Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wilshere (16) krijgt stek in Arsenal-selectie

Laatste update:

Jack Wilshere maakt komend seizoen deel uit van de A-selectie van Arsenal. De pas zestienjarige middenvelder was afgelopen weekeinde één van de meest opvallende verschijningen op het toernooi om de Emirates Cup. De tiener maakte zowel tegen Juventus als tegen Real Madrid een uitstekende indruk.

Wilshere begon afgelopen zaterdag in de basis tegen Juventus en was met een fraaie volley dicht bij een treffer. Tegen Real Madrid kwam Wilshere als invaller in het veld en dreef hij tegenstander Michel Salgado enkele malen tot wanhoop. Komend seizoen krijgt Wilshere rugnummer negentien, dat eerder nog toebehoorde aan de naar Panathinaikos vertrokken Gilberto Silva.

De jonge Engelsman werd zeven jaar geleden opgenomen in de jeugdopleiding van Arsenal. Vorig seizoen speelde de middenvelder negentien wedstrijden bij Arsenal onder 18. Daarin scoorde hij dertien keer. Bovendien kwam Wilshere twee wedstrijden in actie bij de reserves van The Gunners en maakte daarin twee treffers.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

hele goeie voetballer . Kheb hem al eens live aan het werk gezien

4 augustus 2008 om 23:40

Ik zag hem gisteren invallen tegen Real Madrid en dat deed hij zeer goed. Ging meteen prachtig langs Salgado en gaf bovendien een uitstekende voorzet. Groot talent, ben benieuwd hoe vaak hij aan spelen toekomt!

6 augustus 2008 om 11:03

Ja en hij is pas 16? toen ik hem de eerste keer zag dat ik 18 ofzo iets maar 16 en al bij de a selectie van Arsenal mooi

goeie speler word later topper bij arsenal !!!!!!!!!!!!

4 augustus 2008 om 22:16

Dat is echt zo mooi he,
Bij arsenal krijgen ze kans en ze maken het gewoon allemaal waar!
allemaal talenten daar, alleen jammer er van is doordat ze niet zo veel ervaring hebben kunnen ze de moeilijke wedstrijd toch niet naar hun toe trekken, en lopen ze toch weer kampioenschap mis, terwijl ze miss al wel jaren mooiste voetbal spelen.

Zeer knap.
Zeker een talent, zo jong, en dan Al in de basis tegen grote namen zoals Juventus en Real madrid.
Top.

Fantastisch talent! Echt, ik hoop dat hij het helemaal gaat maken daar!

als ik dit zo hoor een speler met het potentieel om een topper te worden, maar vergeet niet, meneer aissatti speelde ook op zijn 16 champions league! en nu 2/3 jaar later is hij nog steeds niet de persoon, wat van hem verwacht werd.

4 augustus 2008 om 19:35

Toch wel knap om als 16 jarige bij de A selectie van Arsenal te zitten, daar kunnen de meeste alleen maar van dromen.

4 augustus 2008 om 19:44

knap zeker maar Vhc1 heeft zeker een goed punt door de vergelijking met aisattie te maken. Aisattie geld nog steeds als een van de grootste talenten. Ik hoop dat ik binnekort de kans krijg hem eens te zien in actie dan kan ik oordelen of het een talent is of dat het weer een voorbeeld van een veel te vroeg gebrachte speler die bezwijkt onder de druk.

4 augustus 2008 om 20:59

Klopt, ik ben nu ook 16 maar kan me nogn iet voorstellen dat ik bij Arsenal speel idd alleen in een droom

4 augustus 2008 om 20:52

Aissatti heeft de pech gehad dat na hiddink niemand meer met En aissatti En afellay wou spelen.
bovendien is het heel normaal dat jonge spelers een terugslag(je) krijgen en hoe oud is Aissatti nu helemaal ? 19 jaar pas, jij wil hem dan toch nog zeker niet afschrijven

4 augustus 2008 om 22:19

nou dat is het denk ik niet, ik denk dat het ook door hem zelf komt, want ja hij heeft 2 andere trainers gehad en die zien hem elke week wel zo ongeveer 8 keer trainen en toen heeft ie niet kunnen overtuigen dus ja.
Maar ik moet wel zeggen dat hij een topper kan worden en dat ik jammer vind dat hij weg is en had hem nog liever jaren in Eindhoven gezien.

Maar ik heb het gevoel dat hij het nu bij Ajax ook moeilijk krijgt, en als hij een basisplaats heeft, dan heb je perez aan het zeuren!

4 augustus 2008 om 21:19

aissati speelt door die zwakke trainers (koeman,vergoossen) die niet hun talenten durven te laten spelen zo, als je geen wedstrijd speelt word je niet beter.

maar geloof me , aissati gaat Knallen deze seizoen en de komende seizoenen mits Van basten hem veel laat spelen, en hij geluk heeft.

Salgado tot wanhoop drijven? Dat lijkt me zwaar overdreven.

goeie speler, dit jaar spelen in de league cup denk ik

Arsenal haalt talenten uit de hele wereld en dan is het uiteindelijk gewoon een Engelsman die doorbreekt. Hopen dat het een grote wordt zodat er weer een Engelsman bij Arsenal speelt. Wenger is een goede trainer, maar wat dat betreft heeft hij de club kapot gemaakt door met alleen maar buitenlanders aan de slag te gaan.

4 augustus 2008 om 20:24

Kapot? 2x de dubbel, 3 kampioenschappen, tal van Fa Cups en Community Shields kapot?

Bovendien is het niet zijn schuld dat Bentley, Cole, Pennant en Upson een attitude probleem hadden.

eindelijk na walcot een engelse

4 augustus 2008 om 21:22

ach wat maakt nou uit of die engels is.
ik heb liever dat die talenten over de hele wereld een kans krijgen.
en bij arsenal krijgen ze het beste.

kijk op youtube filmje van Wilshere (dodelijk!!)


4 augustus 2008 om 22:22

ja wat zeuren jullie nou over dat er engelsen bij engelse clubs moeten spelen,
ook zo iets is die 6+5 regel, daar heb je ook niets aan dan mogen vele spelers weg en dan houd je minder goed voetbal over en dan zitten wij te zeuren dat het voetbal minder is en in die jaren dat wij naar minder mooi voetbal kijken dan pompen al die clubs geld in de jeugdopleiding en dan komen er misschien wel weer toppers maar ja dan hebben wij alwel weer zo ongeveer 10 jaar saai voetbal gekeken!

4 augustus 2008 om 19:58

Een super speler, die beter zal worden dan walcott.

4 augustus 2008 om 20:30

Beetje rare vergelijking, Jack Wilkshire is een aanvallende-middenvelder in tegenstelling tot Theo Walcott, die een aanvaller is.

4 augustus 2008 om 20:25

Te goed voor, Ajax moet rekening houden met gasten als Barazite, Merida en Randall.

4 augustus 2008 om 20:31

Ik denk niet dat ie daar goed voor is, Sahin past ook prima bij Feyenoord. Terwijl hij door Wenger de beste in zijn leeftijdscatogorie wordt genoemd.

4 augustus 2008 om 20:33

Dat wel, maar Wenger denkt dat Wilshere veel toe kan voegen dit jaar, dat hij belangrijk kan zijn, wat bij Sahin/dortmund niet het geval was. Een verkeerde bewoording van mijn kant.

4 augustus 2008 om 20:34

Wat niet wil zeggen dat ik graag zou willen dat hij naar Ajax gaat. Laat hem maar mooi de goede begeleiding bij Arsenal genieten

goede cijfers, 2 uit 2 bij de reservers en 13 uit 18 bij -18 en dat voor een middenvelder.
zal wel paar wedstijden in carling cup spelen maar anders niet veel maar dat komt nog wel is het trouwens een engelsman want zo klinkt het wel

ja wat ik zo lees is hij wel goed als hij maar niet al zo jong alle druk om zich heen krijgt want dan wordt t misschien niks meer

een supertalent!!!
en goed dat het een engelsman is.
maar man wat heeft arsenal nu een jonge ploeg zeg.

Blijft toch bizar om te zien hoe blind arsenal supporters in die wenger blijven geloven. Ondanks dat ieder jaar een overgangsjaar is. Arsenal loopt altijd over van talent, maar tegen de tijd dat er eindelijk eentje doorbreekt is ie transfervrij of met nog 1 jr op zn contract. Zwaar wanbeleid! En deze zomer opnieuw een paar ervaren jongens weg en inmiddels geloof ik alweer een stuk of 4 - 5 tienertjes erbij!

4 augustus 2008 om 19:54

Je moet wat wanneer je geen rus binnen de club hebt Ik vind juist dat arsenal een geweldig beleid voert. Kijk maar eens naar de kwaliteit die de club levert met een relatief lage begroting daar.

4 augustus 2008 om 19:57

Geweldig beleid zou toch moeten resulteren in prijzen of goede transfers, maar van beide is geen sprake! Wenger heeft wel een neusje voor talent, maar dat maakt nog geen goed beleid.

4 augustus 2008 om 20:27

Wenger heeft talloze prijzen gewonnen, heeft de verschrikkelijke reputatie van Arsenal volledig omgebogen en heeft tal van briljante spelers aan de wereld afgeleverd. Oh, en heb ik al gezegd dat hij tal van prijzen heeft gewonnen?

Wenger is in 98 begonnen met het opzetten van de jeugdopleiding, Wilshere is de eerste die daarvan zal gaan 'profiteren'.

5 augustus 2008 om 04:11

Als je alleen zou kijken naar de uitgaven zou Arsenal lang niet zo hoog staan als ze nu staan. Ik ben het daarentegen met je eens dat het niet echt een geweldigbeleid is als je na wilt streven één van de topclubs van Europa te zijn (want dat is Arsenal).

4 augustus 2008 om 19:58

@dante
het blijft bizar dat jij altijd met een negative opmerking komt , heb je niks anders te zeggen ? ik weet niet of jij weet dat walcott nog een jaar onder contract staat maar dat hij een talent is zeker en hij staat nog lang onder contract .

on :
een jonge speler die goeie acties in huis heeft , en tegen real madrid speelde die geweldig.

zo te horen krijgen wij nog veel over deze voetballer te horen. als je die verhalen leest en je ziet dan dat hij nog maar 16 jaar is. dan heeft hij nog een hele cariere voorzich!!
en heeft hij nu ook al een contract??? volgens mij staat daar niks over in het artikel.
anders kunnen andere clubs hem bij arsenal weg halen.

4 augustus 2008 om 19:56

Over het algemeen heeft de halve jeugdopleiding een contract wanneer het een engelse topclub betreft. Ze pikken daar immers al spelers op 14/15 jarige leeftijd weg uit de rest van europa. Ze zijn dan echt niet gek om hun toptalenten zonder contract te laten rond dartelen.

5 augustus 2008 om 09:56

hij heeft een academy contract, pas als hij 17 is krijgt hij een professionele contract voor 5 jaar.

Ach, hopen dat hij niet gehyped wordt en dat hij met beide benen op de grond blijft, dan is er eeen kans dat het een goede wordt.

Dat is wat ik nou waardeer in Arsenal. Een van de weinige grote clubs waar de jeugd wel kansen krijgt.

Heb deze jongen zien spelen in de Emirates Cup en hij heeft echt laten zien over veel talent te beschikken. En Juventus en Real Madrid, toch niet de minste tegenstanders dacht ik zo!

4 augustus 2008 om 20:15

helemaal mee eens ,
en het kan me ook niks schelen wat die andere mensen zeggen tenminste krijge ze wel eens kans , wenger heeft je een kans aangeboden nu moet die speler het zelf doen .

mooi talenten zijn altijd welkom en helemaal als het een engelse is

als wenger hem selecteert dan weetje wel zeker dat hij een wereldtop gaat worden

5 augustus 2008 om 03:24

Hoor heel veel over hem, maar ben zeer benieuwd of hij het ook waar kan maken. Hij zal, zeker door zijn nationaliteit, veel druk op zijn schouders krijgen.

tegen real speelde hij erg goed, talent!!

Grootste talent sinds Cesc bij Arsenal, nu maar hopen dat hij deze lijn door kan zetten zodat het geen eeuwig talent wordt.

Beter voor Arsenal wat meer Engelsen in de team (met alle respect) zoals Ramsey, Wilshere, Hoyt en Wallcott.
Ik heb hem niet zien spelen , maar van wat ik heb gehoord is alleen maar positief .

een goede speler . Arsenal doet goede zaken ze hebben nu 2 hartstikke goede talenten armand traore en wilshire

Weet iemand hoe het met de ontwikkeling van Barazite is? Gaat het goed met hem?

4 augustus 2008 om 20:57

Ja, dat kun je wel zeggen.
Hij is met Arsenal-b Kampioen geworden en hij was ook nog es topscoorder.
Ik zeg nog een half jaar of een jaar en hij zit bij de A - Selectie.

dit is nou de reden dat arsenal mijn favoriete club in het buitenland is

Top, ben enorm van hem onder de indruk. 12 maanden terug -16 captain, nu eerste elftal. Echt een supertalent, met de juiste begeleiding komt hij heel erg ver.

4 augustus 2008 om 21:01

@dbergkamp,

Ze mogen dan wel zeggen dat ik veel klaag, maar jou opstelling is wel heel erg aanvallend!

Arsenal had nog een 19 jarige fransman gekocht, die moest Flamini gaan opvolgen alleen ik ben z'n naam vergeten, hij kwam ook van Psg,

on: Fijn voor Arsenal dat ze weer eens een Engelse in de ploeg hebben, want daar komen ze wel erg kort aan.
ik heb hem nog nooit zien splen maar als je tegen Juve, en Reall erin mag, dan kan je wel een balletje trappen denk ik maar zo

4 augustus 2008 om 23:21

Bedoel je Coquelin? Coquelin komt van Stade Laval, is 17 maar wel erg blessuregevoelig.

Arsenal werd gelinkt met Clement Chantome van Psg, maar zijn deal ging niet door, in plaats daarvan verlengde hij bij Psg. Anders zou ik niet weten wie je bedoelt.

Wat Wilshere en de Engelsen betreft, er is vooruitgang. Wilshere is de eerste die echt door lijkt te breken uit de academie die jaren terug is opgezet door Bould, Wenger en Brady. Hopelijk komen er meer als Wilshere, al hadden Bentley en Pennant het absoluut kunnen maken als ze niet zo'n arrogante k*thouding hadden. In ieder geval is het wel duidelijk dat Wenger niet naar nationaliteit, maar naar kwaliteit kijkt.

Hoop dat het een grote word, maar het kan alle kanten op. 't is wel knap dat je als 16 jarige bij de A-selectie van Arsenal hoort.

Jesus, als je denkt dat de selecitie van Arsenal niet jongen kan. Komt er zo'n Wilshere.
Het zal wel weer een verrekte goede zijn. Heb hem nog niet gezien, maar zal snel verandering inkomen.

Het klinkt zeker goed, maar ze moeten oppassen dat hij niet teveel word gehyped door de media. Dat loopt vaak fout en verkeerd af en dat zou zonde zijn.
Ik twijfel daarintegen helemaal niet aan de organisatie en begeleiding van Arsenal, want die is bij dit soort talenten altijd perfect.

zegt inderdaad nog niks, zo''n jongen kan nu de sterren van de hemel spelen, er zit nog een lange weg tussen 16 en 24 en die moet hij maar eens succesvol zien te belopen. Talenten kunnen zeker op zo'n leeftijd nog alle kanten op. als alle zogenaamde toptalenten ook echt topspelers werden waren er wel zeker 20 topclubs meer.

Mooi voor die jonge Dik verdient hoor..trouwens ik vond van Persie ook wel goed spelen hij laat me denken aan Bergkamp..touch of class world class ...ik heb er nog steeds vertrouwen in wenger Dit jaar pakken we zeker een prijs...alleen heb ik zo,n hekel aan Eboue.. Too much mistakes in every fuck,n game..die gast gaat nooit vooruit... verder prima elftal wilshere en ramsey gaan schitteren dit jaar..

Super talent, echt een bikkel op linkshalf, mooie actie en goede voorzet. We gaan nog veel van deze speler genieten.

Zeer groot talent en ik heb hem tijdens de Emirates cup tegen Juventus in actie gezien en daarin was hij een van de uitblinkers.

Zozo, een engelsman nog wel. Ben benieuwd of ie t ook gaat redden bij arsenal, geen carriere als jeffers, wright of pennant bv.

lijkt me mooi als hij egt groot wordt, ik zou als arsenalfan wel weer eens een echte echte wereldspeler zien zoals kaka, henry, zidane en zidane op hun allerbest : D

ik vraag me af waarom Barazite niet bij de selectie zit ..
hij is 1 van de beter jeugd spelers van Arsenal.
hij was er de 1e wedstrijd wel bij, maar afgelopen weekend niet.

Datt word nog een goed voetballertje...arsenal koopt vaak jonge spelers en meestal groeien ze dan uit tot goeie die middenmoot wel aan kunnen...of uit de jeugd zoals walcott..

4 augustus 2008 om 23:00

zo zie je maar weer dat mensen niet weten waar ze het over hebben, walcott komt helemaal niet uit de eigen jeugd, die is voor veel geld gekocht Alleen cole heeft het echt gemaakt uit de eigen jeugd bij arsenal zelf dan.

Maar heb goede dinge gehoord over deze jongen, hoop voor arsenal dat de engelse media niet te veel druk op hem leggen en ook mooi voor arsenal dat er wat engels talent aan komt

4 augustus 2008 om 23:22

Maar in de Premier League spelen veel meer Arsenal exponenten, het probleem is dat de houding van de meeste van die gasten Wenger niet aanstaat.

Is hy van 1992 of 1991? Als het kwa blessures niet tegenvalt; gaat het een hele grote worden

4 augustus 2008 om 23:22

Hij is van 1992.

5 augustus 2008 om 00:41

Ongelovelijk. Ik zie mijn broertje al van 06-07-1992 rondlopen tussen de grote mannen van Arsenal op zo'n leeftijd. Niet te geloven

Is toch ongelofelijk eigenlijk 16 jaar en dan al bij selectie van Arsenal zitten, damn dan moet je goed zijn hoor!!

Ik hoop dat hij zijn beloftes waar kan maken en de druk hem niet te veel wordt. Ik bedoel; de jongen is pas 16 en is niets gewend op het gebied van media etc.

Wel leuk dat Wenger hem er bij haalt trouwens!

Pas 16 jaar en dan al bij de hoofdmacht van Arsenal. Dat is echt een onbeschrijfbaar gevoel volgens mij. Ik hoop echt dat hij het gaat maken in de Premier League. Ik denk dat Arsenal er nog slim bij nagedacht heeft ook, want zo'n speler word natuurlijk alleen maar beter en sterker, net zoals Van Persie. Zo'n speler is op een gegeven moment miljoenen waard.

Grappig dat men zegt dat bij Arsenal de jeugd een kans krijgt, dit is de eerste x dat een door de Engelse club opgeleide speler echt doorbreekt naar mijn weten.

4 augustus 2008 om 23:04

Bedoel je arsenal of alle clubs, want dan weet je niet echt veel.
Scholes,beckham,giggs,nevilles, cole, gerrard en zijn nog wel paar. Bij arsenal pennant en bentley maar die zijn mislukt en deze jongen schijnt echt heel goed te zijn, maar is ook nog niet doorgebroken, we zullen zien

4 augustus 2008 om 23:36

@vedette90: ga eens op onderzoek uit...

4 augustus 2008 om 23:10

Ik noem Walcott en al die andere talenten die Wenger laat spelen.

4 augustus 2008 om 23:17

komen niet uit eigen jeugd!!!!
sommige weten echt niks. geen een van die talent wat nu bij arsenal spelen is uit de eigen jeugd, behalve deze jongen en hoyt, maar die bakt er niet veel van

4 augustus 2008 om 23:36

@lacoste: Walcott is opgeleid bij Southampton en als 16-jarige naar Arsenal gehaald.

denk dat arsenal de beste club is voor talenten.

Als je daar als talent komt slaag je ook

Tsjah 16 jaar en dan zo'n stap maken, das niet niets, maar als je deze jongen ziet voetballen dan weet je wel genoeg.
Op het toernooi van Arsenal vond ik hem net iets te onbevangen, maakte vaak op het laatst de verkeerde keuze omdat hij waarschijnlijk nerveus was, maar deze jongen gaat het zeker maken, hij is nog maar 16 en kan al met de 1e selectie van Arsenal mee, ben benieuwd of hij ook echt speel minuten krijgt in de Pl, maar ik denk dat dat nog te vroeg voor hem is.

wel weer een aanvaller! dat word nog lastig met jongens als Adebayor, Van Persie, Eduardo Da Silva en Wallcot voor hem! maar hij is nog jong en kan veel van deze jongens leren! hij heeft net als Wallcot wel veel snelheid!

4 augustus 2008 om 23:28

Het is een links/rechts-half speler, met een geweldig linker been.

5 augustus 2008 om 00:23

Een speler die de arsenal nodig had omdat de flanken dun bezet waren. Goede speler met enorm veel talent. En eindelijk weer een engelsman

Het is een talent en dee het aardig tegen Juventus en Real Madrid

Was freeman ook geen 16?trouwens wel een goede speler,ik heb hem gisteren op tv gezien en salgado wist niet meer waar hij het had.

lekker wenger weer een hardstikke goed talent een kans geven om zich te ontwikkelen en een ster speler ervan te maken daarom is Arsenal zo verschrikkelijk goed met de jeugd kan je van andere clubs niet zeggen

Ik vind 16 jaar wel erg jong hoor! Die jongen hoort over 3 jaar pas een multi talent te zijn! En ik vraag het me dus af of dit soort acties van wenger nou echt goed voor de jeugd is?! 16 jaar is te jong om in een miljoenenbal rond te lopen!

Ik hoor hier geweldige dingen over het jeugdbeleid van Wenger. De jeugd van Wenger is echter zo geweldig niet. Het zijn niet zo zeer de jeugdspelers bij Arsenal die daar in de jeugdopleiding zitten maar meer exponenten van andere (europese) clubs. In Engeland gelden andere regels voor het contracteren van jeugdspelers, waarvoor Arsenal ineens het recht heeft om spelers eerder te contracteren (en een salaris te geven) dan andere clubs. Dat maakt het voor Arsenal (al eens 1 vd weinige engelse clubs die zo vroeg al op zoek gaan naar talent in het buitenland) mogelijk spelers te lokken die clubs zelf ook beschouwen als hun toptalent, zo is Az ook 1 van zijn grootste talenten kwijtgeraakt aan Arsenal en niet eens omdat Az geen vertrouwen in hem had, maar omdat Az hem gewoon niet meer kon bieden en Arsenal als Engelse club zijnde wel. Natuurlijk is Arsenal een van de weinige clubs die talent echt een kans geven, daarentegen stelt iedere clubs zijn toptalenten wel op, eigenlijk breekt er dus minder talent door, omdat er bij Arsenal toptalenten van kleine (re) clubs zitten, die anders elders waren doorgebroken, maar dan alleen gespreid van elkander. Als je een stuk of 7 van dit soort jongens in dezelfde leeftijdscategorie hebt, dan is het ongetwijfeld zo dat een aantal buiten de boot vallen en dat terwijl dat bij hun voorgaande club misschien wel niet gebeurd was!

Dit is een groot talent! Zijn naam is al vaker voorbij gekomen, tegen Real Madrid viel deze jongen zeker goed in!

Geweldig!
Zijn 'wondergoal' is prachtig! Dit wordt 1 van de betere van de wereld..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren