Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Khedira wil geen verstoppertje spelen en wijst naar De Ligt en Ronaldo

Laatste update:

Sami Khedira wil met Juventus de Champions League winnen. De 32-jarige middenvelder, sinds medio 2015 actief voor de Italiaanse topclub, heeft reeds diverse prijzen in de wacht gesleept met la Vecchia Signora, maar het winnen van het miljardenbal met de club uit Turijn moet nog gebeuren. Khedira hoopt dat hij zijn droom dit seizoen kan waarmaken.

"Ik wil met Juventus de Champions League winnen. Die droom wil ik waarmaken, want ik houd van de club, de ploeg en de stad", zegt de veteraan in een interview met Kicker. Khedira wijst op het feit dat Juventus zich onder meer in de vorige zomer met Cristiano Ronaldo en deze transferperiode met Matthijs de Ligt erg goed heeft versterkt.

"We moeten geen verstoppertje spelen. We hebben Ronaldo of De Ligt niet gekocht om er in de kwartfinales of halve finales uit te vliegen. De club mikt op deze trofee, maar zelfs ernaar smachten kan ons fataal worden. Ook de titelrace van de Serie A zal spannender worden dan voorheen", verwacht Khedira, die onder meer wijst naar Napoli en Internazionale.

"Inter is er sterker op geworden. Ze hebben een erg goede coach met Antonio Conte, terwijl Napoli altijd bij de titelkandidaten hoort. We moeten met een goede focus aan het seizoen beginnen en in Italië vertrouwen tanken voor onze duels in Europa. Het zou voor mij persoonlijk een goed seizoen zijn als ik tachtig procent van de wedstrijden kan meedoen én als we de drie grote prijzen met Juventus winnen", besluit de routinier.

Verwacht jij dat Juventus dit seizoen de Champions League wint?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is best wel ernstig dit jaar. Selectie is veel te groot. Niemand wilt vertrekken. Hopelijk gaat niemand zeuren als ze op de bank belanden.

Schezny
Danilo- De Ligt-Chielini- Sandro
Ramsey - Pjanic - Matuidi
Dybala - Ronaldo - Costa

Wat vinden jullie hiervan?

19 augustus 2019 om 17:56

Achterin en voorin top. Middenveld matig als europees top niveau.

19 augustus 2019 om 18:29

Rink

Klopt, net als vorig jaar, de jaren dat we wel presteerde was met een goed middenveld, ze leren het niet bij ons. Zal ook dit jaar niks worden.

19 augustus 2019 om 18:43

Met Pjanic en Matuidi heb je 2 middenvelders van wereldtop. Wellicht dat een dynamische Ramsey en een vaste basisplaats voor Costa voor vuurwerk kunnen zorgen. Het zorgenkindje bij Juventus is in mijn ogen de linksback positie. Alex Sandro voegt al 2 jaar niets toe in aanvallend opzicht, terwijl op die posities (backs) juist de ruimte ligt om te voetballen. (man meer situatie creëren) Met Danilo en Sandro ga je nooit die Champions League winnen.

19 augustus 2019 om 18:56

@alex. Jammer want ik vind Juve schitterend. 1 klasbak erbij en ze zijn er.

Ik zou proberen Busquets te halen..... klinkt gek maar die zou er voor te pruimen zijn..

Of misschien Rakitic/bale ?

20 augustus 2019 om 00:42

Niet helemaal met je eens, Juve haalde in 2017 ook een CL finale met een middenveld van Khedira-Pjanic. Dat werd in de finale dan wel weer keihard overklast door die 3 van Real. Toch wist Juve te imponeren in 2017.
Het middenveld wat er nu staat is niet absolute top, maar Pjanic in goede doen is wel een topmiddenvelder. Er zijn ook niet veel betere stofzuigers dan Matuidi. Groot probleem bij Matuidi is wel dat hij enkel uitblinkt in zijn loopvermogen en verdegende kwaliteiten. Mocht Sarri niet met Matuidi willen spelen heb je Rabiot en Ramsey als andere middenvelders. Ramsey is niet absolute top, maar fit wel een erg goede middenvelder. Rabiot heeft potentie om een topmiddenvelder te zijn en laat veel goeds zien.
Het belangrijkste lijkt me gewoon dat de spelers op het middenveld de taken van Sarri goed kunnen uitvoeren. Bij Liverpool zie je ook vaak Henderson en Milner. Ook Wijnaldum vind ik geen absolute top. Toch is dit geen probleem in het systeem van Klopp en wonnen ze met zo'n middenveld de CL.

20 augustus 2019 om 00:46

@nl_modric

Sandro was zijn eerste 2 jaar een van de beste linksbacks vd wereld. De laatste 2 jaar is hij aanvallend veel minder, maar het inruilen van het terughoudende spel van Allegri, naar het aanvallende spel van Sarri, zou daar misschien verandering in brengen.
Danilo tja...
Danilo en Sandro waren zo ongelooflijk bij Porto (en daarvoor succesvol bij Santos). Mochten oude tijden herleven voor die 2 samen, komt het wel goed met de backposities, echter blijft het een groot vraagteken of dat nog kan gebeuren.

19 augustus 2019 om 17:57

Vind dit inderdaad de beste opstelling, alleen ik zou rabiot ook wel graag zien spelen.

19 augustus 2019 om 17:59

Het middenveld is mijns inzien niet sprankelend en/of wereldtop. Met Ramsey is het net niet, Pjanic is geen speler die veel goals vanuit het middenveld gaat brengen en Matuidi is een extra slot op de deur. Rabiot is mijns inziens ook lood om oud ijzer. Neemt niet weg dat de Scudetto wel weer voor 75% zeker richting Piemonte Calcio gaat, alleen of het genoeg is voor de Champions League is maar de vraag met een niet creatief middenveld.

19 augustus 2019 om 18:12

Idd, het middenveld is matig bezet. Misschien Dybala op 10 zetten en Ramsey voor Higuain of Bernadeschi.

19 augustus 2019 om 18:12

Rabiot heeft heel veel indruk op mij gemaakt. Ik had niet verwacht dat hij zo goed was. Zeker geen lood om oud ijzer

19 augustus 2019 om 18:33

Liverpool heeft ook met een matig middenveld de CL gewonnen, Henderson, Wijnaldum, Keita en Fabinho zijn geen wereldtop maar kunnen net als de middenvelders van Juve wel voetballen, maar we hebben gezien dat je met strijdlust en passie ver komt en zelfs de CL kan winnen.

Ik had ook een Isco, Eriksen, Ozil of James Rodriguez verwacht maar Rabiot verrast me wel en onder Sarri Bal zal Pjanic ook beter tot zijn recht komen verwacht ik, Ramsey heeft veel loopvermogen maar verwacht ik meer in de lappenmand dan op het veld maar we zullen zien.

19 augustus 2019 om 18:34

Bianconeri

Klopt, ik was een van degene die Rabiot afschreef, maar deze voorbereiding heeft hij me aangenaam verrast, die kan echt voetballen. Maar alsnog is alleen Rabiot een echte versterking denk ik, Ramsey enzo moet nog maar zien.

19 augustus 2019 om 18:23

Demiral zie ik ook nog wel veel tot spelen aankomen. Toch wel één van de toptransfers deze zomer. Wat een beest!

Het middenveld is inderdaad niet compleet. Ramsey is blessuregevoelig (daardoor nog niet kunnen zien in de voorbereidingen (behalve tegen Triestina, dus weet niet hoe dat gaat uitpakken). Pjanic ook wat twijfelachtig vind ik, is een beetje weggezakt. Matuidi is een goede loper, maar blijft geen creatieve speler, zeg maar houterig. Liefst zie ik Rabiot ipv Ramsey of Matuidi, heeft al veel positiefs laten zien in de voorbereidingen.

Voorhoede eerder Ronaldo-Dybala-Costa/Bernardeschi, of Dyb op de 10 ipv Pjanic.

19 augustus 2019 om 20:17

Vooral een heel matig middenveld. En bernardeschi moet altijd spelen. Op 10 of op de flanken. Zo'n beetje de beste speler van juve

19 augustus 2019 om 23:26

Dybala rendeert nie op de zijkant en Ronaldo is beter als linksvoor.
Costa Dybala Ronaldo zal eerder de positie op het veld zijn met deze spelers.

Ik zie Juve de CL niet winnen. Denk dat teams als City, Liverpool, Barcelona en Ajax meer kwaliteit hebben.

19 augustus 2019 om 17:58

Die eerste 3 geef ik je gelijk in maar Ajax?! Serieus Ajax is goed hoor maar je ziet echt dat het nog onbreekt aan kwaliteit vooral achterin in het lang niet zo safe als vorig jaar. Heel onrustig, en geen vertrouwen. Hadden het al erg lastig tegen PAOK.

19 augustus 2019 om 18:02

Sparta_praag en ik schatten Paok dan ook iets hoger in dan Juventus.

19 augustus 2019 om 18:04

Vind het middenveld zonder Schone en De Jong ook echt minder, zeker in de breedte.

19 augustus 2019 om 18:17

Juve was vorig jaar ook maar op 1 positie beter. De spits met Ronaldo. Nu op 2 posities met de Ligt achterin. Nou misschien dat Costa ook wat beter is dan Neres en Promess. Ziyech is anders dan Dybella maar kwa rendement denk ik vergelijkbaar. Kortom het betekent niet dat ze opeens een beter team hebben dan Ajax met een paar versterkingen. Ik schat Ajax nog steeds sterker in dan Juve op het moment. Dat van vorig jaar was geen incident. Teams die Ajax moet vrezen dit jaar zijn denk ik Barca, Liverpool, Manchester City en Bayern München. Dat wordt echt een hell of a job om daarvan te winnen. De rest kun je aan omdat je minimaal gelijkwaardig of zelfs beter ben, maar onderschat niemand, loop niet naast je schoenen en haal alles uit de kast.

19 augustus 2019 om 18:21

Het was waarschijnlijk een sarcastische opmerking oid. Geen ajacied kan het zo hoog in de bol hebben.

19 augustus 2019 om 18:26

Dat weet je tegenwoordig niet meer.

19 augustus 2019 om 19:38

Jij meent dit echt he Fortress? Ik zit echt met open mond jouw stuk te lezen. Sommige mensen op deze site verbazen mij keer op keer, van mijn mede-Ajacieden ben jij toch wel een van de ergste haha. Ik ga niet eens proberen uit te leggen wat er allemaal fout is aan je betoog, dat heeft gewoonweg geen zin haha!

19 augustus 2019 om 19:50

Jongens, neem zijn opmerking niet zo serieus. Ik neem aan dat hij sarcastisch is en zo niet moeten we dit heel serieus nemen en mentale hulp zoeken voor hem.

19 augustus 2019 om 18:04

Ajax? Hahahhahah

19 augustus 2019 om 19:07

Quote van Thejurgenklopp
"het was waarschijnlijk een sarcastische opmerking oid. Geen ajacied kan het zo hoog in de bol hebben."

+1

19 augustus 2019 om 18:21

Wow. Ik weet niet of je Ajax dit seizoen hebt zien spelen, maar die hebben echt wel een jasje uitgedaan. Vooral dat middenveld is ontzettend stroperig vergeleken met vorig jaar. Dan mis je nog de verdedigende kwaliteiten en de belangrijke kopgoals van de Ligt in de CL die dan nota bene bij Juventus speelt. Ik hoop een gunstige loting waardoor ze groepsfase overleven. Daarna kan het misschien weer spannend worden met die sfeer in de Arena.

19 augustus 2019 om 18:22

Ik begrijp jou helemaal Sparta_praag. Vorig jaar de halve finale van de CL gehaald, 2 jaar daarvoor de finale van de Europa League. En het onderschatten is alweer begonnen.

Als de potindeling van Ajax is geweest komen dezelfde mensen weer met:''ja dit is kansloos ze gaan hier echt niet door'', terwijl ze ook weer vergeten zijn dat Ajax nooit 4e in de poule is geworden in al de afgelopen jaren dat ze CL hebben gespeeld. In tegenstelling tot sommige andere Nederlandse clubs.

Maar goed dat is typisch Nederlands he, alles downgraden want oh we zijn zo slecht.

19 augustus 2019 om 18:27

@Denn01 Ik sluit me bij jou aan kerel! En vergeet deze niet... Als we weer doorgaan naar de 8e finale van de CL, dan was de loting een makkie. Het is altijd wat.

19 augustus 2019 om 18:28

Niemand zegt hier dat Ajax slecht is. Er is wel iemand die zegt dat Ajax structureel beter is dan de kampioen van Italië. Ajax is zijn twee beste spelers kwijt en op een of andere manier beter geworden volgens jou. Heel apart.

19 augustus 2019 om 18:32

Bommmel ik vind het fijn dat je dat zegt. Ik denk namelijk dat Ajax in de breedte er zeker sterker op is geworden. Dat Frenkie en De Ligt weg zijn heb je zeker een punt. Maar vorig jaar was Ajax in het begin ook niet zo sterk. Ze zijn op dit moment vooral in de verdediging niet helemaal ingespeeld op elkaar.

Maar als ik Ten Hag moet geloven dan gaat dat zeker goedkomen. En Ten Hag is gezien vorig jaar toch niet helemaal een koekebakker gebleken dus daar ga ik gewoon vanuit.

19 augustus 2019 om 19:03

@denn01 Er is een verschil tussen niet ingespeeld zijn en het pure talent van Mathijs, niemand gaat dat dit seizoen aantikken ben ik bang.bovendien lag de kracht van Ajax niet in de breedte van de selectie er werd meestal wel met dezelfde 13 a 14 spelers gespeeld. We gaan het zien.

19 augustus 2019 om 21:02

Denk dat ajax niet gaat overwinteren in de CL dit jaar komen ze gewoon tekort voor.

19 augustus 2019 om 21:52

Tja toen Ajax in de poule zat van Dortmund, Madrid en City werden ze 3e. Dus vites038 zal wel weten dat ze er nu uitvliegen.
Net zo'n domme opmerking als dat ik nu zeg dat Vitesse niet zal gaan overwinteren in Europa de komende 4 jaar.

19 augustus 2019 om 23:13

Sparta_Praag,Ik denk inderdaad dat met name dat Ajax,Man C. en willicht Sparta Praag( als we toch bezig zijn) de kanshebbers zijn😞😞 Heb jij Man C. überhaupt de afgelopen jaren gevolgd in de Champions league? Of ben jij zo iemand die 4 teams bij naam kent en denkt dat zij het daarom ver zullen schoppen of per definitie favoriet zijn!

20 augustus 2019 om 00:37

Vind ik een slechte reden persoonlijk, want we hebben vaak zat mindere clubs een grote club eruit knikkeren door ze op tactische grond af te troeven. Barcelona's coach is een goed voorbeeld, want die weet nooit met een antwoord te komen tegen een tactische meester in de CL. Daarnaast hebben we een grote Juventus door bijvoorbeeld Ajax eruit zien knikkeren of alle grote spelers van PSG op eigen veld door een veeeeel minder kwaliteit Man United eruit zien vliegen. Nee, Juventus maakt even veel kans op de CL als de drie eerste teams die je hierboven benoemt. Gek genoeg vind ik zelfs dat ze meer kans maken dan een Barcelona, omdat Juventus op meerdere manieren tot scoren kan komen, terwijl Barcelona op 1 man leunt en hoopt dat hij zijn magische schoenen aan heeft.

Ik hoop echt dat we hem dit jaar wel pakken, hoewel ik de kans dit jaar kleiner inschat dat de afgelopen jaren. Want het team lijkt steeds meer problemen te krijgen.

Tja, benieuwd of Khedira nog wel veel wordt ingezet...Ik vond het al vreemd dat hij in de voorbereidingen mocht spelen.

Niet slecht bedoeld maar afgelopen seizoen amper gespeeld en nu wil hij plots de CL winnen met Juve? Terwijl er eerder gespeculeerd werd dat hij zou vertrekken naar de PL, echter is zijn salaris een struikelblok voor velen.

19 augustus 2019 om 23:29

Sarri wil hem kost wat kost houden.

Zolang Khedira deel uitmaakt of gergeled deel uitmaakt van het middenveld in Europese duels zal Juventus nooit meedoen voor de titel van de cl. Daarvoor is deze man veel te sloom, te beperkt en wordt hij fysiek overlopen door de doorsnee voetballer op Europees topniveau.. Juventus heeft eigenlijk wederom de slag gemist op het middenveld. Rabiot & Pjanic gaat, maar Matuidi & Khedira echt niet meer. Je zou eigenlijk moeten hopen dat Can & Bentancur dit jaar opstaan en zich verder ontwikkelen en beter worden. Maar ik denk dat deze selectie ook gewoon te groot is, er moeten er nog zeker vier vertrekken want anders gaan er problemen komen.

Ik denk dat er drie a vier ploegen toch nog hoger mogen ingeschat worden wanneer het aankomt op de CL titel.. Barcelona, Atletico Madrid, Manchester City, Bayern Munchen & misschien Real Madrid. Daarna komt Juventus pas op dit moment voor mij. Dat kan richting Januari veranderen maar vooralsnog is dit mijn mening. Als ze nu eens Khedira, Matuidi, Mandzukic & nog iemand verkopen en daarvoor bv James halen ga ik er nog in geloven.

19 augustus 2019 om 20:12

Kun je Dybala niet op "10" zetten? Of is hij daar niet op zijn best? Ik snap wel wat je bedoelt, Juve heeft teveel relatief dezelfde type middenvelders. Can, Ramsey, Matuidi en Khedira zijn allemaal in meer of mindere mate lopende middenvelders met in meer of mindere mate creativiteit. Pjanic is een echte spelverdeler, maar Rabiot is weer redelijk gelijk aan hem. Er is geen middenvelder die openingen ziet/creëert en daarmee anderen vrij voor de keeper kan zetten of zaken kan forceren. Wie had jij daar graag voor zien komen dan? In vergelijking met een paar jaar terug, waar je Pirlo, Marchisio, Vidal en Pogba had, dan is het nu wel karig inderdaad.

19 augustus 2019 om 21:18

Dybala heeft al een aantal keer als soort van nummer 10 gespeeld achter de aanval en dat ging eigenlijk best wel goed. Het probleem is echter dat Sarri sowieso een 433 gaat spelen en dat Dybala ofwel op rechts ofwel centraal moet gaan posteren. Vorig jaar onder Allegri ook vaak rechts moeten spelen en dat is echt niet goed..

Ik denk dat ze hem het beste centraal uitspelen als valse nummer negen. En ze moeten inderdaad die extra middenvelder komen. Coutinho was leuk geweest om te huren, of Isco of James. Voor de rest weet ik niet zo iemand die meteen bij Juve op die positie kan schitteren..

20 augustus 2019 om 00:52

Volgens Sky Italia heeft Juve Coutinho recent aangeboden gekregen, maar waren ze niet enthousiast. Wellicht zou Eriksen ook een optie zijn, maar Juve zal hem wel liever transfervrij willen ophalen.

Ze hebben dik geïnvesteerd de laatste paar jaar en een enorme selectie. Ik denk dat als de wisselspelers niet teveel gaan klagen dat ze een goede kans hebben om ver te komen

De top-favourieten van dit jaar: city,Liverpool,bayern en barca! Juve hooguit kwartfinale!

19 augustus 2019 om 23:30

Nog zo één! Bayern en Man C. op basis waarvan! Bayern omdat zij Coutinho hebben(tja dat verandert de hele zaak natuurlijk) of Man C. omdat zij de afgelopen jaren vaak tot de kwartfinale reikte,goed argument🤔 Dat zij kans maken oke,maar dat is toch wel wat anders dan favoriet sorry topfavoriet ! OF denk jij dat als jij het vaak genoeg roept met toeters,belletjes en kleurtjes,de status en de uitkomst wordt beïnvloed!

20 augustus 2019 om 00:17

En op welke basis juve? Hebben vorig jaar toch al gezien dat die ploeg vanwege zn competitie zonder weerstand het niet red zodra ze echte weerstand krijgen! Weet zeker dat city en Liverpool ze helemaal aan goort spelen puur omdat zij die intensiteit niet gewend zijn in die waardeloze serie A Mickey mouse competitie 2!

20 augustus 2019 om 09:57

Nergens in mijn comment staat dat ik juve als favoriet acht! Ik reageer omdat jij zo denigrerend doet over Juve,die ik inderdaad gezien het CL verleden en hoe zij er nu voor staan hoger inschat dan Bayern en Man C. Nogmaals ter verduidelijking ook Juve acht ik geen topfavoriet!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren