Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Grote wens waar Noa Lang 50.000 euro voor overhad bij PSV komt eindelijk uit

Laatste update:

Noa Lang speelt vanaf volgend seizoen met rugnummer 10 bij PSV, zo maken de Eindhovenaren bekend via de officiële kanalen. De 24-jarige buitenspeler wilde het nummer vorig seizoen ook al dolgraag dragen, maar daar zag PSV uiteindelijk vanaf. Lang was immers met rugnummer 7 gepresenteerd en 500 fans hadden al een shirt van hem gekocht.

Xavi Simons droeg in 2022/23 het rugnummer 7 bij PSV, maar switchte na dat seizoen naar rugnummer 10. De rechtspoot stond nog onder contract in Eindhoven toen Lang werd binnengehaald, waardoor rugnummer 10 niet beschikbaar was.

Simons vertrok tien dagen na de komst van Lang naar Paris Saint-Germain, waardoor rugnummer 10 plots weer vrij was. Lang wilde dolgraag van nummer wisselen en was zelfs bereid om de fans te vergoeden die zijn shirt al hadden gekocht. Die operatie zou hem ongeveer 50.000 euro hebben gekost, kwam vorig jaar zomer naar buiten.

Het was voor PSV echter onmogelijk om alle fans met een Lang-shirt op korte termijn te achterhalen. De club en de speler vonden het bovendien 'onzin' om de supporters al binnen enkele weken te confronteren met een shirt dat niet meer overeenkwam met de werkelijkheid op het veld.

Lang kon daardoor leven met nummer 7, zo liet hij eind juli weten. "Beste supporters, zoals jullie weten had ik met de club in principe afgesproken om met 10 te gaan spelen bij het vertrek van Xavi. Vanochtend is mij verteld dat er veel, heel veel Lang-shirts met nummer 7 zijn verkocht. Daarbij heb ik met de club besloten dat ik dit seizoen met nummer 7 blijf spelen. Ik wil jullie danken voor de steun. Op naar meer Lang 7-shirts!”

Hoewel PSV een uitstekend seizoen kende en de landstitel in de wacht sleepte, was de campagne voor Lang teleurstellend. De tienvoudig international van Oranje kampte regelmatig met blessureleed, waardoor hij slechts negentien duels in actie kwam.

Lang was goed voor vijf doelpunten en twee assists. De rechtspoot is door bondscoach Ronald Koeman niet opgenomen in de voorlopige EK-selectie van het Nederlands elftal, waardoor hij deze zomer optimaal kan herstellen en zich tijdens de voorbereiding fysiek kan klaarstomen voor het nieuwe seizoen.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste PSV-nieuws? Word nu lid van het PSV Zone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Top! Dit wilde ik weten.... Lang zal volgend seizoen wel weer 50% van het seizoen geblesseerd zijn, 15% wedstrijden kunnen spelen en 35% zich online bezig houden met Feyenoord.

24 mei 2024 om 11:57

Vraag me dan toch af waarom hij die 35% niet gebruikt tijdens zijn 50% blessureleed, toch veel handiger..?

24 mei 2024 om 12:02

Inderdaad. Dan kan hij die 35% procent voor zijn rapcarriere gebruiken.

24 mei 2024 om 12:04

Weszol, is Noa Lang in je hoofd gaan zitten ? Hahahaa.

Lijkt er meer op dat jij 35% van je tijd met Noa Lang bezig bent

24 mei 2024 om 12:08

Noa Lang bij Brugge:
Seizoen 1: 37 wedstrijden
Seizoen 2: 48 wedstrijden
Seizoen 3: 40 wedstrijden

Feyenoorders vinden het leuk om te doen of Lang de Bijlow onder de veldspelers is maar dit is het eerste seizoen dat hij veel wedstrijden heeft gemist.

24 mei 2024 om 12:24

Snap ook niet waar die mythe vandaan komt dat hij er altijd uit ligt. Dit seizoen was een dik pechseizoen qua blessures.

Maar om nu te doen alsof dit structureel is, is gewoon voorbarig.

24 mei 2024 om 12:24

@Psv-er!, Zijn Cub Brugge geschiedenis doet er 0,0 toe. Lang is voor een flink bedrag gekocht en zo'n beethe het hele seizoen geblesseerd geweest en zich online en in interviews alleen maar aan het bezig houden met Feyenoord.

Je weet dat Bijlow zijn blessures door ''pech'' op de trainingen zijn gebeurd, wat het niet minder vervelend maakt en Lang zijn blessure tot 3x toe een hamstring is geweest waarbij de medische staf van PSV zeker het een en ander te verwijten valt?

24 mei 2024 om 12:29

Dus bij Bijlow, waar het structureel is, is het door pech en bij Lang, waar dit seizoen een grote uitzondering is, is het iets dat je structureel verwacht?

24 mei 2024 om 12:36

@Weszol - hoe kan je nou speculeren dat een speler volgend jaar weer voornamelijk geblesseerd zal zijn, maar zeggen dat zijn verleden er 0,0 toe doet😂? Dus elke speler die nu een seizoen pech heeft wordt meteen als blessuregevoelig gezien, rare redenering als je het mij vraagt. Ik denk dat je het voornamelijk hoopt. Verder hoop ik dat PSV’s medische staf echt stappen gaat maken want er is echt een duidelijk patroon nu door de jaren heen.

24 mei 2024 om 12:40

Hoezo doet dat er 0,0 toe? Als er een geschiedenis van blessures is zoals bij Bijlow (je grootverdiener trouwens als we het toch gaan hebben over bedragen) of Hartman is het eerder een probleem dan bij een incident.

Daarbij heeft de medische staf van PSV inderdaad een fout gemaakt dit seizoen waardoor hij een terugslag heeft gehad. Dat geeft mij juist meer vertrouwen dat het een incident was ipv een structureel probleem met zijn lichaam.

24 mei 2024 om 12:48

Bijlow is van origine een lijnkeeper, en die is onder Slot meer en meer vooruit moeten spelen en mee moeten doen. Dat trekt aardig wat op zijn fysiek. Dat kan geen pech zijn ;p

24 mei 2024 om 13:06

Waarom weet je dat de medische staf "zeker" het een en ander te verwijten valt ? Omdat Lang dat zelf zegt ? Of ben jij een helderziende of ben je een arts ?
Laten we eerst maar eens horen wat de officiële lezing zal zijn.

24 mei 2024 om 13:23

@lierse1997,

Wes geeft aan zolang Lang bij PSV onder contract staat en niet verhuurd wordt is de kans op structurele blessures zeer groot ;-)

24 mei 2024 om 13:24

Niet alle Feyenoorders over een kam scheren aub..

24 mei 2024 om 13:38

Hij heb gefaald op varkenoord en kon vertrekken en dat zit hem niet lekker en daarom moet hij denk ik Feyenoord niet

24 mei 2024 om 13:58

Gefaald op Varkenoord? Heeft van zijn 6e tot zijn 14e gewoon in de jeugdopleiding van Feyenoord gespeeld (met uitstapjes naar Nantes en Besiktas omdat zijn stiefvader toen aldaar speelde) en heeft het daar gewoon verdienstelijk gedaan. Toen kreeg hij de kans om in 2013 een stap naar de Ajax jeugd te maken, een club waar hij al zijn hele leven fan van was en een jeugdopleiding die (zeker destijds) ook wel een stukje hoger aangeschreven stond. Bij Ajax heeft hij die goede vorm in jeugdelftallen ook gewoon weer doorgetrokken en heeft hij de gehele bovenbouw doorlopen tot hij op zijn 19e debuteerde in Ajax 1. Hij heeft zeker niet gefaald bij Feyenoord in de jeugd, hoe kom je daar bij?

24 mei 2024 om 14:15

Feyenoord heeft Ajax zelfs benaderd en de overgang gefaciliteerd. Noa kwam oa in ajaxtrainingspak naar Varkenoord en dat kan natuurlijk niet.

Waarom Noa zo’n haat heeft richting Feyenoord, dat is voor mij 1 groot ?.

24 mei 2024 om 16:59

Nee hij heb het niet bij Feyenoord gered hij was niet goed genoeg want anderen in zijn leeftijd waren toen beter.

24 mei 2024 om 17:07

Ook bij oranje onder 16/18 enz kwam hij tekort hij werd bv opgeroepen bij onder 16 en dat was 6 keer en speelde er maar 2 . Onder 18 ook maar 2 interlands in de basis. Nee hij was niet beter dan anderen

24 mei 2024 om 12:26

Kan best een realistische inschatting zijn gok ik. Niet leuk om te lezen voor velen en het zou zo maar kunnen. Schat die kans weer 50/50. Al is de 35% Feyenoord online wellicht wat aan de hoge kant. Gok eerder 15%

24 mei 2024 om 12:51

Leuk verhaal, typisch dat een Feyenoorder zo zielig moet reageren.

24 mei 2024 om 13:28

Ach man is toch een leuk grapje. Doe niet zo zuur

24 mei 2024 om 13:38

Waarom is het typisch een Feyenoorder? Er zijn genoeg Feyenoorders die niet achter deze grap staan en genoeg supporters van andere clubs die het wel grappig vinden.
Maar ben benieuwd naar je uitleg.
Misschien typisch Twente supporters dat ze niks meer van Feyenoorders kunnen velen? Ik weet het niet

24 mei 2024 om 14:07

Het aantal Feyenoorders dat Lang helemaal afbrandde na zijn uitspraken rondom het kampioenschap was enorm. Hij was meer bezig met Feyenoord dan met PSV volgens velen. Vandaar vind ik het typisch een reactie van een Feyenoorder. Het liedje wat hij probeerde in te zetten was triest natuurlijk, maar het praten over de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal volgend seizoen was onschuldig.

24 mei 2024 om 14:31

Ah ja, omdat er wat Feyenoorders reageerden op de actie van Lang is een grap over Lang ineens een typische Feyenoord reactie.
Sterk verhaal

24 mei 2024 om 15:23

Wie zegt dat het een grap is, Weszol staat niet echt bekend als grappenmaker hier. Hij is vooral vaak zeer subjectief als het over Feyenoord gaat. Tevens schuilt in elke grap een kern van waarheid. Maar verder sterk verhaal hoor.

24 mei 2024 om 16:15

Ach @redisthecolour als je niet in kan zien dat het redelijk grappig bedoeld is heb ik moeite met alle mensen om je heen want dat ben je toch wel een redelijke zuurpruim die alles veels te serieus neemt.

Daarnaast heeft Lang online elk moment aangepakt om ook maar iets over Feyenoord te zeggen. En zeer vaak subjectief, verklaar je?

Daarnast wat Fr010rdam aangeeft, jullie tukkers zijn wel heel snel gepikeerd om alles wat met Feyenoord te maken heeft zegt, minderwaardigheids complex?

24 mei 2024 om 14:41

Dan word Lang met nr 7 geld waard😜

24 mei 2024 om 16:03

Aldus de Feyenoorder die zich direct weer met Lang en randzaken bezig houdt. Rentfree bij jullie haha.

Ook het aantal wedstrijden wat hij komend seizoen gaat spelen.

24 mei 2024 om 12:03

En een nieuw liedje: Noano 10K op je feestje.

24 mei 2024 om 12:06

Je weet wel waar de 7K voor staat? Of ben je maar dom aan het lullen

24 mei 2024 om 12:23

En jij weet toch wel dat die gewoon een grapje maakt? Of ben je snel gefrustreerd?

24 mei 2024 om 12:37

Net 7k gespaard voor een optreden, moet ik zeker 3k extra sparen…

24 mei 2024 om 12:52

Verschillen denk van humor dan want ik zag er de lol niet van inBeetje laagdrempelige humor dit

24 mei 2024 om 13:11

Klopt, maakt het voor iedereen toegankelijk. Persoonlijk kon ik er zelf wel erg om lachen.

24 mei 2024 om 13:16

Dat zegt genoeg

24 mei 2024 om 13:26

Daarom is hij jou niet

24 mei 2024 om 13:30

Gelukkig niet

24 mei 2024 om 13:33

Je zou maar eens moeten lachen en dan buikpijn krijgen. Nee, dan kan je beter jou zijn.

24 mei 2024 om 14:10

Ik zeg nergens dat je beter mij kan zijn.

En ik kan wel zeker lachen hoor, maar niet om deze domme onzin

Heb het idee dat wil je hierom kunnen lachen je IQ toch wel onder een bepaald niveau moet zijn

24 mei 2024 om 14:22

Ik heb een IQ van 120 en kon erom lachen. Mijn schoonpa heeft een IQ van boven de 170 (behoort tot de slimste mensen van NL) en heeft geen humor laatstaan emotioneel vermogen. Gecondoleerd met jouw hoogbegaafdheid. Krijg steeds meer medelijden met je.

24 mei 2024 om 19:49

Wel makkelijk om het op iemand zijn iq te gooien, punt is een beetje dat humor niet gelijk staat aan intelligentie en vooral aan het open staan er voor.
Zou toch wat zijn dat je nergens om kan lachen omdat je een boven gemiddeld iq zou hebben.....
Vind het ook wel erg bedenkelijk dat je iemand zijn iq gaat bepalen door wat die genen grappig vind.
Zelf heb ik altijd het idee dat mensen die over iq beginnen zelf eigenlijk niet heel slim zijn en zich dan graag beter willen gaan profileren dan dat ze werkelijk zijn.
Maar goed, als dat jou mening en tevens conclusie is dan laat ik jou en je hoge iq lekker in je waarden en geniet ik met mijn (volgens jou) lage iq van het leven, slechte grappe, woord grappen, en laag drempellige grappen.

24 mei 2024 om 20:18

Die Masterbry moet me wel hebben zeg! Nu begint ie al over mijn IQ.

Misschien moet ik mijn grapje uitleggen, dan begrijpt ie hem misschien…


En Tequilaman dan nummer 7? Het is maar waar je je druk om kan maken.

24 mei 2024 om 12:08

Tilman krijgt waarschijnlijk rugnummer 8, was Dest z’n nummer.

Nummer 7 vrijlaten voor hopelijk een goede vervanger van Bakayoko en Lozano.

24 mei 2024 om 13:31

Persoonlijk vind ik dat de beoogde basisspeler met het rugnummer 1 t/m 11 behoort te spelen naar gelang je positie. 10 is voorgelegd voor een creatief aanvallende middenvelder zoals Messi, Cruijff, Maradonna.

Straks eist Wellenreuther als vervanger van Benitez nr. 10 :-( en heeft daar 7K voor over.

24 mei 2024 om 14:33

@4fredondo: Bij het nationale elftal wel, bij club hoeft niet perse. Trent met nummer 66 en Frenkie met 21 vind ik wel mooi. Maar een Granqvist die met 7 speelde als centraal verdediger en Marcus Berg met nummer 6 in de spits, daar krijg ik ontzettende jeuk van.

24 mei 2024 om 15:29

Dat heb ik ook. Wil jij met 22 spelen op de 8 positie prima. Dan heeft jouw concurrent de keuze om met 8 te spelen. Stel de Jong wilt met 2 voetballen in de spits, dan heb je in mijn ogen pech. 9 of een nummer boven de 12. Nummer boven de 12 dan Pepi kans op 9.

24 mei 2024 om 13:35

@koningjerry.

Oké voortaan is de rechtsbuiten nummer 1, de nummer 7 voor de keeper, nummer 2 voor de linkermiddenvelder, nummer 6 voor de spits, nummer 9 voor de rechtsback enzovoorts.

Nou hopen dat Noa nu weer lekker kan slapen met dit nieuws. Kan me sowieso niet voorstellen dat je als supporter een shirtje van Lang wilt kopen, maar dat is weer een andere discussie.

24 mei 2024 om 13:26

Ach er liepen ook mensen rond met ene shirtje van Toivonen en Kezman. En elders zullen ze ervan hebben staan kijken dat er mensen rondliepen met een shirtje van Antony.

Etc.

hoop voor psv (en het nederlands elftal) dat hij komend seizoen gewoon fit blijft en alles uit zijn talent kan halen. Is toch een leuke speler om te zien maar ook jammer dat hij vaak negatief in het nieuws komt door randzaken...de gebaartjes of dingen op sociale media.
Het type speler waarvoor je naar het stadion komt, weet dat hij zijn tegenstander opzoekt, kan zowel vanuit stilstand of in de diepte voetballen. Eigenlijk extra knap dat psv zonder hem alsnog zo makkelijk kampioen is geworden uiteindelijk. Wil niet zeggen dat veel van hem afhing, maar was wel gewoon een extra wapen en eigenlijk "de vervanger" van simons, die het jaar daarvoor bijna het hele elftal droeg.

24 mei 2024 om 12:20

Het enige wat mij eigenlijk irriteert aan Lang, is hetzelfde wat me ook irriteerde aan Memphis jaren geleden. Ze zeggen het ene, maar bedoelen bedoelen al dan niet onbewust het andere. Iemand die zelfverzekerd is en schijt heeft aan iedereen, hoeft dat niet aan de grote klok te hangen. Die laat dat gewoon zien. Z'n accent en zaken buiten het veld boeien me eigenlijk niet.

Echter; bij beide heren zie je een blokkade. Als de druk en het niveau omhoog gaat en zelfvertrouwen belangrijker wordt, zie je ze breken. Memphis is door ervaring daarin wel beter geworden, maar hij blijft die erg wisselvallige speler die hij eigenlijk altijd wel is geweest. Op een goede dag kunnen ze met elke ploeg mee, maar ze spelen maar sporadisch echt goed. Lang lijkt me daarin hetzelfde.

24 mei 2024 om 13:39

@sirius

Ik zou beiden statistieken van deze spelers op whoscored vergelijken met spelers op hun niveau en topvoetballers en dan kom je er snel achter dat bij velen het onderbuikgevoel is en men waarschijnlijk bewust en onbewust velen malen kritischer kijken naar spelers waar ze iets tegen hebben dan bij spelers die hun voorkeur hebben.

Ze zijn niet meer 'wisselvallig' dan vergelijkbare spelers. Ze presteren beter dan en juist op belangrijke momenten.

Nogmaals het kost natuurlijk wat tijd, maar vergelijk ze eens met anderen op hun niveau en die jij ogenschijnlijk hoger zou inschatten en dan zal je vast verrast zijn

Lang geblesseerd...

Hopelijk brengt de 10 hem geluk komend seizoen. Beetje lullig hoe hij hem misliep, maar ik heb de vorige eigenaar geen seconde gemist door Noa. Wat schoot hij uit de startblokken, zeg.

Van noano7k naar noano10k op je feestje

Beetje kinderachtig, dat hele gedoe om individuele rugnummers. Nu valt een discussie tussen #7 en #10 zoals bij Lang nog mee, maar waar ik woon (in Polen) halen spelers de raarste fratsen uit met hun rugnummers. Gepersonaliseerde nummers in sport zijn ooit bedacht om individuele atleten herkenbaarder te maken, maar voetbal is een teamsport - dus ik vind dat er iets van een systeem zou moeten zijn.

Ik zou naar een systeem gaan waar je primaire positie je rugnummer bepaalt (met uitzondering van goalkeepers).

De rechtsbacks hebben #2, #12, #22, #32 etc
De controleurs hebben #6, #16, #26, #36 etc
De spitsen spelen met #9, #19, #29, #39 etc
En Lang wordt gezien als primair linksbuiten, toch? Dat is #11, #21, #31 etc
Maar keepers hebben #1 anders vanaf #99 terugtellen (de tweede doelman heeft #99, de derde keuze #98, etc)

Op die manier kun je ook toetsen hoe goed iemand het doet: indien rugnummer #31 meer speelt dan #11, betekent het dat de beoogde eerste linksbuiten niet kon leveren, terwijl de op papier derde rechtsbuiten veel speeltijd kreeg, waarschijnlijk omdat hij fit was en goed presteerde. En dan (zoals bij Ajax lang het geval was) bepaalt je plek in de pikorde aan het begin van ieder seizoen je rugnummer.

heerlijk al die zure feyenoorders in de comments 😂

Tsja. Bijgeloof. Nummertjes. Ieder zijn ding. Snap best dat hij het een mooi nummer vind, al is 7 ook niet lelijk.

Noano7k moet nu wel veranderen dan hé, haha.

Benieuwd of hij met nummer 10 wel langer fit kan blijven komend seizoen. Ik hoop het in ieder geval voor Noa en PSV.

Nou de fles azijn zal hier inmiddels wel leeg zijn. On: Mooi voor Noa, goed ventje. Hij vaart alleen maar goed op alle haat die hij krijgt. Ik denk dat stiekem iedereen wel zo'n speler in z'n selectie wil, ik zou 'm maar wat graag bij m'n cluppie zien. Beetje bravoure en bakken met talent. Eindelijk z'n favoriete rugnummer, en nu hopelijk ook een heel seizoen fit blijven. Dan kunnen we daar allemaal van gaan genieten. Leuk ventje.

Dan heb je wel veel tijd over als je je druk kunt maken om het rugnummer waarmee je gaat spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren