lens, dus voetballen kan hij nog steeds wel. Gevalletje zware onderschatting tegen Pec, daarom is het des te verdiender dat de hoge heertjes weer eens met beide benen op de grond staan.

Laat ze nu ook eens na mooie overwinningen met twee benen op Aarde blijven staan, maar dat is meer hoop dan verwachting inmiddels.

Next level domheid hier van dat stuk ongeluk. Heb medelijden voor de PSV supporters die hun zuurverdiende geld betalen op EC wedstrijden van hun clubje te zien!
Schandalige instelling.

Als grote jongens onder elkaar besluiten Strootman en Van Bommel om toch maar niet bewust een gele kaart te pakken. Het kampioenschap lijkt binnen, alleen nog een paar wedstrijdjes tegen NAC en Pec, maar die kunnen ook gewonnen worden met spelers die vele malen minder zijn dan de grote twee. En dan die EL, die is voor losers. Psv speelt enkel en alleen voor de CL en dat zal komend jaar zijn, want Strootman en Van Bommel doen mee.

Dit is de mentaliteit van het constant onderschatten van iedere tegenstander die het invullen van de tot voor ons, minderwaardige kaartjeskopers, zo moeilijk maakt.

Ik vind dit een minachting voor het publiek die diep in de buidel hebben getast om een kaartje te kopen. Die willen altijd de beste spelers zien en die vinden iedere wedstrijd belangrijk. Je moet alle wedstrijden willen en dat ontbreekt er volgens mij aan bij Psv.

Nou, lekkere invloed op Kevin, Mark! En erg dom van deze jongen om dit in het publiek te gooien zeg.
Onrespectvol richting tegenstanders en publiek dit!

Wat is dat toch voor een gezeik op van Bommel sinds hij weer in de Eredivisie speelt? Toen hij nog bij Bayern en AC Milan speelde was iedereen vol lof over zijn spel en tactiek en waren we het er bijna allemaal mee eens dat hij een goede leider was, ook in Oranje.
Nu lijkt opeens eenieder, behalve de PSV supporters een hekel aan hem te hebben?

Natuurlijk is dit niet goed van ze, maar ik weet zeker dat er veel meer zijn die dit doen.
Hij zegt er ook bij dat ze dit niet hebben gedaan omdat ze altijd willen spelen en hij brengt het tenminste naarbuiten.

Misschien had PSV dan wel gewonnen. Die Strootman vindt zichzelf ook groeter dan hij werkelijk is.
Wat is deze jongen irritant dominant op de verkeerde manier.
Hij denkt het hele elftal te dragen, maar is daar niet dominant en constant genoeg voor.
Jammer, ................was ooit zo'n leuke speler.

Dit soort dingen zeg je niet dat geeft een vreemd beeld, als je het al denkt spreek je dat nooit uit.
Dan wek je wel de indruk dat je jezelf wel heel erg belangrijk vindt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren