Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

In de wandelgangen: Mata mag van Van Gaal voor 'schijntje' vertrekken

Laatste update:
/
Barcelona heeft de kans om Toni Kroos te kopen laten lopen. De clubleiding van Barcelona had groen licht gegeven voor de komst van Kroos, maar trainer Luis Enrique blokkeerde de transfer: hij wilde het bij een topaankoop (Luis Suárez) laten. De oefenmeester van Barcelona prefereerde Ivan Rakitic boven Kroos, die na de afwijzing van Barcelona naar Real Madrid vertrok. (ARA)
/
Antonio Candreva verwacht komende week om tafel te gaan met de clubleiding van Lazio. De international van Italië staat in de belangstelling van tal van clubs, maar Lazio heeft al diverse keren aangeven dat het de 27-jarige middenvelder niet wil verkopen. Candreva staat nu op de loonlijst voor 1,2 miljoen euro per jaar; bij de ondertekening van een nieuw contract kan hij 2 miljoen euro per seizoen verdienen. (Il Messagero)
/
Manchester United wil af van Juan Mata en is bereid om een flink verlies op de koop toe te nemen. De aanvallende middenvelder werd een half jaar geleden voor 46 miljoen euro overgenomen van Chelsea, maar de Spanjaard komt niet in de plannen van trainer Louis van Gaal voor. Mata staat te koop voor dertig miljoen, wat dus een verlies van zestien miljoen zou betekenen. Juventus, Atlético Madrid en Valencia zijn geïnteresseerd. (Daily Express)
/
Het had er alle schijn van dat Bryan Ruiz zou gaan vertrekken bij Fulham, maar nu de rookwolken van de transferperiode zijn opgetrokken, zit de Costa Ricaan nog altijd op zijn plek. Ruiz is weer helemaal geconcentreerd, zo geeft hij te kennen. “Ik had meerdere opties, maar het kwam niet tot een overeenkomst. Ik ga het team nu helpen in de Championship”, zegt de ex-speler van onder meer FC Twente en PSV. (Diverse Engelse media)
/
Carlos Queiroz keert mogelijk toch terug bij de nationale ploeg van Iran. De keuzeheer leek na het WK te vertrekken, bedacht zich en kwam tot een mondeling akkoord, vertrok alsnog naar Portugal en keert nu mogelijk weer terug naar Iran. “Als hij geen club kan vinden, komt hij terug”, zegt voorzitter Ali Kafashian van de voetbalbond (FFI). Komende week staat er een gesprek op het programma. (Fars)
Manchester United is gek als het Juan Mata alweer laat gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik had gehoopt, maar wel niet verwacht, op een stunt van Gent door Bryan Ruiz terug te halen.

Ik weet dat ie op het lijstje stond, maar we zijn te klein. Jammer maar helaas. We hadden hem goed kunnen gebruiken anders. Met hem waren we een outsider voor de titel geweest.

10 september 2014 om 09:24

Ruiz zit op het niveau waar hij hoort. Gent is idd iets te klein maar had gekund.

10 september 2014 om 09:34

Zeker. Vooral omdat de grotere ploegen die belangstelling hadden voor Bryan één na één afhaakten. Ik hoopte dus voorzichtig op een last minute deal.

10 september 2014 om 09:38

Gent en Ruiz? Outsider voor de titel? Ben je toevallig een comedian?

10 september 2014 om 10:07

ho·pen (hoopte, heeft gehoopt)

1 hoop hebben, graag willen; wensen

Ruiz komt van bij ons en zijn madam is héél gek van Gent.
Hij heeft ook nog maar een contract voor een jaar en mocht goedkoop vertrekken.

Natuurlijk is die in principe iets te groot voor ons, maar dat is Defour ook voor Anderlecht.

Ja zeker, met Bryan zouden we een outsider geweest zijn. We doen het zonder hem ook al niet slecht, we staan 3de.

Anderlecht is favoriet nummer 1. Maar Standard en Club Brugge zijn veel kwaliteit kwijt geraakt. Die zijn niet echt beter dan Gent. Gent is trouwens al op het veld van Standard gaan winnen dit seizoen. En Genk is dan weer doodziek en zijn met Vossen en Koulibaly ook serieus wat kwaliteit verloren.

Gent is normaal gezien een ploeg die altijd top-6 speelt. Met wat kwaliteit à la Ruiz erbij ben je dan snel een outsider voor de titel.

10 september 2014 om 09:39

Lijkt me onhaalbaar voor Gent.

10 september 2014 om 10:11

Dat is zo. Normaal wel. Maar als niemand hapt, dan komt zo'n speler soms wel in beeld.

Gent is ook wel wat veranderd eh. Het nieuwe stadion dat we sinds vorig jaar hebben, zorgde voor een groter budget van rond de 34 a 35 miljoen euro. Dat is al iets groter dan dit van Genk.

En we hebben geen exploitatie verlies. We kunnen dus soms wel eens zot doen.

10 september 2014 om 10:24

Is jullie budget groter dan dat van Gent? Ik dacht dat Gent nu financieel gezond kon worden. Maar jij staat er dichter bij

10 september 2014 om 10:30

Dan Racing Genk bedoel je.

Ja, dat is iets groter, scheelt een paar miljoen. Is nog maar sinds dit seizoen.

Gent komt van ver terug. In 1999 hadden we 25 miljoen euro schulden. Die zijn volledig weg gewerkt. En we hebben een nieuwe arena gebouwd, sinds vorig jaar in gebruik. Pareltje.

http://www.ourfuturestartshere.be/

10 september 2014 om 11:14

Ja ik ken het Belgische voetbal. Maar over de begroting van Gent weet ik niet alles, dat is interne keuken. Maar wat jij nu zegt wist ik niet dat Gent een hoger budget dan Genk heeft. En al zeker niet dat dit 35 miljoen euro bedroeg. Weet je het vermogen van volgende 1ste klassers

Anderlecht
Brugge
Standard
Genk
Gent (35 miljoen euro)

10 september 2014 om 11:39

Bij benadering wel.

Anderlecht 44 - 45 miljoen
Club Brugge 38 - 40 miljoen
Standard 35 - 37 miljoen
Gent - 34 - 35 miljoen
Genk 31 - 33 miljoen

Scheelt nog wel wat met de Nederlandse top, maar de Belgische (sub)toppers hebben dan weer amper schulden.

Standard en Genk zitten zelfs op een vrij hoge cashberg.

Gent is wel de enige van de grote 5 die geen spelers moet verkopen om het budget in evenwicht te houden. Dat moet de rest doorgaans wel doen, tenzij ze verder doorstoten in Europa.

10 september 2014 om 11:50

Van waar is je bron. Want lijkt me subjectief dat Gent zo dicht bij de "grote 3" in België staat. Kan het maar moeilijk geloven dan, ik dacht dat de grote 3 dan meer zouden hebben.

10 september 2014 om 12:11

nerazzurri9,

Dit komt gewoon uit Sport Voetbal/magazine. Dat is een redelijk betrouwbaar voetbal weekblad. Als ik me niet vergis hebben zij hun cijfers weer van de jaarrekeningen. Wat dikwijls wel een kluwen is in België, omdat ze hier de neiging hebben om het voetbalbedrijf onder te brengen in diverse vennootschappen en Vzw's.

Bwa, ik denk dat je gewoon de impact onderschat van het nieuwe stadion.

Toegeven, dat deed het bestuur ook. lol. Zij hadden vorig jaar een budget voorzien van rond de 25 miljoen. Uiteindelijk kregen ze iets meer binnen dan 30 miljoen.

Twee jaar geleden was het budget wél aanzienlijk kleiner. Toen zaten we rond de 17 - 18 miljoen.

We hadden een stadion waar iets van een 12000 man binnen kon, vandaag is dat 20000.

Bovendien zit het nu elke wedstrijd quasi vol. Dat was vroeger ook al niet zo.

Daardoor trekken we nagenoeg even veel volk als Anderlecht en Genk, maar wij hebben o.a. een rijkere en betere keuze aan horeca. Ook voor de business klanten kunnen ze bij Gent iets meer dan bij de rest.

En dan moet je weten, dat we over 2 a 3 jaar al gaan uitbreiden, dan komen er 5000 zitjes bij en dan gaan we Club Brugge qua budget voorbij.

Het concept en de fundering van het stadion is voorzien voor 44.000 plaatsen. Maar dat zal nog wel even duren voor we zoveel volk kunnen aantrekken.

Maar goed, de rest zit ook niet stil. Club Brugge heeft plannen voor een stadion van 40.000 zitjes, Anderlecht eentje van 50.000, Standard wil ook iets nieuw of zou gaan verbouwen. Alleen bij Genk is de rek er wat uit. Die hebben hun publiek gevonden, dat gaat niet echt meer stijgen.

10 september 2014 om 12:39

Als die bron klopt is het verbazingwekkend. Hoe is het stadion dan gefinancierd. Gaat Gent uitbreiden binnen de 3 jaar? Waarom hebben ze niet ineens 25000 plaatsen voorzien?
Ik ben blij dat een club als Gent groeit dat is alleen maar goed voor het Belgisch voetbal.

Hoe zit het eigenlijk met de stadionplannen van andere clubs. Buiten Lokeren en Zulte Waregem is het windstil. Kv Mechelen is er ook niet doorgekomen. Want die plannen hoor ik al jaren. Vind het wel knap dat Gent dit gerealiseerd heeft.

10 september 2014 om 13:15

Stadion heeft zo'n 60 miljoen gekost.

1/3 heeft de club gefinancierd (via leningen)
1/3 heeft de bouwpromotor voor zijn rekening genomen
1/3 de overheid.

Men heeft het stadion zo gebouwd, dat die extra 5000 seats in no time kunnen gebouwd worden. Men heeft gewoon de tribunes iets verder van het veld gezet en de eerste rijen staan wat hoger dan normaal. Zo is er plaats om er voor bij te bouwen.

Waarom niet direct 5000 seats extra?

3 redenen:

a) men had gewoon niet verwacht dat de toeloop zo groot zou zijn. Men heeft wel businessplannen uit het buitenland bekeken, men kon dus wel een projectie doen, maar de werkelijkheid heeft die verwachtingen dus ruim overtroffen.

Komt door een aantal factoren:

* de club ligt in een relatief grote stad
* het comfort is echt heel hoog, ook voor de gewone supporter. Je trekt er dus direct een ander en nieuw publiek mee aan
* enorm veel media exposure gekregen
* het was het eerste echt nieuwe stadion in België sinds 40 jaar of zo

b) gelinkt met het vorige, wou men vermijden dat er te veel kale plekken in het stadion zouden verschijnen. Liever een vol stadion, dan eentje dat voor 2/3 vol zat. Men had initieel immers begroot op een gemiddelde van 15000 toeschouwers ongeveer.

c) dat kost natuurlijk ook allemaal geld. Nu kan men dat wat spreiden.

Lokeren heeft zonet een tribune verbouwd, dacht dat ze nog wat dingen gingen doen. Maar het is allemaal wat brol en bricoleer werk. Dat is niet de richting dat een club moet uitgaan. Maar goed, ze zijn natuurlijk ook financieel beperkt.

Zulte is bezig op dit moment om een sta-tribune om te vormen naar een zittribune. Die zouden de komende jaren ook de andere tribunes aanpakken.
Maar ik heb er mijn twijfels bij of ze na deze tribune nog gaan verder bouwen.

De tribune die ze nu aan het verbouwen zijn, daar hadden ze geen MER (milieu effecten rapport) voor nodig, dit omdat de capaciteit niet groter wordt.

Voor de andere tribunes hebben ze die MER wel nodig en die hebben ze niet. Zo'n MER dat is niet evident in België om die te krijgen.

Bovendien is de financiering niet rond van die nog te bouwen tribunes.
En sportief is het daar ook wat aan het rommelen.

Neen, ik geloof er niet echt in.

KV Mechelen heeft wel de financiering rond, maar nog altijd geen Mer. Wanneer ze die wel gaan krijgen, dat weet niemand. Dat kan soms nog jaren duren.

Maar als die het rond krijgen, dan gaat dat de 6de grootste club van België worden. Qua toeschouwers en budget toch.

10 september 2014 om 13:22

Vind dit een heel interessant gesprek. Ik ben er zelf nog niet geweest maar het stadion van Gent is echt mooi. Toch had ik voor die 25 000 geopteerd.

Zulte Waregem had ik gedacht dat alles gewoon zou doorgaan?

Lokeren stopt na die ene tribune, die ook op niks trekt.

Het schijnt dat ze bij KV Mechelen tegengehouden worden door de burgemeester omdat die racing supporter is, wist een vriend me te vertellen.

Hoe zit dat nu met de stadions van de grote 3, daar is het windstil rond, buiten dat nationaal stadion waarin Anderlecht zou spelen.

Bedankt voor je reactie

10 september 2014 om 13:51

Zeker eens bezoeken, het is de moeite waard. Ik heb al veel stadions in het buitenland bezocht, we hebben zeker niet het grootste, maar qua comfort en afwerking hoort het gewoon bij de top.

We hebben vorig jaar niet voor niets een aantal architecturale prijzen gewonnen.

Ja, dat zeggen ze bij Zulte Waregem wel, dat alles zal doorgaan. Maar ik geloof er niet veel van. Ook de gemeente aldaar is niet erg happy. Neen, echt, dat is daar aan het rommelen. Volgend jaar zullen we al direct meer weten. Ik kan bijna niet geloven dat wanneer je geen MER hebt, dat je die er in één jaar kunt doorkrijgen.

Ik dacht dat Lokeren nog wel wat ging bouwen. Maar allemaal wat kleinschalig.
Ik dacht dat zij uiteindelijk mikken op een stadion van 12000 plaatsen.

Mmm, dat van die Racing supporter zou ik niet ernstig nemen. Ze hebben gewoon geen goede MER ingediend. Dat is een gevecht met de overheid dat je moet aangaan. Bij Gent heeft het ook bijna 10 jaar geduurd voor we die hadden.

Club Brugge heeft al diverse plannen ingediend, maar telkens afgeketst door de overheid. In het laatste plan zou er ten noorden van Brugge 2 stadions komen naast elkaar: één voor Club van 44.000 zitjes en één voor Cercle van 12.000 stoeltjes.

Daar zou de Vlaamse overheid al een akkoord over gegeven hebben. Maar België is een complex land met diverse overheden en dat is dus ver van rond.

Volgens de media zou Club en Cercle daar in 2018 al kunnen spelen. Ik vind dat wel heel optimistisch. Meer realistisch zou zijn 2023 a 2025.

Maar persoonlijk denk ik dat het niet gaat rondkomen. Da's politiek niet te verdedigen dat er in zo'n relatief kleine stad 2 stadions moeten komen.

Anderlecht heeft 2 opties:

a) een nationaal stadion met 50.000 zitjes dat Anderlecht dan zou huren

b) een nieuwe 3de ring bouwen in het bestaande stadion, dit zou dan plaats bieden aan 30.000 toeschouwers.

Voor b) hebben ze een bouwaanvraag ingediend, maar die is nog niet toegekend. Er is veel verzet van de buurtbewoners, omdat extra supporters voor extra overlast zorgen.

Voor a) zijn er alleen maar, zover ik weet, vage plannen.

Er is voor a) ook veel tegenwerking, deels door Club Brugge. De voorzitter Bart Verhaeghe praat over oneerlijke concurrentie, maar ook heeft die op een ander vlak eigenbelang. Die zit namelijk zelf te stoeien met bouwplannen voor een nogal ambitieus (sommige zouden het megalomaan noemen) winkelcentrum in de buurt van dat stadion.

Dat nieuw nationaal stadion en dat winkelcentrum die kunnen met elkaar conflicteren o.a. qua milieu vergunningen. Daarom dat Bartje lastig doet.

Mijn prognose: of ze nu voor a) of b) gaan, dat gaat nog zeker 7 tot 10 jaar duren voor het klaar is.

10 september 2014 om 14:02

Ja ik ben ook al in veel stadion geweest. Voornamelijk Meazza en Bernabeu.ik weet 1 ding. België is het enigste land dat een groot toernooi organiseerde vanaf 98 waar er geen nieuwe stadions gezet zijn. Beetje triest en slecht voor de Belgische competitie. Ik heb er weinig mee maar volg het wel. De competitie hier is niet interessant alleen al door het gebrek aan infrastructuur. In Italië moeten we ook dringend vernieuwen, al zijn de plannen van veel clubs al binnen. Kan ook nog wel even duren, maar voor 2020 verwacht ik alleszins nieuwe stadions die klaar zijn

10 september 2014 om 14:20

Het is natuurlijk een klein land, met beperkte mogelijkheden. Maar het kan wel. Gent heeft laten zien dat wanneer je vol kunt houden, je er uiteindelijk wel kunt komen.

We hebben zeker de boot gemist met het EK. Toen was er geld en politieke wil. Maar door allerlei omstandigheden hebben ze die kansen niet gegrepen. Maar goed, ze zijn er wel allemaal mee bezig, over een jaar of 10 zullen de grotere clubs wel allemaal iets nieuw hebben.

Bwa, de competitie is niet mooi om naar te kijken. Veel hoogstand voetbal zie je niet in België. Maar het is wel een spannende competitie. Komt voor een deel door het play off systeem. Da's wel door zowat iedereen verguisd, maar het zorgt wel voor spanning.

Het zal tijd worden dat ze in Italië ook wakker schrikken. Ze zijn wat de rol aan het lossen met Spanje, Duitsland en Engeland. Nieuwe stadions zou de kloof weer wat kunnen verkleinen.

10 september 2014 om 15:10

In Nederland lukte het wel net als Oostenrijk en Zwitserland. Nu niet landen die 10 x zo groot als België zijn. Het ligt gewoon aan de politiek, en dat je voor alles moet overeenkomen met verschillende partijen. Als je nu leest hoeveel geld er moet betaald worden door een fout van Martens. Dan stel ik me al geen vragen meer hoe het komt dat België de boot miste met het EK 2000. Ik denk dat de Belgische clubs (zeker de top) veel verder kon staan als ze nu een nieuw stadion hadden. Maar ja in België hebben ze geen weet van vernieuwde infrastructuur. Ja Italië moet dringend inhaalbeweging maken. Juventus heeft het voorbeeld gegeven. Roma heeft zijn plannen klaar en ook Inter en Milan willen vernieuwen. Voor de rest zijn er ook kleinere clubs die gaan investeren. Hopelijk kunnen we snel aanpikken want Italiaanse clubs horen in champions league

10 september 2014 om 15:34

Niet alleen de politiek is een factor. Ook de bestuursleden zelf, zijn dikwijls van een lage kwaliteit.

Denken te gemakkelijk ' Ik regel dat wel'. En vroeger lukte dat nog ook, maar dat is allemaal niet meer zo evident.

Die Mer's zijn ten dele regelneverij, maar ze zijn ook nodig. En als je je huiswerk goed maakt en kunt volhouden, dan krijg je je bouwvergunning echt wel.

10 september 2014 om 15:54

Laten we het hopen voor het Belgische voetbal. Lijkt me dat overal in het voetbal onbekwame mensen zitten. Met als groot voorbeeld de Belgische voetbalbond

10 september 2014 om 16:07

Dat kan je wel stellen.

Deze week hadden ze een meeting met o.a. als agendapunt 'de perslekken vanuit de bond naar de media'.

Maar ook dat was dus gelekt. lol

10 september 2014 om 16:30

Inderdaad. Niemand heeft daar ook maar iets bewezen

Chelsea heeft Manu behoorlijk geflashed hahaha. Ze gaan behoorlijk verlies lijden met het verkoop van Mata. 46 miljoen man man man, wat een geld! Daarmee kon je Hummels mee kopen of Marco Reus!!

10 september 2014 om 09:08

Moyes kon niet inkopen. Mata is echt te beperkt voor het niveau dat United nastreeft.

10 september 2014 om 09:12

Klopt rooney op cam en rvp en falcao in spits

10 september 2014 om 09:29

RvP is rijp voor de bank. Als er nou 1 speler is die op het moment niets brengt is het RvP wel.

10 september 2014 om 09:42

Nee het team waarin Mata vorig seizoen speelde was te matig voor hem. Lachwekkend om te horen maar United stond vorig seizoen nergens, terwijl spelers als Mata en Fellaini in een goed draaiende ploeg zeker sterkhouders kunnen zijn

10 september 2014 om 09:49

Misschien in de subtop, maar een spelmaker die alles met links aanneemt en altijd naar links opendraait is te voorspelbaar en daarom niet goed genoeg voor het niveau dat Van Gaal nastreeft.

10 september 2014 om 09:55

Heb jij ooit mata bij chelsea gezien??

10 september 2014 om 10:46

Sorry hoor maar volgens mij is Van Gaals streven niet 11 Messi' s/ronaldo's op het veld. Goed gebruikt is Mata 1 van de beste spelmakers ter wereld. Het enige kritiek dat je op hem kan hebben is dat hij matig meeverdedigt, ook direct de enige reden dat Mourinho hem verkocht heeft.

10 september 2014 om 11:17

@ Jan Neutraal

Vergeten wat hij bij Chelsea liet zien, leek me van een hoog niveau in een topploeg. United draaide niet man, leer dat nu eens inzien

10 september 2014 om 19:18

Een Mata in vorm is de beste 10 ter wereld zijn assisten zijn van wereldklasse en in tegenstelling tot Ozil heeft Mata geen mental block voor het doel.

Lekker die Queiroz, net Heintje Davids is het! Wel spijtig voor de Iraanse bond dat deze nu niet weten waar ze aan toe zijn. Ze worden m.i. flink aan het lijntje gehouden.

Geld speelt nu even geen rol bij United ze moeten een nieuw team formeren en dat kost geld veel geld en in Januari komen er nog 2 toppers bij hoor .

Kagawa en Mata verkopen... en Fellaini ook al (wat ik logisch vind).
Maar wat gaat Louis dan doen in de winter? Eriksen kopen?

in mijn ogen: Kagawa was de man die Man U verder had kunnen helpen.. ik snap het even niet.

10 september 2014 om 09:31

Helemaal mee eens. Kagawa's kwaliteiten zijn zwaar onderschat in Manchester. Die verdiende het om zich een keer over een langere periode (in de basis) te bewijzen. Denk dat hij absoluut van waarde zou zij geweest. In Dortmund zijn ze terecht erg blij dat hij weer terug is..

10 september 2014 om 09:36

Ondanks dat ik kagawa ook een geweldige speler vind, heeft hij toch echt genoeg kansen onbenut gelaten in zijn tijd bij United. Zelfs wanneer hij op 10 speelde was hij hooguit middelmatig.
En dit artikel is natuurlijk nonsens .. Op een of andere manier denken de media dat er bij United maar 11 man in de selectie moeten zitten, want iedere keer als ze iemand kopen begint de discussie over wat dat betekent voor iemand anders .. Lijkt me dat je bij het niveau waar United terug naar toe wilt ook best wat kwaliteit op de bank mag hebben ..

10 september 2014 om 10:38

uhm Dante.. Fergusson noch Moisly (of hoe hij ook heet) hebben hem altijd va links laten spelen in dienst van het team ten koste van zijn kwaliteiten.

dat maakt wel even uit, vind ik.

10 september 2014 om 12:30

Ik zei toch "zelfs wanneer hij op 10 speelde" of niet?
Ik ben het met je eens dat hij niet op links hoort, al doet hij dat bij Japan ook niet heel slecht, iig niet zo slecht als bij United. Maar de keren dat hij het op 10 mocht laten zien (wat niet heel vaak was dat geef ik toe maar zeker niet nooit) was het toch ook gewoon niks?
Ik weet dat het een heel goede voetballer is, maar het komt er gewoon totaal niet uit in Engeland.

10 september 2014 om 09:40

Waarom Fellaini, hij heeft geen kans gehad in een goed draaiende ploeg. Moet je heel het team buitensmijten van vorig seizoen

10 september 2014 om 10:37

mijn mening:

wat jij stelt is gelijk selectief redeneren.
natuurlijk zal hij in een heel goed elftal beter draaien, net als dat Reiziger het goed deed in elk elfta. (open deur...)

Fellaini is niet goed genoeg voor de absolute top. Oftewel, de top 5 clubs. Of Man U op dit moment top 5 is, durf ik te betwijfelen maar Man U behoort het wel te zijn.

Fellaini is een combinatie van Engelaar en Cesc maar dan een flink niveau lager dan Cesc. Ruil hem met Eriksen + geld en iedereen is winnaar.

10 september 2014 om 11:16

Je maakt al de fout door te zeggen Fellaini te ruilen met Eriksen. Hij is een heel ander type.fellaini heeft bij Everton bewezen top te kunnen zijn in de premier league. Waarom hem geen eerlijke kans geven bij een goed draaiend United

10 september 2014 om 11:27

@ Thomastrein.
Eriksen heeft echt helemaal niks te zoeken bij United.
Is alleen maar goed bij Tottenham voor vrijschotten en corners,heeft zero duelkracht en zijn snelheid is veel te laag voor Manu.
Daarbij moet ik toegeven dat Fellaini bij Manu kwam in een pover elftal dat op de dool was(is) en zeker niet het niveau haalt(hield) van Everton.
Ik heb hem bij Everton geweldige wedstrijden zien spelen.

10 september 2014 om 11:32

Daarom dat ik spreek over geen eerlijke kans krijgen. Ik zeg niet dat hij het haalt maar zomaar zeggen dat hij niet goed genoeg is getuigd van weinig voetbalkennis. Thomastrein reageert als een ware supporter, hij kijkt naar bepaalde spelers die nieuw zijn in een team. Terwijl de ploeg United gewoon totaal niet draaide. Voetbal blijft een teamsport

Haha wat een grap als je Kroos laat lopen omdat je 'het bij een topaankoop wil houden' Valt gewoon niet serieus te nemen

10 september 2014 om 10:40

het is eigenlijk nog erger: Kroos bood zichzelf aan, ´wij´ Barca weigerden... om vervolgens Cesc te laten gaan en Xavi die bijna ook wegging. Om vervolgens met Song door te gaan.

Begirjp me goed, Rakitic is geweldig. Maar Kroos vind ik op dit moment iets geweldiger.

Als Barca socio: i´m still confused..

Ligt het aan mij of is Juventus echt in iedereen geinteresseerd?

10 september 2014 om 09:59

Ligt aan Tuttosport. Paar dagen geleden kwamen ze met een artikel waarin 20 namen stonden.

https://twitter.com/sport_witness/status/508539331...

10 september 2014 om 10:01

Dat idee heb ik al jaren bij Juventus. Ja, ze komen regelmatig spelers die wel een toegevoegde waarde zijn, maar veel vaker nog van die transfers waarvan je je afvraagt waar ze vandaan komen.

Niet wat voor Arsenal? Mata is toch nog steeds wel een hele goede speler!

Hij kan beter rvp verkopen die loopt erbij als Ruud Geels in zijn nadagen.

Manu gaat met geld om alsof t niks waard is. De manier waarop zij geld letterlijk weggooien is echt schandalig

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren